BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 21 november, 19:45); 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 13:56   quote  deeplink  
cid46784_FR_Redactioneel_880x495_Ajax-Cambuur.jpg

Te midden van alle ophef rond Wim jonk en Johan Cruijff zou je bijna vergeten dat Ajax ook gewoon voor de competitie aan het werk moet. Na de interlandperiode, de droeve gebeurtenissen in Parijs, de afgelasting van Duitsland - Nederland en genoeg Ajax-drama om een soap mee te vullen zou je het bijna vergeten. Tijdens de vorige bestuurlijke crisis bij Ajax bleef Frank de Boer onverstoorbaar zijn werk doen. Dat Ajax was misschien wel het beste Ajax onder De Boer, misschien moet de burger (lees supporter) daar maar moed uit putten. De nieuwste crisis zal wel merkbaar zijn, de supporters van Vak410 en op de korte zijde zuid zijn van plan die tribunedelen gedurende de 1e helft leeg te houden als protest tegen het wegsturen van Wim jonk.

Ajax speelde in haar historie slechts 12 duels tegen Cambuur Leeuwarden. Daarvan won Ajax er 10 en ging er 1 verloren. Een gelijkspel was 1 maal het eindresultaat. Die ene verliespartij stamt uit een uitwedstrijd in het seizoen 1998/99. In 2013/14 speelde Ajax in eigen huis gelijk tegen de Leeuwarders. Vorig seizoen won Ajax 2 maal en werd het thuis 3-0.

De lijst blessures van Ajax is niet heel lang meer, maar er staan wel belangrijke spelers op deze lijst. Daley Sinkgraven, Anwar el Ghazi en Riechedly Bazoer maken vanwege blessures allemaal geen deel uit van de Ajax selectie. Davy Klaassen en en Jairo Riedewald zijn wel voldoende herstelt en zijn er gewoon bij. Daarnaast heeft Frank de Boer Vaclav Cerny opgenomen in de selectie en mag Ricardo van Rijn het duel vanaf de tribune bekijken.

Zonder zowel Bazoer als Sinkgraven zal De Boer waarschijnlijk voor een middenveld kiezen met Gudelj, Klaassen en Serero. Een verrassende optie zou kunnen zijn om Fischer op het middenveld te laten spelen met Youness op links. Voorin zal Milik, die scoorde voor Polen, starten. Wie hem flankeren is maar helemaal de vraag. Vooralsnog lijken de Denen Fischer en Schone de beste papieren te hebben hoewel Youness en Cerny ook tot de mogelijkheden behoren. Achterin staat als een huis en zullen er geen verrassingen te verwachten zijn.

Cambuur is geen vaste kracht in de Eredivisie. Dit seizoen is er een waarin handhaving zeer moeilijk lijkt te gaan worden. Toch sprokkelt Cambuur voorzichtig puntjes bij elkaar. Dit doet de ploeg van Henk de Jong met gelijke spelen, er werd namelijk nog geen enkele wedstrijd gewonnen. Wel verliest de ploeg steeds minder. Van de afgelopen 7 competitiewedstrijden van Cambuur eindigden er 6 in een gelijkspel. Daarbij lijkt Cambuur met name achterin het lek wat gedicht te hebben. Sinds achtereenvolgens met 4-1 en 0-6 op de broek te hebben gekregen van Vitesse en PSV kreeg Cambuur "slechts" 10 goals tegen in 7 wedstrijden. Aangezien de competitie 12 wedstrijden oud is en Cambuur 30 goals tegen kreeg in totaal is duidelijk te zien hoe dramatisch de seizoensstart van de Geel-Blaauwen is geweest.

Cambuur speelt normaliter in een 4-3-3 systeem. Voorin moet Cambuur het voornamelijk hebben van de goals (5) van Obeche, die echter geblesseerd is. De andere spits van Cambuur staat op 2 goals, evenals middenvelder Van de Streek. Verder heeft Cambuur nauwelijks offensieve wapens en maakte het slechts 12 goals. Cambuur kampt met golf aan blessures. Obeche, Zeinstra, Overgoor, Andriuskevicius, Van der Laan, Mac-Intosh en Pereira zijn allen geblesseerd en reizen niet af naar Amsterdam.

