BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 13 maart 2016, 16:45); 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 10 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
cid162780_aja-nec_580x310.jpg

Ajax maakt zich op voor de generale repetitie voor het duel tegen PSV wat mogelijk de beslissing in de titelstrijd gaat opleveren. Eerst wacht echter NEC, een ploeg die het dit seizoen buitengewoon goed doet en dus absoluut niet onderschat mag worden. De Nijmegenaren werden vorig seizoen verrassend 7e en liggen dit seizoen op koers om die prestatie te evenaren. Aangezien het seizoen daarvoor NEC nog Jupiler League speelde mag dat rustig een prestatie van formaat genoemd worden gezien de bescheiden middelen die NEC ter beschikking staan. Kortom, NEC is momenteel een prima subtopper die goed voetbal speelt.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 78 duels tegen NEC waarvan er 58 werden gewonnen. Slechts 4 maal wist de club uit de keizerstad te winnen. Ten slotte was 16 maal een puntendeling het eindresultaat. Van de afgelopen 11 competitiewedstrijden, seizoen 2009/10 tot nu, won Ajax er 9 en dus werd er 2 maal gelijk gespeeld. Ajax scoorde 34 goals in totaal tegen 8 voor NEC. Eerder dit seizoen werd het 0-2 in de Goffert. Ajax verloor thuis nog nooit van de Nijmegenaren, het laatste puntverlies in eigen huis dateert van 2005 toen het 1-1 in de ArenA werd.

NEC maakt wederom een uitstekend seizoen door. Zowel vorig seizoen als dit seizoen werd NEC gezien als een mogelijke kandidaat voor degradatie. Net als vorig seizoen onderscheid de ploeg van Ernest Faber zich door zowel goed spel als goede resultaten. Sinds de winterstop maakt NEC wel een mindere periode door. Van de afgelopen 6 duels werd er maar 1 gewonnen, vorige week tegen Heracles. Van de andere 5 duels werden er 3 verloren en werd er 2 maal gelijk gespeeld. Daardoor is NEC iets weggezakt in stand maar staat het nog altijd op een uitstekende 7e plaats.

NEC speelt in principe in een 4-3-3 formatie met de intentie aanvallend te spelen. Die 4-3-3 formatie ziet er in de praktijk ook regelmatig als 4-4-2 formatie aangezien Foor zich lang niet altijd aan de zijlijn ophoudt. NEC heeft een enorm gebrek aan scorend vermogen. Met 29 voor en 29 tegen is NEC de minst scorende ploeg in het linker rijtje. Zelfs in het rechter rijtje zijn er veel ploegen die meer goals hebben gemaakt. De kracht van NEC schuilt in de verdedigende klasse. Alleen Ajax en PSV kregen minder goals tegen. De grote man bij NEC is spits Santos die tot nu toe 14 goals maakte. Daarmee heeft hij de helft van de goals van NEC voor z'n rekening genomen. Zijn collega aanvaller Limbombe, vorig jaar nog de grote man in de Goffert, staat pas op 6 goals. Foor is met 4 assists, maar met name door zijn dynamische spel, een belangrijke voetballende schakel. Achterin is Rens van Eijden de man die de ploeg overeind houdt.

Ajax zit in hetzelfde bootje als vorige week. PSV speelt op zaterdag tegen Heerenveen en kan dus, uitgaande van een positief resultaat, op zondag rustig achterover leunen. Ook als PSV punten verspeelt ligt zondag sowieso de druk bij Ajax want in beide gevallen kan Ajax zich geen puntverlies veroorloven. Frank de Boer heeft nog altijd te maken met een gehavende selectie. Kenny Tete vertoonde zich deze week weer op het veld maar heeft normaal gesproken nog een week of 3 nodig voor hij hersteld is. Jairo Riedewald komt dit seizoen niet meer in actie. Anwar el Ghazi keert wel terug na zijn schorsing. Hierdoor lijkt de opstelling al wel duidelijk met Veltmen, Van der Hoorn, Viergever en Dijks achter. Gudelj, Bazoer en Klaassen op het middenveld en El Ghazi, Milik en Younes in de aanval. Zeker nu Ajax aanvallend weer begint te renderen zal er voor FdB weinig reden zijn iets te veranderen in zijn ploeg.

