BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nieuw onderzoek KNVB

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
morkanne
 morkanne - zondag 08 november 2015 - 21:42   quote  deeplink  
De aanklager van de KNVB stelt een onderzoek in naar het gedrag van de assistent van Bas Nijhuis tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 november 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Blind Schaap..
remco k
 remco k - maandag 09 november 2015 - 17:12   quote  deeplink  
En terecht. Buitenspel niet gezien en de bal was over de zijlijn.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 09 november 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 17:12 schreef remco k het volgende:
En terecht. Buitenspel niet gezien en de bal was over de zijlijn.
Gelul, vorige week stond Schaken wel buitenspel, bewust genegeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2015 door Gerard_FR --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 09 november 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 21:42 schreef morkanne het volgende:
De aanklager van de KNVB stelt een onderzoek in naar het gedrag van de assistent van Bas Nijhuis tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajax
Als ze dan toch een onderzoek instellen, dan kunnen ze meteen het functioneren van Nijhuis meenemen. Wat een Ajacied is dat. Een echte arrogante klootzak die graag in de schijnwerpers staat en alles uit de kast haalt om 020 te bevoordelen.
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 18:12 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Gelul, vorige week stond Schaken wel buitenspel, bewust genegeerd.
Gelul? Het is toch terecht dat er onderzoek wordt gedaan, 6 gigantische fouten in 1 wedstrijd.

tweede gele kaart voor Klaassen niet gegeven.
Rood voor Riedewald niet gegeven.
Goal Ajax onterecht i.v.m. bal over de zijlijn
Tweede gele kaart Kuyt niet gegeven bij bewust hinderen van een uittrap.
Rood voor overtreding El Ahmadi niet gegeven
Buitenspelgoal Feyenoord toegekend..

Als dat niet genoeg is voor onderzoek, wat dan? dus ik snap je gelul niet helemaal..
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 18:54 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Als ze dan toch een onderzoek instellen, dan kunnen ze meteen het functioneren van Nijhuis meenemen. Wat een Ajacied is dat. Een echte arrogante klootzak die graag in de schijnwerpers staat en alles uit de kast haalt om 020 te bevoordelen.
Dat zal de reden zijn dat hij Ajax meer benadeeld dan welke andere scheidsrechter dan ook..

http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/86371/angstgegner-nijhuis-fluit-heerenveen-ajax.html

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203510

Nijhuis is namelijk gewoon een Tukker die uit Enschede komt en niet onder stoelen of banken steekt dat ie voor Twente is..

Zoals gewoonlijk dus weer eens zinloos gelul in de ruimte, zonder welke vorm van bewijs dan ook..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 11 november 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal de reden zijn dat hij Ajax meer benadeeld dan welke andere scheidsrechter dan ook..

http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/86371/angstgegner-nijhuis-fluit-heerenveen-ajax.html

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203510

Nijhuis is namelijk gewoon een Tukker die uit Enschede komt en niet onder stoelen of banken steekt dat ie voor Twente is..

Zoals gewoonlijk dus weer eens zinloos gelul in de ruimte, zonder welke vorm van bewijs dan ook..
Voetbal is emotie!!! Bewijzen heb je nodig in de rechtszaal.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 november 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelul? Het is toch terecht dat er onderzoek wordt gedaan, 6 gigantische fouten in 1 wedstrijd.

Er wordt helemaal geen onderzoek gedaan, en daarbij is er buiten een stel Calimero's helemaal niemand die bij zijn volle verstand beweert dat Kuijt buitenspel stond.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 november 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal de reden zijn dat hij Ajax meer benadeeld dan welke andere scheidsrechter dan ook..

http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/86371/angstgegner-nijhuis-fluit-heerenveen-ajax.html

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203510

Nijhuis is namelijk gewoon een Tukker die uit Enschede komt en niet onder stoelen of banken steekt dat ie voor Twente is..

Zoals gewoonlijk dus weer eens zinloos gelul in de ruimte, zonder welke vorm van bewijs dan ook..
Lekker objectief ook die links, ajakshowtime en een telegraf uit 2013.
Calimero's!
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 12:25 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Lekker objectief ook die links, ajakshowtime en een telegraf uit 2013.
Calimero's!
Anders georienteerde sites zullen dat soort dingen niet naar buiten brengen he..

Maar dat ie een Tukker is, is gewoon bewezen en steekt ie zelf niet onder stoelen of banken..
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:15 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Voetbal is emotie!!! Bewijzen heb je nodig in de rechtszaal.
Goede inhoudelijke post weer..
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 november 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Anders georienteerde sites zullen dat soort dingen niet naar buiten brengen he..

