BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller (Utrecht) ophalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 augustus 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:41 schreef Eide het volgende:
Aha :)
Overigens net alweer ontkend door bronnen uit Nederland en de Wilco van Schaik van Utrecht zelf.
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Rustige deadlineday in Nederland
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Ajax tovert zometeen nog een Zimlingho uit de hoge hoed.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 23:29 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax tovert zometeen nog een Zimlingho uit de hoge hoed.
Denk dat de enige optie Urbiano nog is..
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2015 - 07:03   quote  deeplink  
Urby. Tja. Hij kan natuurlijk in de breedte heel nuttig zijn. Kan linksback, linksbuiten, en zowel aanvallend als controlerend op het middenveld spelen. De vraag is of Ajax die eztra diepte nodig heeft. En zo niet, wat ga je dan doen met Emanuelson?

Maduro ondertussen bij Groningen, het zou mij niet verbazen als Urby naar een vergelijkbare club gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 september 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met alle respect maar van Heracles de stap naar de top van Nederland is toch iets te groot gebleken. Duarte vond ik gelijk al niks had liever Djuricic of Maher maar goed dat heb ik wel vaak genoeg gezegd..
Knap man, alsof Heerenveen en AZ wel zo goed zijn dat een stap naar de top direct goed is. AZ werd aan het eind van het seizoen 2012-2013 10e en Heerenveen werd 8e. Heracles in vergelijking werd dat seizoen 12e met 1 punt minder dan AZ en 4 minder dan Heerenveen, mede dankzij sterke optredens van Duarte.

Het was dus helemaal niet raar dat Duarte gehaald werd, echter heeft deze jongen het helaas niet gehaald. Maher heeft ook 2 seizoenen slecht gespeeld voordat hij eindelijk excelleerde. En Djuricic heeft het inderdaad daarna ook gemaakt bij Benfica en Mainz????
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap man, alsof Heerenveen en AZ wel zo goed zijn dat een stap naar de top direct goed is. AZ werd aan het eind van het seizoen 2012-2013 10e en Heerenveen werd 8e. Heracles in vergelijking werd dat seizoen 12e met 1 punt minder dan AZ en 4 minder dan Heerenveen, mede dankzij sterke optredens van Duarte.

Het was dus helemaal niet raar dat Duarte gehaald werd, echter heeft deze jongen het helaas niet gehaald. Maher heeft ook 2 seizoenen slecht gespeeld voordat hij eindelijk excelleerde. En Djuricic heeft het inderdaad daarna ook gemaakt bij Benfica en Mainz????
Vond het toen niks en dat is wel gebleken toch?
Kijk ook eens naar het finaciele plaatje en de restwaarde die een Djuricic en Maher nog hebben? Duarte heeft je ongeveer ook 6 miljoen totaal gekost en is nu 0,0 waard.
Maher heeft Psv nu 8 gekost? En wat is hij waard?
Djuricic had je nu ook 8 gekost.. Ook zijn waarde ligt nog hoger dan die van Duarte..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Het scheelde je in aanschaf een paar miljoen alleen Duarte is niet geslaagd.
Djuricic en Maher zijn ook nog eens jonger met meer kwaliteit dus waarom ga ik de discussie eigenlijk met je aan? Heb toen al gezegd dat ik die jongens liever had en dat zeg ik nu nog steeds.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 september 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 07:03 schreef Eide het volgende:
Urby. Tja. Hij kan natuurlijk in de breedte heel nuttig zijn. Kan linksback, linksbuiten, en zowel aanvallend als controlerend op het middenveld spelen. De vraag is of Ajax die eztra diepte nodig heeft. En zo niet, wat ga je dan doen met Emanuelson?

Maduro ondertussen bij Groningen, het zou mij niet verbazen als Urby naar een vergelijkbare club gaat.
Handig als backup idd. Beter dan Boilesen, veel ervaring en je hoeft niet te gaan schuiven in de verdediging mocht Dijks' blessure erger zijn dan verwacht of wanneer hij een schorsing oploopt.

