BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Feyenoord - PSV (zondag 17 januari 2016, 14.30 uur) 0 - 2 ❗️😝👏

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 17 januari 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:17 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ge hed gelijk, excuus aan piet de paler, maar hee de punten tellen
Zeker. Kijk atletico, het is niet om aan te gluren en ontzettend saai, maar wel koploper in spanje en dat telt. En zo lelijk was het ook niet, van beide kanten niet echt een goede pot.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 17 januari 2016 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:55 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Zeker. Kijk atletico, het is niet om aan te gluren en ontzettend saai, maar wel koploper in spanje en dat telt. En zo lelijk was het ook niet, van beide kanten niet echt een goede pot.
PSV heeft de wedstrijd gewoon gedomineerd. Mss niet altijd even mooi, maar wel effectief. Nu de kleintjes nog inpakken. Maar goed, Lestienne en Willems komen eraan en daarmee ook vele assists.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 januari 2016 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 22:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV heeft de wedstrijd gewoon gedomineerd. Mss niet altijd even mooi, maar wel effectief. Nu de kleintjes nog inpakken. Maar goed, Lestienne en Willems komen eraan en daarmee ook vele assists.
Tja. Binnenkort weer thuis tegen de graafschap. Dat wordt toch voor dit psv een van de lastigste wedstrijden van het seizoen :)
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ben je tevreden hoe ajakkes de puntjes hebt gepakt vandaag? de punten tellen, mooi fusball krijg je geen punten voor.
Piet is voor Feyenoord, niet voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 21:55 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Zeker. Kijk atletico, het is niet om aan te gluren en ontzettend saai, maar wel koploper in spanje en dat telt. En zo lelijk was het ook niet, van beide kanten niet echt een goede pot.
Atletico is geen koploper, Barca heeft een wedtrijd minder, en je moet naar verliespunten kijken.

Maar Atletico saai om naar te kijken?? Tering kerel, in die ploeg zit kwalitatief meer en leuker voetbal per wedstrijd dan de gehele eredivisie in een seizoen bij elkaar man.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 januari 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Atletico is niet te geloven. Altijd een stabiele overwinning. Die zouden niet gelijk spelen tegen roda en excelsior haha. Maar goed, je weet maar nooit!
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 12:12 schreef patrickpsv15 het volgende:
Atletico is niet te geloven. Altijd een stabiele overwinning. Die zouden niet gelijk spelen tegen roda en excelsior haha. Maar goed, je weet maar nooit!
Dat is precies het probleem in Nederland.

Wij denken met zijn allen dat we wedstrijden op halve kracht kunnen spelen en winnen.

In die landen spelen Barca Real en Atletico nooit op halve kracht. Wat zijn doen is vol stormen en zodra er een ruime voorsprong staat nemen ze gas terug. Twee heel verschillende dingen...

Het is toch te zot voor woorden dat spelers van Ajax of PSV die in principe nog niets gepresteerd hebben in Europa wedstrijden op halve kracht denken te kunnen spelen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 18 januari 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Atletico is geen koploper, Barca heeft een wedtrijd minder, en je moet naar verliespunten kijken.

Maar Atletico saai om naar te kijken?? Tering kerel, in die ploeg zit kwalitatief meer en leuker voetbal per wedstrijd dan de gehele eredivisie in een seizoen bij elkaar man.
Ja tegen las palmas kunnen ze wel aardig voetballen, de lamme en de blinde. Atletico is gewoon super professioneel en ga me nou niet wijs maken dat het spektakel of mooi voetbal is.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 15:03 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Ja tegen las palmas kunnen ze wel aardig voetballen, de lamme en de blinde. Atletico is gewoon super professioneel en ga me nou niet wijs maken dat het spektakel of mooi voetbal is.
Ik vind het wel degelijk spektakel en goed voetbal. Zeker niet altijd sprankelend, maar daar wordt vaker 1 keer raken gespeeld dan in heel een seizoen in de eredivisie bij elkaar. Datzelfde geld voor de kwaliteit van het positiespel.

