BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Kroonprins' De Boer wil niet langer afwachten: 'Daarom besloten te vertrekken'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 25 februari 2016 - 07:23
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Kroonprins' De Boer wil niet langer afwachten: 'Daarom besloten te vertrekken' (AjaxPrimeur.nl)

remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2016 - 08:14   quote  deeplink  
Erg jammer dat ie vertrekt.

Zoals hij aangeeft worden er aardig wat spelers afgeleverd bij het eerste.

Ik zie in hem wel een potentieel eerste elftal trainer bij Ajax.

Benieuwd of dat nog gaat gebeuren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 25 februari 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Jaap Stam binnen 5 jaar trainer zal worden van Ajax 1, puur omdat hij geen tactische vaardigheden bezit.

Ik kan er naast zitten hoor, maar ik zie m niet voor de groep staan en successen hebben.

Jaap bedankt!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 25 februari 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Nou nee bedankt. Bedankt en tot ziens boomstam.
Brandje
 Brandje - donderdag 25 februari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
Lig er niet echt wakker van. Heeft bij Ajax zijn papiertje kunnen halen en voelt zich meteen te groot voor Jong Ajax. Zulke mensen mogen van mij lekker wieberen.
Ik zie ook geen Ajax 1 trainer in hem. Voorlopig genoeg van oud verdedigers als trainer.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 februari 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2016 - 14:17 schreef Brandje het volgende:
Lig er niet echt wakker van. Heeft bij Ajax zijn papiertje kunnen halen en voelt zich meteen te groot voor Jong Ajax. Zulke mensen mogen van mij lekker wieberen.
Ik zie ook geen Ajax 1 trainer in hem. Voorlopig genoeg van oud verdedigers als trainer.
Ik ben het helemaal met je eens. Mocht De Boer vertrekken, en dat is nog helemaal niet zeker, dan hoop ik dat Ajax een poging doet om John van den Brom bij AZ los te weken. Ook met hem moet je natuurlijk maar afwachten, maar hij heeft hoe dan ook de intentie om attractief, dominant en aanvallend te voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2016 door Pavlov14 --
enough
 enough - vrijdag 26 februari 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2016 - 18:20 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Mocht De Boer vertrekken, en dat is nog helemaal niet zeker, dan hoop ik dat Ajax een poging doet om John van den Brom bij AZ los te weken. Ook met hem moet je natuurlijk maar afwachten, maar hij heeft hoe dan ook de intentie om attractief, dominant en aanvallend te voetballen.
Dat niet alleen ,maar een cirkeltje zou rond kunnen komen'.
Het was v/d Brom die f de boer uit die zandbak haalde en daardoor in de jeugd(A1) begon.en verder history.
En AJAX moet toch dicht bij huis blijven met evt opvolger de Boer..
Iemand met ajax achtergrond en kennis v/d club.
Die uitstraling van een paasei moeten we dan maar op de koop toe nemen.'-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2016 door enough --
enough
 enough - zaterdag 27 februari 2016 - 03:43   quote  deeplink  
Morten olsen ---v/d Brom --Jonk.

HOE SIMPEL KAN HET ZIJN
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 februari 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 03:43 schreef enough het volgende:
Morten olsen ---v/d Brom --Jonk.

HOE SIMPEL KAN HET ZIJN
Bel jij ze ff dan?
enough
 enough - zaterdag 27 februari 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 13:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Bel jij ze ff dan?
Nee daar is Eide voor..;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 februari 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 20:58 schreef enough het volgende:

[..]

