BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Cambuur - AFC Ajax (zondag 9 november 2014, 12:30); 2 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 november 2014 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 17:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Wait? What? El Ghazi slecht? En boilessen zwak? Kan toch niet waar zijn als je zoveel betekend in de wedstrijd, je slecht bent? En heb de tegenstander van Boilessen niet gezien. Hoe kan Cillessen slecht spelen? Heeft een paar fantastische reddingen, kan je niet "slecht" noemen.
El Ghazi maakt acties, leuk om te zien. Maar rendement laag, wanneer hij moet afleggen trekt hij zijn actie door, lijd dan balverlies.
Enige wat goed was die voorzet op Millik.
Net als schone, enige wat ik gezien heb en goed vond was de actie bij de 1-2.
10 acties maken en daarvan 1 goed doen is voor mij gewoon een onvoldoende.
Geen actie maken en geen balverlies is ook onvoldoende, je moet je zelf wel laten zien.

Boillissen was gewoon zwak, dat Cambuur er niks mee deed lag aan cambuur.
Ik vond Boillissen verdedigend kwetsbaar en aanvallend heb ik hem ook niet gezien.
Ik wil meer dingen van hem zien en overigens heb ik zijn tegenstander wel degelijk gezien.

Ik zeg niet dat Cillissen geen slechte keeper is. Maar een penalty en die blunder dat zag er gewoon niet goed uit. Verder niet de nul gehouden. Hij zit gewoon in een mindere periode.
Moet overigens wel oppassen want zijn voorganger is bij een hoger krediet op de bank beland, na een aantal blunders.

Ik vind het slecht. Overigens zegt Remco dat Moissander goed speelde.
Daar ben ik het niet mee eens. Opbouwend kwamen er bijna niet onderuit.
Veroorzaakt een penalty, totaal onnodig.
Hem ballen zien geven, niet sterk.
Ik vond hem tegen Barca beter spelen.
Loetje
 Loetje - maandag 10 november 2014 - 02:44   quote  deeplink  
Voor een jongen die voor het eerste jaar in Ajax 1 speelt en na 11 wedstrijden op 4 goals en 5 assists staat, dan doe je het fenomenaal. Hij kan nog verbeteren hoor. Meer overzicht. Maar tenminste wel iemand met lef die zich niet schaamt om op zijn vek te gaan. In tegenstelling tot Kishna maakt hij de actie wel. Soms gaat ie mis maar hij is altijd dreigend.

Samen met Klaassen en Veltman de belangrijkste momenteel in Ajax 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 08:01   quote  deeplink  
4 goal en 5 assists in niet bepaald een laag rendement.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 november 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 08:01 schreef Eide het volgende:
4 goal en 5 assists in niet bepaald een laag rendement.
het ging toch om deze wedstrijd.
hij maakt er toch geen 4 goals en 5 assist in deze wedstrijd.

hij maakte veel acties, dat klopt dat is positief.
maar veel acties leiden tot balverlies.
begin van de wedstrijd duikt hij 2x naar de grond, te gretig, zelfs bij de middelijn.

voor loetje, dat de ander nog slechter speelt, zegt niks over zijn prestaties
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Deze wedstrijd 1 assist en 1 goal. Nog steeds geen laag rendement en dat is wat jij zegt. Dat hij geen geweldige pot speelde ben ik met je eens, maar wel een zeer goed rendement. Zowel gister als over het gehele seizoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 november 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 09:16 schreef Eide het volgende:
Deze wedstrijd 1 assist en 1 goal. Nog steeds geen laag rendement en dat is wat jij zegt. Dat hij geen geweldige pot speelde ben ik met je eens, maar wel een zeer goed rendement. Zowel gister als over het gehele seizoen.
als je kijkt hoeveel acties hij heeft gemaakt, dan is dat geen hoog rendement
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 09:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

als je kijkt hoeveel acties hij heeft gemaakt, dan is dat geen hoog rendement
Ach natuurlijk wel. Nu kom je gewoon met een reactie om het reageren. Zijn rendament was gister gewoon goed. Het spel wat minder.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 00:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat van El ghazi was dat hij in het midden het rand 16 de hele verdediging bezig hield, en daarna jammerlijk schoot, in plaats van afspeelde aan klaassen. Een slechte wedstrijd is ,voor mij, als je helemaal niks laat zien in de wedstrijd. Door hem hebben we nu de wedstrijd niet gelijk gespeeld. Dan kan je matig spelen, maar slecht is voor iemand die er de hele wedstrijd niks van bakt.

