BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Frank de Boer stopt bij Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 mei 2016 - 09:44   quote  deeplink  
Frank de Boer stopt bij Ajax
Frank de Boer stopt als trainer van Ajax. Dit heeft hij de directie kenbaar gemaakt in een gesprek. De clubleiding en de trainer bereikten daarna overeenstemming over de ontbinding van het contract dat nog liep tot 1 juli 2017.

Frank de Boer (Hoorn, 15 mei 1970) was vanaf het seizoen 2006-2007 jeugdtrainer bij Ajax. Op 6 december 2010 werd hij hoofdtrainer bij de A-selectie. In 2011, 2012, 2013 en 2014 werd hij met het eerste elftal landskampioen. Hij won als trainer van Ajax tevens de Johan Cruijff Schaal (2013).

De Boer: ,,Ik heb hier een fantastische tijd gehad. Eerst als speler en de afgelopen tien jaar als trainer. Ik heb me bij de D1 en de A1 kunnen ontwikkelen. Ajax gaf mij daarna al snel de kans bij het eerste elftal en daar ben ik de club dankbaar voor. Na het winnen van vier landstitels achter elkaar was het seizoen 2014-2015 een teleurstelling. Dat wilden wij afgelopen seizoen rechtzetten, daar hebben we alles aan gedaan. Maar het is helaas niet geworden wat wij allemaal hoopten en verwachtten. Ik begon steeds meer te beseffen dat het tijd werd voor iets anders. Dat is voor mij beter en naar mijn mening ook voor Ajax. Wat ik ga doen, dat weet ik nog niet. Een jaar zonder club is ook een optie, ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik koester vooral de mooie herinneringen, met het behalen van de 30e landstitel als absoluut hoogtepunt. We hebben veel talenten de kans kunnen geven en hun doorbraak meegemaakt. Ik weet zeker dat dat ook de komende jaren zal gebeuren. Zoals het hoort bij Ajax. Waar ik ook ben, ik zal het nauwlettend blijven volgen. Ajax is mijn club en dat zal altijd zo blijven.

Directeur Edwin van der Sar: ,,Het was geen grote verrassing, aangezien we de afgelopen maanden al enkele gesprekken over zijn toekomst en die van Ajax voerden. Maar omdat alle contracten van onze selectiespelers doorlopen en Frank enorm eerzuchtig is, hield ik er toch ook nog een beetje rekening mee dat hij zijn contract zou willen uitdienen. Om met deze groep toch nog een prijs te pakken. Wij vinden het jammer dat hij weggaat, maar toen hij meldde dat dit zijn beslissing was hebben we in goed overleg zijn contract beëindigd. Als je ziet wat hij allemaal gewonnen heeft, maar ook als je kijkt naar de manier waarop hij altijd oog heeft gehad voor de doorstroming van onze talenten, dan verdient hij dat gewoon. Daarnaast is Frank een uitstekende ambassadeur van de club geweest, die altijd tijd maakte voor de fans, de media, de maatschappelijke projecten van de club en de sponsoren. Het is nog niet bekend wat hij gaat doen maar wij wensen hem hoe dan ook ontzettend veel succes in zijn verdere loopbaan. Wij gaan nu in het Technisch Hart bepalen hoe we deze vacante positie gaan invullen en hoe de technische staf er voor komend seizoen uit gaat zien.

Het contract van assistent-trainer Orlando Trustfull, die vorige zomer aan de technische staf werd toegevoegd, loopt per 1 juli 2016 af. Ook hij zal de club verlaten.

Tekst: Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 mei 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Frank, ook al is het seizoen treurig geëindigd toch enorm bedankt. Mede door jou hebben we 4x feest mogen vieren! Succes met het vervolg van je carrière!
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2016 - 09:54   quote  deeplink  
Een geweldige Ajacied die ons heel erg veel gegeven heeft, ondanks de twee mindere jaren vind ik echt dat Frank ons Ajax terug gegeven heeft.

bedankt voor alles Frank. Ik hoop oprecht dat je de komende jaren een hele mooie uitdaging vind, jezelf verder ontwikkeld en dat je ooit nog weer wat anders gaat doen binnen de club..