Nee daar is Eide voor..;-)
Aight!!
enough
 enough - zondag 28 februari 2016 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2016 - 22:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Aight!!
.
,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Ik heb Stam nooit gezien als vervanger voor De Boer. Wie het wel moet worden zou ik niet weten. Er zijn zoveel kandidaten en iedereen heeft zijn eigen voor- en nadelen. Een 100% Ajax-coach is er eigenlijk niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik heb Stam nooit gezien als vervanger voor De Boer. Wie het wel moet worden zou ik niet weten. Er zijn zoveel kandidaten en iedereen heeft zijn eigen voor- en nadelen. Een 100% Ajax-coach is er eigenlijk niet.
Hein Vanhaezebrouck..... maar ja niet haalbaar
Diego Simeone............maar ja niet haalbaar
Wim Jonk.................Zucht......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 11:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hein Vanhaezebrouck..... maar ja niet haalbaar
Diego Simeone............maar ja niet haalbaar
Wim Jonk.................Zucht......
Maar wat heeft Wim Jonk gepresteerd om te weten dat hij de ideale man is?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar wat heeft Wim Jonk gepresteerd om te weten dat hij de ideale man is?
Onderbuik gevoel....hoewel die momenteel pijnlijk is van de madame Jeannette
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onderbuik gevoel....hoewel die momenteel pijnlijk is van de madame Jeannette
Whahahaha alweer?? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha alweer?? ;-)
Ja man....komt door die Afrikaan, die heeft nergens last van....hij vreet ze alsof het suikerklontjes zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja man....komt door die Afrikaan, die heeft nergens last van....hij vreet ze alsof het suikerklontjes zijn
Whahahaha maar ondertussen brand zijn verstand weg. Wie gaat er nu voor die pisboeren wezen!! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha maar ondertussen brand zijn verstand weg. Wie gaat er nu voor die pisboeren wezen!! ;-)
Ik kijk ook geen voetbal meer met hem (sinds gisteren) ik krijg geheid ruzie met die mafkees.....ook al mag ik hem heel graag ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik kijk ook geen voetbal meer met hem (sinds gisteren) ik krijg geheid ruzie met die mafkees.....ook al mag ik hem heel graag ;-)
Das het verstandigste wat je kan doen inderdaad! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das het verstandigste wat je kan doen inderdaad! ;-)
Zeker tegen die hulk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 13:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zeker tegen die hulk
Zit er dan toch angst in jou?
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar wat heeft Wim Jonk gepresteerd om te weten dat hij de ideale man is?
Dat had de Boer destijds ook niet... SOms is er een gevoel, en dat heb ik bij Jonk ook..

Sterker nog, dat heb ik bij Jonk nu meer dan bij de Boer destijds..

Hoe hij de A1 liet spelen is van een gigantisch hoog niveau, en bijzonder moeilijk..
Dan moet je wat kunnen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat had de Boer destijds ook niet... SOms is er een gevoel, en dat heb ik bij Jonk ook..

Sterker nog, dat heb ik bij Jonk nu meer dan bij de Boer destijds..

Hoe hij de A1 liet spelen is van een gigantisch hoog niveau, en bijzonder moeilijk..
Dan moet je wat kunnen..
Ja of je hebt gewoon de juiste samenstelling van de ploeg? Deze jongens komen allemaal vanuit de B1 doorgestroomd. Dat was 2-3 seizoenen geleden de beste selectie die er was. Ik denk dus echt dat Jonk geluk had. Maar ik wil wel eens een iets meer ervaren trainer zien. Een Laudrup ofzo.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja of je hebt gewoon de juiste samenstelling van de ploeg? Deze jongens komen allemaal vanuit de B1 doorgestroomd. Dat was 2-3 seizoenen geleden de beste selectie die er was. Ik denk dus echt dat Jonk geluk had. Maar ik wil wel eens een iets meer ervaren trainer zien. Een Laudrup ofzo.
Vergeet alleen niet dat Jonk het in de competitie ook liet zien zonder Cerny van de Beek en Nouri..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet alleen niet dat Jonk het in de competitie ook liet zien zonder Cerny van de Beek en Nouri..
Tja, dan staan er andere spelers op. Ik zie liever gewoon meer ervaren trainer komen mocht De Boer weggaan.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, dan staan er andere spelers op. Ik zie liever gewoon meer ervaren trainer komen mocht De Boer weggaan.
Ik zeg ook niet dat Jonk het moet worden..

Ik zie wel wat in het binnenhalen van Olsen of vd Brom, of zelfs Janssen wel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Jonk het moet worden..

