BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Super De Boer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - donderdag 08 oktober 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Voor altijd en eeuwig koesteren we 15 mei 2011. Die dag was een absoluut hoogtepunt voor alle Ajacieden. Niet in de laatste plaats dankzij Frank de Boer. Ruim vier jaar later wordt het tijd voor nieuwe hoogtepunten in plaats van incidenten, wijze lessen en offdays met een verkeerde strategie.

Tussen het winnen van vier schalen door had De Boer een contract kunnen tekenen bij Liverpool. Hij zei 'nee'. Die mooie club, met het goede gevoel, in de Premier League kwam later wel een keer. The Reds legden daarop Brendan Rodgers vast en als Steven Gerrard niet was uitgegleden, stond er nu een standbeeld in de buurt van Anfield Road.
Terug in de middenmoot maakte Liverpool zondag een einde aan de samenwerking met Rodgers. Een supporter omschreef zijn gevoelens. Moraal van het verhaal: Rodgers gaat niet de boeken in als de man die Liverpool kampioen maakte, wel als de trainer die de fans dierbare herinneringen schonk. De club telde eindelijk weer mee. Voor even weliswaar, maar toch. Suddenly it was a joy to be alive.
De Boer schreef zijn eigen passage met sierletters, in het dikke geschiedenisboek. Als de wereld ooit op een Groundhog Day had mogen blijven hangen, was dat op 15 mei 2011. Zo blij waren we nog nooit. En zullen we misschien wel nooit meer zijn. Er volgden nog drie schalen, maar het handschrift van de dokter ziet er fraaier uit dan het verhaal van het vierde kampioenschap op rij.
Zo ver is het al: het Ajaxspel is verworden tot onleesbaar doktershandschrift. Slechts de zusters van de afdeling begrijpen nog wat er staat. Als binnen vriendengroepen een kaartje over is, blijkt het een hele klus om iemand te vinden die mee wil. Volle supportersbussen schieten op de terugweg in een lachstuip als de trainer na het bezoek aan NEC of Excelsior-uit op de radio vertelt tevreden te zijn of baalt van het zonnetje dat schijnt. Er wordt vaker gezucht dan gejuicht.

Zien wij het stuk voor stuk verkeerd? Begrijpen wij supporters er met z'n allen niets van? Het is niet zomaar dat termen als 'voetballen, voetballen' van steeds legere tribunes rollen. Het duurde nog lang voordat de onvrede zich uitte. Ook omdat er alle begrip is voor de jonge ploeg. Maar het excuus van jeugdigheid werd zelfs na Urk-uit van stal gehaald en tegen PSV was er nog steeds niemand die de wedstrijd las. Was de 0-1 echt een voorbeeld van scherpte die voor de aftrap al was weggevloeid?

We zijn niet als Ajacied geboren om jaloers te zijn op frivool spel van PEC Zwolle of Vitesse. Ik zie het spandoek 'Super De Boer' niet hangen en er is geen aanleiding voor het duimpje omhoog. Het is niet zomaar dat de trainer niet eens meer wordt toegezongen en applaus uitblijft bij het oplezen van zijn basiself. Het lijkt wel alsof de voordeur waardoor de kampioenenmaker vroeg of laat hoort te vertrekken spijtig genoeg al in het slot is gevallen.
De vier kampioenschappen op de erelijst en misschien zelfs die vijfde vertellen dan ook
slechts het halve verhaal. Daar is een reden voor, Frank. Waarschijnlijk dezelfde reden dat Liverpool deze week niet terugbelde...

