BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ado-psv 2-2 11-08-2015

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Ado- psv 2-2 wat vinden jullie er van?
mauricio7999
 mauricio7999 - woensdag 12 augustus 2015 - 02:17   quote  deeplink  
Wat is die brenet slecht zeg... Ik begrijp niet hoe ze dat door de jaren niet hebben kunnen ontdekken. Heeft een motoriek van mijn anderhalf jaar oude baby... (Zelfs die is nog beter) en zijn acties zijn altijd onbeholpen, te laat, of hij is zelf verbaast dat hij met de bal tot aan de goal kan komen soms... Met Marcelo de slechtste voetballer die PSV ooit heeft gehad. Iedere gemiddelde links of rechtsback uitje eredivisie zou het beter doen... Man o man... Een schande voor PSV. Ik begrijp er niets van wat ze in hem zien. Jullie?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 02:26   quote  deeplink  
Ik snap niet dat die Cocu die Lestienne er niet afgehaald heeft. Wat die laat zien heeft alles behalve met voetbal te maken. Cocu had hem moeten wisselen nu komt het over alsofnhijnhet accepteert ..
kaashaas
 kaashaas - woensdag 12 augustus 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Snel nog wat kopen!! Want we worden afgestraft in de cl .. Ik betwijvel of je met.deze.middelmaat kampioen kunt worden ..
mauricio7999
 mauricio7999 - woensdag 12 augustus 2015 - 09:11   quote  deeplink  
Ik begrijp niet Renato dat jij je druk kunt maken om Lestienne, die gisteren (voetbaltechnisch) gewoon een aardige wedstrijd voetbalde. Geef die jongen ook de kans authentiek te blijven. Zo is hij nu eenmaal, je lost er niets mee op door hem er direct af te pakken. Dat is zijn karakter en dat is ook nodig een jongen met karakter. Iets wat Maher totaal niet heeft bijvoorbeeld. Ook Narsingh niet.

Kan dus niet volgen dat er niemand hier zich enkel druk maakt om BRENET. Samen met Edwin van Ankeren (en die hardloper was zelfs beter...) de slechtste back ooit. Links of rechts, maakt niet uit. Die kerel weet echt niet wat hij aan het doen is. Poulsen krijgt ook erg veel vertrouwen zo, als hij op de bank zit en dat geschutter van BRENET ziet. Ik vind het echt schandalig en daar hoef je niet eens een echte voetbalkenner voor te zijn. Ik teken de petitie: verbreek het contract met BRENET!
bart brabant
 bart brabant - woensdag 12 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Brenet is echt een vreselijke aanfluiting.
Lestienne moeten we een kans geven maar lijkt een rommelaar zoals Rommedahl.
Maher moet echt een tandje erbuij doen wil hij bepalend kunnen zijn. Isimat ook zeer beperkt. We hebben echt nog wat nodig!!!
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 augustus 2015 - 10:50   quote  deeplink  
Nog meer kopen? 😉
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Ik twijfel ook niet over Lestienne dat ie niet kan voetballen maar laat hem zich daar dan ook mee bezig houden. Ik heb hem gisteren iemand onder uit zien schoppen terwijl er geen bal in de buurt was. Dat was zuiver geel. Vervolgens theatraal gaan vallen terwijl Schaken helemaal niets deed. Goed dat de scheidsrechter hem daar geel voor gaf. Het had zijn tweede moeten zijn en dus rood. Zulk gedrag behoort niet op het veld. Je zet je club voor lul, jezelf en had ie twee keer geel gehad en dus rood benadeel je je ploeg. Wat mij het meest verbaasde is dat iedereen bij PSV zulks accepteert. Cocu inclusief, ik had hem er af gehaald..
Dirk Zuiger 1966
 Dirk Zuiger 1966 - donderdag 13 augustus 2015 - 00:44   quote  deeplink  
Kan nog alle kanten op.. Maar was niet best.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ado-psv 2-2 11-08-2015









0.0100100