Dat geldt voor cilissen ook, die fout is van Rhijn en Moisander ook aan te rekenen. Leuk die voortzetting van Cilissen maar van Rhijn had hem en geeft die bal zo terug. Moisander loopt tegen Cilissen op of andersom mag ook. Ja dan kan je vrij weinig beginnen. Gewoon slecht van alle 3 de spelers, maar dan hoeft de hele wedstrijd niet slecht te zijn?

Weet je wie ik drama vond? Schone, die heeft heel soms zijn momentjes maar aanvallend, dribbelend kwam hij weinig in t stuk voor en die corners worden ook met het uur slechter
Maar he, Schone is beslissend geweest met zijn assist op de misschien wel belangrijkste goal, namelijk de 2-1.. Dus zoals jij het stelt heeft ie dan goed gespeeld..
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 09:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach natuurlijk wel. Nu kom je gewoon met een reactie om het reageren. Zijn rendament was gister gewoon goed. Het spel wat minder.
Inderdaad, overigens vind ik het wel mooi dat ondanks dat ie een matige wedstrijd speelt, hij gewoon zijn acties blijft maken en dat wordt uiteindelijk beloont met die mooie assist en die wat gelukkige goal..
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Juist omdat hij acties maakt kan zijn rendement zo goed zijn. En dat er dan veel acties mislukken. Ach. Who cares.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 10:27 schreef Eide het volgende:
Juist omdat hij acties maakt kan zijn rendement zo goed zijn. En dat er dan veel acties mislukken. Ach. Who cares.
Dat vind ik ook niet zo erg... Wel vond ik hem gister slecht in de passing en kon hij een paar looopadties maken wat niet gebeurde, daarnaast vond ik hem gister lui in het terugverdedigen.

Daarom vond ik hem slecht spelen. niet omdat ie een bal niet afgelegt..
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
El Ghazi doet mij enorm denken aan Viktor Fischer toen die 18 was. De was ook zo nonchalant in z'n verdedigende taken maar deed zo veel mooie dingen aan de bal. Fischer is ook het voorbeeld wat er kan gebeuren als zo'n speler z'n onbevangenheid kwijt raakt en zich zorgen gaat maken of de actie wel of niet lukt.

En juist daarom moet El Gappie gewoon blijven doen wat hij doet, anders volgt er zo'n gat waar Fischer ook in heeft gezeten en dat lijkt mij zonde.
Eide
 Eide - maandag 10 november 2014 - 12:14   quote  deeplink  
'Anwar El Ghazi is zó goed'

De absolute uitblinker aan Ajax-zijde was volgens Kees Kist, rapporteur voor het Voetballer van het Jaar-klassement Anwar El Ghazi. De aanvaller kreeg een 7,5 voor zijn optreden tegen SC Cambuur (2-4 zege).

"Die jongen is zo goed, vertelt Kist, 21-voudig international. "Hij is heel bedrijvig en loopt nooit te mekkeren. Vaak zijn buitenspelers snel en smal, maar hij is snel en sterk. Op het moment dat de tegenstander denkt de bal te veroveren, versnelt hij. Gisteren liep hij ook een keer dwars door de verdediging heen. Ik vind hem een lust voor het oog. El Ghazi is een speler waar voetballiefhebbers voor naar het stadion komen.

Bron

--------------------------------

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Brandje
 Brandje - maandag 10 november 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet zo erg... Wel vond ik hem gister slecht in de passing en kon hij een paar looopadties maken wat niet gebeurde, daarnaast vond ik hem gister lui in het terugverdedigen.

