BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Omstreden strafschop

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Ben er bom bom helemaal klaar mee....we hebben een keer mazzel en iedereen rolt over elkaar heen... iedere club wordt wel eens bevooroordeeld en benadeeld.
Nu hebben wij eens geluk....ik heb het nu een paar keer terug gezien de ene geeft hem wel de ander niet.

http://www.tussendelinies.nl/strafschoppen-in-de-eredivisie

De groot bekken kunnen beter het zwijgen toe doen....of ze nu allemaal terecht of onterecht zijn Ajax staat niet eens in de top 3 wat penalty's betreft
Oceanu
 Oceanu - zondag 17 april 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Precies. Wat een gejank allemaal. Met name uit Rotterdam-Zuid word ik bestookt met appies. Heb ze dezelfde link doorgestuurd en geen reactie meer gehad. Ik kan me Makkelie overigens goed voorstellen dat ie em geeft. Janssen praat poep als ie zegt dat ie de bal 'gewoon blockt'. Hij maakt de actie om de bal richting zijlijn te spelen maar mist volledig. Het is zwaar gegeven maar ja, dat geneurt wel vaker. Dat je daar dan een keer voordeel van hebt, daar weten ze daar in Rotterdam-Zuid ook alles van. En anders moeten ze de eerste tien potjes van het seizoen nog effe terugkijken.
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Dat er speciaal een topic over geopend moet worden om onze gelijk te halen
is toch te gek voor woorden
Bedankt voor de info ouwe.
p111
 p111 - zondag 17 april 2016 - 22:11   quote  deeplink  
Het is Ajax als die een twijfel strafschop krijgen is de wereld te klein. Mijn god als je terug kijkt op de positie van de scheidsrechter waar hij stond dan kan je hem gewoon geven.En die hele scheid media duikt er weer boven op als het Ajax is, en wat me toch jet meeste irriteert is dat Klaasen en Milik onder druk toegeven dat het geen strafschop was inplaats van aan te geven dat je hem gewoon kan geven, waar zijn die Amsterdammers die gewoon tegen die media ingaat en zich niks laten opdringen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door p111 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:08 schreef enough het volgende:
Dat er speciaal een topic over geopend moet worden om onze gelijk te halen
is toch te gek voor woorden
Bedankt voor de info ouwe.
Gelijk halen ???....gewoon feiten niets meer en niets minder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:11 schreef p111 het volgende:
Het is Ajax als die een twijfel strafschop krijgen is de wereld te klein. Mijn god als je terug kijkt op de positie van de scheidsrechter waar hij stond dan kan je hem gewoon geven.En die hele scheid media duikt er weer boven op als het Ajax is, en wat me toch jet meeste irriteert is dat Klaasen en Milik onder druk toegeven dat het geen strafschop was inplaats van aan te geven dat je hem gewoon kan geven, waar zijn die Amsterdammers die gewoon tegen die media ingaat en zich niks laten opdringen.
Die zijn met Hazes dood gegaan....mijn moeder van 88 is één van de laatste
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ben er bom bom helemaal klaar mee....we hebben een keer mazzel en iedereen rolt over elkaar heen... iedere club wordt wel eens bevooroordeeld en benadeeld.
Nu hebben wij eens geluk....ik heb het nu een paar keer terug gezien de ene geeft hem wel de ander niet.

http://www.tussendelinies.nl/strafschoppen-in-de-eredivisie

De groot bekken kunnen beter het zwijgen toe doen....of ze nu allemaal terecht of onterecht zijn Ajax staat niet eens in de top 3 wat penalty's betreft
Je bent er helemaal klaar mee. Maar opent dan wel een topic.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent er helemaal klaar mee. Maar opent dan wel een topic.
Is niet mijn sterkste punt....en meestal sterven ze in stile
Ging mij meer om het feit van die penalty

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent er helemaal klaar mee. Maar opent dan wel een topic.
Maar volgende keer zal ik je eerst een pb sturen om te vragen of het mag Meneer Remco K
p111
 p111 - zondag 17 april 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Volkomen gelijk Nenam, als je de topic niks vind reageer je gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door p111 --
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gelijk halen ???....gewoon feiten niets meer en niets minder
Ja okè.. bedoelde ik ook eigenlijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:40 schreef p111 het volgende:
Volkomen gelijk Nenam, als je de topic niks vind reageer je gewoon niet.
Is voor Remco als pissen tegen de wind in....zijn dwangneurose dwingt hem om te reageren
p111
 p111 - zondag 17 april 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Ha ha ja ik weet het
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 april 2016 - 23:27   quote  deeplink  
Al jaren lang een feit dat wij van de top 5 de minste strafschoppen mee- en tegen krijgen, elk seizoen weer....

