BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 31 januari 2016, 12:30); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2016 - 09:22   quote  deeplink  
cid156541_rod-aja_580x310.jpg

Alleen bij Ajax kan je bovenaan staan en toch bakken kritiek te verwerken krijgen. En toch is het zo en is de kritiek bovendien zeer terecht. De huidige stand kan niet verbloemen dat Frank de Boer, na een opleving in november, niet in staat is Ajax goed voetbal te laten spelen. De Boer krijgt het wel voor elkaar Ajax defensief ongenaakbaar te maken maar Ajax lijkt aanvallend wel verlamt en is niet in staat zelfs matige ploegen het echt moeilijk te maken. De cijfers sinds de winterstop zijn veelzeggend. Ajax speelde 3 duels, doelsaldo 2 voor, 0 tegen. Door het verschrikkelijk zwakke spel heeft Ajax de enige overgebleven concurrent PSV tot 1 punt laten naderen. Tegen Roda mogen dus geen fouten gemaakt worden in aanloop naar de Klassieker volgende week.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 86 duels tegen Roda JC. Daarvan won Ajax er 53 en gingen er 11 verloren. 22 Duels eindigden in een gelijk spel. Eerder dit seizoen speelde Ajax een van haar beste wedstrijden dit seizoen tegen Roda JC. In de ArenA werd het 6-0. Roda JC is de laatste jaren zeker geen lastige tegenstander gebleken voor Ajax. Het laatste verlies dateert van 2008 en sindsdien wist Roda de schade slechts 3 keer tot gelijkspel te beperken.

Roda JC bungelt als 13e onder aan de middenmoot door 2 winstpartijen op rij. De promovendus heeft als doelstelling toch vooral het ontlopen van de play-offs en hanteert daarbij een controlerende speelstijl. De Koempels maken nauwelijks goals, maar krijgen er ook maar vrij weinig tegen. Met een doelsaldo van 16 voor en 31 tegen is Roda met afstand de minst productieve ploeg van de Eredivisie. Qua goals tegen is Roda een goede middenmoter, zeker in de wetenschap dat 6 van die goals vielen in het eerste duel met Ajax.

Roda JC hanteert een soort handbalformatie die op er op papier uit ziet als 4-4-2 met een ruit op het middenveld. In de praktijk komt dat echter neer op 4 verdedigers, 3 controlerende middenvelders, 1 aanvallende middenvelder en 2 spitsen. Vrijwel alle aanvallen lopen over de linkerzijde via Van Peppen en Faik die dan spits Juric of aanvallende middenvelder Van Hyfte, beide 4 goals, moeten bedienen. Hicham Faik is dit seizoen de belangrijkste speler van Roda JC. De middenvelder heeft 2 assists en 3 goals en is de best beoordeelde Koempel dit seizoen.

Ajax is ronduit dramatisch uit de winterstop gekomen. Klaassen haakte geblesseerd af in Turkije en Tete scheurde de enkelband af en is 3 maanden uitgeschakeld. Nog vervelender is dat Ajax vreselijk slecht voetbal laat zien. In november leek Ajax de juist weg ingeslagen te zijn met een aantal goede wedstrijden die eenvoudig werden gewonnen maar ondertussen is Ajax weer terug op het uiterst dubieuze niveau waar de ploeg als 2 seizoenen mee kampt. Ajax is aanvallend onmachtig door voorspelbaar, traag en slordig voetbal. Achterin mag het dan staan als een huis, punten haal je door goals te maken en dus is de huidige situatie zorgwekkend. Ajax loopt, met de Klassieker in het vooruitzicht, het risico de koppositie te verspelen.

Frank de Boer toonde zich op donderdag hoopvol dat Klaassen terugkeert tegen Roda JC. De aanvoerder van Ajax wordt volgens De Boer node gemist. Achterin lijken Van der Hoorn en Veltman voorlopig te blijven staan, hoewel tegen Roda JC een 3-4-3 variant ook tot de mogelijkheden behoort. In dat geval zal de achterhoede gevormd worden door Veltman, Riedewald en Dijks en zal het middenveld waarschijnlijk versterkt worden met Sinkgraven. Voorin lijkt El Ghazi zeker van een basisplaats, waarschijnlijk vergezeld door Younes en Milik.

