BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 29 november, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - zondag 29 november 2015 - 20:41   quote  deeplink  
hahahahahahah bobby je bent een informateur/inferieure
niks zeggende gast ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 20:41 schreef enough het volgende:
hahahahahahah bobby je bent een informateur/inferieure
niks zeggende gast ;-)
2pts3ky.gif
enough
 enough - zondag 29 november 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
..;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 november 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 16:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ajax roept het over zichzelf af.......wat zei Cruyff onlangs ook alweer: Ajax kan veel beter spelers kopen die in kwaliteit direct iets toevoegen wanneer je dan toch spelers koopt. En hogere salarissen moet accepteren. Maar nee Ajax kiest voor goedkoop=duurkoop=zonde van je geld!!
Als jij nou eerst eens je bek houdt dikke bloedbak!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als jij nou eerst eens je bek houdt dikke bloedbak!
Wouter....APIK...

2pts3ky.gif

I love him.....en daar komt NIKS tussen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 november 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Tnx buddy! Same here 😉
remco k
 remco k - zondag 29 november 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 16:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

inferieure onzinnigheid structureel niks brengt....ga er dan zelf staan lamlul.......wat ben jij een zeikerd...gadverdamme
Plus 1

Snap niet dat die knooier hier überhaupt nog komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 november 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 15:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zei in de zomer al; Ajax heeft een kwalitatief betere spits nodig naast Milik. Een eerste spits ja, en waar kwamen ze mee; inferieure mongool!
Top man, nieuw woordje geleerd???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 november 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 16:10 schreef Brank de Foer het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws.
goed: Fischer eraf
slecht: schone komt erbij.
Wel kut dat hij dan aan de basis staat van het beslissende 2e doelpunt!! Wederom zijn waarde bewezen dan!!
remco k
 remco k - zondag 29 november 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Ik heb een goede eerste helft gezien van Ajax tegen een ploeg die het Ajax de laatste jaren erg moeilijk maakt. We hebben erg veel kansen gekregen en de enige kritiek die ik kan verzinnen is het missen van al die kansen. Tweede helft hard gewerkt maar matig voetbal op de mat gelegd.

Heerlijk basis debuut van vd beek. En prima invalbeurten van schone en serero. Onze goede bank brengt vandaag de wedstrijd in veilige haven.
Loetje
 Loetje - zondag 29 november 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Goed, ik ben zwaar tevreden over Ajax. Echt een goede eerste helft en een strijdbare 2e. Ging even wat lastiger maar Ajax gaf niks weg.

Ik ben kritisch maar sommige hier zijn zo scheel en naïef dat wanneer het goed is ze het ook niet meer zien. Dit is azijnzeiken ten top!

Bobby, je bent de grootste miskleun die ik ken. Je overtreft PA inmiddels op alle fronten. Wellicht een optie een keer een galg te huren en jezelf op te hangen? Iemand die zo in het leven staat wil zelf toch ook niet meer???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 november 2015 - 22:05   quote  deeplink  
Een doelsaldo van 38 voor en 7 tegen in 14 wedstrijden is gewoon enorm goed. En zelfs in de wetenschap dat er in sommige wedstrijden wel meer doelpunten gemaakt hadden kunnen worden!! We hebben gewoon een sterke achterhoede met een prima keeper!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 november 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 22:02 schreef Loetje het volgende:
Goed, ik ben zwaar tevreden over Ajax. Echt een goede eerste helft en een strijdbare 2e. Ging even wat lastiger maar Ajax gaf niks weg.

Ik ben kritisch maar sommige hier zijn zo scheel en naïef dat wanneer het goed is ze het ook niet meer zien. Dit is azijnzeiken ten top!

