BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 07:16   quote  deeplink  
Had in het geruchten topic gekund maar dan wordt de discussie wat onoverzichtelijk. Wie zien jullie het liefst als concurrent van Milik aankomend seizoen? Waarom en is dat haalbaar?

Haller:

Leeftijd 21 zeer sterk

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=276496&abbr=voetbalzone

Zal rond de 10 miljoen moeten kosten. Maakt prima goals maar veel penalty's

Jansen:

Leeftijd 21 zeer sterk

Momenteel topscoorder eredivisie scoort uit alle hoeken in zijn huidige vorm

Zal rond de 6/8miljoen op te halen zijn?

Zivkovic?

Dolberg?

Of toch Huntelaar(lijkt me onhaalbaar)?

Of iemand een andere optie?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 07:23   quote  deeplink  


Sterk, goed in combinatie, goed met zijn hoofd, redelijk snel.
relatief duur..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 07:29   quote  deeplink  


Redelijk snel, echte afmaker
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Ik twijfel heel erg tussen Haller en Janssen.
Zijn allebei sterk 21 jaar.
Janssen lijkt me goedkoper, Haller iets sneller(denk ik) ook iets technischer,
Janssen creeërt meer zelf scoort iets makkelijker.
Ben zeer benieuwd.
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 07:35   quote  deeplink  
Ik wil liever afwachten wat er met Milik gebeurt. In dit tempo doet hij nog mee om topscorer te worden in de Eredivisie. Mogelijk hebben we het helemaal niet over concurrentie...
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 07:57   quote  deeplink  
Een 2e spits mag er altijd bij maar Milik verdiend nu zonder meer het vertrouwen. Je kunt wel een ander type spits halen zodat je in meerdere systemen kan spelen. Dat is wel belangrijk.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 08:02   quote  deeplink  
Ik blijf zeggen dat ik er graag een 10 bij wil. Om de doodsimpele reden dat ik Klaassen heel graag centraal wil zien. Ik denk dat hij daar nog belangrijker kan worden voor Ajax. Sinkgraven krijgt amper kansen en als die speelt, speelt ie vaak niet waar die hoort. De vleugels mogen van mij ook nog altijd beter bezet worden. Schone en Fischer mogen wat mij betreft dan ook weg. De rest staat wel aardig.
p111
 p111 - maandag 21 maart 2016 - 08:51   quote  deeplink  
Ik heb bij alle twee nog twijfels en 10 miljoen voor Haller vind ik echt te veel, op dit moment zou ik voor Jansen gaan is 21 en sterk in duels mist wel wat snelheid maar is wel doelgericht en heeft een top linker been,als ik nu moest kiezen zou ik op dit moment voor Janssen gaan.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 08:51 schreef p111 het volgende:
Ik heb bij alle twee nog twijfels en 10 miljoen voor Haller vind ik echt te veel, op dit moment zou ik voor Jansen gaan is 21 en sterk in duels mist wel wat snelheid maar is wel doelgericht en heeft een top linker been,als ik nu moest kiezen zou ik op dit moment voor Janssen gaan.
Ik twijfel net zo goed over Janssen. Speelde begin van het jaar ook niet goed. Laat hem eerst maar wat langer presteren. Die is dadelijk ook international en die gaat niet goedkoper zijn dat Haller. Dan zou ik eerder Ziyech halen. Aangever voor Milik en iemand die zich al vele malen meer heeft bewezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 09:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik twijfel net zo goed over Janssen. Speelde begin van het jaar ook niet goed. Laat hem eerst maar wat langer presteren. Die is dadelijk ook international en die gaat niet goedkoper zijn dat Haller. Dan zou ik eerder Ziyech halen. Aangever voor Milik en iemand die zich al vele malen meer heeft bewezen.
Ziyech gaat niet gehaald worden als Klaassen en Bazoer blijven. Achter Milik een goede/ander type spits is geen overbodige luxe.

Schöne, Fischer, Sererro, van Rhijn mochten die vertrekken dan kun je Ziyech in mijn ogen ook nog wel aan je selectie toevoegen.

