BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 22 maart 2020 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 09:40 schreef de bluffer het volgende:
Als de gloeilampen, 020 en de buitenlandse clubs hem willen kopen dan beginnen
ruim boven de 25 miljoen.
Vergeet het maar rustig want clausules.
de bluffer
 de bluffer - zondag 22 maart 2020 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 10:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Vergeet het maar rustig want clausules.
dan zal ik zeggen gewoon blijven en het contract gewoon uit dienen
en dan weg gaan met de titel op zak.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 22 maart 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 10:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Vergeet het maar rustig want clausules.
Je kunt ook clausules hebben van max. 20 miljoen bijvoorbeeld. Dan gaat ie nog voor een mooi bedrag weg, maar zal wel max 10 miljoen zijn.
tomson
 tomson - zondag 22 maart 2020 - 14:50   quote  deeplink  
Psies..25 miljoen is dromen. 2 contractverlengingen met vrijwel lege beurs dan kun je
wel uittekenen wat er dan nog in het vat zit voor de club zelf.
van geil
 van geil - zondag 22 maart 2020 - 14:57   quote  deeplink  
Gaat dadelijk scoren.
van geil
 van geil - zondag 22 maart 2020 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 14:57 schreef van geil het volgende:
Gaat dadelijk scoren.
Glazen bol.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 maart 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Kennert
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 16:41   quote  deeplink  
Na dit seizoen keert Rick Karsdorp normaal gesproken terug naar AS Roma. Eerder ontstonden al geruchten dat Feyenoord Karsdorp graag definitief terug zou willen halen naar Rotterdam. De club uit Italië zou geen nee zeggen tegen het vertrek van de rechtsback, maar zou wel graag Steven Berghuis de omgekeerde weg zien bewandelen.

Dat meldt La Gazzetta dello Sport-journalist Nicoló Schira. Berghuis zou al langer op het lijstje van de Italianen staan na een sterk seizoen bij Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers heeft dit seizoen al meerdere keren aangegeven nog graag een keer in het buitenland te willen spelen.

Berghuis verlengde zijn contract afgelopen zomer tot medio 2022, maar heeft naar verluidt destijds een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract laten opnemen waardoor Feyenoord hem bij dat bedrag zou moeten laten gaan. Door Karsdorp in de deal te betrekken, hoopt AS Roma om dat bedrag flink te laten dalen.

Roma hoopt zo’n acht miljoen euro voor Karsdorp te krijgen, die in 2017 nog voor zestien miljoen euro werd gekocht van Feyenoord. Karsdorp heeft in Rome nog een contract tot medio 2022. Volgens Schira heeft Roma al contact gelegd met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Berghuis.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 24 maart 2020 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 16:41 schreef RenatoBos het volgende:
Na dit seizoen keert Rick Karsdorp normaal gesproken terug naar AS Roma. Eerder ontstonden al geruchten dat Feyenoord Karsdorp graag definitief terug zou willen halen naar Rotterdam. De club uit Italië zou geen nee zeggen tegen het vertrek van de rechtsback, maar zou wel graag Steven Berghuis de omgekeerde weg zien bewandelen.

Dat meldt La Gazzetta dello Sport-journalist Nicoló Schira. Berghuis zou al langer op het lijstje van de Italianen staan na een sterk seizoen bij Feyenoord. De aanvoerder van de Rotterdammers heeft dit seizoen al meerdere keren aangegeven nog graag een keer in het buitenland te willen spelen.

Berghuis verlengde zijn contract afgelopen zomer tot medio 2022, maar heeft naar verluidt destijds een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract laten opnemen waardoor Feyenoord hem bij dat bedrag zou moeten laten gaan. Door Karsdorp in de deal te betrekken, hoopt AS Roma om dat bedrag flink te laten dalen.

