BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 06 maart 2016; 14:30); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 04 maart 2016 - 10:13   quote  deeplink  
3442588570-847eabd2.jpg

Een wedstrijd tegen Willem II is tegenwoordig toch ook een weerzien met veel Ajacieden en oud-Ajacieden. Hoewel Zivkovic het niet kon waarmaken onder Streppel draait Lucas Andersen een goed seizoen in Tilburg. Ook doelman Lamprou, back Dico Koppers en aanvallers Ondaan en De Sa hebben een verleden in Amsterdam. Al die Ajax inbreng is overigens geen enkele garantie voor succes. Willem II draait een slecht seizoen en staat in de buurt van de degradatiezone.

Ajax speelde haar historie maar liefst 81 duels tegen Willem II. In die lange historie verloor Ajax 8 duels tricolores. Er werd 6 maal gelijk gespeeld en maar liefst 67 ontmoetingen werden door Ajax gewonnen. Ajax leed alle verliespartijen uit op bezoek in het Koning Willem II stadion. Het laatste verlies stamt uit het seizoen 2008/09 toen Ajax met 2-1 verlies in Tilburg. Sindsdien speelde Ajax 10 duels tegen de Tilburgers waarvan er 9 werden gewonnen. Dit waren meestal doelpuntrijke ontmoetingen met 36 goals voor en slechts 4 tegen.

Willem II was vorig seizoen de revelatie van de Eredivisie. De Tilburgers werden als promovendus knap 9e en oogsten alom lof voor het frisse, aanvallende voetbal onder trainer Jurgen Streppel. Dit seizoen verloopt aanzienlijk moeilijker. Willem II heeft veel moeite met het maken van goals en het winnen van wedstrijden. Met 10 verloren duels is Willem II niet slechter als bijvoorbeeld PEC Zwolle dat 9e staat, maar Willem II wist pas 5 keer te winnen. Er werd maar liefst 10 maal gelijk gespeeld. Willem II maakte daarbij slechts 25 goals, maar kreeg er ook slechts 32 tegen. Van de afgelopen 6 duels won Willem II er slechts 1, er werd er ook slechts 1 verloren. De 4 gelijke spelen zijn symptomatisch voor het seizoen van Streppel en de zijnen, alsook het doelsaldo over die 6 duels van 3 voor en 2 tegen.

Willem II speelt in principe in een 4-3-3 formatie hoewel de laatste wedstrijd tegen Vitesse in een 4-4-2 formatie werd afgewerkt. Tegen Vitesse wonnen de Tilburgers waardoor het best mogelijk is dat Streppel ook tegen Ajax in een 4-4-2 formatie start. Dit was echter de eerste en enige keer dit seizoen dat Streppel afweek van zijn 4-3-3 formatie. Symptomatisch voor Willem II is dat de topscorer een middenvelder is. Falkenburg is met 8 goals de absolute topscorer, gevolgd door Ajax huurling Lucas Andersen en alweer een middenvelder, namelijk Wuytens. De eerste aanvaller is Van de Velden met 3 goals. Wuytens en Andersen zijn met 5 en 4 assists ook de belangrijkste voorbereiders voor Willem II. Aanvaller Ogbeche is geblesseerd.

Ajax lijkt het verlies van Tete en Riedewald eenvoudig te hebben opgevangen. Met name de door velen afgeschreven Viergever heeft tot dusver een goede indruk achter gelaten. Ook Van der Hoorn toont zich een goede vervanger nu Veltman op rechtsback is komen te spelen. Daarmee is Ajax defensief stabiel gebleven ondanks het wegvallen van 2 belangrijke spelers. Afgelopen week wist Ajax die stabiliteit ook eindelijk weer eens te combineren met een goede wedstrijd. Ajax was vlijmscherp tegen AZ, zette goed druk en gaf 90 minuten lang vrijwel niets weg. Frank de Boer zal die vorm door willen trekken naar dit duel.
Achterin is er geen enkele reden te gaan schuiven, tenzij Willem II besluit tot een 4-4-2 formatie. Normaliter spelen Veltman, Van der Hoorn, Viergever en Dijks in hun normale rollen. Daarvoor staan, eveneens als altijd, Gudelj, Bazoer en Klaassen. Voorin is Anwar el Ghazi geschorst en zal Fischer of Schone zijn vervanger zijn. Younes en Milik maken de eerste 11 vol. Mocht Willem II, net als tegen Vitesse, voor een 4-4-2 formatie kiezen bestaat de kans dat Ajax aantreedt zonder Viergever maar met zowel Schone als Fischer binnen de ploeg.

