BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2016 - 13:35   quote  deeplink  
HEADAjax-AZ.jpg

Aanstaande zondag staat een kraker in de Eredivisie op het programma. De tegenstander is niet PSV of Feyenoord, nee, de tegenstander is de buurman uit Alkmaar. Het is ook zeker geen toeval dat AZ ook dit seizoen weer hoog geklasseerd staat. Vorig jaar eindigden de kaaskoppen ook al keurig als 3e en, de seizoenen 2012/13 en 2013/14 daargelaten, is AZ al jaren een keurige subtopper in Nederland. Het is dus bepaald geen makkelijke tegenstander, zeker niet in de vorm waarin AZ op dit moment steekt.

Ajax kwam in het verleden al 83 maal uit tegen de Alkmaarders. Ajax won 52 van deze ontmoetingen en 18 maal moest men de punten delen. De andere 13 wedstrijden eindigden in overwinningen voor AZ. Eerder dit seizoen won Ajax in Alkmaar de eerste wedstrijd van de competitie vrij eenvoudig met 0-3. Vorig seizoen zag Ajax in de ArenA echter met 0-1 winnen en zo zijn de resultaten van de afgelopen jaren wisselt maar doelpuntrijk te noemen.

AZ is tot dusver de beste ploeg va 2016. AZ won dit kalenderjaar alle wedstrijden tot dusver. De ploeg van John van de Brom is uitstekend in vorm en vindt makkelijk het net. Dit doet AZ aan de hand van spits en topscorer Vincent Janssen, middenvelder Marcus Hendriksen en linksbuiten Santos. Janssen (15) en Hendriksen (11) zijn samen goed voor ruim 60% van de doelpuntproductie van AZ. Santos is de grote aangever met 7 assists. Daarmee moeten de andere AZ spelers niet worden onderschat, eigenlijk hebben alle aanvallers en middenvelders van AZ meerdere goals en assists op hun naam staan en is AZ gewoon een complete ploeg te noemen. AZ speelt normaal gesproken in een 4-3-3 formatie met een klassieke 9 en echte buitenspelers. Met 45 doelpunten voor is AZ, na PSV en Ajax, de meest productieve ploeg van de Eredivisie. Verdedigend is AZ wel relatief kwetsbaar gezien de 35 tegentreffers.

Afgelopen week won Ajax vrij eenvoudig met 3-0 van Excelsior. Ondanks de makkelijke zege was er tech weer veel kritiek te horen, met name over de eerste helft en omdat Ajax verzuimde een veel grotere uitslag neer te zetten. Wel wist een getergde Arek Milik zich eindelijk weer eens te onderscheiden die daarmee het topscorerschap weer naar zich toe trok. De 21 jarige Pool staat nu op 11 treffers en zal de lijn van afgelopen week willen doortrekken. Daarnaast mag ondertussen oud-AZ speler Nick Viergever ook terugkijken op een aantal goede weken. De door velen afgeschreven verdediger toont zich voorlopig een uitstekende stand-in voor Riedewald.

Bij Ajax keert Mike van der Hoorn terug naar een schorsing van 1 duel. Kenny Tete en Jairo Riedewald zijn beide voor langere tijd uitgeschakeld. Sinkgraven keert waarschijnlijk wel terug in de wedstrijdselectie waar Donny van de Beek mogelijk zal ontbreken vanwege zijn optreden in de Youth League met de A1. Ajax zal normaal gesproken startten in een 4-3-3 formatie met Cillissen op goal en Veltman, Van der Hoorn, Viergever en Dijks in de achterste linie. Op het middenveld staat het vaste drietal Gudelj, Bazoer en Klaassen. Na het goede optreden van afgelopen week lijkt Milik weer het vertrouwen te gaan krijgen, geflankeerd door Younes en El Ghazi.

