BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 09:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Zo makkelijk is dat niet.
Bij dat soort gedrag kan je ook gewoon nog 2 contract jaren op de tribune plaats nemen.
Nederlands elftal kan je dan vergeten.
En wat heb je dan?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 09:46   quote  deeplink  
Bedragen van 30M worden hier op het forum genoemd voor Berghuis...15M is max en dan zit ik nog aan de hoge kant denk ik. Natuurlijk zou ik ook graag 100M voor hem vangen.....Daarnaast moeten we hem niet groter maken dan hij is. Doet het goed bij Feijenoord, maar zit op de bank bij NL-elftal en heeft gefaald in PL.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 mei 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 09:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Zo makkelijk is dat niet.
Bij dat soort gedrag kan je ook gewoon nog 2 contract jaren op de tribune plaats nemen.
Nederlands elftal kan je dan vergeten.
En wat wordt een club er beter van?
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 11:03   quote  deeplink  
Niet alleen verliezers, maar je stopt in ieder geval die Aldi prijzen.
Voor die paar miljoen winst, wie wil je daarvoor halen dan?
Dus je stelt nu eigenlijk dat iedere goede speler in de toekomst, zomaar eventjes voor een hondenfooi naar psv of ajax kan gaan.
En dan moeten we ook nog oppassen omdat spelers anders gaan irriteren oehhhhh.
Wat een angst zeg.

Over een paar weken gaan we proberen Europees te spelen, als we ons niet plaatsen is het weer janken.
Hou toch op met je 12 miljoen.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 30 mei 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 09:29 schreef FR-Henk het volgende:
Enig realisme mag hier wel. Overvragen naar clubs kan ook opstand bij de speler zelf opwerpen. En zeker een Berghuis zal dan amok maken. En gelijk krijgen.
Als hij naar de (k)neuzen gaat, moet hij max opbrengen.
Zou smerig zijn als hij als Feyenoorder dan dwars gaat liggen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 mei 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 11:03 schreef R()b het volgende:
Niet alleen verliezers, maar je stopt in ieder geval die Aldi prijzen.
Voor die paar miljoen winst, wie wil je daarvoor halen dan?
Dus je stelt nu eigenlijk dat iedere goede speler in de toekomst, zomaar eventjes voor een hondenfooi naar psv of ajax kan gaan.
En dan moeten we ook nog oppassen omdat spelers anders gaan irriteren oehhhhh.
Wat een angst zeg.

