BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 18 maart 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Zondag_is_de_wedstrijd.jpg

Wordt de titelstrijd zondag beslecht? Eigenlijk gaat iedereen er wel vanuit dat de ploeg die zondag als overwinnaar van het veld stapt dit seizoen ook als kampioen zal afsluiten. Ajax had zichzelf vorig weekend een enorm plezier kunnen doen door als koploper dit duel in te gaan. Door de erbarmelijke wedstrijd tegen NEC en het teleurstellende gelijkspel begint Ajax echter als nummer 2 ondanks dat PSV vorig weekend ook punten liet liggen. In het allerslechtste geval heeft PSV zelfs aan een gelijkspel voldoende om Ajax verder de rest van het seizoen van zich af te houden.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 126 duels tegen PSV. Daarvan won Ajax er 52 en gingen er 51 (40,5%) verloren. 23 maal eindigde een onderling duel in een gelijkspel. In uitduels zijn die statistieken aanzienlijk minder positief. In 60 uitduels won Ajax slechts 15 maal, 15 maal werd er gelijk gespeeld en maar liefst 30 maal verloor Ajax in Eindhoven. De laatste 4 duels in Eindhoven eindigden 2 maal in winst voor Ajax en 2 maal in winst voor PSV. De laatste aflevering van PSV Ajax eindigde in een 1-3 overwinning voor Ajax. Het thuisduel eerder dit seizoen leverde een 1-2 overwinning voor de lampjes op.

PSV staat in de competitie 1 punt voor op Ajax met een iets minder goed doelsaldo. PSV scoorde 68 goals en kreeg er 25 tegen voor een doelsaldo van +43. Ajax scoorde iets minder en staat op 66 voor maar kreeg slechts 18 goals tegen voor een doelsaldo van +48. Een groot gedeelte van de productie van PSV komt van Eredivisie topscorer Luuk de Jong. Het "broertje van" is sinds zijn terugkeer in de Eredivisie een van de besten in Nederland en scoort erg makkelijk. Hij wordt hierin bij gestaan door een voorhoede en middenveld waar veel scorende spelers terug te vinden zijn. Pereiro, Van Ginkel, Pröpper, Narsingh en Locadia hebben allemaal 7 of meer goals gemaakt. De belangrijkste speler is echter waarschijnlijk Andres Guardado. De Mexicaan is niet alleen een slot op de deur maar heeft ook 9 assists op z'n naam. De enige PSV-er die hem daar in bij kan houden is Locadia die ook op 9 staat. Het koppel Guardado/De Jong maar gerust een koningskoppel in de Eredivisie genoemd worden en maakt PSV tot een hele stabiele ploeg met ervaring en klasse zowel voorin als achterin.

PSV heeft moeilijk programma. De Champions League wedstrijden tegen Atletico Madrid zijn net achter de rug en de aankomende 2 speelrondes wachten Ajax en AZ. Tegen Atletico werd PSV uitgeschakeld maar het liet een goede indruk achter en kwam bovendien redelijk ongeschonden uit de strijd. PSV heeft bovendien geen geschorste spelers en kan daardoor waarschijnlijk op volle oorlogssterkte aantreden tegen Ajax. PSV zal dat ongetwijfeld in een 4-3-3 formatie doen. Achterin spelen Bruma en Moreno in het centrum. Op de linkerflank is Willems een heel klein klein vraagteken, op rechts zal Arias spelen. Het middelveld van PSV zal bestaan uit Guardado, Pröpper en Van Ginkel. Voorin zullen waarschijnlijk Narsingh en Locadia op de flanken spelen, hoewel een variant met Pereiro ook tot de mogelijkheden behoord. Centraal voorin speelt vanzelfsprekend De Jong.

