BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (Zondag 30 augustus 2015, 16:45 uur) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:
Is ook een beetje met welke pet je er naar kijkt.
Zie je t niet in iemand zitten, bevestigt het vaak je gevoel.
Zelfde geldt voor vice versa.

Ik vind JvdH trouwens ook wat twijfelend handelen als verdediger, ben zelf ook nog niet zo zeker of dat zijn plek is. Zie m persoonlijk liever 1 linie ervoor. Maar goed, op dit moment spreken de statistieken dit jaar in zijn voordeel.
De selectie is gewoon groot en goed. Kan goed zijn dat "Jan-Jaap" beter tot zijn recht komt op het middenveld maar ook daar hebben we zat goede spelers. Vooralsnog denk ik dat hij echt voor de laatste linie is gehaald.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:52 schreef Barabas het volgende:
Svennierechtsbacknie jonguh!
Waarom niet. Je stelt je beste spelers daar op waar hij het beste moet renderen en dat is momenteel als RB, waar hij vroeger ook gespeeld heb. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen zeker met Botteghin op de plek van Sven. Geen haar op mijn toch al dun bezaaide kop denkt er over na om bijvoorbeeld Dirk Kuyt daar te stallen zoals door velen word aangegeven.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:48 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik ook, maar ik vind het ook weer zonde, plus niet helemaal overtuigd of JA daar uit de verf komt. Maar goed.
Kan JA overigens links uit de voeten..(¿)
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:59   quote  deeplink  
0-1 is voor getekend
Milo
 Milo - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2015 - 20:10 schreef lijdensweg het volgende:
Ik hoop dat ie met de volgende elf gaat spelen tegen dat Pisvolk ...

Vermeer

van Beek -- Botteghin -- van der Heijden -- Kongolo

---------- El Ahmadi ------ Vejinovic -------------

--------------------- Kuyt ------------------------

Bilal ------------ Kramer -------------------- Elia
eens dit is de opstelling!
Milo
 Milo - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 16:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De Kuyt van nu zal er misschien geen 30 meer maken, maar dat zie ik eerlijk gezegd zijn concurrenten ook niet doen. Ik schat Kazim op grofweg 10-12 goals in. Terwijl Kramer en Kuyt m.i. richting de 20 kunnen gaan of zelfs aantikken. Deze aantallen reken ik als de genoemde speler een seizoen constant als diepe spits zou spelen.

En aan de bal vind ik Kuyt een straatlengte voorliggen op Kramer. En ook verfijnder dan Kazim.
Kuyt verspild de bal nooit en zoekt altijd de juiste oplossing. heeft een waanzinnige bal aanname en kaats.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Dat 'Kuyt op 10' verhaal kun je volgens mij vergeten, gaat niet gebeuren. Hij is te oud om om te scholen naar middenvelder. Bovendien heeft Gio al 2 heel behoorlijke spelers die om die positie vechten, drie zelfs als je Vilhena meerekent.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
twee dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Ghehe..
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Heb 3 altijd een mooi getal gevonden...
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 11:22 schreef Milo het volgende:

[..]

Kuyt verspild de bal nooit en zoekt altijd de juiste oplossing. heeft een waanzinnige bal aanname en kaats.
Ik zag toch afgelopen zondag tot minimaal drie keer aan toe dat Kuijt gewoon een bal van zijn voet liet halen met een counterkans voor Vitesse als gevolg.
Milo
 Milo - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:01 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Ik zag toch afgelopen zondag tot minimaal drie keer aan toe dat Kuijt gewoon een bal van zijn voet liet halen met een counterkans voor Vitesse als gevolg.
En hoe kwam dat?
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Te traag handelen. Speler uit zijn rug laten komen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Kuipers fluit topper PSV - Feyenoord

sb4gts.jpg

Bjorn Kuipers is aangesteld als scheidsrechter tijdens de wedstrijd PSV - Feyenoord. Dit is zojuist bekend gemaakt. De wedstrijd zal aanstaande zondag om 16.45 uur beginnen. Wanneer Feyenoord de wedstrijd weet te winnen, zal het puntenverschil tussen beide clubs oplopen tot zeven punten.

Vorig seizoen floot Kuipers ook al de wedstrijd tussen PSV en Feyenoord in Eindhoven. De Rotterdamse club verloor toen met 4-3 van de Eindhovenaren, door een doelpunt van Memphis Depay in de blessuretijd. Namens Feyenoord waren destijds Elvis Manu, Karim El Ahmadi en Colin Kazim-Richards trefzeker.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Relaxed... Een keer een goede scheids...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Okay bestaan die nog dan..(?)
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
In Nederland is het echt dramatisch gesteld met het gemiddelde niveau. Maar ja... als je scheids wil worden moet je wel een brede rug en een harde kop hebben met die idioten op en naast het veld in het amateurvoetbal. Ontoelaatbaar veel fysiek en verbaal geweld. Ook daarin schiet de KNVB tekort.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Veel tekort inderdaad..
nr 10
 nr 10 - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 12:31 schreef Barabas het volgende:
Relaxed... Een keer een goede scheids...
Ik hoop echt dat je dit sarcastisch bedoelt. Anders heb je verleden jaar niet gekeken.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Is een goede scheids. Vorig jaar is vorig jaar.