Over een paar weken gaan we proberen Europees te spelen, als we ons niet plaatsen is het weer janken.
Hou toch op met je 12 miljoen.
Heeft geen reet te maken met angst.
Heeft met marktconform denken te maken, met realisme en dito afspraken, veelal in contracten opgenomen.
Maar goed, van mij mag je luchfietsen.
MMM
 MMM - donderdag 30 mei 2019 - 13:09   quote  deeplink  
15 is een fooi
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Wordt het PSV ?
https://www.ad.nl/transfer-talk/contact-tussen-berghuis-en-psv-over-mogelijke-overstap-naar-eindhoven~a303446d/
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft geen reet te maken met angst.
Heeft met marktconform denken te maken, met realisme en dito afspraken, veelal in contracten opgenomen.
Maar goed, van mij mag je luchfietsen.
Vooral niet doorbreken dat patroon.
Volgend seizoen weer genoeg berichten te maken voor je.
Afvragen waarom wij toch altijd achter de feiten aanlopen.
Milo
 Milo - donderdag 30 mei 2019 - 14:13   quote  deeplink  
Voor Nicolai vroeg v Geel ook 25 miljoen. Ik vond dat ook terecht op dat moment. Dat new castle united dat niet wilde betalen was ook niet ons probleem. We moeten ook gewoon meer eisen. Het gelul dat we niet in die positie zitten is bullshit. Berghuis is 27 jaar en is nu op zijn top de aankomende 3 jaar. Ik zeg ook gewoon 25 miljoen. Krijgen we er 18 heb je een prachtige deal. Vilhena weg voor 7 miljoen. Tapia weg voor 4 miljoen. Nieuwkoop weg voor een miljoen heb je toch in 1x 30 miljoen te pakken.
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 30 mei 2019 - 14:34   quote  deeplink  
Nu ook 25 vragen! Is een concurrent en de beste speler die wij hebben.. vanaf 20 pas gaan nadeken, de rest kan je weglachen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 mei 2019 - 15:05   quote  deeplink  
Wat Psv verkoopt is niet beter dan Berghuis,er hangt alleen wel meer restwaarde aan .
Idd 20 miljoen en niet minder .
Maar zal wel weer niet gebeuren.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 16:24   quote  deeplink  
Berghuis onderhandelt met PSV volgens berichten, dan zijn de clubs er dus uit.
VVout
 VVout - donderdag 30 mei 2019 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 09:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Zo makkelijk is dat niet.
Bij dat soort gedrag kan je ook gewoon nog 2 contract jaren op de tribune plaats nemen.
Nederlands elftal kan je dan vergeten.
Precies en aansluitend een fatsoenlijk contract verkrijgen ook, gewoon wat stugger opstellen en iets afdwingen.
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 30 mei 2019 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 16:24 schreef van geil het volgende:
Berghuis onderhandelt met PSV volgens berichten, dan zijn de clubs er dus uit.
Zo zou het moeten gaan, maar tegenwoordig praten eerst de speler en nieuwe club, clandestien welteverstaan, want als ze er niet uitkomen dan hoeven beiden clubs niet om de tafel.
VVout
 VVout - donderdag 30 mei 2019 - 17:04   quote  deeplink  
Kip en het ei.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 17:08   quote  deeplink  
Als het maar geen appel en een ei wordt.
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 17:22   quote  deeplink  
Pijnlijk dit, heeft nog een contract voor 2 jaar, is zo'n beetje onze beste speler.
Als we die verkopen aan Ajax of PSV is onze teloorgang als topclub wel compleet wat mij betreft. Dan gooit de leiding van de club het bijltje er wel echt bij neer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 mei 2019 - 17:37   quote  deeplink  
Ik zie m graag vertrekken ,maar wel voor de juiste prijs.
MMM
 MMM - donderdag 30 mei 2019 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 17:22 schreef moa het volgende:
Pijnlijk dit, heeft nog een contract voor 2 jaar, is zo'n beetje onze beste speler.
Als we die verkopen aan Ajax of PSV is onze teloorgang als topclub wel compleet wat mij betreft. Dan gooit de leiding van de club het bijltje er wel echt bij neer.
Precies dit.
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Mooi Berghuis weg was geen makkelijke jongen. Speelt naar binnen waardoor Jorgensen geen bruikbare voorzetten krijgt. Larsson naar rechts en een linksbuiten halen met een goede voorzet. Van het overige geld een linker centrale snelle verdediger halen en per saldo word je er beter van. In de jeugd loopt ook een buitenspeler die er 27 in het mandje heeft liggen. Afgeopen twee jaar leek het wel de van Persie Berghuis show.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door Positivo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 mei 2019 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 17:57 schreef Positivo het volgende:
Mooi Berghuis weg was geen makkelijke jongen. Speelt naar binnen waardoor Jorgensen geen bruikbare voorzetten krijgt. Larsson naar rechts en een linksbuiten halen met een goede voorzet. Van het overige geld een linker centrale snelle verdediger halen en per saldo word je er beter van. In de jeugd loopt ook een buitenspeler die er 27 in het mandje heeft liggen. Afgeopen twee jaar leek het wel de van Persie Berghuis show.
Dit dus.....
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 17:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zie m graag vertrekken ,maar wel voor de juiste prijs.
En naar de juiste club, PSV en Ajax mogen geen optie zijn.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 19:34   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=22277&abbr=feyenoordpings
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 18:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit dus.....
Wat dus.... Berghuis maakt je geen kampioen een team wel kijk naar Kuyt. Jorgensen, Kokcu, met twee buitenspelers op de juiste plek staan garant voor goals. Huilen over Berghuis als 15 miljoen kunt vangen nou ik niet.
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 20:19 schreef Positivo het volgende:

[..]