Roma hoopt zo’n acht miljoen euro voor Karsdorp te krijgen, die in 2017 nog voor zestien miljoen euro werd gekocht van Feyenoord. Karsdorp heeft in Rome nog een contract tot medio 2022. Volgens Schira heeft Roma al contact gelegd met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Berghuis.
*Kaarsdorp
tomson
 tomson - dinsdag 24 maart 2020 - 20:13   quote  deeplink  
Knarsdorp
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 maart 2020 - 07:51   quote  deeplink  
Als AS Roma Karsdorp wil betrekken met een ruil met Berghuis, dan wel ruim boven
de 10 miljoen er bij.
Fijne dag in Nederland
MMM
 MMM - woensdag 25 maart 2020 - 08:02   quote  deeplink  
8 miljoen voor Karsdorp haha.

Berghuis weer opwaarderen lijkt mij meer de bedoeling.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 25 maart 2020 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 08:02 schreef MMM het volgende:
8 miljoen voor Karsdorp haha.

Berghuis weer opwaarderen lijkt mij meer de bedoeling.
als dat zou lukken dan ben ik er mee eens
pat
 pat - woensdag 25 maart 2020 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 08:02 schreef MMM het volgende:
8 miljoen voor Karsdorp haha.

Berghuis weer opwaarderen lijkt mij meer de bedoeling.
idd, daarnaast denk ik niet dat berghuis naar roma gaat, rick zal nog wel e.a. delen van hoe het was toen hij wel fit was. dat ging niet best met die trainer.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 26 maart 2020 - 15:31   quote  deeplink  
Als Steven weg gaat dan zou ik hem aanraden naar een mooie club als Servilla of Valencia gaan die willen
veel voor hem betalen, en daar past hij bij.
ar
 ar - zaterdag 28 maart 2020 - 16:45   quote  deeplink  
Dat eerste wel bluf, dat laatste weet ik niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 maart 2020 door ar --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Steven Berghuis was bezig aan een sterk seizoen. De aanvaller van Feyenoord wist in 24 competitie wedstrijden vijftien keer te scoren. Nu het seizoen definitief voorbij is maken diverse journalisten hun elftal van het seizoen bekend.

De naam van Berghuis valt bij de meeste journalisten als eerste. Ook bij Sjoerd Mossou. ''Zonder enige discussie de beste eredivisiespeler in het kalenderjaar 2020. Was zeker na de winterstop in bloedvorm bij Feyenoord, een toptransfer lonkte, tot de pandemie alles overhoop gooide.''

Ook Feyenoord-watcher Mikos Gouka is onder de indruk. ''Steven Berghuis. De speler in de eredivisie die waarschijnlijk het meeste invloed op het spel van zijn team heeft gehad. Topscorer van de eredivisie en niet eens een spits.'' Ook de trainer van Feyenoord maakte indruk, ''Dick Advocaat Wie anders? Reanimeerde Feyenoord en dat was werkelijk vakwerk. En dat op 72-jarige leeftijd.''
MMM
 MMM - dinsdag 28 april 2020 - 09:09   quote  deeplink  
Geweldige speler. Zou fantastisch zijn als hij blijft.

Een garantie voor +10 goals en +10 assists.
VVout
 VVout - dinsdag 28 april 2020 - 09:19   quote  deeplink  
Kost te veel in onzekere tijden, zeker bij het komen van de herfst als men weer een 2e griepgolf verwacht zijn evenementen een onzekere zaak waar je beter nu al rekening mee gaat houden.

Zou gunstig zijn als we hier ook een leuk bedrag voor konden vangen net zoals Haps en andere onzekerheden of zwaargewichten.

Neemt niet weg dat het natuurlijk een geweldige speler voor Feyenoord is nu, maar wat is realistisch.
MMM
 MMM - zaterdag 09 mei 2020 - 09:48   quote  deeplink  
Top interview in het AD.

