BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 december 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Als er een speler bijkomt, moet het wel een spits zijn..

Dus speculeren:

Ricky v Wolfswinkel
Finbogasson
Siem de Jong
Huntelaar
Bentner
Zivkovic
Yilmaz
Peter Crouch
Cardozo
Dost

Het zal wel weer niets worden.. Hand op de knip in plaats van investeren het komende half jaar zodat je volgend jaar kan vlammen. Als dat het geval is hadden ze ook vandaag 20 miljoen voor onze aanvoerder moeten pakken.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 december 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Slotje.
Slecht rijtje spitsen. Te slecht of onhaalbaar.
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 december 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:
Slotje.
Slecht rijtje spitsen. Te slecht of onhaalbaar.
Dus Milik aka valpool en Sanogo de jojo zijn beter in jou ogen?
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 23:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus Milik aka valpool en Sanogo de jojo zijn beter in jou ogen?
rare opmerking, ik kan zo 20 betere spitsen uit m'n mouw schudden maar daarmee zijn ze nog geen haalbare kaart voor Ajax. Natjos heeft gewoon een goed punt. Een aantal van deze spitsen is Ajax mee bezig geweest afgelopen zomer en die handden geen trek in Ajax. Conclusie: onhaalbaar.

En dan zitten er ook een paar bij waar je gewoon met een grote boog omheen moet lopen. Sowieso vind ik dit soort lijstjes een wat kansloze exercitie. Wacht gewoon rustig de geruchtenmachine af, anders ga je nu heel veel poeha creëren om een fantasielijstje.
JOOD
 JOOD - zaterdag 19 december 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 23:06 schreef Eide het volgende:

[..]

rare opmerking, ik kan zo 20 betere spitsen uit m'n mouw schudden maar daarmee zijn ze nog geen haalbare kaart voor Ajax. Natjos heeft gewoon een goed punt. Een aantal van deze spitsen is Ajax mee bezig geweest afgelopen zomer en die handden geen trek in Ajax. Conclusie: onhaalbaar.

En dan zitten er ook een paar bij waar je gewoon met een grote boog omheen moet lopen. Sowieso vind ik dit soort lijstjes een wat kansloze exercitie. Wacht gewoon rustig de geruchtenmachine af, anders ga je nu heel veel poeha creëren om een fantasielijstje.
Ik zeg toch ook niet dat ze haalbaar zijn.

Er moet gewoon iets gebeuren, anders krijg je komende zomer weer hetzelfde verhaal. Klaassen weg 20 miljoen, nog twee spelers weg en middenmaat of talent terugkopen. Er is toch veel meer mogelijk?

Alleen Siem al, waarom niet?
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Omdat Siem basisspeler is in Newcastle. En zelfs de meest bescheiden PL club een budget heeft dat het dubbele is van Ajax. En dus is die onhaalbaar tenzij hij weg mag voor weinig.

Ik hoop dat Ajax Klaassen nog een seizoen kan behouden na dit seizoen maar vergeet niet dat we achter Davy zowel Bazoer als Van de Beek heeft. Het aanvallende middenveld zit Ajax sowieso heel erg ruim. Bovendien moet Ajax gewoon rekening houden met de jeugd. Dat is dus rekening houden met jongens als Nouri, Cerny en iets verder weg Eiting (CVM) en De Ligt (CV). Het laatste wat Ajax nodig heeft is aangekocht jong talent als bankvulling.

Als Ajax wat haalt zo ik altijd gaan voor een ervaren kracht die mey weinig minuten heel belangrijk kan zijn. Of een speler die direct beter is als de huidige concurrentie. En op 9 weet ik niet of je die zomaar hebt gevonden.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 december 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 23:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus Milik aka valpool en Sanogo de jojo zijn beter in jou ogen?
De spitsen uit jou lijst die voor Ajax zouden willen spelen zijn inderdaad minder dan Milik. Zelfs een paar van de onhaalbare spitsen zijn minder. Bendtner bijvoorbeeld.