Ajax is nog altijd gehavend en zal dat blijven tot het einde van het seizoen. Tete en Riedewald zijn beide nog altijd geblesseerd. Ajax mag van enig geluk spreken dat Van der Hoorn niet geschorst is wat de defensieve zorgen erg groot had gemaakt. Ondanks het uitermate zwakke spel tegen NEC lijkt er voor Frank de Boer weinig te kiezen te zijn. Achterin zijn de keuzes enorm beperkt en zullen Veltman, Van der Hoorn, Viergever en Dijks weer het vaste kwartet vormen. Op het middenveld zullen Bazoer, Gudelj en Klaassen een zware dobber hebben het PSV middenveld het voetbal onmogelijk te maken. Voorin blijven de zorgen groot. Fischer is hevig uit vorm en ook El Ghazi heeft niet de vorm van de seizoensstart. Milik lijkt wel steeds beter in vorm te komen en aankoop Amin Younes is toch de man van wie het moet komen bij Ajax.

Dit zal ongetwijfeld de wedstrijd van het seizoen worden. Mogelijk niet de allerbeste wedstrijd qua spel maar wel de wedstrijd waar de de kampioen zich zeer waarschijnlijk zal onderscheiden. Eerder dit seizoen liet Ajax in eigen huis de kans liggen de, toen nog, voorsprong op PSV tot 8 punten te vergroten. Nu moet Ajax winnen om in de race te blijven.

De beelden zijn van eerder dit seizoen toen Ajax in eigen huis met 1-2 verloor.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 18 maart 2016 - 10:43   quote  deeplink  
Dijks traint apart

Ajax heeft na twee vrije dagen het vizier op PSV gericht. Nog zonder Mitchell Dijks die de vlijmscherpe groepstraining op sportpark De Toekomst deels aan zich voorbij liet gaan en apart trainde. Het is de verwachting dat de linksback vandaag weer aansluit en dat zijn meespelen in de eredivisiekraker geen probleem vormt.

Trainer Frank de Boer was tijdens de sessie dominant aanwezig en legde het positiespel al snel stil. Overtuigend coachen!, schreeuwde de trainer over het trainingsveld. Je moet agressie hebben op het veld, straks met het publiek hoor je elkaar ook niet als je niet overtuigend bent, aldus De Boer die veel tijd en aandacht aan Nemanja Gudelj en het verdedigingsduo Mike van der Hoorn en Nick Viergever besteedde.

Bron
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 11:02   quote  deeplink  
Mooi topic weer.Wil Ajax een kans maken dan moeten ze eigenlijk spelen zoals vorig seizoen. Al was het destijds meer gedwongen dan afgesproken. Maar laat hen hey spel maken en dan zelf counteren. Ook bij een gelijkspel is er niks aan hand.
Echter verwacht ik geen spectaculaire wedstrijd.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 maart 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Ben er eerlijkgezegd bang voor.
Maar dat zei ik vorig seizoen ook en toen wonnen we met 1-3.
Ik waag me dus niet aan voorspellingen deze keer
romano
 romano - vrijdag 18 maart 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Als PSV speelt zoals tegen Atletico dinsdag kunnen we deze wedstrijd schriftelijk afdoen, dan hebben we geen schijn van kans. Maar ik heb het vermoeden dat PSV het niveau van dinsdag niet gaat halen. En laten we eerlijk zijn: ze hebben in die hele wedstrijd misschien twee uitgespeelde kansen gehad. Maar bij Ajax zal iedereen boven zichzelf uit moeten stijgen. En voor één iemand gaat dat in ieder geval een groot probleem worden: Mighty Mike!
jodocus
 jodocus - vrijdag 18 maart 2016 - 12:51   quote  deeplink  
tja gelijkspelletje 1-1
Eide
 Eide - vrijdag 18 maart 2016 - 13:13   quote  deeplink  
Ik had even een kleine week vrijaf genomen van het forum na afgelopen zondag. Wat ben ik daar vreselijk ziek van geweest van die wanvertoning.
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 12:17 schreef romano het volgende:
Als PSV speelt zoals tegen Atletico dinsdag kunnen we deze wedstrijd schriftelijk afdoen, dan hebben we geen schijn van kans. Maar ik heb het vermoeden dat PSV het niveau van dinsdag niet gaat halen. En laten we eerlijk zijn: ze hebben in die hele wedstrijd misschien twee uitgespeelde kansen gehad. Maar bij Ajax zal iedereen boven zichzelf uit moeten stijgen. En voor één iemand gaat dat in ieder geval een groot probleem worden: Mighty Mike!
Je doet net alsof we tegen een wonderploeg spelen en zo geweldig, wat ik gezien heb, vond ik ze niet. Veel achteruit lopen en hopen op een counter.Als Madrid wat scherper was, ook in Eindhoven, dan gaat psv er gewoon 2x met minimaal 3-0 vanaf. Het is dat Zoet veel weg stompt anders was psv gewoon kansloos
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 18 maart 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Ondanks onregelmatig spel van Ajax ( ondanks dat we vaak winnen ) moet Ajax vreselijk goed op zijn hoede zijn tegen PSV.

