BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 oktober 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:
Hoezo hoort ie in de basis?
Jij kent z'n familie toch?
nou nou dat heeft er echt niks mee te maken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 oktober 2016 - 14:00   quote  deeplink  
Doe Bilal maar lekker weer in de basis tegen zijn oude club zondag
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 oktober 2016 - 07:16   quote  deeplink  
Berghuis: ''Ik spreek hetzelfde uit als Elia''

2je1jbb.jpg

Steven Berghuis begon tegen Excelsior op eigen initiatief niet in de basis bij Feyenoord. De buitenspeler heeft nog altijd last van gekneusde ribben. Menigeen dacht dat de international gepasseerd was. ''Logisch, wanneer dat niet gecommuniceerd wordt'', lacht Berghuis in De Telegraf.

''Ik zeg natuurlijk ook niet zómaar af voor Oranje. Ik kan ook wel spelen, maar heb er wel last van. Het gaat gelukkig steeds beter.'' Berghuis vreest dus niet voor zijn plaats. ''Als ik de vorm heb spreek ik hetzelfde uit als Eljero Elia (die zegt alleen zijn eigen concurrent te zijn, red.).''

''Ik denk dat iedereen zo moet denken en moet uitgaan van zijn eigen kwaliteiten. Ik heb daar geen problemen mee. Maar als Ajaks-thuis er dan aankomt, word je ongeduldig in de zin dat je die wilt spelen. Gelukkig komen er nog zo veel mooie wedstrijden aan.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:29   quote  deeplink  
Ik snap nu dat hij niet zo best meer speelden.. Gekneuste ribben zijn echt pijnlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 oktober 2016 - 10:47   quote  deeplink  
Heel pijnlijk inderdaad..
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Een fitte Berghuis is 1000x meer van waarde dan Bilal.

Berghuis is een voetballer, Bilal een hardloper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2016 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 12:32 schreef MMM het volgende:
Een fitte Berghuis is 1000x meer van waarde dan Bilal.

Berghuis is een voetballer, Bilal een hardloper.
100% eens. Bilal = Manu 2.0
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Wat mij betreft blijf Bilal daar gewoon staan voorlopig.
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:19   quote  deeplink  
Je gaat ook steeds minder ruimte krijgen, dan heb je nog minder aan Bilal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:21   quote  deeplink  
Berghuis heeft nog niet bewezen beter te zijn.

De statistieken dit seizoen (van alle officiële wedstrijden voor Feyenoord 1) spreken zelfs in het voordeel van Bilal:

Berghuis: 2 goals, 1 assist in 672 minuten
Bilal: 1 goal, 5 assists in 729 minuten

Qua puur talent vind ik Bilal overigens een stuk meer potentieel hebben dan Berghuis. Hij is snel, heeft een actie, werkt hard, is sterk in de lucht, gevaarlijk voor de goal. En ondanks dat er nog veel fout gaat, zeker met voorzetten, heeft ie toch al 5 assists op zijn naam staan. Waarmee hij samen met Jorgensen bovenaan staat. Zijn grote probleem is dat hij zo onrustig aan de bal is. Voor de rest heeft hij eigenlijk alles wat je in een buitenspeler graag ziet.

Berghuis heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als Toornstra. Hij komt zijn man eigenlijk niet voorbij en mist wat pure snelheid. Aan de bal heeft hij meestal meer rust dan Bilal en hij heeft een goede trap, maar ik vind hem niet genoeg brengen. Een en ander kan met blessures te maken hebben natuurlijk, maar je kan een speler moeilijk krediet gaan geven voor iets dat ie nog moet laten zien.

Als Berghuis daadwerklijk 1000x beter is, dan zal hij zich zonder problemen in de basis spelen. Ik moet het nog zien. Sterker nog, ik denk dat Bilal momenteel de betere van de twee is.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Berghuis heeft nog niet bewezen beter te zijn.

De statistieken dit seizoen (van alle officiële wedstrijden voor Feyenoord 1) spreken zelfs in het voordeel van Bilal:

Berghuis: 2 goals, 1 assist in 672 minuten
Bilal: 1 goal, 5 assists in 729 minuten

Qua puur talent vind ik Bilal overigens een stuk meer potentieel hebben dan Berghuis. Hij is snel, heeft een actie, werkt hard, is sterk in de lucht, gevaarlijk voor de goal. En ondanks dat er nog veel fout gaat, zeker met voorzetten, heeft ie toch al 5 assists op zijn naam staan. Waarmee hij samen met Jorgensen bovenaan staat. Zijn grote probleem is dat hij zo onrustig aan de bal is. Voor de rest heeft hij eigenlijk alles wat je in een buitenspeler graag ziet.