Gewoon afwachten wat er komt.
Ik denk namelijk dat er niks bij komt.

Daarnaast is Milik gewoon een zeer goede afmaker en talentvolle spits. Als je dan toch geen voetballende spits kan vinden,dan bied Milik een prachtige uitkomst.
Milik wordt onderschat, die is beter dan men zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door NatjosFC --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 december 2015 - 23:31   quote  deeplink  
Doe die jongen van Zwolle maar.....
p111
 p111 - zondag 20 december 2015 - 00:28   quote  deeplink  
Siem is geen spits
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 22:18 schreef JOOD het volgende:
Als er een speler bijkomt, moet het wel een spits zijn..

Dus speculeren:

Ricky v Wolfswinkel
Finbogasson
Siem de Jong
Huntelaar
Bentner
Zivkovic
Yilmaz
Peter Crouch
Cardozo
Dost

Het zal wel weer niets worden.. Hand op de knip in plaats van investeren het komende half jaar zodat je volgend jaar kan vlammen. Als dat het geval is hadden ze ook vandaag 20 miljoen voor onze aanvoerder moeten pakken.
Pffff dit rijtje kan elke zot verzinnen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 08:36   quote  deeplink  
Zivkovic hebben we toch al?
f-side
 f-side - zondag 20 december 2015 - 09:04   quote  deeplink  
ik weet ook nog wel een aantal spitsen ik hoop dat ze in de winterstop een goeie spits kopen wat denken jullie van deze spitsen munir el haddadi die konden we in de zomer voor 2 jaar huren van barcalona waarom proberen we dat niet of soriano. traore die deed het vorigjaar goed bij vitesse of yilmaz van galatasaray.of hulk van zenit heb het daar niet zo naar zijn zin.of laurent depoitre van aa gent. of cardozo.huntelaar.dost ik zelf denk dat ajax voor haller gaar
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 23:23 schreef Eide het volgende:
Omdat Siem basisspeler is in Newcastle. En zelfs de meest bescheiden PL club een budget heeft dat het dubbele is van Ajax. En dus is die onhaalbaar tenzij hij weg mag voor weinig.

Ik hoop dat Ajax Klaassen nog een seizoen kan behouden na dit seizoen maar vergeet niet dat we achter Davy zowel Bazoer als Van de Beek heeft. Het aanvallende middenveld zit Ajax sowieso heel erg ruim. Bovendien moet Ajax gewoon rekening houden met de jeugd. Dat is dus rekening houden met jongens als Nouri, Cerny en iets verder weg Eiting (CVM) en De Ligt (CV). Het laatste wat Ajax nodig heeft is aangekocht jong talent als bankvulling.

Als Ajax wat haalt zo ik altijd gaan voor een ervaren kracht die mey weinig minuten heel belangrijk kan zijn. Of een speler die direct beter is als de huidige concurrentie. En op 9 weet ik niet of je die zomaar hebt gevonden.
Maar hij presteerd niet top, al jaren. Ook zijn broer laat zien dat het om het voetballen gaat. Onder een appelboom vallen geen peren. En daarbij heeft hij ervaring in de spits bij ajax en ket de club door en door.

Waarom moet Klaassen dan al weg? Probeer ze nou eens een paar jaar langer vast te houden! Talenten achter basisspelers zijn er altijd bij ajax, gelukkig!

Psv lukt het ook, zelfs Feyenoord haalt oud spelers terug met meerwaarde. Wij halen Heitinga (al dan niet veel te laat, en op moment dat hij al jaren geen 100% seizoen gedraaid heeft) en zetten hem op de bank. Hij krijgt niet eens een fatsoenlijke kans..
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 23:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De spitsen uit jou lijst die voor Ajax zouden willen spelen zijn inderdaad minder dan Milik. Zelfs een paar van de onhaalbare spitsen zijn minder. Bendtner bijvoorbeeld.

