BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blik op besluit van de KNVB: 'Koppositie naar Ajax bij licentieverlies FC Twente'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 03 maart 2016 - 09:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Blik op besluit van de KNVB: 'Koppositie naar Ajax bij licentieverlies FC Twente' (AjaxPrimeur.nl)

ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Kan me haast niet voorstellen dat dit gaat gebeuren.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 maart 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Mooi dat we ons weer rijk gaan rekenen. Net als toen naar buiten kwam dat Juventus destijds doping had gebruikt en wij misschien alsnog de CL zouden krijgen. ;)
Twente moet voor 01-05 een sluitende begroting hebben. De competitie duurt iets langer dus voordat alle besluiten zijn genomen zitten we al in het nieuwe seizoen denk ik.

Het zou wel meesterlijk zijn als we op deze manier kampioen worden. Dat dan weer wel hahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 03 maart 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 11:00 schreef Brandje het volgende:
Mooi dat we ons weer rijk gaan rekenen. Net als toen naar buiten kwam dat Juventus destijds doping had gebruikt en wij misschien alsnog de CL zouden krijgen. ;)
Twente moet voor 01-05 een sluitende begroting hebben. De competitie duurt iets langer dus voordat alle besluiten zijn genomen zitten we al in het nieuwe seizoen denk ik.

Het zou wel meesterlijk zijn als we op deze manier kampioen worden. Dat dan weer wel hahahaha
Dan staan we inmiddels al 11 punten achter op pisv 😢
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 maart 2016 - 12:03   quote  deeplink  
Je snapt het niet. De punten die de teams tegen PSV hebben behaald gaan dan verloren. Aangezien PSV 6 punten tegen Twente hebben behaald, verliezen ze deze. Ajax heeft 1 keer tegen Twente gespeeld en haalde 1 punt. Dus Ajax heeft dan 1 punt aftrek en PSV verliest maar liefst 6 punten. Ajax hoeft dan de wedstrijd tegen Twente niet meer te spelen.

De kans dat dit gebeurd is momenteel niet groot. Mocht Ajax op deze manier kampioen worden dan krijg je altijd het gezeik dat het een kampioenschap is met een wansmaak. Dat moet je ook niet willen.
Brandje
 Brandje - donderdag 03 maart 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 12:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Je snapt het niet. De punten die de teams tegen PSV hebben behaald gaan dan verloren. Aangezien PSV 6 punten tegen Twente hebben behaald, verliezen ze deze. Ajax heeft 1 keer tegen Twente gespeeld en haalde 1 punt. Dus Ajax heeft dan 1 punt aftrek en PSV verliest maar liefst 6 punten. Ajax hoeft dan de wedstrijd tegen Twente niet meer te spelen.

De kans dat dit gebeurd is momenteel niet groot. Mocht Ajax op deze manier kampioen worden dan krijg je altijd het gezeik dat het een kampioenschap is met een wansmaak. Dat moet je ook niet willen.
Jawel hoor. Ik zou dit echt de meest heerlijke manier vinden om kampioen te worden. KNJB, KNVB Maffia. Heerlijk man.
Trouwens er zijn ook wel eens clubs halverwege het seizoen uit de JL gerot dus ik zie het probleem niet. Wat denk je van de clubs die twee keer hebben verloren van Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 03 maart 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 12:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Je snapt het niet. De punten die de teams tegen PSV hebben behaald gaan dan verloren. Aangezien PSV 6 punten tegen Twente hebben behaald, verliezen ze deze. Ajax heeft 1 keer tegen Twente gespeeld en haalde 1 punt. Dus Ajax heeft dan 1 punt aftrek en PSV verliest maar liefst 6 punten. Ajax hoeft dan de wedstrijd tegen Twente niet meer te spelen.

De kans dat dit gebeurd is momenteel niet groot. Mocht Ajax op deze manier kampioen worden dan krijg je altijd het gezeik dat het een kampioenschap is met een wansmaak. Dat moet je ook niet willen.
Wie snapt het niet? Volgens mij snappen ze het prima..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 maart 2016 - 12:31   quote  deeplink  
Los van persoonlijk voordeel van Ajax, is het voor een Twente supporter te triest voor woorden. Moet je nagaan wat ze hun ontnemen. Heb daar geen woorden voor. Je staat erbij en je kijkt erna en je kunt er niks aan veranderen.