Ziyech en Janssen of Haller maakt je selectie wel echt gelijk veel sterker dan nu
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 11:20   quote  deeplink  
MILIK!!!!!
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 11:48   quote  deeplink  
Als Milik zo blijft door ontwikkelen als hij nu doet. Dan ik geen echte concurrent erbij halen. Maar een van de jonge jongens doorschuiven als de man achter Milik...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Ik zou überhaupt geen speler halen als Haller wanneer deze rond de 10 miljoen moet kosten. Net als Janssen overigens. Wanneer Milik blijft zou ik inderdaad kijken wat de doorstroom is vanuit de jeugd en daar eventueel op aanpassen.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 09:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech gaat niet gehaald worden als Klaassen en Bazoer blijven. Achter Milik een goede/ander type spits is geen overbodige luxe.

Schöne, Fischer, Sererro, van Rhijn mochten die vertrekken dan kun je Ziyech in mijn ogen ook nog wel aan je selectie toevoegen.

Ziyech en Janssen of Haller maakt je selectie wel echt gelijk veel sterker dan nu
Haller is vind ik ook totaal heen type voor ons trouwens. Janssen moet zich eerst maar ontwikkelen maar dat snappen mensen tegenwoordig niet meer.

Ziyech mag van mij komen en Ajax mag van mij ook met alleen Gudelj of Bazoer gaan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zou überhaupt geen speler halen als Haller wanneer deze rond de 10 miljoen moet kosten. Net als Janssen overigens. Wanneer Milik blijft zou ik inderdaad kijken wat de doorstroom is vanuit de jeugd en daar eventueel op aanpassen.
Helemaal mee eens.. En een Zivkovic is er ook nog, laat dan die lekker op de bank gaan zitten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.. En een Zivkovic is er ook nog, laat dan die lekker op de bank gaan zitten..
Daar zijn we het oneens Remco! Ik zie hem liever nogmaals verhuurd worden. Aan een ploeg als Heerenveen of Groningen. Nogmaals een kans om zich te bewijzen. Zo niet, dan strik eromheen en geen tijd meer aan besteden.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar zijn we het oneens Remco! Ik zie hem liever nogmaals verhuurd worden. Aan een ploeg als Heerenveen of Groningen. Nogmaals een kans om zich te bewijzen. Zo niet, dan strik eromheen en geen tijd meer aan besteden.
Als je hem hebt, en je gaat hem verhuren om vervolgens geld uit te geven voor iemand achter Millik op de bank. Dan ben je verkeerd bezig volgens mij.
Eide
 Eide - maandag 21 maart 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Haller ben ik niet over uit. Op zich een leuke spits hoor, maar of dat nu echt een Ajax waardige spits gaat worden weet ik niet. Soms zie ik hem en dan denk ik "poeg, goed zeg" maar ik zie hem toch ook regelmatig tegen vallen. Ik zou hem sowieso niet als reserve halen.

Jansen ben ik meer fan van, met name omdat die ook zomaar uit het niets kan scoren. Als Milik eind dit seizoen vertrekt is Jansen best een serieuze optie wat mij betreft. En dan kunnen Sierhuis en Dolberg rustig gebracht worden. En dan heb je Zivko ook nog.

Optie 3 is natuurlijk gewoon verder gaan met wat Ajax heeft. Dus Zivko met concurrentie van Dolberg en Sierhuis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je hem hebt, en je gaat hem verhuren om vervolgens geld uit te geven voor iemand achter Millik op de bank. Dan ben je verkeerd bezig volgens mij.
Dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel hem verhuren en een jeugdspeler achter Milik! Want op de bank zal Zivkovic helemaal niets leren!! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haller is vind ik ook totaal heen type voor ons trouwens. Janssen moet zich eerst maar ontwikkelen maar dat snappen mensen tegenwoordig niet meer.

