BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / Xbox One / Xbox 360 / topic: Turtle Beach Ear Force Stealth 500X Xbox One draadloze headset

Headliner: Xbox One nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2014 - 02:44   quote  deeplink  
Ik heb de Turtle Beach Ear Force Stealth 500X aangeschaft voor de Xbox one maar heb een probleem.

Het ding werkt goed, werkte meteen out of the box volledig draadloos maar....

Ik hoor continu (ook al is de Xbox afgesloten, niet op standby) een zachte 'ruis' alsof de microfoon altijd aan staat. Maar de microfoon heb ik niet aangesloten dus er kan daarvan geen input geluid zijn. Tijdens gamen etc wordt het overstemd door het normale geluid maar tijdens 'zacht geluid/geen geluid' zoals in het menu is het hinderlijk aanwezig.
De volume regelaar heeft geen invloed op de ruis (niet harder of zachter), afsluiten van de transmitter vermindert de ruis maar niet volledig en een power cycle/firmware upgrades had geen invloed.
Het is alsof ik qua achtergrond ruis teruggegooid wordt naar de jaren 90 met een cheap cassette tape walkman koptelefoon.

Via Turtle Beach heb ik een RMA verzoek gekregen maar voordat ik dat ga doen hoor ik graag of ruis daadwerkelijk niet te horen mag zijn bij een draadloze headset. Ik ben er niet zeker van of ze mij volledig begrijpen bij Turtle Beach aangezien ik alleen maar standaard replies heb gekregen zonder specifiek mijn vragen te lezen/beantwoorden.

Is achtergrond ruis normaal met een draadloze headset?
Hebben andere headsets daar last van?
Meer mensen die ook de 500x hebben aangeschaft?
SupermellieNL
 SupermellieNL - donderdag 04 december 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Misschien heb je het al gedaan....
Maar je moet de Headset en Transmitter TEGELIJK updaten via de PC! als je 1 voor 1 update geeft hij problemen. Mocht dit niet het probleem verhelpen zou je de optische kabel kunnen vervangen (zou niet goed kunnen werken).
Anders is, denk ik, je product niet goed. en moet je hem terug sturen naar jou leverancier en een nieuwe vragen.

Vrienden van mij hebben er namelijk geen last van.

Sterkte!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 december 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 10:30 schreef SupermellieNL het volgende:
Misschien heb je het al gedaan....
Maar je moet de Headset en Transmitter TEGELIJK updaten via de PC! als je 1 voor 1 update geeft hij problemen. Mocht dit niet het probleem verhelpen zou je de optische kabel kunnen vervangen (zou niet goed kunnen werken).
Anders is, denk ik, je product niet goed. en moet je hem terug sturen naar jou leverancier en een nieuwe vragen.

Vrienden van mij hebben er namelijk geen last van.

Sterkte!
thx,

updaten inderdaad tegelijk gedaan. Andere optische kabel ga ik proberen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 september 2016 - 08:03   quote  deeplink  
Yo, hoe was dit afgelopen? Haha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 september 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2016 - 08:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Yo, hoe was dit afgelopen? Haha
teruggestuurd en een geweldige Astro A50 gekocht! Werkt perfect, heeft alleen een kabeltje naar de controller maar ik stoor me daar niet aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Xbox One nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / Xbox One / Xbox 360 / topic: Turtle Beach Ear Force Stealth 500X Xbox One draadloze headset









0.0068140