BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bayern Munich vs Porto 16 de abril 2015

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luyangyang2015
 luyangyang2015 - zaterdag 18 april 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Del evento coincide con la Champions League partido de ida de los 4 grandes traerá Porto que se enfrentará a Mónaco. En el caso de que el partido continuó este partido de Champions League que se disputó dimarkas de Porto es decir do Dragão Stadium el jueves por la mañana a 13:45, donde tanto ella nunca había conocido sin embargo. Esta vez queremos dar una predicción Porto vs Bayern Munich 15 de abril 2015.

Porto fueron entrenados por Lopetegui el partido anterior de la Arena Liga de Campeones Porto venció Basilea por 4-0 en el establo de Porto. Predicción de resultados del match ball en este momento parece Porto harán un gol rápido para ganar el evento Liga de Campeones con el fin de calificar para la siguiente fase en esta Liga de Campeones. Registro de los últimos cinco partidos son la aparición Porto mejor juego en el que ganaron tres juegos de la serie uno y sólo derrotar de una vez.

Bayern Múnich están entrenado por Josep Guardiola en el partido anterior del evento Bayern Munich Champions League derrota ante el Shakhtar Donetsk con un resultado de 7-0 en el establo del Bayern Munich. Predicción de resultados del match ball en este momento parece Bayern Munich realizarán todos a hacer goles rápidos para ganar este partido con el fin de calificar para el evento a la siguiente fase en esta Liga de Campeones. Notas de los últimos cinco partidos del Bayern de Múnich apariencia es en su mejor partido en el que ganaron tres juegos de la serie uno y sólo derrotar de una vez.

En este partido Bayern Munich ligeramente más favorecida, porque están en el mejor juego de esta temporada que motivar a sus jugadores para ganar este partido con el fin de calificar para el evento a la siguiente fase en esta Liga de Campeones, mientras que el Oporto también realizará todo fuera y hacen goles rápidos en orden califican para la siguiente fase en esta Liga de Campeones.

Cabeza A Cabeza:
Conocé sin precedentes

Últimos cinco partidos Porto:

POR D1 12/04/15 Rio Ave 1-3 FC Porto
POR D1 07/04/15 FC Porto 5-0 GD Estoril-Praia
04/03/15 PORLC Maritimo 2-1 FC Porto
POR D1 03/22/15 CD Nacional 1-1 FC Porto
POR D1 03/16/15 FC Porto 1-0 FC Arouca

Últimos cinco partidos del Bayern de Múnich:
GER D1 11.04.15 Bayern Munich 3-0 Eintracht Frankfurt
Gerc 09/04/15 Bayer Leverkusen 0-0 Bayern Munich
GER D1 04.05.15 Bayern Munich 0-1 Borussia Dortmund
GER D1 03/23/15 Monchengladbach 0-2 Bayern Munich
GER D1 14.03.15 Bayern Munich 0-4 Werder Bremen

Jugadores estimados de Oporto: Fabiano, Danilo, Maicon, Marcano, Casemiro, Ricardo Quaresma, Y. Brahimi, J. Martínez, H. Herrera, Alex Sandro, Oliver Torres

Entrenador: Lopetegui

Estimado Bayern Munich: M. Neuer, Xabi Alonso, Dante, M. Benatia, R. Lewandowski, A. Robben, Juan Bernat, M. Götze, D. Alaba, M. Weiser, B. Schweinsteiger

Entrenador: Josep Guardiola
remco k
 remco k - zaterdag 18 april 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Duidelijk.. Volledig mee eens ook..
VVout
 VVout - zaterdag 18 april 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Google translate vertaald het volgende...

quote:
Het evenement valt samen met de Champions League eerste etappe van de grote vier zal brengen Porto, die zal worden geconfronteerd met Monaco. In het geval dat de partij zette deze wedstrijd Champions League Porto dimarkas ie do Dragão Stadion werd gespeeld op donderdag ochtend om 13:45, waar zowel ze had nog nooit ontmoet. Deze keer willen we Porto geven vs Bayern München 15 april 2015 voorspelling.

Porto werden getraind door Lopetegui de vorige wedstrijd van de Champions League Arena Basel verslaan Porto 4-0 in de stal van Porto. Voorspelling resultaten wedstrijdbal op dit punt lijkt Porto zal snel naar de Champions League evenement winnen om zich te kwalificeren voor de volgende fase in de Champions League doel. Record van de laatste vijf wedstrijden zijn de uitstraling van Porto beste spel dat drie games van de serie en slechts één nederlaag won een keer.

