BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Vaart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - dinsdag 31 mei 2016 - 17:07   quote  deeplink  
Altijd fan van geweest, maar hij gooit nu toch echt wel zijn ruiten in hoor.

Kritiek op het feit dat hij niet goed genoeg is voor het middenveld van Ajax.. En zelf niet in de spits willen spelen. (afgelopen winterstop)

Eerder al niet terug willen naar Ajax om nog te presteren.

Kritiek op het feit dat ze Heitinga niet meer opgesteld hebben. (een of ander lulverhaal over een oude voetballer met kapotte knieën..)

Lekker wegblijven en anders ga maar naar HSV. (maar daar zitten ze misschien ook wel niet meer op je te wachten)

Beetje jammer.. Wel een teken aan de wand dat er niemand meer terugkomt naar Ajax om nog enige rol van betekenis te spelen. :(
p111
 p111 - dinsdag 31 mei 2016 - 19:55   quote  deeplink  
Tja misschien is hij beledigd dat hij niet benaderd wordt door Ajax?
remco k
 remco k - dinsdag 31 mei 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Frank de Boer zou gezegd hebben dat ie niet meer goed genoeg was..

Ik vind het nogal wat om tegen zon grote speler te zeggen..

Ik denk ook echt dat ie nog van waarde had kunnen zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 31 mei 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Maar ook de uitspraak van hem zelf..

Verhuur me dan maar aan Ajax..

Tsja, als je er zo over denkt en praat, blijf dan maar lekker weg..
p111
 p111 - dinsdag 31 mei 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Ja inderdaad graag voor Ajax voetballen of anders gaat hij gewoon lekker handbal kijken naar zijn meissie de spontane Estavana.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juni 2016 - 00:33   quote  deeplink  
Afgezien van dat hij een ajacied is en een mooie carrière heeft gehad(is op zijn retour). Heeft hij de afgelopen jaren meer in de prive gestaan dan in een voetbal blad, zegt genoeg.

Ik denk dat hij niet meer van waarde kan zijn. Millik is de enige ajacied die naar het EK gaat. Middenveld zit propje vol, dat blijft propje vol. Millik kan weg gaan, maar dan zijn er betere alternatieve. Niets slechts over van der vaart, maar zijn carrière was eigenlijk al 2 jaar geleden volgens mij afgelopen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juni 2016 - 00:35   quote  deeplink  
dit stukje komt van Wikipedia en zegt voor mij genoeg. Het verhaal begint zomer 2015.
Contract wordt door HSV niet verlengd, moest bij HSV al een paar keer toezien vanaf de bank.

Na afloop van het seizoen maakte Ajax kenbaar interesse te hebben in Van der Vaart. Hij verkoos het dan net naar de Primera División gepromoveerde Real Betis boven een terugkeer naar Amsterdam. Hij tekende op 11 juni 2015 een contract voor drie seizoenen bij de Spaanse club. Van der Vaart maakte op 24 september 2015 zijn debuut voor Real Betis. Hij begon die dag in de basis tijdens een met 1-2 verloren competitiewedstrijd thuis tegen Deportivo La Coruña. Van der Vaart kwam echter niet veel aan spelen toe bij Betis. Hij moest vaak genoegen nemen met een plek op de reservebank en een aantal keer zelfs op de tribune. In januari 2016 gaf de nieuwe trainer Juan Merino aan dat hij ontevreden was over de fysieke toestand van de aanvallende middenvelder. Tijdens de tweede seizoenshelft speelde hij geen enkele rol van betekenis meer bij Betis. Hij kampte met pijntjes en wist de technische staf niet te overtuigen. Pas in mei werd hij, na zes maanden, weer eens in de wedstrijdselectie opgenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door Positieve Arrogantie --
enough
 enough - woensdag 01 juni 2016 - 03:17   quote  deeplink  
jA natuurlijk gaat het eerst over zijn voetbal prestaties/kwaliteiten en hij hebt bewezen een goeie voetballer te zijn.
Maar hè dat papperazzi gedoe om hem heen dat heeft hij nu èènmaal meer dan bv sinkgrave en toen nog met silvia 2 prominente gasten die ook samen een strijd van kanker hebben overwonnen en de druk van het presteren ook nog bij komt kijken heb ik alleen maar respect voor die jongen en dat ie de verkeerde keuze's maakte met die snol van die marroc aacch.kan gebeuren toch.
Jammer dat ie de verkeerde arrogantie had met om terug te keren naar ajax..heeft mogelijkheden zat gekregen ,maar hij heeft ook een duur leventje tja daar kan je met dat hongerloontje van ajax niet ver mee komen toch ..En degradatie voetbal bij HSV,maar heeft daar ook klasse potten gespeeld.Daarna ja wat moet ik er nog meer over zeggen.
BIJ Real natuurlijk nooit begrepen;-)stelletje klootzakken daar.
Ik zou zeggen neuk nog wat prominente wijven dan hebt P.A .com en who the fuck els nog wat te zeiken
Voor mij staat nog altijd die wereld goal met je hak tegen feye op me netvlies ..nog steeds bedankt daarvoor.
Maar het blijft wel over je huidige voetbal kwaliteiten gaan ..ik weet niet.. denk dat je bij ajax nog
wel wat leuks zou kunnen laten zien ,maar ....