De beelden zijn 6-0 overwinning eerder dit seizoen. In een goede wedstrijd walste Ajax over Roda heeb en mocht het zichzelf eigenlijk aanrekenen dat de score niet aanzienlijk hoger uitviel.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 januari 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Sjappo voor je schrijfkunst. Weer heel mooi gedaan!
Ik denk dat we zondag toch wel een relatief makkelijke overwinning mee naar huis nemen. Ik ga voor een 0-4.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 09:48   quote  deeplink  
1-3!! Met als verrassing 3x Milik!! BAM!!!
p111
 p111 - vrijdag 29 januari 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Mooie topic Eide !!! wordt 0-2 Anwar en 1x Milik speciaal voor zijn fan Warrior
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 10:04 schreef p111 het volgende:
Mooie topic Eide !!! wordt 0-2 Anwar en 1x Milik speciaal voor zijn fan Warrior
Dat klopt niet, want dan scoort hij 3x! 😉
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 29 januari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
Mooi topic Eide :-) ik ga voor 0-3
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Mooi geschreven, maar ik voorspel niets meer 😕
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 29 januari 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Zelf denk ik wel dat het veld van Roda veel beter is dan het vorige veld van De Arena.
Daarom denk ik wel, dat we met 1-2 of 1-3 gaan winnen.
jodocus
 jodocus - vrijdag 29 januari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
0-1 is genoeg
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 januari 2016 - 15:21   quote  deeplink  
1-1
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 januari 2016 - 15:41   quote  deeplink  
Het wordt waarschijnlijk weer ballen zonder klaassen, dus dat blijkt lastig te zijn afgelopen potjes. Andere kant spelen op een beter veld dus das lekker. El ghazi vanaf het begin in de spits....sorry voor de milik fans maar het wordt el ghazi 3x BAM !!!!
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 29 januari 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Wat een schitterend wedstrijdtopic heb je weer gefabriceerd, Eide. Ik vind het iedere keer weer erg leuk en zeer lezenswaardig. Mijn oprechte complimenten.

Roda JC is (bijna) altijd weer een lastige opponent voor Ajax, althans in Kerkrade. Ajax draait op dit moment uiterst stroef en scoort al een paar wedstrijden zeer moeilijk. Ook Roda JC scoort overigens moeilijk en is niet voor niets de ploeg met de minst gescoorde doelpunten (16) in deze competitie.
Laten we maar hopen op een enkele bevlieging van onze spitsen. Ik mag verwachten, dat de Ajacieden weten wat er van hun verwacht wordt en ik verwacht dat de Boer zich deze keer niet tactisch gaat vergissen. Ajax zal Roda constant onder druk moeten houden in het besef dat zij deze wedstrijd moeten winnen, want PSV zal vanaf nu in het restant van dit seizoen Ajax beloeren en bespringen als een roofdier. Ajax is gewaarschuwd en mag geen fouten meer maken. Ik hoop op een (kleine) overwinning.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
1-3!! Met als verrassing 3x Milik!! BAM!!!
Zei je ook niet zoiets voorafgaand aan Heracles.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Ik hoor of lees het wel wat het wordt. Ik ga lekker met mijn kinderen weg. Ik maak geen tijd meer vrij voor Ajax zolang ze zo spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:45 schreef Brandje het volgende:
Ik hoor of lees het wel wat het wordt. Ik ga lekker met mijn kinderen weg. Ik maak geen tijd meer vrij voor Ajax zolang ze zo spelen.
.......
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Op de persconferentie van vandaag:

- Klaassen wordt morgen getest, hij lijkt het eerder niet als wel te halen.
- De kans op een nieuwe spits is klein
- Van Rhijn mag niet weg
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 19:39 schreef Eide het volgende:
Op de persconferentie van vandaag:

- Klaassen wordt morgen getest, hij lijkt het eerder niet als wel te halen.
- De kans op een nieuwe spits is klein
- Van Rhijn mag niet weg
Zo hebben ze toch weer de winterse transferperiode overleeft. Doodziek word je ervan. De Boer wil een spits. Twee weken later wil hij nog steeds een spits maar mag niet van de RvC want er moet eerst verkocht worden.Weer een week later heeft Overmars toch groen licht om (vervroegd) een spits te kopen dus er hoeft toch niet eerst verkocht te worden. Weer een week later mag er toch niet gekocht worden want er moet toch weer eerst verkocht worden.

Rukvoetbal. Rukbeleid. Wat maken ze godverdomme toch een tyfuszooi van me cluppie.
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 19:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo hebben ze toch weer de winterse transferperiode overleeft. Doodziek word je ervan. De Boer wil een spits. Twee weken later wil hij nog steeds een spits maar mag niet van de RvC want er moet eerst verkocht worden.Weer een week later heeft Overmars toch groen licht om (vervroegd) een spits te kopen dus er hoeft toch niet eerst verkocht te worden. Weer een week later mag er toch niet gekocht worden want er moet toch weer eerst verkocht worden.

Rukvoetbal. Rukbeleid. Wat maken ze godverdomme toch een tyfuszooi van me cluppie.
Niet alleen deze periode,maar dat weet je ook al langer Brandje.
Vanaf de aanstelling van de boer al..(toen moesten nog schulden weggewerkt worden), maar vanaf dat suarez
verkocht werd worden we al voor gek gehouden.
Er moest zeker iets degelijks voor teruggehaald/gehaald worden.
We zitten nog steeds te wachten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 19:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo hebben ze toch weer de winterse transferperiode overleeft. Doodziek word je ervan. De Boer wil een spits. Twee weken later wil hij nog steeds een spits maar mag niet van de RvC want er moet eerst verkocht worden.Weer een week later heeft Overmars toch groen licht om (vervroegd) een spits te kopen dus er hoeft toch niet eerst verkocht te worden. Weer een week later mag er toch niet gekocht worden want er moet toch weer eerst verkocht worden.

Rukvoetbal. Rukbeleid. Wat maken ze godverdomme toch een tyfuszooi van me cluppie.
Vraag me dan ook echt af wat er waar is van al die mediaberichten.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 januari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Inderdaad n grote bende daar bij onze mooie club....of zoals onze huiskrant de televaag zegt: een gênante vertoning. Hoe moeilijk kan het gvd zijn om n goede spits te halen??
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag me dan ook echt af wat er waar is van al die mediaberichten.
Dat recht heb je. Zoals ik er tegenaan kijk is het gewoon een grote zooi.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Inderdaad n grote bende daar bij onze mooie club....of zoals onze huiskrant de televaag zegt: een gênante vertoning. Hoe moeilijk kan het gvd zijn om n goede spits te halen??
Ja tuurlijk, we nemen alles aan wat de media van onze club vindt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 januari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat recht heb je. Zoals ik er tegenaan kijk is het gewoon een grote zooi.
Ja want jij zit er middenin? Tot nog toe is alleen de media met het groen licht verhaal gekomen en werd daarin Overmars geciteerd. Ik heb het hem nog nergens op tv persoonlijk zien vertellen. Maar zoals gebruikelijk wordt alles wat in de media geroepen wordt voor waarheid aangenomen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Inderdaad n grote bende daar bij onze mooie club....of zoals onze huiskrant de televaag zegt: een gênante vertoning. Hoe moeilijk kan het gvd zijn om n goede spits te halen??
Heel moeilijk. Dat is ze na Suarez niet gelukt en sindsdien hebben we ook alleen maar houten klagen als spits gehad. Siggi, Milik en ook de Jong eigenlijk. Al deed die laatste het met afstand als spits maar is natuurlijk gewoon een middenvelder.
Sinds de Boer trainer is stonden Siggi, Bulykin, de jong,Ebecillio, Klaassen, Milik, Schöne, Lodeiro, el Ghazi in de spits en ik vergeet er vast nog een paar.
Het is eigenlijk gewoon te triest voor woorden.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja want jij zit er middenin? Tot nog toe is alleen de media met het groen licht verhaal gekomen en werd daarin Overmars geciteerd. Ik heb het hem nog nergens op tv persoonlijk zien vertellen. Maar zoals gebruikelijk wordt alles wat in de media geroepen wordt voor waarheid aangenomen.
Tsja blijf jij je lekker verstoppen dat de media alles maar verzint. Er werd gesproken dat Ajax de Jong terug wilde halen maar De Jong zag zichzelf meer als middenvelder en dus ging Overmars er niet voor. Dat kwam naar buiten na het bericht dat Overmars een spits mocht halen
bully
 bully - vrijdag 29 januari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Van Gelder laat van zich horen: 'Waarom neemt Overmars geen ontslag?