Ziyech mag van mij komen en Ajax mag van mij ook met alleen Gudelj of Bazoer gaan spelen.
Heeft niets met snappen te maken Ajax doet niet voor niets navraag bij Utrecht voor Haller.
Haller is 21 en Janssen ook. Haller scoort minder en veel uit penalty's. Janssen topscoorder en creeërt veel van zijn goals zelf dan is dit toch gewoon een reeële vergelijking?
Daarbij Milik is ook 21 en moet zich ook gewoon nog ontwikkelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.. En een Zivkovic is er ook nog, laat dan die lekker op de bank gaan zitten..
Dan krijg je Milik, Zivkovic en Dolberg. Beetje mager als je Champions League weet veilig te stellen. Als je niet groter durf te denken kom je nooit vooruit.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 07:35 schreef Eide het volgende:
Ik wil liever afwachten wat er met Milik gebeurt. In dit tempo doet hij nog mee om topscorer te worden in de Eredivisie. Mogelijk hebben we het helemaal niet over concurrentie...
AC Milaan zou interesse hebben, dat hou je dan niet tegen. Bij 15 miljoen is hij weg. Voor de Champions League heb je eigenlijk een Milik en een betere stand-in nodig. Haller is dan een prima optie. Mooiste scenario is dat Milik nog een jaar blijft en hij kan groeien.

Ik zie Ziyech ook graag komen bij Ajax. Wanneer Ajax Champions League speelt heeft het spelers ook meer te bieden. En kan het voor hun extra aantrekkelijk zijn om naar Ajax toe te gaan.

Wanneer Ajax net als PSV een keer verder wil komen, dan is meer kwaliteit een pre.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan krijg je Milik, Zivkovic en Dolberg. Beetje mager als je Champions League weet veilig te stellen. Als je niet groter durf te denken kom je nooit vooruit.
Precies, Ajax moet niet opnieuw dezelfde fout gaan maken. Dan blijven we ieder jaar steken op hetzelfde niveau. De leiding van Ajax moet nu laten zien dat ze geleerd hebben van de fouten.

Wanneer Ajax CL speelt heeft het zowel haar eigen spelers als nieuwe spelers iets te bieden. Bij een kampioenschap zie ik de Boer ook eerder blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:23 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

AC Milaan zou interesse hebben, dat hou je dan niet tegen. Bij 15 miljoen is hij weg. Voor de Champions League heb je eigenlijk een Milik en een betere stand-in nodig. Haller is dan een prima optie. Mooiste scenario is dat Milik nog een jaar blijft en hij kan groeien.

Ik zie Ziyech ook graag komen bij Ajax. Wanneer Ajax Champions League speelt heeft het spelers ook meer te bieden. En kan het voor hun extra aantrekkelijk zijn om naar Ajax toe te gaan.

Wanneer Ajax net als PSV een keer verder wil komen, dan is meer kwaliteit een pre.
Milik voor 15 miljoen weg??? Jij bent echt raar! Ga er maar vanuit dat je er meer voor kan krijgen!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Precies, Ajax moet niet opnieuw dezelfde fout gaan maken. Dan blijven we ieder jaar steken op hetzelfde niveau. De leiding van Ajax moet nu laten zien dat ze geleerd hebben van de fouten.

Wanneer Ajax CL speelt heeft het zowel haar eigen spelers als nieuwe spelers iets te bieden. Bij een kampioenschap zie ik de Boer ook eerder blijven.
Mocht je kampioen worden is dat wel een mooi moment om door te kunnen pakken.
Ziyech, Haller zijn wel spelers die iets anders kunnen brengen als de wedstrijd daar om vraagt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 maart 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mocht je kampioen worden is dat wel een mooi moment om door te kunnen pakken.
Ziyech, Haller zijn wel spelers die iets anders kunnen brengen als de wedstrijd daar om vraagt.
Dus Haller voor 10 miljoen op de bank laten verpieteren???
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 12:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel hem verhuren en een jeugdspeler achter Milik! Want op de bank zal Zivkovic helemaal niets leren!! ;-)
Weet ik niet. Als hij zijn minuten maakt door invalbeurten en bij Jong Ajax leert hij ook echt wel..

Ook een vd Hoorn is een betere speler geworden..

