BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALTIJD PRIJS IN DE KUIP

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van de ene kant lijkt het me van zelf sprekend en heb je rust in je reet, je weekende zijn meer relaxt van de andere kant blijf ik dan op mijn forum alleen maar lampies uittrappen..;-)
Genoeg redenen dus om het maar niet te doen..😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Genoeg redenen dus om het maar niet te doen..😉
Laten we maar vijanden blijven....;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Lul..😁
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
Lul..😁
Hahaha...virtueel dan ouwe ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 13:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi, goed om te horen.! Zit zelf momenteel op zakynthos, reuze naar mijn zin maar begin de zon nu wel beu te raken, bijna niet vol te houden..
Ja zeker tijd om weer te beginnen, beetje vertrouwen in het aankomende seizoen, hebben jullie je werkelijk weten te versterken..(?)
De zon beu raken? Nog 2 weken, ben blij dat ik dan mag afreizen richting het wonderschone Griekenland! Ik kan niet wachten op al die zon en het lekkere eten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee het was heerlijk maar kreeg het gewoon niet op..
Ok dan! Vlees in Griekenland is vaak overweldigend bij de eettentjes!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De zon beu raken? Nog 2 weken, ben blij dat ik dan mag afreizen richting het wonderschone Griekenland! Ik kan niet wachten op al die zon en het lekkere eten!
Idrexit....;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De zon beu raken? Nog 2 weken, ben blij dat ik dan mag afreizen richting het wonderschone Griekenland! Ik kan niet wachten op al die zon en het lekkere eten!
Jahaaa snap, zo dacht ik er ook over voordat ik ging, zit nu al 10 dagen rond de 40 graden en 30-32 snachts, ben er wel klaar mee. Fucking veel muggen. Het eten raak ik overigens niet beu natuurlijk, zit eerlijk gezegd nu al uit te kijken naar zo meteen. Saganaki's en grillmeat all the way..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Idrexit....;-)
*proest*
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik van jou ook....maar me ook verbaasd....ook dat is leren
Hoezo verbaasd dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok dan! Vlees in Griekenland is vaak overweldigend bij de eettentjes!
Klopt wel jamaar dit tentje sloeg werkelijk alles..😃
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Hee zeeuw, Griekse eten niet goed? Eiland weer onveilig gemaakt daar of?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok dan! Vlees in Griekenland is vaak overweldigend bij de eettentjes!
Weet je wat me trouwens opvalt, voorheen kreeg je altijd ouzo, meloen en/of ijs na van het huis maar dat heb ik nog niet meegemaakt, zou dat een gevolg van de crisis daar zijn..(?)
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weet je wat me trouwens opvalt, voorheen kreeg je altijd ouzo, meloen en/of ijs na van het huis maar dat heb ik nog niet meegemaakt, zou dat een gevolg van de crisis daar zijn..(?)
Zal mij verbazen. De horeca daar zal er net zo goed last van hebben denk ik. Ben er nooit geweest maar klinkt wel verukkelijk.

Overigens, oude vriend van me is er wel geweest. Meneer dacht voor mij een souflaki mee te nemen in zijn handbagage... Ik kan je verzekeren dat het niet meer te vreten was! 😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:45 schreef Loetje het volgende:
Hee zeeuw, Griekse eten niet goed? Eiland weer onveilig gemaakt daar of?
Maat..😃
Jawel eten is goed op 1 keer na. Die kregen het zelfs voor elkaar de friet te verneuken. Ze waren volgens mij enkel maar voorgebakken. Ze waren ook niet blij met me toen ik ze op hun vraag of het lekker was antwoorde dat het verschrikkelijk was. Mijn vrouw bestelde grote garnalen, die waren nog best wel okay maar verder zat er niks bij. Dus 6 kale garnalen zeg maar, en het was geen voorgerecht he. Ik kreeg friet, wat voor friet door moest dan, zonder groente en mijn zoon kreeg bij zijn gegrilde kipfilet geen friet en wel groente. De Saganaki was nog super hard/taai. Ik zei ze dat ik niet begreep dat ze zo'n kok in dienst hielden, toen werd ie boos daar zijn moeder in de keuken stond..😁
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal mij verbazen. De horeca daar zal er net zo goed last van hebben denk ik. Ben er nooit geweest maar klinkt wel verukkelijk.