Ik zie wel wat in het binnenhalen van Olsen of vd Brom, of zelfs Janssen wel..
Nou moet je me even helpen, maar wie is Janssen??

V.d. Brom hoeft van mij ook niet. Olsen of Laudrup daarentegen wel.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou moet je me even helpen, maar wie is Janssen??

V.d. Brom hoeft van mij ook niet. Olsen of Laudrup daarentegen wel.
Ron Jans, niet JAnssen, mijn fout..

Laudrup zou ook nog een optie zijn, als is dat ook een trainer die eigenlijk niets gepresteerd heeft..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ron Jans, niet JAnssen, mijn fout..

Laudrup zou ook nog een optie zijn, als is dat ook een trainer die eigenlijk niets gepresteerd heeft..
Doe dan Litmanen maar...;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe dan Litmanen maar...;-)
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ron Jans, niet JAnssen, mijn fout..

Laudrup zou ook nog een optie zijn, als is dat ook een trainer die eigenlijk niets gepresteerd heeft..
Ok Hahaha ik dacht al.

Maar Laudrup heeft wel ervaring en enorm veel kennis!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 29 februari 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Henk ten Cate! Yelleleleeee
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 februari 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Optie 1: De boer weet al wat hij gaat doen voor volgend seizoen. Hij blijft.
Optie 2: De boer vertrekt, Ajax heeft te kennen gegeven om niet jaap voor de groep te zetten.

Ik denk echt dat het optie 1 is. Want waarom zou de boer nu gaan vertrekken? Verwijl de hele basis heeft een lang lopend contract. Spelers zijn nog jong en ook in Jong Ajax zitten nog goede spelers tussen.

De boer is nog niet de eredivisie ontgroeit, Want presteren op 2 of 3 vlakken dat lukt hem voor geen meter. In Engeland zit het speelschema nog voller en in Spanje daar staat men niet voor hem in de rij.

De boer moet eerst maar eens presteren in Europa en daarmee niet competitie uit het oog verliezen.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 16:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Optie 1: De boer weet al wat hij gaat doen voor volgend seizoen. Hij blijft.
Optie 2: De boer vertrekt, Ajax heeft te kennen gegeven om niet jaap voor de groep te zetten.

Ik denk echt dat het optie 1 is. Want waarom zou de boer nu gaan vertrekken? Verwijl de hele basis heeft een lang lopend contract. Spelers zijn nog jong en ook in Jong Ajax zitten nog goede spelers tussen.

De boer is nog niet de eredivisie ontgroeit, Want presteren op 2 of 3 vlakken dat lukt hem voor geen meter. In Engeland zit het speelschema nog voller en in Spanje daar staat men niet voor hem in de rij.

De boer moet eerst maar eens presteren in Europa en daarmee niet competitie uit het oog verliezen.
Als de Boer blijft, is het denk ik eerder omdat er geen grote club voor hem in de rij staat..
enough
 enough - woensdag 20 april 2016 - 03:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door enough --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 30 mei 2016 - 09:31   quote  deeplink  
deze trainer was 2 jaar terug al klaar en had op ze hoogte punt moeten vertekken ,maar druipt nu af na het missen van de titel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2016 door verbrande harry --
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2016 - 15:16   quote  deeplink  
Marcel Keizer nieuwe trainer Jong Ajax

Marcel Keizer is aangesteld als trainer van Jong Ajax. Hij tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van twee jaar, tot en met 30 juni 2018.

0cd8c0d0-ad03-413b-82b3-788a4fd123b9_KeizerBegkamp_880.jpg

Keizer (Badhoevedorp, 15 januari 1969) startte het afgelopen seizoen als hoofdtrainer van FC Emmen. Op 13 februari 2016 werd hij aangesteld als hoofdtrainer van SC Cambuur Leeuwarden, waar hij eerder als technisch manager actief was. Van 2012 tot 2014 was Keizer hoofdcoach van SC Telstar.