En toch het meest kampioen van allemaal....

Zou het dan toch zo zijn voor de top vijf: Hoe minder strafschoppen je krijgt, hoe vaker je kampioen wordt ;-)

En op z'n Cruijffiaans: Als je niet in het strafschopgebied komt, ken je ook geen strafschop krijgen!
ZerauS
 ZerauS - maandag 18 april 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 21:43 schreef Oceanu het volgende:
Precies. Wat een gejank allemaal. Met name uit Rotterdam-Zuid word ik bestookt met appies. Heb ze dezelfde link doorgestuurd en geen reactie meer gehad. Ik kan me Makkelie overigens goed voorstellen dat ie em geeft. Janssen praat poep als ie zegt dat ie de bal 'gewoon blockt'. Hij maakt de actie om de bal richting zijlijn te spelen maar mist volledig. Het is zwaar gegeven maar ja, dat geneurt wel vaker. Dat je daar dan een keer voordeel van hebt, daar weten ze daar in Rotterdam-Zuid ook alles van. En anders moeten ze de eerste tien potjes van het seizoen nog effe terugkijken.
Niets meer aan toe te voegen. Zo denk ik er ook over
jodocus
 jodocus - maandag 18 april 2016 - 11:27   quote  deeplink  
hang op klik weg bel u bank
slotje
remco k
 remco k - maandag 18 april 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar volgende keer zal ik je eerst een pb sturen om te vragen of het mag Meneer Remco K
Is goed. Zal ik netjes even toestemming vragen of ik over het spel mag klagen als dat de volgende wedstrijd niet goed is weledele heer nenam.
p111
 p111 - maandag 18 april 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Hoe groot kan je frustatie zijn wat zijn het toch mafkeesen die lampjes ha ha zie stukje hier onder begraven die mafketel samen met die van Hanegem.
===========================================================================================
Onder een deel van de PSV-achterban is de woede gigantisch, na de door Danny Makkelie toegekende penalty in de competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht. Eén fan heeft maandag zelfs aangifte gedaan.

PSV'er in hart en nieren Marcel Blaak is naar de politie gestapt om aangifte te doen tegen de KNVB, de scheidsrechtersbond én Makkelie. Hij beschuldigt de partijen van matchfixing. "Dat scheidsrechter Makkelie vlak voor tijd een penalty geeft aan Ajax terwijl er niets aan de hand is, is voor mij eens te meer een teken dat het bij de scheidsrechters flink fout zit", aldus Blaak tegen Omroep Brabant.

Ook de KNVB heeft het gedaan. "Aangezien de scheidsrechter deel uitmaakt van de bond doe ik ook aangifte tegen de KNVB. Puur omdat ik het beu ben dat Ajax steeds voorgetrokken wordt", zegt Blaak. "Wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Utrecht gebeurde met die penalty vlak voor tijd slaat nergens op. FC Utrecht wordt enorm benadeeld en PSV ook. Daarom wil ik de bond en Makkelie aanpakken."

De Eindhovense PSV-supporter stelt dat het zéker niet de eerste keer is dat Ajax bevoordeeld wordt door de scheidsrechters in Nederland. "We praten hier over al dan niet Europees voetbal voor FC Utrecht, over al dan niet Champions League voor PSV. Dan heb je het over miljoenen aan euro's die nu misschien naar andere clubs gaan. Dit kan niet waar zijn en dat is dus matchfixing."
enough
 enough - maandag 18 april 2016 - 13:04   quote  deeplink  
.Echt gestoord daar .