Maar Urby is transfervrij dus die kun je ook na de deadline nog oppikken alá Zwolle vorig jaar met Brama deed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 september 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 10:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond het toen niks en dat is wel gebleken toch?
Kijk ook eens naar het finaciele plaatje en de restwaarde die een Djuricic en Maher nog hebben? Duarte heeft je ongeveer ook 6 miljoen totaal gekost en is nu 0,0 waard.
Maher heeft Psv nu 8 gekost? En wat is hij waard?
Djuricic had je nu ook 8 gekost.. Ook zijn waarde ligt nog hoger dan die van Duarte..
Dat is natuurlijk slap gelul, want je weet nooit hoe die spelers bij Ajax zouden hebben gepresteerd. Misschien waren het beiden wel gevalletjes Duarte geworden!
riveco
 riveco - dinsdag 01 september 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Viergever had het ook niet echt moeilijk tegen Schaken dus denk dat die het mag gaan proberen. Traint Urby eigenlijk nog bij Ajax?
Viergever had het zo makkelijk omdat hij niet op Schaken stond.
riveco
 riveco - dinsdag 01 september 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met alle respect maar van Heracles de stap naar de top van Nederland is toch iets te groot gebleken. Duarte vond ik gelijk al niks had liever Djuricic of Maher maar goed dat heb ik wel vaak genoeg gezegd..
Vind je Maher zo,n topper dan?
riveco
 riveco - dinsdag 01 september 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 10:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond het toen niks en dat is wel gebleken toch?
Kijk ook eens naar het finaciele plaatje en de restwaarde die een Djuricic en Maher nog hebben? Duarte heeft je ongeveer ook 6 miljoen totaal gekost en is nu 0,0 waard.
Maher heeft Psv nu 8 gekost? En wat is hij waard?
Djuricic had je nu ook 8 gekost.. Ook zijn waarde ligt nog hoger dan die van Duarte..
Waarom tel je bij Duarte salaris en bonussen mee en bij je vrienden niet? En jij weet net zo goed als iedereen hier dat Ajax meer had moeten betalen voor Djurocic
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 20:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk slap gelul, want je weet nooit hoe die spelers bij Ajax zouden hebben gepresteerd. Misschien waren het beiden wel gevalletjes Duarte geworden!
Ja misschien maar kijk eens puur naar de kwaliteiten van de spelers..
Duarte is gewoon de minste van de drie dat mag duidelijk zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 21:44 schreef riveco het volgende:

[..]

Viergever had het zo makkelijk omdat hij niet op Schaken stond.
Dus?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 21:45 schreef riveco het volgende:

[..]

Vind je Maher zo,n topper dan?
Hij speelt vaker als Duarte..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2015 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 21:51 schreef riveco het volgende:

[..]

Waarom tel je bij Duarte salaris en bonussen mee en bij je vrienden niet? En jij weet net zo goed als iedereen hier dat Ajax meer had moeten betalen voor Djurocic
Maher en Djuric kostten 6 plus loon over twee jaar is 8?
Staat gewoon in de tekst waar je op gereageerd heb.
Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien eerst even lezen aub.

En daarbij Duarte is toch een flut aankoop gebleken?
Er waren toch betere opties?
Gaat niet om mijn gelijk het is gewoon de waarheid.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Er zijn de laatste jaren te veel koopjes gezocht teveel voor een dubbeltje op de eerste rang spelers wat vb Sana-Duarte-Zimler-Viergever-Danny Hoesen-Schone.met alle respect al deze spelers zijn gewoon geen toppers geen Ajax niveau.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Er zijn de laatste jaren te veel koopjes gezocht teveel voor een dubbeltje op de eerste rang spelers wat vb Sana-Duarte-Zimler-Viergever-Danny Hoesen-Schone.met alle respect al deze spelers zijn gewoon geen toppers geen Ajax niveau.
Eide
 Eide - woensdag 02 september 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Voor wat betreft Schone ben ik dat absoluut niet met je eens. Naast dat Schone geen cent heeft gekost (transfervrij) is hij ontzettend nuttig en vaak heel belangrijk geweest voor Ajax. Voor een relatief bescheiden salaris en nul transferkosten is Schone een van de meest succesvolle aangetrokken spelers van de afgelopen jaren geweest. Viergever zal als basisspeler altijd wel tekort komen maar voor de breedte is hij een hele nuttige speler denk ik.

