BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wens van supporters komt uit: ArenA krijgt rood-witte stoeltjes

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 16 april 2015 - 20:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wens van supporters komt uit: ArenA krijgt rood-witte stoeltjes (Ajaxfanatics.nl)

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 april 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Tja, wel rode en witte stoeltjes, maar niet het oude logo.Jammer maar helaas....
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 08:38   quote  deeplink  
Dat is inderdaad weer erg jammer. Snap daar ook helemaal niets van.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 08:53   quote  deeplink  
blijk maar weer eens dat ze de mening van supporters niet heel belangrijk vinden.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 23:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Tja, wel rode en witte stoeltjes, maar niet het oude logo.Jammer maar helaas....
Ik las het. Jammer, zeer jammer.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 08:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
blijk maar weer eens dat ze de mening van supporters niet heel belangrijk vinden.
Op dit punt kennelijk niet.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 08:38 schreef remco k het volgende:
Dat is inderdaad weer erg jammer. Snap daar ook helemaal niets van.
+ 1
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op dit punt kennelijk niet.
Voor die stoeltjes is er een aanleiding, namelijk het EK, niet dat de supporters een andere stoeltjes willen. Dus veranderd had het sowieso gemoeten. Dan kunnen ze de wens van de supporters wel uitvoeren.
Maar de mening van de supporters vragen, dat gebeurd volgens mij niet.
Dus ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Die aanleiding voor de stoeltjes is er niet voor het logo.
Mening van de supporters dat ze verandering willen is niet van belang, niet voor het logo en niet voor de stoeltjes.
Anders hadden ze die stoeltjes ook wel eerder kunnen doen, als ze zo begaan zijn met de supporters.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor die stoeltjes is er een aanleiding, namelijk het EK, niet dat de supporters een andere stoeltjes willen. Dus veranderd had het sowieso gemoeten. Dan kunnen ze de wens van de supporters wel uitvoeren.
Maar de mening van de supporters vragen, dat gebeurd volgens mij niet.
Dus ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Die aanleiding voor de stoeltjes is er niet voor het logo.
Mening van de supporters dat ze verandering willen is niet van belang, niet voor het logo en niet voor de stoeltjes.
Anders hadden ze die stoeltjes ook wel eerder kunnen doen, als ze zo begaan zijn met de supporters.
Ik heb echt geen idee. Misschien heb je op dit punt gewoon gelijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 08:38 schreef remco k het volgende:
Dat is inderdaad weer erg jammer. Snap daar ook helemaal niets van.
Er is geen aanleiding om het logo opnieuw te veranderen.

We weten toch dat mening van de supporters niet tellen.

Er zijn vast ook mensen die graag terug naar watergraafsmeer willen.
Dat voeren ze ook niet uit.

Voor die stoeltjes was er wel een aanleiding.
Uefa vond het nodig dat er nieuwe stoeltjes erin moeten.
Dan kan de mening van de supporters wel worden meegenomen, hoe de arena eruit moet komen te zien.
Maar alleen de reden dat de supporters andere stoeltjes wil zien, dat was geen reden om nieuwe stoeltjes te plaatsen.

Net zo dat voor Ajax geen reden is om terug te gaan naar het Oude logo omdat alleen supporters dat willen. Wellicht zien ze wel een reden als Sponsors of de uefa erbij worden betrokken.
Maar dat gaat niet gebeuren.
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor die stoeltjes is er een aanleiding, namelijk het EK, niet dat de supporters een andere stoeltjes willen. Dus veranderd had het sowieso gemoeten. Dan kunnen ze de wens van de supporters wel uitvoeren.
Maar de mening van de supporters vragen, dat gebeurd volgens mij niet.
Dus ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Die aanleiding voor de stoeltjes is er niet voor het logo.
Mening van de supporters dat ze verandering willen is niet van belang, niet voor het logo en niet voor de stoeltjes.
Anders hadden ze die stoeltjes ook wel eerder kunnen doen, als ze zo begaan zijn met de supporters.
Waarom moeten er voor het EK nieuwe stoeltjes??
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 23:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Tja, wel rode en witte stoeltjes, maar niet het oude logo.Jammer maar helaas....
En die stoeltjes komen ook alleen maar omdat ze aan vervanging toe zijn.
Wat mij tegen de borst stoot is dat er vanuit Ajax nooit goede argumenten zijn gegeven waarom het oude logo niet terug komt
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moeten er voor het EK nieuwe stoeltjes??
http://ajaxfanzone.nl/2015/04/16/arena-directeur-voor-ek-2020-rood-witte-stoeltjes-in-arena/

Daarin staat dat ze aan vervanging toe zijn en dat het EK een mooi moment is
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moeten er voor het EK nieuwe stoeltjes??
Vrijwel elk stadion krijgt bij een EK of WK een opknapbeurt.
Tenzij er niet word gespeeld, tenzij het stadion al vrij kort geleden een opknapbeurt heeft gehad.

Je kan moeilijk meedoen aan een EK, zonder dat je het stadion een opknapbeurt heeft gegeven.

Sommige dingen zijn bijna 20 jaar oud, ik vind het dat dan niet kunnen.
Ik zie vrijwel nergens dat in een stadion zonder een recent opknapbeurt een EK of WK wedstrijden word gehouden.

Als vrijwel alles vervangt, dan kun die stoeltjes niet achterblijven.
Volgorde van besluit nemen:
1. stoeltjes moeten worden vervangen.
2. doen we dat in dezelfde kleuren of gaan we voor meer Ajax sfeer. hier kiezen ze voor het laatste dat is goed.