Daarom vond ik hem slecht spelen. niet omdat ie een bal niet afgelegt..
Je praat nu meer als een trainer als dan een supporter als ik zo vrij mag zijn. 19 jaar. Oersterk, snel, beslissend, goede assist, prima schot in de benen, overzicht. Pffff we moeten deze jongen koesteren en laten aub niet gaan "zeuren" als hij zijn man laat een keer lopen of verkeerde pass geeft. Om zo jongen optimaal te gebruiken bestaan er gelukkig nog waterdragers die in dienst van hem moeten spelen!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 november 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:14 schreef Eide het volgende:
'Anwar El Ghazi is zó goed'

De absolute uitblinker aan Ajax-zijde was volgens Kees Kist, rapporteur voor het Voetballer van het Jaar-klassement Anwar El Ghazi. De aanvaller kreeg een 7,5 voor zijn optreden tegen SC Cambuur (2-4 zege).

"Die jongen is zo goed, vertelt Kist, 21-voudig international. "Hij is heel bedrijvig en loopt nooit te mekkeren. Vaak zijn buitenspelers snel en smal, maar hij is snel en sterk. Op het moment dat de tegenstander denkt de bal te veroveren, versnelt hij. Gisteren liep hij ook een keer dwars door de verdediging heen. Ik vind hem een lust voor het oog. El Ghazi is een speler waar voetballiefhebbers voor naar het stadion komen.

