BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europa League 2015/2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:19 schreef Loetje het volgende:
Zit eigenlijk niet een hele makkelijke poule bij. Allemaal redelijk lastig
Daarom en dan hebben wij het qua clubs wel getroffen. Celtic uit. Wat os er mooier man voor een supporter en spelers om daar te mogen zijn. Vooral in de rust met al die vlaggen is geweldig
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Beter als poules met Chernomorets, Dinamo Zagreb en Ludogorets zoals PSV een paar jaar terug. En dan er nog uit vliegen ook
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daarom en dan hebben wij het qua clubs wel getroffen. Celtic uit. Wat os er mooier man voor een supporter en spelers om daar te mogen zijn. Vooral in de rust met al die vlaggen is geweldig
Ik wil heel graag naar een Europese uitwedstrijd. Stuur mij eens een keer via PB hoe dat werkt als je wil man?

Celtic is met Dortmund mijn club in het buitenland. Dus zou geweldig zijn
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat loop je nou te bitchen jongen. Gisteren was het allemaal nog top want we hadden nog nooit zoveel punten gehaald als vorig seizoen onder de Boer. Je bent net zo wispelturig als het weer.
Wat je nu stelt heb ik nooit gezegd. En ik ben helemaal niet positief over afgelopen seizoen, ook niet geweest..

En ik wispelturig?? Whahahaha, kijk eens in de spiegel man, ze bakken er niks van, en nu stellen dat dit een makkie wordt.. Jaja en ik ben wispelturig..

Ik verander zelden van mening kerel, dat zou je toch moeten weten..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt na de wanvertoning tot aan die eerste goal, en op het moment dat Rapid Wien volledig de weg kwijt was? Je bedoelt dat deel van ed wedstrijd waarin we het af hadden moeten maken en het niet hebben gedaan??

Maar ff serieus. 20 minuten goed voetbal in 7 wedstrijden.. Zo he..
Al was het maar een minuut.
Dat geeft mij de overtuiging dat Ajax dat wel degelijk kan.

Spelers willen niet die fout maken die groot in de pers worden uitgemeten.
je kan zeggen dat ze angsthazen voetbal is.
Ik zie dat gewoon aan een gebrek aan zelfvertrouwen.
en totale verkeerd spelend middenveld.

Ik denk dat Ajax beter gaat spelen als Sinkgraven weer op het middenveld gaat spelen en fisher of Younes als linksbuiten gaat spelen.
Niet dat Sinkgraven nu zo goed speelt, dat niet. Maar Gudelj kan mij nu ook niet bekoren.
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil heel graag naar een Europese uitwedstrijd. Stuur mij eens een keer via PB hoe dat werkt als je wil man?

Celtic is met Dortmund mijn club in het buitenland. Dus zou geweldig zijn
Dat zijn wat supporters betreft wel de mooiste wedstrijden.. Bayern trouwens ook..
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Al was het maar een minuut.
Dat geeft mij de overtuiging dat Ajax dat wel degelijk kan.

Spelers willen niet die fout maken die groot in de pers worden uitgemeten.
je kan zeggen dat ze angsthazen voetbal is.
Ik zie dat gewoon aan een gebrek aan zelfvertrouwen.
en totale verkeerd spelend middenveld.

Ik denk dat Ajax beter gaat spelen als Sinkgraven weer op het middenveld gaat spelen en fisher of Younes als linksbuiten gaat spelen.
Niet dat Sinkgraven nu zo goed speelt, dat niet. Maar Gudelj kan mij nu ook niet bekoren.
En dus is dat angsthazen voetbal..
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn wat supporters betreft wel de mooiste wedstrijden.. Bayern trouwens ook..
Alianz Arena is zeker niet verkeerd.
Maar de Gelbe wand bij Dortmund overtreft niet veel hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn wat supporters betreft wel de mooiste wedstrijden.. Bayern trouwens ook..
Supporters en sfeer overtreft bij mij ook hoor. Pure geldclubs ben ik gewoon geen fan van, sterker nog, ik haat ze in bijna alle gevallen.

