BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Khalid Benlashen topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juli 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Benlahsen definitief nieuwe keeperstrainer Feyenoord

2ushd8w.jpg

Khalid Benlahsen wordt definitief als keeperstrainer toegevoegd aan de technische staf van Feyenoord 1. De 42-jarige oud-doelman, die sinds het begin van het huidige seizoen de naar Everton vertrokken Patrick Lodewijks verving, tekent een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar. Benlahsen was vanaf het seizoen 2013-2014 als coördinator Keepers aan Feyenoord Academy verbonden.

Ik ben blij dat we het vertrek van Patrick intern hebben kunnen oplossen, zegt technisch directeur Martin van Geel. Khalid is een uitstekende keeperstrainer, die qua werkwijze prima past binnen onze technische staf en op dezelfde lijn zit als Patrick. Dat we na fysiotherapeut Stefan van Meenen opnieuw een werknemer van Feyenoord Academy naar het eerste elftal kunnen laten doorstromen, is een mooi gegeven. Niet alleen talentvolle spelers, maar ook talentvolle stafmedewerkers kunnen de overstap maken van Varkenoord naar De Kuip.

2wpjx3n.jpg

Eervol

Benlahsen was tussen 1990 en 1993 zelf keeper in de jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij deel uitmaakte van achtereenvolgens A1 en het beloftenteam. In 1993 debuteerde de doelman in het betaald voetbal bij FC Eindhoven. Verder speelde hij voor Helmond Sport en RBC Roosendaal.

Feyenoord is altijd mijn de club gebleven, zegt Benlahsen. Het was al mooi om bij de Academy te werken, maar dat ik van daaruit heb kunnen doorgroeien naar een functie bij het eerste elftal, is geweldig. Ik vind het erg eervol om Patrick op te volgen. Hij is een absolute vakman, met wie ik de afgelopen jaren nauw hebben samengewerkt. Ik heb veel zin in deze uitdaging en ga er alles aan doen om alle keepers zo goed mogelijk voor te bereiden op de wedstrijden.

Nieuwe coördinator Keepers

Vanwege de overstap van Benlahsen gaat Feyenoord op zoek naar een nieuwe coördinator Keepers voor Feyenoord Academy. Op Varkenoord zijn komend seizoen Oscar Moens, Patrick van Seeters en Ronald Graafland (stagiair) actief als keeperstrainer. 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juli 2016 - 00:01   quote  deeplink  
Succes Khalid..
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 juli 2016 - 10:16   quote  deeplink  
Gefeliciteerd en succes Khalid
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 juli 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Ik ben bang dat we voor het begin van de competitie,weer spelers verkopen zodat we weer moeten gaan sleutelen aan het team.
Je leest dat er interesse is voor Karsdorp, en Nelom en nog wat
Namen
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 juli 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we Khalid. Of gaat hij daar niet over?
Barabas
 Barabas - dinsdag 05 juli 2016 - 11:20   quote  deeplink  
Keeperstrainer annex zaakwaarnemer?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 juli 2016 - 11:44   quote  deeplink  
2ushd8w.jpg

Kweetniet lang niet gezien maar zijn mevrouw Stemband en meneer Kaktus?

(beetje vergezocht, maar op de foto hierboven doet hij me denken aan kweetniet, haha, sorry Khalid)

th?id=OIP.M8b72b1fcf6d93029a6e973edb903327co0&w=224&h=155&c=7&rs=1&qlt=90&o=4&pid=1.1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juli 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Werk aan de winkel Khalid..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 juli 2016 - 19:49   quote  deeplink  
Khalid in gesprek met Dennis van Eersel

(https://youtu.be/axYMopiWCoA)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 maart 2017 - 15:14   quote  deeplink  
KEEPERSTRAINER BENLAHSEN JAAR LANGER BIJ FEYENOORD

2j5jfvl.jpg

Khalid Benlahsen maakt ook volgend seizoen deel uit van de technische staf van Feyenoord 1. Feyenoord heeft de optie in het contract van de 43-jarige keeperstrainer gelicht, waardoor hij nu tot de zomer van 2018 bij de club onder contract staat.

Benlahsen volgde afgelopen zomer Patrick Lodewijks op, die naar Everton vertrok. Destijds tekende hij een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een jaar. Benlahsen was daarvoor drie seizoenen coördinator Keepers bij Feyenoord Academy.

‘Ik voel me ontzettend thuis bij deze club en binnen deze staf, dus ik ben blij dat ik ook volgend jaar aan Feyenoord verbonden ben,’ zegt Benlahsen. ‘Elke dag met topkeepers op het veld staan en hen zo optimaal mogelijk voorbereiden op wedstrijden, is het mooiste dat er is. Dat ik dat mag blijven doen bij zo’n mooie en professionele club als Feyenoord, maakt me trots.’

Staf blijft intact
Nu ook Benlahsen langer is vastgelegd, is duidelijk dat de huidige technische staf van Feyenoord volgend seizoen volledig intact blijft. Eerder werden al de contracten van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst (tot 2019), assistent-trainer Jan Wouters (2018) en spitsentrainer Roy Makaay (2018) verlengd. Het contract van assistent-trainer Jean-Paul van Gastel loopt nog tot de zomer van 2018.

‘We zijn blij dat Khalid langer bij Feyenoord blijft. Qua werkwijze past hij prima binnen onze technische staf,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘We hebben veel vertrouwen in alle leden van de huidige technische staf, dus het is prettig dat we hen allemaal in vroeg stadium hebben kunnen vastleggen voor volgend seizoen.’
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 mei 2022 - 15:39   quote  deeplink  
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Khalid Benlahsen over een contractverlenging. De 48-jarige keeperstrainer van het eerste elftal, die sinds 2013 aan de club verbonden is, tekent voor drie jaar bij en blijft daardoor tot medio 2025 in Rotterdam werkzaam.

''Uitstekend voor de keepers die nu bij Feyenoord 1 actief zijn én voor de talentvolle doelmannen die eraan komen,'' concludeert Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord. ''We zijn erg tevreden over het werk dat Khalid de afgelopen tien jaar bij ons heeft verricht. Hij is een echte vakman. We mogen daarom blij zijn dat hij nog langer bij ons blijft.''

Benlahsen, die in 2013 begon als hoofd keepers bij Feyenoord Academy en sinds 2016 onderdeel uitmaakt van de begeleidingsstaf van Feyenoord 1, kijkt op zijn beurt met vertrouwen naar de toekomst. ''Wat goed is, is goed; ik voel me hier erg op mijn plek en ben blij dat ik langer aan Feyenoord verbonden blijf. Er is een hele goede klik met de rest van de technische staf en we zijn samen met mooie ontwikkelingen bezig. Dat biedt veel vertrouwen voor de toekomst en daar kijk ik dan ook naar uit.''


https://youtu.be/DctypE2t-5Q
van geil
 van geil - dinsdag 17 mei 2022 - 18:57   quote  deeplink  
Cashen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Khalid Benlashen topic









0.0090680