BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niet Rotterdam, niet Amsterdam, maar zoals het hoort EINDHOVEN!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 10 april 2015 - 11:46   quote  deeplink  
EINDELIJK. we hebben het verdiend!!! PSV olee oleee boeruhhh! Het nieuwe tijdperk is aangekomen. We zijn weer de voetbalhoofdstad van Nederland!!! Het zou leuk zijn als we een mooie CL loting krijgen. Want de afgelopen jaren heeft NL pech gehad met de CL loting lol.
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
En hoe gaan jullie de vitrine verlichten, met een gloeilamp of z'n moderne LED-lamp?
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Zoals iets hoort wordt bepaald door geschiedenis.
En die geschiedenis toont aan dat Ajax die titel heel wat vaker heeft gewonnen dan PSV.

KOrtom, volgend jaar staat die schaal weer in Amsterdam te glimmen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:46 schreef patrickpsv15 het volgende:
EINDELIJK. we hebben het verdiend!!! PSV olee oleee boeruhhh! Het nieuwe tijdperk is aangekomen. We zijn weer de voetbalhoofdstad van Nederland!!! Het zou leuk zijn als we een mooie CL loting krijgen. Want de afgelopen jaren heeft NL pech gehad met de CL loting lol.
Je topic titel moet je ff aanpassen E, want Amsterdommers horen wel in dh oven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 13:59   quote  deeplink  
En uiteraard alvast gefeliciteerd met de titel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - vrijdag 10 april 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je topic titel moet je ff aanpassen E, want Amsterdommers horen wel in dh oven..
Das spelen met vuur Bossie, voordat je het weet vat er een of andere pijpenkrul vlam.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Dat is zoals het hoort..
Roboer
 Roboer - vrijdag 10 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 11:46 schreef patrickpsv15 het volgende:
EINDELIJK. we hebben het verdiend!!! PSV olee oleee boeruhhh! Het nieuwe tijdperk is aangekomen. We zijn weer de voetbalhoofdstad van Nederland!!! Het zou leuk zijn als we een mooie CL loting krijgen. Want de afgelopen jaren heeft NL pech gehad met de CL loting lol.
Er is nog niks zeker, maar help je hopen, we zullen het binnen 5 wedstrijden weten of we die schaal winnen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 10 april 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Laat me niet lachen, die schaal is over 2 potjes binnen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 10 april 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Laatste 30 jaar PSV vaker kampioen dan Ajax Remco. De prehistorie telt niet !
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 10 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je topic titel moet je ff aanpassen E, want Amsterdommers horen wel in dh oven..
No worries. Jullie worden binnen 100 jaar vast nog wel eens kampioen :)
Roboer
 Roboer - vrijdag 10 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:19 schreef psveindhoven123 het volgende:
Laat me niet lachen, die schaal is over 2 potjes binnen
Laat mij niet lachen, al die kansen die ze gemist hebben en missen, kan helaas nog makkelijk fout gaan.
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:45 schreef patrickpsv15 het volgende:
Laatste 30 jaar PSV vaker kampioen dan Ajax Remco. De prehistorie telt niet !
Whahahaha, ach ja, je kan alles wel in je voordeel draaien.

Ajax de laatste 5 jaar 4 keer kampioen, alles daarvoor telt niet...:-)
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Dit jaar overigens volledig terecht kampioen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 10 april 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, ach ja, je kan alles wel in je voordeel draaien.

Ajax de laatste 5 jaar 4 keer kampioen, alles daarvoor telt niet...:-)
Dat klopt haha. Maar wees eerlijk. Het is fijn dat we weer zo enorm aan elkaar gewaagd zijn
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 11 april 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:55 schreef Roboer het volgende:

[..]