Wat dus.... Berghuis maakt je geen kampioen een team wel kijk naar Kuyt. Jorgensen, Kokcu, met twee buitenspelers op de juiste plek staan garant voor goals. Huilen over Berghuis als je 15 miljoen of meer kunt vangen nou ik niet.
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 20:38   quote  deeplink  
Waarom quote je zonder tekst.....
Huilen over Berghuis is niet het probleem, vergeet die hele kut Berghuis als naam.
Fucking hell zeg, het gaat om het feit je eigen BESTE spelers te verkopen, aan een team waar je verdomme aan wilt haken en in de toekomst wilt inhalen voor een HONDENFOOI.
Daarom moet er toch ook een nieuw stadion komen??
Nee lekker met Sheraldo Becker de oorlog in pffffff, Schaken en Slory materiaal.

Kokcu ook maar voor 2 miljoen naar psv dan?
Gezien de richtlijnen die supporters ineens hebben...
'Marktconform denken, realisme en dito afspraken' las ik ergens.
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 20:19 schreef Positivo het volgende:

[..]

Wat dus.... Berghuis maakt je geen kampioen een team wel kijk naar Kuyt. Jorgensen, Kokcu, met twee buitenspelers op de juiste plek staan garant voor goals. Huilen over Berghuis als 15 miljoen kunt vangen nou ik niet.
Wat Rob zegt, het gaat niet om Berghuis, het gaat er om dat je niet je beste spelers moet verkopen aan je directe concurrenten.

Als je je status als subtop club definitief wilt maken moet je je beste spelers verkopen aan Ajax en PSV. Dan geef je een heel duidelijk signaal af dat we die concurrentie niet meer aangaan en dat we die ambitie niet meer hebben.
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 21:12   quote  deeplink  
Over mijn lijk :)
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 21:11 schreef moa het volgende:

[..]

Wat Rob zegt, het gaat niet om Berghuis, het gaat er om dat je niet je beste spelers moet verkopen aan je directe concurrenten.