Als het aan Jack van Gelder ligt, stapt Marc Overmars zo snel mogelijk op bij Ajax. De presentator van Ziggo Sport vindt het een kwalijke zaak dat de directeur voetbalzaken weinig te vertellen heeft bij de Amsterdamse club.

'Waarom neemt Marc Overmars geen ontslag? De RvC maakt de dienst uit. De supporters zijn de dupe van gebrek aan durf en slagvaardigheid', schrijft Van Gelder op zijn Twitterkanaal. 'Hij mag geen echte versterking aantrekken en slaagt er niet in om 'ballast' te verkopen. Prima job dus', aldus een cynische Van Gelder.

Overmars ligt de laatste tijd flink onder vuur bij Ajax. De oud-voetballer wordt mede door supporters verantwoordelijk gehouden voor het feit dat de club nog geen nieuwe spits heeft vast weten te leggen. Trainer Frank de Boer legt het balletje juist weer bij Overmars. Het beleid van de club is dat er eerst een speler van de loonlijst moet, alvorens er een nieuwe speler wordt aangetrokken.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/635259/van-gelder-laat-van-zich-horen-waarom-neemt-overmars-geen-ontslag-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

vind dit wel een opmerkelijke opmerking van Jack van Gelder.
had ik niet van hem verwacht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Ik heb van begin af aan nooit geloofd dat Ajax een spits zal kopen....

A)een beetje spits ben je zo 10 tot 15 miljoen kwijt...en dat gaat Ajax niet betalen
B}een ervaren doelpunten machine kost nog meer
C)Geen ervaren spits wil in de eredivisie spelen....tweede divisie in Engeland en Duitsland verdienen ze al meer.

Enige wat Ajax kan doen is een ugh miljoen in het scouting/netwerk stoppen...dan vinden ze misschien 1x in de 5 jaar een pareltje....en dan bedoel ik Zuid Amerika daar loopt meer als in Scandinavië, dat is hetzelfde niveau als Nederland.
Petterson, Litmanen. Gronkjear waren uitschieters...en waarschijnlijk vergeet ik er een paar.

Kijk eens wat er rond balt op de Europese velden wat Zuid Amerikanen betreft....die moeten wij ook kunnen scouten...en dan heb ik het nog niet eens over Chinezen...meer dan 1 miljard inwoners daar loopt vast een 2de Messi ergens rond
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 20:49 schreef bully het volgende:
Van Gelder laat van zich horen: 'Waarom neemt Overmars geen ontslag?

Als het aan Jack van Gelder ligt, stapt Marc Overmars zo snel mogelijk op bij Ajax. De presentator van Ziggo Sport vindt het een kwalijke zaak dat de directeur voetbalzaken weinig te vertellen heeft bij de Amsterdamse club.

