BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub wordt WEER agressief

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2008 - 02:43   quote  deeplink  
Huub wordt WEER agressief

Zou hij gedronken hebben??



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2008 door Boudewijn --
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 14 februari 2008 - 03:12   quote  deeplink  
Die hond begon pas te blaffen toen Huub uit bed kwam....
De relnicht ligt ook weer te janken....
CLaire's moeder is niet meer trots op haar denk ik...
Ik hoop dat Huub zijn vader ook snel verliest als hij zo praat...
Wodka jus?
Huub is gefrustreerd omdat zijn laatste dagen aan het tellen zijn...
Ik ben nu aan het kijken wie begon....
Met vechten....
Met schelden begon Huub over Amanda's vader....
Met vechten....begon...Huub begon!!!

Dus Huub EXIT,want het is duidelijk te merken dat hij het niet meer trekt!!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2008 - 03:19   quote  deeplink  
Er was toch een regel ingesteld dat uitlokken niet meer mocht?!?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2008 - 04:09   quote  deeplink  
hmm.. zie net dat ik het filmpje niet helemaal tot aan het einde goed gerendered heb. een nieuwe is in aantocht... duurt een half uurtje...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 08:58   quote  deeplink  
Die Huub heeft het zo hoog in zijn bol, die denkt dat alles kan en mag, want de goudenkooi draait alleen om HUUB, jezus wanneer wordt die trol is op zijn plek gezet.
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - donderdag 14 februari 2008 - 10:02   quote  deeplink  
Ik verwacht op zijn minst een EXit!!!
italiangirl
 italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 10:22   quote  deeplink  
@Nikos, sorry no offense hoor Nikos , maar jij bent niet geheel objectief als ik al je posts hier lees.. Als er 1 iemand al heel lang geleden een exit heeft verdiend is het die agressieve Brian wel en ok huub is ook zeker niet een heilige maar als we dan met een exit gaan lopen gooien is de eerste die het verdient die wifebeater, die arme amanda kan der lol op als die para brother buiten de kooi weer een woede aanval krijgt zonder camera's erbij....oei oei ik hou mijn hart vast...
miss-bitch
 miss-bitch - donderdag 14 februari 2008 - 10:29   quote  deeplink  
ja en huub mag alles .. slaat egt nergens op .. nena geeft brian een trap en die moet er meteen uit .. en die huub zit volgens mij in die dikke kut kikker kop van hem een beetje in de war want die spoort egt niet en die regie ook niet als hij er niet uit moet na dit gebeuren
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 10:35   quote  deeplink  
Ik kom niet meer bij, dat er nog mensen zijn die Brian een wifebeater noemen, hUUB HEEFT VROUWEN GESLAGEN GESPUUGD, GEKNEPEN, EN GA ZO MAAR DOOR, EN DE ACHTERBAN FANS VAN HEM BLIJVEN HEM VERDEDIGEN. Wanneer heeft Brian Amanda gemept dan? Ik heb brian ruw zien doen mety AManda ja, Maar Amanda haalt dan ook het bloed onder je nagels vandaan, als Huub Amanda;s vriendje was geweest had hij haar al total los gempet. kijk wat hij allemaal met Lieke heeft gedaan. Maar nee 1 of andwer houd Huub de handen boven het hoofd. en hij kan en mag alles van de regie. maar ja 1 geluk eens komt hij dat huis uit, en dan is hij zo verknipt dat hij nog steeds geloofd dat er mensen van de beveiliging om hem heen dansen? nou mooi niet Huub, kijken hoe lang je dan ongestraft nog dingen zegt en doet/ ik geef je nog geen week.
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 11:15   quote  deeplink  
de onmacht van Huub blijkt wel weer dat hij over ouders van Amanda dingen wereldkundig gaat maken en dat een ander niets over hem mag zeggen. Van Huub wordt alles toegelaten, dit is een schande voor het grootste gedeelte van de GK-kijkers, die alleen tv en dit forum bekijken.De fans die hem blijven verdedigen doen dit alleen voor sensatie en dit komt de regie goed uit, zodat de BIG Mouth alles mag.
Schelden op iedereen, prat gaan dat hij zijn tong in alle lichaamsopeningen heeft gestoken, ook van een van de aanwezigen,(zal Eric wel zijn), echt iest waar je trots op kunt zijn Huubje.
EXIT met dat kikkerkopje !!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Inhoudelijk heeft hij zelf niets, hij blijft anderen provoceren, weer beginnen over Amanda's vader, de zelfmoord. op zulke momenten begrijp ik dat er mensen zijn die een ongeluk begaan aan een stuk ongeluk als dit. en pappa en mamma maar trots zijn op dat stuk ongeluk.
mc-bjorn
 mc-bjorn - donderdag 14 februari 2008 - 11:56   quote  deeplink  
dat lijkt me duidelijk op beeld tot dat wel een exit gaat worden hoor slaan of schoppen mag niet
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 11:57   quote  deeplink  
ik heb al eerder geschreven dat zijn vader en moeder trots op hem MOETEN zijn, want volgens mij hebben ze het kind bij de geboorte met het badwater weggegooid en de nageboorte opgevoed !!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 12:18   quote  deeplink  