Bobby, je bent de grootste miskleun die ik ken. Je overtreft PA inmiddels op alle fronten. Wellicht een optie een keer een galg te huren en jezelf op te hangen? Iemand die zo in het leven staat wil zelf toch ook niet meer???
Helemaal eens! Behalve dat ophangen! Geeft zo'n werk voor de inferieure schoonmaker die het vervolgens moet opruimen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 29 november 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Enige waar tot op heden verbetering in moet is voorin. Maar als jij in een helft tot zoveel kansen komt moet je niet janken dat het voetbal kut is
Loetje
 Loetje - zondag 29 november 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 22:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens! Behalve dat ophangen! Geeft zo'n werk voor de inferieure schoonmaker die het vervolgens moet opruimen! ;-)
Ben ik deze keer de schoonmaker. Ik ruim graag troep op!
Loetje
 Loetje - zondag 29 november 2015 - 22:15   quote  deeplink  
En gewoon zoveel energie in de wedstrijd steken na een zware wedstrijd donderdag. Ik ben echt tevreden.
Nu over 2 weken Utrecht uit ook weer eens een keertje winnen en zijn we van die statistieken ook af.
enough
 enough - maandag 30 november 2015 - 00:16   quote  deeplink  
AJAX..KAMPIOEN
Eide
 Eide - maandag 30 november 2015 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 19:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Na Suarez heeft de topscoorder van Ajax er als meeste 13 ingeschoten. Is eigenlijk een schandaal.

[...]

Maar de topscoorder van Ajax komt de laatste 5 jaar niet verder dan 13 goals. Dat is toch onze club onwaardig.
Opzich ben ik dit met je eens. Ajax zou absoluut kunnen en moeten profiteren van een scorende spits. Anderzijds is dat scorend vermogen in de breedte van de ploeg ook wel een kwaliteit natuurlijk. Je bent nooit afhankelijk van de goals van één enkele speler. Maar een beetje spits bij een topploeg moet inderdaad gewoon op 20+ goals uitkomen.

Fischer ben ik het niet met je eens. Zijn dreiging komt wel degelijk voort uit zijn eigen acties, met name hoe hij positie kiest en steeds aanspeelbaar is. Ik ben ook gecharmeerd hoe Youness en Fischer elkaar steeds makkelijker vinden. Maar dreiging telt niet zonder goals...
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 05:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Opzich ben ik dit met je eens. Ajax zou absoluut kunnen en moeten profiteren van een scorende spits. Anderzijds is dat scorend vermogen in de breedte van de ploeg ook wel een kwaliteit natuurlijk. Je bent nooit afhankelijk van de goals van één enkele speler. Maar een beetje spits bij een topploeg moet inderdaad gewoon op 20+ goals uitkomen.

Fischer ben ik het niet met je eens. Zijn dreiging komt wel degelijk voort uit zijn eigen acties, met name hoe hij positie kiest en steeds aanspeelbaar is. Ik ben ook gecharmeerd hoe Youness en Fischer elkaar steeds makkelijker vinden. Maar dreiging telt niet zonder goals...
Fischer moet gewoon nu blijven staan, die jongen gaat ze dadelijk gewoon makkelijker maken, ik denk dat er in de ED geen speler is die vaker dreigend voor de goal komt met een kans of een steekbal zoals gister op Youness. En dat niet alles lukt is natuurlijk jammer.. Maar als er 1 persoon is die zich dat aantrekt is het Fischer zelf wel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 05:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Opzich ben ik dit met je eens. Ajax zou absoluut kunnen en moeten profiteren van een scorende spits. Anderzijds is dat scorend vermogen in de breedte van de ploeg ook wel een kwaliteit natuurlijk. Je bent nooit afhankelijk van de goals van één enkele speler. Maar een beetje spits bij een topploeg moet inderdaad gewoon op 20+ goals uitkomen.

Fischer ben ik het niet met je eens. Zijn dreiging komt wel degelijk voort uit zijn eigen acties, met name hoe hij positie kiest en steeds aanspeelbaar is. Ik ben ook gecharmeerd hoe Youness en Fischer elkaar steeds makkelijker vinden. Maar dreiging telt niet zonder goals...
Dat veel spelers scoren is alleen maar een geluk. Je voorhoede is gewoon niet efficient genoeg. Youness goede dribbel zwakke pass zwak schot(gisteren de woorden van Ronald de Boer).
Iets waar nog progressie in zit.
Milik komt te weinig aan de bal heeft wel een goed schot.
Fischer redelijke dribbel maar te vaak ook geen resultaat.

Wat gaat er gebeuren als Ghazi terug is?
Youness en Ghazi zullen bij mij altijd spelen dan wordt Fischer of Milik automatisch slachtoffer..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Blijkt ook moeilijk om een beste opstelling te maken.

