BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 maart 2017 - 19:35   quote  deeplink  
Maar dat kapsel he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 maart 2017 - 19:40   quote  deeplink  
Ik geloof dat Milo dat juist wel aantrekkelijk vind ;)
van geil
 van geil - woensdag 22 maart 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 19:23 schreef de bluffer het volgende:

[..]

nu op de dans vloer misschien wel
maar op het veld liever Steven
ik ken hem goed
Dwaze Deen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 maart 2017 - 21:39   quote  deeplink  
'k Ga dit keer aan de russisch roulette.
van geil
 van geil - woensdag 22 maart 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:
'k Ga dit keer aan de russisch roulette.
Een doorgewinterde Feyenoorder speelt dat met 3+ kogels ;)
VVout
 VVout - woensdag 22 maart 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 21:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Een doorgewinterde Feyenoorder speelt dat met 3+ kogels ;)
Waar kan ik inzetten op bed365?
van geil
 van geil - woensdag 22 maart 2017 - 21:46   quote  deeplink  
Haha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 maart 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Hoho, kan maar 1 keer dood.
Morgen weer een andere poging.
Milo
 Milo - woensdag 22 maart 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik geloof dat Milo dat juist wel aantrekkelijk vind ;)
Hahaha
Milo
 Milo - woensdag 22 maart 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Het is niet mijn type voetballer. Hij is voor mij door de mand gevallen in de eerste helft van Heerenveen. Hij kan alleen rechtsbuiten spelen.
ar
 ar - woensdag 22 maart 2017 - 22:45   quote  deeplink  
Ik vond hem wel beter dan afgelopen wedstrijden.
Pluspunt.
MMM
 MMM - donderdag 23 maart 2017 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 maart 2017 - 22:43 schreef Milo het volgende:
Het is niet mijn type voetballer. Hij is voor mij door de mand gevallen in de eerste helft van Heerenveen. Hij kan alleen rechtsbuiten spelen.
Dus? Prima toch. Links hebben we toch Elia en een echte rechtsbuiten is er verder niet. Prima dus.

Prima 2e helft en bij beide goals betrokken.
Milo
 Milo - vrijdag 24 maart 2017 - 06:17   quote  deeplink  
Pleurt die roze bril eens af....dwaas
JanM
 JanM - vrijdag 24 maart 2017 - 06:52   quote  deeplink  
Ik hoor niemand over dat briljante passje met buitenkantje rechts van Manu bij die eerste goal van de Eagles ...

Vind dat Berghuis (nog?) niet genoeg heeft laten zien om er 5 miljoen of meer voor te betalen. Voor minder dan 5 vind ik hem een serieuze optie, al blijf ik zelf voorstander van klassieke buitenspelers en vind ik het onbegrijpelijk dat hij niet op links kan/wil spelen!
MMM
 MMM - vrijdag 24 maart 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 06:17 schreef Milo het volgende:
Pleurt die roze bril eens af....dwaas
Is gewoon zo..

Wie dan op rechtsbuiten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 maart 2017 door MMM --
MMM
 MMM - vrijdag 24 maart 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 06:52 schreef JanM het volgende:
Ik hoor niemand over dat briljante passje met buitenkantje rechts van Manu bij die eerste goal van de Eagles ...

Vind dat Berghuis (nog?) niet genoeg heeft laten zien om er 5 miljoen of meer voor te betalen. Voor minder dan 5 vind ik hem een serieuze optie, al blijf ik zelf voorstander van klassieke buitenspelers en vind ik het onbegrijpelijk dat hij niet op links kan/wil spelen!
Dan kunnen we Elia ook weg doen. Die wilt niet op rechts.
MMM
 MMM - vrijdag 24 maart 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Ik vind in de huidige spelopvatting het prima dat Elia en Berghuis op de 'andere' flank staan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 24 maart 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 maart 2017 - 06:52 schreef JanM het volgende:
Ik hoor niemand over dat briljante passje met buitenkantje rechts van Manu bij die eerste goal van de Eagles ...

Vind dat Berghuis (nog?) niet genoeg heeft laten zien om er 5 miljoen of meer voor te betalen. Voor minder dan 5 vind ik hem een serieuze optie, al blijf ik zelf voorstander van klassieke buitenspelers en vind ik het onbegrijpelijk dat hij niet op links kan/wil spelen!
Boëtius speelde ook nooit op rechts, Schaken nooit op links en zo zijn er nog bergen buitenspelers die slechts aan één kant willen spelen of slechts aan één kant goed renderen. Bovendien..waarom zou je een speler aan de andere flank posteren als hij goed speelt op zijn huidige plek?