De beelden zijn van eerder dit seizoen toen Ajax met 3-0 won van Willem II in eigen huis.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door Eide --
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 maart 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Laten we hopen dat FdB nu zijn basis heeft gevonden en speelt zoals tegen AZ. Dus met Gudelj en Klaassen en Bazoer daarachter. Da`n komt het wel goed.
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 maart 2016 - 12:11   quote  deeplink  
Waarschijnlijk geen vd Hoorn. Heeft zich verstapt tijdens de training.
Eide
 Eide - vrijdag 04 maart 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 12:11 schreef Brandje het volgende:
Waarschijnlijk geen vd Hoorn. Heeft zich verstapt tijdens de training.
Zo, dan wordt het echt serieus krap achterin. Dan komt Van Rhijn plots weer in beeld.
p111
 p111 - vrijdag 04 maart 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Ja dan zal van Rhijn wel spelen en Veltman weer in het centrum, ik verwacht een 0-2
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 maart 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 12:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo, dan wordt het echt serieus krap achterin. Dan komt Van Rhijn plots weer in beeld.
Of gewoon weer 343
Eide
 Eide - vrijdag 04 maart 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 13:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Of gewoon weer 343
Zeker een overweging met Gudelj als extra slot op de deur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 maart 2016 - 23:43   quote  deeplink  
0-4!! BOEM BOEM MILIK!
enough
 enough - zaterdag 05 maart 2016 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 13:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker een overweging met Gudelj als extra slot op de deur.
Ja natuurlijk ..3-4-3 mee door blijven gaan ..

ZE zijn veel verder daarin dan daarvoor ze het probeerden..(tijdje terug)

0-3
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 05 maart 2016 - 02:04   quote  deeplink  
1-1, weer geen angst, maar het klinkt zoals het gaat worden helaas!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 05 maart 2016 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 02:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1-1, weer geen angst, maar het klinkt zoals het gaat worden helaas!
Negatieveling.. 1-2
Brandje
 Brandje - zaterdag 05 maart 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2016 - 13:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker een overweging met Gudelj als extra slot op de deur.
Ik vond Gudelj zoals tegen AZ een prima rol vervullen. Dus laat hem maar wat aanvallender staan.
Eide
 Eide - zaterdag 05 maart 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vond Gudelj zoals tegen AZ een prima rol vervullen. Dus laat hem maar wat aanvallender staan.
Je moet toch een keuze maken. Het gevaar van AZ komt echt van het middenveld. Falkenburg, Wuytens en Andersen zijn alle drie aanvallend gevaarlijk. Je kan die mannen in verdedigend opzicht niet laten lopen.

Ik ben het met je eens dat Gudelj het tegen AZ uitstekend deed (was ook verfrissend hem wat aanvallender te zien) maar als je met 4 middenvelders speelt zal je er altijd één in een controlerende rol moeten laten spelen. Dat is normaliter Gudelj, hoewel dat met Bazoer of Van de Beek eventueel ook kan natuurlijk.
Brandje
 Brandje - zaterdag 05 maart 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 11:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Je moet toch een keuze maken. Het gevaar van AZ komt echt van het middenveld. Falkenburg, Wuytens en Andersen zijn alle drie aanvallend gevaarlijk. Je kan die mannen in verdedigend opzicht niet laten lopen.

