BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: UK Open darts 2016

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Zal zodra het nog lukt de wedstrijden plaatsen. MVG gisteren 2x een 170 finish en nu weer een. Verslapte even maar nu een 9 darter.

Brand maar los.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Eigenlijk wel krankzinnig veel wedstrijden in zo'n korte tijd voor het prijzengeld wat dit toernooi oplevert.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:02   quote  deeplink  
Gary Anderson kansloos onderuit met 9-3 tegen Linn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:03   quote  deeplink  
En nog een 170 finish van Michael. Hahaha!
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:11   quote  deeplink  
Michael uiteindelijk met 9-5 gewonnen. Ook Cross speelde heel aardig. Michael 2 momenten even verslapt. Uiteindelijk gewoon 106 ruim gemiddeld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:18   quote  deeplink  
Ook Michael Smith eruit. Gisteren al Wade.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:21   quote  deeplink  
Ryan de Vreede er helaas net uit tegen Suljovic. MVG, Klaasen, Benito en Vincent wel door. Vermoed dat Raymond er kansloos af gaat.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Barney die met een gemiddelde van 107 met 2-0 achter komt tegen Taylor die 96 gooide. Breekt vervolgens terug om direct weer gebroken te worden. Nu gemiddelde fors omlaag. Ik mis de oude Barney.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Mist veel dubbels de laatste tijd. 4-1 voor Taylor nu.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:49   quote  deeplink  
Inmiddels 7-2. Kijken of Taylor weer een keer een toernooi kan winnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 16:51   quote  deeplink  
8-2 nu. Verschil in gemiddelde is maar een kleine 3 punten. Echter begint van Barneveld bijna iedere leg met 41 en 45 en daar ligt het grote verschil.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 17:17   quote  deeplink  
9-3 voor Taylor. Jammer maar helaas.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Wat een pittige loting. Klaassen tegen Lewis. Van Gerwen voor de verandering weer eens tegen Huybrechts en Van der Voort tegen Taylor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Jammer Vincent. Je moet je kansen wel pakken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 maart 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Jelle begon ook top maar kan het geheel volgens het Hollandse recept weer niet volhouden.
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 01:42   quote  deeplink  
Michael en Jelle uiteindelijk door. Klaasen tegen Kyle Anderson wordt een hele lastige. Die werd iets te makkelijk opgepakt in de studio.
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Jelle met 10-0 gewonnen. Dat is een verassing. Wright ook weer goed bezig en Michael toch wat lastig door. Ik hoop Michael tegen Jelle eigenlijk.
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 20:23   quote  deeplink  
En dan mist Jelle weer alle dubbels. Jammer. Hoop zo op een Nederlandse finale.
Loetje
 Loetje - zondag 06 maart 2016 - 20:47   quote  deeplink  
Jelle, wat een enorme amateur ben je. 6 pijlen missen op een break terug en de leg erna niet gelijk maken en legio kansen missen. Als je dat in een halve finale doet moet je lekker naar huis gaan. Welke Nederlander het ook is. Het zijn structureel dezelfde fouten die worden gemaakt.
Loetje
 Loetje - maandag 07 maart 2016 - 01:26   quote  deeplink  
Tegen Taylor moeizaam begonnen maar nog zo winnen hé. Deze man heeft zijn topvorm gewoon niet altijd nodig. Voor mijn gevoel was hij zelfs in de finale niet eens top. Alsof dat het basisniveau is. Echter verwacht ik wel dat Taylor hem over anderhalve week terugpakt in de Premier League. Hij begint altijd slecht tegen Taylor en het format is dan wat korter.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 07 maart 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 01:26 schreef Loetje het volgende:
Tegen Taylor moeizaam begonnen maar nog zo winnen hé. Deze man heeft zijn topvorm gewoon niet altijd nodig. Voor mijn gevoel was hij zelfs in de finale niet eens top. Alsof dat het basisniveau is. Echter verwacht ik wel dat Taylor hem over anderhalve week terugpakt in de Premier League. Hij begint altijd slecht tegen Taylor en het format is dan wat korter.
Bizar hè. Het lijkt wel alsof hij zijn basisniveau verlegt heeft naar iets van 105 gemiddeld. En dat er dan nog uitschieters naar boven zijn. Op dit moment echt nauwelijks te verslaan, omdat er niemand in de buurt komt bij hem. En als hij dan echt een goede dag heeft, zie je wat er kan gebeuren, zoals laatst in de PL. Wright kwam er ook weer niet aan te pas. Van Gerwen schroeft zijn dominantie nog wat verder op.

Daarbuiten gaat het goed met Nederland. We waren al goed vertegenwoordigd in de top 16, maar nu stijgen we ook niet iets met de goede prestatie van Klaasen. Halve finale WK, nu halve finale UK Open. Hij heeft echt stappen gemaakt.

Mwah, het gaat in de PL dan wel om de koppositie. Die zal van Gerwen willen behouden, dus ik verwacht hem juist heel scherp en met winst. Feit is wel dat Taylor meer in vorm is dan hij vorig jaar is geweest. Gaat de goede kant op met hem. Anderson heeft het momenteel niet. Maar goed, in hoeverre zal hij klagen met WK-winst op zak..
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 maart 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 maart 2016 - 14:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Bizar hè. Het lijkt wel alsof hij zijn basisniveau verlegt heeft naar iets van 105 gemiddeld. En dat er dan nog uitschieters naar boven zijn. Op dit moment echt nauwelijks te verslaan, omdat er niemand in de buurt komt bij hem. En als hij dan echt een goede dag heeft, zie je wat er kan gebeuren, zoals laatst in de PL. Wright kwam er ook weer niet aan te pas. Van Gerwen schroeft zijn dominantie nog wat verder op.

Daarbuiten gaat het goed met Nederland. We waren al goed vertegenwoordigd in de top 16, maar nu stijgen we ook niet iets met de goede prestatie van Klaasen. Halve finale WK, nu halve finale UK Open. Hij heeft echt stappen gemaakt.

Mwah, het gaat in de PL dan wel om de koppositie. Die zal van Gerwen willen behouden, dus ik verwacht hem juist heel scherp en met winst. Feit is wel dat Taylor meer in vorm is dan hij vorig jaar is geweest. Gaat de goede kant op met hem. Anderson heeft het momenteel niet. Maar goed, in hoeverre zal hij klagen met WK-winst op zak..
Anderson is net als Lewis. De helft van de toernooien bakken ze er structureel niets van. Alleen op de echte grote toernooien wel. Overigens Wright komt wel echt altijd ver. Waanzinnig knap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: UK Open darts 2016









0.0071899