Bayern München worden gecoacht door Josep Guardiola in de vorige wedstrijd van het toernooi Bayern München Champions League nederlaag tegen Shakhtar Donetsk met een score van 7-0 in de stal van Bayern München. Voorspelling resultaten wedstrijdbal op dit punt lijkt Bayern München maken al snel om deze wedstrijd te winnen om zich te kwalificeren voor het evenement naar de volgende fase in de Champions League-goals te maken. Noten van de laatste vijf wedstrijden van Bayern München verschijning is op zijn beste spel dat drie games in de serie en slechts één nederlaag won een keer.

In deze wedstrijd Bayern München iets bevoordeeld, omdat ze in het beste spel dit seizoen dat zijn spelers te motiveren om deze wedstrijd te winnen om zich te kwalificeren voor het evenement naar de volgende fase in de Champions League, terwijl Porto ook zal maken allemaal uit en maak een snelle goals om te kwalificeren voor de volgende fase in de Champions League.
VVout
 VVout - zaterdag 18 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Oorlog bij Bayern München na de afstraffing bij Porto ghèhè, kwam ff goed aan :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 18 april 2015 - 18:14   quote  deeplink  
In de stal van porto haha
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 19 april 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Real Madrid wint de Champions League.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken.
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 23:40 schreef Uwe Warstein het volgende:
Real Madrid wint de Champions League.
M'n oma wint de bridge competitie.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

M'n oma wint de bridge competitie.
En, beetje stuivers buit gemaakt?
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En, beetje stuivers buit gemaakt?
Nee, alleen drie tubes kukident.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Goed glijmiddel man..
Eide
 Eide - maandag 20 april 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 15:00 schreef RenatoBos het volgende:
Goed glijmiddel man..
Okay, ervaringsdeskundig?
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 20 april 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

M'n oma wint de bridge competitie.
Niet als ik de volgende keer mee doe.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 15:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Okay, ervaringsdeskundig?
Whahaha, en toen werd het stil..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Ik ga mijn nest in, tubetje neem ik mee..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 21 april 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Tube vaseline.
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Gewoon een beetje mondzeep, stelletje anateurs.
Eide
 Eide - dinsdag 21 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
e31.jpg
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 21 april 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Hans-Gruber-Alan-Rickman.gif
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Tsjaa, lesje voetbal..
VVout
 VVout - dinsdag 21 april 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Tsjaa, lesje voetbal..
Ff orde op zaken gezet, ...
Eide
 Eide - woensdag 22 april 2015 - 06:50   quote  deeplink  
De eerste helft van Bayern was groots.
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Vrijdag loting, ben benieuwd.
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 23:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Ff orde op zaken gezet, ...
Niet normaal he.
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Eerst vanavond nog ff he, daar ben ik ook zeer benieuwd naar..

Ik hoop op Atletico en Juve, maar denk Real en Juve..
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 april 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Bayern - Barca, hoopte eigenlijk dat dat de finale zou worden.
VVout
 VVout - vrijdag 24 april 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Had een mooie finale geweest in Berlijn ja, dan maar B.... - Juventus.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 25 april 2015 - 00:26   quote  deeplink  
De Koninklijke tegen mijn vrienden uit Beieren bitte. Voor mij als Oostenrijker ook wel leuk. Mooie finale met Real als winnaar ♥.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2015 door Uwe Warstein --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Bayern barca wordt een grote kraker. Ik denk dat barca gaat winnen... neymar messi suarez is echt een ongelofelijke aanval... alleen bayern is fysiek zeer sterk maar het ligt natuurlijk ook aan robben. Toch denk ik barca. En jammer dat atletico niet door is! Ongelofelijk leuke ploeg. Wat een vechters. Als ik iemand de CL gunde dan was het hen wel.
Eide
 Eide - zaterdag 25 april 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 11:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ongelofelijk leuke ploeg.
Absoluut niet. Het is een verschrikkelijke ploeg. Smerig door en door. Maar die mentaliteit maakt ze wel leuk om naar te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2015 door Eide --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 11:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut niet. Het is een verschrikkelijke ploeg. Smerig door en door. Maar die mentaliteit maakt ze wel leuk om naar te kijken.
Het is een leuke ploeg omdat ze met relatief beperkte middelen een grote angstgegner zijn voor de allergrootste clubs. En Spaans voetbal is nou eenmaal smerig. Kijk maar sergio ramos.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 25 april 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Atletico een leuke ploeg?! Goeie grap.
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 13:36 schreef Uwe Warstein het volgende:
Atletico een leuke ploeg?! Goeie grap.
Echt wel, halen het bloed onder de nagels van die gelikte mannetje. Dan gaan ze ook nog eens zielig toneel spelen die mannetjes van Real, doe dan ff Atletico maar. De dead or the gladiolen :)
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 25 april 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 16:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Echt wel, halen het bloed onder de nagels van die gelikte mannetje. Dan gaan ze ook nog eens zielig toneel spelen die mannetjes van Real, doe dan ff Atletico maar. De dead or the gladiolen :)
Als je dat leuk vindt raad ik je aan om rugby te gaan kijken.
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 18:22 schreef Uwe Warstein het volgende:

[..]

