BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anwar alias ego El Ghazi.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 28 februari 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Voor jou Nenam. Gooi je frustratie eruit! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Opbokken met die gozer!! Totale nono!! Heb 10x liever Milik dan deze egoïstische zelfingenomen niksnut!! Niet blij zijn als een ander scoort, en al zijn acties mislukken! Krijgt een beetje Ronaldo-gedrag!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 februari 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Opbokken met die gozer!! Totale nono!! Heb 10x liever Milik dan deze egoïstische zelfingenomen niksnut!! Niet blij zijn als een ander scoort, en al zijn acties mislukken! Krijgt een beetje Ronaldo-gedrag!
Helemaal mee eens....egotripper die zich altijd vast loopt...JE HEBT MEDE SPELERS LAMLUL..ik ben er klaar mee

HUP MILIK !!!!!!!!!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 februari 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....egotripper die zich altijd vast loopt...JE HEBT MEDE SPELERS LAMLUL..ik ben er klaar mee

HUP MILIK !!!!!!!!!!!!!
MILIK!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Opbokken met die gozer!! Totale nono!! Heb 10x liever Milik dan deze egoïstische zelfingenomen niksnut!! Niet blij zijn als een ander scoort, en al zijn acties mislukken! Krijgt een beetje Ronaldo-gedrag!
De een is een spits, de ander een buitenspeler die ook goed als spits uit de voeten kan..

Volg jij Ajax uberhaunbt weleens?? Of kijk je alleen maar teletekst?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 februari 2016 - 08:34   quote  deeplink  
Er zijn genoeg spelers die ook vaak alleen gaan, waarbij ze hun actie wel lukken.
Als die acties lukken dan is het geweldig.

Dus je moet kijken of zijn acties lukken of niet en niet of ze de ballen afspelen.

El ghazi is niet invorm, dat klopt.
JOOD
 JOOD - maandag 29 februari 2016 - 08:54   quote  deeplink  
El Ghazi zeker niet in vorm. Snap wederom de Boer niet dat hij hem toch in de basis zet. Shone is op dreef, Cerny is frivool en vrij in zijn hoofd.

Toch kiezen voor El Ghazi die in mijn ogen twee keer minder snel is dan aan het begin van het seizoen en weinig eigen identiteit heeft op dit moment. Zet daar Younes tegenover en je ziet precies wat ik bedoel. Creatief, proberen, snelle acties, frotten, verrassing. Die jongen is goed bezig, doet me een heel klein beetje met een voorzichtige gedachte denken aan Suarez.

El Ghazi is niet in vorm, dus eruit. Hij mag het laten zien op de trainingen en als hij weer op de deur van Shone of Cerny klopt, krijgt hij vanzelf weer een kans.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 29 februari 2016 - 09:17   quote  deeplink  
En echt beter zal hij ook nooit worden.
Hij zal altijd een speler blijven in de subtop, waar dan ook hij speelt.
p111
 p111 - maandag 29 februari 2016 - 09:22   quote  deeplink  
Cherny zit niet voor niks bij jong Ajax volgens mij liep hij een beetje naast zijn schoenen.En Schone is geen echte rechterspits,dus laat El Ghazi maar gewoon staan de vorm komt vanzelf weer hij blijft altijd gevaarlijk in principe zijn veel buitenspelers wispelturig zie Depay/Gabral/Boetius/Elia ze spelen nooit regelmatig het zijn altijd momenten.
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Cherny zit niet voor niks bij jong Ajax volgens mij liep hij een beetje naast zijn schoenen.En Schone is geen echte rechterspits,dus laat El Ghazi maar gewoon staan de vorm komt vanzelf weer hij blijft altijd gevaarlijk in principe zijn veel buitenspelers wispelturig zie Depay/Gabral/Boetius/Elia ze spelen nooit regelmatig het zijn altijd momenten.
Zo zijn de meeste buitenspelers inderdaad.. Ook bij ons zie je Youness de ene wedstrijd de ene na de andere actie maken, en de volgende pot bakt ie er helemaal niets van..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:54 schreef JOOD het volgende:
El Ghazi zeker niet in vorm. Snap wederom de Boer niet dat hij hem toch in de basis zet. Shone is op dreef, Cerny is frivool en vrij in zijn hoofd.