Daarnaast leggen ze in la liga alle tegenstanders hun wil op, uitgezonder Barca en Real.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 19 januari 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2016 - 14:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik wens een hoop bliksem!
Alleen bliksem ouwe? :-)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 januari 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2016 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem in Nederland.

Wij denken met zijn allen dat we wedstrijden op halve kracht kunnen spelen en winnen.

In die landen spelen Barca Real en Atletico nooit op halve kracht. Wat zijn doen is vol stormen en zodra er een ruime voorsprong staat nemen ze gas terug. Twee heel verschillende dingen...

Het is toch te zot voor woorden dat spelers van Ajax of PSV die in principe nog niets gepresteerd hebben in Europa wedstrijden op halve kracht denken te kunnen spelen.
En niet alleen in Europa. Vooral in de eredivisie. Het zit ook een beetje in het Nederlsnda bloed. Alleen presteren als het moet.
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 22:51 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

En niet alleen in Europa. Vooral in de eredivisie. Het zit ook een beetje in het Nederlsnda bloed. Alleen presteren als het moet.
En juist dan presteren we in Nederland niet..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 januari 2016 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2016 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

En juist dan presteren we in Nederland niet..
Ik vind juist dat Nederlanders over het algemeen niet gemotiveerd zijn tegen de kleintjea. Neem het NL elftal. Winnen vaak van de groten. Tegen de kleintjes tekort. Neem PSV als je de EL en de CL vergelijkt. Neem ajax winnens van barca maar altijd in de EL weer er onderuit. Nl elftal poulefase alles verloren maar winnen wel van spanje
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 01:59 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Nederlanders over het algemeen niet gemotiveerd zijn tegen de kleintjea. Neem het NL elftal. Winnen vaak van de groten. Tegen de kleintjes tekort. Neem PSV als je de EL en de CL vergelijkt. Neem ajax winnens van barca maar altijd in de EL weer er onderuit. Nl elftal poulefase alles verloren maar winnen wel van spanje
Op die manier heb je zeker gelijk.

Ik kan er namelijk overigens ook niet tegen hoe een ADO en Utrecht zich kan opladen tegen Ajax, en dan altijd wel het uiterste van zichzelf vraagt, of hoe een Roda en een NAC zich opladen tegen een PSV.

Die instelling moet je als profvoetballer altijd en iedere wedstrijd kunnen brengen totdat de wedstrijd beslist is.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 20 januari 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Op die manier heb je zeker gelijk.

Ik kan er namelijk overigens ook niet tegen hoe een ADO en Utrecht zich kan opladen tegen Ajax, en dan altijd wel het uiterste van zichzelf vraagt, of hoe een Roda en een NAC zich opladen tegen een PSV.

Die instelling moet je als profvoetballer altijd en iedere wedstrijd kunnen brengen totdat de wedstrijd beslist is.
Dat zeker. Werken voor je geld en de supporters.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 januari 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Op die manier heb je zeker gelijk.

Ik kan er namelijk overigens ook niet tegen hoe een ADO en Utrecht zich kan opladen tegen Ajax, en dan altijd wel het uiterste van zichzelf vraagt, of hoe een Roda en een NAC zich opladen tegen een PSV.