RAFAEL ga je goed jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door enough --
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 08:04   quote  deeplink  
Als hij echt 100 procent gemotiveerd is op Ajax denk ik dat hij zeker voor Ajax nog een meerwaarde zou kunnen zijn.
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 08:04   quote  deeplink  
Als hij echt 100 procent gemotiveerd is op Ajax denk ik dat hij zeker voor Ajax nog een meerwaarde zou kunnen zijn.
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 08:07   quote  deeplink  
Nou lees je dit weer in VI.
=================================
De middenvelder denkt van grote waarde te kunnen zijn voor Ajax. "Mijn carrière is zeker niet over. Ik ben topfit en heb er nog zoveel zin in. Zo lang het kan, ga ik door. Ik ken de verhalen: dat ik niet fit zou zijn en vaak geblesseerd, maar dat is niet zo. Aan het begin van het seizoen bij Real Betis had ik een enkelkwetsuur, maar daarna was ik fit en heb ik alles meegetraind. Ik speelde alleen niet. Geen idee waarom niet."
jodocus
 jodocus - woensdag 01 juni 2016 - 08:24   quote  deeplink  
alsjeblieft zeg , het is over met vd vaart , NIET DOEN !!!!!
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 01 juni 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Het is gewoon een profvoetballer die z'n beste jaren gehad heeft, dan zou ik liever Schone
behouden en twee van die langzame middenvelders lijkt mij wat te veel.
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
Het is gewoon een profvoetballer die z'n beste jaren gehad heeft, dan zou ik liever Schone
behouden en twee van die langzame middenvelders lijkt mij wat te veel.
Sinds wanneer speelt Schone op het middenveld bij Ajax?
remco k
 remco k - woensdag 01 juni 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
Het is gewoon een profvoetballer die z'n beste jaren gehad heeft, dan zou ik liever Schone
behouden en twee van die langzame middenvelders lijkt mij wat te veel.
10x liever vd Vaart als Schone..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 08:39   quote  deeplink  
Rafael gaat voor onrust zorgen.
Als hij er vaak naast staat, wat het geval zal zijn, zal hij voor onrust gaan zorgen.
Heitinga gedroeg zich heel netjes, maar VdV zal dat niet kunnen.

Jammer, want met zijn ervaring zou hij van veel waarde kunnen zijn voor een jong team. Zeker in Europa.
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:39 schreef Jaccio het volgende:
Heitinga gedroeg zich heel netjes, maar VdV zal dat niet kunnen.
Waarom niet? Raf is juist een modelprof pur sang. Hoe verzin je dit?
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2016 - 08:47   quote  deeplink  
Ik ben niet noodzakelijk voorstander van een terugkeer van VDV. Ajax heeft met Klaassen, Bazoer, Nouri, Van de Beek en De Jong een aanvallend middenveld met heel veel diepte. Qua ervaring is het natuurlijk minimaal maar het zijn allemaal jongens met heel veel potentieel.