Toch kiezen voor El Ghazi die in mijn ogen twee keer minder snel is dan aan het begin van het seizoen en weinig eigen identiteit heeft op dit moment. Zet daar Younes tegenover en je ziet precies wat ik bedoel. Creatief, proberen, snelle acties, frotten, verrassing. Die jongen is goed bezig, doet me een heel klein beetje met een voorzichtige gedachte denken aan Suarez.

El Ghazi is niet in vorm, dus eruit. Hij mag het laten zien op de trainingen en als hij weer op de deur van Shone of Cerny klopt, krijgt hij vanzelf weer een kans.
Schone was op dreef? Volgens mij speelde Ghazi afgelopen week een prima wedstrijd..
Brandje
 Brandje - maandag 29 februari 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:54 schreef JOOD het volgende:
El Ghazi zeker niet in vorm. Snap wederom de Boer niet dat hij hem toch in de basis zet. Shone is op dreef, Cerny is frivool en vrij in zijn hoofd.

Toch kiezen voor El Ghazi die in mijn ogen twee keer minder snel is dan aan het begin van het seizoen en weinig eigen identiteit heeft op dit moment. Zet daar Younes tegenover en je ziet precies wat ik bedoel. Creatief, proberen, snelle acties, frotten, verrassing. Die jongen is goed bezig, doet me een heel klein beetje met een voorzichtige gedachte denken aan Suarez.

El Ghazi is niet in vorm, dus eruit. Hij mag het laten zien op de trainingen en als hij weer op de deur van Shone of Cerny klopt, krijgt hij vanzelf weer een kans.
Schöne op dreef? Verder ben ik niet gekomen want lag rollend op de gond van het lachen.
Het is gewoon jammer en bovendien erg zielig dat sommige El Ghazi niet moeten, niet om zijn kwaliteiten maar puur omdat het een Marokkaan is. Dan verder met de capslock aan en veel uitroeptekens blèren om Milik terwijl de een een spits en de ander een rechtsbuiten.

El ghazi heeft in 21 competitiewedstrijden mee gedaan en 10 goals en 2 assists en wordt afgezeken. Younes 18 competitiewedstrijden 6 goals en 4 assists en die wordt bewierookt. Dus jullie lullen maar zo wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Schöne op dreef? Verder ben ik niet gekomen want lag rollend op de gond van het lachen.
Het is gewoon jammer en bovendien erg zielig dat sommige El Ghazi niet moeten, niet om zijn kwaliteiten maar puur omdat het een Marokkaan is. Dan verder met de capslock aan en veel uitroeptekens blèren om Milik terwijl de een een spits en de ander een rechtsbuiten.

El ghazi heeft in 21 competitiewedstrijden mee gedaan en 10 goals en 2 assists en wordt afgezeken. Younes 18 competitiewedstrijden 6 goals en 4 assists en die wordt bewierookt. Dus jullie lullen maar zo wat.
Dan is het statistiek gezien toch altijd nog Younes die beter is??? ;-)

Het feit is dat Younes echt 10 keer meer dreiging heeft ten opzichte van El Ghazi en er ook 10 keer harder voor werkt als het niet lukt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

De een is een spits, de ander een buitenspeler die ook goed als spits uit de voeten kan..

Volg jij Ajax uberhaunbt weleens?? Of kijk je alleen maar teletekst?
Whahahahahaha geweldige gozer ben jij!! En hoezo als spits uit de voeten kan? Heb hem daar zien spelen en was toen net zo dramatisch en onzichtbaar als Milik!
Brandje
 Brandje - maandag 29 februari 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan is het statistiek gezien toch altijd nog Younes die beter is??? ;-)

Het feit is dat Younes echt 10 keer meer dreiging heeft ten opzichte van El Ghazi en er ook 10 keer harder voor werkt als het niet lukt!
Ben je echt zo dom of doe je alsof? De heeft een beter moyenne, ander woord voor gemiddelde dus leg hem even voor je uit, qau scoren en de ander wat beter qua assists maar beide bij 10 doelpunten of meer betrokken dus dat is prima voor beide spelers. Younes is beter in de kleine ruimte de ander moet je veel meer gebruiken op zijn snelheid. Verder speelt Younes eigenlijk vaak alleen de eerste helft goed en de twee bijna altijd onzichtbaar. Dus bij beide spelers is winst te behalen.
Dus we moeten gewoon blij zijn met beide spelers.

