BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo moeten we de competitie gaan starten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Eigenlijk ging het nergens over.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:18   quote  deeplink  
Ene "Drees" dacht dat vandaag zijn dag ging worden. Ofzo.
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 21:21   quote  deeplink  
Maar daar stak baby barabasje een stokje voor.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 september 2016 - 21:22   quote  deeplink  
Houd toch op, Drees zei gewoon wat hij er van vond. Niets mis mee.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:22 schreef Bosifyable het volgende:
Houd toch op, Drees zei gewoon wat hij er van vond. Niets mis mee.
Hmm erg gezellig waren zijn latere posts niet...maar dat kun je niet teruglezen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:21 schreef ar het volgende:
Maar daar stak baby barabasje een stokje voor.
Hahaha ja baby. Beste belediging op een forum ooit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:22 schreef Bosifyable het volgende:
Houd toch op, Drees zei gewoon wat hij er van vond. Niets mis mee.
Precies, Barabas voelde zich op 1 of andere vage manier nogal in zijn kuif gepikt, of zak gescheten.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, Barabas voelde zich op 1 of andere vage manier nogal in zijn kuif gepikt, of zak gescheten.
Ja dat maak je hier af en toe mee :)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:32   quote  deeplink  
Barabas is een bovenste beste gast...hij is alleen een beetje gevoelig als het om Kramer gaat....Ik heb dat een beetje met Vilhena....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:31 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja dat maak je hier af en toe mee :)
Nou, hij gooide t op een soort senioriteit, alsof iemand die hier minder lang zit er niet iets van mag zeggen.
Gaat nergens over natuurlijk
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:32 schreef CobusIII het volgende:
Barabas is een bovenste beste gast...hij is alleen een beetje gevoelig als het om Kramer gaat....Ik heb dat een beetje met Vilhena....
En Renato met Lexie?
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Drees heeft er wel kijk op..
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:32 schreef CobusIII het volgende:
Barabas is een bovenste beste gast...hij is alleen een beetje gevoelig als het om Kramer gaat....Ik heb dat een beetje met Vilhena....
O..nu we het over Kramer en Vilhena hebben.
Zijn ze al weg?!..:)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:46   quote  deeplink  
hahahah
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Als Kramer weg gaat...dan lever ik Vilhena in...
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor Stylzz een win-win is...
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:48 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat het voor Stylzz een win-win is...
Haha, ik gun ze allebei het beste, elders
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 21:50   quote  deeplink  
Weet ik niet...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 september 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:24 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hmm erg gezellig waren zijn latere posts niet...maar dat kun je niet teruglezen
Ik heb het vanmiddag allemaal gelezen, ga ook geen partij kiezen, maar volgens mij viel het vanuit Drees allemaal wel mee.

Anywaytjes, 't is verwijderd, dus klaar ermee.

Nikolai hartje Michiel en andersom.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb het vanmiddag allemaal gelezen, ga ook geen partij kiezen, maar volgens mij viel het vanuit Drees allemaal wel mee.

Anywaytjes, 't is verwijderd, dus klaar ermee.

Nikolai hartje Michiel en andersom.
Bosi//diplomaat :)
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Barrels//ontvlambaar!
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Ik heb het niet meegekregen.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:58 schreef van geil het volgende:
Ik heb het niet meegekregen.
Had je echt bij moeten zijn man. Na de verhitte discussie gaan nu Brad en Angelina zelfs scheiden! Kun je nagaan!
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 20 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Ik ook niet...we hebben waarschijnlijk een chips en bier momentje gemist..
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 22:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Had je echt bij moeten zijn man. Na de verhitte discussie gaan nu Brad en Angelina zelfs scheiden! Kun je nagaan!
Moet kunnen . geen idee wat er gezegd is.
Maar daar is n forum voor, afblussen en adoreren .
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Ik adoreer jou geile.
van geil
 van geil - dinsdag 20 september 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Moet ik je nu afblussen ?
ar
 ar - dinsdag 20 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
:)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 20 september 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Hing er weer een tak van een boom over andermans tuin?
VVout
 VVout - dinsdag 20 september 2016 - 23:02   quote  deeplink  
De soap gewist, wat erg.
JanM
 JanM - dinsdag 20 september 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 20:43 schreef van geil het volgende:
Ik mis Jan Arie en Toornstra.
De vraag was hoe we zouden starten toch?