Die 2 clubs, warmte en passie. Heerlijk
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus is dat angsthazen voetbal..
Vind je dat gek of vind je dat van niet?
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus is dat angsthazen voetbal..
Heb jij eigenlijk een idee waarom die spelers zo angstig zijn? Want het is inderdaad pure angst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Zijn dat de instructies van Frank? De kritiek in de media?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Binnen enkele uren
Danku, is de kans aanwezig dat Ajax start met een uitwedstrijd of is dat uitgesloten als groepshoofd?
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vind je dat gek of vind je dat van niet?
Dat vind ik inderdaad heel erg gek ja..
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Danku, is de kans aanwezig dat Ajax start met een uitwedstrijd of is dat uitgesloten als groepshoofd?
Staat los van elkaar. Alles kan.
Ik hoop alleen dat we de week voor PSV thuis, thuis tegen Molde spelen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:35 schreef Loetje het volgende:
Zijn dat de instructies van Frank? De kritiek in de media?
Kritiek in de media, zowel op de trainer als op de spelers.

Ajax speelde tegen Rapid wien in Wenen. Wel degelijk mooi voetbal en goed voetbal.
Vooraf was er al kritiek, dat ze te jong zouden zijn. Dat zag je ook, Ajax werd kinderlijk weggezet en kinderlijk weggeven.
Werd gezegd dat Ajax dit volwassen uit moest spelen.

De trainer veranderd niks, blijft met het jonge elftal spelen.
Maar speelt nu een stuk volwassener, daarmee is het leuke en risico voetbal wel weg.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kritiek in de media, zowel op de trainer als op de spelers.

Ajax speelde tegen Rapid wien in Wenen. Wel degelijk mooi voetbal en goed voetbal.
Vooraf was er al kritiek, dat ze te jong zouden zijn. Dat zag je ook, Ajax werd kinderlijk weggezet en kinderlijk weggeven.
Werd gezegd dat Ajax dit volwassen uit moest spelen.

De trainer veranderd niks, blijft met het jonge elftal spelen.
Maar speelt nu een stuk volwassener, daarmee is het leuke en risico voetbal wel weg.
Ik wil eigenlijk niet op je reageren. En hoop ook dat dit je laatste quote is op mij.

Het klopt denk ik niet. Druk in de media is aanwezig. Maar ik denk dat het de instructies van Frank de doorslaggevende factor zijn. Vrijwel alle spelers zijn hun identiteit kwijt. Alle acties die er van nature in zijn, zijn er volledig uit. Spelers durven werkelijk niks meet en dan wordt het allemaal teveel op save
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad heel erg gek ja..
Want?
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kritiek in de media, zowel op de trainer als op de spelers.

Ajax speelde tegen Rapid wien in Wenen. Wel degelijk mooi voetbal en goed voetbal.
Vooraf was er al kritiek, dat ze te jong zouden zijn. Dat zag je ook, Ajax werd kinderlijk weggezet en kinderlijk weggeven.
Werd gezegd dat Ajax dit volwassen uit moest spelen.

De trainer veranderd niks, blijft met het jonge elftal spelen.
Maar speelt nu een stuk volwassener, daarmee is het leuke en risico voetbal wel weg.
De trainer veranderd juist van alles, dat zegt ie namelijk zelf, hij roept constant dat dingen anders moeten.. En Ajax speelde 20 minuten goed en leuk, en werd in de tweede helft gewoon omvergeblazen op ervaring en slim voetbal spelen.. Doe nou dus niet alsof we een goede prestatie hebben verricht tegen Rapied, want dat is helemaal niet waar..
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Want?
Dat heb ik je al heel erg vaak uitgelegd en ga ik niet nog een keer doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet op je reageren. En hoop ook dat dit je laatste quote is op mij.

Het klopt denk ik niet. Druk in de media is aanwezig. Maar ik denk dat het de instructies van Frank de doorslaggevende factor zijn. Vrijwel alle spelers zijn hun identiteit kwijt. Alle acties die er van nature in zijn, zijn er volledig uit. Spelers durven werkelijk niks meet en dan wordt het allemaal teveel op save
De trainer stelt de beste spelers op, zonder enige twijfel.