--------Cilissen-----
Tete-Veltman-Riedewald-Dijks
--Klaassen-Bazoer--Gudelj--
--Fischer--Ghazi--Youness--

Keertje proberen als ze fit zijn?
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 12:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat veel spelers scoren is alleen maar een geluk. Je voorhoede is gewoon niet efficient genoeg. Youness goede dribbel zwakke pass zwak schot(gisteren de woorden van Ronald de Boer).
Iets waar nog progressie in zit.
Milik komt te weinig aan de bal heeft wel een goed schot.
Fischer redelijke dribbel maar te vaak ook geen resultaat.

Wat gaat er gebeuren als Ghazi terug is?
Youness en Ghazi zullen bij mij altijd spelen dan wordt Fischer of Milik automatisch slachtoffer..
Bij mij zou Fischer en Ghazi altijd spelen, Fischer heeft 8 goals in 22 wedstrijden gemaakt dit seizoen, ik snap dan ook echt het commentaar op die jongen niet.. Zeker voor een buitenspeler gewoon een heel goed gemiddelde..

En ik vond ook gister Youness juist heel erg goed in de passing, zeker samen met Fischer gewoon prima... Het schot van Youness kan inderdaad wel wat krachtiger en of beter geplaatst.

Ik zou Millik voorlopig slachtofferen als Ghazi fit is, en dan inderdaad met Youness Fischer en Ghazi gaan spelen,
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 12:29 schreef Hummel10 het volgende:
Blijkt ook moeilijk om een beste opstelling te maken.

--------Cilissen-----
Tete-Veltman-Riedewald-Dijks
--Klaassen-Bazoer--Gudelj--
--Fischer--Ghazi--Youness--

Keertje proberen als ze fit zijn?
Fisher als Rechtsbuiten is toch een hopeloos falend experiment gebleken!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 13:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Fisher als Rechtsbuiten is toch een hopeloos falend experiment gebleken!
Als hij ze er gisteren wel inschoot had je niemand gehoord. In die zin komt hij wel in positie om te scoren. Milik daarentegen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij mij zou Fischer en Ghazi altijd spelen, Fischer heeft 8 goals in 22 wedstrijden gemaakt dit seizoen, ik snap dan ook echt het commentaar op die jongen niet.. Zeker voor een buitenspeler gewoon een heel goed gemiddelde..

En ik vond ook gister Youness juist heel erg goed in de passing, zeker samen met Fischer gewoon prima... Het schot van Youness kan inderdaad wel wat krachtiger en of beter geplaatst.

Ik zou Millik voorlopig slachtofferen als Ghazi fit is, en dan inderdaad met Youness Fischer en Ghazi gaan spelen,
Vind Youness beter in de actie waardoor anderen vrij kunnen komen..
Denk ook dat Milik bij mij slachtoffer wordt omdat Younes, Ghazi, Fischer veel vaker aan de bal komen. Milik tja zolang hij niet aangespeeld wordt is het ook net niks.
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij mij zou Fischer en Ghazi altijd spelen, Fischer heeft 8 goals in 22 wedstrijden gemaakt dit seizoen, ik snap dan ook echt het commentaar op die jongen niet.. Zeker voor een buitenspeler gewoon een heel goed gemiddelde..

En ik vond ook gister Youness juist heel erg goed in de passing, zeker samen met Fischer gewoon prima... Het schot van Youness kan inderdaad wel wat krachtiger en of beter geplaatst.

Ik zou Millik voorlopig slachtofferen als Ghazi fit is, en dan inderdaad met Youness Fischer en Ghazi gaan spelen,
Fisher als rechtsbuiten is een lachertje. Jongen loopt met de ziel onder arm op die plek. Speelt daar nu drie wedstrijden en faalt hopeloos. Komt geen man voorbij, geeft geen bruikbare voorzet en mist de mooiste, lees de makkelijkste kansen.
Die jongen speelt zelf het liefst linksbuiten. Dus laat het hem maar uitzoeken met Younes.
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij ze er gisteren wel inschoot had je niemand gehoord. In die zin komt hij wel in positie om te scoren. Milik daarentegen..
Gebeurd hem te vaak dat hij ze er niet inschiet.
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 14:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Fisher als rechtsbuiten is een lachertje. Jongen loopt met de ziel onder arm op die plek. Speelt daar nu drie wedstrijden en faalt hopeloos. Komt geen man voorbij, geeft geen bruikbare voorzet en mist de mooiste, lees de makkelijkste kansen.
Die jongen speelt zelf het liefst linksbuiten. Dus laat het hem maar uitzoeken met Younes.
Daar zit ook wel weer wat in, toch zie ik voorlpig dan liever Fischer als Youness..