Overigens, oude vriend van me is er wel geweest. Meneer dacht voor mij een souflaki mee te nemen in zijn handbagage... Ik kan je verzekeren dat het niet meer te vreten was! 😂😂
Ghehe hoe verzin je het, opgerold in een onderbroek zekers..😂😂
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe hoe verzin je het, opgerold in een onderbroek zekers..😂😂
Serieus, in een pedaalemmerzak. Vraag me überhaupt nog wel eens af of die het daar ook gewoon uitgehaald heeft. Kwam echt doodleuk binnen en zei 'Syl, voor jou!'. Ik wist niet dat vlees zoveel verotte kleuren kan hebben!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maat..😃
toen werd ie boos daar zijn moeder in de keuken stond..😁
Die is nu haar voodoo poppie aan het voorbereiden....o wacht je zit in Griekenland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Nenam_tiL --
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maat..😃
Jawel eten is goed op 1 keer na. Die kregen het zelfs voor elkaar de friet te verneuken. Ze waren volgens mij enkel maar voorgebakken. Ze waren ook niet blij met me toen ik ze op hun vraag of het lekker was antwoorde dat het verschrikkelijk was. Mijn vrouw bestelde grote garnalen, die waren nog best wel okay maar verder zat er niks bij. Dus 6 kale garnalen zeg maar, en het was geen voorgerecht he. Ik kreeg friet, wat voor friet door moest dan, zonder groente en mijn zoon kreeg bij zijn gegrilde kipfilet geen friet en wel groente. De Saganaki was nog super hard/taai. Ik zei ze dat ik niet begreep dat ze zo'n kok in dienst hielden, toen werd ie boos daar zijn moeder in de keuken stond..😁
Ik durf nu een JA te geven op je antwoord over de crisis daar😂
Nonderju hè, maar dat is gewoon je eten afraffelen zonder enige liefde voor de klant joh!

Kijk, iedereen bereid gerechten op zijn eigen manier, daar kan ik dan wel inkomen. Maar dit is echt bezuinigen man😂😂😂 Zeker wel peperduur allemaal dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Pffff wat een Tzatziki topic is dit....welke idioot heeft dit geopend ??
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pffff wat een Tzatziki topic is dit....welke idioot heeft dit geopend ??
Geen idee, weet jij het?

Je gaat die 100 posts nog halen ook, en APIK is nog niet eens geweest...😂😂
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pffff wat een Tzatziki topic is dit....welke idioot heeft dit geopend ??
Eén of andere mafketel?? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen idee, weet jij het?

Je gaat die 100 posts nog halen ook, en APIK is nog niet eens geweest...😂😂
Mijn dochter kent mijn wachtwoord ;-).....hahaha nee hoor geintje maar het blijft een Tzatziki topic

Ach even wat anders dan dat serieuze geneuzel....zakt vanzelf weer naar blz 2
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eén of andere mafketel?? ;-)
Narrekke noemen ze me hier....elk forum heeft zo'n idioot nodig anders wordt het zo serieus
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Godverdomme tegen een Jehova getuige is eindelijk genoeg om die randdebielen te laten optyfen van je deur....

Mijn dag kan al niet meer stuk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Loetje --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik durf nu een JA te geven op je antwoord over de crisis daar😂
Nonderju hè, maar dat is gewoon je eten afraffelen zonder enige liefde voor de klant joh!

Kijk, iedereen bereid gerechten op zijn eigen manier, daar kan ik dan wel inkomen. Maar dit is echt bezuinigen man😂😂😂 Zeker wel peperduur allemaal dan?
Nee de prijzen vallen best mee, met zijn drieën zijn we rond de 50€ kwijt, ga je de bergen in halveert de prijs bijna zelfs. Die tent sloeg eigenlijk alles. Wat me het meest stoorde is dat ze ernaar vroegen en ik eerlijk antwoord gaf en ze dat vervolgens niet konden hebben. Vraag het dan niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eén of andere mafketel?? ;-)
Duidelijk ja..😁
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weet je wat me trouwens opvalt, voorheen kreeg je altijd ouzo, meloen en/of ijs na van het huis maar dat heb ik nog niet meegemaakt, zou dat een gevolg van de crisis daar zijn..(?)
Zonder enige twijfele, Renato!
Wij zijn vele keren in Griekenland geweest. Prachtige eilanden als Corfu, Samos, Lesvos, Zakynthos, Kos etc. Wat een fantastisch land is dat en wat een gastvrij volk. De "gewone" Griek is straatarm, maar het beetje dat ze hebben wilden ze delen met ons. Tijdens onze vakantie in 2010 op de Peloponnesos hebben we daar (Griekse) vrienden aan overgehouden. We mailen nog altijd met regelmaat, dus we zijn aardig op de hoogte. De prijsverhogingen (onder druk van de EU) voor de modale Griek zijn niet op te brengen en daar komt nu weer de verhoging van de BTW overheen. Veel bedrijven, inclusief horeca nemen die laatste verhoging maar voor eigen rekening, waardoor er nog minder aan de strijkstok blijft hangen. De rijke Grieken hebben goed voor zichzelf gezorgd, maar het gaat om de armen, de bejaarden en de modalen. Die krijgen de rekening van jarenlang wanbeleid.