Als je je status als subtop club definitief wilt maken moet je je beste spelers verkopen aan Ajax en PSV. Dan geef je een heel duidelijk signaal af dat we die concurrentie niet meer aangaan en dat we die ambitie niet meer hebben.
Dat begrijp ik maar welke andere club in het buitenland wil zoveel geld voor een speler die al een keer mislukt is bij Watford en 27 jaar is neerleggen helemaal niemand. Berghuis naar PSV en wij versterken ons prima deal voor beide. Signaal fucking Hell allemaal emotie gelul een goede deal is een goede deal. Ben een bloed fanatieke Feyenoorder maar ik zie het probleem niet als wij er twee jonge toppers voor terug halen.
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 21:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar welke andere club in het buitenland wil zoveel geld voor een speler die al een keer mislukt is bij Watford en 27 jaar is neerleggen helemaal niemand. Berghuis naar PSV en wij versterken ons prima deal voor beide. Signaal fucking Hell allemaal emotie gelul een goede deal is een goede deal. Ben een bloed fanatieke Feyenoorder maar ik zie het probleem niet als wij er twee jonge toppers voor terug halen.
Dan desnoods maar wat minder geld, je moet het principieel niet willen je beste speler te verkopen aan een concurrent. Als ze nou echt 30 miljoen betalen kan je over je principes heen stappen, maar voor de bedragen die ik lees (meer dan 10, of 12 of 15) kunnen we hem in het buitenland ook wel kwijt. En anders gewoon houden.
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 21:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar welke andere club in het buitenland wil zoveel geld voor een speler die al een keer mislukt is bij Watford en 27 jaar is neerleggen helemaal niemand. Berghuis naar PSV en wij versterken ons prima deal voor beide. Signaal fucking Hell allemaal emotie gelul een goede deal is een goede deal. Ben een bloed fanatieke Feyenoorder maar ik zie het probleem niet als wij er twee jonge toppers voor terug halen.
Hier ook gewoon een supporter die het beste met zijn club wil hoor.
Geen emotie gelul, alhoewel voetbal emotie is volgens mij.
Het ging over 10 a 12 miljoen en niet over 20 of 25 miljoen.
Joh ik kan het wel 80 keer uitleggen maar als je mijn verhaal niet snapt...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 21:47   quote  deeplink  
l weg?
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Ik snap je verhaal echt wel en het doet mij ook pijn. Maar de speler wil zelf en wij hebben het geld nodig er is geen keuze. Dan zeg ik haal voor 15 miljoen naast ST Juste een talentvolle verdediger van 7 miljoen die in waarde kan stijgen. Haal een talentvolle rechtsbuiten van 7 a 8 miljoen die in waarde kan stijgen met Kokcu en andere komt er kapitaal op hee veld. Alleen dan ga je weer meedoen en hoef je straks niet meer te verlopen. Haps, St Juste, Jorgensen met bruikbare voorzetten. Larsson die hopelijk opbloeit kunnen ook geld gaan opleveren ze hebben ff een kitseixoen gehad aan Stam om een geheel te smeden.
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 21:55 schreef Positivo het volgende:
Ik snap je verhaal echt wel en het doet mij ook pijn. Maar de speler wil zelf en wij hebben het geld nodig er is geen keuze. Dan zeg ik haal voor 15 miljoen naast St Juste een talentvolle verdediger van 7 miljoen die in waarde kan stijgen. Haal een talentvolle rechtsbuiten van 7 a 8 miljoen die in waarde kan stijgen met Kokcu en andere jeugd komt er kapitaal op het veld. Alleen dan ga je weer meedoen en hoef je straks niet meer te verlopen. Haps, St Juste, Jorgensen met bruikbare voorzetten. Larsson die hopelijk opbloeit kunnen ook geld gaan opleveren. Ze hebben ff een kutseizoen gehad aan Stam om een geheel te smeden.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2019 door Positivo --
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 20:38 schreef R()b het volgende:
Waarom quote je zonder tekst.....
Huilen over Berghuis is niet het probleem, vergeet die hele kut Berghuis als naam.
Fucking hell zeg, het gaat om het feit je eigen BESTE spelers te verkopen, aan een team waar je verdomme aan wilt haken en in de toekomst wilt inhalen voor een HONDENFOOI.
Daarom moet er toch ook een nieuw stadion komen??
Nee lekker met Sheraldo Becker de oorlog in pffffff, Schaken en Slory materiaal.

Kokcu ook maar voor 2 miljoen naar psv dan?
Gezien de richtlijnen die supporters ineens hebben...
'Marktconform denken, realisme en dito afspraken' las ik ergens.
Het zit diep geworteld .
Positivo
 Positivo - donderdag 30 mei 2019 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 22:04 schreef van geil het volgende:

[..]

Het zit diep geworteld .
Kortzichtigheid ook 1 Berghuis weg twee toppers terug hondenfooi tja dan ken je de markt niet. We hebben met Jorgensen weer gezien waar dat toe kan leiden.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Ik reageer helemaal niet op jou.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:15   quote  deeplink  
Als er nu een voorstander was voor de verkoop van Jorgensen , dan was ik het wel.
van geil
 van geil - donderdag 30 mei 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Maar de marktwaarde van Berghuis is hoger, ruim zelfs.
Dus R()B heeft gewoon een punt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 mei 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 18:30 schreef moa het volgende:

[..]