Eerder dit seizoen startte Ajax de competitie uit tegen AZ. De eindstand werd reeds in de 1e helft bereikt, onder andere door prachtige goals van El Ghazi en Gudelj. Ajax dient er wel rekening mee te houden dat het huidige AZ niet te vergelijken is met het AZ wat toen eenvoudig opzij werd gezet.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Ziet er netjes uit Eide. Complimenten.

Gaat een heel moeilijk potje worden.
Brandje
 Brandje - woensdag 24 februari 2016 - 15:00   quote  deeplink  
Snap de angst niet zo. Ajax is alleen in de spits minder en Vlaar doet het ook zeer goed voor de rest zijn we elke plek beter dan Az. Dus elk puntverlies heb je of aan de tactiek te danken of aan de instelling.
Az speelt heel leuk voetbal maar geven ook veel kansen weg.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:00 schreef Brandje het volgende:
Snap de angst niet zo. Ajax is alleen in de spits minder en Vlaar doet het ook zeer goed voor de rest zijn we elke plek beter dan Az. Dus elk puntverlies heb je of aan de tactiek te danken of aan de instelling.
Az speelt heel leuk voetbal maar geven ook veel kansen weg.
Als je zo redeneert is voor Ajax ieder verloren puntje bijna een schande in de NL competitie..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 24 februari 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Ajax zal alles op alles moeten zetten om te winnen.
Zo gemakkelijk wordt het niet voor ze.
Toch denk ik wel dat het 2-1 zal worden, in de 86e minuut.
p111
 p111 - woensdag 24 februari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Een geweldige topic Eide,hopelijk ziet onze dag zondag er ook zo mooi uit !!
Ik ga toch voor een 2-0 overwinning voor ons team ik schat ons toch hoger in.
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:52 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax zal alles op alles moeten zetten om te winnen.
Zo gemakkelijk wordt het niet voor ze.
Toch denk ik wel dat het 2-1 zal worden, in de 86e minuut.
Alle goals in de 86e minuut? Druk man
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 17:11   quote  deeplink  
1-3. Vind AZ echt enorm goed momenteel. Laat ik maar ongelijk hebben...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 februari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
1-2 helaas, geen angst, maar gewoon wat ik denk. AZ is in vorm, Ajax niet. Wij moeten, hun niet. Zij scoren makkelijk, wij bijna nooit...
Brandje
 Brandje - woensdag 24 februari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je zo redeneert is voor Ajax ieder verloren puntje bijna een schande in de NL competitie..
Dat vind ik dus ook. PSV heeft een betere selectie dan wij denk ik. Voor de rest moet Ajax alles winnen. Gebeurd dat niet dan ligt aan jezelf.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1-2 helaas, geen angst, maar gewoon wat ik denk. AZ is in vorm, Ajax niet. Wij moeten, hun niet. Zij scoren makkelijk, wij bijna nooit...
Exact waarom ik 1-3 zeg. Klopt helemaal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 februari 2016 - 17:56   quote  deeplink  
0-1 eerste helft...... 2-1 eindstand
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 15:00 schreef Brandje het volgende:
Snap de angst niet zo. Ajax is alleen in de spits minder en Vlaar doet het ook zeer goed voor de rest zijn we elke plek beter dan Az. Dus elk puntverlies heb je of aan de tactiek te danken of aan de instelling.
Az speelt heel leuk voetbal maar geven ook veel kansen weg.
Ik vind AZ anders voorin toch wel een stukkie beter. Al is dat een lager niveau. Verder zijn wij normaliter beter. Ik vind Veltman ook 3 klassen beter dan Vlaar.
Brandje
 Brandje - woensdag 24 februari 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind AZ anders voorin toch wel een stukkie beter. Al is dat een lager niveau. Verder zijn wij normaliter beter. Ik vind Veltman ook 3 klassen beter dan Vlaar.
Maar Veltman staat weer back en ik vind Vlaar weer drie klassen beter dan Hoorn.
p111
 p111 - woensdag 24 februari 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Vlaar is goed maar wordt echt overschat en voorin zijn wij beter op de vleugels en alleen hebben zij een betere spits.Ik blijf op 2-0
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 februari 2016 - 19:10   quote  deeplink  
3-1, 3x MILIK!! BAM!!!
jodocus
 jodocus - woensdag 24 februari 2016 - 19:32   quote  deeplink  
nou ik denk dat we winnen 3-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 24 februari 2016 - 19:51   quote  deeplink  
3-0 WZAWZDB!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar Veltman staat weer back en ik vind Vlaar weer drie klassen beter dan Hoorn.
Veltman speelt rechts net zo goed. Bovendien vind ik dat belachelijk veel mensen Van der Hoorn onderschatten. Die jongen lijkt na zijn paar fouten in het begin bij voorbaat niet meer goed te kunnen doen. Deze jongen maakt echt belachelijk weinig fouten en wint mega veel persoonlijke duels, al dan niet allemaal. Zo geweldig vind ik Vlaar trouwens niet. Lompe verdediger.
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Van der Hoorn heeft wel een hele grote zwakte hoor, met z'n gezicht naar de eigen goal voelt hij maar heel matig aan wat de aanvaller in zijn rug doet. Daar is hij al meermaals mee de fout in gegaan. Maar zolang hij z'n tegenstander kan zien is het een prima verdediger, sterk, ook in de duels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Ik had Viergever al genoemd trouwens, maar die valt mij alleszins mee op het moment.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 februari 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 20:36 schreef Eide het volgende:
Van der Hoorn heeft wel een hele grote zwakte hoor, met z'n gezicht naar de eigen goal voelt hij maar heel matig aan wat de aanvaller in zijn rug doet. Daar is hij al meermaals mee de fout in gegaan. Maar zolang hij z'n tegenstander kan zien is het een prima verdediger, sterk, ook in de duels.
Gelukkig komt hij niet zo vaak in die positie. Zo slecht als de meeste hem voordoen is hij in ieder geval zeer zeker niet. Zie hem liever als Viergever
Eide
 Eide - woensdag 24 februari 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 21:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gelukkig komt hij niet zo vaak in die positie. Zo slecht als de meeste hem voordoen is hij in ieder geval zeer zeker niet. Zie hem liever als Viergever
En toch is het wel zo'n dingetje bij Ajax omdat je nogal eens met ruimte achter de verdediging speelt. En dan is het wel prettig als je CV heel goed kan aanvoelen wat een aanvaller achter hem doet.