Gewoon afwachten wat er komt.
Ik denk namelijk dat er niks bij komt.

Daarnaast is Milik gewoon een zeer goede afmaker en talentvolle spits. Als je dan toch geen voetballende spits kan vinden,dan bied Milik een prachtige uitkomst.
Milik wordt onderschat, die is beter dan men zegt.
Siem de Jong is beter dan Milik, wedden?

Milik is inderdaad een goede spits met eigen krachten. Maar hij komt de komende twee jaar nog niet op niveau.. Talent genoeg, hij is in zijn volle potentie te goed voor ajax. Dus opleiden, half jaar/jaar van genieten, weg. Zelfde verhaal.. Dan komt er uit de jeugd een talent wat ook weer een paar jaar duurt. Zo werkt het bij ajax de laatste jaren, lijkt me niet dat je dan structureel beter wordt, je maakt je juist structureel zwakker met uitzonderingen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 december 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 09:47 schreef JOOD het volgende:

[..]

Siem de Jong is beter dan Milik, wedden?

Milik is inderdaad een goede spits met eigen krachten. Maar hij komt de komende twee jaar nog niet op niveau.. Talent genoeg, hij is in zijn volle potentie te goed voor ajax. Dus opleiden, half jaar/jaar van genieten, weg. Zelfde verhaal.. Dan komt er uit de jeugd een talent wat ook weer een paar jaar duurt. Zo werkt het bij ajax de laatste jaren, lijkt me niet dat je dan structureel beter wordt, je maakt je juist structureel zwakker met uitzonderingen.
Siem de Jong is onhaalbaar. Die krijgt nu eindelijk zijn kans bij Newcastle en gaat daar voorlopig niet weg. Ajax kan bovendien nooit tippen aan dat salaris.
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 09:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Siem de Jong is onhaalbaar. Die krijgt nu eindelijk zijn kans bij Newcastle en gaat daar voorlopig niet weg. Ajax kan bovendien nooit tippen aan dat salaris.
Daarin verschillen we van mening. Lets agree to disagree.

Als hij niet haalbaar is, helaas.

Stel dat hij wel haalbaar is, zou hij dan de spits zijn die ajax zoekt?
jodocus
 jodocus - zondag 20 december 2015 - 10:16   quote  deeplink  
messi ?
Ajax30
 Ajax30 - zondag 20 december 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Cardozo moeten we halen
PS25
 PS25 - zondag 20 december 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Zal spits worden achter Milik, dus 2e garnituur. Hele genoemde rijtje kunnen we doorstrepen.
p111
 p111 - zondag 20 december 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 09:47 schreef JOOD het volgende:

[..]

Siem de Jong is beter dan Milik, wedden?

