BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 06 augustus 2015 - 18:06   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Juist
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Jawel...AD.
22 jaar en 149 dagen.
PSV jongste ploeg eredivisie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Zal vast wel een keer zo op t veld gestaan hebben ja. Maar over t algemeen was 020 jonger.

Ach boeiend. Ook bij PSV kwam t vooral door de ervaring van een aantal spelers
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Gevolgd door 020 en Heerenveen.
Wij zitten bij de drie oudste.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:15   quote  deeplink  
😊
van geil
 van geil - donderdag 06 augustus 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Ja echt, alleen Willem twee was ouder.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Klopt. Maar ook niet elke wedstrijd
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 augustus 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Vorig seizoen miste je toch de speler die opstond als het minder ging. Ook Clasie kon dat niet.
Meer ervaring en leiderschap lijkt nu breder aanwezig.
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 18:14 schreef van geil het volgende:
Gevolgd door 020 en Heerenveen.
Wij zitten bij de drie oudste.
hier anders niet ?

http://www.transfermarkt.co.uk/eredivisie/startseite/wettbewerb/NL1
JanM
 JanM - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
http://www.transfermarkt.co.uk/eredivisie/startseite/wettbewerb/NL1/plus/?saison_id=2014

Zelfs de oudste afgelopen seizoen, maar dat is de complete selectie met ook spelers als Graafland, Mathijsen, Boulahrouz en ook Schaken. Dan 24,1 gemiddeld over 31 spelers. PiSVee de jongste met 21,6 (31 spelers) voor 020 met 21,7 (34 spelers).

Maar zo heel veel zegt dat natuurlijk niet.
Vlampiep
 Vlampiep - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:03   quote  deeplink  
020 als pedo-club had er een paar 16-jarige tussen geduwd, daarom....
van geil
 van geil - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Lekker op de plek van Clasie zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 augustus 2015 - 15:21   quote  deeplink  
VAN DER HEIJDEN: IK STA TE TRAPPELEN

2zrdbwj.jpg

De thuiswedstrijd tegen FC Utrecht van zaterdagavond kan voor Jan-Arie van der Heijden zijn eerste officiële duel voor Feyenoord worden. De verdediger, die door trainer Giovanni van Bronckhorst voor het eerst sinds zijn komst naar De Kuip bij de wedstrijdselectie is gehaald, hoopt zelf vurig op zijn debuut. Het zou fantastisch zijn als ik in ons eigen stadion kan debuteren, vertelt Van der Heijden in het officiële en vernieuwde Feyenoord Wedstrijdmagazine, dat rondom het duel met FC Utrecht gratis verkrijgbaar is in en rondom De Kuip.

Persoonlijk kijk ik al langere tijd enorm uit naar de wedstrijd van vanavond, vervolgt de linkspoot in het programmablad. Vorige week was ik er nog niet helemaal klaar voor, omdat ik pas drie keer getraind had. Nu sta ik te trappen om weer een wedstrijd te spelen.

Volgens Van der Heijden kan een voortvarende competitiestart goud waard zijn voor Feyenoord. Natuurlijk zijn er ook in de wedstrijd tegen FC Utrecht maar drie punten te halen, maar een goed resultaat kan het vertrouwen een boost geven. Helemaal als je kijkt naar de laatste resultaten tijdens de voorbereiding, kunnen we een overwinning goed gebruiken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:20   quote  deeplink  
VAN DER HEIJDEN GENIET VAN VUURDOOP

2n23a08.jpg

Jan-Arie van der Heijden zou eigenlijk pas komende week bij Jong Feyenoord zijn eerste minuten maken in het rood-wit, maar toen de wedstrijd tegen FC Utrecht er zaterdagavond om vroeg stónd de aanwinst er in De Kuip. De centrale verdediger viel sterk in tijdens de hectische tweede helft en hield een heerlijk gevoel over aan zijn eerste wedstrijd in Feyenoord 1. Het ging eigenlijk vrij snel goed, dus ik ben een tevreden man. Debuteren in een thuiswedstrijd en drie punten, het was een speciale avond.

