BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 13 april 2016 - 08:54   quote  deeplink  
ajax-utrecht.jpg

Nog vier finales scheiden Ajax van het 34e landskampioenschap. Die titel zal Ajax absoluut niet aan komen waaien. Dat bewees de wedstrijd van afgelopen weekend wel weer toen Ajax de grootste moeite had de nummer laatst van zich af te schudden. Met veel pijn en moeite werd toch gewonnen waardoor Ajax nog altijd 2 punten voorsprong heeft op PSV. Tegen Cambuur bewees de bank van Ajax ook weer z'n enorme waarde. Niet alleen hielden stand-ins Van der Hoorn en Viergever alweer de nul, Anwar el Ghazi maakte vanaf de bank zonder twijfel het verschil tegen Cambuur en toonde daarmee aan dat Ajax toch wel een diepe selectie heeft. Dat is zo aan het einde van het seizoen toch een belangrijk gegeven.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 94 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 58 en gingen er 19 verloren. 17 Duels eindigden in een gelijk spel. Tegen Utrecht is er wel sprake van een wereld van verschil of er in Amsterdam of Utrecht wordt gespeeld. Ajax leidt uit tegen Utrecht bijna 2,5 keer zo vaak punterlies als thuis. Desalniettemin is Utrecht slechts zelden een gemakkelijke opgave voor Ajax, ook als de Domstedelingen op bezoek komen in het Johan Cruijff Stadion. Eerder dit seizoen leed Ajax een gevoelige nederlaag op bezoek in Utrecht. De 2 seizoenen daarvoor speelde Ajax uit steeds gelijk maar wist het in eigen huis wel te winnen. Die lijn van wisselende prestaties houdt eigenlijk al jaren aan. Van Ajax wordt dus opperste concentratie en inzet verwacht tegen een ploeg die altijd iets extra's kan tegen Ajax.

FC Utrecht draait een uitstekend seizoen. Doordat AZ en Vitesse een zeer wisselvallig seizoen draaien is de ploeg van trainer Erik ten Hag bijna ongemerkt opgeklommen tot de 4e plaats. Het collectief van Utrecht draait de afgelopen weken ook goed. Van de afgelopen 6 wedstrijden werden er 4 gewonnen en 2 met een gelijkspel afgesloten. De doelsaldo van Utrecht is goed te noemen met 51 voor en 40 tegen. Het laatste verlies dateert van 28 februari toen Utrecht van Feyenoord verloor. Met uitzondering van het duel tegen Ajax verloor Utrecht overigens alle andere wedstrijden tegen ploegen uit de top 3. Utrecht speelt meestal in een 4-3-1-2 formatie met een 10 die dicht achter de 2 spitsen speelt. Daarnaast heeft Utrecht dit seizoen ook verschillende wedstrijden in een 5-3-2 formatie afgewerkt.

Met Sebastian Haller heeft Utrecht een van de beste spitsen van de Eredivisie in de ploeg, hoewel deze ondertussen is voorbij gestreefd door Arek Milik. Met 17 goals en 4 assists is Haller overigens wel een stuk minder effectief dan die andere aanvaller, Ruud Boymans. Boymans staat "slechts" op 9 goals, maar had hier slechts 12 optredens voor nodig tegenover de 29 van Haller. Samen zijn Haller en Boymans goed voor meer als 50% van de productie van Utrecht. Andere belangrijke spelers zijn de middenvelders Barazite en Ayoub die geregeld een goal of een assist bijschrijven en de getalenteerde centrale verdediger Timo Letschert. Letschert is misschien wel één van de grootste revelaties van de Eredivisie dit seizoen wat hem een plek in de voorselectie van Oranje opleverde.

Het belangrijkste nieuws bij Ajax is dat Kenny Tete terug is na een lange periode van afwezigheid. Tete speelde vorig weekend een klein uur bij Jong Ajax en lijkt in principe klaar voor een basisplek bij Ajax 1. Door het goede presteren van Veltman, Van der Hoorn en Viergever is een basisplaats echter zeker geen garantie. Desondanks is de terugkeer van Tete heel belangrijk, zeker omdat Veltman op scherp staat met 4 gele kaarten dit seizoen en Van der Hoorn geblesseerd uitviel tegen Cambuur. Overigens zou Van der Hoorn wel gewoon fit moeten zijn voor het duel tegen Utrecht. Dat is wel belangrijk want Van der Hoorn heeft zich dit seizoen laten zien als een centrale verdediger die met name goed is tegen een grote sterke, spits als Luuk de Jong. Hij zou dus de uitgelezen man moeten zijn om Haller te bewaken.