Maar dat ie een Tukker is, is gewoon bewezen en steekt ie zelf niet onder stoelen of banken..
Die onzin wordt dan ook door verder niemand serieus genomen,
en dat ie een tukker is heeft niks met deze wedstrijd te maken.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 november 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 12:39 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Die onzin wordt dan ook door verder niemand serieus genomen,
en dat ie een tukker is heeft niks met deze wedstrijd te maken.
Och de grootste Calimero is weer aan het huilen.
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 12:39 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Die onzin wordt dan ook door verder niemand serieus genomen,
en dat ie een tukker is heeft niks met deze wedstrijd te maken.
Ach kerel toch..

Ik geef objectief zes punten aan waar de scheidsrechter verkeerd zat, 3 bij Ajacieden drie bij Feyenoorders..

Er is geen club in Nederland die meer bevoordeeld wordt dan Feyenoord, zeker in de eigen kuip...

Nijhuis is geen Ajacied, geen van de Ajacieden zien hem namelijk graag als scheidsrechter bij welke wedstrijd dan ook..
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 november 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel toch..

Ik geef objectief zes punten aan waar de scheidsrechter verkeerd zat, 3 bij Ajacieden drie bij Feyenoorders..

Er is geen club in Nederland die meer bevoordeeld wordt dan Feyenoord, zeker in de eigen kuip...

Nijhuis is geen Ajacied, geen van de Ajacieden zien hem namelijk graag als scheidsrechter bij welke wedstrijd dan ook..
Och jochie toch..
Jij bent helemaal niet objectief, waarvan akte.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 november 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:19 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Och jochie toch..
Jij bent helemaal niet objectief, waarvan akte.
Je bent eigenlijk te zielig om op te reageren.
Zo zielig dat ik het toch weer doe.
Ga lekker eens eerlijk naar de momenten kijken man ipv door die roze-witte 010 bril van je. Het zou je sieren om eens niet net zo simpel te zijn als de gemiddelde 010 supporter...
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 11 november 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:37 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk te zielig om op te reageren.
Zo zielig dat ik het toch weer doe.
Ga lekker eens eerlijk naar de momenten kijken man ipv door die roze-witte 010 bril van je. Het zou je sieren om eens niet net zo simpel te zijn als de gemiddelde 010 supporter...
Gerard, niet meer reageren op die calimero's. Dat is het niet waard. Ze zijn en blijven arrogante klootzakken. Het is nu eenmaal niet anders. En die Remco studeert voor rechter, want die wil alleen maar bewijzen.
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gerard, niet meer reageren op die calimero's. Dat is het niet waard. Ze zijn en blijven arrogante klootzakken. Het is nu eenmaal niet anders. En die Remco studeert voor rechter, want die wil alleen maar bewijzen.
Wat klopt er niet aan 1 van die 6 punten die ik benoem als fouten van de scheidsrechters dan?
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:19 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Och jochie toch..
Jij bent helemaal niet objectief, waarvan akte.
Ja dan zal het zijn, volgens mij ben ik de enige die ook de fouten in het voordeel van mijn club benoem, dat heb ik jou nog niet zien doen..

Dus als je een ander al ergens van beschuldigt, zorg dan in ieder geval even voor een spiegeltje..
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 november 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dan zal het zijn, volgens mij ben ik de enige die ook de fouten in het voordeel van mijn club benoem, dat heb ik jou nog niet zien doen..