De trainer krijgt kritiek dat dit elftal veel te jong is.
Opzich kan dat kloppen, maar als de ouderen niet goed genoeg zijn dan is het maar jong.
Jongen mensen maken fouten.

Frank zorgt er voor dat de jonge jongens zo min mogelijk fouten maken.
Als je hoog druk zet en veel mensen voor de bal speelt dan is een fout vaak een doelpunt tegen.
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De trainer stelt de beste spelers op, zonder enige twijfel.

De trainer krijgt kritiek dat dit elftal veel te jong is.
Opzich kan dat kloppen, maar als de ouderen niet goed genoeg zijn dan is het maar jong.
Jongen mensen maken fouten.

Frank zorgt er voor dat de jonge jongens zo min mogelijk fouten maken.
Als je hoog druk zet en veel mensen voor de bal speelt dan is een fout vaak een doelpunt tegen.
De trainer stelt niet de beste spelers op.. Hij stelt te jonge spelers op, hij stelt een elftal op dat niet in balans is...

En achteruit lopen als je op de helft van de tegenstander speelt is dodelijk, vooruit verdedigen is dat veel minder maar niet logisch in de ogen van veel spelers..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

De trainer veranderd juist van alles, dat zegt ie namelijk zelf, hij roept constant dat dingen anders moeten.. En Ajax speelde 20 minuten goed en leuk, en werd in de tweede helft gewoon omvergeblazen op ervaring en slim voetbal spelen.. Doe nou dus niet alsof we een goede prestatie hebben verricht tegen Rapied, want dat is helemaal niet waar..
Het gaat ook om die 20 min. Daar heb ik het over. Niet over de 2de helft.
Daar word ajax kinderlijk weggezet.

Ajax heeft daarvan geleerd en daarna is er geen doelpunt meer tegen gevallen.
Dat komt door dat ze verzorgd en volwassen voetbal spelen.
Dat voor een jong elftal, dat vind ik knap.
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het gaat ook om die 20 min. Daar heb ik het over. Niet over de 2de helft.
Daar word ajax kinderlijk weggezet.

Ajax heeft daarvan geleerd en daarna is er geen doelpunt meer tegen gevallen.
Dat komt door dat ze verzorgd en volwassen voetbal spelen.
Dat voor een jong elftal, dat vind ik knap.
Ajax heeft daar niet van geleeerd, want hets peelt nog exact hetzelfe als voor die 20 minuten, en in die tweintig minuten kregen we geen tegengoals, dat gebeurde pas weer toen we de wedstrijd wel even gingen controleren, dus toen we zo gingen spelen als nu..

En het is helemaal niet verzorgt, het is zo slorig als wat, met heel erg veel balverlies wat onnodig is, hele onzuiver passing, en volwassen?? Vraag eens aan Klaassen wat ie over Bazoer zei, daar zat niks volwassens bij..

Het is gewoon allemaal slap, slecht, helemaal niet fris en het lijkt echt helemaal nergens na..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Wie denkt dat Ajax doorgaat?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

De trainer stelt niet de beste spelers op.. Hij stelt te jonge spelers op, hij stelt een elftal op dat niet in balans is...

En achteruit lopen als je op de helft van de tegenstander speelt is dodelijk, vooruit verdedigen is dat veel minder maar niet logisch in de ogen van veel spelers..
Een oudere spelers is niet per definitie beter!
Beide linksbuiten zijn niet fit, of niet fit genoeg om te beginnen.
Dan moet je wat om de linker kant bezet te houden.
Zeker niet ideaal, maar dat weet iedereen.
Als fisher fit genoeg is, zal hij wel weer spelen.

Maar welke speler zou jij er graag in willen zien dan?

Dat laatste deed bazoer dus wel, vooruit verdedigen. Pakte een gele kaart, wel zijn 2de.
Krijgt hij kritiek of krijgt hij complimenten?
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Een oudere spelers is niet per definitie beter!
Beide linksbuiten zijn niet fit, of niet fit genoeg om te beginnen.
Dan moet je wat om de linker kant bezet te houden.
Zeker niet ideaal, maar dat weet iedereen.
Als fisher fit genoeg is, zal hij wel weer spelen.

