BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (Zondag 30 augustus 2015, 16:45 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - zondag 30 augustus 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:31 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nog speciaal gelet op beide mannen. Kazim bakte er niet veel van. Laat Kramer maar staan...
Kazim was de enige(goed geschreven professor) die een bal kon vasthouden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:07 schreef legrande het volgende:

[..]

Kazim was de enige(goed geschreven professor) die een bal kon vasthouden.
Ook de enige die wel duels won.
Maar desalniettemin er te weinig mee deed.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 30 augustus 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
Grappig, want Botteghin speelde veel zwakker.
Botteghin leek me heel nerveus, was er nog niet klaar voor.
foute inschatting van gio,met sven en terence naast hem in 5mans verdediging had het makkelijker voor hem gemaakt.
het zijn allebei geen echte toppers anders speel je niet meer in nl op die leeftijd.
tomson
 tomson - zondag 30 augustus 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 18:38 schreef MMM het volgende:
Wanvertoning door een schandalige opstelling van Gio. Van Beek moet gewoon centraal, pleur Immers en Kazim er eens uit en Kuyt kan niet als linksbuiten. Als je dit niet ziet dan ben je ongeschikt als coach, te dom voor woorden.

Goedkope penalty en Arias had allang zijn 2e geel moeten krijgen. Maar dat krijg je als de media de hele week al schrijft dat Feyenoord alles mee heeft.
Precies. Goedmakertje na al dat gezeik vorige week
Vlampiep
 Vlampiep - zondag 30 augustus 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Vond van Beek ook niet lekker als RB....is duidelijk een CV.
Stond bij de 1-1 totaal verkeerd opgesteld.
Kuyt ook kut met die 2-1 dat mag nooit in zo'n wedstrijd!
Immers......zucht.....
tomson
 tomson - zondag 30 augustus 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Allemaal zucht.. staf, selectie, arbitrage en dat kut zogenaamde boeren publiek.
Zelfs bij de voorsprong was de wedstrijd een kwelling. Ben compleet leeg gvd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 augustus 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:31 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nog speciaal gelet op beide mannen. Kazim bakte er niet veel van. Laat Kramer maar staan...
Kramer is nauwelijks aan de bal geweest in dat kwartiertje dat ie speelde. Trouwens ik vond Kazim zeker niet de minste bij ons. Ik zou er trouwens geen moeite mee hebben als Kramer tegen Willem II start. In dat soort wedstrijden zou Kramer op zijn best moeten zijn. Zeker thuis.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens, niveau is ook klote.

Overigens is t wel terecht dat Arias geen rood heeft gehad. Optelsommen horen niet te bestaan met kleine overtredingen.
Klopt. Zag er zelf ook weinig aanleiding naar. Maar niveau is bedroefd man van die scheidsrechters
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Nog geen ingespeelt team, Gio moet aan de bak. Zoals ik al eerder zij hoop ik geen gelijk te krijgen maar mijn twijfels liggen bij Gio.
Ik zie nog geen reden tot paniek. Maar er moet nu wel een idee zijn hoe we gaan spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Duidelijk is het momenteel niet nee..
Vlampiep
 Vlampiep - zondag 30 augustus 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Als je met Kuyt op linksbuiten begint en laat hem overal op het veld de bal ophalen, ja lekker slim met Arias als rechtsback, die jongen komt al nooit mee naar voren.

1-1 fout van Beek
2-1 fout Kuyt
3-1 domme aktie Elia (ook al raakt hij hem niet, hij staat gewoon verkeerd opgesteld)
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Goede conclusie .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 augustus 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Vind trouwens dat we wel hoog van de toren gingen blazen.
Het kan beter, maar weten meteen weer even dat we tegen een hogere begroting speelden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door FR-Henk --
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Maar individueel hebben we wel kwaliteit, daar kun je niet om heen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Loopt er zeker maar niet zo..
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:07 schreef legrande het volgende:

[..]

Kazim was de enige(goed geschreven professor) die een bal kon vasthouden.
Je mist het punt....
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:04 schreef legrande het volgende:

[..]

Onzin.
Jurk
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 30 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
nou ik had weer lekker ruzie met het vrouwtje want ja zij kan niet begrijpen dat ik gefrustreerd ben. o o o die club liefde dat begrijpen ze toch niet. Ben gelukkig weer gekalmeerd. Er is niet zoveel aan de hand kwa stand maar er moet wel wat gaan gebeuren dit was echt triest om te zien op mijn vakantie. Ik heb alle vertrouwen in Gio. Ik hoop wel dat kramer en elia gewoon in de basis komen en van mij part kuijt op de plek van immers zolang die maar niet speelt ik sloop nog een keer heel mijn inboedel door die mongool.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:
Vind trouwens dat we wel hoog van de toren gingen blazen.
Het kan beter, maar weten meteen weer even dat we tegen een hogere begroting speelden.
HET KAN BETER????