Milik is inderdaad een goede spits met eigen krachten. Maar hij komt de komende twee jaar nog niet op niveau.. Talent genoeg, hij is in zijn volle potentie te goed voor ajax. Dus opleiden, half jaar/jaar van genieten, weg. Zelfde verhaal.. Dan komt er uit de jeugd een talent wat ook weer een paar jaar duurt. Zo werkt het bij ajax de laatste jaren, lijkt me niet dat je dan structureel beter wordt, je maakt je juist structureel zwakker met uitzonderingen.
Siem de Jong is geen spits dat hebben we bij Ajax gezien en ook nu bij New Castle miste hij gisteren weer een meter voor het doel, Milik is wel een spits dus Siem blijf lekker in Engeland.
Ajax30
 Ajax30 - zondag 20 december 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Woutje weghorst als targetman
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Zoek gewoon eens naar een type Pantelic. Prima spits die jarenlange Bundesliga ervaring had en die voetballend en scorend veel betekende. Kwam nog even afsluiten bij Ajax en deed dat heel aardig.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 09:04 schreef f-side het volgende:
ik weet ook nog wel een aantal spitsen ik hoop dat ze in de winterstop een goeie spits kopen wat denken jullie van deze spitsen munir el haddadi die konden we in de zomer voor 2 jaar huren van barcalona waarom proberen we dat niet of soriano. traore die deed het vorigjaar goed bij vitesse of yilmaz van galatasaray.of hulk van zenit heb het daar niet zo naar zijn zin.of laurent depoitre van aa gent. of cardozo.huntelaar.dost ik zelf denk dat ajax voor haller gaar
Yilmaz is ook niet echt mee voetballend Cardozo dost huntelaar ook niet.
Meeste zullen denk ik ook teveel loon vragen.
Scouts zullen maar aan de gang moeten gaan.
p111
 p111 - zondag 20 december 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 12:49 schreef Eide het volgende:
Zoek gewoon eens naar een type Pantelic. Prima spits die jarenlange Bundesliga ervaring had en die voetballend en scorend veel betekende. Kwam nog even afsluiten bij Ajax en deed dat heel aardig.
+ 1
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 12:49 schreef Eide het volgende:
Zoek gewoon eens naar een type Pantelic. Prima spits die jarenlange Bundesliga ervaring had en die voetballend en scorend veel betekende. Kwam nog even afsluiten bij Ajax en deed dat heel aardig.
ja zo'n type spits zou mooi zijn..hij liet ajax voorin makkelijker voetballen en scoren.
vond het jammer dat hij weg ging
hij wilde nog een meerjarig contract toen,maar ajax wou niet verder dan nog 1 jaar,omdat
hij al in de dertig was.
ik weet nog wel een opmerking toen van R.de boer dat het geen ajax spits was,maar dat had toen
volgens mij meer te maken om alles af te branden wat met jol te maken had (want die had hem gehaald)
en zo broertje frank te promoten
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Het knappe van Pantelic is dat hij echt in dienst van de ploeg speelde. Een dergelijke spits nu bijvoorbeeld een verademing zijn voor Fischer. Ik vind Milik overigens onderschat maar feit is dat het geen spits voor gevoelige balcontacten in de kleine ruimte is. Als afmaker prima met een weergaloos linkerbeen maar niet iemand die de ploeg beter maakt.
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Het knappe van Pantelic is dat hij echt in dienst van de ploeg speelde. Een dergelijke spits nu bijvoorbeeld een verademing zijn voor Fischer. Ik vind Milik overigens onderschat maar feit is dat het geen spits voor gevoelige balcontacten in de kleine ruimte is. Als afmaker prima met een weergaloos linkerbeen maar niet iemand die de ploeg beter maakt.
En ik denk dat Siem dat op dit moment zou kunnen..
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 december 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Haller lijkt me een prima spits en haalbaar volgens mij
Ajax30
 Ajax30 - zondag 20 december 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Haller gaat naar rusland
Ajax30
 Ajax30 - zondag 20 december 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Maar ik hoop naar ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 december 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Limbombe......alleen de naam al :)
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 16:00   quote  deeplink  
Siem is de beste optie die er tussen staat..

Maar het lijkt me verstandig dat we Zivkovic gaan kopen, en dan een jaarte verhuren aan Willem2...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 22:18 schreef JOOD het volgende:
Als er een speler bijkomt, moet het wel een spits zijn..

Dus speculeren:

Ricky v Wolfswinkel
Finbogasson
Siem de Jong
Huntelaar
Bentner
Zivkovic
Yilmaz
Peter Crouch
Cardozo
Dost