Een echte Ajacied..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 12 mei 2016 - 10:01   quote  deeplink  
Bedankt Frank voor de goede jaren die je met Ajax hebt behaald qua kampioenschappen.
Jammer dat je met Ajax niet lukte om slechts één maal de CL te winnen. Dat zou geweldig voor je zijn gewest. Ik wens je veel succes waar dan ook, in de komende tijd waar je dan ook actief bent.
jolanpalma
 jolanpalma - donderdag 12 mei 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Frank wat eisen had om nog door te gaan. Bijvoorbeeld dat het salaris plafond omhoog moest en dat hij 2 top aankopen mocht doen, de raad van commissarissen gingen daar waarschijnlijk niet mee akkoord en ik denken op basis daarvan dat frank de handdoek in de ring heeft gegooit. Dat is wat ik denk.
Ben bang dat het hele gedonder weer opnieuw begint.
Desalniettemin frank bedankt!!
riveco
 riveco - donderdag 12 mei 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 10:11 schreef jolanpalma het volgende:
Ik denk dat Frank wat eisen had om nog door te gaan. Bijvoorbeeld dat het salaris plafond omhoog moest en dat hij 2 top aankopen mocht doen, de raad van commissarissen gingen daar waarschijnlijk niet mee akkoord en ik denken op basis daarvan dat frank de handdoek in de ring heeft gegooit. Dat is wat ik denk.
Ben bang dat het hele gedonder weer opnieuw begint.
Desalniettemin frank bedankt!!
Ja lekker positief, ik denk, ik denk, wacht nou gewoon eens af voor je begint met huilen om wat jij denkt!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 12 mei 2016 - 10:16   quote  deeplink  
Frank de Boer, bedankt en tot ziens!!
Beter zo, tijd voor een frisse wind.

Dit is het eerste bericht dat ik post sinds de teleurstelling, de woede moest namelijk zakken, maar na dit nieuws bedenk ik me met hoeveel passie jij voor Ajax leefde en doet het me evengoed heel veel pijn dat je gaat. Bedankt nogmaals en het beste!
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 10:01 schreef Onze Ajax het volgende:
Bedankt Frank voor de goede jaren die je met Ajax hebt behaald qua kampioenschappen.
Jammer dat je met Ajax niet lukte om slechts één maal de CL te winnen. Dat zou geweldig voor je zijn gewest. Ik wens je veel succes waar dan ook, in de komende tijd waar je dan ook actief bent.
de CL winnen?
Oceanu
 Oceanu - donderdag 12 mei 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

de CL winnen?
Die leeft onder de grond en krijgt vrij weinig mee geloof ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 mei 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

de CL winnen?
Het had zomaar kunnen gebeuren! 😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Ajax Warrior --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 12 mei 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Frank, enorm bedankt voor alles wat je zowel als speler als trainer voor de club hebt gedaan. Je bent een groot Ajacied die zich altijd positief heeft uitgelaten over de club. Het ga je goed en tot in de toekomst.

Frank de Boer, wie kent hem niet. Frank de Boer Frank de Boer is een ECHTE Ajacied.
p111
 p111 - donderdag 12 mei 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Frank was en blijft een echte Ajacied 4x kampioen en bijna altijd bij de wedstrijden van jong Ajax op de toekomst aanwezig, heel veel jonge spelers de kans gegeven maar helaas in de steek gelaten door het bestuur hij heeft niet zoals in lampiestad een partij geld ter beschikking gehad, en moest het doen met zijn talenten en wat goedkope aanbiedingen van uit Nederland en Buitenland.
Ondanks deze handicap 4x kampioen proficiat Frank sorry voor mijn vervelende kritiek van de laatste tijd het ga je goed en in mijn ogen zie ik je over een aantal jaren graag weer terug als trainer van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door p111 --
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 12 mei 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Frank de Boer, bedankt voor de vier titels. Ik ben je zeer dankbaar.
Toch denk ik dat je de enige juiste beslissing hebt genomen. Tijd voor vers bloed, andere inzichten en schone bezems.