De rest waren inderdaad absolute mislukkingen. In sommige instanties misschien wel begrijpelijke risico's die men nam, zoals met Hoesen die toch heel veelbelovend leek, maar ook een ferm aantal spelers waarbij meteen veel vraagtekens waren. Sanogo mag, ondanks dat hij gehuurd is, ook rustig in dit rijtje hoor.

Maar goed, we nog allemaal nog honderd keer roepen dat Ajax niet bepaald gelukkig is geweest met z'n aankopen de laatste jaren. Ik denk dat vrijwel iedereen het daar wel mee eens is. Ik zie met de aankopen van Sinkgraven, Gudelj, Dijks en Milik daar wel voorzichtig een kentering i. En daar hou ik mij dan aan vast. En dan steeds weer over Duarte, Zimling en degrelijke beginnen heeft misschien niet zo veel nut meer.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Over Schone begrijp ik jou mening wel maar ik vind dat Schone snelheid te kort komt wat tegenwoordig een must is in het voetbal en zijn verdienste liggen toch een heel groot deel in de dooie spelmomenten en in een periode dat Ajax niet het Ajax was zoals wij voor ogen hebben,misschien komt dat voorlopig ook niet meer met al het geld wat er nu in omgaat.Gelukkig hebben wij op dit moment de beste selectie van afgelopen 4 jaar de enige plek waar ik mij zorgen om maak is de centrale spits positie als Milik uit vorm is of geblesseerd raakt webben wij daarachter geen spits staan.Maar goed ook zou ik Urby een jaar contract geven op Ajax niveau hoeft geen transfer te betalen dus alleen salaris en het zou met Dijks best lang kunnen duren en met Urby heb je een goede voetballer en een Ajacied en ervaring achter Dijks.
Pietje
 Pietje - woensdag 02 september 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:35 schreef p111 het volgende:
Over Schone begrijp ik jou mening wel maar ik vind dat Schone snelheid te kort komt wat tegenwoordig een must is in het voetbal en zijn verdienste liggen toch een heel groot deel in de dooie spelmomenten en in een periode dat Ajax niet het Ajax was zoals wij voor ogen hebben,misschien komt dat voorlopig ook niet meer met al het geld wat er nu in omgaat.Gelukkig hebben wij op dit moment de beste selectie van afgelopen 4 jaar de enige plek waar ik mij zorgen om maak is de centrale spits positie als Milik uit vorm is of geblesseerd raakt webben wij daarachter geen spits staan.Maar goed ook zou ik Urby een jaar contract geven op Ajax niveau hoeft geen transfer te betalen dus alleen salaris en het zou met Dijks best lang kunnen duren en met Urby heb je een goede voetballer en een Ajacied en ervaring achter Dijks.
Wat betreft Schöne ben ik het niet met je eens, nora. Hij is erg belangrijk voor Ajax geweest, ook al door zijn mentaliteit en zijn multifunctionaliteit.
Ik schaar me in het "kamp Eide".
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 02 september 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 10:21 schreef Eide het volgende:
Voor wat betreft Schone ben ik dat absoluut niet met je eens. Naast dat Schone geen cent heeft gekost (transfervrij) is hij ontzettend nuttig en vaak heel belangrijk geweest voor Ajax. Voor een relatief bescheiden salaris en nul transferkosten is Schone een van de meest succesvolle aangetrokken spelers van de afgelopen jaren geweest. Viergever zal als basisspeler altijd wel tekort komen maar voor de breedte is hij een hele nuttige speler denk ik.