Maar Geertje is het niet puur dat je El Ghazi afkraakt omdat het een Marokkaan is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom of doe je alsof? De heeft een beter moyenne, ander woord voor gemiddelde dus leg hem even voor je uit, qau scoren en de ander wat beter qua assists maar beide bij 10 doelpunten of meer betrokken dus dat is prima voor beide spelers. Younes is beter in de kleine ruimte de ander moet je veel meer gebruiken op zijn snelheid.
Dus we moeten gewoon blij zijn met beide spelers.

Maar Geertje is het niet puur dat je El Ghazi afkraakt omdat het een Marokkaan is?
Nee, want helaas heb ik dat niet met Marokkanen! Daarvoor moet je toch echt bij Nenam zijn. Dus wederom een roep zonder echt doel! Lijkt me ook sterk dat ik Marokkanen zou haten in mijn beroep!!

En dan nog mag je vinden dat Younes gewoon vele malen dreigender is toch? En dat vind ik inderdaad! En zie ik inderdaad liever een andere rechtsbuiten dan El Ghazi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom of doe je alsof? De heeft een beter moyenne, ander woord voor gemiddelde dus leg hem even voor je uit, qau scoren en de ander wat beter qua assists maar beide bij 10 doelpunten of meer betrokken dus dat is prima voor beide spelers. Younes is beter in de kleine ruimte de ander moet je veel meer gebruiken op zijn snelheid. Verder speelt Younes eigenlijk vaak alleen de eerste helft goed en de twee bijna altijd onzichtbaar. Dus bij beide spelers is winst te behalen.
Dus we moeten gewoon blij zijn met beide spelers.

Maar Geertje is het niet puur dat je El Ghazi afkraakt omdat het een Marokkaan is?
Ik ben Geertje ook al stem ik niet op hem.....en Warrior heeft gewoon gelijk die El Gappie is zwaar bagger loopt met oogkleppen en loopt zich altijd vast bovendien denkt hij dat hij Ronaldo is, wat ik overigens ook een lul vind maar die kan wel voetballen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 11:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben Geertje ook al stem ik niet op hem.....en Warrior heeft gewoon gelijk die El Gappie is zwaar bagger loopt met oogkleppen en loopt zich altijd vast bovendien denkt hij dat hij Ronaldo is, wat ik overigens ook een lul vind maar die kan wel voetballen
Eens, wat dat laatste betreft helaas wel! ;-)
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan is het statistiek gezien toch altijd nog Younes die beter is??? ;-)

Het feit is dat Younes echt 10 keer meer dreiging heeft ten opzichte van El Ghazi en er ook 10 keer harder voor werkt als het niet lukt!
Dat laatste ben ik niet met je eens, Ghazi werkt altijd bikkelhard, dat geld eigenlijk voor het hele elftal.. En zoveel meer dreiging had hij de laatste weken niet..
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahahaha geweldige gozer ben jij!! En hoezo als spits uit de voeten kan? Heb hem daar zien spelen en was toen net zo dramatisch en onzichtbaar als Milik!
Dat is jouw mening, ik vond hem toen gewoon goed spelen..

Maar is het niet zo dan dat een spits heel iets anders is dan een vleugelspeler?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 15:40   quote  deeplink  
Ik heb het niet op die Ghazi...van begin af aan niet net als die Kishna ook zo'n egotripper... pjuuk tfoe
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 29 februari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 08:54 schreef JOOD het volgende:
El Ghazi zeker niet in vorm. Snap wederom de Boer niet dat hij hem toch in de basis zet. Shone is op dreef, Cerny is frivool en vrij in zijn hoofd.

Toch kiezen voor El Ghazi die in mijn ogen twee keer minder snel is dan aan het begin van het seizoen en weinig eigen identiteit heeft op dit moment. Zet daar Younes tegenover en je ziet precies wat ik bedoel. Creatief, proberen, snelle acties, frotten, verrassing. Die jongen is goed bezig, doet me een heel klein beetje met een voorzichtige gedachte denken aan Suarez.