Als je dat leuk vindt raad ik je aan om rugby te gaan kijken.
Andere spelregels Uwe, kijk gewoon eens in de 70er jaren hoe er gevoetbald werd. De sport wordt gewoon verkracht door die pinguïns, bewust of onbewust?
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 13:36 schreef Uwe Warstein het volgende:
Atletico een leuke ploeg?! Goeie grap.
Ik denk dat er geen ploeg in Europa zo goed naar de mogelijkheden spelen als atletico. Spelen tegen de clubs waar het kan leuk en aanvallend voetbal. En tegen de grote clubs kunnen. Ze zich goed wapenen.
Eide
 Eide - zondag 26 april 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Neemt niet weg dat Atletico alles behalve een "leuke" ploeg is. De instelling van de ploeg maakt ze karaktervol en boeiend om naar te kijken. Maar wat ze laten zien is natuurlijk regelmatig een blamage voor het voetbal. Pauzeloos opstootjes, buitengewoon hard en dikwijls gewoon smerig voetbal. Irritant, provocerend en liefst consequent over het randje. Het is een vreselijke ploeg.

Nogmaals: dat maakt ze heel boeiend om naar te kijken. Het is nooit saai en met de capaciteiten die ze hebben halen ze het maximale eruit. Maar het is geen leuke ploeg, niet in gedrag en niet in het soort voetbal dat ze spelen.
remco k
 remco k - zondag 26 april 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Neemt niet weg dat Atletico alles behalve een "leuke" ploeg is. De instelling van de ploeg maakt ze karaktervol en boeiend om naar te kijken. Maar wat ze laten zien is natuurlijk regelmatig een blamage voor het voetbal. Pauzeloos opstootjes, buitengewoon hard en dikwijls gewoon smerig voetbal. Irritant, provocerend en liefst consequent over het randje. Het is een vreselijke ploeg.

Nogmaals: dat maakt ze heel boeiend om naar te kijken. Het is nooit saai en met de capaciteiten die ze hebben halen ze het maximale eruit. Maar het is geen leuke ploeg, niet in gedrag en niet in het soort voetbal dat ze spelen.
Ik vind Atletico in LaLiga juist een van de ploegen die leuk is om te zien, veel op de helft van de tegenstander met gewoon goed attractief voetbal..

Je laatste zin van de eerste alinea is iets wat ik alleen terug zie in de grotere wedstrijden, en het gegeven dat ze dit dus kunnen doseren vind ik erg knap, ze weten dus het maximale uit hunzelf te halen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Neemt niet weg dat Atletico alles behalve een "leuke" ploeg is. De instelling van de ploeg maakt ze karaktervol en boeiend om naar te kijken. Maar wat ze laten zien is natuurlijk regelmatig een blamage voor het voetbal. Pauzeloos opstootjes, buitengewoon hard en dikwijls gewoon smerig voetbal. Irritant, provocerend en liefst consequent over het randje. Het is een vreselijke ploeg.

Nogmaals: dat maakt ze heel boeiend om naar te kijken. Het is nooit saai en met de capaciteiten die ze hebben halen ze het maximale eruit. Maar het is geen leuke ploeg, niet in gedrag en niet in het soort voetbal dat ze spelen.
Ach weet je. Ik ben het eens met Remco maar ik wil er nog wat aan toevoegen. Je kunt zeggen dat ze smerig spelen tegen de topploegen. Maar met van banken geleend geld simpelweg de beste spelers bij elkaar kopen is ook een manier van handelen waar je zo je twijfels bij kunt hebben. En ik ben blij dat atletico een manier heeft gevonden om deze grote ploegen te beconcurreren. Ik heb er zelfs heel veel respect voor.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:56 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ach weet je. Ik ben het eens met Remco maar ik wil er nog wat aan toevoegen. Je kunt zeggen dat ze smerig spelen tegen de topploegen. Maar met van banken geleend geld simpelweg de beste spelers bij elkaar kopen is ook een manier van handelen waar je zo je twijfels bij kunt hebben. En ik ben blij dat atletico een manier heeft gevonden om deze grote ploegen te beconcurreren. Ik heb er zelfs heel veel respect voor.
Die clubs voldoen aan financial fairplay, er gaat minder uit dan er binnen komt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 27 april 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Die clubs voldoen aan financial fairplay, er gaat minder uit dan er binnen komt..
het gaat zich om het principe.... ik snap ook wel dat ze aan financial fairplay voldoen
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Hahaha.. Joh je had Atleti moeten zien in de tijd van Gyl y Gyl moeten zien. Toen was t pas feest. Dan zijn t daar nu allemaal koorknapies ;) klikkerdeklik :
http://www.doordebenen.nl/jesus-gil-y-gil-de-maffe-voorzitter-van-atletico-madrid/
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2015 - 00:42   quote  deeplink  
Gezellige mafkees, lekker alles de tering aan het schelden en meppen, ghèhè.
Eide
 Eide - dinsdag 28 april 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Ik weet nog dat Ajax Atletico uitschakelde in de halve finale van de Champions League in 1996 en dat meneer helemaal uit z'n ster ging. Late goal van Dani die onderkant lat binnen sloeg volgens mij.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 19:47 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