Als je iemand als VDV haalt doe je dat om een ervaren stabiele factor in de ploeg te zijn. Ik denk dat Ajax die kwaliteit alleen niet op 10 of 8 zoekt.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom niet? Raf is juist een modelprof pur sang. Hoe verzin je dit?
Mede door dit soort uitspraken:

De hereniging tussen Ajax en John Heitinga werd niet wat ervan werd gehoopt. De stopper kwam er niet aan te pas bij de Amsterdammers en besloot halverwege het seizoen om zijn loopbaan te beëindigen. Ex-ploeggenoot en goede vriend Rafael van der Vaart snapt niet dat de zaken zo zijn gelopen en zet zijn vraagtekens bij de handelwijze van Frank de Boer.

Kijk nou toch eens hoe ze met Johnny Heitinga zijn omgegaan. Je gaat mij toch niet vertellen dat Mike van der Hoorn een betere speler is dan Johnny? Wanneer je een speler als Heitinga haalt, moet je hem ook een eerlijke kans geven, vind ik, vertelt hij in de VARA Gids. Hij wijst op Ledley King, die bij Tottenham Hotspur een voorkeursbehandeling genoot.
De stopper had versleten knieën, maar werd desondanks nog geregeld ingezet door toenmalig coach Harry Redknapp. Hij mocht, als enige, zelf bepalen wanneer hij trainde, roept Van der Vaart herinneringen op. De 109-voudig international vertelt over een voorval in zijn Londense periode, waar King vlak voor de aftrap van een wedstrijd nog niet aanwezig was in de kleedkamer.

King zou spelen, zei de trainer. Maar ik keek eens om me heen en zag King helemaal niet zitten. Hij was er gewoon niet. Ledley komt zo, zei Redknapp. Hij zit nu alleen nog even in de rechtbank. Dat vond ik zo mooi. Je moet dingen niet belangrijker maken dan ze zijn, lacht Van der Vaart.
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2016 - 08:58   quote  deeplink  
Ja dus? Hoe is dit onrust creëren dan? Mag een speler misschien z'n mening geven over zaken?

Bij zijn clubs is Raf gewoon modelprof. Nooit op een onvertogen woord te betrappen, altijd fanatiek, wil liefst nog jaren voetballen en heeft de aanhoudende drive om belangrijk te zijn voor zijn ploeg. Qua mentaliteit moet je juist staan te juichen om dit soort gasten.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 01 juni 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Volgens mij is Schone een middenvelder en geen rechtsbuiten of spits of linksbuiten maar
inderdaad daar zijn de meningen over verdeelt zelfs Frank wist het niet meer.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:58 schreef Eide het volgende:
Ja dus? Hoe is dit onrust creëren dan? Mag een speler misschien z'n mening geven over zaken?

Bij zijn clubs is Raf gewoon modelprof. Nooit op een onvertogen woord te betrappen, altijd fanatiek, wil liefst nog jaren voetballen en heeft de aanhoudende drive om belangrijk te zijn voor zijn ploeg. Qua mentaliteit moet je juist staan te juichen om dit soort gasten.
Hij gaat voor onrust zorgen als hij niet speelt terwijl hij denkt wel van waarde te kunnen zijn. Ik zie het gewoon al aankomen. Wanneer het eenmaal zo ver is, zullen we het zien.
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 09:04 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij gaat voor onrust zorgen als hij niet speelt terwijl hij denkt wel van waarde te kunnen zijn. Ik zie het gewoon al aankomen. Wanneer het eenmaal zo ver is, zullen we het zien.
Maar waar baseer je dat dan op? Er zijn wel meer ploegen geweest (inclusief Oranje) waar VDV bankzitter was. nooit problemen mee geweest, altijd voorbeeldig in zijn gedrag en stond altijd klaar om wel te spelen als dat nodig was.

