BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SC Cambuur Leeuwarden - Feyenoord (zondag 26 oktober 2014, 12:30 uur) 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Loon naar werken na Europese inspanning gewoon goed, Clasie, Toornstra goed, verdediging goed tot zeergoed Vermeer echt echt een aanwinst
ar
 ar - zondag 26 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Idd..allebei fel in het spel,Feyenoord de terechte winnaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 14:29 schreef rcrd het volgende:
Even een pluim naar van beek & kongolo wat een heerlijk duo kan dat worden. Misschien al op het zelfde niveau de vrij & vlaar. Onze verdediging is sterk achilleshiel is dat de vervangers er volgens mij nog niet klaar voor zijn. Clasie een 10.
Aanvallend in de winterstop een extra impuls kopen en gaan!
Geheel mee eens!
Die 2 jongelingen verrassen enorm. Met Vermeer erachter! Geweldig!
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - zondag 26 oktober 2014 - 14:34   quote  deeplink  
V Beek zou zo de zoon van Boskamp kunnen zijn, zelfde karakterkop

Goed duo hij en Kongolo
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Alleen oppassen dat ze niet in de kwekerij ( Nederlands 11tal) komen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 14:59   quote  deeplink  
DE JONG: MISSCHIEN WEL TERECHT VERLOREN
http://foxsports.nl/video/239206-de-jong-misschien-wel-terecht-verloren.html
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Prima overwinning, niet in de problemen geweest. Vermeer keepte weer geweldig, achterin stond het prima, middenveld en Toornstra goed. Manu marig en vooral Kazim gewoon slecht.

Belangrijke overwinning, op naar zaterdag tegen PEC Zwolle!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:21   quote  deeplink  
FEYENOORD OP VECHTLUST NAAR VOLLE BUIT IN LEEUWARDEN

2q9weu8.jpg

Feyenoord heeft zondag dankzij een 0-1 overwinning op SC Cambuur drie dure punten kunnen bijschrijven in de jacht op aansluiting bij de top van de Eredivisie. Een doelpunt van Jens Toornstra voor rust bleek voldoende om met de volle buit uit Leeuwarden te vertrekken.

In de aanloop naar de wedstrijd in Leeuwarden was Rutten vooral benieuwd geweest hoe zijn ploeg de zware inspanning van drie dagen eerder in het Kroatische Rijeka had verwerkt. In dat opzicht kwam er in elk geval goed nieuws uit de ziekenboeg. Hoewel Lex Immers vanwege een hamstringblessure niet inzetbaar was, kon Rutten wel gewoon beschikken over Sven van Beek en Luke Wilkshire, waarmee de defensie weer op volle sterkte was.

29nedfk.jpg

Met Tonny Vilhena in plaats van Immers op het middenveld bleek bovendien dat Feyenoord in elk geval in fysiek opzicht liet zien waarop Rutten gehoopt had. Daar stond tegenover dat op het kunstgras van Cambuur het veldspel voor rust alles behalve foutloos was. Feyenoord was in balbezit te slordig om de thuisploeg serieus onder druk te kunnen zetten, waardoor spits Colin Kazim-Richards bijvoorbeeld nauwelijks in stelling werd gebracht.

Omdat ook Cambuur met veel energie maar weinig creativiteit voetbalde, gingen beide ploegen tot aan de rust gelijk op. Dat Feyenoord desondanks met een voorsprong aan de thee ging, was te danken aan een slimme loopactie van Toornstra. Die werd gezien door Jordy Clasie, die hem met een formidabele pass vrij zette voor de keeper. Daar wist Toornstra in twee instanties raak te schieten, waardoor Feyenoord als morele winnaar de rust in ging.

r03zo5.jpg

Dat die voorsprong voldoende was voor de drie punten in Leeuwarden was voornamelijk te danken aan de vechtlust die Feyenoord in de tweede helft liet zien. Hoewel het veldspel van beide ploegen na rust niet veel beter was dan in het eerste bedrijf, bleef Feyenoord tot de laatste minuut knokken om de drie punten over de streep te trekken.

Cambuur drong nog wel aan, maar was niet vernuftig genoeg om de defensie van Feyenoord uit elkaar te spelen. Alleen invaller Martijn Barto kwam ruim tien minuten voor tijd nog in de buurt van een doelpunt, maar uit een voorzet vanaf rechts knalde hij naast. Daardoor was de eerste thuisnederlaag van Cambuur van dit seizoen een feit, terwijl Feyenoord met de vierde competitieoverwinning op rij verder opstoomt in het linkerrijtje van de Eredivisie.