Verder lijkt alles op rolletjes te lopen bij Ajax voor wat betreft de selectie. Achterin zal Cillissen weer op doel staan, met waarschijnlijk Veltman, Van der Hoorn, Viergever en Dijks voor zich. Tete zal eerder als invaller binnen de lijnen komen als een basisplaats krijgen, hoewel Ajax in aanvallend opzicht Tete goed kan gebruiken. Op het middenveld staan vanzelfsprekend Gudelj, Bazoer en Klaassen. Voorin zijn Youness en Milik zeker van een basisplaats. Anwar el Ghazi heeft zich na zijn goal tegen PSV en voorzet tegen Cambuur weer nadrukkelijk in de picture gespeeld en mag hopen op een basisplaats te koste van Lasse Schone.

De beelden zijn van het uitduel in Utrecht toen Ajax in de 88e minuut de enige goal van de wedstrijd tegen kreeg.



Het resterend programma van Ajax:

Zo 17-04-2016 12:30 Ajax - FC Utrecht
Wo 20-04-2016 20:45 Heerenveen - Ajax
Zo 01-05-2016 14:30 Ajax - FC Twente*
Zo 08-05-2016 14:30 De Graafschap - Ajax

*: Voor 01 mei moet FC Twente de begroting rond hebben, anders verliest het mogelijk de proflicentie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 13 april 2016 - 09:47   quote  deeplink  
Prima stuk Eide,ik ga voor 2-0 alles behalve punt verlies tegen dat pokke Utrecht.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 13 april 2016 - 10:10   quote  deeplink  
Mooi stukje Eide. Utrecht zonder Ayoub en Ruiter...... thuisvoordeel voor ons...wordt een klinkende 4-1 :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 april 2016 - 13:32   quote  deeplink  
3-1! 3x MILIK!!! BAM!!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 13 april 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Ik vrees de komende 2 wedstrijden. 1-1.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 april 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 13:59 schreef Loetje het volgende:
Ik vrees de komende 2 wedstrijden. 1-1.
relax man.......ik denk 3-0.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 april 2016 - 14:10   quote  deeplink  
vorige keer zei ik: 0-3 en het werd 0-1. Dan wordt het nu 1-0....ook goed!!

...komt altijd goed!!
Eide
 Eide - woensdag 13 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Er komen 3 wedstrijden die je niet zomaar wint, maar op dit moment is Utrecht wel even de pittigste. Tegelijkertijd is Utrecht geen reuzendoder en ook echt geen hele goede ploeg. Het is wel een hele stabiele ploeg die zowel positief als negatief nauwelijks uitschieters heeft.

Dat in contrast met bijvoorbeeld Twente wat abominabel slecht kan zijn maar ook weergaloos goed als Ziyech het op z'n heupen heeft.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 13 april 2016 - 15:29   quote  deeplink  
Ja maar Utrecht thuis of Utrecht uit dat is een wereld van verschil.
p111
 p111 - woensdag 13 april 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Gewoon er boven op knallen en je kansen een keer benutten.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 13 april 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Als je 4 wedstrijden voor het einde 2 punten voor staat en een beter doelsaldo van plus 9 en je geeft het dan nog weg dan verdien je het ook niet. Iedereen weet wat er op het spel staat. Dus gewoon 4 wedstrijden er helemaal voor gaan!!!
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 april 2016 - 17:09   quote  deeplink  
Wow, Eide... keer op keer ovetref jij je weer. Wat een schitterend wedstrijdtopic! Mijn oprechte complimenten. Volgens mij ben jij je roeping misgelopen: het vak journalist zou je niet misstaan. ;)

Dan de wedstrijd: FC Utrecht vind ik een zeer evenwichtig team (niet voor niets staan zij vierde), waar het gevaar met name voorin, met spitsen Boymans en Haller, zit. Achterin liggen de kansen voor Ajax. FC Utrecht hoeft niet gemotiveerd te worden voor deze wedstrijd. Tegenstander Ajax is voor hun staatsvijand nummer één.