De beelden zijn van eerder dit seizoen toen Ajax in de Goffert met 0-2 won van NEC. Ondanks dat het de gehele wedstrijd eenrichtingsverkeer was wist Ajax pas na rust de 0-1 te maken. De 0-2 viel pas in de slotminuten van de wedstrijd.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door Eide --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 10 maart 2016 - 18:22   quote  deeplink  
Mooi topic Eide:-) wordt 4-0 . Milik 2 keer Younes en Bazoer.
enough
 enough - donderdag 10 maart 2016 - 19:54   quote  deeplink  
OKÈ Eide.

ER VOL OPKLAPPEN EN OVERDONDEREN!!
Daarna rustig uittikken.
UIT te lang in leven gelaten.
DE enigste tegenstander is een domme gele kaart..voor de gewaarschuwden.
Ja ik ga met 4-0 mee ;-)
Brandje
 Brandje - donderdag 10 maart 2016 - 20:20   quote  deeplink  
Verwacht een ruime/makkelijke overwinning. 6-1
ZerauS
 ZerauS - donderdag 10 maart 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 19:54 schreef enough het volgende:
OKÈ Eide.

ER VOL OPKLAPPEN EN OVERDONDEREN!!
Daarna rustig uittikken.
UIT te lang in leven gelaten.
DE enigste tegenstander is een domme gele kaart..voor de gewaarschuwden.
Ja ik ga met 4-0 mee ;-)
Jij snapt het gap:-)
enough
 enough - donderdag 10 maart 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 20:25 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Jij snapt het gap:-)
Okè dan !! gappie..;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 maart 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Met Schöne wordt het 3-1 en zonder Schöne wordt het 2-1
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 02:19   quote  deeplink  
Vervelende onderbreking richting PSV. Hopelijk geen schorsingen want de spelers die op scherp staan kunnen we niet missen. 2-0
Eide
 Eide - vrijdag 11 maart 2016 - 05:44   quote  deeplink  
Gudelj, Dijks, Bazoer en Klaassen staan op scherp. Dat zijn gelukkig ook niet de minsten of zo.
remco k
 remco k - vrijdag 11 maart 2016 - 09:12   quote  deeplink  
Ook dit gaan geen makkelijk potje worden. NEC is ook gewoon een lastig ploegje..

Ajax won afgelopen weekend met ruime cijfers, maar speelde zeker niet groots.. En ik acht NEC lastiger dan Willem 2.
Eide
 Eide - vrijdag 11 maart 2016 - 10:03   quote  deeplink  
NEC is met name een ploeg die weinig goals tegen krijgt. Het is een stugge ploeg die zich niet zomaar omver laat spelen. Aan de andere kant, 2x verloren van PSV, 1x verloren van Ajax. Het is niet bepaald een stuntploeg.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 11 maart 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zeg 3-0
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 11 maart 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 05:44 schreef Eide het volgende:
Gudelj, Dijks, Bazoer en Klaassen staan op scherp. Dat zijn gelukkig ook niet de minsten of zo.
Das het voornaamste. Winnen en geen van bovengenoemde spelers mogen tegen een gele kaart oplopen. Hoop ook dat als de stand het toelaat Frank preventief er een aantal voortijdig wisselt. Gudelj is wel op te vangen maar die andere 3 zijn haast onmisbaar momenteel.
Eide
 Eide - vrijdag 11 maart 2016 - 14:57   quote  deeplink  
Ik zou eerder Bazoer als de meest vervangbare aanmerken. Ik vind Gudelj in verdedigend opzicht absoluut essentieel. Bazoer vind ik iets makkelijk op te vangen door bijvoorbeeld Van de Beek in te brengen.

