BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - zondag 07 februari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
het is elk seizoen hetzelfde verhaal, als het er op aankomt haken we af. Maakt niet uit hoe goed of slecht je voetbalt, punten maakt je kampioen... niks anders
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 februari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
En tegen de sprrkkoren wie niet springt die is geen jood, als wij het doen wordt fritjs en zijn dochtertje Barend altijd boos.
Wij zijn rascisten toch. Maar doet niets af van ons verlies
sambo
 sambo - zondag 07 februari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Staan vandaag vijfde , op naar play offs denk het niet zo door gaat rechter rijtje . Gio eruit wordt niet wat met hem als trainer, maakt elftal niet beter en wisselt ook nog slecht . Ben er helemaal klaar mee met kuttrainer en hele directie.pff
ar
 ar - zondag 07 februari 2016 - 14:34   quote  deeplink  
Volgende wedstrijd schiet bahoer zo, n bal in de 2e ring...
koekie
 koekie - zondag 07 februari 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:
Ajax wint verdiend, we zijn nooit beter geweest.
Yep... alleen het vervelende is da de laatste 5 Klassiekers wij beter waren en zij wonnen of gelijk speelden. Mentaliteit/ kwaliteit... zeg het maar?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:35 schreef koekie het volgende:

[..]

Yep... alleen het vervelende is da de laatste 5 Klassiekers wij beter waren en zij wonnen of gelijk speelden. Mentaliteit/ kwaliteit... zeg het maar?
Tweede helft konden we niet meer brengen wat je de eerste helft wel kon.
Van Bronckhorst weet nog niet wat je dan moet doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 februari 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Elia nu echt een maand langs de kant.
Vilhena redelijk gespeeld.
Tapia veelbelovend.
Bilal achteruitgang.

Gekloot in de verdediging oorzaak 2-1.

Al met al tóch een beter Feyenoord dan de laatste 3 maanden.
Aanvallend vrij krachteloos.
Starten vanuit de verdedigende formatie komende tijd beste optie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Zolang Vilhena speelt, win je niets meer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Toornstra fris, Tapia hoopvol, boteghin wat fouten maar wel potentie is sneller dan Vlaar was
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Matige Klassieke voor 020 was niet nodig geweest
ik heb wel betere gezien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 februari 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:35 schreef koekie het volgende:

[..]

Yep... alleen het vervelende is da de laatste 5 Klassiekers wij beter waren en zij wonnen of gelijk speelden. Mentaliteit/ kwaliteit... zeg het maar?
Fysiek de betere ja,maar nooit combinerend en voetballend en in de afronding...
Bijvoorbeeld die El Ghazi loopt in de eerste helft door op een balletje die dreigt over de achterlijn te gaan.Maar blijf via de cornervlag binnen.wilskracht en intelligentie?
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 februari 2016 - 14:41   quote  deeplink  
Geluk
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fysiek de betere ja,maar nooit combinerend en voetballend en in de afronding...
Bijvoorbeeld die El Ghazi loopt in de eerste helft door op een balletje die dreigt over de achterlijn te gaan.Maar blijf via de cornervlag binnen.wilskracht en intelligentie?
Ik heb hun minstens zes keer er voetballend kort tikkend uit zien komen.
Ons, welgeteld, nul keer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 februari 2016 - 14:43   quote  deeplink  
1e helft heb ik dat wel degelijk een paar maal gezien.
Dat verraste me juist.
Maar was net zo snel weer over.
koekie
 koekie - zondag 07 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Calimero
Hoezo Calimero? vind je de actie normaal dan? Mag Appie53 dit niet vermelden.??
Stelletje hersenlozen zijn het.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Ben benieuwd wat de KNVB hier aan gaat doen:
[ afbeelding ]
Update 14:30
De KNVB heeft gereageerd op de ophef rond doelman Kenneth Vermeer. De harde kern van Ajax heeft voor aanvang van De Klassieker een aan een touw hangende pop opgehangen van de oud-Ajacied. De voetbalbond heeft kennis genomen van het incident.