Maar goed, qua duelkracht en fysieke kracht is Mike een meerwaarde. Hij is zeker niet van het niveau Veltman, maar ook geen koekebakker.
enough
 enough - woensdag 24 februari 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Netjes Eide.

AZ scoort veel ,maar krijgt ze ook makkelijk tegen zoals gezegd.
Ajax wint gewoon voor de 53ste keer
4-1 .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 februari 2016 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 21:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is zeker niet van het niveau Veltman, maar ook geen koekebakker.
Nee hij is beter als Veltman....verdedigend bedoel ik
enough
 enough - woensdag 24 februari 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Alle goals in de 86e minuut? Druk man
Je kon het niet laten hè..;-)
enough
 enough - woensdag 24 februari 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee hij is beter als Veltman....verdedigend bedoel ik
Veldman vind ik al een hele periode goed spelen ..ongeacht waar .

En in de lucht is hij gewoon sterk ..gezien de koppen hogere lengtens die hij moet aangaan.
(Zelfs Zlatan)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 februari 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 23:47 schreef enough het volgende:

[..]

Veldman vind ik al een hele periode goed spelen ..ongeacht waar .

En in de lucht is hij gewoon sterk ..gezien de koppen hogere lengtens die hij moet aangaan.
(Zelfs Zlatan)
Op zijn Loetjes te zeggen....Mike is een lompert, net als Tete...en die moet je hebben.
Gatusso type...ze schijten in hun broek voor dat soort verdedigers....Veltman komt met een vlinderdas en geknipte nagels het veld op
enough
 enough - donderdag 25 februari 2016 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op zijn Loetjes te zeggen....Mike is een lompert, net als Tete...en die moet je hebben.
Gatusso type...ze schijten in hun broek voor dat soort verdedigers....Veltman komt met een vlinderdas en geknipte nagels het veld op
hahahhah ja blijven mietjes hè ..hahhah

..die mike douw ik in me kontzak en tete laat ik lekker trappelen onder m'n ballen.

Ik zorg wel dat ze in conditie zijn gap hahahahahahahahah
enough
 enough - donderdag 25 februari 2016 - 03:17   quote  deeplink  
Ken je die mop van die blinde drummer..??

Die slaat ook nergens op..PFFFF
Eide
 Eide - donderdag 25 februari 2016 - 05:57   quote  deeplink  
Juist Veltman is dit seizoen anders harder en feller in de duels geworden. Zoals Veltman nu speelt kan Vd Hoorn echt niet aan hem tippen. Dat Vd Hoorn 2e keuze is achter Veltman is gewoon terecht.

Van der Hoorn is wel een echte verdediger. Gewoon puur op z'n eigen taak en rol spelen. Dat is zeldzaam in Nederland. Juist daarom moet hij werken aan dat zwakke punt van hem met mensen in z'n rug. Als hij dat verbetert is hij als pure verdediger echt heel prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 februari 2016 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 05:57 schreef Eide het volgende:
Juist Veltman is dit seizoen anders harder en feller in de duels geworden. Zoals Veltman nu speelt kan Vd Hoorn echt niet aan hem tippen. Dat Vd Hoorn 2e keuze is achter Veltman is gewoon terecht.

Van der Hoorn is wel een echte verdediger. Gewoon puur op z'n eigen taak en rol spelen. Dat is zeldzaam in Nederland. Juist daarom moet hij werken aan dat zwakke punt van hem met mensen in z'n rug. Als hij dat verbetert is hij als pure verdediger echt heel prima.
Daar heeft hij Riedewald toch voor(mits niet geblesseerd uiteraard)? Hoorn/Riedewald is in potentie Alderweireld/Vertonghen combinatie die we graag zien. Veltman speelt aardig maar zal nooit een geweldenaar zijn.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 25 februari 2016 - 07:52   quote  deeplink  
Wordt heel lastig maar toch winnen we met 3-2 !
Eide
 Eide - donderdag 25 februari 2016 - 07:53   quote  deeplink  
Zoals Veltman momenteel speelt vind ik hem heel goed. Riedewald vind ik in de verkeerde rol spelen. Dat is meer een type Rijkaard dan een echte CV.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1-2 helaas, geen angst, maar gewoon wat ik denk. AZ is in vorm, Ajax niet. Wij moeten, hun niet. Zij scoren makkelijk, wij bijna nooit...
Afgelopen week nog 3 keer gescoord..
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 17:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. PSV heeft een betere selectie dan wij denk ik. Voor de rest moet Ajax alles winnen. Gebeurd dat niet dan ligt aan jezelf.
Er zit nog wel wat tussen lijkt me. Tegenstanders kunnen boven zichzelf uit stijgen, wij kunnen een slechte dag hebben, je kan eens gewoon pech hebben zoals toen tegen Sparta, 42 doelpogingen en niet scoren maar wel 4 of 5 keer het houtwerk raken. En niet te onderschatten, de rol van een scheidsrechter..

Overigens ben ik het met je eens dat Ajax op papier van iedereen moet winnen, simpelweg omdat we op vrijwel iedere positie een betere speler hebben...