Maar welke speler zou jij er graag in willen zien dan?

Dat laatste deed bazoer dus wel, vooruit verdedigen. Pakte een gele kaart, wel zijn 2de.
Krijgt hij kritiek of krijgt hij complimenten?
Ik had Heitinga direct gebracht na de 1-2 in Wenen.. Iets later meteen Schone in gebracht op de flank en nog wat later Viergever gebracht voor bijvoorbeeld Dijks.. Dan had je die pot niet weggegeven.

Hij pakte die kaarten juist door niet vooruit te verdedigen, maar positioneel slecht te staan..Je moet niet iets verzinnen dat niet gebeurt is kerel.. Want vooruit verdedigen is niet er al staan, dat betekend druk vorouit geven, hij stond voor zijn man en was daardoor gewoon te laat, dat is reageren terwijl je juist moet antisiperen, hij had hoe raar het ook klinkt 5 meter verder achteruit moeten staan om makkelijker vooruit te kunnen verdedigen..

Ik had Sinkgraven op het middenveld laten spelen en Cerny direct voor de leeuwen gegooid, aanvallend is het toch nog niks op de linkerkant, dus slchter kan die het niet doen..

Daarnaast is wat de Boer doet een doodzonde, de voorbereiding was het middenveld echt weergaloos goed bij vlagen. En dat was met Bazoer Sinkgraven en Klaassen.. Dat is dus hetgeen je niet mag veranderen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft daar niet van geleeerd, want hets peelt nog exact hetzelfe als voor die 20 minuten, en in die tweintig minuten kregen we geen tegengoals, dat gebeurde pas weer toen we de wedstrijd wel even gingen controleren, dus toen we zo gingen spelen als nu..

En het is helemaal niet verzorgt, het is zo slorig als wat, met heel erg veel balverlies wat onnodig is, hele onzuiver passing, en volwassen?? Vraag eens aan Klaassen wat ie over Bazoer zei, daar zat niks volwassens bij..

Het is gewoon allemaal slap, slecht, helemaal niet fris en het lijkt echt helemaal nergens na..
Als je europees uit speelt, dan kijk je vaak eerst even de kat uit de boom.
Even kijken hoe de tegenstander speelt.
Vervolgens zetten Ajax aan en kan Ajax uitlopen naar 0-3.
Dat Ajax dat niet doet, dat zorgde voor dat Ajax niet door ging.

Vervolgens ging Rapid er boven op en werd Ajax compleet overlopen. Ajax kon het niet uitspelen. Wat echt heel slecht is.

over het volwassen spelen. De lange bal dat gaat vaak echt heel slecht. Maar daar komen ook niet echt grote kansen voor hun uit.

En wat bazoer deed dat was juist kinderlijk. maar jij had het net over vooruit verdedigen.
dat deed hij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had Heitinga direct gebracht na de 1-2 in Wenen.. Iets later meteen Schone in gebracht op de flank en nog wat later Viergever gebracht voor bijvoorbeeld Dijks.. Dan had je die pot niet weggegeven.

Hij pakte die kaarten juist door niet vooruit te verdedigen, maar positioneel slecht te staan..Je moet niet iets verzinnen dat niet gebeurt is kerel.. Want vooruit verdedigen is niet er al staan, dat betekend druk vorouit geven, hij stond voor zijn man en was daardoor gewoon te laat, dat is reageren terwijl je juist moet antisiperen, hij had hoe raar het ook klinkt 5 meter verder achteruit moeten staan om makkelijker vooruit te kunnen verdedigen..

Ik had Sinkgraven op het middenveld laten spelen en Cerny direct voor de leeuwen gegooid, aanvallend is het toch nog niks op de linkerkant, dus slchter kan die het niet doen..