De Feyenoord-debutant kwam halverwege de tweede helft binnen de lijnen, toen Feyenoord met tien man onder grote druk van FC Utrecht was komen te staan. Van der Heijden: Je weet dat ze met een man meer proberen om ons niet meer te laten voetballen. De 1-1 gaf hen hoop, maar wij konden het omzetten in het veld. We pakten op de juiste momenten onze rust, waardoor we onder de druk vandaan kwamen en weer konden voetballen. Die 2-1 gaf vervolgens helemaal een boost.

Van der Heijden en zijn ploeggenoten bedankten na afloop het legioen voor de massale steun tegen Utrecht, waarna eenmaal in de catacomben van De Kuip het vizier direct op volgende week werd gericht. Feyenoord treedt dan in Friesland aan tegen Cambuur, een duel waar de verdediger naar uitkijkt. We hebben vanavond vertrouwen getankt voor die wedstrijd. Ik ben blij dat ik vandaag al mijn eerste minuten heb gepakt, mijn draai vinden gaat sneller dan verwacht. Mijn avond kan niet meer stuk.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:20   quote  deeplink  
Jan-Arie van der Heijden na afloop van Feyenoord - FC Utrecht

(http://youtu.be/r6Aim_Dmvv0)
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2015 - 07:33   quote  deeplink  
Heb m eigenlijk niet zo veel gezien :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
Debuteert zo, succes Jan Jaap..😁
van geil
 van geil - zondag 16 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Onopvallend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 augustus 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Deed een recordpoging de bal zoveel mogelijk terug te spelen. Redelijk voor een debuut, maar ik verwacht wel van hem dat ie meer initiatief gaat nemen als ie een paar wedstrijdjes gespeeld heeft. Want in de opbouw ligt voor een belangrijk deel zijn kracht.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 16 augustus 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Deed een recordpoging de bal zoveel mogelijk terug te spelen. Redelijk voor een debuut, maar ik verwacht wel van hem dat ie meer initiatief gaat nemen als ie een paar wedstrijdjes gespeeld heeft. Want in de opbouw ligt voor een belangrijk deel zijn kracht.
Voor de opbouw is het voor een verdediger belangrijk dat hij zijn medespelers goed aanvoelt. Liever dat ie paar wedstrijdjes zo speelt en dan langzaamaan meer passen de diepte instuurt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Dieptepassen waren juist niet bes..
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Persoonlijk vond ik het een redelijk anoniem debuut. Vond ook dat duidelijk werd dat hij op de verkeerde plek stond. Hij en El zijn spelers voor dezelfde positie. Kan-arie is duidelijk geen verdediger.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Eens.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 16 augustus 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Was verdedigend niet beter dan Kongolo en in de opbouw erg traag vandaag. Kan niet tevreden zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Van der Heijden: ''Ik ben centrale verdediger''

343p0t5.jpg

Jan-Arie van der Heijden richt zich bij Feyenoord volledig op een plaats centraal achterin. De 27-jarige verdediger ziet zichzelf niet als een linksback. "Ik heb ook nooit eerder als linksback gespeeld. Het is niet aan de orde", aldus Van der Heijden.

De man uit Schoonhoven is blij dat hij snel een basisplaats heeft weten te veroveren bij Feyenoord. "Ik heb vanaf het begin gewoon hard getraind en de trainer heeft me vertrouwen gegeven." Van der Heijden was sneller dan hij had gedacht wedstrijdfit. "Ik ging volle bak trainen en blijkbaar was ik er snel klaar voor." Toch moest de centrale verdediger nog even moeten wennen aan het spel van Feyenoord. "Tijdens de eerste wedstrijd en het begin van de tweede was het nog wennen, maar daarna ging het vrij goed."

Zondag staat een voor Van der Heijden bijzondere wedstrijd tegen Vitesse op het programma. "Het is mijn oude club ik ken iedereen nog goed." De oud-speler van Vitesse zal zich echter niet anders voorbereiden. "Ik speel gewoon voor Feyenoord, dus ik ga mijn uiterste best doen om de wedstrijd winnend af te sluiten." Of Van der Heijden zal juichen bij een doelpunt, dat weet hij nog niet. "Eerst maar eens een doelpunt maken, dan kan ik aan juichen gaan denken."