http://www.ajaxlife.nl/blog/super-de-boer

een leuk verhaaltje
en kunnen het weer over voetbal hebben inplaats van reageren op zielige figuren
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Dit is inderdaad een erg leuk en leesbaar verhaal, bully, met helaas een hoog waarheidsgehalte.
p111
 p111 - vrijdag 09 oktober 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Top Bully maar toch doet het pijn, in mijn ogen is Frank een echte Ajacied die het beste voorheeft met Ajax maar om de een of andere reden loopt het niet meer prachtige Ajax voetballers die we de afgelopen tijd hebben zien komen en die prachtig en heerlijk debuteerden in Ajax 1 zijn omgevormd tot robots met alleen maar oog voor het A 4tje wat ze voor de wedstrijd uit hun hoofd hebben moeten leren, een geweldige mooie technicus als Daley Sinkgraven zit nu op de bank voor een bonkige doorsnee alleskunner Gudelj ook onze vriend Dave Klaasen een geweldig talent scorend in het begin en ballen in 1 keer doorspelen enz enz
ik krijg pijn in mijn ogen als ik zie hoe hij nu loopt te sjokken een ander woord heb ik niet wat is er aan de hand Frank ??? zie je het echt niet meer of heb je heel veel geluk gehad de afgelopen jaren, maar goed helaas is het vertrouwen weg hopelijk komt het snel terug zo niet dan moeten we helaas afscheid nemen.
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 09 oktober 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Zeer goed verhaal!!
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 16:23 schreef p111 het volgende:
Top Bully maar toch doet het pijn, in mijn ogen is Frank een echte Ajacied die het beste voorheeft met Ajax maar om de een of andere reden loopt het niet meer prachtige Ajax voetballers die we de afgelopen tijd hebben zien komen en die prachtig en heerlijk debuteerden in Ajax 1 zijn omgevormd tot robots met alleen maar oog voor het A 4tje wat ze voor de wedstrijd uit hun hoofd hebben moeten leren, een geweldige mooie technicus als Daley Sinkgraven zit nu op de bank voor een bonkige doorsnee alleskunner Gudelj ook onze vriend Dave Klaasen een geweldig talent scorend in het begin en ballen in 1 keer doorspelen enz enz
ik krijg pijn in mijn ogen als ik zie hoe hij nu loopt te sjokken een ander woord heb ik niet wat is er aan de hand Frank ??? zie je het echt niet meer of heb je heel veel geluk gehad de afgelopen jaren, maar goed helaas is het vertrouwen weg hopelijk komt het snel terug zo niet dan moeten we helaas afscheid nemen.
Inderdaad, p111 (nora). Het heeft er alle schijn van dat Frank de Boer het ook niet meer weet, hoe hij de jongens aan het voetballen krijgt. Hij straalt het uit, je ziet het aan zijn wanhopige oogopslag. Ik vind dat een totaal verkeerd signaal naar de spelers toe. En dan zijn warrige en foutieve wissels.
De komende wedstrijden, bepaald niet de gemakkelijkste tegenstanders, moet hij (en wij dus ook) Arek Milik missen, want ik las op een of andere site, dat hij in de interland Schotland-Polen geblesseerd is geraakt. Hij vermoedt zelf, dat hij voorlopig uit de roulatie is. Tja, opnieuw die spitspositie.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 09 oktober 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 16:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad, p111 (nora). Het heeft er alle schijn van dat Frank de Boer het ook niet meer weet, hoe hij de jongens aan het voetballen krijgt. Hij straalt het uit, je ziet het aan zijn wanhopige oogopslag. Ik vind dat een totaal verkeerd signaal naar de spelers toe. En dan zijn warrige en foutieve wissels.
De komende wedstrijden, bepaald niet de gemakkelijkste tegenstanders, moet hij (en wij dus ook) Arek Milik missen, want ik las op een of andere site, dat hij in de interland Schotland-Polen geblesseerd is geraakt. Hij vermoedt zelf, dat hij voorlopig uit de roulatie is. Tja, opnieuw die spitspositie.
Sanogo van stal halen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sanogo van stal halen.
Maar die heeft mij nog geen seconde kunnen bekoren. Ook bij Arsenal bleek hij nauwelijks tot scoren te zijn gekomen.
p111
 p111 - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Die man moet eerst maar eens een paar wedstrijden met de dames van Ajax meespelen misschien weet hij dan weer wat scoren is.Nu had Frank zivcovic kunnen uit proberen maar die zit in het zuiden.
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:07   quote  deeplink  
was nooit een voorstander voor een onervaren trainer.
net zo dat ik ook mijn twijfels had over die fluwelen revolutie.
omdat daar ook alleen maar onervaren mensen op posten werden gezet die Ajax moesten leiden.
helaas beginnen die twijfels naar mijn mening ook nog waarheid teworden.
maar Frank de Boer heeft mij verrast.
heefd ons weer na jaren het kampioenschap gebracht,waar we zo lang op wachte.
4x zelfs.
niet met het mooiste voetbal maar dat gaf op dat moment niet.
maar met een zwaar verjongd elftal en alleen maar breedte aankopen worden helaas de tekortkomingen van de Boer ook beter zichtbaar.
vreemde wissels en opstellingen te lang vertrouwen in spelers die het niet inzich hadden.
en het voetbal wat nu helemaal niet meer om aan tezien is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door bully --
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:05 schreef p111 het volgende:
Die man moet eerst maar eens een paar wedstrijden met de dames van Ajax meespelen misschien weet hij dan weer wat scoren is.Nu had Frank zivcovic kunnen uit proberen maar die zit in het zuiden.
Maar ja, Zivkovic is nu zelfs bij Willem II op een zijspoor beland. Volgens mij heeft hij nog niet één keer gescoord daar.
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ja, Zivkovic is nu zelfs bij Willem II op een zijspoor beland. Volgens mij heeft hij nog niet één keer gescoord daar.
denk dat het vertrouwen wat de Boer hem gaf hem ook niet goed heeft gedaan.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:07 schreef bully het volgende:
was nooit een voorstander voor een onervaren trainer.
net zo dat ik ook mijn twijfels had over die fluwelen revolutie.
omdat daar ook alleen maar onervaren mensen op posten werden gezet die Ajax moesten leiden.
helaas beginnen die twijfels naar mijn mening ook nog waarheid teworden.
maar Frank de Boer heeft mij verrast.
heefd ons weer na jaren het kampioenschap gebracht,waar we zo lang op wachte.
4x zelfs.
niet met het mooiste voetbal maar dat gaf op dat moment niet.
maar met een zwaar verjongd elftal en alleen maar breedte aankopen worden helaas de tekortkomingen van de Boer ook beter zichtbaar.
vreemde wissels en opstellingen te lang vertrouwen in spelers die het niet inzich hadden.
en het voetbal wat nu helemaal niet meer om aan tezien is.
Dat is helemaal waar.
Mocht Frank de Boer aan het eind van het seizoen afscheid nemen, dan hoop ik met heel mijn Ajax-hart dat Peter Bosz kandidaat nummer 1 is om hem op te volgen. Weliswaar met een Feyenoord verleden, maar hij heeft een uitstekende kijk op aantrekkelijk, aanvallend en dominant voetbal. En dat is nou precies wat ik graag bij Ajax zou willen zien. Het huidige seizoen moest hij met een praktisch nieuwe selectie opnieuw gaan bouwen en opnieuw vind ik Vitesse erg aantrekkelijk om naar te kijken. Maar ik vermoed dat ze Jaap Stam naar voren zullen schuiven.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:14 schreef bully het volgende:

[..]

denk dat het vertrouwen wat de Boer hem gaf hem ook niet goed heeft gedaan.
Dat zou heel goed kunnen. Maar ja, zou hij het voetballen/scoren verleerd zijn? Ik heb hem toch echt bij FC Groningen een aantal goede doelpunten zien maken. Hij was vaak dwingend en belangrijk. Ik snap echt helemaal niks van die jongen.
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar.
Mocht Frank de Boer aan het eind van het seizoen afscheid nemen, dan hoop ik met heel mijn Ajax-hart dat Peter Bosz kandidaat nummer 1 is om hem op te volgen. Weliswaar met een Feyenoord verleden, maar hij heeft een uitstekende kijk op aantrekkelijk, aanvallend en dominant voetbal. En dat is nou precies wat ik graag bij Ajax zou willen zien. Het huidige seizoen moest hij met een praktisch nieuwe selectie opnieuw gaan bouwen en opnieuw vind ik Vitesse erg aantrekkelijk om naar te kijken. Maar ik vermoed dat ze Jaap Stam naar voren zullen schuiven.
toch zie je bij hem ook steeds een terug val.
Jaap Stam wil naar Engeland.
denk niet dat die nog lang bij Ajax blijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door bully --
p111
 p111 - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Peter Bosz of mijn vriend John v/d Brom of Ronald Koeman terug
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:22 schreef bully het volgende:

[..]