Maar wat ik bedoel is dat als Ajax de centen gaat uitgeven aan een nieuwe spits, dan liever zo.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan krijg je Milik, Zivkovic en Dolberg. Beetje mager als je Champions League weet veilig te stellen. Als je niet groter durf te denken kom je nooit vooruit.
Waarom niet.. Welke spits heeft achter de Jong??
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Milik voor 15 miljoen weg??? Jij bent echt raar! Ga er maar vanuit dat je er meer voor kan krijgen!
Ik denk ook dat hij voor meer weg kan, laat het 18 miljoen zijn. Dan hou je hem niet tegen. Persoonlijk denk ik ook dat Ajax hem voor volgend seizoen moet behouden ten koste van alles. Voor gekke bedragen is alles te koop tegenwoordig.

10 miljoen voor Haller gaat Ajax nooit betalen. Dus voor extreme bedragen gaat Ajax hem zeker niet kopen. Zou ook waanzin en dom zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Wanneer Ajax kampioen wordt, is er meer reden voor spelers om te blijven. Ik zou persoonlijk het elftal bij elkaar willen houden. Met een paar versterkingen en je hebt een ploeg die er goed voorstaat en ook eens verder kan komen in de CL.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus Haller voor 10 miljoen op de bank laten verpieteren???
Verpieteren is een groot woord als je ziet hoeveel wedstrijden er komen als je gegarandeerd Champions League speelt. Daarbij mocht Milik een mindere wedstrijd spelen kun je eerder wisselen en een totaal andere spits brengen. Ik zeg nog nergens dat Haller de beste keuze is maar als we de geruchten mogen geloven heeft Overmars interesse. Als hij dan gehaald wordt en af en toe op de bank moet zitten maak ik me daar niet druk om.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet.. Welke spits heeft achter de Jong??
Achter de Jong zit normaliter Locadia toch?
En Peirero kan er volgens mij ook. Deze jongen zijn verder dan Zivkovic of Dolberg hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 15:59   quote  deeplink  
Een team bij elkaar houden en versterkingen halen...... Is dat niet een beetje tegenstrijdig?

Als je iemand bij een team haalt, valt er toch ook iemand van het team af?

Lekker Zivkovic laten aan sluiten en z'n minuten laten maken.
Je hebt hem teruggehaald, laat hem dan ook wat vaker invallen en spelen in ajax 1. Als je hem weer verhuurt is dat een domper voor zijn zelfvertrouwen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ronald 1960 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 16:37   quote  deeplink  
Huntelaar kopen en anders niks!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Je moet eerst kijken wie er eventueel vertrekt. Is moeilijk te zeggen nu. Los daarvan moet je bij een kampioenschap op basis van de CL meer kwaliteit hebben om verder te kunnen komen. Anders blijf je in dezelfde cirkel zitten als de afgelopen jaren.

Ajax weet vast rond de zomer of Zivkovic voldoende kwaliteit heeft. Het gaat erom dat Ajax een stabieler elftal heeft dan de voorgaande jaren.

Wanneer we nu kampioen worden, is het niet ineens dat we over voldoende kwaliteit beschikken. Zo eenvoudig is het zeker niet. Ik ben van mening dat Ajax nu eens moet laten zien dat er groei is. En dat we niet ieder jaar weer eerst terugvallen.

Ajax heeft in het verleden geroepen dat ze Europees gezien dichterbij willen komen. Laat dat maar eens zien aan je supporters.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet eerst kijken wie er eventueel vertrekt. Is moeilijk te zeggen nu. Los daarvan moet je bij een kampioenschap op basis van de CL meer kwaliteit hebben om verder te kunnen komen. Anders blijf je in dezelfde cirkel zitten als de afgelopen jaren.

Ajax weet vast rond de zomer of Zivkovic voldoende kwaliteit heeft. Het gaat erom dat Ajax een stabieler elftal heeft dan de voorgaande jaren.