De rest waren inderdaad absolute mislukkingen. In sommige instanties misschien wel begrijpelijke risico's die men nam, zoals met Hoesen die toch heel veelbelovend leek, maar ook een ferm aantal spelers waarbij meteen veel vraagtekens waren. Sanogo mag, ondanks dat hij gehuurd is, ook rustig in dit rijtje hoor.

Maar goed, we nog allemaal nog honderd keer roepen dat Ajax niet bepaald gelukkig is geweest met z'n aankopen de laatste jaren. Ik denk dat vrijwel iedereen het daar wel mee eens is. Ik zie met de aankopen van Sinkgraven, Gudelj, Dijks en Milik daar wel voorzichtig een kentering i. En daar hou ik mij dan aan vast. En dan steeds weer over Duarte, Zimling en degrelijke beginnen heeft misschien niet zo veel nut meer.
Waarom noem jij steeds Sanogo als een mislukking? Die man heeft telkens amper een half uur gespeeld.
Sanogo is met zijn postuur en lengte een mooi breekijzer voor op de bank. Over Milik was iedereen in het begin ook niet al te positief pas toen hij een keer had gescoord was hij los.
Sanogo is echt z'n slechte speler nog niet, dat heeft hij bij vlagen ook bij Arsenal laten zien.
Eide
 Eide - woensdag 02 september 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 11:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom noem jij steeds Sanogo als een mislukking? Die man heeft telkens amper een half uur gespeeld.
En bij Jong Ajax nog wel wat meer. En zelfs bij Jong Ajax lijkt het helemaal nergens op. De man heeft in een officieel duel letterlijk nog geen bal goed geraakt. Zijn beste actie dit seizoen was opspringen tegen de keeper van Rapid Wien....
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Klopt ook bij jong Ajax bakt hij er niks van zijn handelingssnelheid is dramatisch hij is sterk in de lucht meer niet.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Klopt ook bij jong Ajax bakt hij er niks van zijn handelingssnelheid is dramatisch hij is sterk in de lucht meer niet.
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap man, alsof Heerenveen en AZ wel zo goed zijn dat een stap naar de top direct goed is. AZ werd aan het eind van het seizoen 2012-2013 10e en Heerenveen werd 8e. Heracles in vergelijking werd dat seizoen 12e met 1 punt minder dan AZ en 4 minder dan Heerenveen, mede dankzij sterke optredens van Duarte.

Het was dus helemaal niet raar dat Duarte gehaald werd, echter heeft deze jongen het helaas niet gehaald. Maher heeft ook 2 seizoenen slecht gespeeld voordat hij eindelijk excelleerde. En Djuricic heeft het inderdaad daarna ook gemaakt bij Benfica en Mainz????
Maher excceleerde?? Waar dan? Want afgelopen seizoen juist de speler bij PSV die niet bijzonder goed was..
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 10:42 schreef Hummel10 het volgende:
Het scheelde je in aanschaf een paar miljoen alleen Duarte is niet geslaagd.
Djuricic en Maher zijn ook nog eens jonger met meer kwaliteit dus waarom ga ik de discussie eigenlijk met je aan? Heb toen al gezegd dat ik die jongens liever had en dat zeg ik nu nog steeds.
Hadden die jongens bij Ajax geslaagd, ze hebben beide namelijk niks gepresteerd de laatste twee jaar..
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maher en Djuric kostten 6 plus loon over twee jaar is 8?
Staat gewoon in de tekst waar je op gereageerd heb.
Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien eerst even lezen aub.