Ik heb het idee dat je nu een uitspraak hebt gezien, daaruit een conclusie trekt die je eigenlijk nergens op kan baseren en die conclusie vervolgens tot waarheid verheft. Ik denk, gezien het verleden van VDV, dat er geen enkele aanleiding is om te denken dat VDV voor onrust zou zorgen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 09:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar waar baseer je dat dan op? Er zijn wel meer ploegen geweest (inclusief Oranje) waar VDV bankzitter was. nooit problemen mee geweest, altijd voorbeeldig in zijn gedrag en stond altijd klaar om wel te spelen als dat nodig was.

Ik heb het idee dat je nu een uitspraak hebt gezien, daaruit een conclusie trekt die je eigenlijk nergens op kan baseren en die conclusie vervolgens tot waarheid verheft. Ik denk, gezien het verleden van VDV, dat er geen enkele aanleiding is om te denken dat VDV voor onrust zou zorgen.
Ik baseer dat voornamelijk op het feit dat de pers juist hem veel op zal zoeken om iets uit hem te trekken als hij niet speelt of op de tribune zit om uit te lokken. En hij zal zijn reactie gaan geven, omdat hij het gevoel heeft beter te zijn dan de jongens die er nu staan.

Als ik een beetje correct heb gekeken naar de speelstijl van Bosz, wordt er echt een goede conditie vereist van de middenvelders. Raf kan dit niet meer belopen en zal hij er dus vaak naast staan.

Daar komt ook bij kijken dat hij zelf denkt beter te zijn dan hij in werkelijkheid nog is..

En ja, dit: "Kijk nou toch eens hoe ze met Johnny Heitinga zijn omgegaan. Je gaat mij toch niet vertellen dat Mike van der Hoorn een betere speler is dan Johnny?"
Zal goed vallen bij van der Hoorn. Gewoon een heel onhandige uitspraak.

en dit: "Wanneer je een speler als Heitinga haalt, moet je hem ook een eerlijke kans geven, vind ik, vertelt hij in de VARA Gids. Hij wijst op Ledley King, die bij Tottenham Hotspur een voorkeursbehandeling genoot."
Wilt of verwacht hij stiekem een voorkeursbehandeling?

Al met al, mijn gevoel bij Raf is gewoon niet goed. Uiteraard hoop ik dat ik er totaal naast zit en dat hij van grote waarde van ons zal zijn. Ik vond het ook een geweldenaar en ras Ajacied. Maar mijn gevoel zegt nee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2016 door Jaccio --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juni 2016 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:07 schreef p111 het volgende:
Nou lees je dit weer in VI.
=================================
De middenvelder denkt van grote waarde te kunnen zijn voor Ajax. "Mijn carrière is zeker niet over. Ik ben topfit en heb er nog zoveel zin in. Zo lang het kan, ga ik door. Ik ken de verhalen: dat ik niet fit zou zijn en vaak geblesseerd, maar dat is niet zo. Aan het begin van het seizoen bij Real Betis had ik een enkelkwetsuur, maar daarna was ik fit en heb ik alles meegetraind. Ik speelde alleen niet. Geen idee waarom niet."
Speler kan altijd wel zeggen dat hij fit is. Zelfs een dikke amerikaan kan zeggen dat hij fit is.
Het belangrijkste is of de club vind dat hij fit is.
Ik denk dat de club vind dat hij niet fit genoeg was.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juni 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 09:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik baseer dat voornamelijk op het feit dat de pers juist hem veel op zal zoeken om iets uit hem te trekken als hij niet speelt of op de tribune zit om uit te lokken. En hij zal zijn reactie gaan geven, omdat hij het gevoel heeft beter te zijn dan de jongens die er nu staan.

Als ik een beetje correct heb gekeken naar de speelstijl van Bosz, wordt er echt een goede conditie vereist van de middenvelders. Raf kan dit niet meer belopen en zal hij er dus vaak naast staan.

Daar komt ook bij kijken dat hij zelf denkt beter te zijn dan hij in werkelijkheid nog is..