En naar de juiste club, PSV en Ajax mogen geen optie zijn.
Als zijn hart daar ligt ,liever gisteren dan vandaag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 mei 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Exact, maar wel voor de hoofdprijs
R()b
 R()b - donderdag 30 mei 2019 - 23:32   quote  deeplink  
Ik heb geen spraak knop helaas, dus soms komt het in getypt verhaal een beetje bot en kut over.
Is overigens niet de bedoeling sorry daarvoor.
Het enige punt wat ik wil maken is dit;

'ajax interesse in Bergwijn'

Reactie psv: 'Wij verkopen niet aan ajax'

Media: Bergwijn contact gehad, huis gekocht in amsterdam geroddel geroddel...

Psv: Wij willen verkopen met een ajax taks, 35 á 40 miljoen.

Nou gaat ajax misschien geen 40 miljoen neertikken, maar het punt is gewoon gelijk gemaakt.
Wil je kopen? Dan betaal je!
Transferwaarde van Bergwijn is door dat hele praatje al 5 miljoen internationaal gestegen.
En nee ik zeg niet dat wij 40 miljoen voor Berghuis moeten krijgen.
Alleen dat wij ons niet moeten laten aftroeven door media gelul, 12 miljoen totaal uit de lucht gegrepen kameraden, op een site waar je al helemaal je vraagtekens bij kan zetten.
Noem het emotioneel, noem het calimero het is prima.
Iedereen wil goed geld voor zijn beste speler!!
VVout
 VVout - donderdag 30 mei 2019 - 23:37   quote  deeplink  
Vraag is of deze speler goed in de groep legt en daarmee een elftal complementeert. Ik denk dus van niet en als individualist niet goed genoeg om dit voor lief te nemen. Gewoon aftikken dus en dit in spelers steken die de groep als geheel sterker maken.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 mei 2019 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 23:32 schreef R()b het volgende:
Ik heb geen spraak knop helaas, dus soms komt het in getypt verhaal een beetje bot en kut over.
Is overigens niet de bedoeling sorry daarvoor.
Het enige punt wat ik wil maken is dit;

'ajax interesse in Bergwijn'

Reactie psv: 'Wij verkopen niet aan ajax'

Media: Bergwijn contact gehad, huis gekocht in amsterdam geroddel geroddel...

Psv: Wij willen verkopen met een ajax taks, 35 á 40 miljoen.

Nou gaat ajax misschien geen 40 miljoen neertikken, maar het punt is gewoon gelijk gemaakt.
Wil je kopen? Dan betaal je!
Transferwaarde van Bergwijn is door dat hele praatje al 5 miljoen internationaal gestegen.
En nee ik zeg niet dat wij 40 miljoen voor Berghuis moeten krijgen.
Alleen dat wij ons niet moeten laten aftroeven door media gelul, 12 miljoen totaal uit de lucht gegrepen kameraden, op een site waar je al helemaal je vraagtekens bij kan zetten.
Noem het emotioneel, noem het calimero het is prima.
Iedereen wil goed geld voor zijn beste speler!!
EErst maar eens kijken of en hoeveel 020 voor bergwijn gaat neertikken....
moa
 moa - donderdag 30 mei 2019 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 23:38 schreef CobusIII het volgende:

[..]