Nu AJAX kampioen worden door een nog 1 dubieuze pingel

(Gefloten natuurlijk door "VRIEND" Makkelie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door enough --
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Nu ik al die belachelijke commotie zie zou ik het geweldig vinden als PSV morgen in de 93e minuut bij een 0-0 stand een loepzuivere penalty wordt onthouden en wij tegen Heerenveen in de 93e minuut nog een keer een belachelijke pingel krijgen. Kolerevolk daar. Net als Van Hanegem. Tijd voor een gesloten inrichting voor die man.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - maandag 18 april 2016 - 14:11   quote  deeplink  
Waarom die ophef Jansen doet toch een sliding rechts van achteren en op de positie
van de scheids is het een penalty. Het enigste wat de scheids fout deed was zijn
beslissing in twijfel brengen. Deze week allemaal oefenen op passes naar elkaar geven en dan
komt het dik in orde.
Brandje
 Brandje - maandag 18 april 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Vorige week tegen cambuur krijgen we hem niet. Thuis tegen Heracles vlak voor rijd met schone krijgen we hem niet.
Pfff wat een ophef allemaal joh. Een nadeel we krijgen nu natuurlijk helemaal niks meer mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 april 2016 - 15:50   quote  deeplink  
Even wat feiten voor de calimero's uit Eindhoven.

Vitesse - PSV (0-1): Blom gaf geen penalty aan Vitesse na hands van Jeffrey Bruma in het strafschopgebied. "De scheids beslist gelukkig in mijn voordeel", zo zei de PSV-verdediger na de wedstrijd tegen NOS Studio Sport.

Willem II - PSV (2-2): Volgens Twitter overduidelijk, maar het arbitrale kwartet zag het niet. PSV haalde nog een punt in Tilburg door twee goals uit buitenspelpositie.

PSV - Heracles (2-0): Het hielp PSV in een wedstrijd die ze moest winnen. Scheidsrechter Makkelie gaf PSV gemakkelijk een strafschop nadat Wout Weghorst zijn tegenstander licht vasthield. Gaston Pereiro verzilverde de buitenkans.

Cambuur - PSV (0-6): In de 8e minuut floot Blom voor een handsbal van Sander van de Streek. Hij gaf een penalty en de Friese verdediger kreeg rood. Daardoor was Cambuur machteloos en won PSV met een monsterscore.

En dan schijnt er er nog een thuiswedstrijd tegen zijn tegen Zwolle waar PEC een strafschop wordt onthouden waarna die pisboeren de wedstrijd winnen.

JUST TALKING!
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 14:15 schreef Brandje het volgende:
Vorige week tegen cambuur krijgen we hem niet. Thuis tegen Heracles vlak voor rijd met schone krijgen we hem niet.
Pfff wat een ophef allemaal joh. Een nadeel we krijgen nu natuurlijk helemaal niks meer mee.
Het leuke is dat Luuk de Jong vorige weer voor exact hetzelfde wel een pingel kreeg waarbij die bij Van der Hoorn onthouden werd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 april 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Terechte kampioen
Wie de beslissingen van de scheidsrechter over een heel seizoen bekijkt, ziet dat Ajax de terechte kampioen is. Van een complot in de KNVB, zoals vaak gesuggereerd, is geen sprake. Integendeel zelfs: volgens het kansberekeningsmodel kreeg Ajax 2,25 punten te weinig. Ook Vitesse had reden om ontevreden te zijn; de club uit Arnhem kreeg 2,46 punten te weinig.

Feyenoord, FC Twente, PSV en Heerenveen hadden allerminst te klagen. Ronald Koeman en zijn spelers leverden nogal wat commentaar op de leiding, maar ze kregen over een heel seizoen juist 3,25 punten te veel. Vooral in de eigen Kuip had Feyenoord een aantal keer mazzel. PSV, dat vorig jaar nog een statement op de eigen website plaatste waarin werd geklaagd over het niveau van de arbitrage, had aan het eind van de rit 1,85 punt te veel. En het Heerenveen van Marco van Basten (die meerdere malen de scheidsrechter bij de enkels afzaagde) spande de kroon: de Friezen kregen maar liefst 4,84 punten meer dan ze hadden verdiend.

Dit is een stukje uit de AD, maar wel uit 2014 ;-) Ik hoop dat ze dit nog een keer gaan onderzoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 17:28   quote  deeplink  
Ik ga aangifte doen tegen die lampies omdat die club me niet aanstaat. Het roept woede op in de mens en dat is slecht voor het dagelijks functioneren...

