BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax.nl als website?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Goedendag mede forumleden,

De officiële website van Ajax was altijd een hele goede pagina om oude informatie op te zoeken en dergelijke. Ook leuk voor nieuws en filmpjes.

Sinds kort is de website aangepakt en nu vind ik het een brei van troep. Niets rendeert goed, laden duurt vaak lang en op de telefoon is het al helemaal niet te doen! Daarnaast kan je bij de gespeelde wedstrijden niet meer in het archief kijken zoals vroeger wel zo was!

Hoe is jullie mening over de officiële website van Ajax. Graag inhoudelijke reacties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - maandag 29 februari 2016 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Goedendag mede forumleden,

De officiële website van Ajax was altijd een hele goede pagina om oude informatie op te zoeken en dergelijke. Ook leuk voor nieuws en filmpjes.

Sinds kort is de website aangepakt en nu vind ik het een brei van troep. Niets rendeert goed, laden duurt vaak lang en op de telefoon is het al helemaal niet te doen! Daarnaast kan je bij de gespeelde wedstrijden niet meer in het archief kijken zoals vroeger wel zo was!

Hoe is jullie mening over de officiële website van Ajax. Graag inhoudelijke reacties.
Is het te moeilijk voor je geworden om de uitslagen te vinden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 10:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is het te moeilijk voor je geworden om de uitslagen te vinden?
Kijk, wederom geen inhoudelijke reactie. Voor uitslagen kijk ik gewoon de wedstrijden, zowel in het stadion als thuis!

Ik vraag mensen om hun mening over de website op zich en voor het schrijven van bepaalde zaken is het vaak fijn dat ik Ajax.nl gebruikte om wedstrijden uit het verleden nog eens op te zoeken. Zowel op Ajax.nl alsmede op andere sites.

En over archief heb ik het over wedstrijden die terug gingen tot ver voor jouw geboortedatum! En dan is het weleens leuk dit op te zoeken. Ook bijvoorbeeld voor het schrijven van wedstrijdtopics.

En misschien hebben anderen bepaalde ideeën of knoppen gevonden die deze opties wel zichtbaar maken. Ik kan ze niet vinden inderdaad. Of misschien draait hij beter op explorer dan chrome of nog een ander besturingssysteem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Goedendag mede forumleden,

De officiële website van Ajax was altijd een hele goede pagina om oude informatie op te zoeken en dergelijke. Ook leuk voor nieuws en filmpjes.

Sinds kort is de website aangepakt en nu vind ik het een brei van troep. Niets rendeert goed, laden duurt vaak lang en op de telefoon is het al helemaal niet te doen! Daarnaast kan je bij de gespeelde wedstrijden niet meer in het archief kijken zoals vroeger wel zo was!

Hoe is jullie mening over de officiële website van Ajax. Graag inhoudelijke reacties.
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit gekeken....ik hou het bij Headliner daar kan ik alles vinden hoewel ik Ajaxprimeur zwaar bagger vind, maar er zijn meer sites
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 11:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb daar eerlijk gezegd nooit gekeken....ik hou het bij Headliner daar kan ik alles vinden hoewel ik Ajaxprimeur zwaar bagger vind, maar er zijn meer sites
Maar hier gaat het meer om historie! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 februari 2016 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hier gaat het meer om historie! ;-)
Tsja..... Wikipedia is er ook nog
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 12:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja..... Wikipedia is er ook nog
Weet ik, maar daar staat niet vaak een verslag van de wedstrijd bij! Ik vond het gewoon altijd een fijne site, voor archief en voor jeugd. Nu is het een brei en zie ik door de bomen het bos niet meer!
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 09:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Goedendag mede forumleden,

De officiële website van Ajax was altijd een hele goede pagina om oude informatie op te zoeken en dergelijke. Ook leuk voor nieuws en filmpjes.

Sinds kort is de website aangepakt en nu vind ik het een brei van troep. Niets rendeert goed, laden duurt vaak lang en op de telefoon is het al helemaal niet te doen! Daarnaast kan je bij de gespeelde wedstrijden niet meer in het archief kijken zoals vroeger wel zo was!