Bron

--------------------------------

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
En jij bent niet de enige ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 10 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je praat nu meer als een trainer als dan een supporter als ik zo vrij mag zijn. 19 jaar. Oersterk, snel, beslissend, goede assist, prima schot in de benen, overzicht. Pffff we moeten deze jongen koesteren en laten aub niet gaan "zeuren" als hij zijn man laat een keer lopen of verkeerde pass geeft. Om zo jongen optimaal te gebruiken bestaan er gelukkig nog waterdragers die in dienst van hem moeten spelen!!
Helemaal eens. Laat zo een jongen lekker voetballen en de trainer wijst hem echt wel op zijn tekortkomingen op dit moment, maar laat hem en hij wordt een hele grote!!!
Pietje
 Pietje - maandag 10 november 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En jij bent niet de enige ;-)
En jij ook niet ;-)
Van types als El Ghazi kan ik echt genieten. Veel acties, veel flair. Tuurlijk gaat het wel eens mis, maar dat mag hij. Dat gebeurde zelfs ook ooit met bewierookte spelers uit het verleden als Piet Keizer en Sjaak Swart. Ajax is groot geworden door en met uitgesproken vleugelaanvallers. Op links zou ik ook graag zo'n jongen zien.
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar he, Schone is beslissend geweest met zijn assist op de misschien wel belangrijkste goal, namelijk de 2-1.. Dus zoals jij het stelt heeft ie dan goed gespeeld..
Maar he, ik zei dat El Ghazi matig speelde en niet slecht, als hij matig speelde, dan was Schone zwak? Slecht is als je helemaal niks doet in de wedstrijd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 10 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Wat ik fantastisch vond was het gemak waarmee hij spelers van Barcelona voorbij kwam. En dat hij misschien iets teveel "Robben' acties maakt is hem op zijn leeftijd niet kwalijk te nemen. Dat gaat er vanzelf wel uit. Het is een speler die al diverse keren mij een dikke smile op mijn gezicht gaf. Ik ben vooral blij dat Ajax zo nu en dan weer eens mooi voetbal laat zien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Bobby1972 --
Pietje
 Pietje - maandag 10 november 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat ik fantastisch vond was het gemak waarmee hij spelers van Barcelona voorbij kwam. En dat hij misschien iets teveel "Robben' acties maakt is hem op zijn leeftijd niet kwalijk te nemen. Dat gaat er vanzelf wel uit. Het is een speler die al diverse keren mij een dikke smile op mijn gezicht gaf. Ik ben vooral blij dat Ajax zo nu en dan weer eens mooi voetbal laat zien!
Ik heb daags na Ajax-Barcelona in een Spaanse krant gelezen, dat Barcelona-spelers Anwar el Ghazi "een plaag" noemden. Dat zegt wel wat, lijkt me.
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Ik lees trouwens op meerdere sites en hoor op televisie als ze spelers moeten opnoemen die goed presteerde tegen Cambuur dat El Ghazi daar op genoemt wordt. Zag net een site met als betere spelers, Moisander, Serero en El Ghazi.
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 november 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:33 schreef freakie het volgende:
Ik lees trouwens op meerdere sites en hoor op televisie als ze spelers moeten opnoemen die goed presteerde tegen Cambuur dat El Ghazi daar op genoemt wordt. Zag net een site met als betere spelers, Moisander, Serero en El Ghazi.
Een site (zie speler cijfers bijv. bij 'Het lijkt soms net of Klaassen een extra zintuig heeft, hij ziet alles') die Moisander als betere speler noemt, neem ik toch echt niet serieus. Neem de wedstrijd tegen Cambuur, botst Moisander tegen zijn eigen keeper en veroorzaakt hij een strafschop. Sinds de laatste winterstop weinig tot geen goede partijen meer op de mat gelegd en laat vooral Veldman het vuile werk opknappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2014 door Ztjes --
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:49 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Een site (Zie speler cijfers bijv. bij 'Het lijkt soms net of Klaassen een extra zintuig heeft, hij ziet alles') die Moisander als betere speler noemt, neem ik toch echt niet serieus. Neem de wedstrijd tegen Cambuur, botst Moisander tegen zijn eigen keeper en veroorzaakt hij een strafschop. Sinds de laatste winterstop weinig tot geen goede partijen meer op de mat gelegd en laat vooral Veldman het vuile werk opknappen.
Het is er niet 1 die dit zegt. En nee vond hem niet slecht, dat geldt trouwens voor allerlei spelers.
Ztjes
 Ztjes - maandag 10 november 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is er niet 1 die dit zegt. En nee vond hem niet slecht, dat geldt trouwens voor allerlei spelers.
Ik vind hem al bijna een jaar slecht en geen meerwaarde voor mijn clubje. Een speler van 28 jaar die zich met moeite en pijn staande kan houden en die we aan de straatstenen niet kwijt gaan raken. Staat alleen onze eigen jeugd in de weg.
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 14:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik vind hem al bijna een jaar slecht en geen meerwaarde voor mijn clubje. Een speler van 28 jaar die zich met moeite en pijn staande kan houden en die we aan de straatstenen niet kwijt gaan raken. Staat alleen onze eigen jeugd in de weg.
Dat klopt, ik hoop ook dat er volgend jaar andere spelers spelen op die positie. Dat is ook voor de Schone positie, Schone heeft rendament maar nauwelijks acties en hij hem houd het spel vaak op. Alleen wanneer houd het op voor Schone? Nu is hij regelmatig belangrijk, maar laat weinig acties zien.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je praat nu meer als een trainer als dan een supporter als ik zo vrij mag zijn. 19 jaar. Oersterk, snel, beslissend, goede assist, prima schot in de benen, overzicht. Pffff we moeten deze jongen koesteren en laten aub niet gaan "zeuren" als hij zijn man laat een keer lopen of verkeerde pass geeft. Om zo jongen optimaal te gebruiken bestaan er gelukkig nog waterdragers die in dienst van hem moeten spelen!!
Ik zeur niet en ben net zo blij met hem als ieder ander. Maar als hij een mindere of slechte wedstrijd speelt, mag je dat dan niet zeggen??
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar he, ik zei dat El Ghazi matig speelde en niet slecht, als hij matig speelde, dan was Schone zwak? Slecht is als je helemaal niks doet in de wedstrijd.
Matig Zwak slecht. Voor mij allemaal synoniemen om aan te geven dat een speler een onvoldoende speelt..
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:33 schreef freakie het volgende:
Ik lees trouwens op meerdere sites en hoor op televisie als ze spelers moeten opnoemen die goed presteerde tegen Cambuur dat El Ghazi daar op genoemt wordt. Zag net een site met als betere spelers, Moisander, Serero en El Ghazi.
Lekker belangrijk. Een ieder heeft zijn eigen mening, en mijn mening is dat ie matig, zwak of slecht, hoe je ook maar noemt speelde tegen Cambuur.