En ja, dit: "Kijk nou toch eens hoe ze met Johnny Heitinga zijn omgegaan. Je gaat mij toch niet vertellen dat Mike van der Hoorn een betere speler is dan Johnny?"
Zal goed vallen bij van der Hoorn. Gewoon een heel onhandige uitspraak.

en dit: "Wanneer je een speler als Heitinga haalt, moet je hem ook een eerlijke kans geven, vind ik, vertelt hij in de VARA Gids. Hij wijst op Ledley King, die bij Tottenham Hotspur een voorkeursbehandeling genoot."
Wilt of verwacht hij stiekem een voorkeursbehandeling?

Al met al, mijn gevoel bij Raf is gewoon niet goed. Uiteraard hoop ik dat ik er totaal naast zit en dat hij van grote waarde van ons zal zijn. Ik vond het ook een geweldenaar en ras Ajacied. Maar mijn gevoel zegt nee.
Ik denk dat van der Vaart refereert aan de speeltijd van Heitinga. De Boer ziet op de training ook wel of Johnny fit was of niet? Mijn mening is dat we hem in de Europese wedstrijden goed hadden kunnen gebruiken. Was hij fit genoeg? Het blijft een beetje dubbel natuurlijk je haalt ervaring maar je maakt er geen gebruik van. Hier zal van de Vaart op doelen dus niet op een voorkeurs behandeling. Ik heb ook vaak mijn twijfels gehad bijj Frank en zijn wisselbeleid. Enige waar ik geen weet van heb is de gesteldheid van Heitinga en dus lastig oordelen.

Meneer vd Vaart had gewoon veel eerder terug moeten komen nu zit niemand meer op hem te wachten. Enige wat ik er nog van kan maken is een prestatie contract en een toezegging voor na zijn actieve carriere. Hij neemt natuurlijk een brok van ervaring mee en moet het dan op de training maar laten zien.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 10:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik denk dat van der Vaart refereert aan de speeltijd van Heitinga. De Boer ziet op de training ook wel of Johnny fit was of niet? Mijn mening is dat we hem in de Europese wedstrijden goed hadden kunnen gebruiken. Was hij fit genoeg? Het blijft een beetje dubbel natuurlijk je haalt ervaring maar je maakt er geen gebruik van. Hier zal van de Vaart op doelen dus niet op een voorkeurs behandeling. Ik heb ook vaak mijn twijfels gehad bijj Frank en zijn wisselbeleid. Enige waar ik geen weet van heb is de gesteldheid van Heitinga en dus lastig oordelen.

Meneer vd Vaart had gewoon veel eerder terug moeten komen nu zit niemand meer op hem te wachten. Enige wat ik er nog van kan maken is een prestatie contract en een toezegging voor na zijn actieve carriere. Hij neemt natuurlijk een brok van ervaring mee en moet het dan op de training maar laten zien.
Betreft het eerste stuk, ik hoop dat dat idd is waar hij op doelde met die uitspraak.

Wat betreft het tweede stuk, hij had inderdaad veel eerder terug moeten komen. Jammer dat hij zich te goed voelde. Zelf zou ik hem niet halen, maar een prestatie contract.. daar kan ik wel in meekomen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juni 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 10:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Betreft het eerste stuk, ik hoop dat dat idd is waar hij op doelde met die uitspraak.

Wat betreft het tweede stuk, hij had inderdaad veel eerder terug moeten komen. Jammer dat hij zich te goed voelde. Zelf zou ik hem niet halen, maar een prestatie contract.. daar kan ik wel in meekomen
Dat denk ik hoor ze draaien toch vaak tekst en woorden dus ik neem aan dat het dat is. Aan de andere kant lees ik ook dat hij wat negatief over van der Hoorn was. Dat is minder slim mochten ze samen in 1 team komen.

