BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AS Roma - Feyenoord (Europa League: donderdag 19 februari 2015, 19:00) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 24 november 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 21:25 schreef Vincent1970 het volgende:
Ga er eind december met m'n zoon heen. Ook wedstrijdje kijken. Zin an.
Wel je shirtje meenemen da ^_^
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 november 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Wordt vast een succes Vincent!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 november 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Uit de fonteinen blijven
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 24 november 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:
Uit de fonteinen blijven
Als ik de media mag geloven zijn er geen fonteinen meer sinds ons vorige bezoek
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 november 2015 - 13:31   quote  deeplink  
'Poging tot doodslag geëist tegen Feyenoord-supporter'

242yjb7.jpg

Het Openbaar Ministerie heeft op de eerste dag van het vierdaagse proces tegen de Feyenoord-supporters die zich in februari misdroegen in Rome tegen één persoon poging tot doodslag geëist voor het gooien met vuurwerk.

De eerste groep verdachten die in februari betrokken zou geweest bij de voetbalrellen in Rome staat vrijdag voor de rechter. Het gaat om 6 verdachten die zich zouden hebben misdragen rond de wedstrijd AS Roma-Feyenoord.

In totaal trekt de rechtbank vier dagen uit voor 44 verdachten. Ze zijn in Nederland opgespoord aan de hand van camera-beelden. In Rome konden zijn ook al een aantal mensen worden opgepakt en berecht via snelrecht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 november 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Van de vier verdachten die vandaag hun strafeis kregen te horen, was er één afwezig in de rechtszaal. Tegen de afwezige K. werd acht maanden gevangenisstraf geëist, waarvan drie voorwaardelijk.

Ook de broers D. kregen vrijdagochtend hun strafeis te horen. De jongste broer zag 240 dagen celstraf tegen hem geëist worden, waarvan 236 voorwaardelijk, en 100 uur taafstraf. Hij zat nog in zijn proeftijd van jeugddetentie en zegt er veel last van te hebben. Ook krijgt hij een driejarig stadion verbod en heeft een aantal keer een enkelband moetend dragen.

Zijn oudere broer D. kreeg een strafeis van 200 uur werkstraf en drie maanden voorwaardelijke celstraf. Ook hij mag drie jaar niet meer naar binnen bij Feyenoord. De laatste die vandaag een eis te horen kreeg is Marnix K. Ook hij krijgt 200 uur taakstraf, drie maanden voorwaardelijk, en drie jaar stadionverbod. Naast het gebiedsgebied rond de Kuip krijgen deze vier vedachten ook een meldplicht tijdens wedstrijden van Feyenoord.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 november 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Waarschijnlijk krijgen ze nog niet eens de helft van de eis als strafmaat opgelegd.

Benieuwd of er ook nog een zaak tegen de nalatige Romeinse autoriteiten komt of de op oorlogspad zijnde oproerpolitie komt.

Begrijp me niet verkeerd, misdragingen door supporters zijn echt niet oke, maar als we het dan toch over de schuldvraag hebben dan moeten wat mij betreft alle partijen op hun verantwoordelijkheden worden afgerekend. We zijn verdorie afgeschilderd als een agressieve club mensen en een asociale club en dat strookt niet met de werkelijkheid.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 03:10   quote  deeplink  
Nou nou nou als ik alleen al naar het forum kijkt klopt dat toch aardig Bassie..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 november 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Hier zeker
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 november 2015 - 09:53   quote  deeplink  
Ik heb een hekel aan fonteinen die in de weg staan.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 november 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze allemaal een levenslange stadion verbod krijgen en minimaal 10 jaar de cel in ! Die debielen verpesten het ELKE KEER weer voor Feyenoord ...
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 28 november 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal een levenslange stadion verbod krijgen en minimaal 10 jaar de cel in ! Die debielen verpesten het ELKE KEER weer voor Feyenoord ...
U leeft! Miraculeus...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 november 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:
Van de vier verdachten die vandaag hun strafeis kregen te horen, was er één afwezig in de rechtszaal. Tegen de afwezige K. werd acht maanden gevangenisstraf geëist, waarvan drie voorwaardelijk.

Ook de broers D. kregen vrijdagochtend hun strafeis te horen. De jongste broer zag 240 dagen celstraf tegen hem geëist worden, waarvan 236 voorwaardelijk, en 100 uur taafstraf. Hij zat nog in zijn proeftijd van jeugddetentie en zegt er veel last van te hebben. Ook krijgt hij een driejarig stadion verbod en heeft een aantal keer een enkelband moetend dragen.

Zijn oudere broer D. kreeg een strafeis van 200 uur werkstraf en drie maanden voorwaardelijke celstraf. Ook hij mag drie jaar niet meer naar binnen bij Feyenoord. De laatste die vandaag een eis te horen kreeg is Marnix K. Ook hij krijgt 200 uur taakstraf, drie maanden voorwaardelijk, en drie jaar stadionverbod. Naast het gebiedsgebied rond de Kuip krijgen deze vier vedachten ook een meldplicht tijdens wedstrijden van Feyenoord.
Veel te mild allemaal , typisch NL om zulke waardeloze straffen te eisen ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 november 2015 - 11:29   quote  deeplink  
De doodstaf dan
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 november 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:27 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