Het ga je goed bij welke club je ook terecht zult gaan komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 mei 2016 - 11:35   quote  deeplink  
Ook Trustfull weg bij Ajax

In het kielzog van Frank de Boer vertrekt ook zijn assistent Orlando Trustfull, die vorige zomer aan de technische staf werd toegevoegd. Zijn contract loopt op 1 juli af.

Dat de technische staf voor komend seizoen op de schop gaat, komt niet als een verrassing. Onder de drie assistenten van De Boer - Dennis Bergkamp, Orlando Trustfull en Hennie Spijkerman - was de communicatie en taakverdeling verre van optimaal.

Met name Bergkamp en Trustfull zouden een moeizame relatie onderhouden. Trustfull werd afgelopen seizoen toegevoegd aan de staf, op voorspraak van De Boer. Hij was dominant aanwezig op het trainingsveld, bedoeld om de spelersgroep van Ajax op een wat andere toon te benaderen.

Bergkamp en in mindere mate Spijkerman hadden echter moeite met de aanpak van Trustfull, die bij wedstrijden ontbrak in de dug-out, maar wel een grote rol had op het oefenveld. Andersom was er juist onvrede over de afwachtende inbreng van Bergkamp, die tijdens wedstrijden amper betrokken is bij de coaching van het team.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Ajax Warrior --
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 12 mei 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook Trustfull weg bij Ajax

In het kielzog van Frank de Boer vertrekt ook zijn assistent Orlando Trustfull, die vorige zomer aan de technische staf werd toegevoegd. Zijn contract loopt op 1 juli af.

Dat de technische staf voor komend seizoen op de schop gaat, komt niet als een verrassing. Onder de drie assistenten van De Boer - Dennis Bergkamp, Orlando Trustfull en Hennie Spijkerman - was de communicatie en taakverdeling verre van optimaal.

Met name Bergkamp en Trustfull zouden een moeizame relatie onderhouden. Trustfull werd afgelopen seizoen toegevoegd aan de staf, op voorspraak van De Boer. Hij was dominant aanwezig op het trainingsveld, bedoeld om de spelersgroep van Ajax op een wat andere toon te benaderen.

Bergkamp en in mindere mate Spijkerman hadden echter moeite met de aanpak van Trustfull, die bij wedstrijden ontbrak in de dug-out, maar wel een grote rol had op het oefenveld. Andersom was er juist onvrede over de afwachtende inbreng van Bergkamp, die tijdens wedstrijden amper betrokken is bij de coaching van het team.
Kortom, de grote schoonmaak is begonnen...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 mei 2016 - 11:43   quote  deeplink  
- 15 mei 2011 - Voor altijd onvergetelijk.

Dank je Frank. Ik vind het jammer om je te zien gaan.
Ik denk dat we hem vreselijk zullen gaan missen over een jaartje of 2 als we merken dat zijn opvolger het niet beter doet. Het probleem moeten we echt hogerop zoeken en niet bij Frank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Jaccio --
Brandje
 Brandje - donderdag 12 mei 2016 - 11:48   quote  deeplink  
Frank bedankt voor alles. De vier titels en de derde ster. Wellicht had je beter na de vierde titel kunnen vertrekken want dit is toch een afscheid met een nasmaak.
Het ga je goed.
Brandje
 Brandje - donderdag 12 mei 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 11:43 schreef Jaccio het volgende:
- 15 mei 2011 - Voor altijd onvergetelijk.

Dank je Frank. Ik vind het jammer om je te zien gaan.
Ik denk dat we hem vreselijk zullen gaan missen over een jaartje of 2 als we merken dat zijn opvolger het niet beter doet.
Twee jaar zonder prijs met een club als Ajax is ook gewoon zeer slecht. Laten we eerlijk zijn.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 mei 2016 - 11:58   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 mei 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 11:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twee jaar zonder prijs met een club als Ajax is ook gewoon zeer slecht. Laten we eerlijk zijn.
Goed is het niet, dat ben ik met je eens. Ik heb alleen het gevoel dat Frank een beetje werd geremd door de angst van Overmars en co om geld uit te geven. Daar zal zijn opvolger ook mee te maken gaan krijgen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 12 mei 2016 - 12:05   quote  deeplink  
ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen.
Het is goed dat hij vertrekt.