Berghuis heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als Toornstra. Hij komt zijn man eigenlijk niet voorbij en mist wat pure snelheid. Aan de bal heeft hij meestal meer rust dan Bilal en hij heeft een goede trap, maar ik vind hem niet genoeg brengen. Een en ander kan met blessures te maken hebben natuurlijk, maar je kan een speler moeilijk krediet gaan geven voor iets dat ie nog moet laten zien.

Als Berghuis daadwerklijk 1000x beter is, dan zal hij zich zonder problemen in de basis spelen. Ik moet het nog zien. Sterker nog, ik denk dat Bilal momenteel de betere van de twee is.
Bilal is in die minuten veel vaker vrijgespeeld waardoor die de actie kon maken. Berghuis had voor mijn gevoel veel minder ruimte wanneer hij speelde. Een fitte Bilal is inderdaad beter dan een herstellende Berghuis. Vandaar zijn basisplaats.

Ik denk, dat als je de statistieken van Bassie afzet tegen het aantal mislukte acties dat je je rot schrikt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:30   quote  deeplink  
En voor de duidelijkheid, geen van beide is echt helemaal overtuigend. Overigens als ze ongeveer even goed zijn is er nog een extra reden voor Bilal te kiezen. Die staat immers bij ons onder contract terwijl Berghuis een huurling is. De kans is dus aanmerkelijk groter dat Bilal onderdeel van de toekomst van Feyenoord is (en een bepaalde waarde vertegenwoordigd voor de club) dan dat Berghuis dat is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bilal is in die minuten veel vaker vrijgespeeld waardoor die de actie kon maken. Berghuis had voor mijn gevoel veel minder ruimte wanneer hij speelde. Een fitte Bilal is inderdaad beter dan een herstellende Berghuis. Vandaar zijn basisplaats.

Ik denk, dat als je de statistieken van Bassie afzet tegen het aantal mislukte acties dat je je rot schrikt.
Bilal creëert zelf ook meer vanwege zijn acties, snelheid en ook kopkracht. Bij hem mislukt er ook veel, maar hij compenseert er zichzelf als het ware mee.

En weet jij tegen wie Berghuis zijn goals en assists maakt? FC Oss (1 goal en 1 assist) en Excelsior (1 goal). Kortom, thuiswedstrijden tegen de kwalitatief minste tegenstanders van het seizoen.
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Berghuis heeft nog niet bewezen beter te zijn.

De statistieken dit seizoen (van alle officiële wedstrijden voor Feyenoord 1) spreken zelfs in het voordeel van Bilal:

Berghuis: 2 goals, 1 assist in 672 minuten
Bilal: 1 goal, 5 assists in 729 minuten

Qua puur talent vind ik Bilal overigens een stuk meer potentieel hebben dan Berghuis. Hij is snel, heeft een actie, werkt hard, is sterk in de lucht, gevaarlijk voor de goal. En ondanks dat er nog veel fout gaat, zeker met voorzetten, heeft ie toch al 5 assists op zijn naam staan. Waarmee hij samen met Jorgensen bovenaan staat. Zijn grote probleem is dat hij zo onrustig aan de bal is. Voor de rest heeft hij eigenlijk alles wat je in een buitenspeler graag ziet.

Berghuis heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als Toornstra. Hij komt zijn man eigenlijk niet voorbij en mist wat pure snelheid. Aan de bal heeft hij meestal meer rust dan Bilal en hij heeft een goede trap, maar ik vind hem niet genoeg brengen. Een en ander kan met blessures te maken hebben natuurlijk, maar je kan een speler moeilijk krediet gaan geven voor iets dat ie nog moet laten zien.

Als Berghuis daadwerklijk 1000x beter is, dan zal hij zich zonder problemen in de basis spelen. Ik moet het nog zien. Sterker nog, ik denk dat Bilal momenteel de betere van de twee is.
Ik heb meer geloof in een blessurevrije Berghuis met wedstrijdritme.

Maar we gaan het zien!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Een misser tegen Ajax kan gewoon je carrière kosten,terwijl als je 3 x mist tegen een NEC terwijl je gewoon wint er geen haan er naar kraait
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 oktober 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Berghuis heeft nog niet bewezen beter te zijn.