Het zal wel weer niets worden.. Hand op de knip in plaats van investeren het komende half jaar zodat je volgend jaar kan vlammen. Als dat het geval is hadden ze ook vandaag 20 miljoen voor onze aanvoerder moeten pakken.
Wat dacht je van Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Thomas Muller etc.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 17:39 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Thomas Muller etc.
Lewandoski, Aguero, Aubameyang, Higuain en natuurlijk Ibrahimovic. He, die laatste, die is vast wel te porren!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Lewandoski, Aguero, Aubameyang, Higuain en natuurlijk Ibrahimovic. He, die laatste, die is vast wel te porren!
Ach, hoe kan ik die middelmatige spitsen vergeten zijn ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Lewandoski, Aguero, Aubameyang, Higuain en natuurlijk Ibrahimovic. He, die laatste, die is vast wel te porren!
Vardy, Martial of Benzema of Cavani kun je anders ook nog proberen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Hummel10 --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Müller, Vardy, Martial of Benzema of Cavani kun je anders ook nog proberen..
Ghe ghe
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Ajax zal wel uitkomen bij Ogbeche, Santos of Janssen
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:
Ajax zal wel uitkomen bij Ogbeche, Santos of Janssen
Ik denk dat er in de winterstop geen enkele speler, dus ook geen spits gehaald zal gaan worden. Ik heb de Boer namelijk nog niet zo lang geleden horen zeggen dat hij Sanogo zich goed vindt ontwikkelijken. En de Boer kennende... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Pavlov14 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:48 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik denk dat er in de winterstop geen enkele speler, dus ook geen spits gehaald zal gaan worden. Ik heb de Boer namelijk nog niet zo lang geleden horen zeggen dat hij Sanogo zich goed vind ontwikkelijken. En de Boer kennende... ;)
Las vandaag dat hij een spits erbij wilde omdat Sanogo niet fit lijkt te worden..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Las vandaag dat hij een spits erbij wilde omdat Sanogo niet fit lijkt te worden..
We zullen het allemaal wel gaan zien.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Dat heeft De Boer afgelopen week al gezegd, hij denkt aan een spits omdat Sanogo nog geen moment wedstrijdfit is geweest en dat ook misschien niet gaat worden.
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 16:00 schreef remco k het volgende:
Siem is de beste optie die er tussen staat..

Maar het lijkt me verstandig dat we Zivkovic gaan kopen, en dan een jaarte verhuren aan Willem2...
Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel..

Zivkovic terughalen en laten spelen. 1000x meer potentie dan Sanogo, is van ons en KAN scoren bij het leven. Zou er zomaar 15-20 in kunnen schieten als het team draait..
JOOD
 JOOD - zondag 20 december 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:48 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik denk dat er in de winterstop geen enkele speler, dus ook geen spits gehaald zal gaan worden. Ik heb de Boer namelijk nog niet zo lang geleden horen zeggen dat hij Sanogo zich goed vindt ontwikkelijken. En de Boer kennende... ;)
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/424081_ajax-zoekt-spits-over-huntelaar-hoef-je-niet-te-twijfelen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Zouden ze het toch proberen? 9 miljoen voor een talent, of 15 miljoen voor een superspits?
schapio
 schapio - zondag 20 december 2015 - 23:54   quote  deeplink  
lacina traore huren van monaco, kampioen worden en dan in de zomer de knip trekken en traore kopen als het van beide kanten bevalt
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 23:54 schreef schapio het volgende:
lacina traore huren van monaco, kampioen worden en dan in de zomer de knip trekken en traore kopen als het van beide kanten bevalt
Ook een speler die niets kan zonder steekbal of voorzet..

Ajax heeft een voetballende speler nodig...

Of een tien met een steekbal..

Millik maakt er dan ook ieder jaar 30
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 08:41   quote  deeplink  
Las net dat Lens weg mag/moet bij Sunderland wegens werkweigering.
Zullen ze wel voor gaan dan.
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Is niet echt een spits maar zeker geen slechte optie.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Mag toch hopen dat ze die mislukte speler lekker laten zitten waar die zit..

Nooit iets gepresteerd...
p111
 p111 - maandag 21 december 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Van alle genoemde namen is Lens de beste optie sterk en snel en ervaring

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits









0.0074131