Dus je hoop is tevergeefs... sterkte.
MMM
 MMM - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Ik vraag me af hoe van der Heijden zich staande zal houden met de Jong. Ik zie daar dan toch liever Botteghin denk ik samen met van Beek. Karsdorp hopelijk fit als rechtsback.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Jullie krijgen alleen maar goeie scheidsrechters. Elke wedstrijd een pingel die de wedstrijd kantelt..Hoe goed moeten ze zijn 😉
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:43 schreef ZerauS het volgende:
Jullie krijgen alleen maar goeie scheidsrechters. Elke wedstrijd een pingel die de wedstrijd kantelt..Hoe goed moeten ze zijn 😉
jt0x0g.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Kwiek kwiek aloooo..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
"Ik denk dat PSV een beetje bang is voor dit Feyenoord"

2nk3luc.jpg
Krijgt Bilal nou een beuk van Kongolo op zijn muil..(?)

Johan Derksen heeft in de aanloop naar de kraker tussen PSV en Feyenoord van komende zondag alvast wat olie op het vuur gegooid. De analist ziet de club uit Rotterdam namelijk als favoriet voor de wedstrijd, vertelde hij in Voetbal Inside.

"Ik denk dat PSV een beetje bang is voor dit Feyenoord", aldus de oud-hoofdredacteur van Voetbal International. Feyenoord speelt wel slecht, maar wanneer Van Bronckhorst ze op de goede plek zet, gaat het goed komen. Als je Michiel Kramer en Dirk Kuyt in de aanval zet, is dat een garantie voor goals. En die Kazim met Immers, is een verschrikking. Die missen kans op kans."

Derksen had daarnaast fikse kritiek op het optreden van Jeffrey Bruma bij de Tafel van Kees: "Aan de lichaamstaal van Bruma zie je dat hij zichzelf een hele goede voetballer vindt. Hij zat bij Hans Kraay Jr. aan tafel en hij vindt zichzelf ook een goede voetballer. Hij is echter geen goede voetballer en ook geen goede verdediger. Hij is overal te zwak bevonden, overal weggestuurd, dus mag hij God op zijn blote knietjes danken dat hij bij PSV mag spelen."
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:42 schreef MMM het volgende:
Ik vraag me af hoe van der Heijden zich staande zal houden met de Jong. Ik zie daar dan toch liever Botteghin denk ik samen met van Beek. Karsdorp hopelijk fit als rechtsback.
Bekend verhaal, maar nogmaals dan... Je ziet het goed. Kan-arie is geen verdediger en hem opstellen tegen Pisvee is vragen om tegendoelpunten.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 25 augustus 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Elia Kramer Kuyt
Vilhena Vejinovic
El Ahmadi
Kongolo vd.Heijden Botteghin Van Beek
Vermeer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door windoweyes --
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 25 augustus 2015 - 14:17   quote  deeplink  
terug denkend aan vorig seizoen waar wij moesten en zei mede dankzij depay 4-3 wonnen op de counter ben ik zeer benieuwd hoe het zondag zal zijn. Niet dat ik denk dat Pisvee vol op de aanval zal spelen dat kan sowieso niet tegen ons. Maar wij kunnen wel ons eigen spelletje spelen. Heb er het volste vertrouwen in dat we sowieso niet verliezen en waarschijnlijk gewoon winnen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Deze wedstrijd kan de bevestiging zijn dat we op t goede pad zijn.
Belangrijk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 augustus 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:43 schreef ZerauS het volgende:
Jullie krijgen alleen maar goeie scheidsrechters. Elke wedstrijd een pingel die de wedstrijd kantelt..Hoe goed moeten ze zijn 😉
Feyenoord krijgt alleen maar penalty's mee, en als 020 ze mee heeft heet dat ineens geluk afdwingen in medialand.
Toch raar dat die zg analisten het niet meer hebben over dat we onterecht met 10 man verder moesten tegen Utrecht, dan pikken ze nog die strafschop eruit.
Ze hadden er ws wel vrede mee gehad als Feyenoord verloor.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Gerard... Dat ze het uitzoeken...
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:03   quote  deeplink  
De Jong gaat er natuurlijk de hele wedstrijd op uit om een penalty te versieren,
daar kun je na dit weekend op wachten.
Vos kut Pérez riep al op om meer tegen Feyenoord te gaan fluiten, wat een hele vreemde uitspraak is overigens.
Als ze willen dat er tegen een thuisclub gefloten wordt laat ze er dan komend weekend maar mee beginnen dan:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Gerard_FR --
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Die scheidsen loopt het al dun door de broek als ze aan De Kuip denken...
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:33   quote  deeplink  
Ben het wel eens met eerder gegeven opstelling (Kuyt op 10), maar ben toch erg benieuwd hoe Kuyt het doet tussen Veji en Kramer, daarnaast ben ik nog altijd geen fan van Bilal.
Ik zie toch nog liever Kuyt rechts en Elia links.
Probleem blijft dan, wie zetten we op 10...Vilhena/Gustafson/Immers/Toornstra.... ik vind het allemaal net niet....
dan toch maar Kuyt en zien hoe dat gaat..
Of kan Vejinovic op 10? Wie kan er dan naar El spelen?