Volgens de NOS noemt de KNVB het een "verwerpelijke actie van een heel klein deel van de Ajax-aanhang." Of er actie ondernomen wordt, is nog niet bekend. "Het zou kunnen dat de club deze mensen zelf aanspreekt op hun gedrag", aldus een woordvoerder van de KNVB. Overigens werd de Feyenoord-doelman een gedeelte van de wedstrijd uitgefloten door de Ajax-aanhang.

Een woordvoerder van Ajax is niet bekend met het incident en wilde niet op het voorval reageren. Na de gebeurtenissen in Den Haag van enkele weken geleden, is dit een nieuwe smet op het voetbal waar wederom Ajax bij betrokken is. Toen vonden fans van ADO Den Haag het nodig om Ajax-middenvelder Riechedly Bazoer racistisch te bejegenen.

Update 14:40: Volgens diverse bronnen op Twitter is de dader van het Vermeer-incident opgepakt. De persoon is na het laatste fluitsignaal aangehouden en wordt strafrechtelijk vervolgd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb hun minstens zes keer er voetballend kort tikkend uit zien komen.
Ons, welgeteld, nul keer.
Precies en zelfs in hun slechtste periodes kunnen ze daar nog op terugvallen..Technisch combineren.
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 februari 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:33 schreef sambo het volgende:
Staan vandaag vijfde , op naar play offs denk het niet zo door gaat rechter rijtje . Gio eruit wordt niet wat met hem als trainer, maakt elftal niet beter en wisselt ook nog slecht . Ben er helemaal klaar mee met kuttrainer en hele directie.pff
Ik ben met jou helemaal klaar je hebt geen verstand om op deze Topic te verschijnen
blij A.U.B. weg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 februari 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:39 schreef Stylzz het volgende:
Zolang Vilhena speelt, win je niets meer.
Daar ben ik het helemaal mee eens! NOOIT meer opstellen deze verrader !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 februari 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:35 schreef koekie het volgende:

[..]

Yep... alleen het vervelende is da de laatste 5 Klassiekers wij beter waren en zij wonnen of gelijk speelden. Mentaliteit/ kwaliteit... zeg het maar?
Vooral mentaliteitskwestie en in mindere mate de kwaliteit ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 februari 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 13:29 schreef Appie53 het volgende:
Misschien laatste 10m gokken op Kramer?
En goed bevallen die gok?
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En goed bevallen die gok?
Ik zag een stadion vol, vond ze allemaal ruk
Appie53
 Appie53 - zondag 07 februari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En goed bevallen die gok?
Nou nee, er is niet beter.
Els
 Els - zondag 07 februari 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Update 14:30
De KNVB heeft gereageerd op de ophef rond doelman Kenneth Vermeer. De harde kern van Ajax heeft voor aanvang van De Klassieker een aan een touw hangende pop opgehangen van de oud-Ajacied. De voetbalbond heeft kennis genomen van het incident.

Volgens de NOS noemt de KNVB het een "verwerpelijke actie van een heel klein deel van de Ajax-aanhang." Of er actie ondernomen wordt, is nog niet bekend. "Het zou kunnen dat de club deze mensen zelf aanspreekt op hun gedrag", aldus een woordvoerder van de KNVB. Overigens werd de Feyenoord-doelman een gedeelte van de wedstrijd uitgefloten door de Ajax-aanhang.

Een woordvoerder van Ajax is niet bekend met het incident en wilde niet op het voorval reageren. Na de gebeurtenissen in Den Haag van enkele weken geleden, is dit een nieuwe smet op het voetbal waar wederom Ajax bij betrokken is. Toen vonden fans van ADO Den Haag het nodig om Ajax-middenvelder Riechedly Bazoer racistisch te bejegenen.