Ja, het is handig als spelers op meerdere plekken kunnen spelen, maar wanneer iemand de kwaliteiten heeft voor één specifieke positie is dat wat mij betreft net zo welkom. We kunnen geen 11 spelers als Kuyt hebben die op vrijwel elke positie kan spelen. En zelfs die rendeert op links veel minder dan op rechts of in het centrum. Ik snap het issue omtrent zijn positie niet zo. En klassieke buitenspelers? Allemaal leuk en aardig, hoor, maar de beste buitenspelers ter wereld staan vrijwel allemaal zo dat ze naar binnen kunnen trekken met hun goede been. Kijk maar naar onder andere C. Ronaldo, Bale, Robben, Ribèry, Neymar en Messi. Bovendien gaan een Elia en Berghuis ook nog wel buitenom hun man voorbij, dus in die zin zijn ze juist meer gevarieerd dan een klassieke buitenspeler.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 maart 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Berghuis: ''Feyenoord is op dit moment een warm bad''

ka4mdg.jpg

Steven Berghuis heeft niet de leukste dagen gehad bij het Nederlands Elftal. Aflopen weekend werd er kansloos verloren van Bulgarije. Gisteren verloor Oranje met 1-2 van Italië. ''Dit was een rotweek,'' zegt de aanvaller in gesprek met Metro.

Morgen meldt Berghuis zich weer op Varkenoord. ''Feyenoord is op dit moment een warm bad, we hebben een leuke groep. Natuurlijk zijn de resultaten van invloed op de gemoedstoestand binnen een team. Maar bij Feyenoord kennen we elkaar beter omdat je elkaar vaker ziet. Het is logisch dat je jezelf prettiger voelt in zo’n omgeving.''

Bij Oranje ging het natuurlijk ook over de titelstrijd in de eredivisie. ''Vooral bij de jongens die niet hebben gespeeld. Buiten de Ajacieden om merk ik dat veel jongens Feyenoord de titel gunnen. De spelers in het buitenland volgen nog altijd de Eredivisie en vinden het mooi voor het Nederlands voetbal dat Feyenoord het nu zo goed doet.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
Je had moeten gaan liggen vriend,en je met brancard van het veld moeten dragen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe snel dit in de doofpot word gestopt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Zit er nu al in Renato
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Ha ja zou me niet verbazen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 19:12   quote  deeplink  
Vond Berghuis altijd de mindere in de strijd,maar vandaag heeft hij als enige in iedergeval 1 jood pijn gedaan ...Ook al zat deze op de tribune
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Dat lachje van hem naar die joden toen ie behandeld werd was goud waard..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:
Dat lachje van hem naar die joden toen ie behandeld werd was goud waard..
Hahahaa ja dat vond ik ook.
Hij was niet onder de indruk leek wel...Heel goed,jammer dat we er niks voor kopen verders
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 22:10   quote  deeplink  
Eensert ..
Els
 Els - zondag 02 april 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaa ja dat vond ik ook.
Hij was niet onder de indruk leek wel...Heel goed,jammer dat we er niks voor kopen verders
Kuyt of Van Bronckhorst hadden de scheids erop moeten wijzen dat onze spelers bedreigd werden en dus niet veilig waren. Kwartiertje schorsen en het veld af.
Maar Ajax krijgt wel een strafje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 22:11 schreef Els het volgende:

[..]

Kuyt of Van Bronckhorst hadden de scheids erop moeten wijzen dat onze spelers bedreigd werden en dus niet veilig waren. Kwartiertje schorsen en het veld af.
Maar Ajax krijgt wel een strafje.
Ja zit wat in Els...
Verders is een strafje niks waard tenzij het punten mindering is.
Zou overigens wel passend zijn ,maar ja zou er ook een aanklager met een Feyenoordhart bestaan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 22:15   quote  deeplink  
Kan ik me bij de KVK inschrijven als aanklagert..(?)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Probeer het!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 april 2017 - 22:16   quote  deeplink  
✔️
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 22:32   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 april 2017 - 11:04   quote  deeplink  
Berghuis: ''Deze groep is positief moet ik zeggen''

2j1abg0.jpg

De nederlaag tegen Ajaks heeft er niet ingehakt bij Feyenoord volgens Steven Berghuis. "Dat leer je ook naarmate je langer voetbalt: dat er altijd weer een kans komt om het te herstellen en dat hebben we gedaan. Deze groep is positief moet ik zeggen. Natuurlijk krijg je een kleine tik met die eerste goal en Nicolai die er nog uitging, maar we hebben het snel opgepakt in positiviteit, want we staan er nog super voor."

Zelf was de vleugelaanvaller belangrijk in de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles met vele dreigende dribbels en twee assists. "Ik ben wel blij: lekker gespeeld en als team veel aan het aanvallen geweest. Dat wil je ook als aanvaller."

Nu staat de wedstrijd tegen Pec Zwolle zondag weer voor de deur en kunstgras ligt Feyenoord niet, volgens Fox Sports. "Ik weet niet of het ons niet ligt, want we hebben er wel onze wedstrijden op gewonnen, maar het is niet het lekkerste om op te voetballen."