LOL :)
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kramer is nauwelijks aan de bal geweest in dat kwartiertje dat ie speelde. Trouwens ik vond Kazim zeker niet de minste bij ons. Ik zou er trouwens geen moeite mee hebben als Kramer tegen Willem II start. In dat soort wedstrijden zou Kramer op zijn best moeten zijn. Zeker thuis.
Het ging erom dat Kazim meer diepte zou hebben en een betere voetballende speler zou zijn.

Daar was ik het niet mee eens. Hij kan wel beter een bal vasthouden en hij is sterk in de duels.

That's all....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:58 schreef YugoBosna het volgende:
nou ik had weer lekker ruzie met het vrouwtje want ja zij kan niet begrijpen dat ik gefrustreerd ben. o o o die club liefde dat begrijpen ze toch niet. Ben gelukkig weer gekalmeerd. Er is niet zoveel aan de hand kwa stand maar er moet wel wat gaan gebeuren dit was echt triest om te zien op mijn vakantie. Ik heb alle vertrouwen in Gio. Ik hoop wel dat kramer en elia gewoon in de basis komen en van mij part kuijt op de plek van immers zolang die maar niet speelt ik sloop nog een keer heel mijn inboedel door die mongool.
En jij snap je vrouwtje niet😂
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 30 augustus 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Twee centrale verdedigers die op de back plaatsen spelen en die zich regelmatig laten verrassen door steekballen in de ruimte achter hun.

En wat ik niet begrijp is als je zoals de eerste helft op de counter speelt met Dirk linksbuiten speelt en Immers op het middeveld in een aanvallende rol.

Dirk is niet snel genoeg en immers is alleen nuttig als hij kan jagen tegen een elftal wat zich probeerd in te graven.

Mijn conclusie is dat vooral de gehele technische staf in de spiegel moet gaan kijken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:00 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het ging erom dat Kazim meer diepte zou hebben en een betere voetballende speler zou zijn.

Daar was ik het niet mee eens. Hij kan wel beter een bal vasthouden en hij is sterk in de duels.

That's all....
Prima. Dan zijn de standpunten in ieder geval duidelijk. Kramer zal waarschijnlijk genoeg ruimte krijgen om het gelijk van een van ons te bewijzen. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door T-FeYeN00rD --
speedy1
 speedy1 - zondag 30 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd gewoon dik winnen, altijd goed voor het zelfvertrouwen. Je moet gewoon geloof hebben en dat ontbreekt er nog wel eens bij
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
En dat is m.i. ook zo gebleken.... Ook al was er maar verrekte weinig om op af te gaan wat Kramer betreft. Maar die ene loopactie doet vermoeden dat hij beter diep kan gaan dan Kazim.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:08 schreef speedy1 het volgende:
Volgende wedstrijd gewoon dik winnen, altijd goed voor het zelfvertrouwen. Je moet gewoon geloof hebben en dat ontbreekt er nog wel eens bij
Geloof is er wel maar niet op deze manier..
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Prima. Dan zijn de standpunten in ieder geval duidelijk. Kramer zal waarschijnlijk genoeg ruimte krijgen om het gelijk van een van ons te bewijzen. ;)
Hoop dat Van Bronckhorst hem nu gewoon laat staan....
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Maar ja, t KAN wel beter :)
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
En als kramer er in staat gaan we roepen om Achabar
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

HET KAN BETER????

LOL :)
MOET mag ook van mij.
Zwakke schakel is tot op heden deze trainer.
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:
En als kramer er in staat gaan we roepen om Achabar
Mits Kramer 4 doelpunten per wedstrijd maakt.... anders wel natuurlijk!
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

MOET mag ook van mij.
Zwakke schakel is tot op heden deze trainer.
Daar lijkt het helaas wel op ja... maar goed. Hopelijk leert hij snel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Dabedoelik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 augustus 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens, niveau is ook klote.

Overigens is t wel terecht dat Arias geen rood heeft gehad. Optelsommen horen niet te bestaan met kleine overtredingen.
Ik vond het wel rood waard...tuurlijk bestaan optel sommen anders kan je 2x geel ook wel afschaffen
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vond het wel rood waard...tuurlijk bestaan optel sommen anders kan je 2x geel ook wel afschaffen
Elke overtreding beoordeel je individueel.

Net zoals dat je na 2x beoordelen dat t geen penalty is er dan er wel 1 makkelijk moet geven.

Optelsommen bestaan inderdaad wel als je twee overtredingen goed genoeg voor geel maakt. Maar dat was nu niet het geval.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 augustus 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Elke overtreding beoordeel je individueel.

Net zoals dat je na 2x beoordelen dat t geen penalty is er dan er wel 1 makkelijk moet geven.