Het begon natuurlijk geweldig, 1ste wedstrijd tegen Milan.
Prima spel en goed resultaat.
Dan een geweldig inhaal race met als slotstuk thuis tegen twente.
Wat een begin!

Hij zei niet van tactiek ging veranderen omdat Ajax zich niet aanpast aan de tegenstander. Dat is niet gebeurd, hij veranderde wel van tactiek. Boilissen als linksbuiten, een aanfluiting!
Scherpte die hij in het begin had, raakte hij op een gegeven moment kwijt.

Dit seizoen is zijn beste seizoen, gezien het punten aantal. Maar Europees overwinterde we niet en in de beker vlogen we er ook vroeg uit.

Ik denk dat het inderdaad beter is dat ze uit elkaar gaan.
zowel voor Ajax als voor de boer zelf.

Ik vind het jammer dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen met de titel, want dat verdiende hij wel.

Het ga je goed en de deur staat altijd open voor een terugkeer!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 mei 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 11:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Goed is het niet, dat ben ik met je eens. Ik heb alleen het gevoel dat Frank een beetje werd geremd door de angst van Overmars en co om geld uit te geven. Daar zal zijn opvolger ook mee te maken gaan krijgen.
Dat je dit jaar nog zo lang meedeed voor de titel is gezien het vertoonde spel nog erg knap.
Bedankt voor alles Frank het gaat je goed! Frisse wind en zonder angst voetballen is weer een stukje dichterbij..
morkanne
 morkanne - donderdag 12 mei 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Hoe goed heb je het gedaan?
- De eerste titel was ook de verdienste van Jol, en na 5 jaar is het voetbal er niet beter op geworden.
- 2 keer de titel niet gehaald met de hoogste begroting van Nederland....
JC Arena
 JC Arena - donderdag 12 mei 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Leuke tijd geweest helaas Europees wat minder maar nu weer verder met Ajax.

Laat Ron Jans met zijn goede uitstraling, met als assistenten stam en bergkamp de kar gaan trekken. Adriaanse als algemeen directeur. Ziyech en Janssen ophalen zeker goed voor samen 40 doelpunten. En snel Europese aansluiting zoeken. Anders heeft de jeugd opleiding ook geen aanzien meer. Hup hup Mark zal de portemonnee moeten trekken. Investeren heet zo iets.
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 16:46 schreef morkanne het volgende:
Hoe goed heb je het gedaan?
- De eerste titel was ook de verdienste van Jol, en na 5 jaar is het voetbal er niet beter op geworden.
- 2 keer de titel niet gehaald met de hoogste begroting van Nederland....
Lees je eigenlijk zelf wel wat je schrijft? Heb je enig idee hoe enorm de achterstand van Ajax was in dat laatste halve seizoen met Jol? Dat was een kampioenschap ondanks Jol, niet met enige verdienste van Jol. Ten tweede is een begroting slechts een deel van het verhaal en die uitspraak is volkomen onzin.
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Frank, bedankt voor 5,5 mooie jaren en 4 kampioenschappen.
Bedankt dat je van Ajax weer Ajax hebt gemaakt.
Bedankt voor het vertrouwen dat je talloze talenten hebt gegeven.
Bedankt voor prachtige overwinningen op bijvoorbeeld Barcelona en Manchester United.
Bedankt voor jouw forse kop, zelfs bij winst.
Bedankt voor alles.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Nu het een feit is weet ik eigenlijk niet of ik zo blij ben dat hij weggaat....eerst maar zien wie hem opvolgt en ik heb daar eerlijk gezegd een zwaar hoofd in
morkanne
 morkanne - donderdag 12 mei 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 19:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk zelf wel wat je schrijft? Heb je enig idee hoe enorm de achterstand van Ajax was in dat laatste halve seizoen met Jol? Dat was een kampioenschap ondanks Jol, niet met enige verdienste van Jol. Ten tweede is een begroting slechts een deel van het verhaal en die uitspraak is volkomen onzin.
Ten tweede is een begroting slechts een deel van het verhaal en die uitspraak is volkomen onzin.
Weet jij wel wat je schrijft....
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 20:23 schreef morkanne het volgende:

[..]