Alleen met goed en snel samenspel is er een kans aanwezig dat Ajax toch als winnaar van het veld kan gaan.

Ik twijfel nog of het 1-1 of 2-2 zal worden, of dat Ajax toch nog met 1-2 zege het veld doet verlaten. Ik hoop het laatste.
enough
 enough - vrijdag 18 maart 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 13:13 schreef Eide het volgende:
Ik had even een kleine week vrijaf genomen van het forum na afgelopen zondag. Wat ben ik daar vreselijk ziek van geweest van die wanvertoning.
klasse topic Eide.

IK denk dat we er allemaal nog een beetje ziek van zijn Eide .
Nu moeten ze er echt voor gaan anders is het over en uit bij verlies.
Toch hou ik hoop en met de juiste instelling en opstelling en normale evt wissels moet het goed komen.
Bij gelijkspel nog niets aan de hand,maar heb het toch liever in eigen hand.
1-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 maart 2016 - 15:43   quote  deeplink  
Het is niet over en uit als we verliezen, grote kans zelfs dat pisv de week erop verliest van az en dan is het weer dezelfde stand als nu en dus nog nix loos...

Als je 3 wedstrijden voor het einde nog op 4 pnt achter staat, dan is het klaar, maar we moeten er nog wel een paar hoor.

Mijn voorspelling: 2-1 pisv dus 4 pnt voor en wij daarna nog 2 lastige wedstrijden en zij nog 4...

Alles is nog mogelijk
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2016 - 16:28   quote  deeplink  
3-1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 maart 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 16:28 schreef Loetje het volgende:
3-1
1-3
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 11:02 schreef Brandje het volgende:
Mooi topic weer.Wil Ajax een kans maken dan moeten ze eigenlijk spelen zoals vorig seizoen. Al was het destijds meer gedwongen dan afgesproken. Maar laat hen hey spel maken en dan zelf counteren. Ook bij een gelijkspel is er niks aan hand.
Echter verwacht ik geen spectaculaire wedstrijd.
Is de enige manier.. Maar dat gaat de Boer niet doen..

En daarom worden wij overlopen in de counter..

Ik denk echt dat we er met 3 of 4 goals verschil vanaf gaan zondag..
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 15:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Het is niet over en uit als we verliezen, grote kans zelfs dat pisv de week erop verliest van az en dan is het weer dezelfde stand als nu en dus nog nix loos...

Als je 3 wedstrijden voor het einde nog op 4 pnt achter staat, dan is het klaar, maar we moeten er nog wel een paar hoor.

Mijn voorspelling: 2-1 pisv dus 4 pnt voor en wij daarna nog 2 lastige wedstrijden en zij nog 4...