Ik ben het met je eens dat Gudelj het tegen AZ uitstekend deed (was ook verfrissend hem wat aanvallender te zien) maar als je met 4 middenvelders speelt zal je er altijd één in een controlerende rol moeten laten spelen. Dat is normaliter Gudelj, hoewel dat met Bazoer of Van de Beek eventueel ook kan natuurlijk.
Als Ajax 343 gaat spelen dan heb je altijd een man meer op het middenvekd dus je kan eigenlijk niet in de problemen komen want je hebt een man over.
Laat Bazoer dan maar de laatste middenvelder zijn. Gudelj deed het meer dan prima en volgens mij steekt Bazoer ook niet zijn absolute topvorm en kan je inderdaad altijd vd Beek er nog bij zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 05 maart 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 12:01 schreef Brandje het volgende:
Als Ajax 343 gaat spelen dan heb je altijd een man meer op het middenvekd dus je kan eigenlijk niet in de problemen komen want je hebt een man over.
Met die redenering is een 4 mans verdediging altijd beter, want een man over. Ik snap wel waar je heen wilt natuurlijk maar ik denk dat dat iets te kort door de bocht is.

quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 12:01 schreef Brandje het volgende:
Laat Bazoer dan maar de laatste middenvelder zijn. Gudelj deed het meer dan prima en volgens mij steekt Bazoer ook niet zijn absolute topvorm en kan je inderdaad altijd vd Beek er nog bij zetten
Bazoer als controleur vind ik ook veel voor te zeggen. Ik denk eigenlijk zelfs dat hij daar beter voor geschikt is als de rol waar hij nu is speelt. Dat gezegd hebbende, de invulling zoals tegen AZ met Gudelj en Bazoer die beide hun momenten kozen en niet in een keurslijf zaten beviel mij enorm.

Uiteindelijk zou ik het het liefst zien zoals onder Van Gaal destijds waarbij eigenlijk niet te zeggen was of Ajax nu 4-3-3 of 3-4-3 speelde. Met Rijkaard had Ajax iemand die heel goed aanvoelde waar hij moest staan en Ajax wisselde destijds ook met speels gemak van 4-3-3 naar 3-4-3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 maart 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 15:11   quote  deeplink  
1-1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 05 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 15:11 schreef Loetje het volgende:
1-1
Negatieveling!
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 02:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1-1, weer geen angst, maar het klinkt zoals het gaat worden helaas!
Lullo ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 14:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Met die redenering is een 4 mans verdediging altijd beter, want een man over. Ik snap wel waar je heen wilt natuurlijk maar ik denk dat dat iets te kort door de bocht is.

[..]

Bazoer als controleur vind ik ook veel voor te zeggen. Ik denk eigenlijk zelfs dat hij daar beter voor geschikt is als de rol waar hij nu is speelt. Dat gezegd hebbende, de invulling zoals tegen AZ met Gudelj en Bazoer die beide hun momenten kozen en niet in een keurslijf zaten beviel mij enorm.