Ten tweede is een begroting slechts een deel van het verhaal en die uitspraak is volkomen onzin.
Weet jij wel wat je schrijft....
Ik wil die uitspraak van je rustig even ontleden hoor. Maar weet wat je vraagt, want dat ga je niet leuk vinden.
morkanne
 morkanne - donderdag 12 mei 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 20:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil die uitspraak van je rustig even ontleden hoor. Maar weet wat je vraagt, want dat ga je niet leuk vinden.
Jij zegt zelf: Ten tweede is een begroting slechts een deel van het verhaal en die uitspraak is volkomen onzin.
Mijn begrip van de Nederlandse taal zal wel niet juist zijn maar volgens mij heb je 2 keuzes:
Of je zegt: een begroting is een deel van het verhaal, of je zegt het is volkomen onzin.
In één zin deze beide zaken zo benoemen is tegenstrijdig.
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2016 - 21:20   quote  deeplink  
Okay dan. Als een begroting zo belangrijk was zou de CL finale elk jaar een onderonsje moeten zijn tussen Real Madrid en Barcelona. Zo niet doen ze het volgens jou slecht. Dan is bijvoorbeeld Pep Guardiola volgens jou niet zo'n hele goede trainer.

Dat zeg je namelijk als je de begroting ophangt aan de eindpositie op een ranglijst. Je zegt ook dat Leicester alleen kampioen is geworden omdat de andere trainers zo slecht zijn. Je beweert dat het geld dat een club ter beschikking heeft de enige factor is die bepaald wanneer een seizoen goed of slecht is. En dat is natuurlijk klinkklare onzin van de bovenste plank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door Eide --
morkanne
 morkanne - donderdag 12 mei 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 21:20 schreef Eide het volgende:
Okay dan. Als een begroting zo belangrijk was zou de CL finale elk jaar een onderonsje moeten zijn tussen Real Madrid en Barcelona. Zo niet doen ze het volgens jou slecht. Dan is bijvoorbeeld Pep Guardiola volgens jou niet zo'n hele goede trainer.

Dat zeg je namelijk als je de begroting ophangt aan de eindpositie op een ranglijst. Je zegt ook dat Leicester alleen kampioen is geworden omdat de andere trainers zo slecht zijn. Je beweert dat het geld dat een club ter beschikking heeft de enige factor is die bepaald wanneer een seizoen goed of slecht is. En dat is natuurlijk klinkklare onzin van de bovenste plank.
Inhoudelijk ben ik het ook wel met je eens, geld zegt niet alles.
Maar het zegt wel erg veel want geld is één van de hoofdoorzaken dat de Nederlandse ploegen (nagenoeg) niets presteren in Europa.
Ik reageerde op jou opmerking van weet je wat je schrijft, en niet op je inhoudelijke boodschap.
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 21:36 schreef morkanne het volgende:

[..]

Inhoudelijk ben ik het ook wel met je eens, geld zegt niet alles.
Waarom suggereer je dan eerder iets anders?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 mei 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Bedankt Frank!
morkanne
 morkanne - donderdag 12 mei 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 21:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom suggereer je dan eerder iets anders?
Ja, sorry ik zie al aan het aantal berichten dat jij geschreven hebt dat er geen kritiek op jou reacties gegeven mag worden.
Ik neem aan dat dit niet allemaal inhoudelijk zinnige berichten zijn want begrijpend lezen is niet jou sterkste punt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 22:37 schreef morkanne het volgende:

[..]