Fijne vakantie verder. Geniet lekker man.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:10 schreef Loetje het volgende:
Godverdomme tegen een Jehova getuige is eindelijk genoeg om die randdebielen te laten optyfen van je deur....

Mijn dag kan al niet meer stuk...
Ik laat ze altijd binnen met hun vuurtoren....en dan lul ik ze omver....dat is pas lachen.
Met moslims lukt dat trouwens niet...
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Narrekke noemen ze me hier....elk forum heeft zo'n idioot nodig anders wordt het zo serieus
Hahaha. Zeg maar de dorpsgek van het forum? ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee de prijzen vallen best mee, met zijn drieën zijn we rond de 50€ kwijt, ga je de bergen in halveert de prijs bijna zelfs. Die tent sloeg eigenlijk alles. Wat me het meest stoorde is dat ze ernaar vroegen en ik eerlijk antwoord gaf en ze dat vervolgens niet konden hebben. Vraag het dan niet..
Nee. Bijna eisen dat je dan een positieve recensie moet geven. Maar ik snap wel dat de lol dan wel snel weg is
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duidelijk ja..😁
Kon niet missen. Voor open doel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duidelijk ja..😁
Lullo....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:10 schreef Loetje het volgende:
Godverdomme tegen een Jehova getuige is eindelijk genoeg om die randdebielen te laten optyfen van je deur....

Mijn dag kan al niet meer stuk...
Whahaha, ik was een keer bij mijn ouders die toen op vakantie waren de volgens aan het verzorgen stonden ze ook voor de deur, heb ze binnen gelaten en wat te drinken gegeven, klein praatje erbij, vervolgens zei ik dat ik op moest schieten omdat uk nog moest gaan werken, of ze een andere keer terug wilde komen. Dat hebben mijn ouders geweten ook.
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik laat ze altijd binnen met hun vuurtoren....en dan lul ik ze omver....dat is pas lachen.
Met moslims lukt dat trouwens niet...
Ghehehe. Dit was de 4e keer. Ik kreeg ze nooit van me deur af. Nu wel, redelijk grof maar werkt perfect. Toen me pa er nog was zette die een stoel in de tuin en pakje een bak koffie, laat maar praten. Veel om gelachen
Loetje
 Loetje - zondag 26 juli 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Whahaha, ik was een keer bij mijn ouders die toen op vakantie waren de volgens aan het verzorgen stonden ze ook voor de deur, heb ze binnen gelaten en wat te drinken gegeven, klein praatje erbij, vervolgens zei ik dat ik op moest schieten omdat uk nog moest gaan werken, of ze een andere keer terug wilde komen. Dat hebben mijn ouders geweten ook.
Whahaha, en of ze terugkomen. Zoveel als je wilt maat!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zeg maar de dorpsgek van het forum? ;-)
ook goed...maar door dat slappe geouwehoer hebben we wel met zijn alle een topic over de 100.000 gekregen...en daar ging het mij om ;-)
Eigenlijk mag ik met forumpensioen
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ook goed...maar door dat slappe geouwehoer hebben we wel met zijn alle een topic over de 100.000 gekregen...en daar ging het mij om ;-)
Eigenlijk mag ik met forumpensioen
Hahahaha. Maar ook die leeftijd is verhoogd, net als bij de AOW. Dus ik vrees dat je nog minstens 53 jaar actief moet blijven hier. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zonder enige twijfele, Renato!
Wij zijn vele keren in Griekenland geweest. Prachtige eilanden als Corfu, Samos, Lesvos, Zakynthos, Kos etc. Wat een fantastisch land is dat en wat een gastvrij volk. De "gewone" Griek is straatarm, maar het beetje dat ze hebben wilden ze delen met ons. Tijdens onze vakantie in 2010 op de Peloponnesos hebben we daar (Griekse) vrienden aan overgehouden. We mailen nog altijd met regelmaat, dus we zijn aardig op de hoogte. De prijsverhogingen (onder druk van de EU) voor de modale Griek zijn niet op te brengen en daar komt nu weer de verhoging van de BTW overheen. Veel bedrijven, inclusief horeca nemen die laatste verhoging maar voor eigen rekening, waardoor er nog minder aan de strijkstok blijft hangen. De rijke Grieken hebben goed voor zichzelf gezorgd, maar het gaat om de armen, de bejaarden en de modalen. Die krijgen de rekening van jarenlang wanbeleid.