Update 14:40: Volgens diverse bronnen op Twitter is de dader van het Vermeer-incident opgepakt. De persoon is na het laatste fluitsignaal aangehouden en wordt strafrechtelijk vervolgd.
Goed dat die malloot is opgepakt. Want uiteindelijk komt het neer op bedreiging. Nu maar hopen dat de Amsterdamse politie daar beter op reageert dan de Rotterdamse.
Els
 Els - zondag 07 februari 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zag een stadion vol, vond ze allemaal ruk
:)
Els
 Els - zondag 07 februari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Zag trouwens ook hele bedenkelijke reacties op twitter. Wat een trieste mensen lopen er toch rond in Nederland.
MMM
 MMM - zondag 07 februari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Eerste helft ging nog wel, tweede helft weer het oude liedje. Niet om aan te zien en als mietjes de duels in. Karsdorp en van Beek zijn geen schim meer van voor de winterstop. Kramer en Elia die als trutjes invallen, vooral die laatste voorlopig maar lekker even op de bank houden. Ach, doe Kramer ook maar.
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 07 februari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Nou... zucht... tsja... 😕
nr 10
 nr 10 - zondag 07 februari 2016 - 14:52   quote  deeplink  
Vol stadion? Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Was niet uitverkocht. Ze staan een week tweede en ze lopen al weer weg. JLAW.
tomson
 tomson - zondag 07 februari 2016 - 14:52   quote  deeplink  
En zo hebben we dus de 3e plek aan Heracles (!) gelaten en 6 nederlagen om 1 (lucky ) winstpartij bij laagvlieger Roda geboekt sinds de winterstop . Op de bank zitten een paar zombies lijkt het wel en vGeel heeft zijn krediet bij mij al een tijdje opgebruikt Stadion is een drama, de aanhang is een drama, de instelling van een hoop spelers is drama het houdt maar niet op. Het is niks en het wordt ook nooit wat. De enige lol dat ik aan mn club beleef zijn ouwe youtube dilmpjes80 miljoen redenen dat wij nooit kampioen worden op de ABN bank in Amsterdam en ik weet niet hoeveel in Eendhoven. Het begint echt te wennen al dat geschamper van wie vroeger onze rivalen waren. De rivaliteit is het enige wat over is op het veld en in de bestuurskamer zijn we al lang geen factor meer in NL. Dan maar afreageren op het huishouden, gebeurt in ieder geval nog iets positiefs vandaag.. Fijne dag all ✌
Appie53
 Appie53 - zondag 07 februari 2016 - 14:52   quote  deeplink  
We staan nu 4e, hopelijk tijdelijk. Echter de beker kan veel goed maken.
ras
 ras - zondag 07 februari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Uitermate dom weer weggeven elke keer weer. Beter vier spelers uit de bundesliga dan deze zwakke uitslag. Weer ontzettend dom weggegeven. Ik word hier doodziek van. Heracles speelt 0-0 en Vitesse heeft hier ooit 0-4 gewonnen en wij kunnen die klap nooit uitdelen. Dat geeft toch te denken. We hebben ooit 8-2 verloren en maar 4-1 gerevancheerd. Waarom ligt onze uitdaging nooit in het feit om eens een keer keihard terug te slaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
nr 10
 nr 10 - zondag 07 februari 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Tegen PEC de zevende competitienederlaag op rij met ons kind van de club aan het roer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 14:55 schreef nr 10 het volgende:
Tegen PEC de zevende competitienederlaag op rij met ons kind van de club aan het roer.
Ik kan niet wachten
sambo
 sambo - zondag 07 februari 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Nou de bluffer jij heb er verstand van blijf zelf weg einde van het seizoen zal je het zien waar Feyenoord stand erg jammer tis gewoon zo.
daan limbos
 daan limbos - zondag 07 februari 2016 - 15:07   quote  deeplink  
Een aan het pluche klevende RvC, een slapende, de handen in onschuld wassende directie, een radeloze, incompetente staf, een elftal met nog niet de helft ere-divisie waardige spelers. Machteloze, tot het uiterste getergde supporters, waarvan een aantal randdebielen zichzelf niet meer in de hand heeft en de club een nog slechtere naam bezorgt. Alle ingredienten voor een horror-scenario zijn aanwezig.

Maar...................... men drinkt straks een glas, doet een plas en laat alles zoals het was............. Of niet, Martin van Geel?

O nee, niet alles, de seizoenkaarten zullen wel weer duurder worden en in de directie verhogen ze hun eigen salarisen van wege hun fantastische prestaties en ongelooflijke inzicht.