De statistieken dit seizoen (van alle officiële wedstrijden voor Feyenoord 1) spreken zelfs in het voordeel van Bilal:

Berghuis: 2 goals, 1 assist in 672 minuten
Bilal: 1 goal, 5 assists in 729 minuten

Qua puur talent vind ik Bilal overigens een stuk meer potentieel hebben dan Berghuis. Hij is snel, heeft een actie, werkt hard, is sterk in de lucht, gevaarlijk voor de goal. En ondanks dat er nog veel fout gaat, zeker met voorzetten, heeft ie toch al 5 assists op zijn naam staan. Waarmee hij samen met Jorgensen bovenaan staat. Zijn grote probleem is dat hij zo onrustig aan de bal is. Voor de rest heeft hij eigenlijk alles wat je in een buitenspeler graag ziet.

Berghuis heeft eigenlijk een beetje hetzelfde probleem als Toornstra. Hij komt zijn man eigenlijk niet voorbij en mist wat pure snelheid. Aan de bal heeft hij meestal meer rust dan Bilal en hij heeft een goede trap, maar ik vind hem niet genoeg brengen. Een en ander kan met blessures te maken hebben natuurlijk, maar je kan een speler moeilijk krediet gaan geven voor iets dat ie nog moet laten zien.

Als Berghuis daadwerklijk 1000x beter is, dan zal hij zich zonder problemen in de basis spelen. Ik moet het nog zien. Sterker nog, ik denk dat Bilal momenteel de betere van de twee is.
Statistieken liegen niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2016 - 13:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb meer geloof in een blessurevrije Berghuis met wedstrijdritme.

Maar we gaan het zien!
We gaan het zien inderdaad. Beide spelers hebben nog alles te bewijzen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 oktober 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Elia, Toornstra, Bilal en Berghuis zijn nagenoeg inwisselbaar. Afstemmen op tegenstander.
Evengoed wel een luxe.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 oktober 2016 - 13:46   quote  deeplink  
Gio: ''Je ziet nu dat hij weer een stuk vrijer speelt''

2je1jbb.jpg

Giovanni van Bronckhorst ziet Steven Berghuis meer en meer terug op zijn niveau komen. ''Je ziet nu dat hij weer een stuk vrijer speelt/ De vorige interlandweek kon hij geen duel spelen, dat is nu heel anders. Als je ziet hoe hij weer invalt en zijn acties weer maakt, dan heeft hij enorme stappen gezet.''

De coach vreest niet langer dat de eerder verzwegen ribblessure van Berghuis nog problemen zal opleveren. ''Steven zit nu in de fase dat hij nog wel last heeft, maar het is niet meer zo dat hij er geen tik meer op kan krijgen. Gelukkig is dat geweest.''

''Vanaf de buitenkant is het vaak maar een naam die je wel of niet opstelt, maar in het geval van Steven heeft er steeds iets aan vastgezeten waarom ik hem niet opstelde,'' aldus de trainer van de Rotterdammers in gesprek met De Telegraf.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 oktober 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Dus Berghuis als basiskracht.
Lekker signaal dan.
ar
 ar - zaterdag 29 oktober 2016 - 14:04   quote  deeplink  
Hoe bedoel je Henken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 oktober 2016 door ar --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 oktober 2016 - 14:08   quote  deeplink  
Je kunt het lezen als dat Berghuis niet wordt opgesteld als ie een lichte blessure heeft. En anders wel. Ofwel, Steven is hoofdkeus.
ar
 ar - zaterdag 29 oktober 2016 - 14:18   quote  deeplink  
Ja, dat is toch goed?
MMM
 MMM - zondag 30 oktober 2016 - 16:45   quote  deeplink  
Doe maar terug naar Watford, gebruiken hem toch niet
van geil
 van geil - zondag 06 november 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 16:45 schreef MMM het volgende:
Doe maar terug naar Watford
van geil
 van geil - zondag 06 november 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 16:45 schreef MMM het volgende:
Doe maar terug naar Watford
van geil
 van geil - zondag 06 november 2016 - 19:05   quote  deeplink  
:) , geintje,,,
ar
 ar - zondag 06 november 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Jaja..:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 november 2016 - 10:54   quote  deeplink  
Steven Berghuis startte zondagmiddag in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles weer eens in de basiself van Feyenoord. De buitenspeler, die dit seizoen wordt gehuurd van het Engelse Watford, kan niet terugkijken op een goede wedstrijd maar was wel betrokken bij een veelbesproken moment.