El Ghazi is niet in vorm, dus eruit. Hij mag het laten zien op de trainingen en als hij weer op de deur van Shone of Cerny klopt, krijgt hij vanzelf weer een kans.
Ik denk niet dat we het recht hebben om ook maar iets te zeggen over wat de Boer ons heeft voorgeschoteld! ☺

Al had ie serero opgesteld en Schöne, zolang we zo spelen vind ik het best!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 29 februari 2016 - 16:09   quote  deeplink  
ElGaatniet!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 maart 2016 - 07:18   quote  deeplink  
http://www.offside.nl/mobile/409313/wow-zivkovic-maakt-wereldgoal-maar-wordt-afgekeurd.html

Voor de liefhebbers hier..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 maart 2016 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 15:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb het niet op die Ghazi...van begin af aan niet net als die Kishna ook zo'n egotripper... pjuuk tfoe
Toch laat(liet) El Ghappie meer zien dan Khisna. Maar toch is El gappie op dit moment belangrijk hoor er gaat dreiging vanuit(zelfs als hij zelf niet goed speelt) Milik krijgt daardoor meer ruimte en Klaassen scoorde daardoor ook met een gelukje.
Ghappie moet nog veel beter maar (in potentie) ons beste buitenspeler op dit moment.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Leuk, maar was de slechtste man op het veld..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 maart 2016 - 08:59   quote  deeplink  
Wordt die jongen nu al afgeschreven?
Hij heeft gewoon vertrouwen nodig. Als de acties mislukken, nou en? Hij moet het gewoon blijven proberen. We zullen allemaal weer voor hem juichen wanneer het wel lukt, want het zit er echt wel in hoor. Hij heeft gewoon te maken met een dipje.
Haal je die jongen er nu uit, dan wordt dat dipje alleen maar erger.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 01 maart 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Hij moet vooral mentaal nog veel sterker worden.
En als hij in balbezit is, niet teveel de bal blijven toe-eigenen, maar veel meer samenspel doen met medespelers.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 13:33   quote  deeplink  
Kom op mannen. Zijn wij Ajacieden? Onze eigen spelers op zo'n manier uitkotsen? Anwar el Ghazi is pas 20 jaar! Bovendien is hij dit seizoen langdurig geblesseerd geweest en toch heeft hij 10 doelpunten achter zijn naam staan en een aantal assists.

Zulke negatieve reacties in dit topic vind ik echt onbegrijpelijk, alsof je je eigen nest bevuilt. Toegegeven, Anwar is behoorlijk uit vorm, maar hij doet beslist zijn best en zal bij voldoende speelminuten zonder twijfel zijn vorm wel weer terugvinden.

Een vleugelspits mag grillig zijn, mag egoïstisch zijn, moet zijn acties maken en ja, die acties zullen (lang) niet altijd slagen. Ik kan me nog wel onze bewierookte vleugelspitsen van lang geleden herinneren: Piet Keijzer en Sjaak Swart. Ook bij deze "giganten" lukte bepaald niet elke actie.

Zo heb ik ook een onwaarschijnlijke pesthekel aan mensen in het stadion die hun eigen spelers uitfluiten. Geloof me, daar worden ze niet beter van!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 13:33 schreef Pavlov14 het volgende:
Kom op mannen. Zijn wij Ajacieden? Onze eigen spelers op zo'n manier uitkotsen? Anwar el Ghazi is pas 20 jaar! Bovendien is hij dit seizoen langdurig geblesseerd geweest en toch heeft hij 10 doelpunten achter zijn naam staan en een aantal assists.

Zulke negatieve reacties in dit topic vind ik echt onbegrijpelijk, alsof je je eigen nest bevuilt. Toegegeven, Anwar is behoorlijk uit vorm, maar hij doet beslist zijn best en zal bij voldoende speelminuten zonder twijfel zijn vorm wel weer terugvinden.

Een vleugelspits mag grillig zijn, mag egoïstisch zijn, moet zijn acties maken en ja, die acties zullen (lang) niet altijd slagen. Ik kan me nog wel onze bewierookte vleugelspitsen van lang geleden herinneren: Piet Keijzer en Sjaak Swart. Ook bij deze "giganten" lukte bepaald niet elke actie.

Zo heb ik ook een onwaarschijnlijke pesthekel aan mensen in het stadion die hun eigen spelers uitfluiten. Geloof me, daar worden ze niet beter van!
Is inherent aan een forum Pavlov de een vind een speler goed de ander niet.....ik vind Ghazi bagger net als Gudelj maar ben wel fan van Schöne en die word ook afgebrand hier dus ik zie het probleem niet en ja ik ben al meer dan 40 jaar Ajacied.

Een vleugelspeler mag best egoïstisch zijn maar als je ziet (hij ziet nooit wat) dat je medespeler er beter voor staat dan moet je hem afspelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 15:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is inherent aan een forum Pavlov de een vind een speler goed de ander niet.....ik vind Ghazi bagger net als Gudelj maar ben wel fan van Schöne en die word ook afgebrand hier dus ik zie het probleem niet en ja ik ben al meer dan 40 jaar Ajacied.