Laat mij niet lachen, al die kansen die ze gemist hebben en missen, kan helaas nog makkelijk fout gaan.
Ja 3 punten halen in 4 wedstrijden wordt idd een lastige klus...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

No worries. Jullie worden binnen 1 jaar vast nog wel eens kampioen :)
Wederom je post maar aangepast want anders kom je wel erg ongeloofwaardig over Patrick. En blaas nou niet te hoog van de toren want zo kom je wel erg Amsterdoms over. Kan me ook wel eens een seizoen herrineren dat alles al klaar stond voor een huldiging en het niet door ging. Zal dit jaar wel niet gebeuren verwacht ik, dus geniet er oprecht van, volgend jaar sta ik op de Coolsingel..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 11 april 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wederom je post maar aangepast want anders kom je wel erg ongeloofwaardig over Patrick. En blaas nou niet te hoog van de toren want zo kom je wel erg Amsterdoms over. Kan me ook wel eens een seizoen herrineren dat alles al klaar stond voor een huldiging en het niet door ging. Zal dit jaar wel niet gebeuren verwacht ik, dus geniet er oprecht van, volgend jaar sta ik op de Coolsingel..
Helemaal alleen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 11 april 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wederom je post maar aangepast want anders kom je wel erg ongeloofwaardig over Patrick. En blaas nou niet te hoog van de toren want zo kom je wel erg Amsterdoms over. Kan me ook wel eens een seizoen herrineren dat alles al klaar stond voor een huldiging en het niet door ging. Zal dit jaar wel niet gebeuren verwacht ik, dus geniet er oprecht van, volgend jaar sta ik op de Coolsingel..
Wat ga je daar doen? De 2e of 3e plaats (weer) vieren?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 13:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helemaal alleen?
Nee man je gaat toch wel met me mee..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:31 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat ga je daar doen? De 2e of 3e plaats (weer) vieren?
Kampioenschap jongen, mark my words..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 11 april 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kampioenschap jongen, mark my words..
Kan niet, want degraderen naar de jupiler league doen jullie niet dit jaar ;)
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 11 april 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee man je gaat toch wel met me mee..
Stappen in Rotterdam is niks mis mee 😝
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Mooi hebben we een date dan..😁👀
Joe The Ball
 Joe The Ball - zaterdag 11 april 2015 - 17:00   quote  deeplink  
PSV ! maar eerlijk het moet beter men kan vaak het doel niet vinden. Het staat slordig het lijkt bij het missen van zoveel kansen op amateur voetbal
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 11 april 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 17:00 schreef Joe The Ball het volgende:
PSV ! maar eerlijk het moet beter men kan vaak het doel niet vinden. Het staat slordig het lijkt bij het missen van zoveel kansen op amateur voetbal
Bullshit. Kijk hoeveel doelpunten we voor hebben. Voetbal is nooit perfect. Zelfs bij real Madrid wordt er geklaagd en gezeurd.
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 22:41 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat klopt haha. Maar wees eerlijk. Het is fijn dat we weer zo enorm aan elkaar gewaagd zijn
Ik vind eigenlijk niet dat we aan elkaar gewaagd zijn. Al jaren niet zelfs. De afgelopen jaren werd Ajax relatief makkelijk kampioen. En datzelfde geld nu voor PSV. Ik vond dat wel Zorgelijk. Want het geeft aan dat we het vertrek van onze betere spelers totaal niet kunnen opvangen.
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 18:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Bullshit. Kijk hoeveel doelpunten we voor hebben. Voetbal is nooit perfect. Zelfs bij real Madrid wordt er geklaagd en gezeurd.
Die staan dan ook terecht tweede.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 00:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk niet dat we aan elkaar gewaagd zijn. Al jaren niet zelfs. De afgelopen jaren werd Ajax relatief makkelijk kampioen. En datzelfde geld nu voor PSV. Ik vond dat wel Zorgelijk. Want het geeft aan dat we het vertrek van onze betere spelers totaal niet kunnen opvangen.
Maar dat geldt voor beide ploegen. Het is gewoon toeval dat de competitie de laatste jaren wat eerder beslist wordt. Volgend seizoen zal het weer spannend worden tot in de laatste wedstrijd. En om heel eerlijk te zijn. Dat is veel leuker (mits het goed uitpakt overigens). Natuurlijk ben ik heel blij met dit kampioenschap maar dit gaat me net ietsjes te makkelijk. Volgend jaar zal datwel heel anders zijn met vertrekkende spelers.en ik hoop echt dat nl wat verder komt in Europa. Kom op... kijj wat wij voor spelers voortbrengen in Europa!! We geven zuid Europa zo veel financiƫle steun. En toch geven ze daar 100x zo veel uit aan voetbal... als je er zo over nadenkt is dat te gek voor woorden. Spanje is financieel niets tov Nederland. Maar toch hebben ze de grootste voetbalclubs. Erg vreemd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die staan dan ook terecht tweede.
1 punt achter barca....
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Uiteindelijk gaat het toch maar alleen om plaats 1⃣❗️Wat een bullshit dat supporters een tweede of derde plaats vieren. Zeker degenen die met een tweede plaats roepen dat ze CL hebben. Door het lotingssysteem in de voorronden van de CL komt onze nummer twee toch nooit in de poulefase terecht. Dus 020, jullie kunnen je voor komende seizoen lekker richten op de EL😝.
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 02:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar dat geldt voor beide ploegen. Het is gewoon toeval dat de competitie de laatste jaren wat eerder beslist wordt. Volgend seizoen zal het weer spannend worden tot in de laatste wedstrijd. En om heel eerlijk te zijn. Dat is veel leuker (mits het goed uitpakt overigens). Natuurlijk ben ik heel blij met dit kampioenschap maar dit gaat me net ietsjes te makkelijk. Volgend jaar zal datwel heel anders zijn met vertrekkende spelers.en ik hoop echt dat nl wat verder komt in Europa. Kom op... kijj wat wij voor spelers voortbrengen in Europa!! We geven zuid Europa zo veel financiƫle steun. En toch geven ze daar 100x zo veel uit aan voetbal... als je er zo over nadenkt is dat te gek voor woorden. Spanje is financieel niets tov Nederland. Maar toch hebben ze de grootste voetbalclubs. Erg vreemd.
En eigenljk is dat dus ook weer verkeerd.