“We waren niet goed genoeg, daar hoeven we niet omheen te draaien”, zegt de buitenspeler tegenover Fox Sports. “We waren niet vast aan de bal en ook niet scherp. We kwamen geen moment echt in de wedstrijd. Je moet dan een beetje geluk hebben dat de bal van Jan Arie van der Heijden wel telt, maar helaas.”

Het doelpunt van de verdediger werd afgekeurd wegens een handsbal van Berghuis. “Het was een afgeslagen bal en die kwam bij mij terecht”, vertelt hij. “Ik nam de bal eerst slecht aan en de bal stuiterde daardoor. Ik heb geen moment het idee gehad dat ik de bal met mijn hand raakte. Bij de voorzet hoorde ik geen fluitje. Ik keek nog naar Nijhuis en hij keek naar zijn assistent, maar die stak zijn vlag niet in de lucht. Ik dacht eerst aan buitenspel. We kunnen het er nog wel over gaan hebben, maar ja…”

“We moeten het bij onszelf zoeken”, zegt hij over het verlies. “Zo’n doelpunt kan je wel terugbrengen in de wedstrijd, maar we hadden hier gewoon nooit mogen verliezen als Feyenoord-zijnde.”
van geil
 van geil - maandag 07 november 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Hij valt me vies tegen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 november 2016 - 11:24   quote  deeplink  
Deden er veel gisteren..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Het tempo lag veel te laag ...Daar is iedereen schuldig aan
CobusIII
 CobusIII - maandag 07 november 2016 - 18:28   quote  deeplink  
Wel een beetje prima donna..denkt na een jaar in de PL (op de bank) dat hij een geschenk is voor elke nederlandse ploeg...Komt erg gefrustreerd over, is chagrijnig en gaat daar verkeerd mee om. Zie ook actie van gisteren. Gewoon hard werken en zorgen dat je je vorm weer te pakken krijgt....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Zie ik nog wel terug komen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
Zie ik nog wel terug komen.
van geil
 van geil - maandag 07 november 2016 - 19:08   quote  deeplink  
Zet Kuyt maar op rechts.
Lijkt me voor Kuyt ook beter te behappen.
MMM
 MMM - maandag 07 november 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 19:08 schreef van geil het volgende:
Zet Kuyt maar op rechts.
Lijkt me voor Kuyt ook beter te behappen.
Kan ook niet meer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 november 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 19:08 schreef van geil het volgende:
Zet Kuyt maar op rechts.
Lijkt me voor Kuyt ook beter te behappen.
Hij maakt geen wedstrijd meer vol onderhand.. misschien moet je daarom concluderen dat een plaats op de bank mee voor de hand ligt.
van geil
 van geil - maandag 07 november 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 20:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij maakt geen wedstrijd meer vol onderhand.. misschien moet je daarom concluderen dat een plaats op de bank mee voor de hand ligt.
Ik zie vooralsnog geen betere vervanger
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 november 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:36 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik zie vooralsnog geen betere vervanger
Dat een beetje het probleem inderdaad. Net als met Bilal. Eigenlijk wil je ze de bank zetten, maar een beter alternatief is er niet. Of althans niet in vorm.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Ander alternatief gaan zoeken in de winterstop.
van geil
 van geil - maandag 07 november 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 10:59 schreef van geil het volgende:
Hij valt me vies tegen
Voor Leon.
van geil
 van geil - maandag 07 november 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 19:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Deze ook.:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 november 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Toch denk ik dat hij met de tijd beter word...Maar ja dan hebben wij er niks meer aan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 november 2016 - 07:23   quote  deeplink  
Of wel. Watford zit toch niet op m te wachten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 november 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Dat is waar idd..Nou hopelijk krijg hij de flow te pakken
van geil
 van geil - dinsdag 08 november 2016 - 19:31   quote  deeplink  
Zolang Watford niet op hem zit te wachten, hoeven wij dat ook niet te doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 november 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Watford zat al niet op m te wachten toen ze m haalden, want ze haalden een buitenspeler terwijl ze nooit met buitenspelers spelen.
ar
 ar - dinsdag 08 november 2016 - 23:18   quote  deeplink  
Precies ja.
Lekker voor de heb.
Gewoon omdat het kan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Een van geeltje..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0626649