toch zie je bij hem ook steeds een terug val.
Jaap Stam wil naar Engeland.
denk niet dat die nog lang bij Ajax blijft.
Die terugval zie ik niet (altijd) bij hem. Hij blijft vasthouden aan zijn filosofie: aanvallend, verzorgd en dominant voetbal.
Van Jaap Stam was mij niet bekend, maar ik geloof je op je blauwe ogen ;)
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:29 schreef p111 het volgende:
Peter Bosz of mijn vriend John v/d Brom of Ronald Koeman terug
John v/d Brom heeft voor mij (nog) niet veel gepresteerd en Ronald Koeman komt beslist (nog) niet terug naar Nederland. Die heeft het heel erg naar zijn zin bij Southampton en die ploeg loopt met hem weg.
Nee, gewoon Peter Bosz of desnoods Ron Jans, maar als ik mij goed herinner heb ik die een keer horen zeggen, dat de randstad niks voor hem is. Maar ja, niets is veranderlijker dan de mens...
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Zou goed zijn voor Ajax om inderdaad Peter Bosz of Ron Jans als coach te mogen krijgen. Echter zal dat mogelijk bij veel mensen op weerstand stuiten zoals Cruijff, Zwart etc.
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

John v/d Brom heeft voor mij (nog) niet veel gepresteerd en Ronald Koeman komt beslist (nog) niet terug naar Nederland. Die heeft het heel erg naar zijn zin bij Southampton en die ploeg loopt met hem weg.
Nee, gewoon Peter Bosz of desnoods Ron Jans, maar als ik mij goed herinner heb ik die een keer horen zeggen, dat de randstad niks voor hem is. Maar ja, niets is veranderlijker dan de mens...
als ik eerlijk ben zou ik niet weten wie geschikt is.
p111
 p111 - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Misschien Willem van Hanegem die wil vast wel
Eide
 Eide - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Peter Bosz iig niet. En dan niet vanwege zijn feyenoord verleden maar omdat het een vreselijke aansteller is. Ik ben zelf fan van Ron Jans. Laat z'n ploegen goed voetballen en haalt het maximale eruit.
p111
 p111 - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Klopt maar ik weet niet of hij Ajax aandurft.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Hein Vanhaezebrouck
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Tijdens de kampioens jaren was er al kritiek.
De media vond dat spelers van Ajax hoog op de individuele lijstjes moest staan, topscorers, hoge waardering, meeste assists enz.
De media vond dat Ajax zich aan de doelstelling moest houden, aan sluiten bij Europa.
Ook al werd er verlangd dat er beter gespeeld moest worden, kampioenschap maakte veel goed. Kritiek is terecht.

Maar het Ajax systeem is, dat je als team speelt.
Je wint met ze alle, je verliest met ze alle en je kampioen met ze alle.
De boer gebruikt meestal de meest verschillende spelers van de andere topclubs.
Backs gaan aanvallen en buitenspelers verdedigen mee, waardoor een back niet op adem kan komen en te laat is om te verdedigen.
Dat zelfde geld voor Aanvallers.
Dus een topscoorder heeft Ajax zelden of Ajax moet als team heel veel scoren, dan kan het.

Ajax heeft te veel individualisten waardoor je als team gewoon niet kan presteren.
In de voorroede(Fisher, el ghazi, millik en youness) zijn geen teamspeler.
Ze doen dingen die voor hun goed is, maar niet voor het team belang.
Klaassen is juist een speler die zich voor het team weg cijfert, hij doet juist te veel voor het team, zie de hakbal toen hij bijna voor keeper stond.
Voorin staan ze allemaal op een eiland, zit totaal geen samenwerking, word geen gat voor een ander getrokken(word eerder dicht gelopen). Klaassen staat daardoor ook op een eiland, hij speelt met blinde en dove mensen, hij roept en zwaait maar spelers horen of zien hem niet. Gat tussen middenveld en Klaassen is te groot.

Dijks speelt te aanvallend, hij wilt met zijn voorzetten bewijzen dat hij bij Ajax hoort. Tete speelt juist weer te verdedigend, omdat hij zich daarin wil bewijzen.
Je moet ook dingen doen waar je niet zo goed in bent. Iedereen weet dat dijks opkomt en tete graag achterin blijft. Dan weet je dat vrijwel alles over de linker kant gaat.
Dan wordt het voorspelbaar.