Daarnaast is wat de Boer doet een doodzonde, de voorbereiding was het middenveld echt weergaloos goed bij vlagen. En dat was met Bazoer Sinkgraven en Klaassen.. Dat is dus hetgeen je niet mag veranderen..
Nou ik heb Heintiga zien verdedigen tegen Eindhoven, dat geeft mij niet het vertrouwen dat hij er meteen staat.
Viergever, is al een raadsel dat hij überhaupt een ajacied is. Ervaring heeft hij niet.
De leeftijd wel maar dat zegt echt niks.
Schone, dat is net als sinkgraven geen flankspeler.
Vraag mij af waarom hij er nog is.

Cerny er inbrengen voor Gudelj, dat had je idd kunnen doen. Maar dan maak je het elftal alleen maar jonger op!
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je europees uit speelt, dan kijk je vaak eerst even de kat uit de boom.
Even kijken hoe de tegenstander speelt.
Vervolgens zetten Ajax aan en kan Ajax uitlopen naar 0-3.
Dat Ajax dat niet doet, dat zorgde voor dat Ajax niet door ging.

Vervolgens ging Rapid er boven op en werd Ajax compleet overlopen. Ajax kon het niet uitspelen. Wat echt heel slecht is.

over het volwassen spelen. De lange bal dat gaat vaak echt heel slecht. Maar daar komen ook niet echt grote kansen voor hun uit.

En wat bazoer deed dat was juist kinderlijk. maar jij had het net over vooruit verdedigen.
dat deed hij.
Hij verdedigde helemaal niet vooruit, wat er wel gebeurde leg ik in een andere post al uit..

Veel succes verder, ik dacht dat ik eigenwijs was, maar kerel, jij slaat echt alles..
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou ik heb Heintiga zien verdedigen tegen Eindhoven, dat geeft mij niet het vertrouwen dat hij er meteen staat.
Viergever, is al een raadsel dat hij überhaupt een ajacied is. Ervaring heeft hij niet.
De leeftijd wel maar dat zegt echt niks.
Schone, dat is net als sinkgraven geen flankspeler.
Vraag mij af waarom hij er nog is.

Cerny er inbrengen voor Gudelj, dat had je idd kunnen doen. Maar dan maak je het elftal alleen maar jonger op!
Geen ervaring... Whahahaha ruim 40 internationale wedstrijden gespeeld, noem het maar niets..

Maar ook in dee discussie geld...

Veel succes kerel..
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 14:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De trainer stelt de beste spelers op, zonder enige twijfel.

De trainer krijgt kritiek dat dit elftal veel te jong is.
Opzich kan dat kloppen, maar als de ouderen niet goed genoeg zijn dan is het maar jong.
Jongen mensen maken fouten.

Frank zorgt er voor dat de jonge jongens zo min mogelijk fouten maken.
Als je hoog druk zet en veel mensen voor de bal speelt dan is een fout vaak een doelpunt tegen.
Zoals gewoonlijk reageer je weer niet op wat de ander zegt.

Einde discussie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen ervaring... Whahahaha ruim 40 internationale wedstrijden gespeeld, noem het maar niets..

Maar ook in dee discussie geld...

Veel succes kerel..
Oh sorry, 40 wedstrijden omdat AZ geen betere linksback had.
Je moet eens horen wat de trainer van toen over die viergever zegt.
Maar het klopt natuurlijk hij speelde 40 wedstrijden, chapeau.
Maar kwaliteit ontbreekt gewoon voor de top.
Eide
 Eide - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:34   quote  deeplink  
Ik vind het wel een mooie poule. Niet makkelijk tegen het geld van Fener en de stugge werklust van Celtic maar wel een poule die te doen moet zijn mits Fdb Ajax aan het voetballen krijgt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk reageer je weer niet op wat de ander zegt.

Einde discussie
Zal ik eens reageren op wat je zegt.

Instructies zijn, maak niet de belangrijke fout.
Verlies de bal niet op de belangrijke posities.

Wat is hun identiteit?

Dat el ghazi niet de duel met zijn man aangaat heeft natuurlijk te maken dat hij 2 of zelfs 3 man heeft.

En volgens mij is frank zelf niet tevreden hoe Ajax speelt.
Dus het licht eerder aan de spelers dan aan de trainer.