Pff, wat een mongolen.
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 17:30   quote  deeplink  
Oja en aangifte tegen die mongool van een Van Hanegem. Clubs moedwillig in diskrediet brengen. Functioneert niet in de maatschappij en eis een dwangzorg voor die imbeciel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 18:02   quote  deeplink  
azj6ds.jpg
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:02 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker he, genaaid worden?
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 18:35   quote  deeplink  
Pisvee tv gaat alleen maar over Ajax. Whahaha mongolenclub.
ZerauS
 ZerauS - maandag 18 april 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even wat feiten voor de calimero's uit Eindhoven.

Vitesse - PSV (0-1): Blom gaf geen penalty aan Vitesse na hands van Jeffrey Bruma in het strafschopgebied. "De scheids beslist gelukkig in mijn voordeel", zo zei de PSV-verdediger na de wedstrijd tegen NOS Studio Sport.

Willem II - PSV (2-2): Volgens Twitter overduidelijk, maar het arbitrale kwartet zag het niet. PSV haalde nog een punt in Tilburg door twee goals uit buitenspelpositie.

PSV - Heracles (2-0): Het hielp PSV in een wedstrijd die ze moest winnen. Scheidsrechter Makkelie gaf PSV gemakkelijk een strafschop nadat Wout Weghorst zijn tegenstander licht vasthield. Gaston Pereiro verzilverde de buitenkans.

Cambuur - PSV (0-6): In de 8e minuut floot Blom voor een handsbal van Sander van de Streek. Hij gaf een penalty en de Friese verdediger kreeg rood. Daardoor was Cambuur machteloos en won PSV met een monsterscore.

En dan schijnt er er nog een thuiswedstrijd tegen zijn tegen Zwolle waar PEC een strafschop wordt onthouden waarna die pisboeren de wedstrijd winnen.

JUST TALKING!
AMEN :-)
ZerauS
 ZerauS - maandag 18 april 2016 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is niet mijn sterkste punt....en meestal sterven ze in stile
Ging mij meer om het feit van die penalty
Ik vind het wel een goed topic hoor!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lekker he, genaaid worden?
Van tijd tot tijd kan het best plezierig zijn..😉
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 april 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Van tijd tot tijd kan het best plezierig zijn..😉
Een voordeel voor jullie. Utrecht heeft de wedstrijd van het seizoen er weer opzitten. Zondag zullen ze weer drama zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Thanx voor de goede wensen kameraad..😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door RenatoBos --
enough
 enough - maandag 18 april 2016 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:
Thanx voor de goede wensen kameraad..😉
Ja is goed meeuwtje ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door enough --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 april 2016 - 19:48   quote  deeplink  
We mogen in Nederland open onze mening geven, maar we mogen niet stigmatiseren. PSV fans noemen zich graag boeren. Dat zijn zeker hard werkende mensen, maar intelligentie en enige vorm van inzichtelijk vermogen zijn nou niet de sterkste punten. Dat blijkt nu ook weer.

Wanneer je naar het interview van Makkelie heb gekeken dan geeft hij een zeer duidelijk en plausibel antwoord. Vanuit zijn perspectief zag hij dat Milik door hem werd geraakt en besloot daarom tot een strafschop. Hij kon vanuit dat standpunt niet zien of hij de bal speelde. Na de beelden zei hij dat hij de penalty nooit gegeven zou hebben.