Maar goed ik denk dat van der Vaart als hij bij Ajax geen speeltijd krijgt er vervelend kan gaan doen. Dus daar moeten wel duidelijke afspraken over gemaakt worden haha
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 08:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
Het is gewoon een profvoetballer die z'n beste jaren gehad heeft, dan zou ik liever Schone
behouden en twee van die langzame middenvelders lijkt mij wat te veel.
Neem me niet kwalijk maar v/d Vaart vergelijken met Schone is een belediging voor Rafael,zit toch echt wel meer klasse in van de Vaart als in Schone.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juni 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 11:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk maar v/d Vaart vergelijken met Schone is een belediging voor Rafael,zit toch echt wel meer klasse in van de Vaart als in Schone.
Inderdaad al zullen ze qua niveau niet heel veel meer schelen.. Schöne is ook op zijn einde alleen heeft die op een goed seizoen bij Ajax na bijna niets gepresteerd. Vd Vaart eigenlijk ook weinig maar dat lag meer aan zijn eigen keuzes.
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 12:14   quote  deeplink  
Klopt alleen is v/d Vaart in mijn ogen nog een stuk beter als Schone
remco k
 remco k - woensdag 01 juni 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 11:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad al zullen ze qua niveau niet heel veel meer schelen.. Schöne is ook op zijn einde alleen heeft die op een goed seizoen bij Ajax na bijna niets gepresteerd. Vd Vaart eigenlijk ook weinig maar dat lag meer aan zijn eigen keuzes.
Sorry, maar Schone mag de schoenen van vd Vaart nog niet poetsen..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 01 juni 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Tuurlijk was vd Vaart beter dan Schone, maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Ajax niet
weer met een oud Ajax speler zo'n akkevietje zoals met Heitinga op z'n hals moet halen.
Ajax moet een zekerheidje kopen want de kans is aanwezig dat Bazoer vertrekt
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 juni 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2016 - 13:15 schreef Danielson 1448 het volgende:
Tuurlijk was vd Vaart beter dan Schone, maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Ajax niet
weer met een oud Ajax speler zo'n akkevietje zoals met Heitinga op z'n hals moet halen.
Ajax moet een zekerheidje kopen want de kans is aanwezig dat Bazoer vertrekt
Wie is er in jouw ogen een voor Ajax (haalbaar) zekerheidje?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 01 juni 2016 - 13:26   quote  deeplink  
Dan zou ik voor Marcus Henriksen kiezen van AZ
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2016 - 13:30   quote  deeplink  
Henriksen ? een middelmatige loper/voetballer goed voor subtop
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 01 juni 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Henriksen zal waarschijnlijk niet lukken gaat naar Napoli
riveco
 riveco - woensdag 01 juni 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Hmmmm je zou voor Henriksen kiezen? En 14 minuten later zeg je al dat het niet zou lukken. Hmmmmm
Kanarie
 Kanarie - donderdag 02 juni 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Van de Vaart en Huntelaar zouden wel voor de broodnodige ervaring zorgen, zeker in europese wedstrijden mits ze fit zijn natuurlijk.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juni 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:08 schreef Kanarie het volgende:
Van de Vaart en Huntelaar zouden wel voor de broodnodige ervaring zorgen, zeker in europese wedstrijden mits ze fit zijn natuurlijk.
Tja dat moeten we nog afwachten vooral vd Vaart..
remco k
 remco k - donderdag 02 juni 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja dat moeten we nog afwachten vooral vd Vaart..
Weer veel naar de media geluisterd?

Ik heb al zijn invalbeurten dit seizoen gezien, en hij oogde gewoon goed fit, en was iedere invalbeurt gewoon een van de betere spelers op het veld.. Ook medespelers begrepen niet veel van het gegeven dat ie niet veel speelde..
Kanarie
 Kanarie - donderdag 02 juni 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Dus toch wel een aanwinst voor komend seizoen?
p111
 p111 - donderdag 02 juni 2016 - 20:55   quote  deeplink  
zeker weten een aanwinst
JOOD
 JOOD - donderdag 02 juni 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Weer veel naar de media geluisterd?

Ik heb al zijn invalbeurten dit seizoen gezien, en hij oogde gewoon goed fit, en was iedere invalbeurt gewoon een van de betere spelers op het veld.. Ook medespelers begrepen niet veel van het gegeven dat ie niet veel speelde..
Ok, dus jij denkt echt dat hij nog van waarde is? In een competitie die draait om talent en broodvoetballers..