Ten slotte krijgen de grasmeesters van de beste grasmat van, op z'n minst, Nederland een compliment van Berghuis. "Als je vanavond ook weer ziet hoe die bal gaat, hoe snel, met slidings heb je geen last, geen schaafwonden: het is ideaal."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 15:43   quote  deeplink  
Held..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 april 2017 - 15:48   quote  deeplink  
Gun hem een hattrick!
Els
 Els - zondag 09 april 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 15:48 schreef FR-Henk het volgende:
Gun hem een hattrick!
Ik gun mezelf een hattrick van Berghuis.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 april 2017 - 15:49   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 15:49 schreef Els het volgende:

[..]

Ik gun mezelf een hattrick van Berghuis.
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:
.
Ja schenkenveld is traag d:-)
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Grote held vandaag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 16:35   quote  deeplink  
De redder..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 april 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Net mooi interview met Berghuis bij Rijnmond.
Straalt overtuiging uit.
van geil
 van geil - zondag 09 april 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Speler van de week voor mij, gretig , slim ,voetbal.
En Goals natuurlijk.
MightyAce
 MightyAce - zondag 09 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
De enige die leek te beseffen dat we kampioen kunnen worden
van geil
 van geil - zondag 09 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 16:59 schreef MightyAce het volgende:
De enige die leek te beseffen dat we kampioen kunnen worden
Vond ik ook, vanaf minuut 1.
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Eens.
Speelde zeer gedreven
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
BERGHUIS: ‘HEBBEN ALLES NOG IN EIGEN HAND’

wbzzab.jpg

Dankzij twee doelpunten van Steven Berghuis redde Feyenoord zondag een punt in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle. Volgens de aanvaller maakte de ploeg het vooral zichzelf moeilijk in Zwolle.

Feyenoord liet zich in de openingsfase twee keer verrassen door de thuisploeg en keek daardoor snel tegen een 2-0 achterstand aan. ‘Je weet dat PEC met snel de diepte zoekt,’ vertelde Berghuis na afloop. ‘Dat we toch werden verrast, betekent dat we niet goed hebben verdedigd. De wil van onze kant was goed, we hielden Zwolle ook in de beginfase op hun helft, maar één diepe bal en het was direct raak.’

Feyenoord moest daardoor in de achtervolging, wat resulteerde in twee doelpunten van Berghuis. De aanvaller trok twee keer vanaf rechts naar binnen voordat hij raak schoot. ‘Dat ging vooral op gevoel,’ zei hij. ‘We probeerden het beste ervan te maken op dit kunstgras. De bal liep niet lekker, dat zorgde voor minder uitgespeelde kansen.’

Na het gelijkspel in Zwolle is de voorsprong op Ajaks geslonken naar een punt.
Desondanks ziet Berghuis de laatste weken van de competitie met vertrouwen tegemoet. ‘Het wordt spannend, maar ik heb er ook veel zin in. We voelen ons verantwoordelijk voor de club, voor de stad, voor de supporters en voor onszelf. Het zit goed in deze groep, we houden ons hoofd omhoog. We staan nog een punt voor en hebben het nog in eigen hand.’
MightyAce
 MightyAce - zondag 09 april 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:
BERGHUIS: ‘HEBBEN ALLES NOG IN EIGEN HAND’

[ afbeelding ]

Dankzij twee doelpunten van Steven Berghuis redde Feyenoord zondag een punt in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle. Volgens de aanvaller maakte de ploeg het vooral zichzelf moeilijk in Zwolle.

Feyenoord liet zich in de openingsfase twee keer verrassen door de thuisploeg en keek daardoor snel tegen een 2-0 achterstand aan. ‘Je weet dat PEC met snel de diepte zoekt,’ vertelde Berghuis na afloop. ‘Dat we toch werden verrast, betekent dat we niet goed hebben verdedigd. De wil van onze kant was goed, we hielden Zwolle ook in de beginfase op hun helft, maar één diepe bal en het was direct raak.’

Feyenoord moest daardoor in de achtervolging, wat resulteerde in twee doelpunten van Berghuis. De aanvaller trok twee keer vanaf rechts naar binnen voordat hij raak schoot. ‘Dat ging vooral op gevoel,’ zei hij. ‘We probeerden het beste ervan te maken op dit kunstgras. De bal liep niet lekker, dat zorgde voor minder uitgespeelde kansen.’

Na het gelijkspel in Zwolle is de voorsprong op Ajaks geslonken naar een punt.
Desondanks ziet Berghuis de laatste weken van de competitie met vertrouwen tegemoet. ‘Het wordt spannend, maar ik heb er ook veel zin in. We voelen ons verantwoordelijk voor de club, voor de stad, voor de supporters en voor onszelf. Het zit goed in deze groep, we houden ons hoofd omhoog. We staan nog een punt voor en hebben het nog in eigen hand.’
Er stonden er een paar met hun pielemuis in de hand in de eerste helft. Of bedoelt ie dat niet?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 april 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Die laatste alinea. Wel mooi gesproken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0231990