Ik hoop dat alle Ajacieden zich zullen realiseren, dat zij deze competitie nog maar vier finales moeten spelen en zich bij winst van die vier wedstrijden kampioen mogen noemen. Verder hoop ik, dat Frank de Boer met El Ghazi (in plaats van Lasse Schöne) gaat starten als rechter spits om zoveel als mogelijk de druk op de Utrechtse defensie te houden. Als ze dat allemaal kunnen opbrengen dan verwacht ik een (kleine) overwinning voor onze mannen: 2-1 ook al omdat FC Utrecht drie basisspelers niet kan opstellen. Doelman Ruiter en Ayoub zijn geblesseerd en Kum is geschorst.

Ook hoop ik dat de Utrechtenaren zich een beetje gaan sparen voor de aanstaande bekerfinale tegen Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door Pavlov14 --
p111
 p111 - woensdag 13 april 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Wat ik wel denk is dat spelers met pijntjes zich liever sparen voor de beker finale, want dat zal bij hun hoger op de ladder staan als je kapot vechten tegen Ajax.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 april 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 17:25 schreef p111 het volgende:
Wat ik wel denk is dat spelers met pijntjes zich liever sparen voor de beker finale, want dat zal bij hun hoger op de ladder staan als je kapot vechten tegen Ajax.
Dat is ook wat ik bedoelde en waarop ik hoop ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 april 2016 - 17:47   quote  deeplink  
Ajax heeft het voordeel dat de komende 2 wedstrijden die pisboeren de dag ervoor al in actie komen. Dit is natuurlijk voor Ajax enorm handig. Zo weet je wat je concurrent al gedaan heeft voordat jezelf moet ballen. Daarnaast heeft Utrecht natuurlijk de bekerfinale in het vooruitzicht. Die gaan zich echt niet volledig geven. Hebben een dag minder rust dan die kakkerlakken, mede door de midweekse speelronde. Die zullen dus echt het voetje intrekken als het moet.

Natuurlijk moeten we Utrecht niet onderschatten en moet Ajax gewoon zijn eigen spel gaan spelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 april 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 17:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax heeft het voordeel dat de komende 2 wedstrijden die pisboeren de dag ervoor al in actie komen. Dit is natuurlijk voor Ajax enorm handig. Zo weet je wat je concurrent al gedaan heeft voordat jezelf moet ballen. Daarnaast heeft Utrecht natuurlijk de bekerfinale in het vooruitzicht. Die gaan zich echt niet volledig geven. Hebben een dag minder rust dan die kakkerlakken, mede door de midweekse speelronde. Die zullen dus echt het voetje intrekken als het moet.

Natuurlijk moeten we Utrecht niet onderschatten en moet Ajax gewoon zijn eigen spel gaan spelen.
Je hebt helemaal gelijk.
Staan er nog spelers van FC Utrecht op scherp wat betreft gele kaarten? Wellicht dat die dan niet een worden opgesteld zondag?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 april 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 18:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Staan er nog spelers van FC Utrecht op scherp wat betreft gele kaarten? Wellicht dat die dan niet een worden opgesteld zondag?
Dat maakt niet uit. Dan missen ze de midweekse wedstrijd. Directe rode kaart is belangrijker want bij directe rode kaarten tellen ook voor de beker mee naar mijn weten.
p111
 p111 - woensdag 13 april 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Ja alleen bij rood ben je ook voor de beker finale geschorst.
enough
 enough - woensdag 13 april 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:10 schreef ZerauS het volgende:
Mooi stukje Eide. Utrecht zonder Ayoub en Ruiter...... thuisvoordeel voor ons...wordt een klinkende 4-1 :-)
Okè Eide.

HÈ HÈ Gefeliciteerd alvast;-)
4-1
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 21:04 schreef enough het volgende:

[..]

Okè Eide.