Tip voore Gio: blijf vooral Vilhena de Verrader opstellen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 februari 2016 - 15:10   quote  deeplink  
Lekkere tip.
ras
 ras - zondag 07 februari 2016 - 15:12   quote  deeplink  
Zet er maar beter een paar neer uit de Bundesliga, want ook uit hun Jupiler League gaan ze er tot de 90e minuut voor. Ik denk nog voor minder geld ook. Dit mis ik bij Feyenoord.
ras
 ras - zondag 07 februari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Heel dom weer weggegeven tegen dat Ajax wat totaal niks voorstelt. Vanwaar altijd underdog als Havenstad 1 uit Nederland. Het is toch niet te geloven dat het uniek is om weer eens een keer van Ajax te winnen met een Guidetti terwijl we een club moeten zijn met bravoure om de klus gewoon te klaren, net als een Vitesse of FC Utrecht zonder angst in de benen dit doet. Ongelooflijk gewoon.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 februari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Ti's gewoon jammer, we hadden dit niet hoeven te verliezen. Ik heb een beter Feyenoord gezien dan de afgelopen weken..
koekie
 koekie - zondag 07 februari 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's gewoon jammer, we hadden dit niet hoeven te verliezen. Ik heb een beter Feyenoord gezien dan de afgelopen weken..
Hej Renato. . Dat is niet zo moeilijk. Als je tegen 020 je niet op kun laden. .. .Maar vandaag en zeker de 2e helft is het gewoon weer kansloos en voornamelijk zeer pijnlijk
MMM
 MMM - zondag 07 februari 2016 - 15:31   quote  deeplink  
En hoe nu verder? Plek 3 zijn we momenteel kwijt. Volgende week PEC uit.

Man, wat een ellende..
MMM
 MMM - zondag 07 februari 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:25 schreef koekie het volgende:

[..]

Hej Renato. . Dat is niet zo moeilijk. Als je tegen 020 je niet op kun laden. .. .Maar vandaag en zeker de 2e helft is het gewoon weer kansloos en voornamelijk zeer pijnlijk
Bij de 2-1 zie ik iedereen als een stel mietjes de duels aangaan. Hoe graag wil je winnen dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 februari 2016 - 15:31   quote  deeplink  
zeven op een rij.
Vet cool
daan limbos
 daan limbos - zondag 07 februari 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Zijn wij nou allemaal zo dom of is Gio zo intelligent als het om Vilhena gaat. Volgens mij, en daarin sta ik niet alleen, trekt deze egoistische klootzak zijn wijfelende trainer (en dus het hele elftal) mee de verdoemenis in.
Persoonlijk vind ik dat na het smerige incident van vanmiddag onze "vrienden" uit Amsteldorp door de KNVB als straf tot verliezer moeten worden verklaard. Bovendien deze zelfbenoemde godenzonen 6 punten in mindering brengen. O nee, kan niet, het is de KNJB die de dienst uit maakt in Zeist.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Dus pec uit is hetzelfde als 020 uit ik zal eens even kijken op de ranglijst .....o nee ze sttan iets lager
Realistisch blijven maak van elke ploeg geen topploeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2016 door piet de paler --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 februari 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:31 schreef MMM het volgende:
En hoe nu verder? Plek 3 zijn we momenteel kwijt. Volgende week PEC uit.

Man, wat een ellende..
De vrije val is allang ingezet door Gio met het handhaven van Tony Vilhena !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 februari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Vond het spel wel weer een opwaartse lijn tonen.
En zo terecht was het verlies niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 februari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's gewoon jammer, we hadden dit niet hoeven te verliezen. Ik heb een beter Feyenoord gezien dan de afgelopen weken..
Tja, lekker als je zo redeneert! Kan je van elke mug een olifant maken ...
Het is nog steeds niet om aan te zien , vooral na rust!
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 februari 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2016 - 15:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, lekker als je zo redeneert! Kan je van elke mug een olifant maken ...
Het is nog steeds niet om aan te zien , vooral na rust!
Nee de nummer 1 en 2 voetballen wereldklasse

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari 2016, 12:30); 2-1









0.0231411