Maar het zijn allemaal zeer belangrijke spelers voor Ajax, tot en met Dijks aan toe die een mooi aantal assists op z'n naam heeft en veel dreiging uitstraalt.
046afca
 046afca - vrijdag 11 maart 2016 - 15:39   quote  deeplink  
Is sinkgraven weer hersteld?
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 15:42   quote  deeplink  
Als het met rust wel 2-0 is zou ik meteen Bazoer en Gudelj eruit halen voor Serero en vd Beek. Die 2 zie ik het snelste een kaart pakken. Dijks ook maar de keuzes zijn daar nihil. Desnoods Viergever halverwege de 2e helft naar links en Van Rhijn maar op rechts.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 15:39 schreef 046afca het volgende:
Is sinkgraven weer hersteld?
Goeie vraag!

Hoe zit het met dit talent?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Als het met rust wel 2-0 is zou ik meteen Bazoer en Gudelj eruit halen voor Serero en vd Beek. Die 2 zie ik het snelste een kaart pakken. Dijks ook maar de keuzes zijn daar nihil. Desnoods Viergever halverwege de 2e helft naar links en Van Rhijn maar op rechts.
Denk dat je ook prima met Serero kan starten en ook wel met V.Beek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 maart 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Raar trouwens dat hun sterspeler pas na het weekend wordt geschorst. Waarom moet zo'n zaak zo lang duren?
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 11 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 15:42 schreef Loetje het volgende:
Als het met rust wel 2-0 is zou ik meteen Bazoer en Gudelj eruit halen voor Serero en vd Beek. Die 2 zie ik het snelste een kaart pakken. Dijks ook maar de keuzes zijn daar nihil. Desnoods Viergever halverwege de 2e helft naar links en Van Rhijn maar op rechts.
App dat ff naar Frank :-) je ziet het helemaal goed Loet!
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 maart 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 16:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Denk dat je ook prima met Serero kan starten en ook wel met V.Beek.
Je zal veel balbezit krijgen dus Serero heb je dus helemaal niks aan.
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 maart 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Een hoop "angst" hier voor eventuele schorsingen. Mensen we spelen tegen NEC. De enige rede waarom wij schorsingen zouden krijgen is als we als slappe zakken over dat veld gaat strompelen. Als jij er vol op klapt. Ben je veel beter dan NEC. Is er dus totaal geen rede om een kaart te pakken. Ga je met een bepaalde angst het veld in. Dan ga je dus slapper spelen en pak je juist geel. Gewoon vol gas en met 6-1 oprollen en laat hunnie de kaarten maar pakken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 16:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Denk dat je ook prima met Serero kan starten en ook wel met V.Beek.
Niet onderschatten. Dit zijn de lastige wedstrijden daardoor. NEC verdedigend vrij sterk en Serero maakt geen tempo. Iets wat belangrijk is in deze wedstrijden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 16:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Goeie vraag!

Hoe zit het met dit talent?
Herstellende geloof ik.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 maart 2016 - 22:12   quote  deeplink  
Had even een tegenslag weer.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 maart 2016 - 15:19   quote  deeplink  
Het zal best wel een lastige wedstrijd worden, want NEC Nijmegen geeft eigenlijk erg weinig weg. Maar normaliter mag deze wedstrijd, nota bene in de eigen ArenA, geen verliespunt(en) opleveren. Voorzichtig dan maar hopen op een 2-0 overwinning.

Ik las zojuist ergens dat hun topscorer, Santos, gewoon mee mag doen morgen, ondanks het feit dat hij een schorsing aan z'n broek heeft gekregen, vervolgens daartegen in beroep ging en dientengevolge vorige week al mocht meespelen.

Maar normaal gesproken komt de tuchtcommissie altijd op vrijdag bijeen en nu ineens pas dinsdag??? Wat zit daarachter? Kan iemand mij dat uitleggen?
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:19 schreef Pavlov14 het volgende:
Het zal best wel een lastige wedstrijd worden, want NEC Nijmegen geeft eigenlijk erg weinig weg. Maar normaliter mag deze wedstrijd, nota bene in de eigen ArenA, geen verliespunt(en) opleveren. Voorzichtig dan maar hopen op een 2-0 overwinning.

