BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Moslim extremisme binnen Utrecht?

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - maandag 02 november 2015 - 07:03   quote  deeplink  
Met verbazing over de actie en sommige reacties over zeer streng gelovige Utrecht speler Barazite wil ik graag een gezonde discussie voeren.

Gaat FC Utrecht dit als club accepteren?

Waar is toch het respect voor onze Nederlandse normen, waarden en cultuur?

Zien we dan niet dat de steeds groter groeiende moslim gemeenschap heel hard schreeuwt om respect voor hun geloof, maar dit andersom niet hebben!

Is er, of Moeten wij dit als Maatschappij tolereren?

Moet de club FC Utrecht dit tolereren?

Van mij mag iedereen geloven wat hij of zij wil, maar is er in West Europa wel ruimte om streng Islamitisch te zijn en gelijkertijd ook respect te hebben voor anderen die anders geloven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2015 door Stanley --
VVout
 VVout - maandag 02 november 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Het gaat maar het kwam tot heftige confrontaties in Sri Lanka welke zijn beƫindigd in 2009, daar leven boeddhisten, hindoes, islamieten, christenen en wat kleinere groepen gezinde op een Eiland. Zij zijn misschien door een natuurramp tot inzicht gekomen dat andere zaken in het leven belangrijker zijn.

Elke vorm van extremisme is gewoon een vloek omdat het geen plaats bied voor naastenliefde, de basis om gelukkig met elkaar te zijn.
Fuengirola
 Fuengirola - maandag 02 november 2015 - 15:39   quote  deeplink  
dit past allemaal in het straatje van 020
als er 1 groepering is zich niets van normen en waarden aantrekt is het dat de harde kern van 020,laten we hier aub mee ophouden heeft allemaal niets met voetbal te maken als iemand voor zijn geloof opkomt moet dat gerespecteerd worden vooral als het al bij de media bekend was
remco k
 remco k - maandag 02 november 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 15:39 schreef Fuengirola het volgende:
dit past allemaal in het straatje van 020
als er 1 groepering is zich niets van normen en waarden aantrekt is het dat de harde kern van 020,laten we hier aub mee ophouden heeft allemaal niets met voetbal te maken als iemand voor zijn geloof opkomt moet dat gerespecteerd worden vooral als het al bij de media bekend was
Wat heeft dat in hemelsnaam nu weer met Ajax te maken..

Iemand stelt enkel een vraag en iets ter discussie.. iets waarvan ik ook vind dat het voer voor een discussie is..

Waarom zouden we in hemelsnaam toe moeten staan dat mensen met een andere dan basis Nederlandse geloofsovertuiging zover gaat dat die de normale Nederlandse vrouw geen hand wil geven..

Prima dat je gelooft, maar wel met de Nederlandse normen en waarden..
fietsbel13
 fietsbel13 - dinsdag 03 november 2015 - 22:14   quote  deeplink  
waarhebben wehet in hemelsnaam over?in de "bijbelbelt" mag je opzondag niet zwemmen of werken! iederzijn meug toch? die jongen presteerd prima! als de fc keer op keer verliest is het ook niet goed! endankomt zo'n akelige vent alsjohanderksen erook nog iets over vertellen, hoe blaas je een mug op tot een olifant!
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 22:14 schreef fietsbel13 het volgende:
waarhebben wehet in hemelsnaam over?in de "bijbelbelt" mag je opzondag niet zwemmen of werken! iederzijn meug toch? die jongen presteerd prima! als de fc keer op keer verliest is het ook niet goed! endankomt zo'n akelige vent alsjohanderksen erook nog iets over vertellen, hoe blaas je een mug op tot een olifant!
Als ik een vrouw was geweest, en hij zou mij geen hand geven, zou ik hem een klap in zn smoel geven..

Waar hebben we het over?? Gewone normen en waarden in een land waar veel getolereerd wordt.. Maar dat zou er niet 1 van horen zijn..

En niet mogen zwemmen op zondag dupeer je een andere ongelovige niet mee.. En beledig je niemand.
Charles Hill
 Charles Hill - vrijdag 18 december 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Een klap in iemands smoel geven is wel normaal volgens 'onze' normen en waarden en dupeer je niemand mee? Dan heb ik liever mensen om me heen die het andere geslacht geen hand willen geven vanwege hun overtuiging, kan ik een stuk makkelijker mee leven ....
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 15:39 schreef Fuengirola het volgende:
dit past allemaal in het straatje van 020
als er 1 groepering is zich niets van normen en waarden aantrekt is het dat de harde kern van 020,laten we hier aub mee ophouden heeft allemaal niets met voetbal te maken als iemand voor zijn geloof opkomt moet dat gerespecteerd worden vooral als het al bij de media bekend was
Topic opener heeft ook een grote neus. Verklaart een hoop he ;)
VVout
 VVout - zondag 20 december 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 12:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Topic opener heeft ook een grote neus. Verklaart een hoop he ;)
Ken een tool die met de topic opener begint, die soelaas bied.
tomson
 tomson - zondag 20 december 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Met of zonder combinatie met een honkbalpet ?
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 december 2015 - 20:34 schreef Charles Hill het volgende:
Een klap in iemands smoel geven is wel normaal volgens 'onze' normen en waarden en dupeer je niemand mee? Dan heb ik liever mensen om me heen die het andere geslacht geen hand willen geven vanwege hun overtuiging, kan ik een stuk makkelijker mee leven ....
Wie zegt dat dan? Je suggereert nu iets, wat niemand heeft gezegd..
Charles Hill
 Charles Hill - woensdag 30 december 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan? Je suggereert nu iets, wat niemand heeft gezegd..
Lees je eigen post terug:

'Als ik een vrouw was geweest, en hij zou mij geen hand geven, zou ik hem een klap in zn smoel geven..'

Ik suggereer niets, je post zelf deze onzin opmerking over 'klap in zn smoel geven' na je eigen opmerking over zogenaamde 'Nederlandse normen en waarden', wat dat 'Nederlandse' ook mag betekenen want gezien jouw opmerking hebben wij absoluut niet deze normen en waarden maar ik ben 100% Nederlander.
remco k
 remco k - donderdag 31 december 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 22:39 schreef Charles Hill het volgende:

[..]

Lees je eigen post terug:

'Als ik een vrouw was geweest, en hij zou mij geen hand geven, zou ik hem een klap in zn smoel geven..'

Ik suggereer niets, je post zelf deze onzin opmerking over 'klap in zn smoel geven' na je eigen opmerking over zogenaamde 'Nederlandse normen en waarden', wat dat 'Nederlandse' ook mag betekenen want gezien jouw opmerking hebben wij absoluut niet deze normen en waarden maar ik ben 100% Nederlander.
Dit is helemaal geweldig. De context omdraaien. Tering man. Je kan zo de politiek in

Maar laat ik het anders stellen. De eerste de beste moslim die mijn vrouw geen hand geeft. Eet de eerste maanden daarna door een rietje. Ze passen zich maar aan onze normen en waarden aan willen ze in ons land leven.
Charles Hill
 Charles Hill - zondag 03 januari 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is helemaal geweldig. De context omdraaien. Tering man. Je kan zo de politiek in

Maar laat ik het anders stellen. De eerste de beste moslim die mijn vrouw geen hand geeft. Eet de eerste maanden daarna door een rietje. Ze passen zich maar aan onze normen en waarden aan willen ze in ons land leven.
Ik draai niets om, ik vind iemand die een ander geen hand wilt geven niet netjes maar absoluut geen zwaar probleem, zeker niet als ik de rede erachter weet en dit niets met respectloosheid te maken heeft. Een ander op zijn bek slaan om die rede vind ik compleet idioot en op elke manier totaal ongepast. Je bent de pot die de ketel verwijt .. alleen doe je er nog een schepje bovenop. Belachelijk! Kijk eerst eens in de spiegel voordat je naar anderen loopt te wijzen.

Pas jij je alsjeblieft ook eerst even aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door Charles Hill --
remco k
 remco k - zondag 03 januari 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 19:25 schreef Charles Hill het volgende:

[..]

Ik draai niets om, ik vind iemand die een ander geen hand wilt geven niet netjes maar absoluut geen zwaar probleem, zeker niet als ik de rede erachter weet en dit niets met respectloosheid te maken heeft. Een ander op zijn bek slaan om die rede vind ik compleet idioot en op elke manier totaal ongepast. Je bent de pot die de ketel verwijt .. alleen doe je er nog een schepje bovenop. Belachelijk! Kijk eerst eens in de spiegel voordat je naar anderen loopt te wijzen.

Pas jij je alsjeblieft ook eerst even aan!
Waarom zou ik mijn normen en waarden in eigen land moeten aanpassen?

Als ik naar dat land zou gaan, zou ik mij aanpassen aan hun normen en waarden, zei doen dat hier gewoon niet.. En als vrouw zijnde ben je ook gewoon minder in die landen, zo wordt de gemiddelde vrouw althans gezien daar. En dat zei dat hier in ons tolerante land ook willen doen gaat er bij mij niet in.

Dus sorry, ik pas me niet aan in eigen land, dat doen zei maar.

Dat zei dat niet als respectloos zien wil niet zeggen dat de Nederlandse vrouwen dat ook maar zo moeten zien.. Niet in mijn wereld in ieder geval..
Cristian Kleijweg
 Cristian Kleijweg - dinsdag 05 januari 2016 - 08:40   quote  deeplink  
Ik vind dat jullie allemaal iets te hard van stapel lopen, misschien heeft die een iets te lange baard, maar van binnen is het een lieve knul.
Come on NACER!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Moslim extremisme binnen Utrecht?









0.0092329