Ja, sorry ik zie al aan het aantal berichten dat jij geschreven hebt dat er geen kritiek op jou reacties gegeven mag worden.
Ik neem aan dat dit niet allemaal inhoudelijk zinnige berichten zijn want begrijpend lezen is niet jou sterkste punt.
hahaha.... je wordt hilarisch man....ik geef wel kritiek op Eide en lok hem soms uit zijn tent....en begrijpend lezen is 1 van zijn sterkste punten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 22:37 schreef morkanne het volgende:

[..]

Ja, sorry ik zie al aan het aantal berichten dat jij geschreven hebt dat er geen kritiek op jou reacties gegeven mag worden.
Ik neem aan dat dit niet allemaal inhoudelijk zinnige berichten zijn want begrijpend lezen is niet jou sterkste punt.
De meeste van zijn berichten zijn inhoudelijk zinnig.....dat in tegenstelling die van mij, maar goed dat zijn ze hier gewend
Eide
 Eide - vrijdag 13 mei 2016 - 05:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 22:37 schreef morkanne het volgende:

[..]

Ja, sorry ik zie al aan het aantal berichten dat jij geschreven hebt dat er geen kritiek op jou reacties gegeven mag worden.
Ik neem aan dat dit niet allemaal inhoudelijk zinnige berichten zijn want begrijpend lezen is niet jou sterkste punt.
Goed verhaal, lekker kort maar geef gewoon eens antwoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 mei 2016 - 07:43   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/659216/de-boer-heeft-vinger-in-de-pap-bij-ajax-daar-zadel-ik-peter-dan-mee-op-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl.

Weer het zielige verhaal over de vijver waarin Ajax vist soms is het een Suarez soms niet. Suarez spatte het talent vanaf kostte ongeveer 10 miljoen euro. Die vijver vissen jullie allang niet meer in Frank! Ziyech,Tadic,Janssen ect. zitten in die vijver.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 mei 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 21:20 schreef Eide het volgende:
Okay dan. Als een begroting zo belangrijk was zou de CL finale elk jaar een onderonsje moeten zijn tussen Real Madrid en Barcelona. Zo niet doen ze het volgens jou slecht. Dan is bijvoorbeeld Pep Guardiola volgens jou niet zo'n hele goede trainer.

Dat zeg je namelijk als je de begroting ophangt aan de eindpositie op een ranglijst. Je zegt ook dat Leicester alleen kampioen is geworden omdat de andere trainers zo slecht zijn. Je beweert dat het geld dat een club ter beschikking heeft de enige factor is die bepaald wanneer een seizoen goed of slecht is. En dat is natuurlijk klinkklare onzin van de bovenste plank.
Real en Barca komen heel vaak in het einde van het toernooi. Zeker halve finale!
Komt zelden voor dat ze in de EL terrecht komen.

Kwaliteit kan je kopen, waardoor betere spelers hoger eindige dan mindere spelers.
Dat betekend niet dat mindere spelers niet van betere spelers kunnen winnen.
Mindere spelers kunnen winnen van betere spelers, als de betere een mindere dag hebben of speelt een ander reden waardoor ze niet de prestatie halen die ze moeten halen.

Daarnaast kan je als je mazzel hebt een betere speler kopen voor weinig geld. Lees Vardy, die voor weinig geld is gekocht en een van de betere spelers van PL is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 mei 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 07:43 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/659216/de-boer-heeft-vinger-in-de-pap-bij-ajax-daar-zadel-ik-peter-dan-mee-op-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl.

Weer het zielige verhaal over de vijver waarin Ajax vist soms is het een Suarez soms niet. Suarez spatte het talent vanaf kostte ongeveer 10 miljoen euro. Die vijver vissen jullie allang niet meer in Frank! Ziyech,Tadic,Janssen ect. zitten in die vijver.
Heeft dat niet te maken met dat er andere clubs ook in die vijver zijn gaan vissen?