Ik las zojuist ergens dat hun topscorer, Santos, gewoon mee mag doen morgen, ondanks het feit dat hij een schorsing aan z'n broek heeft gekregen, vervolgens daartegen in beroep ging en dientengevolge vorige week al mocht meespelen.

Maar normaal gesproken komt de tuchtcommissie altijd op vrijdag bijeen en nu ineens pas dinsdag??? Wat zit daarachter? Kan iemand mij dat uitleggen?
KNVB heeft een 10tje gehad van PSV.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 maart 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:19 schreef Pavlov14 het volgende:
Het zal best wel een lastige wedstrijd worden, want NEC Nijmegen geeft eigenlijk erg weinig weg. Maar normaliter mag deze wedstrijd, nota bene in de eigen ArenA, geen verliespunt(en) opleveren. Voorzichtig dan maar hopen op een 2-0 overwinning.

Ik las zojuist ergens dat hun topscorer, Santos, gewoon mee mag doen morgen, ondanks het feit dat hij een schorsing aan z'n broek heeft gekregen, vervolgens daartegen in beroep ging en dientengevolge vorige week al mocht meespelen.

Maar normaal gesproken komt de tuchtcommissie altijd op vrijdag bijeen en nu ineens pas dinsdag??? Wat zit daarachter? Kan iemand mij dat uitleggen?
Dat vroeg ik mij dus ook al af. Het beroep was de vrijdag ervoor al aangetekend, dus waarom pas volgende week dinsdag is mij een raadsel???
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook al af. Het beroep was de vrijdag ervoor al aangetekend, dus waarom pas volgende week dinsdag is mij een raadsel???
Doen wij het beroep wel. Hij mag putjesschepper worden. Mooi beroep.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 maart 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doen wij het beroep wel. Hij mag putjesschepper worden. Mooi beroep.
Waarvoor is er eigenlijk een straf tegen hem uitgesproken?
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:19 schreef Pavlov14 het volgende:
Het zal best wel een lastige wedstrijd worden, want NEC Nijmegen geeft eigenlijk erg weinig weg. Maar normaliter mag deze wedstrijd, nota bene in de eigen ArenA, geen verliespunt(en) opleveren. Voorzichtig dan maar hopen op een 2-0 overwinning.

Ik las zojuist ergens dat hun topscorer, Santos, gewoon mee mag doen morgen, ondanks het feit dat hij een schorsing aan z'n broek heeft gekregen, vervolgens daartegen in beroep ging en dientengevolge vorige week al mocht meespelen.

Maar normaal gesproken komt de tuchtcommissie altijd op vrijdag bijeen en nu ineens pas dinsdag??? Wat zit daarachter? Kan iemand mij dat uitleggen?
Komop kerel. Geen Calimero gedrag he. Daar zijn onze vrinden in rotterdam voor.
Wij winnen gewoon van nek. Ook met Santos.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarvoor is er eigenlijk een straf tegen hem uitgesproken?
Hij zou Karami van Excelsior hebben geslagen. KNVB acht voldoende bewijs te hebben.

Even wat anders, heb die Simon Terrode nog wat langer zitten volgen. Prima spits ouwe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij zou Karami van Excelsior hebben geslagen. KNVB acht voldoende bewijs te hebben.