gvoed wel Tino maar de op, is mislukt, en nu zit hij weer te blaten en streamers te hersenspoelen, oh ik wil naar huis, ( not) dat kennen we allemaal al, dit gedrag doet hij telkens als een zogenaamde boete doening wil weer briefjes nee Huub je moet blijven, huil huil, lieke stonk erin, en nu claire, wij streamers weten beter. de hondenzoon moet naar huis opzouten, redden wat er te redden valt, als hij zelf die beslissing niet neemt, neem hem dan voor Huub, rot hem eruit.
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 12:27   quote  deeplink  
helemaal mee eens, ongeleide projektielen moeten verdwijnen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 12:32   quote  deeplink  
kijk en weer mogen we niet horen hoe huub zijn standje krijgt, want stel dat er een paar mensen zijn die gaan protesteren. hoe verantwoorden die gasten dit dan? Nathanael moest met 1 schopje naar huis, Nena idem, met 1 schopje naar huis, maar Huub? mag alles, vind je het gek dat dit kind denkt dat hij alles mag, met zijn zogenaamde boetekleed. en zijn zielige gezichten trekken, misschien moet ik maar naar huis gaan. Doe ons een plezier en ga dan eindelijk, stuur hem in vredesnaam. want eerlijk? is dit spel al langer dan een jaar niet meer. Alle regels heeft hij al gebogen en gebroken, maar die trol uit de hel blijft zitten. de zogenaamde lieveling van de DGK
italiangirl
 italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 12:45   quote  deeplink  
voorbeeld:volgens mij moeten jullie even het filmpje nakijken in de kapsalon waarin AMANDA zelf toegeeft dat Brian haar heeft geslagen en in der gezicht gespuugd oh ja toen waren ze nog niet samen dus teldt dat niet???? of dat filmpje dat brian haar onder de dekens stompt in der buik en vervolgens opstaat en schijnheilig kijkt naar de camera of die het gezien heeft. Het zijn maar een paar voorbeelden hoor,of Xanne is dat zoals jij beweert ruw doen omdat iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt??!!Jij zou dat ook pikken van je partner???? ik ben geen Huub fan even voor de duidelijkheid maar brian fans even serieus hebben jullie echt zo'n groot blad voor jullie hoofd???? wauw wat een reacties , mensen kom ook eens achter die computer vandaan en ga jullie ook een beetje bezig houden met iets anders dan de gouden kooi, want ik zeg hier mijn mening en er word volop in de verdediging geschoten...het zit jullie wel heel hoog he???!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 12:55   quote  deeplink  
italian girl Jij bent de persoon die in de aanval ging, en het maakt mij niet uit voor wie je bent.Jij sprak mij aan, ik heb jou antwoord gegeven, en de domme opmerking kom achter je computer vandaan, ik verdien mijn geld met mijn computer, niet dat het jou iets aangaat, ik heb hier niemand in de verdediging zien schiten alleen jou als aanvaller gezien, misschien kan je beter niet reageren wanneer je geen antwoord wil, jij lijkt wel heel erg op Huub, wel uitdelen maar niet ontvangen, beetje zielig.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 14 februari 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Altijd fijn die streamlocks en Huub en anti-Huub kampen :)
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 13:44   quote  deeplink  
haha ja en dan straks weer klagen wat is de goudenkooi saai er gebeurd niets meer!Nu gebeurd er tenminste nog wat,en m,aar klagen we zouden ook geen nederlanders zijn als we geen commentaar op vanalles en nog wat hebben.
johan13
 johan13 - donderdag 14 februari 2008 - 13:49   quote  deeplink  
als brain door het lint was gegaan werd er wel gevraagd om een exit en nu omdat het die kabouter is mogen we niet om een exit vragen, lekker krom
italiangirl
 italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 14:03   quote  deeplink  
@ Xanne , meisje(? denk ik) als je naar mijn eerste post kijkt kun je me dan vertellen waar ik je aanspreek???? want volgens mij sprak ik nikos aan en niet jou, maar vervolgens begin jij aan te vallen: je iegen woorden zijn :Ik kom niet meer bij, dat er nog mensen zijn die Brian een wifebeater noemen, hUUB HEEFT VROUWEN GESLAGEN GESPUUGD, GEKNEPEN, EN GA ZO MAAR DOOR, EN DE ACHTERBAN FANS VAN HEM BLIJVEN HEM VERDEDIGEN. gaf ik niet gewoon mijn mening??? en mijn 2e post is een reactie daarop.in tegenstelling tot jou ga ik je niet vergelijken met een Huub of Brian, je reactie bevestigd voor mij alleen dat het je heel erg hoog zit zoals ik al schreef.
In ieder geval, wens ik je evengoed nog een hele fijne dag!
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 14:23   quote  deeplink  
onze "tuinkabouter" brengt heel wat teweeg...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 14:44   quote  deeplink  
italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 12:45 quote