'Waarom neemt Marc Overmars geen ontslag? De RvC maakt de dienst uit. De supporters zijn de dupe van gebrek aan durf en slagvaardigheid', schrijft Van Gelder op zijn Twitterkanaal. 'Hij mag geen echte versterking aantrekken en slaagt er niet in om 'ballast' te verkopen. Prima job dus', aldus een cynische Van Gelder.

Overmars ligt de laatste tijd flink onder vuur bij Ajax. De oud-voetballer wordt mede door supporters verantwoordelijk gehouden voor het feit dat de club nog geen nieuwe spits heeft vast weten te leggen. Trainer Frank de Boer legt het balletje juist weer bij Overmars. Het beleid van de club is dat er eerst een speler van de loonlijst moet, alvorens er een nieuwe speler wordt aangetrokken.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/635259/van-gelder-laat-van-zich-horen-waarom-neemt-overmars-geen-ontslag-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

vind dit wel een opmerkelijke opmerking van Jack van Gelder.
had ik niet van hem verwacht.
Klopt z'n Funtie is al beperkter geworden ..,maar hij heeft toch ook wel genoeg tijd gehad.
Dacht ik zo.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb van begin af aan nooit geloofd dat Ajax een spits zal kopen....

A)een beetje spits ben je zo 10 tot 15 miljoen kwijt...en dat gaat Ajax niet betalen
B}een ervaren doelpunten machine kost nog meer
C)Geen ervaren spits wil in de eredivisie spelen....tweede divisie in Engeland en Duitsland verdienen ze al meer.

Enige wat Ajax kan doen is een ugh miljoen in het scouting/netwerk stoppen...dan vinden ze misschien 1x in de 5 jaar een pareltje....en dan bedoel ik Zuid Amerika daar loopt meer als in Scandinavië, dat is hetzelfde niveau als Nederland.
Petterson, Litmanen. Gronkjear waren uitschieters...en waarschijnlijk vergeet ik er een paar.

Kijk eens wat er rond balt op de Europese velden wat Zuid Amerikanen betreft....die moeten wij ook kunnen scouten...en dan heb ik het nog niet eens over Chinezen...meer dan 1 miljard inwoners daar loopt vast een 2de Messi ergens rond
Ik word een beetje simpel van de link tussen een goede spits en dat hij perse duur dan zal zijn. Dus dat gezever van De Boer. Goede spelers komen niet Nederland is ook zo'n lulkoek. Leg mij dan eens uit dat Psv drie spelers haalt waarvan twee uit de spanje en een uit de Bundesliga. Is hun scouting dan zoveel beter? Nee dat denk ik niet want De Jong, Guardado en Moreno zijn al gearriveerde spelers. Dus betalen ze daar dan beter? Of hebben ze daar gewoon maling aan polsen ze meer spelers in de hoop dat iemand toehapt wat ook gebeurd.
Dus kap eens met nederige. We zijn nog steeds Ajax en als psv zulke spelers kan haken dan kunnen wij dat ook.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik word een beetje simpel van de link tussen een goede spits en dat hij perse duur dan zal zijn. Dus dat gezever van De Boer. Goede spelers komen niet Nederland is ook zo'n lulkoek. Leg mij dan eens uit dat Psv drie spelers haalt waarvan twee uit de spanje en een uit de Bundesliga. Is hun scouting dan zoveel beter? Nee dat denk ik niet want De Jong, Guardado en Moreno zijn al gearriveerde spelers. Dus betalen ze daar dan beter? Of hebben ze daar gewoon maling aan polsen ze meer spelers in de hoop dat iemand toehapt wat ook gebeurd.
Dus kap eens met nederige. We zijn nog steeds Ajax en als psv zulke spelers kan haken dan kunnen wij dat ook.
Ja hun scouting is beter....zo duidelijk als wat Brandje
Hun coach ??....Pereiro zou bij mij ten alle tijden basis staan
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 januari 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja hun scouting is beter....zo duidelijk als wat Brandje
Hun coach ??....Pereiro zou bij mij ten alle tijden basis staan
Flip is net zo behoudend als Frank daarom speelt Pereiro niet vaal want die laat verdediging nog wel steekjes vallen maar ik vind hey ook een zeer goede speler.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 januari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 22:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Flip is net zo behoudend als Frank daarom speelt Pereiro niet vaal want die laat verdediging nog wel steekjes vallen maar ik vind hey ook een zeer goede speler.
Behoudend >>> Angstig en voetbal verneukend
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:45 schreef Brandje het volgende:
Ik hoor of lees het wel wat het wordt. Ik ga lekker met mijn kinderen weg. Ik maak geen tijd meer vrij voor Ajax zolang ze zo spelen.
Lekker gaan dan!