En daarmee is een rechtszaak volledig kansloos. Maar ja PSV 'boeren' kunnen dat moeilijk inschatten. Ik zou ze een cursus inzichtelijk vermogen willen adviseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door Bobby1972 --
enough
 enough - maandag 18 april 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:39 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed topic hoor!
Hij doet het sporadisch,maar dan krijg je ook wat .;-)
remco k
 remco k - maandag 18 april 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Tering man. Wat een gedoe. Heerlijk toch. Nobody likes us we don't care.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 18 april 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Tering man. Wat een gedoe. Heerlijk toch. Nobody likes us we don't care.
Inderdaad...zo maar ff vi kijken....die zullen ook wel wat te zeiken hebbebh
Loetje
 Loetje - maandag 18 april 2016 - 20:33   quote  deeplink  
En zo is dat Derksen.
enough
 enough - maandag 18 april 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 20:33 schreef Loetje het volgende:
En zo is dat Derksen.
Precies ..en nu zien we ook wat voor een mongool het is die lul hAHAHAHHAHA
(Die aangifte deed hahhahahha typische pisveèr)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 april 2016 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 20:33 schreef Loetje het volgende:
En zo is dat Derksen.
Had hij wat zinnigs te meldden dan?
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2016 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 00:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had hij wat zinnigs te meldden dan?
Louter positief. Snapte de hele ophef niet en legde het netjes uit. En iedereen beaamde behalve die snuiver van een Kieft.
p111
 p111 - dinsdag 19 april 2016 - 08:03   quote  deeplink  
Ook de KNVB heeft uitgelegd dat in de positie van de scheidsrechter je hem gewoon kan geven zelfs na de herhaling kan je hem geven. Een sliding van achteren in het strafschop gebied richting bal maar je neemt voor zekerheid de benen mee is 9 van de 10x een strafschop maar als Ajax hem krijgt dan breekt de hel los en dat begint allemaal met dat achterlijke commentaar van fox die een relletje willen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Tja heb net de beelden nog even gezien van Willem II tegen PSV 2-2. Eerste doelpunt is buitenspel van Pereiro en laatste minuut een handbal in het strafschopgebied van Pereiro, dat geen penalty werd. Ze moeten lekker ergens ander gaan janken, denk dat ik aangifte ga doen van die wedstrijd ;-). Willem II heeft al een tracrecord als het gaat om match fixing.
Brandje
 Brandje - dinsdag 19 april 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 11:01 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja heb net de beelden nog even gezien van Willem II tegen PSV 2-2. Eerste doelpunt is buitenspel van Pereiro en laatste minuut een handbal in het strafschopgebied van Pereiro, dat geen penalty werd. Ze moeten lekker ergens ander gaan janken, denk dat ik aangifte ga doen van die wedstrijd ;-). Willem II heeft al een tracrecord als het gaat om match fixing.
Heb je niet goed gekeken want beide goals van PSV tegen W2 waren buitenspel :)
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 april 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ben er bom bom helemaal klaar mee....we hebben een keer mazzel en iedereen rolt over elkaar heen... iedere club wordt wel eens bevooroordeeld en benadeeld.
Nu hebben wij eens geluk....ik heb het nu een paar keer terug gezien de ene geeft hem wel de ander niet.

http://www.tussendelinies.nl/strafschoppen-in-de-eredivisie

De groot bekken kunnen beter het zwijgen toe doen....of ze nu allemaal terecht of onterecht zijn Ajax staat niet eens in de top 3 wat penalty's betreft
Inderdaad, Nenam! Tjonge, jonge... Ajax krijgt een keer een strafschop... De complete wereld valt over ons heen. Zelfs een uiterst kansloze gang naar de rechter door een halfgare PSV-supporter.

Zullen wij dan ook maar naar de rechter stappen omdat er ik-weet-niet-hoeveel penalties door onze neus zijn geboord. Hoeveel strafschoppen heeft PSV wel niet ten onrechte kregen of is hun tegenstander een strafschop door de neus geboord. Om over Feyenoord maar te zwijgen...

Walgelijk! Hup Ajax!
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 april 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:02 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Maak gelijk ook even een plaatje van al die scheidsrechters die Feyenoord geholpen hebben tijdens de eerste 10 wedstrijden van dit seizoen.

Tjonge, Ajax krijgt eens een keer een strafschop...
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 19 april 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 11:01 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja heb net de beelden nog even gezien van Willem II tegen PSV 2-2. Eerste doelpunt is buitenspel van Pereiro en laatste minuut een handbal in het strafschopgebied van Pereiro, dat geen penalty werd. Ze moeten lekker ergens ander gaan janken, denk dat ik aangifte ga doen van die wedstrijd ;-). Willem II heeft al een tracrecord als het gaat om match fixing.
Zo is het! Gemiddeld genomen heeft elke ploeg even vaak pech en even vaak een mazzeltje.
Maar nu is het een keer Ajax en de complete wereld valt over ons heen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Omstreden strafschop









0.0110991