Kijk maar in rusland hoeveel braziliaanen daar voetballen.
Ronaldo speelde bij PSV maar een grote speler zoals Ronaldo speelt eerder in Rusland dan bij PSV terwijl PSV daar nog steeds in vist.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 13 mei 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 22:37 schreef morkanne het volgende:

[..]

Ja, sorry ik zie al aan het aantal berichten dat jij geschreven hebt dat er geen kritiek op jou reacties gegeven mag worden.
Ik neem aan dat dit niet allemaal inhoudelijk zinnige berichten zijn want begrijpend lezen is niet jou sterkste punt.
Kritiek mag je op iedereen hebben, mits die enigermate betekenis heeft.
Hoe dan ook, ik herken Eide niet in jouw omschrijving dat "begrijpend lezen niet zijn sterkste punt is". Integendeel! Ik lees zijn posts met veel plezier.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 13 mei 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Wat betreft een eventuele komst van Peter Bosz: ik had steeds begrepen dat het juist wijlen Johan Cruijff (!) was, die zijn zoon Jordi, technisch directeur bij Maccabi Tel Aviv, adviseerde om Peter Bosz te halen. Kun je je een beter klankbord voorstellen en zegt dat niet genoeg over de kwaliteiten van Bosz?
p111
 p111 - vrijdag 13 mei 2016 - 23:46   quote  deeplink  
Ook Johan kan wel eens een foutje maken hoor
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 mei 2016 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 11:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heeft dat niet te maken met dat er andere clubs ook in die vijver zijn gaan vissen?

Kijk maar in rusland hoeveel braziliaanen daar voetballen.
Ronaldo speelde bij PSV maar een grote speler zoals Ronaldo speelt eerder in Rusland dan bij PSV terwijl PSV daar nog steeds in vist.
Klopt deels Ajax is na Sulejmani voorzichtiger geworden.
Alleen gaat dat voor bijvoorbeeld Sinkgraven weer niet helemaal op.
Ook in het opleiden moet je niet te ver doorslaan. Toch is er iets progressie laatste jaar geweest zie aankoop Gudelj. Voor nu passen Ziyech, Janssen, Haller(laatste periode wel minder overtuigd van hem) Ramselaar, Larsson, Letscher(misschien), Vlaar ect. in die vijver. Jongens die een stapje naar de top 3 kunnen maken.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 mei 2016 - 09:10   quote  deeplink  
Ik ga dit gewoon even hier plaatsen..

______________________

Donyell Malen vertrok afgelopen zomer van Ajax naar Arsenal. Het zeventienjarige supertalent had het naar zijn zin in Amsterdam, maar voelde zich niet gewaardeerd. Zaakwaarnemer Mino Raiola vertelt over de afwachtende houding van Ajax.

Raiola deed zijn best voor zijn cliënt, maar kreeg vaak nul op het rekest van Ajax. "Als ik eens vroeg waar ze bleven met een aanbieding, zei Wim Jonk (ex-hoofd jeugdopleidingen, red.): je moet bij technisch directeur Marc Overmars zijn. En Marc Overmars zei: vraag het maar aan Jonk", vertelt de Italiaan in gesprek met De Volkskrant.

Overmars geeft aan dat er wel degelijk een plan voor Malen klaar lag, maar de aanvaller was al in gesprek met Arsenal. "Wat wij onszelf kunnen verwijten, is dat we niet eerder een aanbieding hebben gedaan", aldus de directeur voetbalzaken. "We hebben ons beleid met betrekking tot talentvolle B-junioren inmiddels aangepast, waardoor ze eerder op de hoogte worden gebracht welke plannen Ajax met ze heeft, inclusief contractvoorstel."

Mariska Manshanden, moeder van Malen, gaf aan dat Ajax niet duidelijk communiceerde wat de bedoeling was. "We hadden niet het gevoel dat Ajax erg in hem geloofde. We hebben nooit een gesprek met Frank de Boer gehad. Overmars? Nooit gesproken. Jonk deed toezeggingen over een contract, maar het hoe en wanneer, daar hoorden we niets over. En dat terwijl buitenlandse clubs voortdurend aanklopten."