Uiteindelijk zou ik het het liefst zien zoals onder Van Gaal destijds waarbij eigenlijk niet te zeggen was of Ajax nu 4-3-3 of 3-4-3 speelde. Met Rijkaard had Ajax iemand die heel goed aanvoelde waar hij moest staan en Ajax wisselde destijds ook met speels gemak van 4-3-3 naar 3-4-3.
Eens echter hebben deze twee CV, dus Hoorn en Viergever, niet de voetballende capaciteiten om door te schuiven dus begin dan maar met 343 zodat je hen ook dwingt om sneller in te spelen naar een middenvelder. Veltman en Riedewald hebben die kwaliteiten weer wel.
Eide
 Eide - zaterdag 05 maart 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Riedewald met name, hoewel ik die in aanloop naar zijn blessure steeds fletser vond spelen. Ook Jairo moet meer durven voetballen, meer durven instappen en inpassen. Daar speelt natuurlijk ook ervaring een enorme rol in.
jodocus
 jodocus - zaterdag 05 maart 2016 - 16:36   quote  deeplink  
1-3 komt goed
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 05 maart 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 07:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Negatieveling.. 1-2
Lullo!
enough
 enough - zaterdag 05 maart 2016 - 17:10   quote  deeplink  
Bah!!
enough
 enough - zaterdag 05 maart 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 16:36 schreef jodocus het volgende:
1-3 komt goed
0-3 negatieveling!!
remco k
 remco k - zaterdag 05 maart 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Gaat een lastiger potje worden dan gedacht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 maart 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 21:47 schreef remco k het volgende:
Gaat een lastiger potje worden dan gedacht.
Omdat Willem II zo spectaculair presteert in 2016???
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 21:47 schreef remco k het volgende:
Gaat een lastiger potje worden dan gedacht.
Weet ik wel zeker.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 maart 2016 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker.
Waarop gebaseerd?
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 maart 2016 - 08:26   quote  deeplink  
Als Ajax zijn vorm van tegen AZ vast kan houden, dan wordt het wel 1-3, denk ik.
ZerauS
 ZerauS - zondag 06 maart 2016 - 09:59   quote  deeplink  
0-3. Milik Youness en Bazoer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door ZerauS --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 00:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarop gebaseerd?
Omdat Willem II zo slecht niet speelt. Ze hebben een aantal wedstrijden erg ongelukkig verloren. Uiteraard moet Ajax deze wedstrijd "gewoon" kunnen winnen, ook al met de wetenschap dat PSV gisteren weer erg makkelijk heeft gewonnen. Ik zie PSV dit seizoen niet veel punten meer verspelen. En wanneer ze het lastig hebben "helpt" de scheidsrechter wel een handje, want ik vond FC Groningen gisteren een strafschop had moeten krijgen.

Maar terug naar Ajax: Ajax wint, maar moet er veel energie in stoppen. Ik houd het voorzichtig op 1-2
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 maart 2016 - 21:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat Willem II zo spectaculair presteert in 2016???
Gevoel..

Vaak als Ajax dit seizoen eens een goede pot speelt is het de week erop weer heel matig..
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 00:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarop gebaseerd?
Omdat wij altijd wel weer denken dat het vanzelf gaat. En Willem II belachelijk weinig goals tegen krijgt op het moment.
Eide
 Eide - zondag 06 maart 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Cc3TMUfVIAAHV5W.jpg
Eide
 Eide - zondag 06 maart 2016 - 13:17   quote  deeplink  
4-3-3 dus met Van der Hoorn er gewoon bij. Schone vervangt El Ghazi.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:17 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk een vrij logische opstelling.
Eide
 Eide - zondag 06 maart 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:22 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Eigenlijk een vrij logische opstelling.
3-4-3 was ook niet gek geweest. Daarnaast was een keuze voor Fischer ook niet gek geweest.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:31 schreef Eide het volgende:

[..]

3-4-3 was ook niet gek geweest. Daarnaast was een keuze voor Fischer ook niet gek geweest.
Dat is ook wel weer waar. Maar ik doelde met name op de succes-basis van vorige week tegen AZ. Alleen Anwar El Ghazi moest worden vervangen door zijn schorsing. Ik had wel verwacht dat de Boer de rest intact zou laten, inclusief Milik dus. Ach eigenlijk was dat niet zo moeilijk te voorspellen, want Ajax speelt al weken in dezelfde formatie.

En eerlijk is eerlijk, Schöne zit momenteel dichter bij de basis dan Fischer.

Wel was vorige week opvallend dat Bazoer en Gudelj van positie hadden geruild wat betreft controleur en aanvallende middenvelder. En dat beviel me erg goed.

Overigens kan ik er vanmiddag tijdens de wedstrijd niet bij zijn, want mijn zoon is vandaag jarig (30 jaar) en omdat ik de afgelopen weken erg veel weg ben geweest voor mijn werk, kan ik het niet maken om zijn verjaardag niet mee te vieren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door Pavlov14 --
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Ik had gekozen voor Muric en niet voor Schone of Fischer..

Laatste twee spelen momenteel gewoon niet goed en Muric juist wel..
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:
Ik had gekozen voor Muric en niet voor Schone of Fischer..