EErst maar eens kijken of en hoeveel 020 voor bergwijn gaat neertikken....
Bergwijn gaat sowieso wel weg, is het niet naar Ajax dan gaat hij wel voor veel geld naar Engeland.
ras
 ras - vrijdag 31 mei 2019 - 00:10   quote  deeplink  
Kom op zeg Steven, als je Feyenoord respecteert, of dan blijf je maar je gaat dan toch niet naar Ajax of PSV, ga dan liever naar een buitenlandse club en maak die stap dan nu want die kans komt anders niet meer. Je geeft Feyenoord dan ook een goede transfersom en je voorkomt hiermee een striemend fluitconcert en antipathie als je bij PSV of Ajax speelt, want dan ben je weer een overloper, dus beter Steven als je geen toekomst meer ziet bij Feyenoord, doe een poging bij een buitenlandse club en niet Ajax of PSV.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 mei 2019 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 20:38 schreef R()b het volgende:
Waarom quote je zonder tekst.....
Huilen over Berghuis is niet het probleem, vergeet die hele kut Berghuis als naam.
Fucking hell zeg, het gaat om het feit je eigen BESTE spelers te verkopen, aan een team waar je verdomme aan wilt haken en in de toekomst wilt inhalen voor een HONDENFOOI.
Daarom moet er toch ook een nieuw stadion komen??
Nee lekker met Sheraldo Becker de oorlog in pffffff, Schaken en Slory materiaal.

Kokcu ook maar voor 2 miljoen naar psv dan?
Gezien de richtlijnen die supporters ineens hebben...
'Marktconform denken, realisme en dito afspraken' las ik ergens.
Heeft niets met richtlijnen van supporters te maken.
Dit is wat in onderhandeling vaak ook in contracten wordt vastgelegd.
Supporters willen natuurlijk ook meer binnen sleuren.
Even dingen blijven scheiden, hè.
R()b
 R()b - vrijdag 31 mei 2019 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2019 - 00:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft niets met richtlijnen van supporters te maken.
Dit is wat in onderhandeling vaak ook in contracten wordt vastgelegd.
Supporters willen natuurlijk ook meer binnen sleuren.
Even dingen blijven scheiden, hè.
Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat Berghuis onder die voorwaarden is gehaald.
En mocht dat al zo zijn, dan is het toch tijd dat te doorbreken.
Wij laten iedereen maar gaan onder het mom, goed gedaan jochie, lekker heerlijk, ga maar transfervrij of ga maar voor een klein bedrag.
Wij horen een bedrag en iedereen volgt, maar niemand denkt even wat verder na.
De beste spelers bij je club, verkoop je aan het buitenland.
Of was jij er zo blij mee dat Gullit naar psv ging, zeg eerlijk?
Andere grootheid dat besef ik, maar komt op het zelfde neer.

Meer binnen sleuren is logisch, Berghuis daar kan je gewoon een prijs op plakken van 25 miljoen, de psv taks is dat.
Dus conclusie tussen de 20 en 25 vindt ik een goed bedrag.
Daar koop je geen 2 maar 4 toppers voor.
Neemt niet weg dat ik nog steeds van mening ben, dat je je beste spelers aan het buitenland verkoopt.
Positivo
 Positivo - vrijdag 31 mei 2019 - 05:50   quote  deeplink  
Maak je de concurrent sterker met Berghuis? Ze verliezen Lozano en Bergwijn. Die neuzen had ik niet getrokken maar PSV ach voor 15 miljoen kassa. Weet uit goed ingevoerde bronnen dat Berghuis de sfeer in de selectie verziekte op het veld ook domme kaarten dus opgeruimd staat netjes. Het nieuwe Feyenoord moet een collectief worden gebaseerd op de tandem Kokcu en Jorgensen gewoon een hele goede spits mits hij bruikbare ballen van de vleugels krijgt. Als we nu nog Tapia, Vermeer, vd Heijden, Nieuwkoop kunnen slijten voor 6 miljoen kunnen we 20 miljoen investeren en de jeugd doorschuiven. Gewoon een goede linksbuiten halen snel met een voorzet voor 8 miljoen. Een sterke linkercentrale verdediger voor 7 a 8 miljoen. Daarnaast een rechtsback van een miljoen of vier en wij zijn veel sterker dan verleden jaar. Kappen met dat multifunctionele stadion er wonen alleen maar Erdoturken of Crimimocros wie wil er wonen of een winkel exploiteren. Knap de Kuip op voor 100 a 150 miljoen met de voorwaarde dat Feyenoord eigenaar wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2019 door Positivo --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0715651