Een vleugelspeler mag best egoïstisch zijn maar als je ziet (hij ziet nooit wat) dat je medespeler er beter voor staat dan moet je hem afspelen.
Ik schrijf ook nergens dat jij (of wie dan ook) Anwar el Ghazi niet goed mag vinden. Het ging mij meer om de manier waarop een jochie van slechts 20 jaar hier werd afgebrand, die bovendien een behoorlijk lange periode geblesseerd is geweest.

Ik ben van mening dat een supporter van een club niet op een dergelijke wijze zijn eigen spelers dient te bejegenen. Dat is mijn mening. Natuurlijk heb je gelijk dat wanneer er een medespeler beter voor staat, hij de bal beter kan afspelen aan die ander. Maar fouten maken we allemaal. Het is voor mij echter geen reden om hem te laten "opbokken". Ik heb er veel vertrouwen in dat wij nog veel plezier gaan beleven aan Anwar.

Ik kan me nog herinneren hoe hier een aantal forumleden bijvoorbeeld Daley Blind bleven afkraken. En kijk hem nu eens.

Nemanja Gudelj is uitermate belangrijk voor ons jonge Ajax. Ik heb afgelopen zondag tegen AZ nog heel erg genoten van hem. Voor mij was hij één van de uitblinkers.

Wat betreft Lasse Schöne deel ik je mening wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door Pavlov14 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 15:58 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik schrijf ook nergens dat jij (of wie dan ook) Anwar el Ghazi niet goed mag vinden. Het ging mij meer om de manier waarop een jochie van slechts 20 jaar hier werd afgebrand, die bovendien een behoorlijk lange periode geblesseerd is geweest.

Ik ben van mening dat een supporter van een club niet op een dergelijke wijze zijn eigen spelers dient te bejegenen. Dat is mijn mening. Natuurlijk heb je gelijk dat wanneer er een medespeler beter voor staat, hij de bal beter kan afspelen aan die ander. Maar fouten maken we allemaal. Het is voor mij echter geen reden om hem te laten "opbokken". Ik heb er veel vertrouwen in dat wij nog veel plezier gaan beleven aan Anwar.

Ik kan me nog herinneren hoe hier een aantal forumleden bijvoorbeeld Daley Blind bleven afkraken. En kijk hem nu eens.

Nemanja Gudelj is uitermate belangrijk voor ons jonge Ajax. Ik heb afgelopen zondag tegen AZ nog heel erg genoten van hem. Voor mij was hij één van de uitblinkers.

Wat betreft Lasse Schöne deel ik je mening wel.
Zet Ghazi naast Klaasen...voetballend zullen ze elkaar niet veel ontlopen....mentaal een wereld van verschil en dat telt bij mij enorm mee.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zet Ghazi naast Klaasen...voetballend zullen ze elkaar niet veel ontlopen....mentaal een wereld van verschil en dat telt bij mij enorm mee.
O zeker, die twee kun je niet met elkaar vergelijken, ook al omdat zij een andere rol en een andere positie in het elftal hebben.

Maar we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, daar is ook een forum voor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Zelfde geld voor Schòne....die is belangrijker voor Ajax dan de meeste hier denken
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zelfde geld voor Schòne....die is belangrijker voor Ajax dan de meeste hier denken
Dat ben ik volstrekt met je eens!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 maart 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zelfde geld voor Schòne....die is belangrijker voor Ajax dan de meeste hier denken
Ja hij was echt goed tegen Az..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja hij was echt goed tegen Az..
Jouw mening weet ik nu wel....mentaal is Schòne belangrijk voor Ajax....dat je dat niet ziet zal wel met je leeftijd te maken hebben
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja hij was echt goed tegen Az..
Leuk :(
Maar tegen Feyenoord, begin januari jl. was hij wel goed en belangrijk. Lasse Schöne is een zeer ondergewaardeerde speler en multifunctioneel.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zet Ghazi naast Klaasen...voetballend zullen ze elkaar niet veel ontlopen....mentaal een wereld van verschil en dat telt bij mij enorm mee.
Ben dan wel benieuwd op basis waarvan je dat zegt..

Beiden werken vanuit hun positie namelijk keihard. Zijn geblesseerd geweest en zijn daarvan terug gekomen en hebben een basisplaats herwonnen.

Beiden ogen heel erg nuchter in hun opmerkingen in de pers en beiden leven volledig voor de sport..