Ik vraag me af met hoeveel teams we volgend jaar in de Eredivisie zitten wanneer Twente wordt uitgesloten?
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 03 maart 2016 - 13:52   quote  deeplink  
Je zult toch maar FC Twente-supporter zijn... Stelletje smerige bobo's die hun club naar de sodemieter hebben geholpen. Witteboordencriminaliteit is het en niks anders. Ik heb serieus diep medelijden met de Twente-supporters.

En dan die etterbak bij de KNVB, directeur van Oostveen. Ik vind dat die kerel ook een dubieuze rol speelt: hij geniet ervan om (opnieuw) straffen uit te delen richting FC Twente.

Mocht FC Twente inderdaad uit de competitie gehaald gaan worden omdat hun licentie wordt ingetrokken, dan verwacht ik dat dat pas per komend seizoen gaat gebeuren en niet in het thans lopende seizoen. Dus laten we ons niet rijk gaan rekenen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Ach anders hadden ze nooit kampioen geworden.. Ze hebben zat mooie herrineringen aan die periode. Ff door de zure appel heen nu.. 😂
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 13:52 schreef Pavlov14 het volgende:
Je zult toch maar FC Twente-sboven komenrter zijn... Stelletje smerige bobo's die hun club naar de sodemieter hebben geholpen. Witteboordencriminaliteit is het en niks anders. Ik heb serieus diep medelijden met de Twente-supporters.

En dan die etterbak bij de KNVB, directeur van Oostveen. Ik vind dat die kerel ook een dubieuze rol speelt: hij geniet ervan om (opnieuw) straffen uit te delen richting FC Twente.

Mocht FC Twente inderdaad uit de competitie gehaald gaan worden omdat hun licentie wordt ingetrokken, dan verwacht ik dat dat pas per komend seizoen gaat gebeuren en niet in het thans lopende seizoen. Dus laten we ons niet rijk gaan rekenen.
Hoeft ook niet gap want we worden op eigen kracht kampioen. let maar op mijn woorden 20 maart gaan we ze een tikkie geven die ze niet meer te boven komen :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 maart 2016 - 14:39   quote  deeplink  
En ik wil ook de gestolen beker en kampioenschap van een paar jaar geleden terug! 😉
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ik wil ook de gestolen beker en kampioenschap van een paar jaar geleden terug! 😉
ik stem voor:-)
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 13:52 schreef Pavlov1Ol volgende:
Je zult toch maar FC Twente-supporter zijn... Stelletje smerige bobo's die hun clfantastische speler r de sodemieter hebben geholpen. Witteboordencriminaliteit is het en niks anders. Ik heb serieus diep medelijden met de Twente-supporters.

En dan die etterbak bij de KNVB, directeur van Oostveen. Ik vind dat die kerel ook een dubieuze rol speelt: hij geniet ervan om (opnieuw) straffen uit te delen richting FC Twente.