Je kan ook zonder het besluit dat ze moeten worden vervangen iets ondernemen om meer sfeer te krijgen. Als je een nieuw huis betrekt en je vind de keuken niet mooi, dan wacht je toch ook niet totdat de keuken aan vervanging toe is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 21 april 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 18:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

En die stoeltjes komen ook alleen maar omdat ze aan vervanging toe zijn.
Wat mij tegen de borst stoot is dat er vanuit Ajax nooit goede argumenten zijn gegeven waarom het oude logo niet terug komt
Zijn er wel goede argumenten waarom ze dat wel moeten doen?

Misschien vinden zij dat ze geen goede argumenten om Ajax zijn gezicht terug te geven.
Ik denk niet dat ze een besluit nemen op gevoel van sentiment.

Argument dat het mooier is, dat is een kwestie van smaak. Als ze een andere smaak hebben dan kun je ze daar niet mee overtuigen.

Ik ben benieuwd wat voor argumenten je hebt waarom Ajax het wel zou moeten doen?
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 april 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn er wel goede argumenten waarom ze dat wel moeten doen?

Misschien vinden zij dat ze geen goede argumenten om Ajax zijn gezicht terug te geven.
Ik denk niet dat ze een besluit nemen op gevoel van sentiment.

Argument dat het mooier is, dat is een kwestie van smaak. Als ze een andere smaak hebben dan kun je ze daar niet mee overtuigen.

Ik ben benieuwd wat voor argumenten je hebt waarom Ajax het wel zou moeten doen?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=463842090430784&id=271501939664801&refid=17

Hier staat een mooie opsomming waar is het volledig mee eens ben. Plus het feit dat een overgroot deel van de fans het oude logo terug willen en dat MOET zwaarder wegen dan een besluit van 5 man in een kamer.
Dus voor de fans is het beter een ook voor de club ivm commercie. Dat is ook nog eens hypocriet want kijk in de officiële ajax shop en je ziet items met hey oude logo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 april 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 18:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

http://ajaxfanzone.nl/2015/04/16/arena-directeur-voor-ek-2020-rood-witte-stoeltjes-in-arena/

Daarin staat dat ze aan vervanging toe zijn en dat het EK een mooi moment is
Het is een mooi moment, dat klopt. Maar of het specifiek daarom gebeurt.. Ach, ik vind het een leuk gebaar, ze zouden ze namelijk ook Oranje kunnen maken.
Eide
 Eide - dinsdag 21 april 2015 - 22:25   quote  deeplink  
De vervanging van de stoelen staat al 10 jaar in de begroting van de ArenA lui. Stonden voor 2017 in de planning, dat rekt men nu iets op door vermoedelijk in 2017 te beginnen en dan in één of twee jaar tijd alles te vervangen. Zoek daar vooral niet te veel achter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 april 2015 - 05:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 17:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voor die stoeltjes is er een aanleiding, namelijk het EK, niet dat de supporters een andere stoeltjes willen. Dus veranderd had het sowieso gemoeten. Dan kunnen ze de wens van de supporters wel uitvoeren.
Maar de mening van de supporters vragen, dat gebeurd volgens mij niet.
Dus ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Die aanleiding voor de stoeltjes is er niet voor het logo.
Mening van de supporters dat ze verandering willen is niet van belang, niet voor het logo en niet voor de stoeltjes.
Anders hadden ze die stoeltjes ook wel eerder kunnen doen, als ze zo begaan zijn met de supporters.
Jij kan echt enkel in grote lappen tekst dom lullen of niet? Toen de ArenA werd geopend waren de stoeltjes inderdaad een doorn in het oog van de supporters. De directie van de ArenA heeft toen uitgelegd wat de beweegredenen achter deze kleuren was en heeft beloofd om naar de wens van de supporters te luisteren wanneer de stoeltjes aan vervanging toe waren. Echter is er wel bij vermeld dat dit een langere tijd zou duren aangezien de stoeltjes duurzaam waren en lang meegingen. Bij nieuwe verbouwingen is al voor de rode kleur stoeltjes gekozen. Nu gaan ze gefaseerd de overige stoeltjes vervangen. Dit omdat deze inmiddels aan de houdbaarheidsdatum zijn toegekomen. Daarbij is wel degelijk geluisterd naar de kleurwens van de supporters. En nee, het EK is zeker niet de aanleiding. Maar blijf alsjeblieft denken wat je denken wil maar ga niet kritiek uiten als je niet weet wat er speelt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 april 2015 - 05:56   quote  deeplink  
Overigens is er toendertijd ook besloten de supporters alvast enigzins tegemoet te komen door op de 2e ring lange zijde het logo van Ajax terug te brengen in de stoeltjes en zijn er toen al enkele stoelen vervangen. Dat ze niet het hele stadion hebben gedaan is begrijpelijk, dit zou namelijk een enorme kostenpost met zich hebben meegebracht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 07:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=243163&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Begin me nu al af te vragen welke topspelers ze gaan noemen in de transfer periode om de rest van de aanhang tevreden te stellen.

Frank zijn tirade is ook wel op een raar moment..

Allemaal zo doorzichtig dit.

Waarschijnlijk komen ze nu ook wel een keer met het oude logo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wens van supporters komt uit: ArenA krijgt rood-witte stoeltjes









0.0134241