HÈ HÈ Gefeliciteerd alvast;-)
4-1
Komt goed vriend :-)
Brandje
 Brandje - donderdag 14 april 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 18:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Staan er nog spelers van FC Utrecht op scherp wat betreft gele kaarten? Wellicht dat die dan niet een worden opgesteld zondag?
Er is volgende week ook nog een doordeweeks programma en bovendien telt alleen direct rood voor de bekerfinale
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 april 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 12:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er is volgende week ook nog een doordeweeks programma en bovendien telt alleen direct rood voor de bekerfinale
Dank! P111 en Ajax Warrior hebben het me ook al uitgelegd. Deze regel was mij niet bekend, maar je kunt ook niet alles weten, hè? ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door Pavlov14 --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 12:53 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dank! P111 en Ajax Warrior hebben het me ook al uitgelegd. Deze regel was mij niet bekend, maar je kunt ook niet alles weten, hè? ;)
Hoeft ook niet gap. Er zijn echter een hoop mensen op de wereld die wel denken alles te weten. Dat zijn de leukste om mee in discussie te gaan :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 april 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 15:40 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Hoeft ook niet gap. Er zijn echter een hoop mensen op de wereld die wel denken alles te weten. Dat zijn de leukste om mee in discussie te gaan :-)
Haha. Dat is absoluut waar vriend. Ik ken er ook wel een aantal, zowel zakelijk als privé. En nooit of te nimmer toegeven dat ze het fout hebben :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 april 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:09 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Dat is absoluut waar vriend. Ik ken er ook wel een aantal, zowel zakelijk als privé. En nooit of te nimmer toegeven dat ze het fout hebben :)
Doe ik ook niet...ik heb altijd gelijk
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 april 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe ik ook niet...ik heb altijd gelijk
OK, maar lang niet zo vaak als ik ;)
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:09 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Dat is absoluut waar vriend. Ik ken er ook wel een aantal, zowel zakelijk als privé. En nooit of te nimmer toegeven dat ze het fout hebben :)
Mijn neef bijvoorbeeld :-) al 2 jaar in conclaaf met de verzekering ivm een schadevergoeding waar hij denkt recht op te hebben.
Iedereen zegt hem dat ie ongelijk heeft maar tegen beter in toch blijven strijden. Sommige noemen dat dapper ik noem dat stronteigenwijs :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 april 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:32 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Mijn neef bijvoorbeeld :-) al 2 jaar in conclaaf met de verzekering ivm een schadevergoeding waar hij denkt recht op te hebben.
Iedereen zegt hem dat ie ongelijk heeft maar tegen beter in toch blijven strijden. Sommige noemen dat dapper ik noem dat stronteigenwijs :-)
Maar soms geeft de verzekeraar uiteindelijk toch een bepaald bedrag om maar van dat gezeik af te wezen. En weet je wat je neef dan roept: "Zie je wel, ik had toch gelijk!" ;-)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 april 2016 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:32 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Mijn neef bijvoorbeeld :-) al 2 jaar in conclaaf met de verzekering ivm een schadevergoeding waar hij denkt recht op te hebben.
Iedereen zegt hem dat ie ongelijk heeft maar tegen beter in toch blijven strijden. Sommige noemen dat dapper ik noem dat stronteigenwijs :-)
Misschien wacht je neef wel tot zij hem compleet zat zijn en hem uiteindelijk maar gelijk gaan geven om van hem af te komen. Dat is ook een tactiek ;)

Van een bank of van een verzekeringsmaatschappij is het moeilijk winnen, die hebben alles dichtgetimmerd.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 april 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar soms geeft de verzekeraar uiteindelijk toch een bepaald bedrag om maar van dat gezeik af te wezen. En weet je wat je neef dan roept: "Zie je wel, ik had toch gelijk!" ;-)
Oei... opnieuw plagiaat mijnerzijds. Ik vraag om vergeving ;) Haha
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:45 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Oei... opnieuw plagiaat mijnerzijds. Ik vraag om vergeving ;) Haha
hahaha jou zal nooit iemand iets kwalijk nemen fijne vent :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 april 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:08 schreef ZerauS het volgende:

[..]

hahaha jou zal nooit iemand iets kwalijk nemen fijne vent :-)
Huh ???
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar soms geeft de verzekeraar uiteindelijk toch een bepaald bedrag om maar van dat gezeik af te wezen. En weet je wat je neef dan roept: "Zie je wel, ik had toch gelijk!" ;-)
Klopt vriend maar hij is op een ongekeurde steiger 6 meter naar beneden gedonderd omdat de eindhekjes nog niet erin hingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2016 door ZerauS --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Huh ???
Marcel ( Pavlov) is een aardige kerel en altijd respectvol naar anderen dus wie neemt hem iets kwalijk? Dat bedoelde ik ermee :-)
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Maar goed het gaat dit topic over a.s. zondag en we gaan gewoon winnen!!!! :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 april 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:20 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Marcel ( Pavlov) is een aardige kerel en altijd respectvol naar anderen dus wie neemt hem iets kwalijk? Dat bedoelde ik ermee :-)
Schrok al....dacht dat je een date zocht
ZerauS
 ZerauS - donderdag 14 april 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schrok al....dacht dat je een date zocht
Nee gap ben gelukkig getrouwd en helemaal 100 procent hetero :-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 april 2016 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schrok al....dacht dat je een date zocht
Homofoob
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 21:04 schreef enough het volgende:

[..]