Maarjah dat is mijn mening. Ik denk dat ik de enige ben.
Veel succes verder..
biebie
 biebie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:34 schreef Eide het volgende:
Ik vind het wel een mooie poule. Niet makkelijk tegen het geld van Fener en de stugge werklust van Celtic maar wel een poule die te doen moet zijn mits Fdb Ajax aan het voetballen krijgt.
Mee eens. Kunnen leuke, open wedstrijden worden. Zowel uit als thuis. Maar die 'mits' is inderdaad wel een belangrijke voorwaarde.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij verdedigde helemaal niet vooruit, wat er wel gebeurde leg ik in een andere post al uit..

Veel succes verder, ik dacht dat ik eigenwijs was, maar kerel, jij slaat echt alles..
Hij stapte in, dat is vooruit verdedigen. Maar hij stond al slecht.
Maar zijn actie is vooruit verdedigen, waarvan hij dat begon dat was slecht.
als hij 5 meter achter had gestaan en daarna instapt, dan is het ook vooruit verdedigen.
Als hij dan te laat is krijgt hij ook geel.
Dan had hij net zo goed kritiek gekregen.

Wat ik ermee wil zeggen is. Als je dat doet en je wint de bal dan is het prima. zeer goed en zijn er lovende woorden omdat hij vooruit verdedigend.
Als je te laat bent dat is nooit goed, waar je ook dat doet. Te laat zijn is nooit goed.

Maar prima kerel. Als jij dat niet vooruit verdedigen vind. Prima. Ik wens je ook veel plezier met kijken naar Ajax. Dat zal je wel nodig hebben, haha.
De boer had het er over dat hij achter gudelj had moeten staan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 augustus 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:34 schreef Eide het volgende:
Ik vind het wel een mooie poule. Niet makkelijk tegen het geld van Fener en de stugge werklust van Celtic maar wel een poule die te doen moet zijn mits Fdb Ajax aan het voetballen krijgt.
Ongeacht of frank Ajax aan het voetballen krijgt.
Resultaat zorgt er voor dat Ajax door gaat en niet om hoe je speelt.
Maar dat weet jij.

Of Ajax groter kans heeft om door te gaan als Ajax met meer risico gaat spelen, dat valt te betwijfelen, maar ik denk dat ik daar ook in de enige ben. zoals zo vaak, hahaha.

Poule zijn zeker mooi. Altijd wel een lekker sfeertje in die stadions.
Echt prima.

Ik denk dat Ajax door gaat. Omdat Ajax meer kwaliteit heeft.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Loetje, vriend, wat heb je er een SCHITTEREND (!!) topic van gemaakt. Mijn oprechte complimenten.

Deze loting levert een aantal mooie affiches op. Drie gerenommeerde tegenstanders. Normaal gesproken zou ik zeggen dat Ajax een gerede kans heeft om te overleven, om te overwinteren, maar gezien de Europese resultaten tot nu toe vraag ik mij af, of mijn verwachting (of is het alleen maar hoop?) wel gerechtvaardigd is.

Ik kon de wedstrijd gisteren niet zien en als ik jullie reacties in het andere topic mag geloven (en dat doe ik), dan moet ik blij zijn dat ik de wedstrijd gemist heb. De Ajacieden, spelers en coaches, zullen fors aan de bak moeten en zich realiseren dat het vanaf nu in feite zes finales zijn. Ik hoop op een aantal bevliegingen van de spelers. Het zijn volgens mij wel ploegen, die willen voetballen waardoor er veel meer ruimte komt om zelf ook tot voetballen te komen.

Ajacieden, zet 'm op.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 16:13 schreef Pietje het volgende:
Loetje, vriend, wat heb je er een SCHITTEREND (!!) topic van gemaakt. Mijn oprechte complimenten.