Dus als je een ander al ergens van beschuldigt, zorg dan in ieder geval even voor een spiegeltje..
Het is slechts jou mening, en een mening is per definitie subjectief,
dus eens zullen we het nooit worden.
Daar is een onafhankelijke commissie voor, en die stelt geen onderzoek in.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 11 november 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan 1 van die 6 punten die ik benoem als fouten van de scheidsrechters dan?
Dat bedoel ik nu
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 14:20 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Het is slechts jou mening, en een mening is per definitie subjectief,
dus eens zullen we het nooit worden.
Daar is een onafhankelijke commissie voor, en die stelt geen onderzoek in.
Hahaha, ja inderdaad, taalkundig heb je helemaal gelijk. Maar een wedstrijd kan je objectief bekijken, en daar kan je dan een mening over hebben. En ja dat is dan slechts mijn subjectieve mening zoals je wilt..
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 17:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nu
Van de types zoals jij hebben we echt heel wat volk in de bouw werken.. Niks mis mee, maar niet het niveau waarvan je zegt, daar kan je eens een fatsoenlijk gesprek mee voeren..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 11 november 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Van de types zoals jij hebben we echt heel wat volk in de bouw werken.. Niks mis mee, maar niet het niveau waarvan je zegt, daar kan je eens een fatsoenlijk gesprek mee voeren..
Mafkees, je snapt er echt niks van. Als we onze opleidingen en werk gaan vergelijken wordt jij iig helemaal rood. Jij bent gewoon een Plagiaathoer en je hebt maximaal een MBO opleiding afgemaakt. Gewoon dus een omhooggevallen bouwvakker, die er nu op afgeeft. Zielig figuur.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 november 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 22:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mafkees, je snapt er echt niks van. Als we onze opleidingen en werk gaan vergelijken wordt jij iig helemaal rood. Jij bent gewoon een Plagiaathoer en je hebt maximaal een MBO opleiding afgemaakt. Gewoon dus een omhooggevallen bouwvakker, die er nu op afgeeft. Zielig figuur.
Ik denk dat je je daar dus flink in vergist haha. Maakt niet uit, want vergissen is menselijk.
Hoe je vaak reageert en doet zegt idd meer over het niveau waar je zit. Heeft overigens weinig met opleiding te maken.
Mensen met hoog IQ----------mensen met gemiddeld IQ-----------zeer laag IQ (Bonnie St Claire + Pieter08)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 23:11 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar dus flink in vergist haha. Maakt niet uit, want vergissen is menselijk.
Hoe je vaak reageert en doet zegt idd meer over het niveau waar je zit. Heeft overigens weinig met opleiding te maken.
Mensen met hoog IQ----------mensen met gemiddeld IQ-----------zeer laag IQ (Bonnie St Claire + Pieter08)
Hè neus, wie begint er nu met vergissen? Ook JIJ kent blijkbaar maar een van de twee. Dus houdt uw snavel. Trouwens je vergeet Remco'tje nog. Die zit in dan in super laag😝.
Ik heb altijd een grote hekel gehad aan Ajakkes. Op dit forum heb ik echter een aantal Ajacieden leren kennen waar ik veel respect voor heb ook al zullen we het op voetbalgebied nooit helemaal eens worden. Maar Remco'tje en jij horen daar zeker niet bij. Jullie behoren tot die arrogante klootzakken waar wij hier in het zuiden zo'n verschrikkelijke hekel aan hebben. Ik heb met alle goede bedoelingen nog geprobeerd om te discussiëren met Remco'tje maar dat blijkt niet mogelijk te zijn. Dus dan maar lekker lomp schieten op zo'n 020'er. En je hebt gelijk, dat heeft niets met intelligentie of IQ te maken maar gewoon met 020 haat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 22:56 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Mafkees, je snapt er echt niks van. Als we onze opleidingen en werk gaan vergelijken wordt jij iig helemaal rood. Jij bent gewoon een Plagiaathoer en je hebt maximaal een MBO opleiding afgemaakt. Gewoon dus een omhooggevallen bouwvakker, die er nu op afgeeft. Zielig figuur.
Whahahahaha, kerel je hebt echt geen idee waar je het over hebt en al helemaal niet tegen wie je het hebt..

Maar ik ben erg blij dat jij hiermee aangeeft dat jij denkt dat een opleiding en je werk veel over iemand zegt... Dat zegt namelijk alles over jou en het gegeven dat je een droeftoeter bent..

Dus zoals ik je al eerder heb aangegeven, hup rap weer terug bij mamma aan de borst...
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha, kerel je hebt echt geen idee waar je het over hebt en al helemaal niet tegen wie je het hebt..

Maar ik ben erg blij dat jij hiermee aangeeft dat jij denkt dat een opleiding en je werk veel over iemand zegt... Dat zegt namelijk alles over jou en het gegeven dat je een droeftoeter bent..

Dus zoals ik je al eerder heb aangegeven, hup rap weer terug bij mamma aan de borst...
Jij voelt je nogal verheven boven anderen. Ben je De Paus?
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 11:04 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jij voelt je nogal verheven boven anderen. Ben je De Paus?
De Paus is niet verheven boven de rest... Dat is namelijk niemand..

En ik voel me niet verheven boven een ander kerel.. Ook deze reactie geeft maar weer eens aan hoe je bent..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 12 november 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Ach iedereen haat de alom beste club van Nederland. Sorry jongen, dat was ik even vergeten. Ik snap niet dat er anderen wel normaal met jou kunnen praten dan, want een normaal gesprek heb ik bij jou nooit gezien.
Misschien handig om een boksbal te kopen. Kun je daar je agressie op kwijt.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

De Paus is niet verheven boven de rest... Dat is namelijk niemand..