Afgelopen seizoen was Ajax - Cambuur de seizoensafsluiting. Na een zeer zwakke 1e helft liep Ajax in het 2e bedrijf relatief eenvoudig uit naar een 3-0 overwinning.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2015 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 november 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Goed gedaan man. Had het te druk en er even geen zin in.

Geen Bazoer en Sinkgraven dus verwacht ik Gudelj, Serero en Klaassen op het middenveld.

Dat ze maar snel weer fit zijn.

Na alle commotie kijk ik er deze keer niet zo naar uit eigenlijk. Donderdag naar Celtic - Ajax. Nu gewoon een 3-1 winst
biebie
 biebie - vrijdag 20 november 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Als Cambuur morgen scoort vreet ik mijn hoed op!
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 november 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 15:08 schreef Loetje het volgende:
Goed gedaan man. Had het te druk en er even geen zin in.

Geen Bazoer en Sinkgraven dus verwacht ik Gudelj, Serero en Klaassen op het middenveld.

Dat ze maar snel weer fit zijn.

Na alle commotie kijk ik er deze keer niet zo naar uit eigenlijk. Donderdag naar Celtic - Ajax. Nu gewoon een 3-1 winst
Serero? Hij zal het toch niet echt doen he?

Ja denk wel dat ie het gaat doen :)
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Serero is steeds de man na Sinkgraven geweest. Het zit er dik in dat Serero speelt. Ik acht de andere opties, Fischer of Schone op het middenveld, een stuk kleiner.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 november 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Fischer sowieso niet nu ook El Ghazi er niet bij is. Spoeling daar is dun dus Younes kan het dan niet overnemen. Verwacht dat die 2 de vleugels zullen zijn. Alhoewel, Schone weer doodleuk op rechts zal me ook niet verbazen
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Het komt toch zeker goed, want volgens Remco hebben we de sterkste bank van de eredivisie!!

Cambuur heeft de laatste 5 wedstrijden allemaal gelijk gespeeld. Ik zeg: 2-0!
remco k
 remco k - vrijdag 20 november 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 17:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Het komt toch zeker goed, want volgens Remco hebben we de sterkste bank van de eredivisie!!

Cambuur heeft de laatste 5 wedstrijden allemaal gelijk gespeeld. Ik zeg: 2-0!
Kerel, zou het voor jou niet gewoon verstandig zijn jezelf van een brug af te flikkeren...
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 november 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, zou het voor jou niet gewoon verstandig zijn jezelf van een brug af te flikkeren...
Hahaha je laat je wel kennen nu
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 20 november 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Gewoon voor de 3 punten.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, zou het voor jou niet gewoon verstandig zijn jezelf van een brug af te flikkeren...
hahahahahahahahahahaha.......jouw teasen is en blijft leuk....dat zou ik niet willen missen.

in mijn werk ben ik net zo irritant omdat ze niet van mij kunnen winnen. Het is net als bij voetbal de beste wint. En als ik op dreef ben maak ik iedereen af puur op basis van feiten en kwaliteit.

En dat komt niet omdat ik mezelf zo graag boven de rest wil stellen, maar omdat ik wil laten zien wat de anderen laten liggen. En daarom zeg ik altijd....je moet verder leren en durven kijken.....
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 november 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha.......jouw teasen is en blijft leuk....dat zou ik niet willen missen.

in mijn werk ben ik net zo irritant omdat ze niet van mij kunnen winnen. Het is net als bij voetbal de beste wint. En als ik op dreef ben maak ik iedereen af puur op basis van feiten en kwaliteit.