Even wat anders, heb die Simon Terrode nog wat langer zitten volgen. Prima spits ouwe.
Dat was die spits waar wij het laatst over hadden toch? Heeft er dit seizoen 18 inliggen in 28 wedstrijden. Ik denk alleen dat zijn leeftijd hetgeen is waarop Ajax het niet zou doen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 maart 2016 - 15:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat was die spits waar wij het laatst over hadden toch? Heeft er dit seizoen 18 inliggen in 28 wedstrijden. Ik denk alleen dat zijn leeftijd hetgeen is waarop Ajax het niet zou doen!
Klopt helemaal. Aardige speler. Sterk en technisch echt goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 maart 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Aardige speler. Sterk en technisch echt goed.
Hehehe en dat zag ik al na 1 wedstrijd. Maar hij is inderdaad heel sterk. Maar Ajax zal wel voor een speler als Janssen van AZ gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe en dat zag ik al na 1 wedstrijd. Maar hij is inderdaad heel sterk. Maar Ajax zal wel voor een speler als Janssen van AZ gaan.
Lijken best op elkaar ouwe.

Trouwens, hoevaak ik hier geen spelers opnoem. Maar Ajax luistert niet naar kenners ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe en dat zag ik al na 1 wedstrijd. Maar hij is inderdaad heel sterk. Maar Ajax zal wel voor een speler als Janssen van AZ gaan.
Janssen....moeilijk...kan vriezen het kan dooien
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 maart 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

KNVB heeft een 10tje gehad van PSV.
Haha. Dan bied ik de KNVB 20 euro om die Santos alsnog te schorsen ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 16:15 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Dan bied ik de KNVB 20 euro om die Santos alsnog te schorsen ;)
Ik geef 500 euro om Ajax volgende week te laten winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 maart 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 16:15 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Dan bied ik de KNVB 20 euro om die Santos alsnog te schorsen ;)
Ik vind die Limbombe linker.....
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 maart 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook al af. Het beroep was de vrijdag ervoor al aangetekend, dus waarom pas volgende week dinsdag is mij een raadsel???
Precies! Ik was vorige week afwezig en las vanmiddag wat (oud) nieuws om me weer wat op de hoogte te stellen en vervolgens kwam ik dit tegen. Ik snap er geen donder van. Ik ben bepaald geen Calimero, maar ik vind dit toch wel heel erg verdacht. Kennelijk MOET Santos van de KNVB tegen Ajax spelen.

Verder las ik vanmiddag dat er vier Ajacieden "op scherp staan" wat betreft gele kaarten (Dijks, Bazoer, Gudelj en Klaassen). Ik ben benieuwd wat er morgenmiddag met die spelers gaat gebeuren...
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 maart 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 16:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind die Limbombe linker.....
Werkpaard. Technisch vind ik hem zwak. Snap ook niet dat Ajax hem volgt.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 maart 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop kerel. Geen Calimero gedrag he. Daar zijn onze vrinden in rotterdam voor.
Wij winnen gewoon van nek. Ook met Santos.
Haha. Dat schreef ik toch ook? 2-0 voor Ajax :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 maart 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Werkpaard. Technisch vind ik hem zwak. Snap ook niet dat Ajax hem volgt.
Doen ze dat dan ??....wist ik niet, hoeft niet te komen van mij
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 maart 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geef 500 euro om Ajax volgende week te laten winnen.
Haha. Dan betaal ik de helft :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 maart 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 maart 2016 - 20:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zal veel balbezit krijgen dus Serero heb je dus helemaal niks aan.
Nec is een voetballende ploeg hoor, zoveel balbezit zullen we niet hebben.

Serero hardwerkende HELD!
enough
 enough - zaterdag 12 maart 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 maart 2016 - 15:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Komop kerel. Geen Calimero gedrag he. Daar zijn onze vrinden in rotterdam voor.
Wij winnen gewoon van nek. Ook met Santos.
ZO is dat !!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 maart 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Wat een geouwehoer hier, wie er wel of niet naar gekeken wordt door ajax. Theo Janssen is allang gestopt met voetballen en we winnen zondag gewoon lekker makkelijk van NEC. Met of zonder Santos en/of Limbombe....

WZAWZDB!!!
WZASWZDB!!!

Oh ja, het wordt 4-0 ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2016 door Ronald 1960 --
jodocus
 jodocus - zaterdag 12 maart 2016 - 22:03   quote  deeplink  
gewoon 4-1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 13 maart 2016, 16:45); 2 - 2









0.0082869