Wat een geweldige realistische voetballer en fijn mens.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 mei 2020 - 09:51   quote  deeplink  
Ook in VK.
Eerlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 mei 2020 - 11:43   quote  deeplink  
Opvallenderwijs zegt ie ook: Dit afgelopen seizoen is een topsportcultuur neergezet. Dat miste ik in het seizoen daarvoor.
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 13:01   quote  deeplink  
We hebben nu met mensen te maken die écht iets willen neerzetten bij ons cluppie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 mei 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Vond het ook wel mooi om te lezen .
Ik heb hem nooit een aanvoerder gevonden ,maar hij is
het dus duidelijk wel.
En dan nog 1 met een duidelijke visie ook.
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 13:11   quote  deeplink  
Eens
Pracht speler, én onze belangrijkste.
Pain in the ass ook veel. Maar rationeel denkend mens.
Ook zijn interviews zijn bevredigend
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 mei 2020 - 13:13   quote  deeplink  
Ja mooi omschreven Ar.
van geil
 van geil - zaterdag 09 mei 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Ja,
Vooral dat bevredigend.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 mei 2020 - 13:32   quote  deeplink  
Blijft wel een mooiboy
Bowie
 Bowie - zaterdag 09 mei 2020 - 14:09   quote  deeplink  
Absoluut Stylzz, net als zijn vader.

En ik denk dat diezelfde vader ook een rol heeft in het gegeven dat onze Steven zich steeds meer als een oer-Feyenoorder gaat beschouwen.

Ik had de hoop al toen Dick na zijn contractverlenging aangaf dat Berghuis nergens anders een zo;n vrije rol zou krijgen als onder hem.

En het interview in het AD stemt mij meer dan tevreden. Berghuis blijft bij ons en gaat zo denk ik ook een steeds belangrijkere rol krijgen, onze absolute vedette.

Mooie woorden over de club, onder Advocaat en later samen met Arnesen is er toch wel iets aan het ontstaan bij ons.

Kijk al uit naar het nieuwe seizoen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 09 mei 2020 - 15:24   quote  deeplink  
Ja, goed om te lezen dat het door de spelers kennelijk gevoeld en opgepikt wordt wat Advocaat en Arnesen neerzetten.
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 15:33   quote  deeplink  
Ja, aan de andere kant.. komt Valencia met een zak muntjes is hij natuurlijk weg. Of is hij dat misschien al, door zijn positieve uitspraken :))
VVout
 VVout - zaterdag 09 mei 2020 - 16:29   quote  deeplink  
Vergeet niet dat je zelf ook steeds professioneler gaat gedragen op het veld, ga zo door sunshine.
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Sunshine Stevie :))
MMM
 MMM - zaterdag 09 mei 2020 - 18:57   quote  deeplink  
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2020 door MMM --
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Hoppeteee.
Hij mocht hem wel ff van Dirk lenen hé.
tomson
 tomson - zaterdag 09 mei 2020 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2020 - 21:12 schreef ar het volgende:
Hoppeteee.
Hij mocht hem wel ff van Dirk lenen hé.
Hahaha..
tomson
 tomson - zaterdag 09 mei 2020 - 22:46   quote  deeplink  
Zo zie je maar. De waardering van t legioen en een stuk erkenning van coach en kenners doen een hoop bij die vent.
Zou clubliefde dan toch bestaan ? Zou echt mooi wezen als hij een vaste waarde blijft bij ons
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2020 - 17:02   quote  deeplink  
Ik met de nadruk op Ik vind dat het geen smeekbede moet worden.
O steven blijf alstublieft......nee weg is weg, ik heb mijzelf heel wat wedstrijden opgevreten over zijn imzet en mentaliteit.
Nogmaals blijven is blijven , maar niet ver door het stof gaan voor hem.
En geld is misschien nog belangrijker voor meerdere posities te versterken met talent zoals Veerman
MMM
 MMM - zondag 10 mei 2020 - 20:00   quote  deeplink  
Met dat geld koop je geen garantie voor 10+ goals en 10+ assists.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2020 - 20:04   quote  deeplink  
Kom op aan het begin van het seizoen en de foute passes, het luie voetbal ben je dat vergeten.
Ja het is een goede voetballer maar niet dat je op de knietjes moet
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 mei 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 20:04 schreef piet de paler het volgende:
Kom op aan het begin van het seizoen en de foute passes, het luie voetbal ben je dat vergeten.
Ja het is een goede voetballer maar niet dat je op de knietjes moet
Ik heb mij ook lang gestoord, maar vind wel dat hij zich ook op dat vlak positief heeft ontwikkeld, mede door Advocaat, en gewoon een hele belangrijke speler geworden.