het gaat zich om het principe.... ik snap ook wel dat ze aan financial fairplay voldoen
Wat is het principe dan?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 28 april 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is het principe dan?
Dat ze (in een crisistijd) met van banken geleend geld een team bij elkaar kopen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 12:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat ze (in een crisistijd) met van banken geleend geld een team bij elkaar kopen.
Als jij je er eens goed in zou inlezen dan zie je dat het welw at genuanceerder ligt dan je nu aangeeft...

Overigens is het nog steeds belachelijk dat in die landen zoveel geld om kan en mag gaan in het voetbal, maar dat vind ik meer liggen aan de regels van het FFP>.
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 09:24 schreef Eide het volgende:
Ik weet nog dat Ajax Atletico uitschakelde in de halve finale van de Champions League in 1996 en dat meneer helemaal uit z'n ster ging. Late goal van Dani die onderkant lat binnen sloeg volgens mij.
Klopt.. was inderdaad met die brute goal via onderkant lat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 29 april 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij je er eens goed in zou inlezen dan zie je dat het welw at genuanceerder ligt dan je nu aangeeft...

Overigens is het nog steeds belachelijk dat in die landen zoveel geld om kan en mag gaan in het voetbal, maar dat vind ik meer liggen aan de regels van het FFP>.
vast wel.. maar in beginsel is het oneerlijk wat real doet. Niet dat het mij veel uitmaakt hoor. Daardoor zie ik wel wedstrijden van zeer hoog niveau in de champions league, en daar geniet ik van. Maar een club als atletico die het met minder moet doen gun ik het dan wel wat meer.
Eide
 Eide - woensdag 29 april 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 11:53 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

vast wel.. maar in beginsel is het oneerlijk wat real doet.
Nee, wat Real in het verleden heeft gedaan was oneerlijk. Tot de bankcrisis konden Spaanse clubs tegen 0% rente lenen bijvoorbeeld.

Maar Real Madrid is al enige tijd op de goede weg. Er wordt nog altijd enorm veel gesmeten met bedragen als 450 miljoen schuld maar is dat bedrag wel het resultaat van rekenkundige trucjes. In dat geval worden namelijk alle uitgaven die op basis van vreemd vermogen of afbetaling worden gedaan opgeteld, terwijl het geld dat de club in kas heeft en geld dat het nog tegoed heeft niet worden meegenomen. De totale schuld zou dus toenemen als Real voor een gigantisch bedrag Ronaldo op afbetaling zou verkopen en voor een kwart van dat bedrag, op afbetaling, een vervanger zou halen. terwijl Real daar toch echt beter van zou worden.

Het is daarom beter om naar de netto schuld te kijken, waarbij het geld in kas en equivalenten daarvan worden afgetrokken van de totale schuld. Doordat Madrid al jarenlang flinke winsten noteert, neemt de daadwerkelijke (netto) schuldenlast flink af. In 15 jaar tijd heeft Real Madrid z'n inkomsten weten te vervijfvoudigen. De netto schuld van Real Madrid is ondertussen minder dan 15% van de omzet. Daarmee is Real een stuk gezonder dan bijvoorbeeld Arsenal en Barcelona. Voor Financial Fair Play is de regel dat de netto schuld niet hoger mag zijn dan de omzet: bij die kritieke grens komt Real niet eens in de buurt.

Kortom: anders dat men graag doet geloven is Real madrid een kern en kern gezonde club die weliswaar enorme uitgaves doet, maar die vallen in het niet bij de inkomsten. En hoe dat met name gedurende de vorige eeuw allemaal is gegaan is heel slecht. Maar in het hier en nu is Real Madrid financieel gezien een voorbeeld voor vrijwel de gehele voetballerij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bayern Munich vs Porto 16 de abril 2015









0.0072040