Hoe is jullie mening over de officiële website van Ajax. Graag inhoudelijke reacties.
Helemaal gelijk, ik irriteer me er ook al een tijd aan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, ik irriteer me er ook al een tijd aan..
Hebben we toch nog overeenkomsten! Vind het echt geen verbetering ten opzichte van eerst!
remco k
 remco k - maandag 29 februari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hebben we toch nog overeenkomsten! Vind het echt geen verbetering ten opzichte van eerst!
We hebben we meer overeenkomsten kerel. We hebben beide niet zon verschillende kijk op Ajax en alles er om heen, alleen supporters en bepaalde spelers liggen we niet op 1 lijn. En dat is prima..
Loetje
 Loetje - maandag 29 februari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Ik heb de website als app. En daar is deze van waardeloze kwaliteit. Eerder al op mijn Galaxy s3, IPhone 4 en nu op mijn Galaxy s5. Zeker nu na de complete vernieuwing doen heel veel dingen het niet. Kan weinig inzien, filmpjes trager en weergeeft erg veel niet. Daarbij enorm traag. Bevalt me voor geen meter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 20:14 schreef Loetje het volgende:
Ik heb de website als app. En daar is deze van waardeloze kwaliteit. Eerder al op mijn Galaxy s3, IPhone 4 en nu op mijn Galaxy s5. Zeker nu na de complete vernieuwing doen heel veel dingen het niet. Kan weinig inzien, filmpjes trager en weergeeft erg veel niet. Daarbij enorm traag. Bevalt me voor geen meter.
Kijk, dit is een waardevolle mening. Er is ook geen mogelijkheid om via de app bepaalde instellingen te doen waardoor hij verbeterd?
Loetje
 Loetje - maandag 29 februari 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, dit is een waardevolle mening. Er is ook geen mogelijkheid om via de app bepaalde instellingen te doen waardoor hij verbeterd?
Nee, alle functies heb ik aangezet. Dingen over de elftallen van de toekomst kan ik niet meer inzien. Zo heb je bijvoorbeeld na afloop van de wedstrijd de statistieken en ook deze kan ik niet zien en blijft mijn scherm wit. Het enige wat er gebeurd is continu de reclame van Ziggo eronder. Valt zwaar tegen ouwe.
enough
 enough - maandag 29 februari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
.
Oh sorry
nvt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door enough --
Loetje
 Loetje - maandag 29 februari 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Even een screenshot gemaakt voor je. Dit is een van de voorbeelden.

30rr09e.png
Loetje
 Loetje - maandag 29 februari 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Er wordt niets weergegeven en ook geen link. Dit gebeurd veel vaker en er is veel minder te lezen over rubrieken wat eerder wel kon. De rest heb ik al uitgelegd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 21:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee, alle functies heb ik aangezet. Dingen over de elftallen van de toekomst kan ik niet meer inzien. Zo heb je bijvoorbeeld na afloop van de wedstrijd de statistieken en ook deze kan ik niet zien en blijft mijn scherm wit. Het enige wat er gebeurd is continu de reclame van Ziggo eronder. Valt zwaar tegen ouwe.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die hier last van heeft! Vroeger kon je ook alle wedstrijden in het archief opzoeken. Die optie is ook niet meer beschikbaar. Daarnaast bij het opstarten van de website is 1 groot debiel vak. Daarnaast duurt het laden enorm lang. Ik vind het inderdaad een verslechtering. En dat terwijl de oude website van Ajax meerdere malen tot beste is uitgeroepen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 februari 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 22:13 schreef Loetje het volgende:
Even een screenshot gemaakt voor je. Dit is een van de voorbeelden.

[ afbeelding ]
Zo inderdaad, dat is ook zwaar klote zeg. En dit is dan via de telefoon. Ook via de website is het een drama. Kutzooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 maart 2016 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 23:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik dus niet de enige die hier last van heeft! Vroeger kon je ook alle wedstrijden in het archief opzoeken. Die optie is ook niet meer beschikbaar. Daarnaast bij het opstarten van de website is 1 groot debiel vak. Daarnaast duurt het laden enorm lang. Ik vind het inderdaad een verslechtering. En dat terwijl de oude website van Ajax meerdere malen tot beste is uitgeroepen.
Je zegt exact wat ik zou zeggen.

Als je nou eens wat statistieken wil inzien, ga even naar Ajax Netwerk hun site. En dan de wedstrijd intypen via Google. Bijvoorbeeld PSV - Ajax historie. De eerste of de 2e is dan van hun site en zie je alles.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2016 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 22:14 schreef Loetje het volgende:
Er wordt niets weergegeven en ook geen link. Dit gebeurd veel vaker en er is veel minder te lezen over rubrieken wat eerder wel kon. De rest heb ik al uitgelegd.
Gezien het wifi-"bereik" zal je ook geen links kunnen openen 😃
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 februari 2016 - 22:13 schreef Loetje het volgende:
Even een screenshot gemaakt voor je. Dit is een van de voorbeelden.

[ afbeelding ]
Hoe post je eigenlijk een screenshot?

Dan zal ik eens een foto van mezelf uploaden!! 😄
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 maart 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 19:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hoe post je eigenlijk een screenshot?

Dan zal ik eens een foto van mezelf uploaden!! 😄
Gehehehe. Met Samsung is het de middelste knop onder het scherm en de uitknop tegelijkertijd indrukken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 maart 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 19:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Gezien het wifi-"bereik" zal je ook geen links kunnen openen 😃
Hahaha. Die is normaliter beter.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 maart 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2016 - 19:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gehehehe. Met Samsung is het de middelste knop onder het scherm en de uitknop tegelijkertijd indrukken.
Oooooh pikkenruiker!! Ik weet gerust wel hoe ik een screenshot MAAK!!!

Hoe POST je hem vervolgens hier?
Loetje
 Loetje - woensdag 02 maart 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 10:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Oooooh pikkenruiker!! Ik weet gerust wel hoe ik een screenshot MAAK!!!

Hoe POST je hem vervolgens hier?
Via tinypic.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 maart 2016 - 19:17   quote  deeplink  
2d17cqf.jpg
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 maart 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Werkt idd! Tnx!
enough
 enough - woensdag 02 maart 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 19:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahaahh

Echt humor!!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 maart 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2016 - 19:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Werkt idd! Tnx!
Hahahahahaha!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax.nl als website?









0.0096929