BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (zondag 30 augustus 2015) 3 - 1 😋

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:29 schreef Pieter08 het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord zijn zeker nog niet ingespeeld. Ik verwacht van beiden nog een flinke progressie. Ajax heeft de minste spelers moeten inpassen, maar speelt zeker nog niet goed. Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik van hun moet vinden op dit moment.
Vandaag was Ajax wel goed, ado heeft geen moment kans gehad.. De eerste drie potjes waren wel matig van ajax, dat klopt..

Maar inderdaad, je kan er nog geen pijl op trekken..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Zelfde als bij Feyenoord dus
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:47 schreef RenatoBos het volgende:
Zelfde als bij Feyenoord dus
Feyenoord komt echt nog wel op stoom, maar dat kost tijd. Net zoals PSV is het zaak om in deze periode zo weinig mogelijk punten te verspelen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 30 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat Feyenoord een stuk of 4 goede kansen heeft gehad, en PSV niet zo heel veel meer..

PSV heeft wel veel meer energie in de wedstrijd gelegd en Feyenoord vond ik uitermate zwak spelen, het was een onsamenhangend geheel bij de Rotterdammers..

Een hele terechte overwinning hoor, begrijp me niet verkeerd..

Maar ik vind dat er in de eredivisie nog niet echt heel goed gevoetbald is tot nu.. Eigenlijk heel veel hele zwakke wedstrijden..
Je zag vandaag de kwaliteit van de selectie er vanaf spatten naar mijn mening. Alleen het team moet nog op elkaar ingespeeld zijn. Daar komt soms dat onnodige balverlies vandaan. Ik denk verder dat PSV best goed heeft verdedigd hoor... zoveel gaven we niet weg. De goede kansen voor feyenoord noem ik die kans van immers en die bal binnenkant paal. De eerste helft was wel frapant. feyenoord 0 of 1 schoten en 1 doelpunt. PSV 10. Ik hoop dat ajax en PSV in europa meekunnen. Alleen lijkt me wolfsburg een erg lastige tegenstander. Hoe zit het met ajax? welke ploegen treffen zij in de groepsfase?trouwens ik geloof dat jullie stiekem wel blij zijn dat feyenoord in ieder geval niet heeft gewonnen uit bij PSV, want als ze dat al winnen, dan zou dat wel een hele grote bedreiging vormen voor de titelstrijd. En PSV laat tot nu toe helaas puntjes liggen in, zoals altijd, de uitwedstrijden tegen middenmotors.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Vandaag was Ajax wel goed, ado heeft geen moment kans gehad.. De eerste drie potjes waren wel matig van ajax, dat klopt..