Alleen supporter als het goed gaat....

Doeiiii!!
Eide
 Eide - vrijdag 29 januari 2016 - 23:12   quote  deeplink  
Als het slecht gaat voel je je klote. Als het goed gaat is het extase. Het hoort er allebei bij. Het is geen feest de afgelopen 2 seizoenen maar je bent toch fan en dus kijk je toch. Althans, zo zie ik dat.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 januari 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:12 schreef Eide het volgende:
Als het slecht gaat voel je je klote. Als het goed gaat is het extase. Het hoort er allebei bij. Het is geen feest de afgelopen 2 seizoenen maar je bent toch fan en dus kijk je toch. Althans, zo zie ik dat.
Eens!

Je zeikt, maar je kijkt!
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eens!

Je zeikt, maar je kijkt!
Of zoals hulshof het verwoorde..

Je mag alleen zelf zeiken over ajax..Van een ander wil je het niet horen!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 januari 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 17:45 schreef Brandje het volgende:
Ik hoor of lees het wel wat het wordt. Ik ga lekker met mijn kinderen weg. Ik maak geen tijd meer vrij voor Ajax zolang ze zo spelen.
Mijn kinderen zijn het belangrijkste in mijn leven, maar ik heb een seizoen kaart en mis in principe geen thuiswedstrijd en de uitwedstrijden kijk ik rechtstreeks en mijn kinderen met mij. Als ze niet willen kijken, gaan ze zelf spelen of mijn vrouw houdt ze bezig ;-)

Maar ik zit in de ArenA of kijk dus elke wedstrijd, of zou goed spelen of heel slecht.
Ik kan (en wil) niet zonder ajax***
enough
 enough - vrijdag 29 januari 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn het belangrijkste in mijn leven, maar ik heb een seizoen kaart en mis in principe geen thuiswedstrijd en de uitwedstrijden kijk ik rechtstreeks en mijn kinderen met mij. Als ze niet willen kijken, gaan ze zelf spelen of mijn vrouw houdt ze bezig ;-)

Maar ik zit in de ArenA of kijk dus elke wedstrijd, of zou goed spelen of heel slecht.
Ik kan (en wil) niet zonder ajax***
Ronald is TOP!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 januari 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

....... Is hun scouting dan zoveel beter? Nee dat denk ik niet want De Jong, Guardado en Moreno zijn al gearriveerde spelers. Dus betalen ze daar dan beter? Of hebben ze daar gewoon maling aan polsen ze meer spelers in de hoop dat iemand toehapt wat ook gebeurd.
Dus kap eens met nederige. We zijn nog steeds Ajax en als psv zulke spelers kan haken dan kunnen wij dat ook.
....... Bij psv betalen ze zaakwaarnemens beter dan bij ajax. Dat is overigens algemeen bekend, maar ajax wil dat niet op die manier......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 januari 2016 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:39 schreef enough het volgende:

[..]

Of zoals hulshof het verwoorde..

Je mag alleen zelf zeiken over ajax..Van een ander wil je het niet horen!!
Klopt ook wel een beetje....
Als iemand jou iets minder leuks zegt over je kind, wil je het niet horen...., maar zelf zou je je kind soms ook achter het behang willen plakken ;-)
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:51 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Klopt ook wel een beetje....
Als iemand jou iets minder leuks zegt over je kind, wil je het niet horen...., maar zelf zou je je kind soms ook achter het behang willen plakken ;-)
hahahha Haat/liefde ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 januari 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:47 schreef enough het volgende:

[..]