Jan-Arie van der Heijden in gesprek met Dennis van Eersel

(http://youtu.be/6DypQQ-DSBU)
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Kan-arie nie linksback nie... CV is ie ook nie...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Vind jij.
Ben t wel een beetje met je eens, t is wel een CV, alleen niet een héle goede, ik vind t meer een CVM.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:22   quote  deeplink  
CVM inderdaad... Dat is ie.... Mocht ie een identiteitscrisis krijgen.... kan ie altijd hier op het forum aankloppen voor goede raad en uitleg...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Ja, op zeker.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Die aanvallers van Fietstas zijn weer top notch ..... Gaat onze CVM als CV niet kunnen bolwerken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Heb wat vertrouwen B..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Zit mijn best te doen! Als we maar winnen....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Tuurlijk winnen we. Je moet enkel die vreemde gedachtes uit je stinkende dikke kop zetten..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Net gedoucht....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Kun je nagaan hoe erg..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Ruik je m daar? Bah...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Eens..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 20:39   quote  deeplink  
😅
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 september 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Van der Heijden: ''Wij kunnen hoge ogen gooien''

5ds506.jpg

Jan-Arie van der Heijden heeft het naar zijn zin bij Feyenoord. De verdediger heeft naar eigen zeggen profijt gehad van de (oefen)wedstrijden die elkaar snel opvolgden. ''Daardoor kom je snel in een ritme'', aldus de zomerse aanwinst in Feyenoord TV.

De 27-jarige voetballer vertrok transfervrij bij Vitesse, de club die Van der Heijden van middenvelder omtoverde tot centrale verdediger. ''Dat heeft Fred Rutten in mijn tweede jaar daar goed gezien'', vindt de linkspoot. ''Mijn wens was deze zomer om naar het buitenland te gaan, maar er kwam niet iets waar ik direct ja tegen wilde zeggen. Toen volgden goede gesprekken met Feyenoord...''
Trainer Giovanni van Bronckhorst en td Martin van Geel overtuigden Van der Heijden. ''Ze vertelden hoe de club leeft en over de ambitie om terug te komen in de top van Nederland. Daarnaast heeft De Kuip de mooiste sfeer van Nederland. Er staat echt een twaalfde man achter je, dat merkte ik vooral tegen FC Utrecht.''

De defensieve kracht hoopt met Feyenoord volgend seizoen actief te zijn in Europa. ''We zijn goed begonnen. Het is zonde dat je de laatste wedstrijd tegen PSV verliest, maar al met al hebben we een goede start. Het spel kan natuurlijk nog beter. Een aantal jongens is later ingestroomd. Als iedereen in vorm komt en we ingespeeld raken, kunnen we hoge ogen gooien.'' Over zijn persoonljike doelstelling: ''Mijn stempel drukken op het spel en de andere jongens helpen.''
van geil
 van geil - donderdag 10 september 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Ook omgebouwd door ,, Jawel, meester Rutten.
MMM
 MMM - zondag 13 september 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Vreselijk...

Een oud wijf in de duels, loopt alleen maar achteruit.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Was zelfs nog 1 van de minst slechte verdedigers.
Speelde bijvoorbeeld beter dan van Beek.
Tjabba
 Tjabba - zondag 13 september 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 17:45 schreef Stylzz het volgende:
Was zelfs nog 1 van de minst slechte verdedigers.
Speelde bijvoorbeeld beter dan van Beek.
Karsdorp was wel wat beter hoor , en beslissend.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 17:55   quote  deeplink  
ik zeg ook 1 van de.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Als jan Arie over links kwam vond ik zijn voorzetten beter dan die van Terence..
netsurfer
 netsurfer - zondag 13 september 2015 - 17:56   quote  deeplink  
De eerste helft vond ik V.d. Heijden erg goed spelen. Bracht rust, schoof af en toe in en had een paar briljante cross passes.
Tweede helft matig, slordig en te gemakzuchtig.
Maar al met al sterkste verdediger vandaag.
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 17:10 schreef MMM het volgende:
Vreselijk...

Een oud wijf in de duels, loopt alleen maar achteruit.
Dat heb ik ook gezien. En helemaal niet dat hij de beste verdediger was.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 20:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezien. En helemaal niet dat hij de beste verdediger was.
Jouw mening over vd Heijden is al tijden geleden gevormd.

Dat geeft niets, heb ik met Vilhena bijvoorbeeld.
Barabas
 Barabas - zondag 13 september 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Zat erop te wachten.... maar dat achteruit lopen is daarmee niet minder waar....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan-Arie van der Heijden (held, want kampioen) topic









0.0130169