Daarom zou ik ook tegen alle clubs 3-4-3 spelen..
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 21:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gelukkig komt hij niet zo vaak in die positie. Zo slecht als de meeste hem voordoen is hij in ieder geval zeer zeker niet. Zie hem liever als Viergever
Helemaal mee eens.. gewoon een goede verdediger, ik denk niet dat er een club in Nederland is die zon goede standinn kunnen op stellen, dat geld overigens ook voor Viergever.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op zijn Loetjes te zeggen....Mike is een lompert, net als Tete...en die moet je hebben.
Gatusso type...ze schijten in hun broek voor dat soort verdedigers....Veltman komt met een vlinderdas en geknipte nagels het veld op
Ik ben het met je eens kerel. en vd Hoorn laat dat zien zonder vertrouwen van een trainer en zonder wedstrijd ritme.. Laat die jongen maar eens een seizoen spelen, ik denk oprecht dat hij verdedigend dan laat zien de beste CV van Nederland te kunnen worden.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 07:53 schreef Eide het volgende:
Zoals Veltman momenteel speelt vind ik hem heel goed. Riedewald vind ik in de verkeerde rol spelen. Dat is meer een type Rijkaard dan een echte CV.
Daarom snap ik ook totaal niet dat hij niet vaker in mag schuiven, in balbezit moet hij gewoon het middenveld in, zou namelijk prima kunnen aangezien hij linksbenig is en Gudelj rechtsbenig dus verder kan uitstappen naar rechts.. Zo zou je in balbezit altijd 3-4-4 komen te spelen en heb je tenminste eens wat verassing in de ploeg en iets dat lastig te bespelen is.
p111
 p111 - donderdag 25 februari 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op zijn Loetjes te zeggen....Mike is een lompert, net als Tete...en die moet je hebben.
Gatusso type...ze schijten in hun broek voor dat soort verdedigers....Veltman komt met een vlinderdas en geknipte nagels het veld op
Beckenbouwer had dat ook en was toch groter als schopper Israel !!dus het kan wel
p111
 p111 - donderdag 25 februari 2016 - 09:27   quote  deeplink  
En nog even over v/d Hoorn in mijn ogen een leuke verdediger en niet meer dan dat, hij is qua handelingssnelheid en techn/matig.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 09:27 schreef p111 het volgende:
En nog even over v/d Hoorn in mijn ogen een leuke verdediger en niet meer dan dat, hij is qua handelingssnelheid en techn/matig.
Dus gewoon zoals een echte verdediger hoort te zijn.

Als hij maar een echte voetballer bij zich heeft.

Overigens vind ik dat hij een meer dan goede inspeelpass heeft, hij durft namelijk wel iemand in de dekking aan te spelen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 25 februari 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens kerel. en vd Hoorn laat dat zien zonder vertrouwen van een trainer en zonder wedstrijd ritme.. Laat die jongen maar eens een seizoen spelen, ik denk oprecht dat hij verdedigend dan laat zien de beste CV van Nederland te kunnen worden.
Ha ha ha de beste ha ha ha ha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2016 door infamous psv --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 25 februari 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen week nog 3 keer gescoord..
Ik bedoel dat wij nooit MAKKELIJK scoren ☺

Dus niet dat wij NOOIT scoren.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 25 februari 2016 - 12:05   quote  deeplink  
1-0, niet meer en niet minder!
ZerauS
 ZerauS - donderdag 25 februari 2016 - 13:08   quote  deeplink  
Van mij part winnen we de laatste 10 wedstrijden allemaal met 1-0 :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 februari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2016 - 23:47 schreef enough het volgende:

[..]

Veldman vind ik al een hele periode goed spelen ..ongeacht waar .

En in de lucht is hij gewoon sterk ..gezien de koppen hogere lengtens die hij moet aangaan.
(Zelfs Zlatan)
VelTman
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 februari 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 12:05 schreef Bobby1972 het volgende:
1-0, niet meer en niet minder!
Is ook genoeg! 😉
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 10:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ha ha ha de beste ha ha ha ha
Wie is er puur verdedigend gezien veel beter dan op dit moment?
enough
 enough - donderdag 25 februari 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

VelTman
Oja :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 28 february 2016, 16:45); 2 - 1









0.0078730