PSV kon dit seizoen al geen potten breken in Europa en zal er komend seizoen weer wat minder op worden net als dat Ajax dat de afgelopen jaren is gebeurt.

Je laatste zin klopt helemaal. En het komt simpelweg omdat de KNVB het niet toestaat dat dit soort praktijken gebeuren..
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 02:07 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

1 punt achter barca....
2 punten achter Barca.

Maar dat is ook tweede toch?
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 12:39 schreef Pieter08 het volgende:
Uiteindelijk gaat het toch maar alleen om plaats 1⃣❗️Wat een bullshit dat supporters een tweede of derde plaats vieren. Zeker degenen die met een tweede plaats roepen dat ze CL hebben. Door het lotingssysteem in de voorronden van de CL komt onze nummer twee toch nooit in de poulefase terecht. Dus 020, jullie kunnen je voor komende seizoen lekker richten op de EL😝.
Over het vieren ben ik helemaal met je eens, de nummer twee is simpelweg de eerste verliezer, en clubs die de tweede plek vieren zijn dus ook geen echte topclub.

Het laatste deel klopt gewoon niet, Ajax plaatste zich als laatste namelijk gewoon via de voorrondes. Moeilijk is het wel, maar zeker niet onmogelijk..

En eerlijk gezegd zou je er ook gewoon op moeten hopen dat Ajax het wel red, dat deed ik de laatste jaren ook. Het zorgt er namelijk simpelweg gewoon voor dat de Eredivisie sterker wordt. Spelers worden namelijk sterker door het spelen van CL, en niet door de EL>.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

2 punten achter Barca.

Maar dat is ook tweede toch?
nog altijd geen reden om te klagen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Over het vieren ben ik helemaal met je eens, de nummer twee is simpelweg de eerste verliezer, en clubs die de tweede plek vieren zijn dus ook geen echte topclub.

Het laatste deel klopt gewoon niet, Ajax plaatste zich als laatste namelijk gewoon via de voorrondes. Moeilijk is het wel, maar zeker niet onmogelijk..