20jl5sn.jpg

SC Cambuur Feyenoord 0-1

Scoreverloop:
37 0-1 Toornstra

Scheidsrechter: Braamhaar

Geel: Nelom, Kazim-Richards (Feyenoord), Ogbeche (SC Cambuur)

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Vilhena, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards (77 Te Vrede) en Manu (65 Boëtius).
SC Cambuur: Nienhuis; Pereira (78 Bakker), Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Van de Streek (61 Van de Streek), Rusnák; Narsingh, Ogbeche en Meleg (10 Barto).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Jens Toornstra Goal - Cambuur vs Feyenoord 0-1

(http://youtu.be/NeYFEv6qIXc)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:24   quote  deeplink  
STATISTIEKEN

SC CAMBUUR
49 % Balbezit
1 Hoekschoppen
3 Buitenspel
30 Inworpen
21 Vrije trappen
9 Doelpogingen
18 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

FEYENOORD
51% Balbezit
2 Hoekschoppen
2 Buitenspel
22 Inworpen
21 Vrije trappen
14 Doelpogingen
19 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2014 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 oktober 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Typisch.
Voorgaande seizoen was Feyenoord uitspelend veelal te kloppen.
En nu?
4 x uit, 3 x winst, 1 x gelijk.
Doelcijfers: 6-0.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Nog steeds hebben we de minste goals tegen..
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 oktober 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Bij vlagen is t spel best aardig.
We komen alleen in de problemen als de tegenstander opportunistisch speelt.

speltempo moet omhoog, en ga maar met wee snelle spitsen spelen ondersteund door Toornstra. Dus met Bilal en Manu of manu en Boëtius.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:
Bij vlagen is t spel best aardig.
We komen alleen in de problemen als de tegenstander opportunistisch speelt.

speltempo moet omhoog, en ga maar met wee snelle spitsen spelen ondersteund door Toornstra. Dus met Bilal en Manu of manu en Boëtius.
Komt dat elke ploeg niet,?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 16:59   quote  deeplink  
De reactie van SC Cambuur-trainer Henk de Jong na de verloren thuiswedstrijd tegen Feyenoord (0-1).
http://nos.nl/video/714238-de-jong-hoefde-in-de-rust-niets-te-zeggen.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 16:59   quote  deeplink  
De reactie van SC Cambuur-spits Martijn Barto na de verloren thuiswedstrijd tegen Feyenoord (0-1).
http://nos.nl/video/714235-barto-feyenoord-had-iets-meer-geluk.html
Bron:NOS
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Ik lees in elk stukje over deze wedstrijd dat we de matige wedstrijd tegen Rijeka moesten rechtzetten , allen ik denk dat je nu eenzelfde wedstrijd hebt gespeeld alleen scoor je een doelpunt en hou je het acheterin dicht. Of zie ik het verkeerd?
sportverteller
 sportverteller - zondag 26 oktober 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 18:04 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees in elk stukje over deze wedstrijd dat we de matige wedstrijd tegen Rijeka moesten rechtzetten , allen ik denk dat je nu eenzelfde wedstrijd hebt gespeeld alleen scoor je een doelpunt en hou je het acheterin dicht. Of zie ik het verkeerd?
Ik ben het grotendeels met je eens.
Barabas
 Barabas - zondag 26 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 18:04 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees in elk stukje over deze wedstrijd dat we de matige wedstrijd tegen Rijeka moesten rechtzetten , allen ik denk dat je nu eenzelfde wedstrijd hebt gespeeld alleen scoor je een doelpunt en hou je het acheterin dicht. Of zie ik het verkeerd?
Dat heb je inderdaad goed geconstateerd! Afronden blijft dus ons zwakke punt.
R()b
 R()b - zondag 26 oktober 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:00 schreef MMM het volgende:
Prima overwinning, niet in de problemen geweest. Vermeer keepte weer geweldig, achterin stond het prima, middenveld en Toornstra goed. Manu marig en vooral Kazim gewoon slecht.

Belangrijke overwinning, op naar zaterdag tegen PEC Zwolle!
Niks aan toe te voegen aan de verkorte versie :D
Mooi weekend mede dankzij puntverlies concurrentie.
van geil
 van geil - zondag 26 oktober 2014 - 19:27   quote  deeplink  
T leek wel of die bal van Cambuur er in ging en door t net er uit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 19:27 schreef van geil het volgende:
T leek wel of die bal van Cambuur er in ging en door t net er uit.
Ik zat al te schelden op alles-in-één iedereen
Els
 Els - zondag 26 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 19:27 schreef van geil het volgende:
T leek wel of die bal van Cambuur er in ging en door t net er uit.
Haha, ik heb dat ook gedacht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SC Cambuur Leeuwarden - Feyenoord (zondag 26 oktober 2014, 12:30 uur) 0-1









0.0129268