Die instelling moet je als profvoetballer altijd en iedere wedstrijd kunnen brengen totdat de wedstrijd beslist is.
Haha dat roda heb ik me inderdaad al jaren aan geirriteerd. Ik woon in de buurt van roda en in mijn omgeving vond men het grappig dat roda keer op keer van psv won (of gelijkspeelde). En ook nac uit ja. Dat heeft ajax heel erg met Utrecht inderdaad.
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 12:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha dat roda heb ik me inderdaad al jaren aan geirriteerd. Ik woon in de buurt van roda en in mijn omgeving vond men het grappig dat roda keer op keer van psv won (of gelijkspeelde). En ook nac uit ja. Dat heeft ajax heel erg met Utrecht inderdaad.
Dat die clubs dan wat extras brengen begrijp ik niet, dat betekend namelijk dat je normaal dus niet alles geeft..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 20 januari 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat die clubs dan wat extras brengen begrijp ik niet, dat betekend namelijk dat je normaal dus niet alles geeft..
Inderdaad. En dat vind ik best erg. Voor zo'n royaal salaris zou je toch wel 1 keer in de week keihard moeten werken om te winnen.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 20 januari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 19:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat vind ik best erg. Voor zo'n royaal salaris zou je toch wel 1 keer in de week keihard moeten werken om te winnen.
Voor dat geld vreten de meeste mensen het gras erbij op
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 20 januari 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Voor dat geld vreten de meeste mensen het gras erbij op
Zou me heerlijk smaken bij zo'n inkomen😝
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 20 januari 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 21:09 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Zou me heerlijk smaken bij zo'n inkomen😝
Idd
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2016 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Voor dat geld vreten de meeste mensen het gras erbij op
Toch blijkt het tegendeel, wij roepen allemaal hetzelfde. Maar ik kan geen enkele Nederlandse speler opnoemen die het ook daadwerkelijk iedere week doet.. Misschien allee Dirk Kuyt.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 21 januari 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch blijkt het tegendeel, wij roepen allemaal hetzelfde. Maar ik kan geen enkele Nederlandse speler opnoemen die het ook daadwerkelijk iedere week doet.. Misschien allee Dirk Kuyt.
Nederlanders niet nee, maar kijk maar eens naar een godin van atletico of een mascherano van barca.. Die doen alles voor de winst.
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 13:07 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Nederlanders niet nee, maar kijk maar eens naar een godin van atletico of een mascherano van barca.. Die doen alles voor de winst.
Daarom zeg ik ook dat wij nooit meer mee zullen tellen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 januari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat wij nooit meer mee zullen tellen..
Jullie niet, wij wel😝
remco k
 remco k - vrijdag 22 januari 2016 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2016 - 20:00 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Jullie niet, wij wel😝
Ook niet kerel. Echt niet. Meetellen is af en toe eens een halve finale spelen van een groot toernooi.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2016 - 05:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 00:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook niet kerel. Echt niet. Meetellen is af en toe eens een halve finale spelen van een groot toernooi.
Haha. Ik snap zowel jou als Pietje. Meetellen met de echte topclubs als bayerm barcelona, ja dat wordt erg moeilijk. Helaas. Nederland verdient beter vind ik. Maar laten we eerlijk zijn. Dat psv overwintert in de cl is goed voor het hele NLe voetbal. Weet je
Ik ben al ongelofelijk trots op PSV in de cl dit seizoen. Maar echt. Ik psv KAN atletico verslaan. Psv is ongelofelijk goed in de topwedstrijden. En atletico is een geweldig collectief, maar PSV eveneens
Het is zuur dat de jong niet meedoet. Maar STEL psv wint thuis met 1-0, dan zou je zomaar door kunnen komen!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 januari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 00:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook niet kerel. Echt niet. Meetellen is af en toe eens een halve finale spelen van een groot toernooi.
Precies, zoals de UEFA cup in 2002..
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, zoals de UEFA cup in 2002..
Inderdaad. 14 jaar geleden voor het laatst. Pffff
remco k
 remco k - zondag 24 januari 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2016 - 05:01 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha. Ik snap zowel jou als Pietje. Meetellen met de echte topclubs als bayerm barcelona, ja dat wordt erg moeilijk. Helaas. Nederland verdient beter vind ik. Maar laten we eerlijk zijn. Dat psv overwintert in de cl is goed voor het hele NLe voetbal. Weet je
Ik ben al ongelofelijk trots op PSV in de cl dit seizoen. Maar echt. Ik psv KAN atletico verslaan. Psv is ongelofelijk goed in de topwedstrijden. En atletico is een geweldig collectief, maar PSV eveneens
Het is zuur dat de jong niet meedoet. Maar STEL psv wint thuis met 1-0, dan zou je zomaar door kunnen komen!
Ik denk oprecht dat jullie geen schijn van kans hebben. Atletico doet het erg goed momenteel. En is als enige ploeg de laatste jaren wel in staat om van real en barca te winnen. Overigens geen schande hiervan te verliezen hoor.