Wanneer we nu kampioen worden, is het niet ineens dat we over voldoende kwaliteit beschikken. Zo eenvoudig is het zeker niet. Ik ben van mening dat Ajax nu eens moet laten zien dat er groei is. En dat we niet ieder jaar weer eerst terugvallen.

Ajax heeft in het verleden geroepen dat ze Europees gezien dichterbij willen komen. Laat dat maar eens zien aan je supporters.
Maar wat wil je dan. Je basis staat vast. Wil je dat daar spelers uit verdwijnen als je CL gaat spelen? En aub kom dan niet aan met wat geschreeuw in de ruimte.

Zeg dan eens gewoon welke basis spelers nu niet goed genoeg zijn voor Ajax en wie daarvan vervangen moet worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 maart 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 15:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Een team bij elkaar houden en versterkingen halen...... Is dat niet een beetje tegenstrijdig?

Als je iemand bij een team haalt, valt er toch ook iemand van het team af?

Lekker Zivkovic laten aan sluiten en z'n minuten laten maken.
Je hebt hem teruggehaald, laat hem dan ook wat vaker invallen en spelen in ajax 1. Als je hem weer verhuurt is dat een domper voor zijn zelfvertrouwen....
Ik heb nog wel een lijstje met welke spelers je eventueel ruimte kan creëren: Schöne, van Rhijn, Serero om mee te beginnen. Viergever en Fischer zal ik ook niet echt rouwig om zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:35   quote  deeplink  
Fisher zou zonde zijn....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 maart 2016 - 18:37   quote  deeplink  
Serero btw 2 jaar terug nog door de Boer als "motor" van het middenveld genoemd en "draaiende spil" van het elftal!

Zo snel kan het dus gaan, maar wel 4 x op rij kampioen! Serero///held
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een lijstje met welke spelers je eventueel ruimte kan creëren: Schöne, van Rhijn, Serero om mee te beginnen. Viergever en Fischer zal ik ook niet echt rouwig om zijn.
van rhijn en Serrero ben ik mee eens. Schone is een prima twaalfde man, Fischer een prima speler achter Youness.. En Viergever laat nu gewoon zien een hele goede vervanger van Riedewald te zijn..

En heel eerlijk, ik moet nog maar eens zien of Riedewald die plek zo 1 2 3 weer terug gaat pakken..
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Serero btw 2 jaar terug nog door de Boer als "motor" van het middenveld genoemd en "draaiende spil" van het elftal!

Zo snel kan het dus gaan, maar wel 4 x op rij kampioen! Serero///held
Zeker van veel waarde geweest..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan. Je basis staat vast. Wil je dat daar spelers uit verdwijnen als je CL gaat spelen? En aub kom dan niet aan met wat geschreeuw in de ruimte.

Zeg dan eens gewoon welke basis spelers nu niet goed genoeg zijn voor Ajax en wie daarvan vervangen moet worden.
We moeten eerst kijken of alle spelers blijven. Ik denk dat Ajax dan 1 of 2 spelers hooguit nodig heeft voor meer kwaliteit in de breedte. Dus een betere spits ernaast vind ik net als Ajax een optie wanneer eigen spelers te weinig brengen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 21 maart 2016 - 19:16   quote  deeplink  
Ajax kan ook nog spelers die lang niet altijd in de basis staan verliezen. Het gaat erom dat Ajax meer kwaliteit heeft om nu eens een groei te kunnen laten zien. En daarmee ook verder kan komen in de CL.
remco k
 remco k - maandag 21 maart 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 19:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax kan ook nog spelers die lang niet altijd in de basis staan verliezen. Het gaat erom dat Ajax meer kwaliteit heeft om nu eens een groei te kunnen laten zien. En daarmee ook verder kan komen in de CL.
Dat is dus dat roepen in het luchtledige wat ik bedoel..

Noem nou eens concreet iets?

Als je uit de basis niets weg haalt, en er raakt niks geblesseerd in het eerste half jaar, dan speel je de CL met deze jongens..

De breedte van je elftal ga je vaak pas later in het seizoen nodig hebben..