Samenvatting, aanval wil zich bewijzen als mogelijk topscoorder, zien de medespeler niet of nauwelijks. Klaassen wil samenspelen maar kan dat niet als hij daarin niet wordt betrokken. Backs doen alleen dingen waar ze goed in zijn, daardoor raakt het spel te voorspelbaar.

Het ligt aan de spelers, per individuen een goed elftal is, maar als team waardeloos is.

En hou voor ogen dat je samen wint en samen verliest.

Ps sorry voor dit lange bericht, wou al eerder typen. Op een topic over Klaassen.
Klaassen speelt niet goed omdat het lastig is om goed samen te werken met mensen die voor zich zelf spelen en als je afhankelijk bent van andere dan loopt het spaak.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Maar ja, zou hij het voetballen/scoren verleerd zijn? Ik heb hem toch echt bij FC Groningen een aantal goede doelpunten zien maken. Hij was vaak dwingend en belangrijk. Ik snap echt helemaal niks van die jongen.
Dan kom je bij Willem II waar Streppel in de wolken is dat je er bent. Vervolgens schijnt ie zich daar ook weer als een hele baas op te stellen en is Streppel hem al een beetje beu. Denk dat het grotendeels echt aan die jongen zelf ligt
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Gertjan Verbeek. Iemand die tenminste een eigen filosofie heeft, lekker hard is als het moet en een die zijn elftallen altijd een heel seizoen fit heeft.
Brandje
 Brandje - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:58 schreef Peter1956 het volgende:
Zou goed zijn voor Ajax om inderdaad Peter Bosz of Ron Jans als coach te mogen krijgen. Echter zal dat mogelijk bij veel mensen op weerstand stuiten zoals Cruijff, Zwart etc.
Jans faalde hopeloos bij het iets grotere Heerenveen. nee laat hem aub lekker in de provincie werken
Brandje
 Brandje - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 18:14 schreef Eide het volgende:
Peter Bosz iig niet. En dan niet vanwege zijn feyenoord verleden maar omdat het een vreselijke aansteller is. Ik ben zelf fan van Ron Jans. Laat z'n ploegen goed voetballen en haalt het maximale eruit.
Jij bent zijn Heerenveentijd vergeten? Laat Jans aub lekker in de provincie werken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 18:51 schreef Loetje het volgende:
Gertjan Verbeek. Iemand die tenminste een eigen filosofie heeft, lekker hard is als het moet en een die zijn elftallen altijd een heel seizoen fit heeft.
Nee...Hein Vanhaezebrouck !!!....kan je niet lezen ??
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee...Hein Vanhaezebrouck !!!....kan je niet lezen ??
Nee? Leg eens uit dan hoe dat moet?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee? Leg eens uit dan hoe dat moet?
Aap noot mies....o wacht dat was toen....ken jij niet
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aap noot mies....o wacht dat was toen....ken jij niet
Inderdaad ouwe!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad ouwe!
Wij hadden hoofdrekenen jij een zakjapanner....
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:28   quote  deeplink  
bedankt bully dat je weer ff weer wat vreugde ophaal bij me met die derde ster,
na zo"'n kut week.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wij hadden hoofdrekenen jij een zakjapanner....
Het zal allemaal wel slome.
Oudmennekestaal dit ;-)
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 18:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij bent zijn Heerenveentijd vergeten? Laat Jans aub lekker in de provincie werken
precies,toen die naar standard ging en er kwam wat meer druk op hem kwam viel die al gauw
door de man ,en als die ajax ooit zou mogen coachen ,zie ik de witte doekjes al gauw wapperen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:21 schreef enough het volgende:

[..]

precies,toen die naar standard ging en er kwam wat meer druk op hem kwam viel die al gauw
door de man ,en als die ajax ooit zou mogen coachen ,zie ik de witte doekjes al gauw wapperen.
Laat even duidelijk zijn dat die tijd bij Standard volledig buiten alles stond. Ten eerste deed hij het daar zo slecht niet, ten 2e waren de spelers enorm blij met hem en ten 3e, dat is ook tevens de oorzaak, de voorzitter daar die opstellingen wil bepalen, constant ruzie heeft met iedereen binnen de club en om de zoveel maanden een andere trainer neemt. Daar is gewoon een hel om te werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door Loetje --
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:31   quote  deeplink  
vi begint weer .
zal wel weer gauw zappen worden.
oja its voetbal inside geworden ....same shit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door enough --
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:31 schreef enough het volgende:
vi begint weer .
zal wel weer gauw zappen worden.
Waarom kijk je het dan?