Mocht FC Twente inderdaad uit de competitie gehaald gaan worden omdat hun licentie wordt ingetrokken, dan verwacht ik dat dat pas per komend seizoen gaat gebeuren en niet in het thans lopende seizoen. Dus laten we ons niet rijk gaan rekenen.
Even off topic he... ik zat net oude filmpjes op you tube te bekijken en daar kwam ik Jesper Olsen tegen :-) volgens mij is dit de allerbeste vleugelspeler die Ajax ooit gehad heeft. Wat een fantastische speler zeg...echt genieten man!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 maart 2016 - 15:02   quote  deeplink  
De oudjes hier kunnen zich dat nog prima herinneren. Ik denk dat Jesper nog kleiner is dan Messi. Kleine spelers kunnen hele grote spelers zijn!
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 15:02 schreef Bobby1972 het volgende:
De oudjes hier kunnen zich dat nog prima herinneren. Ik denk dat Jesper nog kleiner is dan Messi. Kleine spelers kunnen hele grote spelers zijn!
Ik was toen een jaar of 13 maar weet het ook nog prima:-)
p111
 p111 - donderdag 03 maart 2016 - 15:31   quote  deeplink  
De vlo was geweldig
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 03 maart 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:37 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Hoeft ook niet gap want we worden op eigen kracht kampioen. let maar op mijn woorden 20 maart gaan we ze een tikkie geven die ze niet meer te boven komen :-)
Laten we daar dan maar van uitgaan vriend :)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 03 maart 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ik wil ook de gestolen beker en kampioenschap van een paar jaar geleden terug! 😉
Zo is het: onrechtmatig verkregen ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 03 maart 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 14:44 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Even off topic he... ik zat net oude filmpjes op you tube te bekijken en daar kwam ik Jesper Olsen tegen :-) volgens mij is dit de allerbeste vleugelspeler die Ajax ooit gehad heeft. Wat een fantastische speler zeg...echt genieten man!
En of ik Jesper Olsen nog ken, al is het alleen maar van de penalty samen met Johan Cruijff. Alle voetbalminnende mensen hebben het er nog over.

Maar ook zijn (voor)naamgenoot Jesper Grønkjær vond ik destijds subliem!
ZerauS
 ZerauS - donderdag 03 maart 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 15:33 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Laten we daar dan maar van uitgaan vriend :)
Yes laten we dat doen :-)
Brandje
 Brandje - donderdag 03 maart 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 12:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Los van persoonlijk voordeel van Ajax, is het voor een Twente supporter te triest voor woorden. Moet je nagaan wat ze hun ontnemen. Heb daar geen woorden voor. Je staat erbij en je kijkt erna en je kunt er niks aan veranderen.

Ik vraag me af met hoeveel teams we volgend jaar in de Eredivisie zitten wanneer Twente wordt uitgesloten?
Gewoon een extra laten promoveren uit de JL.
Eide
 Eide - donderdag 03 maart 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Overigens blijkt vandaag dat FC Twente voor 1 mei geschikt moet hebben met de schuldeisers. Als dat gebeurt is er voor wat betreft dit seizoen niets aan de hand voor de ponies.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2016 - 18:36   quote  deeplink  
En nog steeds van mening dat we de titel van 2010 behoren te hebben! En ik heb medestanders, ook Jol is die mening nu toegedaan! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 april 2016 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 18:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nog steeds van mening dat we de titel van 2010 behoren te hebben! En ik heb medestanders, ook Jol is die mening nu toegedaan! ;-)
Jol likt Cock zijn hol....boeie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 april 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 01:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jol likt Cock zijn hol....boeie..
Hahaha maar extra titel zou leuk zijn! 😉
Ajax30
 Ajax30 - zondag 03 april 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaa leuk jol likt cock zijn hollllllllllllllllllllll???????????????????????????????
Eide
 Eide - maandag 04 april 2016 - 22:32   quote  deeplink  
Twente 3 punten in mindering en hebben vanavond een zitting bij de licentiecommissie van de KNVB. Er is geen akkoord en ze gaan daar dus slecht nieuws verkondigen. Er moet voor 1 mei een financieel akkoord zijn anders wordt de proflicentie van Twente ingetrokken.
enough
 enough - dinsdag 05 april 2016 - 04:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 19:12 schreef Ajax30 het volgende:
Jaaaaaaaaaa leuk jol likt cock zijn hollllllllllllllllllllll???????????????????????????????
PAUW!!
enough
 enough - dinsdag 05 april 2016 - 04:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2016 - 11:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dan staan we inmiddels al 11 punten achter op pisv 😢
wAAR ZIT JE NU ?? ..MAF
enough
 enough - dinsdag 05 april 2016 - 04:27   quote  deeplink  
!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 april 2016 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 04:22 schreef enough het volgende:

[..]

wAAR ZIT JE NU ?? ..MAF
Op dat tijdstip zit ik niet, dan lig ik...
enough
 enough - dinsdag 05 april 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2016 - 19:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Op dat tijdstip zit ik niet, dan lig ik...
Oja ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blik op besluit van de KNVB: 'Koppositie naar Ajax bij licentieverlies FC Twente'









0.0078160