Okè Eide.

HÈ HÈ Gefeliciteerd alvast;-)
4-1
Wil je de andere uitslagen ook alvast? :-) Uit bij Heerenveen 0-2 Thuis tegen Twente 3-1 en uit bij de Graafschap 0-3 . Mijn buurvrouw is helderziende en die zit er bijna nooit naast. Vul de toto maar vast in gap :-)
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 09:45 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Wil je de andere uitslagen ook alvast? :-) Uit bij Heerenveen 0-2 Thuis tegen Twente 3-1 en uit bij de Graafschap 0-3 . Mijn buurvrouw is helderziende en die zit er bijna nooit naast. Vul de toto maar vast in gap :-)
Top gap al is het dan voor de laatste 4 wedstr lekker dri.... euh eten dan toch ;-)
Kom je wel een beetje laat mee vriend hahaha volgend seizoen dan maar alle 34 okè ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door enough --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 11:00 schreef enough het volgende:

[..]

Top gap al is het dan voor de laatste 4 wedstr lekker dri.... euh eten dan toch ;-)
Kom je wel een beetje laat mee vriend hahaha volgend seizoen dan maar alle 34 okè ;-)
Hahahaha:-) is goed gozer.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 11:00 schreef enough het volgende:

[..]

Top gap al is het dan voor de laatste 4 wedstr lekker dri.... euh eten dan toch ;-)
Kom je wel een beetje laat mee vriend hahaha volgend seizoen dan maar alle 34 okè ;-)
Als je met een redelijke inzet 4 keer alle uitslagen goed heb kun je lekker een weekje extra weg hoor :-) Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan:-)
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Mitchell Dijks twijfelgeval voor zondag? Fysieke klachten? Komt vast ook wel weer goed
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 12:22 schreef ZerauS het volgende:
Mitchell Dijks twijfelgeval voor zondag? Fysieke klachten? Komt vast ook wel weer goed
Let's keep fingers crossed gap ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 15 april 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Al met al, blijf ik erbij dat we de 3 punten zelf houden.
2-1 zal wel de meest logische stand worden denk ik, omdat Utrecht niet met z'n allen voor het eigen doel blijven liggen.

Verder houd Utrecht in hun achterhoofd, het spelen van de bekerfinale.
Daar ligt voor hun de prioriteit.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 12:59 schreef enough het volgende:

[..]

Let's keep fingers crossed gap ;-)
:-) komt altijd goed toch
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Dijks heeft een lichte voetblessure en is een vraagteken voor zondag. Kenny Tete doet sowieso niet mee, die speelt vanavond met Jong Ajax. Mocht Dijks niet kunnen spelen zal vermoedelijk Viergever op linksback komen te spelen en zal er waarschijnlijk een basisplaats zijn voor Van Rhijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 april 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 09:45 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Wil je de andere uitslagen ook alvast? :-) Uit bij Heerenveen 0-2 Thuis tegen Twente 3-1 en uit bij de Graafschap 0-3 . Mijn buurvrouw is helderziende en die zit er bijna nooit naast. Vul de toto maar vast in gap :-)
Wordt een kutprogramma. Wij treffen clubs in vorm en PSV niet. Belangen van die clubs zijn ook groot en vind Ajax nog altijd niet goed. Ga van het slechte uit en hopelijk valt het dan weer mee.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Dijks is een bikkel die neemt wel een pijnstillende injectie desnoods
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 14:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wordt een kutprogramma. Wij treffen clubs in vorm en PSV niet. Belangen van die clubs zijn ook groot en vind Ajax nog altijd niet goed. Ga van het slechte uit en hopelijk valt het dan weer mee.
Gaat goed komen Loetje :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);









0.0100598