Alles is nog mogelijk
Grote kans dat PSV bij AZ verliest?? Want??
romano
 romano - vrijdag 18 maart 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 13:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je doet net alsof we tegen een wonderploeg spelen en zo geweldig, wat ik gezien heb, vond ik ze niet. Veel achteruit lopen en hopen op een counter.Als Madrid wat scherper was, ook in Eindhoven, dan gaat psv er gewoon 2x met minimaal 3-0 vanaf. Het is dat Zoet veel weg stompt anders was psv gewoon kansloos
Nee hoor, PSV is geen wonderploeg, maar Ajax is dat nog veel minder. Als Madrid, als Madrid, tja, ook een redenatie zullen we maar zeggen, als mijn oma ballen had gehad was ze mijn opa geweest.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 16:53 schreef romano het volgende:

[..]

Nee hoor, PSV is geen wonderploeg, maar Ajax is dat nog veel minder. Als Madrid, als Madrid, tja, ook een redenatie zullen we maar zeggen, als mijn oma ballen had gehad was ze mijn opa geweest.
Waarschijnlijk niet... Want dan zouden je Opa en Opa in die tijd geen kinderen hebben gehad, en zou jij er dus ook niet geweest zijn.. En dus zou je dit niet hebben kunnen posten was er iemand geweest die Brandje in deze tegenspreekt...

Tis maar hoe je het bekijkt..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 maart 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Grote kans dat PSV bij AZ verliest?? Want??
Psv lang niet zo goed speelt tegen ploegen die druk zetten op hun verdediging. Enige gevaar in deze is wel dat psv enorm goed is in de counter...
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 maart 2016 - 18:17   quote  deeplink  
1-2 :-) en dan flink aan het bier
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:17 schreef ZerauS het volgende:
1-2 :-) en dan flink aan het bier
Denk dat ik al lam voordat de wedstrijd begint ;)
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 maart 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk dat ik al lam voordat de wedstrijd begint ;)
Haha ik gooi er ook wel een aantal in. Heb het bier al koud gezet :-)
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 16:53 schreef romano het volgende:

[..]

Nee hoor, PSV is geen wonderploeg, maar Ajax is dat nog veel minder. Als Madrid, als Madrid, tja, ook een redenatie zullen we maar zeggen, als mijn oma ballen had gehad was ze mijn opa geweest.
Wat ik ermee wilde aangeven is dat PSV niet zo heel veel had in te brengen tegen Madrid. Zeker in Eindhoven niet
enough
 enough - vrijdag 18 maart 2016 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:17 schreef ZerauS het volgende:
1-2 :-) en dan flink aan het bier
proost gap;-)

Oja en alvast gefeliciteerd met je geldprijs;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door enough --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 maart 2016 - 19:28   quote  deeplink  
0-1
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk dat ik al lam voordat de wedstrijd begint ;)
Ik ga hetzelfde doen slome. Dan komt die klap niet zo hard aan ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 19:28 schreef Bobby1972 het volgende:
0-1
Ik de 95e minuut terwijl er maar 3 minuten bijkomen maar Kuipers het vertikt om af te fluiten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Wat zou ik graag een liedje zingen zondag om 18.35 uur.

En ik loop hier alleen op een stil stadhuisplein, ik had eigenlijk ook wel kampioen willen zijn. Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal! En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal...

Guusje Meeuwis zal er het zijne van denken...
p111
 p111 - vrijdag 18 maart 2016 - 19:55   quote  deeplink  
0-2 in de 90ste minuut
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 19:47 schreef Loetje het volgende:
Wat zou ik graag een liedje zingen zondag om 18.35 uur.

En ik loop hier alleen op een stil stadhuisplein, ik had eigenlijk ook wel kampioen willen zijn. Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal! En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal...