En daarbij Duarte is toch een flut aankoop gebleken?
Er waren toch betere opties?
Gaat niet om mijn gelijk het is gewoon de waarheid.
Volgens mij koste Maher al 8 miljoen.
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/06/30/akkoord-met-az-over-transfer-maher-naar-psv/
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 16:52   quote  deeplink  
8 miljoen voor Maher is en was te veel !!
Eide
 Eide - woensdag 02 september 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 16:52 schreef p111 het volgende:
8 miljoen voor Maher is en was te veel !!
En die 7 miljoen die voor Djurcic is betaald door Benfica ook. Die is gewoon bankwarmer in Portugal...
riveco
 riveco - woensdag 02 september 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Dus
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus?
Dus? dat vraag je jezelf af? Als het zijn man niet is kun jij dan wel bepalen hoe hij het tegen Schaken deed? Schaken stond als buitenspeler dus had te maken met Riedewald en Tete.!
riveco
 riveco - woensdag 02 september 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maher en Djuric kostten 6 plus loon over twee jaar is 8?
Staat gewoon in de tekst waar je op gereageerd heb.
Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien eerst even lezen aub.

En daarbij Duarte is toch een flut aankoop gebleken?
Er waren toch betere opties?
Gaat niet om mijn gelijk het is gewoon de waarheid.
Ten eerste verdient Djuricic meer als 1 miljoen en als je het over een bedrag hebt wat hij bij Ajax zou verdienen, dan weet je ook dat hij voor Ajax duurder was ! En Duarte koste 2,5 miljoen aanschaf, dus hoe kom jij op 6 miljoen? Nee hij heeft niet veel gespeeld, maar ook weinig kansen gehad misschien? Ook Maher heeft het eerste jaar weinig gespeeld en is nu nog steeds geen topper, die had bij Ajax dus ook niet gespeeld!
riveco
 riveco - woensdag 02 september 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij speelt vaker als Duarte..
Ander club en heeft ook niet veel gespeeld het eerste jaar
riveco
 riveco - woensdag 02 september 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maher en Djuric kostten 6 plus loon over twee jaar is 8?
Staat gewoon in de tekst waar je op gereageerd heb.
Dus als je je er voortaan mee wilt bemoeien eerst even lezen aub.

En daarbij Duarte is toch een flut aankoop gebleken?
Er waren toch betere opties?
Gaat niet om mijn gelijk het is gewoon de waarheid.
Ook het zinnetje "Dus als je je voortaan ergens mee wilt bemoeien" slaat nergens op, voor als je het nog niet wist is dit een forum en niet voor mensen die er niet tegen kunnen als er iets tegen gesproken wordt. Jij komt namelijk met weetjes die je bij elkaar harkt via de media ( en zoals al meerdere malen is bewezen klopt er geen hout van ) dus ga dan ook geen spelers vergelijken van verschillende prijsklasse en ook niet bij de zelfde club spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Riveco >> Hummel 1-0

...en het is inderdaad een forum
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 september 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Hummel 10 is het skele braadzak!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 20:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hummel 10 is het skele braadzak!
Eens....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 02 september 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 12:15 schreef Eide het volgende:

[..]

En bij Jong Ajax nog wel wat meer. En zelfs bij Jong Ajax lijkt het helemaal nergens op. De man heeft in een officieel duel letterlijk nog geen bal goed geraakt. Zijn beste actie dit seizoen was opspringen tegen de keeper van Rapid Wien....
Maar dan nog, die jongen komt van Arsenal en moet dan ineens in Jong Ajax gaan spelen. Dan kan ik de teleurstelling wel even begrijpen. Die jongen gaat nog wel van pas komen als hij bij een blessure van Milik een aantal wedstrijden in de basis staat. Ik heb er wel vertrouwen in, die jongen heeft bij met name op de emirates cup hele aardige dingen laten zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan nog, die jongen komt van Arsenal en moet dan ineens in Jong Ajax gaan spelen. Dan kan ik de teleurstelling wel even begrijpen. Die jongen gaat nog wel van pas komen als hij bij een blessure van Milik een aantal wedstrijden in de basis staat. Ik heb er wel vertrouwen in, die jongen heeft bij met name op de emirates cup hele aardige dingen laten zien.
Tsja je zit niet voor niks bij Arsenal....ik wacht het wel af
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 september 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Hadden die jongens bij Ajax geslaagd, ze hebben beide namelijk niks gepresteerd de laatste twee jaar..
Dan nog hebben ze meer kwaliteit / restwaarde als een Duarte..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 september 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 19:07 schreef riveco het volgende:

[..]