Maar inderdaad, je kan er nog geen pijl op trekken..
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de doelpunten. Vandaag was ik alleen maar bezig met onze wedstrijd tegen Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Feyenoord komt echt nog wel op stoom, maar dat kost tijd. Net zoals PSV is het zaak om in deze periode zo weinig mogelijk punten te verspelen.
Een paar wisselingen kan al voldoende zijn..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 30 augustus 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een paar wisselingen kan al voldoende zijn..
Eens. Persoonlijk vind ik die Karsdorp een prima back en Van Beek hoort in het centrum.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 augustus 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Eens
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 31 augustus 2015 - 09:04   quote  deeplink  
Van beek en botteghin kunnen toch ook samen in het centrum spelen, ondanks dat ze allebei rechtsbenig zijn? Ik vind vd Heijden wel een goede opbouwer, maar geen echte verdediger. Ik vind hem, zeker verdedigend, tekort komen voor het centrum van Feyenoord.
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2015 - 21:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je zag vandaag de kwaliteit van de selectie er vanaf spatten naar mijn mening. Alleen het team moet nog op elkaar ingespeeld zijn. Daar komt soms dat onnodige balverlies vandaan. Ik denk verder dat PSV best goed heeft verdedigd hoor... zoveel gaven we niet weg. De goede kansen voor feyenoord noem ik die kans van immers en die bal binnenkant paal. De eerste helft was wel frapant. feyenoord 0 of 1 schoten en 1 doelpunt. PSV 10. Ik hoop dat ajax en PSV in europa meekunnen. Alleen lijkt me wolfsburg een erg lastige tegenstander. Hoe zit het met ajax? welke ploegen treffen zij in de groepsfase?trouwens ik geloof dat jullie stiekem wel blij zijn dat feyenoord in ieder geval niet heeft gewonnen uit bij PSV, want als ze dat al winnen, dan zou dat wel een hele grote bedreiging vormen voor de titelstrijd. En PSV laat tot nu toe helaas puntjes liggen in, zoals altijd, de uitwedstrijden tegen middenmotors.
Ajax speelt tot dusver niet groots maar heeft tegen ADO wel een hele goeie wedstrijd gespeeld. Je ziet wel dat als het eenmaal loopt bij Ajax dat ze tot grote dingen in staat zijn. Maar dat geldt natuurlijk voor meerdere clubs. Ik heb geen voorkeur voor Psv of Feyenoord
Het is mij om het even. Persoonlijk denk ik dat PSV een iets grotere concurrent van ons is tav Feyenoord maar dat zal nog moeten blijken .
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 31 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Met van beek heb je ook iets meer snelheid centraal, dus kan je laatste linie met een gerust hart richting middenlijn opschuiven. Bovendien zag je bij de goal van lestienne dat van beek een beetje de neiging heeft naar het centrum te trekken, waardoor Propper de pass kon geven en Lestienne net een beetje ruimte had waardoor hij een grote kans kreeg die er toen wel in ging.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 09:06 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ajax speelt tot dusver niet groots maar heeft tegen ADO wel een hele goeie wedstrijd gespeeld. Je ziet wel dat als het eenmaal loopt bij Ajax dat ze tot grote dingen in staat zijn. Maar dat geldt natuurlijk voor meerdere clubs. Ik heb geen voorkeur voor Psv of Feyenoord
Het is mij om het even. Persoonlijk denk ik dat PSV een iets grotere concurrent van ons is tav Feyenoord maar dat zal nog moeten blijken .
Jouw clubje moet nog echt getest worden in de competitie. Maar goed tot dusverre wel een 100% score.
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 09:23 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jouw clubje moet nog echt getest worden in de competitie. Maar goed tot dusverre wel een 100% score.
Normaal gesproken is AZ uit niet eenvoudig en ook ADO kan lastig zijn maar deze ploegen gaven deze keer geen thuis. Pas over een aantal wedstrijden valt er wat over te zeggen. Vooralsnog maakt geen 1 ploeg in de eredivisie indruk op mij. 1 ploeg verrast mij wel in de positieve zin en dat is Heracles tot nu toe. Ogen fris en spelen leuk voetbal.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 10:13 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Normaal gesproken is AZ uit niet eenvoudig en ook ADO kan lastig zijn maar deze ploegen gaven deze keer geen thuis. Pas over een aantal wedstrijden valt er wat over te zeggen. Vooralsnog maakt geen 1 ploeg in de eredivisie indruk op mij. 1 ploeg verrast mij wel in de positieve zin en dat is Heracles tot nu toe. Ogen fris en spelen leuk voetbal.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 09:04 schreef psveindhoven123 het volgende:
Van beek en botteghin kunnen toch ook samen in het centrum spelen, ondanks dat ze allebei rechtsbenig zijn? Ik vind vd Heijden wel een goede opbouwer, maar geen echte verdediger. Ik vind hem, zeker verdedigend, tekort komen voor het centrum van Feyenoord.
Heb je zeker een punt, ik zou het het liefst als volgt zien..

-Vermeer
-Karsdorp Van Beek Botteghin en kongolo
-van der heyden
- Kuyt Vejinovic
-Bilal Kramert Elia
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb je zeker een punt, ik zou het het liefst als volgt zien..

-Vermeer
-Karsdorp Van Beek Botteghin en kongolo
-van der heyden
- Kuyt Vejinovic
-Bilal Kramert Elia
Ziet er goed uit zo. Als dit team echt is ingespeeld, maak je het in de ED iedereen lastig.
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 17:32 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit zo. Als dit team echt is ingespeeld, maak je het in de ED iedereen lastig.
Klopt maar dat geldt voor PSV en AJAX ook😉
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Al met al kan het een spannend jaar gaan worden. Als we nu ook nu Europees enigszins een potje kunnen breken zou dat mooi voor het Nederlands voetbal zijn.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 19:20 schreef ZerauS het volgende:
Al met al kan het een spannend jaar gaan worden. Als we nu ook nu Europees enigszins een potje kunnen breken zou dat mooi voor het Nederlands voetbal zijn.
Helemaal eens, hopelijk pakken de vier clubs in Europa vele punten.
ZerauS
 ZerauS - maandag 31 augustus 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helemaal eens, hopelijk pakken de vier clubs in Europa vele punten.
Laten we het hopen. Heeft het Nederlands voetbal echt nodig. Anders zakken we zover weg dat over een paar jaar zelfs de kampioen voorronde CL moet spelen en er minder Europese tickets te vergaren zijn.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 31 augustus 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 20:24 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Heeft het Nederlands voetbal echt nodig. Anders zakken we zover weg dat over een paar jaar zelfs de kampioen voorronde CL moet spelen en er minder Europese tickets te vergaren zijn.
Vergeet ook Oranje niet. De komende interlands bepalen ook het aanzien van het Nederlands voetbal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Feyenoord (zondag 30 augustus 2015) 3 - 1 😋









0.0176429