Bron : Ajax Primeur
________________________________

Heeft niet heel veel met dit topic te maken, maar ben toch wel benieuwd naar jullie mening.
Zal de volgende trainer (volgens velen Bosz) wel genoeg oog hebben voor de jeugd?
Vooral nu Jonk weg is, die naar mijn mening juist heel erg zijn best deed om de jeugd in the picture te brengen.
Nouri bijv. Wat gaat daarmee gebeuren? Walian, Cerny en nog veel meer.

* doe dit vanaf mijn te, dus excuses als het er slordig uitziet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2016 door Jaccio --
p111
 p111 - zaterdag 14 mei 2016 - 10:53   quote  deeplink  
In mijn ogen zal zeker die Bosz weinig ophebben met jeugd die uitstraling van die man alleen al, ik zie hem echt niet met Sjakie en Schoenaker elke 14 dagen op de toekomst staan naar jong Ajax kijken wat Frank wel deed.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 mei 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 10:53 schreef p111 het volgende:
In mijn ogen zal zeker die Bosz weinig ophebben met jeugd die uitstraling van die man alleen al, ik zie hem echt niet met Sjakie en Schoenaker elke 14 dagen op de toekomst staan naar jong Ajax kijken wat Frank wel deed.
Vd Brom lijkt mij meer geschikt juist voor dit soort zaken. Ook iets meer uitstraling.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 mei 2016 - 11:50   quote  deeplink  
Lees net dat er zelfs aangeboden is dat het salarisplafond omhoog mocht van van der Sar.
remco k
 remco k - zaterdag 14 mei 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2016 - 09:10 schreef Jaccio het volgende:
Ik ga dit gewoon even hier plaatsen..

______________________

Donyell Malen vertrok afgelopen zomer van Ajax naar Arsenal. Het zeventienjarige supertalent had het naar zijn zin in Amsterdam, maar voelde zich niet gewaardeerd. Zaakwaarnemer Mino Raiola vertelt over de afwachtende houding van Ajax.

Raiola deed zijn best voor zijn cliënt, maar kreeg vaak nul op het rekest van Ajax. "Als ik eens vroeg waar ze bleven met een aanbieding, zei Wim Jonk (ex-hoofd jeugdopleidingen, red.): je moet bij technisch directeur Marc Overmars zijn. En Marc Overmars zei: vraag het maar aan Jonk", vertelt de Italiaan in gesprek met De Volkskrant.

Overmars geeft aan dat er wel degelijk een plan voor Malen klaar lag, maar de aanvaller was al in gesprek met Arsenal. "Wat wij onszelf kunnen verwijten, is dat we niet eerder een aanbieding hebben gedaan", aldus de directeur voetbalzaken. "We hebben ons beleid met betrekking tot talentvolle B-junioren inmiddels aangepast, waardoor ze eerder op de hoogte worden gebracht welke plannen Ajax met ze heeft, inclusief contractvoorstel."

Mariska Manshanden, moeder van Malen, gaf aan dat Ajax niet duidelijk communiceerde wat de bedoeling was. "We hadden niet het gevoel dat Ajax erg in hem geloofde. We hebben nooit een gesprek met Frank de Boer gehad. Overmars? Nooit gesproken. Jonk deed toezeggingen over een contract, maar het hoe en wanneer, daar hoorden we niets over. En dat terwijl buitenlandse clubs voortdurend aanklopten."

Bron : Ajax Primeur
________________________________

Heeft niet heel veel met dit topic te maken, maar ben toch wel benieuwd naar jullie mening.
Zal de volgende trainer (volgens velen Bosz) wel genoeg oog hebben voor de jeugd?
Vooral nu Jonk weg is, die naar mijn mening juist heel erg zijn best deed om de jeugd in the picture te brengen.
Nouri bijv. Wat gaat daarmee gebeuren? Walian, Cerny en nog veel meer.

* doe dit vanaf mijn te, dus excuses als het er slordig uitziet
Raiola. Daarna maar gestopt met lezen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Frank de Boer stopt bij Ajax.









0.0103340