Fijne vakantie verder. Geniet lekker man.
Dat is zeker duidelijk te merken het verschil tussen arm en rijk. Maar toch staat hier op het strand een vent maïskolven te grillen voor twee euro per stuk, die vent ziet eruit als een zwerver, mag aannemen dat ie ze zelf verbouwt, heb er op zitten kijken maar verkoopt er toch zeker tussen de 100 en 150 per dag a 2 euro per stuk. Ik verdien het niet Piet. Ti's hem gegund overigens. Je ziet nu al op de kassabonnen 23% BTW staan dus het word al wel door berekend. Maar ze hebben er wel een zootje van gemaakt die hogere functionarissen.
Supergastvrij inderdaad, zelden zo'n gastvrij volk meegemaakt eigenlijk. En kom er ook al wat jaartjes. Nog drie dagen en dan kom ik weer terug is het weer mooi geweest en tot nu toe een goede vakantie gehad..👍
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kon niet missen. Voor open doel.
Maar toch goed ingeschoten..😉
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lullo....
Ze zouden eens een vijandknop aan moeten maken voor dit forum..😜
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha, en of ze terugkomen. Zoveel als je wilt maat!
Joh..😜😎
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Maar ook die leeftijd is verhoogd, net als bij de AOW. Dus ik vrees dat je nog minstens 53 jaar actief moet blijven hier. ;-)
O nee..😎
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Maar ook die leeftijd is verhoogd, net als bij de AOW. Dus ik vrees dat je nog minstens 53 jaar actief moet blijven hier. ;-)
Hehehehe dat ga ik niet halen....maar ff onder ons...op welk forum (wat dan ook) heb je een topic met over de 100.000 reacties....en wat voor een reacties...80% slaat nergens op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 26 juli 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O nee..😎
Nu ga ik toch mijn best doen...;-)
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat is zeker duidelijk te merken het verschil tussen arm en rijk. Maar toch staat hier op het strand een vent maïskolven te grillen voor twee euro per stuk, die vent ziet eruit als een zwerver, mag aannemen dat ie ze zelf verbouwt, heb er op zitten kijken maar verkoopt er toch zeker tussen de 100 en 150 per dag a 2 euro per stuk. Ik verdien het niet Piet. Ti's hem gegund overigens. Je ziet nu al op de kassabonnen 23% BTW staan dus het word al wel door berekend. Maar ze hebben er wel een zootje van gemaakt die hogere functionarissen.
Supergastvrij inderdaad, zelden zo'n gastvrij volk meegemaakt eigenlijk. En kom er ook al wat jaartjes. Nog drie dagen en dan kom ik weer terug is het weer mooi geweest en tot nu toe een goede vakantie gehad..👍
Het is net wat de gek er voor geeft. Als het te duur is: niet doen.
Mijn vrouw en ik zijn echt al heel vaak in Griekenland geweest. Die mensen daar geven je het ware vakantiegevoel. De laatste keer was in 2013, samen met onze zoon en schoondochter. Dat wilden zij per se en wij hadden er bepaald geen bezwaar tegen.
Nogmaals, geniet nog even van je (jullie) vakantie en een goede terugreis!
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar toch goed ingeschoten..😉
En dat op mijn leeftijd, hè? ;)
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

O nee..😎
Nee jij niet...
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe dat ga ik niet halen....maar ff onder ons...op welk forum (wat dan ook) heb je een topic met over de 100.000 reacties....en wat voor een reacties...80% slaat nergens op
Dat is absoluut waar.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Thanx m8..!👍👊

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALTIJD PRIJS IN DE KUIP









0.0096869