En dat komt niet omdat ik mezelf zo graag boven de rest wil stellen, maar omdat ik wil laten zien wat de anderen laten liggen. En daarom zeg ik altijd....je moet verder leren en durven kijken.....
Teasen is heel wat anders bobby:)
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 19:06   quote  deeplink  
Beetje sarcasme moet altijd kunnen vind ik.......zolang we elkaar maar niet opblazen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 20 november 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha.......jouw teasen is en blijft leuk....dat zou ik niet willen missen.

in mijn werk ben ik net zo irritant omdat ze niet van mij kunnen winnen. Het is net als bij voetbal de beste wint. En als ik op dreef ben maak ik iedereen af puur op basis van feiten en kwaliteit.

En dat komt niet omdat ik mezelf zo graag boven de rest wil stellen, maar omdat ik wil laten zien wat de anderen laten liggen. En daarom zeg ik altijd....je moet verder leren en durven kijken.....
Gadverdamme man! Ga jij ff lekker een chick teasen en als je kan 'pleasen' 😉
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 20 november 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, zou het voor jou niet gewoon verstandig zijn jezelf van een brug af te flikkeren...
Best onaardig zo met al die ellende in de wereld...
Zeg dan: Zou jij je niet eens opblazen in een IS kamp?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 20 november 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 19:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Beetje sarcasme moet altijd kunnen vind ik.......zolang we elkaar maar niet opblazen!
Ow fuck, negeer mijn vorige post!!! 😁😀
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 19:13   quote  deeplink  
teasen staat voor plagen en irriteren by the way. Je kunt een vrouw teasen....dan maak je nog steeds opmerkingen naar haar die haar ook kunnen kwellen.

Ook in de Engelse taal wordt het woord teasen meestal gebruikt vanuit irritatie en pijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Vergeet niet dat de persoon die zich opblies bij het stadion in Frankrijk zich eigenlijk had willen laten opblazen in het stadion. Maar hij werd tijdens de controle al niet toegelaten omdat de persoon zag dat hij iets om had. Ironisch was de persoon die hem niet doorliet moslim!
enough
 enough - vrijdag 20 november 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 19:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Vergeet niet dat de persoon die zich opblies bij het stadion in Frankrijk zich eigenlijk had willen laten opblazen in het stadion. Maar hij werd tijdens de controle al niet toegelaten omdat de persoon zag dat hij iets om had. Ironisch was de persoon die hem niet doorliet moslim!
bobby ik blijf dubbel om je liggen hoor hahahahah
als iemand.... (al is het ook een moslim..het zijn niet allemaal zelfmoord artiesten)
..die gene betrapt met een zelfmoord gordel....laten ze die echt niet lopen ,die schieten ze af
of dacht je dat die controleur zou zeggen...nee jongen jij komt er met dat ding om er niet in
ga maar iets verder op je eigen opblazen hahahah
na zoiets komen meestal de raarste verhalen los,maar het meeste is niet waar
ff een vraagje bobby,ben je nu op dreef of is het nog maar voorspel hahhhahahaaah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door enough --
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 november 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 19:13 schreef Bobby1972 het volgende:
teasen staat voor plagen en irriteren by the way. Je kunt een vrouw teasen....dan maak je nog steeds opmerkingen naar haar die haar ook kunnen kwellen.

Ook in de Engelse taal wordt het woord teasen meestal gebruikt vanuit irritatie en pijn.
Jaja volgens mij ben je een beetje van de mannenliefde :)
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 november 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 18:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha.......jouw teasen is en blijft leuk....dat zou ik niet willen missen.

in mijn werk ben ik net zo irritant omdat ze niet van mij kunnen winnen. Het is net als bij voetbal de beste wint. En als ik op dreef ben maak ik iedereen af puur op basis van feiten en kwaliteit.

En dat komt niet omdat ik mezelf zo graag boven de rest wil stellen, maar omdat ik wil laten zien wat de anderen laten liggen. En daarom zeg ik altijd....je moet verder leren en durven kijken.....
Laat me raden, je werk is een instituut voor mongolen en daar ben jij client?