Ronald is TOP!!
Mwah... ik vind het een lul
enough
 enough - zaterdag 30 januari 2016 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 00:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah... ik vind het een lul
Ja een positieve lul ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Lekker gaan dan!

Alleen supporter als het goed gaat....

Doeiiii!!
Ik wilde er eerst niet op reageren maar je hebt helemaal gelijk! Brandje laat zich hier behoorlijk kennen. En in principe moet je elke wedstrijd van Ajax willen zien. Of het nu kut gaat of niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:12 schreef Eide het volgende:
Als het slecht gaat voel je je klote. Als het goed gaat is het extase. Het hoort er allebei bij. Het is geen feest de afgelopen 2 seizoenen maar je bent toch fan en dus kijk je toch. Althans, zo zie ik dat.
+33!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 januari 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn het belangrijkste in mijn leven, maar ik heb een seizoen kaart en mis in principe geen thuiswedstrijd en de uitwedstrijden kijk ik rechtstreeks en mijn kinderen met mij. Als ze niet willen kijken, gaan ze zelf spelen of mijn vrouw houdt ze bezig ;-)

Maar ik zit in de ArenA of kijk dus elke wedstrijd, of zou goed spelen of heel slecht.
Ik kan (en wil) niet zonder ajax***
+33!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Lekker gaan dan!

Alleen supporter als het goed gaat....

Doeiiii!!
Hey grootmuil. Heb al zo'n 20 jaar een seizoenskaart. Tussen mijn 18e en 25e overal geweest. Uit en thuis. Zowel europees, beker als competitie en dan gaat een internetsupporter mij even zeggen dat ik een succes supporter ben. Flikker eens snel op als je niet weet waarover je praat.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2016 - 23:43 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn het belangrijkste in mijn leven, maar ik heb een seizoen kaart en mis in principe geen thuiswedstrijd en de uitwedstrijden kijk ik rechtstreeks en mijn kinderen met mij. Als ze niet willen kijken, gaan ze zelf spelen of mijn vrouw houdt ze bezig ;-)

Maar ik zit in de ArenA of kijk dus elke wedstrijd, of zou goed spelen of heel slecht.
Ik kan (en wil) niet zonder ajax***
Mag. Eerder moest alles wijken voor Ajax. Ben overal geweest met de club tot aan de wereldbeker in Tokyo toe. Genoa uit was mijn europese uit debuut.
Door drukke baan moest nog steeds alles wijken voor Ajax. Ik doe het niet meer zo lang ze zo spelen. Een dag per week vrij en die ga ik vrij maken voor me kinderen. Zo simpel is het. En als ik dan een nepsupporter ben volgens jullie dan heb ik maar een ding te zeggen. ROT EVEN SNEL OP!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 08:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wilde er eerst niet op reageren maar je hebt helemaal gelijk! Brandje laat zich hier behoorlijk kennen. En in principe moet je elke wedstrijd van Ajax willen zien. Of het nu kut gaat of niet.
Grappig dat zulke opmerkingen altijd komen van mensen die met hun toetsenbordje op schoot elke week naar FOX zitten te kijken.
Wat ik heb meegemaakt, gezien heb en kwijt ben aan geld voor Ajax dat haalt niemand hier op het forum en als dan een paar internetsupporters gaan zeggen dat ik geen echte fan dan zeg ik rot even lekker op!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 januari 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 januari 2016 - 08:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+33!
Daarom zit je elke wedstrijd hier achter je toetsenbordje hahahahahhaa
Er zijn nog gewoon seizoenskaarten te koop hoor. Dus wat houd je tegen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door Brandje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (zondag 31 januari 2016, 12:30); 2 - 2









0.0080988