En eerlijk gezegd zou je er ook gewoon op moeten hopen dat Ajax het wel red, dat deed ik de laatste jaren ook. Het zorgt er namelijk simpelweg gewoon voor dat de Eredivisie sterker wordt. Spelers worden namelijk sterker door het spelen van CL, en niet door de EL>.
Over het algemeen. Ja. Maar rara wat hier in de weg staat. Geld. We krijgen veel geld voor de CL. Als ajax doorkomt moeten we dat met hen delen, en daar zijn wij NIET van gecharmeerd. Dus daarom hopen wij dat ajax de CL niet haalt. Maar we hopen wel dat ze veel punten in de EL halen voor Nederland!
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 17:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Over het algemeen. Ja. Maar rara wat hier in de weg staat. Geld. We krijgen veel geld voor de CL. Als ajax doorkomt moeten we dat met hen delen, en daar zijn wij NIET van gecharmeerd. Dus daarom hopen wij dat ajax de CL niet haalt. Maar we hopen wel dat ze veel punten in de EL halen voor Nederland!
Ik hoop altijd dat er zoveel mogelijk Nederlandse teams goed presteren in zowel Nederland als Europa. Dat Ajax dan minder kampioen zou worden heb ik niet zo veel moeite mee. Ik zie namelijk nog veel liever dat de ED een betere competitie wordt..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 april 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Topsport is ook egocentrisch en dat geldt ook voor de supporters.
remco k
 remco k - zondag 12 april 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 19:08 schreef Pieter08 het volgende:
Topsport is ook egocentrisch en dat geldt ook voor de supporters.
Dat klopt helemaal..

Alleen is de voetbal in Nederland absoluut geen topsport..

En om daar te komen heb je elkaar gewoon nodig..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal..

Alleen is de voetbal in Nederland absoluut geen topsport..

En om daar te komen heb je elkaar gewoon nodig..
En dat betekent niet top talenten van elkaar jatten . Maar goed. Ook de technisch directeuren zijn grote ego's.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 april 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 20:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

En dat betekent niet top talenten van elkaar jatten . Maar goed. Ook de technisch directeuren zijn grote ego's.
020 geeft hierin geen goed voorbeeld. Zolang dit soort voorbeelden blijven voorkomen krijg je de handen echt niet op elkaar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 12 april 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 20:16 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

020 geeft hierin geen goed voorbeeld. Zolang dit soort voorbeelden blijven voorkomen krijg je de handen echt niet op elkaar.
Blijven voorkomen? Bahoer is gestolen. Het is al te laat voor samenwerking
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 april 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 21:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Blijven voorkomen? Bahoer is gestolen. Het is al te laat voor samenwerking
Helemaal eens. Het is en blijft ook een klote club uit 020. Remco is de kwaadste niet, dus die mag wel op ons forum komen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 13 april 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 21:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helemaal eens. Het is en blijft ook een klote club uit 020. Remco is de kwaadste niet, dus die mag wel op ons forum komen.
Yep hij is realistisch.
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 20:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

En dat betekent niet top talenten van elkaar jatten . Maar goed. Ook de technisch directeuren zijn grote ego's.
Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo veel moeite mee, die jongens hebben nu eenmaal hun eigen mening..
We halen namelijk ook allemaal de grote talenten bij Groningen Sparta Twente en de rest van Nederland uit de opleiding, waarom dan niet bij elkaar..

Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens...

Voetbal begint meer en meer op de politiek te lijken, niks meer in het belang van, en alleen maar eigen belang..
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 21:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Blijven voorkomen? Bahoer is gestolen. Het is al te laat voor samenwerking
het was City of Ajax, PSV was sowieso al geen optie meer..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Das kiezen uit de minst slechtste dus..😁
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 13 april 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo veel moeite mee, die jongens hebben nu eenmaal hun eigen mening..
We halen namelijk ook allemaal de grote talenten bij Groningen Sparta Twente en de rest van Nederland uit de opleiding, waarom dan niet bij elkaar..

Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens...

Voetbal begint meer en meer op de politiek te lijken, niks meer in het belang van, en alleen maar eigen belang..
Weet ik. Maar dat is nog altijd anders dan van een directe concurrent. Wat er bij bayern en dortmunt gebeurt is veel erger . De strijd om de eerste plaats is daar totaal niet spannend door het Willems en weten verzwakken van de directe concurrent. Vraag me ook af waarom het bestuur van Dortmund daar aan meewerkt. En wat vinden die supporters daar wel niet van...
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 april 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

het was City of Ajax, PSV was sowieso al geen optie meer..
Jouw clubje zit nu achter een groot verdedigerstalent van PSV. Mocht dit doorgaan, dan breekt de pleuris uit.
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 21:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jouw clubje zit nu achter een groot verdedigerstalent van PSV. Mocht dit doorgaan, dan breekt de pleuris uit.
En in welke vorm breekt dan de pleuris uit?

Gaan ze dan zeggen, boe dat mag niet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Niet Rotterdam, niet Amsterdam, maar zoals het hoort EINDHOVEN!!!!!!









0.0107200