Optelsommen bestaan inderdaad wel als je twee overtredingen goed genoeg voor geel maakt. Maar dat was nu niet het geval.
Arias had er de eerste helft al af gemoeten door zijn overtredingen en spelbederf hoeveel mag je er maken ?
Maar goed dat is mijn mening...dan had je een andere wedstrijd gehad, maar ja welke scheids durft dat
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Kuipers heeft er niets in gezien... daarmee is helaas de kous af.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
T was ook niets.
Dan eindigen we elke wedstrijd met minder dan 22 spelers.
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
En we spelen al beroerd genoeg in Nederland met 22 spelers.
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Haha! Inderdaad.... Droefenis.... Cambuur gezien? Om te janken!
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 augustus 2015 - 21:31   quote  deeplink  
AZ - Roda. Die was pas erg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 augustus 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
En we spelen al beroerd genoeg in Nederland met 22 spelers.
Eens maar wij spelen niet in de PL waar andere normen gehanteerd worden....wij moeten het met deze kneuzen scheidsrechters doen....als ze allemaal op 1 lijn zaten....helaas is dat niet zo....in de PL hadden ze die pingel nooit gegeven
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:31 schreef Stylzz het volgende:
AZ - Roda. Die was pas erg.
Toen stond ik bij de bbq.... Gelukkig maar, blijkbaar!
Barabas
 Barabas - zondag 30 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens maar wij spelen niet in de PL waar andere normen gehanteerd worden....wij moeten het met deze kneuzen scheidsrechters doen....als ze allemaal op 1 lijn zaten....helaas is dat niet zo....in de PL hadden ze die pingel nooit gegeven
Topspelers hebben we gelukkig in overvloed!
ras
 ras - zondag 30 augustus 2015 - 22:21   quote  deeplink  
Oliedom en onnodig de wedstrijd weggegeven. Ook wordt er weer veel te veel achteruit gevoetbald na de 0-1 voorsprong en roep je de problemen wederom onnodig op je af. Je hebt nieuwe spelers ingekocht en die had je vandaag zeker moeten gebruiken (elia en Kramer vanaf minuut een). Er was voorin geen druk en geen gevaar en dat achteruitvoetbal na de 0-1 voorsprong is vragen om problemen. Ook dat veel te laat wisselen vind ik heel fout van Gio en het lijkt wel jaar in jaar uit als feyenoord een keer 0-1 voor staat het eerst 1-1 of 2-1 achter moet komen te staan voordat er een keer gewisseld moet gaan worden. Dat lijkt helemaal nergens op en ook heb je nu goed spelers ingekocht, maar gebruik ze dan ook op tijd want dit is vandaag heel goedkoop punten weggeven. Gio je hebt gevoetbald bij Arsenal, Barcelona en Jan Wouters met topervaring en J.P. van Gastel in de staf. Dit moeten jullie toch zien!!!!!!!!!!!. Vorig jaar onder Rutte is ook een cruciale fout begaan door Ruben Schaken thuis te laten in Rotterdam, want vorig jaar met hem erbij had je ook kunnen winnen in Eindhoven. Dus voetbalverstand en inzicht ook vandaag weer kost feyenoord onnodig dure punten in Eindhoven. Zonde, zonde zonde weer dat men niet leert van zijn fouten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Hup feyenoord geduld we komen er aan ech echt
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 22:22   quote  deeplink  
Hup feyenoord geduld we komen er aan ech echt
ras
 ras - zondag 30 augustus 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Begin ook eens een keer met de sterkste elf van minuut een en niet als je gelijk of weer achterstaat pas. Dat begrijp ik niet, zeker niet als je tegen PSV speelt en de afgelopen wedstrijden goed bent weggekomen. Ook had je lering trekken na het vorige treffen in Eindhoven. Zeker nu met Jan Wouters erbij als ervaren assistent moet er beter inzicht zijn, wie je wel en niet moet opstellen. Je had vandaag gewoon moeten winnen in Eindhoven, maar het vernuft, voetbalinzicht doe hier dan eens wat mee.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 augustus 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:08 schreef speedy1 het volgende:
Volgende wedstrijd gewoon dik winnen, altijd goed voor het zelfvertrouwen. Je moet gewoon geloof hebben en dat ontbreekt er nog wel eens bij
Zal toch eerst eens begonnen moeten gaan worden met de beste elf op te stellen ...
En dan eens gaan trainen op een spel patroon met oog hebben voor een medespeler ( Vooral Bilal moet dat leren )
En eens gaan trainen dat er korter op de vent verdedigd gaat worden, het leken wel een stel wijven op het veld bij Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Mee eens maar dat je moet winnen van psv dat boeit mij nog niet als je tegen de kleinere ploegen wint vindt ik het best en van 020, de miljoenen ploeg psv staat 1 punt achter je ,rust bewaren en alles goed neerzetten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (Zondag 30 augustus 2015, 16:45 uur) 3-1









0.0169091