U leeft! Miraculeus...
Ik heb nog meer te doen dan alleen maar Feyenoord volgen ... Familie leed, crematie en dan een welverdiende vakantie
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 november 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:29 schreef piet de paler het volgende:
De doodstaf dan
Zou wel de goedkoopste manier zijn, maar ik ben geen voorstander vd doodstraf ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 november 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Ik denk dat elke zondag het stadion schoonmaken, een mooie straf is.
Of het Amerikaanse systeem met oranje pakjes langs de snelweg alles schoonmaken, een goede starf is daar heeft iedereen wat aan
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 november 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Veel te mild allemaal , typisch NL om zulke waardeloze straffen te eisen ...
Taakstraffen zijn idd slappe hap.
200 uur wordt vaak 100 uur in de praktijk, want hij werkt zo hard, en ze worden in de watten gelegd en dus is het leuk..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb nog meer te doen dan alleen maar Feyenoord volgen ... Familie leed, crematie en dan een welverdiende vakantie
Welcome back man..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Taakstraffen zijn idd slappe hap.
200 uur wordt vaak 100 uur in de praktijk, want hij werkt zo hard, en ze worden in de watten gelegd en dus is het leuk..
Euhm nee das niet waar..
van geil
 van geil - zaterdag 28 november 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Taakstraffen zijn idd slappe hap.
200 uur wordt vaak 100 uur in de praktijk, want hij werkt zo hard, en ze worden in de watten gelegd en dus is het leuk..
Enkelband, en bij het denken aan bewegen,
BOEM.
tomson
 tomson - zaterdag 28 november 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal een levenslange stadion verbod krijgen en minimaal 10 jaar de cel in ! Die debielen verpesten het ELKE KEER weer voor Feyenoord ...
Hoi l
tomson
 tomson - zaterdag 28 november 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Feyenoord-010.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 28 november 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Kwam ik nog ergens tegen.. is toch ontoppik?
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 november 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 03:10 schreef RenatoBos het volgende:
Nou nou nou als ik alleen al naar het forum kijkt klopt dat toch aardig Bassie..
Ouwe relnicht 😉
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 november 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 17:09 schreef tomson het volgende:
Kwam ik nog ergens tegen.. is toch ontoppik?
Ik vind hem hartstikke goed op zijn plek hier!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 19:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ouwe relnicht 😉
Moi..😳
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moi..😳
Oui toi....

3107332555_1_3_sBuBKEVu.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2015 door Nenam_tiL --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 november 2015 - 01:02   quote  deeplink  
😱
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 01:11   quote  deeplink  
Een ouijabord met jou en de paler lijkt mij wel geinig....durf je het aan ??
Ik heb laatst glaasje glaasje gedaan...was best wel creepy
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 november 2015 - 02:36   quote  deeplink  
Wat jij buiten het forum doet moet jezelf weten en geneer je vooral niet, betrek mij er alleen niet in wil je, ik heb nog enig zelfrespect..
tomson
 tomson - zondag 29 november 2015 - 05:27   quote  deeplink  
Hehehe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 november 2015 - 16:42   quote  deeplink  
'Lagere straf Feyenoord-supporters wegens chaos Rome'

qz3ad0.jpg

De advocaten van vier verdachten van de rellen in Rome hebben gepleit voor lagere straffen. ''De Italiaanse politie en overheid zijn mede-verantwoordelijk,'' stelde mr. Pepijn Slewe. Tegen de vier verdachten, zonder strafblad of slechts met kleine vergrijpen, werd door het Openbaar Ministerie opnieuw 200 uur werkstraf geëist. Maandagmiddag staan er nog vijf verdachten voor de rechter.

Volgens de advocaten moet bij het bepalen van de straf ook de slechte organisatie aan de Italiaanse kant een rol spelen. ''Die hebben de komst van duizenden supporters onderschat en de verkeerde keuzes gemaakt voor de wedstrijd,'' stelt Slewe tegenover het Algemaan Dagblad. ''Zonder aankondiging ging de politie de massa op te drijven. Voor veel supporters kwam dit uit het niets. Mensen werden geslagen met wapenstok. Hierop werd gereageerd met het gooien flessen vuurwerk. Het was actie-reactie gedrag.''

De Italiaanse politie mede-verantwoordelijk noemen, deed zijn collega Frédérique ten Berge niet. Maar ook zij vindt dat de rechter rekening moet houden met bijvoorbeeld de slechte communicatie ter plekke. Het Openbaar Ministerie stelt echter dat ook als een burger het niet eens is met het geweld dat de politie gebruikt, het hem niet vrij staat om dan maar geweld terug te gebruiken. ''Overigens. In dit geval was het niet de politie die als eerste geweld gebruikte.''

2 verdachten doen 'werkstraf' bij Feyenoord, zodat stadionverbod na 1 jr ipv 3 jr stopt. Rechter: 'Dan kunt u kampioenswedstrijd meemaken'.
Barabas
 Barabas - maandag 30 november 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Lijkt mij allemaal te billijken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 11 december 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Anderhalf jaar voor de bommengooier en de rest taakstraffen. Waarschijnlijk gaan er een paar in beroep wegens vermeende identiteitsverwisseling. Passende straffen lijkt mij zo....

Maar als je me vraagt of het recht heeft gezegevierd: Echt niet! Die oproerpolitie, de gemeente Rome en die walgelijke club kunnen me de noten kussen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 december 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Tja als jr met shells gaat gooien vind ik poging doodslag zelfs nog te billijken..
tomson
 tomson - zaterdag 12 december 2015 - 04:13   quote  deeplink  
Hoeveel inch 😎
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 12 december 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Mooi dat ze allemaal veroordeelt zijn! Alleen helaas veel te lage straffen ...
Barabas
 Barabas - zaterdag 12 december 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Mag je vinden...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 december 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Vind ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 december 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Hogere straffen, ja.
Zijn geen supporters. Vernielen en geweldadig zijn doen ze niet namens de club.
van geil
 van geil - zaterdag 12 december 2015 - 15:57   quote  deeplink  
life_of_brian_02.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AS Roma - Feyenoord (Europa League: donderdag 19 februari 2015, 19:00) 1-1









0.0182268