BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Weggekaapte PSV-speler doet het fantastisch bij Ajax

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 24 februari 2015 - 21:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Weggekaapte PSV-speler doet het fantastisch bij Ajax (V-Bal.nl)

Pedro1948
 Pedro1948 - woensdag 25 februari 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Wat een suf koppen daar in Eindhoven 😄👍
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 00:42   quote  deeplink  
Ja, want zij hebben met de weggekaapte Wijnaldum geen topper binnen de gelederen.

Ten eerste zijn dit soort topics altijd ontzettend droef. Ten tweede zijn er net zo goed spelers van Ajax die die kant op zijn gegaan. Bazoer werd in Eindhoven ook al als een enorm talent gezien maar op dat moment zat daar Cocu nog niet en was het devies in Eindhoven "kopen, kopen, kopen". Misschien als Cocu daar eerder had gezeten was Bazoer helemaal niet gekomen. Hij koos zelf voor een overgang omdat hij destijds geen kansen bij PSV om door te breken. Afijn, we weten dat die situatie wat aan het veranderen is in Eindhoven hoewel het percentage eigen jeugd nog altijd niet hoog is.

En ten slotte: die sufkoppen staan wel ikweetniethoeveel punten los. Ze doen dit seizoen toch wel iets goed.

Kortom: slot hierop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Eide --
Pedro1948
 Pedro1948 - woensdag 25 februari 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd welke spelers bij PSV gaan door breken de komende jaren!!want in de a& de B jeugd loopt niet of nauwelijks talent!!!
1 Kenneth Paal 2 Steve Bergwijn wat wel twee kanjers z'n .maar dan ?
VVout
 VVout - woensdag 25 februari 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Stelletje kapers :)
Eide
 Eide - woensdag 25 februari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Ik volg hun jeugd niet. Weet ik veel. Boeit me ook geen zak eerlijk gezegd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Daar denkt Fons Spooren anders over..
biba1970
 biba1970 - dinsdag 03 maart 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:
Daar denkt Fons Spooren anders over..
hahahaha
VVout
 VVout - dinsdag 03 maart 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 18:32 schreef RenatoBos het volgende:
Daar denkt Fons Spooren anders over..
Zal maar niet hardop zeggen wat ik van eikels zoals Fons denk zeker, die overklast Fredsje nog zelfs op dit moment.
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Wie de neuk is Fons Spooren?
VVout
 VVout - dinsdag 03 maart 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Een jeugdscout...
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Even googlen... de Fons Spooren die seropositief neukte met minderjarige jongens?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:34 schreef Eide het volgende:
Even googlen... de Fons Spooren die seropositief neukte met minderjarige jongens?
Nee dat was Richard Witschge toch..
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 20:49   quote  deeplink  
erhm... jaja.

De enige Fons Spooren die ik tegen kom is deze
http://www.volkskrant.nl/binnenland/kick-trok-hiv-besmette-spooren-naar-homopark~a716865/

En die deed inderdaad iets met de jeugd. Of dat scouten was....
Brandje
 Brandje - dinsdag 03 maart 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dat was Richard Witschge toch..
Nee Richard Witschge was een speler van Ajax met de meest vernederende actie ooit jegens jegens jouw clubje. Die actie samen met de 8-2 doet nog steeds heel veel pijn in Rotjeknor. Dan heb ik het nog niet eens over de hakbal van Van der Vaart. Pfff als je het zo bekijkt dan hebben de Godenzonen jullie wat voor lul gezet zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door Brandje --
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 05:48   quote  deeplink  
Godenzonen, bijproduct van de wallen zal je bedoelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 06:26   quote  deeplink  
Zeedijkkroost..
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 06:35   quote  deeplink  
Nog wakker net wakker, wat maakt het uit mogûh.
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 04 maart 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Ik begrijp wel dat bazoer is over gestapt, laten we wel zijn ook al zijn ze nu aan het veranderen de opleiding bij psv staat in het niks bij feyenoord en ajax daarbij is de kans op een doorbraak gewoon erg klein bij psv. Ik geloof er namelijk geen zak van dat bazoer een kans had gekregen op dit psv middenveld... Daar komt nog overeen dat je bij ajax toch met jonk Bergkamp en de boer te maken hebt. Daar word je als voetballer best vrolijk van denk ik. Dus ja ze kunnen wel gaan lopen balen en zeiken nu bij psv maar dit is het gevolg van het beleid wat ze zelf altijd gevolgd hebben. En daarbij vind ik ook dat een koopclub als psv niet moet huilen als ze zelf een keer een talent kwijtraken. Aangezien hij ook naar city kon is het niet zo dat hij met een zak geld is weg gelokt. Hij heeft een voetballen keuze gemaakt en als ik eerlijk ben lijkt het me de juiste.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Behalve dat iemand vrolijk kan worden van Jonk, Befkamp of de Boer natuurlijk
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 04 maart 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Whaha ja ok zo ken je het ook bekijken daarentegen word er niet de hele dag tegen je geslist 😅
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 21:03 schreef Voetbalgek het volgende:
Whaha ja ok zo ken je het ook bekijken daarentegen word er niet de hele dag tegen je geslist 😅
Das binnenkort verholpen..
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 19 maart 2015 - 22:36   quote  deeplink  
ik moet toch eerlijk zeggen dat ik met ieder balcontact de laatste wedstrijden meer bewondering voor hem krijg... wat eem heerlijke speler zeg
tomson
 tomson - zondag 29 maart 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee Richard Witschge was een speler van Ajax met de meest vernederende actie ooit jegens jegens jouw clubje. Die actie samen met de 8-2 doet nog steeds heel veel pijn in Rotjeknor. Dan heb ik het nog niet eens over de hakbal van Van der Vaart. Pfff als je het zo bekijkt dan hebben de Godenzonen jullie wat voor lul gezet zeg.
Nog steeds niet geblust ? Met jullie lege tribunes. . Mafkees
Eide
 Eide - zondag 29 maart 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 23:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Met jullie lege tribunes.
Het ergste is nog dat er lui zijn die dat verdedigen of zelfs normaal vinden. Ik vind het schandalig.
Eide
 Eide - maandag 30 maart 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 11:14 schreef bilalnadada het volgende:
Las het artikeltje over bazoer maar ik vind het nogsteeds toch wel echt jammer dat hij naar ajax is gegaan, psv had hem dit ook kunnen bieden.. Toch?
Is dat zo? En wie had PSV dan op de bank gezet? Maher is voor 8 miljoen gekocht, Guardado gehaald en Wijnaldum hoort gewoon te spelen. En wie is er bij PSV de afgelopen jaren nu eigenlijk vanuit de eigen jeugd doorgebroken? Sinds Affelay alleen Depay eigenlijk.

Los van club voorkeur kan je in dat opzicht niet om Ajax en Feyenoord heen. PSV het meer spelers uit de Feyenoord opleiding in de selectie dan uit de PSV opleiding. Dus wat is het perspectief dan helemaal? En dus is de overstap die Bazoer heeft gemaakt niet alleen verklaarbaar maar ook gewoon terecht en heeft PSV dat helemaal aan zichzelf te danken. Want PSV kan inderdaad niet datgene bieden dat Feyenoord en Ajax hun jeugdspelers wel bieden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 maart 2015 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Weggekaapte PSV-speler doet het fantastisch bij Ajax









0.0087170