Thanks gap!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:24   quote  deeplink  
20130701-Ajax-ajaxupdate.nl-FRANK-DE-BOER-TEKENT-NIEUW-CONTRACT-BIJ-AJAX.jpg

De Boer ziet mogelijkheden voor Ajax na loting

Frank de Boer ziet mogelijkheden voor Ajax in de groepsfase van de UEFA Europa League. De Ajacieden werden vrijdag bij de loting gekoppeld aan Fenerbahçe, Celtic en Molde. ,,Ik heb er geloof in dat we de volgende ronde kunnen halen, aldus de Ajax-coach. ,,Het zijn goede tegenstanders, maar we zijn zeker niet kansloos.
Van het drietal opponenten geniet het Noorse Molde de minste bekendheid. ,,Ook voor mij is dat een onbekende tegenstander, reageert De Boer. ,,Ik weet dat ze aan een opmars bezig zijn de laatste zes jaar. Volgens mij zijn ze drie keer kampioen geworden. Ik weet nog heel goed dat Solskjær trainer werd, en het er voetballend heel goed uitzag. Een beetje on-Noors eigenlijk. Als ik de foto's zie hebben ze ook een schitterend stadion, aan het water.

Fenerbahçe en Celtic behoeven weinig introductie. ,,Naast dat het historisch heel mooie clubs zijn, behoren ze ook tot één van de beste clubs qua sfeer. Wat dat betreft gaan we in drie fantastische stadions spelen, en kunnen onze spelers veel ervaring op gaan doen. Maar het gaat natuurlijk ook om prestaties.

Favoriet
De Boer ziet mogelijkheden om de volgende ronde te bereiken. ,,Ik vind dat een realistisch doel. Fenerbahçe is normaal gesproken de favoriet, gezien de sterkte van het team. Toch verwacht ik dat we tegen hun ook een goede kans maken. Ik denk dat Celtic en Ajax vervolgens op de tweede plaats komen. Ik acht ons zeker niet minder dan Celtic. Molde ken ik nogmaals niet zo goed. Maar die hebben wel Standard Luik uitgeschakeld, een ploeg die in België altijd om de titel strijdt.

Voor Ajax kwamen als eerste Fenerbahçe en Celtic uit de koker gerold. De Boer noemde dat een Champions League-waardige poule. ,,Hetzelfde geldt voor de groep met Anderlecht, AS Monaco en Tottenham Hotspur. Dan zie je maar hoeveel goede clubs in de Europa League spelen. Je moet niet denken dat je er zomaar freewheelend doorheen komt."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:43   quote  deeplink  
dfkb53.jpg
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Prima programma. Eerste en laatste wedstrijd is ideaal wat mij betreft
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Alle thuiswedstrijden om 19.00. Alles uit om 21.05
p111
 p111 - vrijdag 28 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Beslist niet kansloos en met Celtic en Fenebahce heb je twee geweldige clubs in de poule.
p111
 p111 - vrijdag 28 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Beslist niet kansloos en met Celtic en Fenebahce heb je twee geweldige clubs in de poule.
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 15:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij stapte in, dat is vooruit verdedigen. Maar hij stond al slecht.
Maar zijn actie is vooruit verdedigen, waarvan hij dat begon dat was slecht.
als hij 5 meter achter had gestaan en daarna instapt, dan is het ook vooruit verdedigen.
Als hij dan te laat is krijgt hij ook geel.
Dan had hij net zo goed kritiek gekregen.

Wat ik ermee wil zeggen is. Als je dat doet en je wint de bal dan is het prima. zeer goed en zijn er lovende woorden omdat hij vooruit verdedigend.
Als je te laat bent dat is nooit goed, waar je ook dat doet. Te laat zijn is nooit goed.

Maar prima kerel. Als jij dat niet vooruit verdedigen vind. Prima. Ik wens je ook veel plezier met kijken naar Ajax. Dat zal je wel nodig hebben, haha.
De boer had het er over dat hij achter gudelj had moeten staan.
Hij stapte stapte niet in. Hij was er al voorbij en moest terug.
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 - 17:59 schreef p111 het volgende:
Beslist niet kansloos en met Celtic en Fenebahce heb je twee geweldige clubs in de poule.
Volle ArenA en ik denk zelfs dat Ajax in goede doen die groep wint
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Heb voor het eerst wel zin in de EL trouwens. Ziet er allemaal veel leuker uit
Loetje
 Loetje - zondag 30 augustus 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Ik denk dat we nog veel puntjes kunnen pakken voor NL dit jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Europa League 2015/2016









0.0069520