En ik voel me niet verheven boven een ander kerel.. Ook deze reactie geeft maar weer eens aan hoe je bent..
Het zegt alles over jou deze uitspraak. Je eigen beeld klopt gewoon niet, je leeft in een andere wereld en je hebt het zelf niet door. Maar goed, ik ga niet meer op jou reageren, want je bent het gewoon niet waard. Voor mij ben je nog minder dan een hoop stront. Vanaf nu geef ik richting jou overal hetzelfde antwoord op van drie cijfers.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 12:25 schreef Peterhs het volgende:
Ach iedereen haat de alom beste club van Nederland. Sorry jongen, dat was ik even vergeten. Ik snap niet dat er anderen wel normaal met jou kunnen praten dan, want een normaal gesprek heb ik bij jou nooit gezien.
Misschien handig om een boksbal te kopen. Kun je daar je agressie op kwijt.
Misschien ligt dat wel aan jou betweter. Jij bent gewoon het proto type van de gehate 020 neuzen. Moet je nog meer weten?
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 13:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Het zegt alles over jou deze uitspraak. Je eigen beeld klopt gewoon niet, je leeft in een andere wereld en je hebt het zelf niet door. Maar goed, ik ga niet meer op jou reageren, want je bent het gewoon niet waard. Voor mij ben je nog minder dan een hoop stront. Vanaf nu geef ik richting jou overal hetzelfde antwoord op van drie cijfers.
Whahha, leuk man dat jij iemand denkt te kennen via wat berichten op het internet. Knap van je..

Maar voor iemand die voor jou een hoop stront waard is reageer je best veel op me..

Maar succes met dat niet meer doen.. Zelf reageer ik op wat ik het waard vind, en als daar berichten van je tussenzitten die ik een reactie waard vind, zal ik dat zeker niet na laten..

Voor nu wens ik je veel succes. Inmiddels weer lekker aan de tepel gehangen van moeders??
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 13:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Misschien ligt dat wel aan jou betweter. Jij bent gewoon het proto type van de gehate 020 neuzen. Moet je nog meer weten?
En ook dat ligt aan een ander...Whahahah.. Alles ligt aan anderen.. Ik geloof dat ze daar een woord voor hebben.. Maar ach, jij hebt zo'n hoge opleidingen dat je dat zelf ook wel kan bedenken..

Succes..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahha, leuk man dat jij iemand denkt te kennen via wat berichten op het internet. Knap van je..

Maar voor iemand die voor jou een hoop stront waard is reageer je best veel op me..

Maar succes met dat niet meer doen.. Zelf reageer ik op wat ik het waard vind, en als daar berichten van je tussenzitten die ik een reactie waard vind, zal ik dat zeker niet na laten..

Voor nu wens ik je veel succes. Inmiddels weer lekker aan de tepel gehangen van moeders??
020
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En ook dat ligt aan een ander...Whahahah.. Alles ligt aan anderen.. Ik geloof dat ze daar een woord voor hebben.. Maar ach, jij hebt zo'n hoge opleidingen dat je dat zelf ook wel kan bedenken..

Succes..
020
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:53 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

020
Das raar, je hebt een PSV avatar en gaat 020 roepen.. Altijd al geweten dat je een stiekeme Ajax supporter was..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 november 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 13:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gerard, niet meer reageren op die calimero's. Dat is het niet waard. Ze zijn en blijven arrogante klootzakken. Het is nu eenmaal niet anders. En die Remco studeert voor rechter, want die wil alleen maar bewijzen.
4ttz7d.jpg
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Das raar, je hebt een PSV avatar en gaat 020 roepen.. Altijd al geweten dat je een stiekeme Ajax supporter was..
020
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 12 november 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nenam, dat is het verleden. Draai hem maar eens uit vanaf 2000. We zitten nu in een situatie waarbij we helaas niet meer meetellen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 november 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 21:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nenam, dat is het verleden. Draai hem maar eens uit vanaf 2000. We zitten nu in een situatie waarbij we helaas niet meer meetellen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wanneer dat plaatje gemaakt is....kreeg het op mijn app
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 21:20 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

020
Welkom bij Ajax..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 13 november 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 11:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Welkom bij Ajax..
020
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 14:20 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

020
Ajacied..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 13 november 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajacied..
020
remco k
 remco k - zaterdag 14 november 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 23:57 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

020
Ajacied.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 14 november 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajacied.
020
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 21:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nenam, dat is het verleden. Draai hem maar eens uit vanaf 2000. We zitten nu in een situatie waarbij we helaas niet meer meetellen.
Vanaf 2000 is toch ook verleden???
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 14 november 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 11:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vanaf 2000 is toch ook verleden???
Ja maar vanaf dat moment kan dat spaarlampje zeggen dat ze wel 1x meer kampioen geworden zijn. Spaarlampjes zijn zielig...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Nieuw onderzoek KNVB









0.0102829