Ik had niet verwacht dat we met Vilhena zouden winnen van ManU en PiSVee en kon natuurlijk niet voorzien dat Elia geblesseerd zou raken. Jan Arie centraal had denk ik niemand verwacht!
Drees
 Drees - woensdag 21 september 2016 - 03:06   quote  deeplink  
Genoeg gezegd daarover... Ik heb mijn excuses al een keer aangeboden, maar dat is zelfs verwijderd :) Dus nogmaals mijn excuses.
Drees
 Drees - woensdag 21 september 2016 - 03:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 20:47 schreef van geil het volgende:
De bewering dat El nu ineens kansen krijgt door Jorgensen 9.04
Is natuurlijk niet zo, kreeg hij vorig seizoen ook.In overvloed zelfs.
Alleen nu maakt hij er 2 in 7 wedstrijden.
tegenover 1 ? vorig seizoen.
Wat ik probeer te zeggen is dat Jorgensen de ballen beter vasthoudt en veel meer meedoet met het spel. Als je een spits hebt die de ballen vasthoudt, wordt het spel een stuk beter. Want anders is iedere bal die richting de spits wordt gespeeld balverlies en dan moet je weer omschakelen naar verdedigen. Ik denk dat bijvoorbeeld een El Ahmadi nu veel meer in de 16 van de tegenstander kan komen dan vorig seizoen, dus daarom ook meer doelpunten zal maken. Maar dit geldt voor alle middenvelders en niet alleen voor El Ahmadi. Dus denk inderdaad dat andere spelers meer gaan scoren door Jorgensen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 21 september 2016 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 03:19 schreef Drees het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat Jorgensen de ballen beter vasthoudt en veel meer meedoet met het spel. Als je een spits hebt die de ballen vasthoudt, wordt het spel een stuk beter. Want anders is iedere bal die richting de spits wordt gespeeld balverlies en dan moet je weer omschakelen naar verdedigen. Ik denk dat bijvoorbeeld een El Ahmadi nu veel meer in de 16 van de tegenstander kan komen dan vorig seizoen, dus daarom ook meer doelpunten zal maken. Maar dit geldt voor alle middenvelders en niet alleen voor El Ahmadi. Dus denk inderdaad dat andere spelers meer gaan scoren door Jorgensen.
Eigenlijk een soort 10 maar dan vlakbij het strafschopgebied. Je ziet Kuyt vaak ook doorschuiven naar de spits.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2016 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 03:19 schreef Drees het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat Jorgensen de ballen beter vasthoudt en veel meer meedoet met het spel. Als je een spits hebt die de ballen vasthoudt, wordt het spel een stuk beter. Want anders is iedere bal die richting de spits wordt gespeeld balverlies en dan moet je weer omschakelen naar verdedigen. Ik denk dat bijvoorbeeld een El Ahmadi nu veel meer in de 16 van de tegenstander kan komen dan vorig seizoen, dus daarom ook meer doelpunten zal maken. Maar dit geldt voor alle middenvelders en niet alleen voor El Ahmadi. Dus denk inderdaad dat andere spelers meer gaan scoren door Jorgensen.
Mee eens, al zou el Ahmadi daar, in de 16, juist minder moeten verschijnen.
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 03:19 schreef Drees het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat Jorgensen de ballen beter vasthoudt en veel meer meedoet met het spel. Als je een spits hebt die de ballen vasthoudt, wordt het spel een stuk beter. Want anders is iedere bal die richting de spits wordt gespeeld balverlies en dan moet je weer omschakelen naar verdedigen. Ik denk dat bijvoorbeeld een El Ahmadi nu veel meer in de 16 van de tegenstander kan komen dan vorig seizoen, dus daarom ook meer doelpunten zal maken. Maar dit geldt voor alle middenvelders en niet alleen voor El Ahmadi. Dus denk inderdaad dat andere spelers meer gaan scoren door Jorgensen.
1. Kramer houdt ballen ook vast.
2. Gescoord bij Feyenoord: Elia 3, Vilhena 2, Koning El 2, Jörgensen 3, Toornstra 3, Berghuis 1, Kuijt 2, Botteghin 1.
Bij een fractie van deze doelpunten was Jörgensen betrokken. Bij de meeste absoluut niet. Stond af en toe zelfs niet in het veld.

Dus: wat we willen zien, zien we. Ongeacht de feiten. Of bedoel je nu te zegen dat ondanks het voortreffelijke werk van Jörgensen veel kansen worden gemist.

Willen we naar de Dam, dan gaan we naar de Dam, Herman.
Drees
 Drees - woensdag 21 september 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 08:33 schreef nr 10 het volgende:

[..]

1. Kramer houdt ballen ook vast.
2. Gescoord bij Feyenoord: Elia 3, Vilhena 2, Koning El 2, Jörgensen 3, Toornstra 3, Berghuis 1, Kuijt 2, Botteghin 1.
Bij een fractie van deze doelpunten was Jörgensen betrokken. Bij de meeste absoluut niet. Stond af en toe zelfs niet in het veld.

Dus: wat we willen zien, zien we. Ongeacht de feiten. Of bedoel je nu te zegen dat ondanks het voortreffelijke werk van Jörgensen veel kansen worden gemist.

Willen we naar de Dam, dan gaan we naar de Dam, Herman.
1. Kramer houdt ballen ook vast? Hij is helemaal niet aanspeelbaar! In de statistieken is duidelijk naar voren gekomen dat hij in een wedstrijd amper ballen krijgt.

2. Volgens mij stond Jorgensen bij 2 misschien 3 doelpunten niet in het veld. Afgelopen Zondag uit een corner door Bottegin.

3. Er zijn pas 6 competitiewedstrijden gespeeld, dus misschien wil je ze vergelijken met het vorige seizoen naar 6 wedstrijden?