--------------------Vermeer

van Beek -- Botteghin -- van der Heijden -- Kongolo (SUPER VERDEDIGING!)

---------- El Ahmadi ------ Vejinovic -------------

--------------------- ? ------------------------

Kuyt ------------ Kramer -------------------- Elia

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Vlampiep --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:33   quote  deeplink  
Kuipers leverde een complete wanprestatie vorig seizoen in dat lampedorp.
Hem desondanks weer aanstellen roept nu al vraagtekens op.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Beste Nederlandse scheids. Logisch dat hij zondag fluit.

De rest is pas echt slecht.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Vejinovic op 10 achter Kramerzou een hele slimme zet zijn van Gio, maar ik betwijfel het of hij dat ook zo ziet.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Karsdorp neemt de plaats in van Vejinovic,op zeker dat psv met grote cijfers gaat verliezen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Zet ahmadi in de spits !!
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:33 schreef Vlampiep het volgende:
Ben het wel eens met eerder gegeven opstelling (Kuyt op 10), maar ben toch erg benieuwd hoe Kuyt het doet tussen Veji en Kramer, daarnaast ben ik nog altijd geen fan van Bilal.
Ik zie toch nog liever Kuyt rechts en Elia links.
Probleem blijft dan, wie zetten we op 10...Vilhena/Gustafson/Immers/Toornstra.... ik vind het allemaal net niet....
dan toch maar Kuyt en zien hoe dat gaat..
Of kan Vejinovic op 10? Wie kan er dan naar El spelen?

--------------------Vermeer

van Beek -- Botteghin -- van der Heijden -- Kongolo (SUPER VERDEDIGING!)

---------- El Ahmadi ------ Vejinovic -------------

--------------------- ? ------------------------

Kuyt ------------ Kramer -------------------- Elia
Nee deze opstelling met Bilal rechtsbuiten 2 snelle vleugels en Kuyt erachter. Over onze spits ben ik nog niet 100% overtuigd. Eigenlijk zijn ze het beide net niet.
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 16:36 schreef Barabas het volgende:
Beste Nederlandse scheids. Logisch dat hij zondag fluit.

De rest is pas echt slecht.
Weer een keer met je eens Barabas. Ga zo door. Je wordt wat slimmer.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Vejinovic achter Kramer zetten ,En speciaal voor Renato zetten we Vermeer in spits.
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
IMMERS in de spits ;)
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Nee Kramer heeft zich nog niet een hele wedstrijd kunnen bewijzen maar hij is wel duidelijk aanwezig gezien zijn doelpunt tegen Cambuur.
Vlampiep
 Vlampiep - dinsdag 25 augustus 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Kramer lijkt me ook 'beter' hij is sneller en maakt gewoon prima goals (vorig jaar bij Ado dan)
Kazim is altijd net niet, net niet de juist aanname, net niet het juiste moment... enkel vorig jaar in EL 1x een mooi geplaats schot...
Daarnaast is hij te aanwezig en verstoord ook de Feyenoord balans
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Helemaal eens ,zou beter voor hem zijn en voor ons dat hij in het 2e gaat spelen.En nog beter dat hij helemaal verdwijnt
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Daarom haal die tannane nog even we hebben 10 12 miljoen te besteden.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Ik begrijp Gio toch niet, of hij vind het zielig voor hem ,of Martin wil hem op die manier nog willen verkopen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Ja die gozer is helemal tegek zeg bizar wat een renpaard ,loopt zo door de verdediging heen en heeft een goed hard schot overhem.Maar waar zetje hem neer ?
legrande
 legrande - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Fer 1 zit je aan de wiskey???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV - Feyenoord (Zondag 30 augustus 2015, 16:45 uur) 3-1









0.0118429