Zoals nu met vd Hoorn en Viergever, twee spelers die door heel veel mensen met de grond gelijk maken waren tegen PSV een heel stuk beter dan hun collega's aan de andere kant van het veld die de hemel in worden geprezen..

En dat is diezelfde vd Hoorn die door jou betiteld wordt als een inferieure speler.

Ik denk dat Ajax verder kan komen met deze selectie, en uiteraard zal daar wel iets in veranderen hoor, want inderdaad kan een basisspeler of een bankzitter zomaar vertrekken. En daar zal dan adequaat gehandeld moeten worden, of een speler doorschuiven of op tijd een nieuwe speler aantrekken..
enough
 enough - maandag 21 maart 2016 - 19:59   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/647414/ajax-legende-treitert-psv-fans-komen-jullie-altijd-te-laat-voor-een-doelpunt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
'

;-) altijd lachen met sjakie!!';-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door enough --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 maart 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

.. En Viergever laat nu gewoon zien een hele goede vervanger van Riedewald te zijn..

En heel eerlijk, ik moet nog maar eens zien of Riedewald die plek zo 1 2 3 weer terug gaat pakken..
Het zelfde geldt in mijn ogen ook voor Kenny Tete, Joel Veltman doet het zeer verdienstelijk als back en is opbouwend een stuk beter dan Tete en v/d Hoorn doet het ook goed in het centrum.
We hebben een behoorlijk goed achterhoede met goede vervangers.....
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 13:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heeft niets met snappen te maken Ajax doet niet voor niets navraag bij Utrecht voor Haller.
Haller is 21 en Janssen ook. Haller scoort minder en veel uit penalty's. Janssen topscoorder en creeërt veel van zijn goals zelf dan is dit toch gewoon een reeële vergelijking?
Daarbij Milik is ook 21 en moet zich ook gewoon nog ontwikkelen.
Heeft wel degelijk met snappen te maken. Omdat Ajax zich meld voor Haller is het meteen de benodigde spits?
Als je Haller haalt, dan ben je bezig met kapitaalvernietiging. Milik wordt beter en beter en Haller lijkt behoorlijk op Milik. Of een aanspreekpunt of niks. Dit is gewoon lachwekkend.
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is dus dat roepen in het luchtledige wat ik bedoel..

Noem nou eens concreet iets?

Als je uit de basis niets weg haalt, en er raakt niks geblesseerd in het eerste half jaar, dan speel je de CL met deze jongens..

De breedte van je elftal ga je vaak pas later in het seizoen nodig hebben..

Zoals nu met vd Hoorn en Viergever, twee spelers die door heel veel mensen met de grond gelijk maken waren tegen PSV een heel stuk beter dan hun collega's aan de andere kant van het veld die de hemel in worden geprezen..

En dat is diezelfde vd Hoorn die door jou betiteld wordt als een inferieure speler.

Ik denk dat Ajax verder kan komen met deze selectie, en uiteraard zal daar wel iets in veranderen hoor, want inderdaad kan een basisspeler of een bankzitter zomaar vertrekken. En daar zal dan adequaat gehandeld moeten worden, of een speler doorschuiven of op tijd een nieuwe speler aantrekken..
Ik vond Hoorn prima spelen maar heb ook direct na nec thuis gezegd waar ik hem afbrandde dat het tegen De Jong weer goed zou gaan. Met de kont tegen de eigen zestien tegen een statische spits is hem op het lijf geschreven. Met ruimte in de rug tegen een beweeglijke spits gaan gewoon weer problemen geven.
Brandje
 Brandje - maandag 21 maart 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Net nu Milik lekker begint te draaien komt dit nieuws weer naar buiten. Zal Arek blij mee zijn. Heb veel kritiek op Milik gehad naar doet hey sinds hij weer in de basis staan meer dan prima.
Loetje
 Loetje - maandag 21 maart 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Arek is nooit slecht geweest maar de klik was er niet. En dat lag niet alleen aan Milik. Sterker nog, Milik is zich gaan aanpassen en sommige andere nog steeds niet. Met de nadruk op sommige.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?









0.0064339