Als je mijn verhaal goed gelezen hebt gaat het er om dat hij een aanspeelpunt voorin is,zodat het middenveld/het hele team, gemakkelijker aan kan sluiten, dus niet of hij direct bij doelpunten betrokken is.

Je hebt het over feiten. Het feit is dat ons spel nu een stuk beter is. Ik zeg niet dat dit alleen door Jorgensen komt!
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Je zegt dat Jörgensen de ballen vasthoudt, dat daardoor het spel beter wordt. Dat daardoor ook El Ahmadi meer gaat scoren. die kreeg verleden seizoen kans op kans en maakte ze gewoon niet. Dat ie ze nu wel maakt komt door Jörgensen? Man, man. Je weet zniet meer wat je zelf zegt. Lees je eigen post na, die ik hiervoor geciteerd heb. Één post later ontken je dat weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door nr 10 --
Drees
 Drees - woensdag 21 september 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 14:39 schreef nr 10 het volgende:
Je zegt dat Jörgensen de ballen vasthoudt, dat daardoor het spel beter wordt. Dat daardoor ook El Ahmadi meer gaat scoren. die kreeg verleden seizoen kans op kans en maakte ze gewoon niet. Dat ie ze nu wel maakt komt door Jörgensen? Man, man. Je weet zniet meer wat je zelf zegt. Lees je eigen post na, die ik hiervoor geciteerd heb. Één post later ontken je dat weer.
ik ontken helemaal niets. er komen mensen hier met verhalen dat Kramer ook de ballen vasthoudt, dat is complete onzin. ik geef alleen aan dat we beter voetballen met Jorgensen en da El Ahmadi en ANDERE middenvelders, daardoor meer in scoringspositie komen. Dan kom jij met verhalen dat hij vorig seizoen kans op kans miste. Ik heb dat niet gezien! Wel die flut afstand schoten van hem, alleen dat was altijd van buiten de 16. Het is nooit een veel scorende speler geweest. Als je al niet begrijpt dat een aanspeelpunt voorin makkelijker voetballen is voor een elftal, dan denk ik ook niet dat je zelf ooit gevoetbald heb!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 september 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Die knieën he..
tomson
 tomson - woensdag 21 september 2016 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 23:02 schreef VVout het volgende:
De soap gewist, wat erg.
gewist én gemist : $
tomson
 tomson - woensdag 21 september 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 22:09 schreef ar het volgende:
Ik adoreer jou geile.
hier begint te eng te worden
van geil
 van geil - woensdag 21 september 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 15:03 schreef Drees het volgende:

[..]

ik ontken helemaal niets. er komen mensen hier met verhalen dat Kramer ook de ballen vasthoudt, dat is complete onzin. ik geef alleen aan dat we beter voetballen met Jorgensen en da El Ahmadi en ANDERE middenvelders, daardoor meer in scoringspositie komen. Dan kom jij met verhalen dat hij vorig seizoen kans op kans miste. Ik heb dat niet gezien! Wel die flut afstand schoten van hem, alleen dat was altijd van buiten de 16. Het is nooit een veel scorende speler geweest. Als je al niet begrijpt dat een aanspeelpunt voorin makkelijker voetballen is voor een elftal, dan denk ik ook niet dat je zelf ooit gevoetbald heb!
Is wel zo, El heeft plenty of kansen in de 16 gehad.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 21 september 2016 - 17:22   quote  deeplink  
Die doelpunten komen niet zomaar ineens uit de lucht vallen.
ar
 ar - woensdag 21 september 2016 - 17:40   quote  deeplink  
We moeten het ook niet overdrijven.
Nu zijn het er 2 en dat kan ook maarzo blijven.
Feit is wel dat hij in topvorm is, dan gaan veel dingen beter, zoals in de laatste gevallen goed de 16 ingelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door ar --
nr 10
 nr 10 - woensdag 21 september 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 15:03 schreef Drees het volgende:

[..]

ik ontken helemaal niets. er komen mensen hier met verhalen dat Kramer ook de ballen vasthoudt, dat is complete onzin. ik geef alleen aan dat we beter voetballen met Jorgensen en da El Ahmadi en ANDERE middenvelders, daardoor meer in scoringspositie komen. Dan kom jij met verhalen dat hij vorig seizoen kans op kans miste. Ik heb dat niet gezien! Wel die flut afstand schoten van hem, alleen dat was altijd van buiten de 16. Het is nooit een veel scorende speler geweest. Als je al niet begrijpt dat een aanspeelpunt voorin makkelijker voetballen is voor een elftal, dan denk ik ook niet dat je zelf ooit gevoetbald heb!
Jezus, conclusies trekken gebaseerd op helemaal niets. Ik heb op een veel hoger gevoetbald dan het niveau waarop jij post.

Net waar je de focus legt. Voor jou is Jörgensen de nieuwe verlosser. En dan steeds je argumenten aanpassen.

Btw: op welk niveau heb jij gekorfbald?
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 21 september 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Ik zou weleens met Jörgensen z'n vriendin willen korfballen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 september 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Ik wil daar wel sex mee..
ar
 ar - woensdag 21 september 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Leuk koppie, maar verder een rammelkast.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo moeten we de competitie gaan starten









0.0134680