Een ding heb je wel gelijk in, ,je bent bloedirritant. Verder praat jij nooit over feiten en de enige kwaliteit die je zou kunnen hebben is om zo snel mogelijk op te rotten van het forum. Ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin horen lullen als jou en PA.
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 19:13 schreef Bobby1972 het volgende:
Ook in de Engelse taal wordt het woord teasen meestal gebruikt vanuit irritatie en pijn.
Nee. To tease heeft juist ook een speelse connotatie. De context bepaald de connotatie die zeker niet grotendeels het een of het ander is. Ik ben trouwens docent Engels van opleiding.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 november 2015 - 21:05   quote  deeplink  
enough
 enough - vrijdag 20 november 2015 - 21:16   quote  deeplink  
we are teased by bobby
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 20 november 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Ik heb van 2001 tot en met 2011 over de 400 vrouwen gedate, dat doe je niet als je op mannen valt. Het was net als sport, het is een deel van de week. Mijn leven was 10 jaar 15 uur per week sporten, werken en daten. Vrienden zeggen dat ik er een boek over moet schrijven. Misschien als ik tijd heb. I guess I know how to tease a lady. If you use the word teasing for this!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Bobby1972 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 november 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb van 2001 tot en met 2011 over de 400 vrouwen gedate, dat doe je niet als je op mannen valt. Het was net als sport, het is een deel van de week. Mijn leven was 10 jaar 15 uur per week sporten, werken en daten. Vrienden zeggen dat ik er een boek over moet schrijven. Misschien als ik tijd heb. I guess I know how to tease a lady. If you use the word teasing for this!
Dan ben je zo lelijk als de nacht en een lambal als de kolere.....anders had je het bij 1 van die 400 het wel gered...flikker op man
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 november 2015 - 22:58   quote  deeplink  
BAM!
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 november 2015 - 22:59   quote  deeplink  
2 zielen, 1 gedachte
enough
 enough - vrijdag 20 november 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb van 2001 tot en met 2011 over de 400 vrouwen gedate, dat doe je niet als je op mannen valt. Het was net als sport, het is een deel van de week. Mijn leven was 10 jaar 15 uur per week sporten, werken en daten. Vrienden zeggen dat ik er een boek over moet schrijven. Misschien als ik tijd heb. I guess I know how to tease a lady. If you use the word teasing for this!
bobby,bobby toch.......
I think that you don"t know when to shut up
maak je eigen niet nog meer belachelijk man
ik kan het weten ,maar enough is enough
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 november 2015 - 00:48   quote  deeplink  
Waren vast 400 boerka vrouwen. Ziet het verschil toch niet. Alle gezichten afgedekt en kiezen maar. Normale kunnen het nooit geweest zijn
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 21 november 2015 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan ben je zo lelijk als de nacht en een lambal als de kolere.....anders had je het bij 1 van die 400 het wel gered...flikker op man
Alles is een moment opname in het leven. Ik liep in 2002 een zware hersenschudding op. Mijn relatie beƫindigde toen en door onderzoek kwam aan het licht dat ik een prop in mijn hersenen had. En toen wist men niet wat de gevolgen daarvan konden zijn( was uiteindelijk niet kwaadaardig). Toen heb ik de knop omgedraaid, van mij raken ze niet meer. Het was niet van laat ik dit eens gaan doen. Ik leefde van dag tot dag en zocht overal de grens op. Het is niet iets om trots op te zijn, maar ik heb er geen spijt van. Omdat ik me bewust was waarom ik het deed toen ik de knop omdraaide.