voorbeeld:volgens mij moeten jullie even het filmpje nakijken in de kapsalon waarin AMANDA zelf toegeeft dat Brian haar heeft geslagen en in der gezicht gespuugd oh ja toen waren ze nog niet samen dus teldt dat niet???? of dat filmpje dat brian haar onder de dekens stompt in der buik en vervolgens opstaat en schijnheilig kijkt naar de camera of die het gezien heeft. Het zijn maar een paar voorbeelden hoor,of Xanne is dat zoals jij beweert ruw doen omdat iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt??!!Jij zou dat ook pikken van je partner???? ik ben geen Huub fan even voor de duidelijkheid maar brian fans even serieus hebben jullie echt zo'n groot blad voor jullie hoofd???? wauw wat een reacties , mensen kom ook eens achter die computer vandaan en ga jullie ook een beetje bezig houden met iets anders dan de gouden kooi, want ik zeg hier mijn mening en er word volop in de verdediging geschoten...het zit jullie wel heel hoog he???!!!
================================================== jouw woorden, jij begon, Niet ik.
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 14:50   quote  deeplink  
ik maak zelf wel uit wanneer ik achter mijn computer vandaan kom, daar heeft niemand iets mee te maken, ook jij niet italiangirl !!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 14:57   quote  deeplink  
italianfgirl is weer zo 1 die zich verschuilt achter pc schermpje en niet inhoudelijk op de kooi ingaat maar op de reacrtie van mensen hier, eerst zegt ze dat ik reageer als Huub, dus ze spreekt ons aan. dan noemt ze mij meisje, ( Knap ).
en dan vertellen dat wij haar aanvallen, naar mijn idee en volgens de tijd van plaatsing ben jij begonnen. ik Deed Huub na, daar begon ze mee. wat een zeikkonijn.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 14 februari 2008 - 14:58   quote  deeplink  
onze tuinkabouter moet naar waar hij hoort, de schroothoop van de vervuiling.
italiangirl
 italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Xanne dat is mijn 2e post!! mijn eerste post is:@Nikos, sorry no offense hoor Nikos , maar jij bent niet geheel objectief als ik al je posts hier lees.. Als er 1 iemand al heel lang geleden een exit heeft verdiend is het die agressieve Brian wel en ok huub is ook zeker niet een heilige maar als we dan met een exit gaan lopen gooien is de eerste die het verdient die wifebeater, die arme amanda kan der lol op als die para brother buiten de kooi weer een woede aanval krijgt zonder camera's erbij....oei oei ik hou mijn hart vast...
waarop jouw reactie:Ik kom niet meer bij, dat er nog mensen zijn die Brian een wifebeater noemen, hUUB HEEFT VROUWEN GESLAGEN GESPUUGD, GEKNEPEN, EN GA ZO MAAR DOOR, EN DE ACHTERBAN FANS VAN HEM BLIJVEN HEM VERDEDIGEN
of snap je het nog niet??
italiangirl
 italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 16:41   quote  deeplink  
het feit dat je gaat schelden zegt meer over jou dan over mij.. daar doe ik niet aan mee
ilse
 ilse - donderdag 14 februari 2008 - 16:52   quote  deeplink  
verstandig italiangirl.
johan13
 johan13 - donderdag 14 februari 2008 - 20:19   quote  deeplink  
goed advies ilse(huub)
ilse
 ilse - vrijdag 15 februari 2008 - 00:19   quote  deeplink  
dank je kind;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub wordt WEER agressief









0.0097861