Ik ben dan oprecht benieuwd waar jij dat verschil ziet anders dan in de huidskleur...
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jouw mening weet ik nu wel....mentaal is Schòne belangrijk voor Ajax....dat je dat niet ziet zal wel met je leeftijd te maken hebben
Dat je dat altijd aanvoerd als een reden waarom iemand iets anders ziet zal wel met jouw leeftijd te maken hebben..
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:28   quote  deeplink  
https://www.whoscored.com/Players/232261/Show/Anwar-El-Ghazi

En kijk de rest van de spelers ook maar eens na op hun rating.. Dan kom je rare dingen tegen..

Wel grappig, statistisch gezien is Veltman de beste man bij Ajax...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben dan wel benieuwd op basis waarvan je dat zegt..

Beiden werken vanuit hun positie namelijk keihard. Zijn geblesseerd geweest en zijn daarvan terug gekomen en hebben een basisplaats herwonnen.

Beiden ogen heel erg nuchter in hun opmerkingen in de pers en beiden leven volledig voor de sport..

Ik ben dan oprecht benieuwd waar jij dat verschil ziet anders dan in de huidskleur...
Ik heb het niet over huidskleur boeit me ook niet.... wel over karakter en beleving
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je dat altijd aanvoerd als een reden waarom iemand iets anders ziet zal wel met jouw leeftijd te maken hebben..
Altijd.... beetje overdreven maar misschien heb je een punt, ik sta anders in het leven als iemand van 30
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 01 maart 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het niet over huidskleur boeit me ook niet.... wel over karakter en beleving
Toch ben ik het beslist met Remco eens: beide spelers doen hun stinkende best voor de club. Maar het is onmogelijk om die twee te vergelijken omdat ze een andere rol en een andere positie in het elftal bekleden.

Kijk, als er nou eentje met de pet naar gooit, lui is, dan kun je hem dat verwijten, maar ook Anwar werkt hard.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:36 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Toch ben ik het beslist met Remco eens: beide spelers doen hun stinkende best voor de club. Maar het is onmogelijk om die twee te vergelijken omdat ze een andere rol en een andere positie in het elftal bekleden.

Kijk, als er nou eentje met de pet naar gooit, lui is, dan kun je hem dat verwijten, maar ook Anwar werkt hard.
Dat mag je zijn...ik zie het anders, niet dat hij het verkloot maar zijn instelling bevalt me niet
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb het niet over huidskleur boeit me ook niet.... wel over karakter en beleving
En wat in zijn karakter of beleving mis je dan waarom hij geen goede voetballer kan worden?
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Altijd.... beetje overdreven maar misschien heb je een punt, ik sta anders in het leven als iemand van 30
Heeft niks met leeftijd te maken..
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat mag je zijn...ik zie het anders, niet dat hij het verkloot maar zijn instelling bevalt me niet
Welk deel aan zijn instelling dan? Want zoals ik het zie werkt ie keihard, doet ie altijd zijn verdedigende werk en blijft hij proberen acties te maken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 01 maart 2016 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Welk deel aan zijn instelling dan? Want zoals ik het zie werkt ie keihard, doet ie altijd zijn verdedigende werk en blijft hij proberen acties te maken..
Die Ronaldo maniertjes van hem....ga daar maar eens op letten

http://www.metronieuws.nl/sport/2015/08/het-vingertje-van-anwar-el-ghazi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door Nenam_tiL --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 01 maart 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Hij heeft dit seizoen diverse belangrijke goals gemaakt voor Ajax. Hij is 20 en speelt zeker nog niet constant genoeg. En het egocentrische gedrag is zeker een minpunt van zijn kant. Maar als buitenspeler ( zeker niet als spits) kan hij vanuit het niets goals maken en ook laat je soms glimlachen door de mooie acties die hij maakt.

Hij zal zeker constanter moeten worden, maar gezien zijn leeftijd heeft hij nog genoeg ruimte tot groei. Er zijn wedstrijden geweest dat zijn aandeel groot was en zelfs bepalend. En in andere wedstrijden kwam hij vaak zijn tegenstanders niet eens voorbij.

Maar dat maakt hem dan nog geen matige of egoïstische speler. De Boer moet hem gewoon op zijn eigen positie laten spelen en niet ineens in de spits willen zetten. Dan komt het vast goed met deze gast!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2016 door Bobby1972 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anwar alias ego El Ghazi.









0.0109310