Maar wat denk je ervan om Cerny op rechts te laten spelen Ghazi op 9 en dan Fischer op links..
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 14:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gebeurd hem te vaak dat hij ze er niet inschiet.
Ach, dat heeft ook wel met leeftijd en ritme te maken vermoed ik..

Ik denk echt dat wanneer je hem gewoon eens 10 wedstrijden op rij 90 minuten laat maken, dat hij dan wel los komt wat scoren betreft.. En heel eerlijk gezegd, 8 goals in 22 wedstrijden is voor een buitenspeler gewoon prima.. Alleen het had een stuk meer kunnen zijn..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 14:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gebeurd hem te vaak dat hij ze er niet inschiet.
Klopt ook hoor alleen hij krijgt die kansen nog. Zegt ook iets over de arbeid die hij levert.
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zit ook wel weer wat in, toch zie ik voorlpig dan liever Fischer als Youness..

Maar wat denk je ervan om Cerny op rechts te laten spelen Ghazi op 9 en dan Fischer op links..
Ik vind Younes beter dan Viktor als linksbuiten. El ghazi op rechts en ander Cerny. Dus fisher is bij mij Niet zeker van een basisplaats
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zit ook wel weer wat in, toch zie ik voorlpig dan liever Fischer als Youness..

Maar wat denk je ervan om Cerny op rechts te laten spelen Ghazi op 9 en dan Fischer op links..
Ik zie liever Youness als je dan met Cerny op rechts wil spelen en Ghazi fit is dan liever Youness--Ghazi--Cerny proberen. Youness passeert gewoon beter gaat hij dat combineren met scoren/assist dan zie ik meer in hem op dit moment.
Fischer/Milik teveel net niet als het erop aankomt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Younes beter dan Viktor als linksbuiten. El ghazi op rechts en ander Cerny. Dus fisher is bij mij Niet zeker van een basisplaats
Bij mij ook niet en Milik ook niet maar daar hebben we helaas niks anders..
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Younes beter dan Viktor als linksbuiten. El ghazi op rechts en ander Cerny. Dus fisher is bij mij Niet zeker van een basisplaats
En Millik gewoon op 9 houden?
remco k
 remco k - maandag 30 november 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zie liever Youness als je dan met Cerny op rechts wil spelen en Ghazi fit is dan liever Youness--Ghazi--Cerny proberen. Youness passeert gewoon beter gaat hij dat combineren met scoren/assist dan zie ik meer in hem op dit moment.
Fischer/Milik teveel net niet als het erop aankomt.
Toch scoort Millik juist in de belangrijke wedstrijden..
Eide
 Eide - maandag 30 november 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 12:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat veel spelers scoren is alleen maar een geluk.
Nee, dat is echt een kwaliteit die Ajax in de ploeg heeft. Fischer, El Ghazi, Milik, Klaassen, Gudelj, Youness en Veltman hebben allen al meer dan 1 goal gemaakt. Bovendien houden El Ghazi, Milik, Youness, Klaassen en Fischer er zeer behoorlijke gemiddeldes (goals/min) op na.

Dat vind ik dus echt wel een kwaliteit van dit Ajax. Laat onverlet dat een beetje ploeg gewoon een goede, scorende spits behoort te hebben.
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

En Millik gewoon op 9 houden?
Ja maar niet omdat ik hem zo zo geweldig vind maar ik ben ervan overtuigd dat spelers zich het lekkerst voelen als ze op hun eigen plek staan en dan ook het beste renderen.
El Ghazi is rechtsbuiten. Kan in de spits dat wel maar is een echte rechtsbuiten. Youness een linksbuiten al denk ik dat hij makkelijker op rechts uit de voeten kan dan Fisher.
Fisher heeft zelf aangegeven het liefst als linksbuiten te spelen.
Conclusie: Ik vind Milik een betere spits dan Fisher. Ik vind Youness beter als linksbuiten en El Ghazi beter als rechtsbuiten.
Brandje
 Brandje - maandag 30 november 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 16:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat is echt een kwaliteit die Ajax in de ploeg heeft. Fischer, El Ghazi, Milik, Klaassen, Gudelj, Youness en Veltman hebben allen al meer dan 1 goal gemaakt. Bovendien houden El Ghazi, Milik, Youness, Klaassen en Fischer er zeer behoorlijke gemiddeldes (goals/min) op na.