En inderdaad hee erg knap van PSV. Maar overwinteren in de cl is nog wat anders dan meetellen in Europa. Dan moet je structuree overwinteren. En af en toe een halve finale spelen van de el of cl.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 januari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 januari 2016 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. 14 jaar geleden voor het laatst. Pffff
Af en toe eens zei je toch maat..😁
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 14:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Af en toe eens zei je toch maat..😁
Jazeker. Jullie zijn Europese top kerel..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 januari 2016 - 17:22   quote  deeplink  
Nee joh wij wel..
remco k
 remco k - dinsdag 26 januari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:
Nee joh wij wel..
Dat zegt ik net..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 januari 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Das die taalbarriere wij verstaan namelijk iets anders onder jullie..😉
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:01 schreef RenatoBos het volgende:
Das die taalbarriere wij verstaan namelijk iets anders onder jullie..😉
Das waar ook, jullie spreken geen Nederlands.
VVout
 VVout - woensdag 27 januari 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Das waar ook, jullie spreken geen Nederlands.
Een eigen taal heeft een fundament, het spraakgebrek van jullie is gewoon een manco.
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 12:04 schreef VVout het volgende:

[..]

Een eigen taal heeft een fundament, het spraakgebrek van jullie is gewoon een manco.
Ik kom niet uit Amsterdam, geen idee waar je het over hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Prijs je gelukkig man..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2016 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt ik net..
Zegt ik niet..😁
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2016 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zegt ik niet..😁
Nergens beweert dat ik goed Nederlands kan pik.. :-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 januari 2016 - 17:07   quote  deeplink  
Das waar gappie..😉
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2016 - 13:59   quote  deeplink  
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/02/04/nederlands-asielbeleid-een-van-de-strengste-van-eu
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Nederland is binnen de Europese Unie een van de landen met het strengste asielbeleid. De kans dat een asielzoeker in Nederland een verblijfsvergunning krijgt, is kleiner dan in bijvoorbeeld België, Duitsland, Italië en Frankrijk, zo blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het WODC, het wetenschappelijk onderzoek- en documentatiecentrum van het ministerie van Justitie.

Eerste keer dat deze verschillen zijn onderzocht
Het is de eerste keer dat de verschillen in het toelatingsbeleid tussen Europese landen zijn onderzocht. Het rapport (57 paginas) is samen met een begeleidende brief naar de Kamer gestuurd.

Uit het onderzoek, dat zich focust op de cijfers van 2014, blijkt dat Nederland ondanks een hoog percentage verstrekte verblijfsvergunningen toch tot de meest restrictieve landen in Europa behoort. De verklaring daarvoor: Nederland ontvangt weinig vluchtelingen voor wie een toekenning relatief kansloos is, zoals Oost-Europeanen en West-Afrikanen. Juist veel vluchtelingen die kansrijk zijn, zoals uit Syrië en Eritrea, vragen hier asiel aan. Maar voor die laatste groep is Nederland juist strenger dan andere Europese landen.

Landen waarbij het inwilligingspercentage lager ligt dan dat van Nederland zijn: Griekenland, Hongarije, Roemenië en Polen. Nederland staat op de vijfde plek, gevolgd door het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Spanje.

Lees ook: Ook de draad kwijt in het asieldebat? Dit zijn de feiten.
Onderzoek was op verzoek van Tweede Kamer
De Tweede Kamer had in 2014 opheldering gevraagd over de grote verschillen tussen Europese landen in het aantal verstrekte verblijfsvergunningen aan asielzoekers. Soms heerste de vrees dat Nederland veel soepeler is dan andere landen, mede doordat Nederland al jaren verhoudingsgewijs veel verblijfsvergunningen verstrekt; van alle asielverzoeken in de eerste negen maanden van 2015 werd 70 procent ingewilligd, tegenover een Europees gemiddelde van 47 procent. In 2014 was dat 67 procent tegenover 45 procent in heel Europa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Feyenoord - PSV (zondag 17 januari 2016, 14.30 uur) 0 - 2 ❗️😝👏









0.0096011