Guusje Meeuwis zal er het zijne van denken...
Ghehe. Beetje als dat nummer een van een paar jaar geleden van De Firma met als titel een mooiere stad. Er is vast wel iemand die hem wil plaatsen. Blijft geniaal.
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 17:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Psv lang niet zo goed speelt tegen ploegen die druk zetten op hun verdediging. Enige gevaar in deze is wel dat psv enorm goed is in de counter...
Er is geen Nederlandse club die het druk zetten echt goed beheerst, en dat speelt PSV juist in de kaart. Want zoals je al terecht aangeeft, ze zijn dodelijk in de counter.. Dat gaan we ook tegen Ajax zien.. Want de Boer gaat zijn spelwijze niet aanpassen..
romano
 romano - vrijdag 18 maart 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat ik ermee wilde aangeven is dat PSV niet zo heel veel had in te brengen tegen Madrid. Zeker in Eindhoven niet
Klopt. Maar denk je dat Ajax het beter had gedaan tegen AM? Dacht het niet, gezien hun pijnlijke rondgang door Europa afgelopen najaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 18 maart 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ghehe. Beetje als dat nummer een van een paar jaar geleden van De Firma met als titel een mooiere stad. Er is vast wel iemand die hem wil plaatsen. Blijft geniaal.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door Nenam_tiL --
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Dank u
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:23 schreef romano het volgende:

[..]

Klopt. Maar denk je dat Ajax het beter had gedaan tegen AM? Dacht het niet, gezien hun pijnlijke rondgang door Europa afgelopen najaar.
Ach. de tegenstander bepaalt helaas bij Nederlandse clubs vaak de vorm van de dag...

PSV heeft het goed gedaan, maar echt met name Zoet.. 8 a 9 reddingen waar hij echt de punten pakt.. Anders staat het in Eindhoven in de eerste helft al 3-0...

En uiteindelijk gewoon niet door. Of je dat nou met twee keer 2-0 doet, of door de laatste penalty. resultaat is hetzelfde..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 maart 2016 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 18:40 schreef enough het volgende:

[..]

proost gap;-)

Oja en alvast gefeliciteerd met je geldprijs;-)
Proost gap en jij met je 2 kratjes :-)
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. de tegenstander bepaalt helaas bij Nederlandse clubs vaak de vorm van de dag...

PSV heeft het goed gedaan, maar echt met name Zoet.. 8 a 9 reddingen waar hij echt de punten pakt.. Anders staat het in Eindhoven in de eerste helft al 3-0...

En uiteindelijk gewoon niet door. Of je dat nou met twee keer 2-0 doet, of door de laatste penalty. resultaat is hetzelfde..
Yup
Brandje
 Brandje - vrijdag 18 maart 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:23 schreef romano het volgende:

[..]

Klopt. Maar denk je dat Ajax het beter had gedaan tegen AM? Dacht het niet, gezien hun pijnlijke rondgang door Europa afgelopen najaar.
Ach Ajax speelde een paar geleden tot aan de rode kaart van Veltman Barcelona helemaal van de mat. Dus het zegt allemaal niet zo veel. Psv heeft tegen Madrid eigenlijk alleen maar tegen gehouden op een spaarzame counter na.
Psv prima Europees gedaan maar zij speelde tegen Heerenveen echt nog stukken slechter als Ajax tegen NEC. Dus Ajax is zeker niet kansloos. Als de tactiek maar klopt maar we niet in het mes gaan lopen.
enough
 enough - vrijdag 18 maart 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:52 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Proost gap en jij met je 2 kratjes :-)
yep ..ik ben al bezig om ervoor wat ruimte te maken in me koelkast;-)

yelelelellele tijden breken aan gap;-)
remco k
 remco k - vrijdag 18 maart 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 21:05 schreef enough het volgende:

[..]