Ook het zinnetje "Dus als je je voortaan ergens mee wilt bemoeien" slaat nergens op, voor als je het nog niet wist is dit een forum en niet voor mensen die er niet tegen kunnen als er iets tegen gesproken wordt. Jij komt namelijk met weetjes die je bij elkaar harkt via de media ( en zoals al meerdere malen is bewezen klopt er geen hout van ) dus ga dan ook geen spelers vergelijken van verschillende prijsklasse en ook niet bij de zelfde club spelen.
Ook dat maak ik dan weer lekker zelf uit.. Duarte is een miskoop geweest en ik had liever Maher of Djuricic gehad. Dat is mijn mening en daar hoef je het echt niet mee eens te zijn.
Zinloze discussie ook weer..
riveco
 riveco - donderdag 03 september 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 12:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat maak ik dan weer lekker zelf uit.. Duarte is een miskoop geweest en ik had liever Maher of Djuricic gehad. Dat is mijn mening en daar hoef je het echt niet mee eens te zijn.
Zinloze discussie ook weer..
Haha, ik hoop dat je thuis (het licht) uit mag maken maar ook dat betwijfel ik. En als alle spelers komen die jij roept die ze moeten halen dan bestaat het 1e team uit 60 man ( en daar zal je heus wel eens een keer je gelijk kunnen halen.) Maar in mijn ogen is het niet gezegd dat Maher bij Ajax wel zou spelen, maar is wel een speler van 5,5 miljoen meer.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 september 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 13:55 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, ik hoop dat je thuis (het licht) uit mag maken maar ook dat betwijfel ik. En als alle spelers komen die jij roept die ze moeten halen dan bestaat het 1e team uit 60 man ( en daar zal je heus wel eens een keer je gelijk kunnen halen.) Maar in mijn ogen is het niet gezegd dat Maher bij Ajax wel zou spelen, maar is wel een speler van 5,5 miljoen meer.
5,5 miljoen meer is gelijk weer zo overdreven..
Zoveel namen noem ik niet hoor noem de laatste maar eens..
Aankoop Duarte lekker blijven verdedigen joh is een toppertje geld ben je kwijt.
Denk dat ik de laatste jaren betere spelers genoemd heb dan een Hoessen, Zimling, Sanogo, Sana bij elkaar. Een wijs man zei ooit eens je kapitaal moet op het veld staan over het runnen van een voetbalclub. En 60 spelers is onzin geef alleen vaak aan wat een bepaalde speler op dat moment toe kunnen voegen. Dus geen 60 spelers maar wel andere dan laatste jaren aangekocht zijn..
Eide
 Eide - donderdag 03 september 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan nog, die jongen komt van Arsenal en moet dan ineens in Jong Ajax gaan spelen. Dan kan ik de teleurstelling wel even begrijpen. Die jongen gaat nog wel van pas komen als hij bij een blessure van Milik een aantal wedstrijden in de basis staat. Ik heb er wel vertrouwen in, die jongen heeft bij met name op de emirates cup hele aardige dingen laten zien.
Vorig jaar is hij ook verhuurd geweest en daaraan heeft hij de bijnaam Sa-no-goal overgehouden. Ik zit er in deze graag naast hoor... Maar ik vrees van niet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 september 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 19:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Vorig jaar is hij ook verhuurd geweest en daaraan heeft hij de bijnaam Sa-no-goal overgehouden. Ik zit er in deze graag naast hoor... Maar ik vrees van niet.
Ik had liever Uth achter Milik gehad..
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 september 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 19:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik had liever Uth achter Milik gehad..
Ik liever Messi😂😂😂
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 september 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 21:32 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik liever Messi😂😂😂
Te klein..
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 september 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 21:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Te klein..
Haha 😂😂😂

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller (Utrecht) ophalen!









0.0150780