Laatste twee spelen momenteel gewoon niet goed en Muric juist wel..
Vond Schone tegen Feyenoord en Groningen wel goed trouwens. Echter denk ik wel dat je de snelheid van Muric meer nodig heeft.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:
Ik had gekozen voor Muric en niet voor Schone of Fischer..

Laatste twee spelen momenteel gewoon niet goed en Muric juist wel..
Dat was ontegenzeggelijk ook een mogelijkheid, maar de Boer kiest met Schöne toch voor meer zekerheid.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond Schone tegen Feyenoord en Groningen wel goed trouwens. Echter denk ik wel dat je de snelheid van Muric meer nodig heeft.
Eens
remco k
 remco k - zondag 06 maart 2016 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:48 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat was ontegenzeggelijk ook een mogelijkheid, maar de Boer kiest met Schöne toch voor meer zekerheid.
Schone heeft de laatste weken amper iets gebracht, ik vond zijn wedstrijd op het middenveld matig...

Het ergste wat je kan gebeuren is dat Muric ook weinig brengt..

Ik hoop dat Schone vanmiddag laat zien dat ie beter kan dan de laatste weken..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone heeft de laatste weken amper iets gebracht, ik vond zijn wedstrijd op het middenveld matig...

Het ergste wat je kan gebeuren is dat Muric ook weinig brengt..

Ik hoop dat Schone vanmiddag laat zien dat ie beter kan dan de laatste weken..
Het blijft altijd weer moeilijk, Remco. Ik vond heel eerlijk gezegd Schöne in de wedstrijd tegen Feyenoord "bovengemiddeld" presteren. Voor mij onverwacht. Met zijn traptechniek en prima instelling wordt hij kennelijk beloond door Frank de Boer. Er is hier door velen altijd nogal wat kritiek op Schöne, maar hij heeft een goede wedstrijdmentaliteit, traptechniek, etc. Zijn "minpunt" is en blijft zijn snelheid. Het blijft de keuze van de trainer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 maart 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:
Ik had gekozen voor Muric en niet voor Schone of Fischer..

Laatste twee spelen momenteel gewoon niet goed en Muric juist wel..
Klopt maar Muric mag later weer invallen is nog geen basisspeler....
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 14:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar Muric mag later weer invallen is nog geen basisspeler....
Dat ben ik zeker met je eens. Zijn tijd komt beslist nog wel want Muric is een supertalent!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 maart 2016 - 14:09   quote  deeplink  
Mannen, zoals aangekondigd mijn vrouw en ik gaan naar de verjaardag van onze zoon.

Ik wens jullie vanmiddag een schitterende wedstrijd toe met veel mooie doelpunten van Milik. (Of een andere Ajacied, zolang we maar winnen).

Tot later.
Eide
 Eide - zondag 06 maart 2016 - 14:12   quote  deeplink  
En toch wil ik Fischer wel weer eens zien. Ik hou enorm van de drive van Viktor. Hij heeft te veel drive soms, maar het maakt hem voor mij een prachtige speler.
ZerauS
 ZerauS - zondag 06 maart 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 14:09 schreef Pavlov14 het volgende:
Mannen, zoals aangekondigd mijn vrouw en ik gaan naar de verjaardag van onze zoon.

Ik wens jullie vanmiddag een schitterende wedstrijd toe met veel mooie doelpunten van Milik. (Of een andere Ajacied, zolang we maar winnen).

Tot later.
Gefeliciteerd met jullie zoon een hele fijne dag toegewenst Pavlov. En dat het maar dubbel feest mag zijn vandaag doordat Ajax ook nog wint vandaag. :-)
ZerauS
 ZerauS - zondag 06 maart 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 maart 2016 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone heeft de laatste weken amper iets gebracht, ik vond zijn wedstrijd op het middenveld matig...

Het ergste wat je kan gebeuren is dat Muric ook weinig brengt..

Ik hoop dat Schone vanmiddag laat zien dat ie beter kan dan de laatste weken..
En als dat niet het geval is gaat ie zeker Muric brengen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Willem II - Ajax (zondag 06 maart 2016; 14:30); 0 - 4









0.0120091