Mijn vrienden vonden en dachten dat ik een geweldig leven leed, maar dat was het niet. Je gaat over de grens en ging ook te lang door. Je komt er op een gegeven moment achter dat het duidelijk gevolgen voor je heeft. En het mechanisme om verliefd te worden of gevoelens te krijgen voor een ander is aangetast. In de meeste gevallen ging dat goed, maar wanneer je dan wel gevoelens had wist je dat het kansloos was. Dat stukje bewustzijn was heel hard. Feitelijk had je een vrouw niks te bieden op dat moment. In 2011 ben ik ermee gestopt, ook dat is een knop omdraaien. En ik mis het totaal niet. Ik was al lang door de verzadigingsgrens heen gegaan. Stoppen betekende rust. Leef nu een heel ander leven en veel meer naar voren kijken. Focus is nu volledig op mijn werk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door Bobby1972 --
enough
 enough - zaterdag 21 november 2015 - 02:24   quote  deeplink  
hahahahah na die mooie aangemaakte topic ajax -cambuur van eide....
zijn er welgeteld 7 posts die daad werkelijk over die wedstrijd gaan en met deze erbij 25 off topic
dat is toch een klasse apart bobby :-)
ik vind het heel kut wat je meegemaakt heb en nog zoals ik het lees....,maar net zoals jij nu en ik ook toen..
vertelde ik over een persoonlijk drama...hoort het niet thuis op het topic/forum
ik werd toen gelukkig op mijn vingers getikt door PETERHS ,want het voegde niets toe en er zijn
hier meerdere met persoonlijke rot ervaringen
en ieder kan hier een biografie over zijn leven schrijven,want ieder heeft een leven met bijzondere
ervaringen ....daar zijn we mensen voor.
niet rot bedoeld hoor en nu begrijp ik je beter dat je gewoon doorgaat ondanks alle tegenstand hahahaha
maar dat wil niet zeggen dat je altijd gelijk heb.hahaha
kom op joh pak jezelf voor de 3de keer op en gaaaaaaaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door enough --
enough
 enough - zaterdag 21 november 2015 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 00:48 schreef Loetje het volgende:
Waren vast 400 boerka vrouwen. Ziet het verschil toch niet. Alle gezichten afgedekt en kiezen maar. Normale kunnen het nooit geweest zijn

................nu we toch off topic bezig zijn.............
uit persoonlijke chats weet ik wel met boerka vr (gezien de foto"s zonder boerka) dat er wel hele geile
lekkere wijven bij zitten..(stoute boerkie)
ook toen ik zelf in boerka land was...kwamen die ronde vormen en hitsig gedrag er wel uit;-)
waar gaat dit topic in gods/allahs/naam naar toe....hahhahaha
..
..ajax-webcam..buur ..ofzo..hahahaha
...
....slotje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door enough --
baco74
 baco74 - zaterdag 21 november 2015 - 08:44   quote  deeplink  
Eeeh Bobby ga ff ergens ander je anekdotes tentoonspreiden!!
Onbescheiden, slappe ouwe hoer vind ik jou.
Ik heb hier wat leipo's voorbij zien schuiven,
maar zelden iemand zoveel veren in zijn eigen reet steken dan jij.

Ga lekker daten en blijf hier weg.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 november 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb van 2001 tot en met 2011 over de 400 vrouwen gedate, dat doe je niet als je op mannen valt. Het was net als sport, het is een deel van de week. Mijn leven was 10 jaar 15 uur per week sporten, werken en daten. Vrienden zeggen dat ik er een boek over moet schrijven. Misschien als ik tijd heb. I guess I know how to tease a lady. If you use the word teasing for this!
Omg....misschien had remco toch gelijk, is die brug misschien een optie?

Man wat een grootspraak weer...haha dat was rambo!

Ik zou je weleens tegen willen komen, gewoon om te zien wie je nou eigenlijk echt bent en al train je 7 x in de week, ik vreet je op pik! 😄

Ik weg nog geen 90 kilo, ben 1m86 en heb een kaal geschoren kop.
Ik train soms als ik zin heb 2 x in de week een kwartier met een halter en soms train ik gewoon 2 maanden niet. Ik zuip ieder weekend en mensen die onrecht aanbrengen, die sloop ik.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 november 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan ben je zo lelijk als de nacht en een lambal als de kolere.....anders had je het bij 1 van die 400 het wel gered...flikker op man
Hahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb van 2001 tot en met 2011 over de 400 vrouwen gedate, dat doe je niet als je op mannen valt. Het was net als sport, het is een deel van de week. Mijn leven was 10 jaar 15 uur per week sporten, werken en daten. Vrienden zeggen dat ik er een boek over moet schrijven. Misschien als ik tijd heb. I guess I know how to tease a lady. If you use the word teasing for this!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Bobby1972 --