Ik kijk het niet eens meer. Verstand van voetbal hebben ze niet en over voetbal gaat het niet....
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom kijk je het dan?

Ik kijk het niet eens meer. Verstand van voetbal hebben ze niet en over voetbal gaat het niet....
je blijf altijd hopen .
je heb gelijk valse hoop .
bam gelijk weer anti ajax. zappie zappie na een minuut
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:39 schreef enough het volgende:

[..]

je blijf altijd hopen .
je heb gelijk valse hoop .
bam gelijk weer anti ajax. zappie zappie na een minuut
Daar zijn ze anti iedereen. Niemand doet ooit iets goed daar. Daarom kijk ik niet meer
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aap noot mies....o wacht dat was toen....ken jij niet
ik wel hoor ouwe,als ik tussen de middag ging eten thuis moest me moeder me eerst cleanen.
van me handjes en mond vanwege de inkt potjes ;-)
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom kijk je het dan?

Ik kijk het niet eens meer. Verstand van voetbal hebben ze niet en over voetbal gaat het niet....
het is amusement.
niet te serieus nemen.
vind het wel leuk,maar klopt over voetbal voegt het niks toe.
bully
 bully - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 19:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aap noot mies....o wacht dat was toen....ken jij niet
ook mijn tijd hoor.
als we melk kregen moesten we vader abraham zingen weet ik ook nog.
montesorischool amsterdam dacht ik.
poef das lang geleden.
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar zijn ze anti iedereen. Niemand doet ooit iets goed daar. Daarom kijk ik niet meer
eens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 21:14 schreef bully het volgende:

[..]

ook mijn tijd hoor.
als we melk kregen moesten we vader abraham zingen weet ik ook nog.
montesorischool amsterdam dacht ik.
poef das lang geleden.
School melk en die kut schooltandarts....was ik alweer vergeten
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 21:11 schreef bully het volgende:

[..]

het is amusement.
niet te serieus nemen.
vind het wel leuk,maar klopt over voetbal voegt het niks toe.
Dan kijk ik liever naar home video's. Humor vind ik het al lang niet meer. Allemaal scoren over de rug van een ander. Objectief is het niet, over voetbal gaat het niet en echt iedereen wordt flink naar beneden gehaald. Daar zie ik heen humor meer in.

Ik als het over voetbal gaat liever studio voetbal, of de programma's met Kees Jansma. Zitten soms ook idioten maar het gaat wel over voetbal.

Een geintje moet kunnen. Imagoschade aanrichten is iets heel anders. En laat hun dat nu net doen
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 21:11 schreef bully het volgende:

[..]

het is amusement.
niet te serieus nemen.
vind het wel leuk,maar klopt over voetbal voegt het niks toe.
gedeeltelijk waar, maar hoeveel mensen zijn daar afgebrand die 24/7 bezig waren bij hun club.
en alleen door geen interview te willen doen bij vi op een zij spoor zijn beland .zelfs van m van praag koos
eieren voor zijn geld. vertelde toen als je geen gehoor geeft aan derksen ben je aan de beurt.
en het laagste was nog over de terrein knechten,waarvan een hoop vrijwillergers zo tekijk zetten .
misselijk gewoon. en dan door zelf zoveel onzin te vertellen je zakken vullen. bah bah
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 22:14   quote  deeplink  
die lul van de gijp ook was zo ziek toen (ik weet niet waarvan alles heeft hem meegezeten
zijn hele leven lang,maar door die stomme meelachers zgn de man is geworden en dat werd
ineens gezien als een gat in de markt ) slim natuurlijk,maar dat maken jij en ik niet mee.
enough
 enough - vrijdag 09 oktober 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2015 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

School melk en die kut schooltandarts....was ik alweer vergeten
meidenvangertje vond ik daarintegen wel prettig (ik moest wel veel nablijven ,later bleek het te handtastelijk
te zijn,wist ik veel.ik was een kind en wist niet beter ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Super De Boer









0.0079789