Of mag dat geen mening zijn??
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. Een ieder heeft zijn eigen mening, en mijn mening is dat ie matig, zwak of slecht, hoe je ook maar noemt speelde tegen Cambuur.

Of mag dat geen mening zijn??
Ik zeg nergens dat je geen mening mag hebben, geen woorden in mijn mond leggen
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Matig Zwak slecht. Voor mij allemaal synoniemen om aan te geven dat een speler een onvoldoende speelt..
En ze hebben 3 een andere betekenis, matig betekend dat je bijdraagd maar afspraken niet nakomt. Zwak betekend dat je solide speelde maar afspraken niet nakomt. Slecht is dat je niks bijdraagd. Athans een beetje op die manier, ja dan vind ik El Ghazi niey slecht spelen.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 18:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je geen mening mag hebben, geen woorden in mijn mond leggen
Ik leg je geen woorden in je mond, ik stel je een vraag. Die kun je herkennen aan dat vraagteken wat achter de zin stond..
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik leg je geen woorden in je mond, ik stel je een vraag. Die kun je herkennen aan dat vraagteken wat achter de zin stond..
Ja het is ee indirect mij de woorden in de mond leggen, het is geen "echte" vraag. Dat kan je herkennen aan de vraagstelling
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 10 november 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 12:14 schreef Eide het volgende:
'Anwar El Ghazi is zó goed'

De absolute uitblinker aan Ajax-zijde was volgens Kees Kist, rapporteur voor het Voetballer van het Jaar-klassement Anwar El Ghazi. De aanvaller kreeg een 7,5 voor zijn optreden tegen SC Cambuur (2-4 zege).

"Die jongen is zo goed, vertelt Kist, 21-voudig international. "Hij is heel bedrijvig en loopt nooit te mekkeren. Vaak zijn buitenspelers snel en smal, maar hij is snel en sterk. Op het moment dat de tegenstander denkt de bal te veroveren, versnelt hij. Gisteren liep hij ook een keer dwars door de verdediging heen. Ik vind hem een lust voor het oog. El Ghazi is een speler waar voetballiefhebbers voor naar het stadion komen.

Bron

--------------------------------

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Misschien eens met de uitleg, maar al die cijfers in de Telegraaf slaan meestal nergens op! Net als al die andere programma's of kranten die cijfers geven!
Brandje
 Brandje - maandag 10 november 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:
Hij geeft die ballen ook best wel. Hij staat op 5 assists. Dat is gewoon ontzettend goed. Alleen Klaassen doet dat beter bij Ajax en die is aanvoerder van het assist klassement met 7 assists.

En zolang hij het presteert beslissend te zijn moet hij die acties gewoon maken. En maken. En maken. En dan komt Klaassen wel weer om hem terecht te wijzen, net als bij de 4e goal vandaag.
Extra feitje daaraan is dat El Ghazi minder minuten heeft gemaakt dan Klaassen
Brandje
 Brandje - maandag 10 november 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeur niet en ben net zo blij met hem als ieder ander. Maar als hij een mindere of slechte wedstrijd speelt, mag je dat dan niet zeggen??
Een goal, assist en continue de back van Cambuur bezig gehouden. Bij zulke groeibriljanten moet je geen dingen gaan zoeken die misschien niet goed zijn. Daar is een trainer voor. Daar moet je van genieten. Ik vond het heerlijk dat hij tegen Barca die Alba helemaal gek maakte en hem een paar keer voorbij liep alsof hij er niet staat.
Die 1-4 was technisch een hele maar dan ook hele knappe goal ondanks dat hij er wat gelukkig inging maar hoe hij dat balletje terughaalde voor hij ging schieten. Genieten!!!
De assist op Milik is niet zo makkelijk. Om een bal over de grond zo strak/hard te passen is echt van grote klasse. De keeper dook wel maar de bal was echt op maat en kwam er dus niet aan.