De oefenmeester speelde in de jeugdopleiding van Ajax en debuteerde op 10 april 1988 in Ajax 1. In totaal speelde hij vier officiële wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax. In 1989 vertrok hij naar Cambuur Leeuwarden. Via De Graafschap en FC Emmen sloot hij zijn loopbaan als speler in 2002 af, waarna hij zijn trainerscarrière begon.

Directeur Edwin van der Sar: ,,Wij denken dat Marcel Keizer de juiste man is om Jong Ajax te gaan leiden. Naast het feit dat hij in onze jeugdopleiding heeft gespeeld en betaald voetballer is geweest, is hij relatief jong maar voor zijn leeftijd wel een zeer ervaren trainer. Dat is belangrijk voor de groep talenten met wie hij Jong Ajax in de Jupiler League gaat vertegenwoordigen. Het is voor ons van belang dat de overgang van spelers in de bovenbouw naar Jong Ajax en daarna naar de A-selectie, op een goede manier verloopt. In dat proces gaat Marcel een belangrijke rol spelen.

Marcel Keizer, een volle neef van Ajax-legende Piet Keizer, heeft zin in zijn nieuwe uitdaging: ,,Het werken bij een topclub en met top jeugdspelers is een geweldige uitdaging. Het was een keuze tussen twee mooie opties, want Cambuur is ook een heel mooie club. Ajax is de club waar ik ben begonnen. Het technische plaatje bij Ajax en het werken met jeugdspelers die profvoetballer in de top willen worden, is voor mij een belangrijk item geweest om voor Ajax te kiezen. De spelers van Jong Ajax hebben allemaal talent, maar moeten nog heel veel arbeid verrichten om er uiteindelijk te komen. Daar gaan we samen aan werken."

Ajax.nl
remco k
 remco k - zondag 03 juli 2016 - 13:34   quote  deeplink  
De Boer geeft aan mogelijk een sabbatical te houden... Maar geen fatsoenlijke club echt geïnteresseerd..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 03 juli 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:34 schreef remco k het volgende:
De Boer geeft aan mogelijk een sabbatical te houden... Maar geen fatsoenlijke club echt geïnteresseerd..
Klopt. Ik hoorde hem dat gisteravond zeggen. "Ik moet er niet aan denken, dat ik nu alweer aan het werk zou zijn". Zo iets zei hij.

En ik had toch echt begrepen, dat er nog niet één club serieus naar zijn diensten heeft gehengeld.
remco k
 remco k - zondag 03 juli 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 13:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoorde hem dat gisteravond zeggen. "Ik moet er niet aan denken, dat ik nu alweer aan het werk zou zijn". Zo iets zei hij.

En ik had toch echt begrepen, dat er nog niet één club serieus naar zijn diensten heeft gehengeld.
Volgens mij hoorde in hem afgelopen week nog aangeven een mooie uitdaging zeker aan te willen gaan..

Maar die lijkt er niet te komen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 03 juli 2016 - 23:36   quote  deeplink  
Nee, niet als het gaat om clubs qua niveau van Barcelona, Real Madrid, Benfica, of Bayern München. De Boer mag blij zijn als hij in het buiteland terecht kan komen bij clubs die jaarlijks rond de vijfde of zesde plaats spelen. Vooral bij de vijf beste competities van Europa.
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2016 - 23:36 schreef Onze Ajax het volgende:
Nee, niet als het gaat om clubs qua niveau van Barcelona, Real Madrid, Benfica, of Bayern München. De Boer mag blij zijn als hij in het buiteland terecht kan komen bij clubs die jaarlijks rond de vijfde of zesde plaats spelen. Vooral bij de vijf beste competities van Europa.
Met die clubs is ie uberhaubt niet in verband gebracht, snap ook niet wat een Benfica in dat lijstje doet trouwens, komt in de verste verte niet in de buurt..

Maar het zijn juist de kleine clubs die hem blijkbaar gewoon niet willen..

Hij werd in verband gebracht met verschillende clubs die spelen vanaf plek vijf verder naar beneden, maar of hij wil te veel, of ze vinden hem gewoon niet zo goed..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Kroonprins' De Boer wil niet langer afwachten: 'Daarom besloten te vertrekken'









0.0113761