yep ..ik ben al bezig om ervoor wat ruimte te maken in me koelkast;-)

yelelelellele tijden breken aan gap;-)
Juich maar niet te vroeg. Er gaan er zondag echt keihard af.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 maart 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ filmpje ]
HELD!!!
enough
 enough - vrijdag 18 maart 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Juich maar niet te vroeg. Er gaan er zondag echt keihard af.
We zullen het zien remco.
Ik zie ons niet kansloos en psv heeft toch 2 tikjes opgelopen en wij ook 1 vorige week.
Maar is echt een wedstrijd op zich en voor psv maakt het niet uit om op de counter te spelen thuis en toch zie
ik ze aanvallender gaan spelen zoals ze ook in fases de in arena deden .
voor ons is het zaak om niet in het mes te lopen en overhaast al een beslissing te forceren.
(die wedstrijd in Madrid zou niet zoveel invloed hebben zoals men denkt)en franks laatste zeer scherpe training
ook niet.
In de arena kreeg psv alle ruimte om te voetballen..dat mag nu niet gebeuren.
romano
 romano - zaterdag 19 maart 2016 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 20:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach Ajax speelde een paar geleden tot aan de rode kaart van Veltman Barcelona helemaal van de mat. Dus het zegt allemaal niet zo veel. Psv heeft tegen Madrid eigenlijk alleen maar tegen gehouden op een spaarzame counter na.
Psv prima Europees gedaan maar zij speelde tegen Heerenveen echt nog stukken slechter als Ajax tegen NEC. Dus Ajax is zeker niet kansloos. Als de tactiek maar klopt maar we niet in het mes gaan lopen.
Een paar jaar geleden? Dat is het laatste serieuze wapenfeit dat je kan opnoemen van Ajax? Dat voorspelt veel goeds. Hoe je het ook draait of keert: Ajax is zondag kansloos. PSV hoeft niet aan te vallen en zal dat ook niet doen. En in de counter hebben Van der Hoorn en Viergever geen schijn van kans.
enough
 enough - zaterdag 19 maart 2016 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 01:07 schreef romano het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden? Dat is het laatste serieuze wapenfeit dat je kan opnoemen van Ajax? Dat voorspelt veel goeds. Hoe je het ook draait of keert: Ajax is zondag kansloos. PSV hoeft niet aan te vallen en zal dat ook niet doen. En in de counter hebben Van der Hoorn en Viergever geen schijn van kans.
Neem jij nog een slokje gif ..please!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 maart 2016 - 06:53   quote  deeplink  
1-3, en verrassend 3x BOEM BOEM MILIK!!!! BAM!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 maart 2016 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 01:07 schreef romano het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden? Dat is het laatste serieuze wapenfeit dat je kan opnoemen van Ajax? Dat voorspelt veel goeds. Hoe je het ook draait of keert: Ajax is zondag kansloos. PSV hoeft niet aan te vallen en zal dat ook niet doen. En in de counter hebben Van der Hoorn en Viergever geen schijn van kans.
Ga jij zondag even lekker een boswandeling maken ofzo!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 maart 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Ik kijk nu al uit naar de duels Willems/Schöne en Bruma/Milik
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 19 maart 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 06:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
1-3, en verrassend 3x BOEM BOEM MILIK!!!! BAM!!!
Kijk hier kunnen we wat mee! Positief denken! Ik hou ervan :-)
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 19 maart 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 13:13 schreef Eide het volgende:
Ik had even een kleine week vrijaf genomen van het forum na afgelopen zondag. Wat ben ik daar vreselijk ziek van geweest van die wanvertoning.
Was je niet de enige ... :-)
p111
 p111 - zaterdag 19 maart 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de duels Willems/Schöne en Bruma/Milik
Willems -Schone ik hoop het niet geef die Willems aub een echte tegenstander een Anwar of Cerny=Muric
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 maart 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 maart 2016 - 11:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Willems -Schone ik hoop het niet geef die Willems aub een echte tegenstander een Anwar of Cerny=Muric
Tuurlijk wel. Gewoon inzakken op eigen helft. Andere oplossing zou zij om 442 te gaan spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 20 maart 2016, 16:45); 0 - 2









0.0084829