Bij bovenstande acties vergeet ik zijn fouten en manco's!
Brandje
 Brandje - maandag 10 november 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:49 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Een site (zie speler cijfers bijv. bij 'Het lijkt soms net of Klaassen een extra zintuig heeft, hij ziet alles') die Moisander als betere speler noemt, neem ik toch echt niet serieus. Neem de wedstrijd tegen Cambuur, botst Moisander tegen zijn eigen keeper en veroorzaakt hij een strafschop. Sinds de laatste winterstop weinig tot geen goede partijen meer op de mat gelegd en laat vooral Veldman het vuile werk opknappen.
Klaassen is in mijn ogen de beste middenvelder in Nederland. Beter zelfs dan de favoriet van anderen namelijk Wijnaldum. Dat blijft toch een momentenspeler maar Klaassen heeft echt alles in zich. Werklust maar wel functioneel. Dus duk zetten op de juiste momenten. Prima techniek. Koelbloedig voor de goal.
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 18:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja het is ee indirect mij de woorden in de mond leggen, het is geen "echte" vraag. Dat kan je herkennen aan de vraagstelling
Dan ben je verdomd slecht in het herkennen van.. Want het is wel degelijk een vraag..
remco k
 remco k - maandag 10 november 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 20:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een goal, assist en continue de back van Cambuur bezig gehouden. Bij zulke groeibriljanten moet je geen dingen gaan zoeken die misschien niet goed zijn. Daar is een trainer voor. Daar moet je van genieten. Ik vond het heerlijk dat hij tegen Barca die Alba helemaal gek maakte en hem een paar keer voorbij liep alsof hij er niet staat.
Die 1-4 was technisch een hele maar dan ook hele knappe goal ondanks dat hij er wat gelukkig inging maar hoe hij dat balletje terughaalde voor hij ging schieten. Genieten!!!
De assist op Milik is niet zo makkelijk. Om een bal over de grond zo strak/hard te passen is echt van grote klasse. De keeper dook wel maar de bal was echt op maat en kwam er dus niet aan.

Bij bovenstande acties vergeet ik zijn fouten en manco's!
Dat mag, ik kijk dan iets anders naar zo'n wedstrijd..

Hij heeft vele betere wedstrijden gespeeld..
freakie
 freakie - maandag 10 november 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 20:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een goal, assist en continue de back van Cambuur bezig gehouden. Bij zulke groeibriljanten moet je geen dingen gaan zoeken die misschien niet goed zijn. Daar is een trainer voor. Daar moet je van genieten. Ik vond het heerlijk dat hij tegen Barca die Alba helemaal gek maakte en hem een paar keer voorbij liep alsof hij er niet staat.
Die 1-4 was technisch een hele maar dan ook hele knappe goal ondanks dat hij er wat gelukkig inging maar hoe hij dat balletje terughaalde voor hij ging schieten. Genieten!!!
De assist op Milik is niet zo makkelijk. Om een bal over de grond zo strak/hard te passen is echt van grote klasse. De keeper dook wel maar de bal was echt op maat en kwam er dus niet aan.

Bij bovenstande acties vergeet ik zijn fouten en manco's!
Hier ben ik het mee eens, ik en mijn broer kijken Ajax altijd, we zeiden toen de wedstrijd bezig was regelmatig dat er enorm veel dreiging van El Ghazi af kwam. Ook dat die assist precies op maat was en meerdere dingen. Eigenlijk gewoon prima.
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Kutwedstrijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SC Cambuur - AFC Ajax (zondag 9 november 2014, 12:30); 2 - 4









0.0114500