Dat je het hebt aangepast zegt ook wel genoeg, wat stond er eerst? 0? Toen 00 en toen dacht je, ach ik ben stoer online, ik zet er een 4 voor 😤
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 november 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 01:05 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Alles is een moment opname in het leven. Ik liep in 2002 een zware hersenschudding op. Mijn relatie beƫindigde toen en door onderzoek kwam aan het licht dat ik een prop in mijn hersenen had. En toen wist men niet wat de gevolgen daarvan konden zijn( was uiteindelijk niet kwaadaardig). Toen heb ik de knop omgedraaid, van mij raken ze niet meer. Het was niet van laat ik dit eens gaan doen. Ik leefde van dag tot dag en zocht overal de grens op. Het is niet iets om trots op te zijn, maar ik heb er geen spijt van. Omdat ik me bewust was waarom ik het deed toen ik de knop omdraaide.

Mijn vrienden vonden en dachten dat ik een geweldig leven leed, maar dat was het niet. Je gaat over de grens en ging ook te lang door. Je komt er op een gegeven moment achter dat het duidelijk gevolgen voor je heeft. En het mechanisme om verliefd te worden of gevoelens te krijgen voor een ander is aangetast. In de meeste gevallen ging dat goed, maar wanneer je dan wel gevoelens had wist je dat het kansloos was. Dat stukje bewustzijn was heel hard. Feitelijk had je een vrouw niks te bieden op dat moment. In 2011 ben ik ermee gestopt, ook dat is een knop omdraaien. En ik mis het totaal niet. Ik was al lang door de verzadigingsgrens heen gegaan. Stoppen betekende rust. Leef nu een heel ander leven en veel meer naar voren kijken. [B]Focus is nu volledig op mijn werk.[/B]
En je bent gigolo nu?
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 november 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Whahaha Apik!!! Ik kan echt niet boos op jou worden. Ga helemaal stuk hiero.

Wil hem wel tegenkomen. Net als een paar andere hier. En de mensen die me kennen weten wel wie dat zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 november 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 11:23 schreef Loetje het volgende:
Whahaha Apik!!! Ik kan echt niet boos op jou worden. Ga helemaal stuk hiero.

Wil hem wel tegenkomen. Net als een paar andere hier. En de mensen die me kennen weten wel wie dat zijn.
Ik loop die mars met je mee pik! Mag jouw houding wel!
Brandje
 Brandje - zaterdag 21 november 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 11:23 schreef Loetje het volgende:
Whahaha Apik!!! Ik kan echt niet boos op jou worden. Ga helemaal stuk hiero.

Wil hem wel tegenkomen. Net als een paar andere hier. En de mensen die me kennen weten wel wie dat zijn.
Ikke ikke ikke :)
baco74
 baco74 - zaterdag 21 november 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Serero, Klaassen, Gudelj; Fischer, Milik, Younes

Bank Ajax: Boer, vd Hoorn, Viergever, Heitinga, Cerny, Sanogo, Schone
Brandje
 Brandje - zaterdag 21 november 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Jaja middenveld met Klaassen Gudelj en Serero
Eide
 Eide - zaterdag 21 november 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Eigenlijk wel verrassend dat Schone op de bank zit. Ik had eigenlijk Youness niet verwacht.
enough
 enough - zaterdag 21 november 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 16:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ikke ikke ikke :)
pffffffffff....pffff
Brandje
 Brandje - zaterdag 21 november 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 19:07 schreef enough het volgende:

[..]

pffffffffff....pffff
Pffffffffffffffff
baco74
 baco74 - zaterdag 21 november 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Younes begint lekker....

Tis ut toch stil in de ArenA?
enough
 enough - zaterdag 21 november 2015 - 20:01   quote  deeplink  
kut veld
baco74
 baco74 - zaterdag 21 november 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Yessssss!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 21 november 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Wel 1-0. Mijn vraag blijft of Ajax op slecht veld speelt of op verkeerde schoeisel.
Misschien zelfs een combinatie ervan ????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Cambuur (zaterdag 21 november, 19:45); 5 - 1









0.0125470