Dat vind ik dus echt wel een kwaliteit van dit Ajax. Laat onverlet dat een beetje ploeg gewoon een goede, scorende spits behoort te hebben.
Maar dat heeft Ajax door de jaren heen wel vaker gehad en dan hadden we toch een spits die er 20 of meer inlegt. Het is zeker een kwaliteit
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 16:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, dat is echt een kwaliteit die Ajax in de ploeg heeft. Fischer, El Ghazi, Milik, Klaassen, Gudelj, Youness en Veltman hebben allen al meer dan 1 goal gemaakt. Bovendien houden El Ghazi, Milik, Youness, Klaassen en Fischer er zeer behoorlijke gemiddeldes (goals/min) op na.

Dat vind ik dus echt wel een kwaliteit van dit Ajax. Laat onverlet dat een beetje ploeg gewoon een goede, scorende spits behoort te hebben.
Je pakt nu maar een klein stukje.. Je mag er toch gelukkig mee zijn dat er andere spelers buiten je aanval kunnen scoren?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 november 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 17:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja maar niet omdat ik hem zo zo geweldig vind maar ik ben ervan overtuigd dat spelers zich het lekkerst voelen als ze op hun eigen plek staan en dan ook het beste renderen.
El Ghazi is rechtsbuiten. Kan in de spits dat wel maar is een echte rechtsbuiten. Youness een linksbuiten al denk ik dat hij makkelijker op rechts uit de voeten kan dan Fisher.
Fisher heeft zelf aangegeven het liefst als linksbuiten te spelen.
Conclusie: Ik vind Milik een betere spits dan Fisher. Ik vind Youness beter als linksbuiten en El Ghazi beter als rechtsbuiten.
Conclusie is in de winter een goede spits kopen..
Youness--Aankoop--Ghazi en dan die Sanogo terugsturen.
enough
 enough - maandag 30 november 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 22:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je pakt nu maar een klein stukje.. Je mag er toch gelukkig mee zijn dat er andere spelers buiten je aanval kunnen scoren?
zeker wel ,daar hebben we de laatste titels aan te danken,maar
dat we steeds terug moeten vallen op kluivert is ook beschamend
Eide
 Eide - maandag 30 november 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 22:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je pakt nu maar een klein stukje.. Je mag er toch gelukkig mee zijn dat er andere spelers buiten je aanval kunnen scoren?
Welk ander stukje had jij een inhoudelijke reactie op verwacht dan? En jij neemt het woord geluk in de mond, ik denk dat dat een kwaliteit is, en geen geluk. Of je hebt iets anders bedoeld maar het staat er rottig.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 december 2015 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 22:49 schreef enough het volgende:

[..]

zeker wel ,daar hebben we de laatste titels aan te danken,maar
dat we steeds terug moeten vallen op kluivert is ook beschamend
Inderdaad beschamend al vond ik Huntelaar daarna ook prima..
Zlatan ook alleen niet lang van kunnen genieten.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 december 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2015 - 23:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Welk ander stukje had jij een inhoudelijke reactie op verwacht dan? En jij neemt het woord geluk in de mond, ik denk dat dat een kwaliteit is, en geen geluk. Of je hebt iets anders bedoeld maar het staat er rottig.
Er staat dat veel spelers scoren is dan alleen maar een geluk.
Dus er staat niet dat het geluk is dat ze scoren. Dus inderdaad een kwaliteit dat meerdere spelers buiten de aanval om kunnen scoren. Aanval kan beter maar daar zijn we het allemaal wel over eens denk ik.
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Hier was Klaassen er al
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 19:03   quote  deeplink  
Kijk even een berichtje op pagina 3 terug.

Als je hem ziet weet je direct welke.
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 16:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

inferieure onzinnigheid structureel niks brengt....ga er dan zelf staan lamlul.......wat ben jij een zeikerd...gadverdamme
We'll be miss you
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 16:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik wel....lamlul Bobby
Dit dus...
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2020 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2020 - 19:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

We'll be miss you
Hahaha. Heerlijk om te lezen toch. Kreeg er een lach van op m’n gezicht.
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2020 - 19:47   quote  deeplink  
Sowieso nog altijd hey klankbord hier, zelfs van boven.

Lees hem vaak terug, lach me iedere keer weer rot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 29 november, 14:30); 0 - 2









0.0102620