En zeker niet op de knietjes, en vind dat je dat trouwens voor geen enkele speler moet doen.
MMM
 MMM - maandag 11 mei 2020 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 20:04 schreef piet de paler het volgende:
Kom op aan het begin van het seizoen en de foute passes, het luie voetbal ben je dat vergeten.
Ja het is een goede voetballer maar niet dat je op de knietjes moet
Voor de Eredivisie een fenomenale speler.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 11 mei 2020 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2020 - 08:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor de Eredivisie een fenomenale speler.
Zo is het maar net!
tomson
 tomson - maandag 11 mei 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 20:04 schreef piet de paler het volgende:
Kom op aan het begin van het seizoen en de foute passes, het luie voetbal ben je dat vergeten.
Ja het is een goede voetballer maar niet dat je op de knietjes moet
Want wij halen alle toppers zo makkekijk binnen met ons onbeperkte budget.
Iedere speler heeft betere en mindere periodes.
Berghuis is gewoon buitencategorie speler voor de armslag die Feyenoord als club heeft.
Of had je al wat beters op t oog piet (iets realistisch)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 mei 2020 - 17:22   quote  deeplink  
Nee dat niet alleen ik kan me niet voorstellen dat hij blijft
Bowie
 Bowie - dinsdag 12 mei 2020 - 19:30   quote  deeplink  
Ja hoor Piet, hij blijft echt wel.

Er is denk ik een wel heel bijzondere band tussen hem en Dick, die kennen elkaar natuurlijk al sinds AZ lang gelee.

Bovendien is ie een echte Feyenoorder geworden, dat merk je en zie je aan alles, zijn verbale en nonverbale verhouding met het Legioen, haat en liefde afwisselend.

Schreef 't al, maar ik heb ook het gevoel dat zijn vader, een aparte, hierin een rol speelt. Die vind Feyenoord ook erg lekker en zal zoonlief denk ik niet snel meer weg adviseren.

Misschien heeft Koeman op de achtergrond ook nog een rol. Heeft denk ik ook het advies gegeven met oog op EK beter onder Advocaat verder te groeien dan juist volgend seizoen ergens anders te moeten wennen enzo.

Tot slot verwacht ik überhaupt weinig transfers. Als je de verhalen zo leest, vallen er al een heleboel clubs om en zelfs de allergrootste (Barca bv) gaan wegens geldproblemen alleen maar huren/ruilen.

Daarom benadrukte Dick ook 5 keer in zijn persconferentie dat de huidige selectie gewoon bijna dezelfde zal blijven, geen gedwongen uitgaande in ieder geval.
En we kunnen 't Dick en Frank met hun enorme netwerk wel toevertrouwen dat de mogelijke verrassingen die door de huidige situatie ook voor ons soort clubs mogelijk zijn, de absolute top gaat bv naar selecties van 16/17, rest jeugd, hierdoor enorm veel aanstaande werkloosheid bij (ook top)voetballers.

Nee, ik denk dat we 1 oud-speler maar moeten aanhalen, ""ieder nadeel heb z'n voordeel"", en dan kunnen we als club hier wel eens heel goed uitkomen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 mei 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Ik hoop het
Maar niet tot het uiterste iedereen is vervangbaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2020 door piet de paler --
MMM
 MMM - donderdag 14 mei 2020 - 07:47   quote  deeplink  
Ja iedereen is vervangbaar alleen krijg je er een VEEL slechtere speler voor terug.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2020 - 07:49   quote  deeplink  
Dat hoeft natuurlijk niet
MMM
 MMM - donderdag 14 mei 2020 - 09:05   quote  deeplink  
Een dergelijke speler is voor Feyenoord niet betaalbaar om weer terug te halen. Een speler die er direct staat en garant staat voor +10 goals en +10 assists.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0798099