Hij was inderdaad goed, echt goed. Vele malen beter dan Schöne in zijn aller beste doen. Maar waar zit het grote verschil? Dat zit hem in het hoofd en in het hart, Schöne is meer Ajacied dan van der Vaart ooit zal zijn. Vloeken in de kerk? Ja, ik denk van wel.

Waarom? Van der Vaart was beter dan Zlatan, met zijn gelukshakje (mooi moment) onsterfelijk geworden. De woonwagenjongen die met een grote mond en veel bravoure mocht ruiken aan de top. Maar het helaas nooit 100% waarmaakte. De persoon die zich direct na zijn vertrek uit Amsterdam al te groot voelde om ooit nog terug te keren.

Terwijl Schöne transfervrij overgekomen is, zich ieder jaar opnieuw tegen beter weten in (en met een coach die zijn kwaliteiten nooit op waarde geschat heeft) toch weer in de basis wist te spelen. Speler van het jaar geworden is!

En het jaar erop weer gewoon op 0 mag beginnen.. Nederig, maar toch trots. Apentrots op het logo op zijn geweldig mooie witte shirt, met die herkenbare rode baan in het midden. Het shirt dat zo veel grote spelers gedragen hebben. Het shirt dat in de jaren 70 en 90 het voetbal op zijn kop gezet heeft en een nieuw hoofdstuk heeft toegevoegd aan het spelletje dat voetbal heet. Schöne staat niet in de basis, maar is wel trots. Trots op Ajax, zichzelf, zijn ploeggenoten, zijn familie, zijn stad en vooral zijn leven.

Van der Vaart ook?
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Met alleen aardige jongens die trots zijn wordt je geen kampioen dus je mag kiezen
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Met alleen aardige jongens die trots zijn wordt je geen kampioen dus je mag kiezen
JOOD
 JOOD - vrijdag 03 juni 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 09:56 schreef p111 het volgende:
Met alleen aardige jongens die trots zijn wordt je geen kampioen dus je mag kiezen
Dan kies ik liever voor kwaliteit dan ouwe botten..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 juni 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Weer veel naar de media geluisterd?

Ik heb al zijn invalbeurten dit seizoen gezien, en hij oogde gewoon goed fit, en was iedere invalbeurt gewoon een van de betere spelers op het veld.. Ook medespelers begrepen niet veel van het gegeven dat ie niet veel speelde..
Nee niet teveel naar de media geluisterd hij is 33 jaar en heeft amper wedstrijdritme.. Weet niet of je je Johnny kan herinneren maar zo kan het dus ook met van der Vaart aflopen.
En daarbij vd Vaart zijn fysiek is nooit echt geweldig geweest dus tel maar uit.
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2016 - 11:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee niet teveel naar de media geluisterd hij is 33 jaar en heeft amper wedstrijdritme.. Weet niet of je je Johnny kan herinneren maar zo kan het dus ook met van der Vaart aflopen.
En daarbij vd Vaart zijn fysiek is nooit echt geweldig geweest dus tel maar uit.
Misschien is dit juist een argument voor VDV. Heitinga was een jongen die het enorm van zijn fysiek en vechtlust moest hebben. VDV is juist altijd een voetballer geweest die veel minder vertrouwde op zijn fysiek en het van voetbalintelligentie moest hebben.
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2016 - 12:00   quote  deeplink  
Heitinga is en was een fysieke voetballer en zijn fysiek was en is gewoon al tijden niet oke waarschijnlijk door slijtage en daardoor was hij niet meer bruikbaar.Rafael is een techn/begaafde voetballer met een geweldige linker poot die in de kleine ruimte nog geweldige dingen kan doen, dus in mijn ogen een meerwaarde in bepaalde wedstrijden waar je constant op de helt van de tegenstander speelt en hij geen tientallen keren van box tot box hoeft te sprinten zoals hij dat wel moest bij HSV. Dus een vergelijking met Heitinga is niet aan de orde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van der Vaart









0.0086088