BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jodocus
 jodocus - dinsdag 26 juli 2016 - 22:40   quote  deeplink  
en wel snel een beetje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:41   quote  deeplink  
Pfffffff kan gewoon in het geruchtentopic. En dan nog, wat moet je met Haller????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 juli 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfffffff kan gewoon in het geruchtentopic. En dan nog, wat moet je met Haller????
Ja dat vraag ik me ook af....zelfde geld voor Ziyech
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af....zelfde geld voor Ziyech
Nog zo iemand inderdaad. Daarnaast denkt iedereen nu weer dat Ajax even 10 miljoen gaat betalen voor een speler, enkel en alleen omdat Milik ze ruim 20 miljoen gaat opleveren.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 juli 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfffffff kan gewoon in het geruchtentopic. En dan nog, wat moet je met Haller????
Kan alleen maar gruwelijk meevallen. Maar ik verwacht niet dat hij de concurrentie met Dolberg aan moet gaan voor meer dan 5 miljoen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Ziyech en Haller prima aankopen hoor ik had dit topic kunnen maken! :-)
Ziyech 100% aanwinst Haller kan nog groeien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 juli 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 23:03 schreef Hummel10 het volgende:
Ziyech en Haller prima aankopen hoor ik had dit topic kunnen maken! :-)
Ziyech 100% aanwinst Haller kan nog groeien.
Hou toch eens op over die Ziyech.....speelt straks africa cup en is bovendien een Marokkaan die aarden niet bij Ajax.
Als Ajax daar 10 miljoen voor betaald verklaar ik ze voor gek
schapio
 schapio - dinsdag 26 juli 2016 - 23:26   quote  deeplink  
als je zoveel voor milik krijgt moeten ze meteen proberen mario gomez te halen, dan maar een flink tekengeld geven en over het salaris plafond heen. ervaring en een geweldige spits. misschien van de rest nog traore halen
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juli 2016 - 10:09   quote  deeplink  
Weet je wat, laten we Messi kopen. Misschien meteen Bale erbij doen, dan komen we wel door de voorronde heen.... omg
Wat een gezeik steeds over dezelfde veel te goed ingeschaalde voetballers.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:10   quote  deeplink  
En dan met 4 spitsen aan het seizoen beginnen?
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog zo iemand inderdaad. Daarnaast denkt iedereen nu weer dat Ajax even 10 miljoen gaat betalen voor een speler, enkel en alleen omdat Milik ze ruim 20 miljoen gaat opleveren.
rond de 30 naar het schijnt, die clausule zou maar 10% zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hou toch eens op over die Ziyech.....speelt straks africa cup en is bovendien een Marokkaan die aarden niet bij Ajax.
Als Ajax daar 10 miljoen voor betaald verklaar ik ze voor gek
Nou en? Je hebt toch een brede selectie? Africa cup is ook niet elk seizoen toch?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog zo iemand inderdaad. Daarnaast denkt iedereen nu weer dat Ajax even 10 miljoen gaat betalen voor een speler, enkel en alleen omdat Milik ze ruim 20 miljoen gaat opleveren.
Nee Ajax moet lekker zo klein blijven denken en alles op de bank blijven zetten.. Millik zou toch ook blijven? Alleen naar je supporters ben je verplicht om dit vertrek goed op te vangen. Geld blijft op de bank en de selectie ondermaats lijkt mij een prima beleid als je denkt als een bedrijf. Bij een voetbalclub hoort je vermogen op het veld te staan. Punt.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee Ajax moet lekker zo klein blijven denken en alles op de bank blijven zetten.. Millik zou toch ook blijven? Alleen naar je supporters ben je verplicht om dit vertrek goed op te vangen. Geld blijft op de bank en de selectie ondermaats lijkt mij een prima beleid als je denkt als een bedrijf. Bij een voetbalclub hoort je vermogen op het veld te staan. Punt.
Goed opvangen is wat anders dan 20 miljoen moeten uitgeven aan een speler..

Het vermogen dat beschikbaar is zonder in het rood te komen moet op het veld staan. En dat staat het ook.. Want als Ajax weer de CL niet haalt, is de kans groot dat we rode cijfers gaan schrijven..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 27 juli 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Lijkt mij misschien wel een goed idee, om Haller naar De Arena te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Onze Ajax --
3sterren
 3sterren - woensdag 27 juli 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hou toch eens op over die Ziyech.....speelt straks africa cup en is bovendien een Marokkaan die aarden niet bij Ajax.
Als Ajax daar 10 miljoen voor betaald verklaar ik ze voor gek
Onder racisten als de boer niet nee maar die is nu weg 10 klassen beter dan klaassen!
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 11:54 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Onder racisten als de boer niet nee maar die is nu weg 10 klassen beter dan klaassen!
Hoezo racist? Volgens mij spelen en speelden er aardig wat buitenlanders onder de Boer..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 11:49 schreef Onze Ajax het volgende:
Lijkt mij misschien wel een goed idee, om Haller naar De Arena te halen.
Wat is er dan zo goed aan Haller dat jij dat een goed idee vind?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]
Want als Ajax weer de CL niet haalt, is de kans groot dat we rode cijfers gaan schrijven..
Volgens mij is het beleid er op gericht dat Ajax quiet draait zonder verkoop van spelers en zonder CL inkomsten.

Dus waar basseer je op dat de kans groot is dat we rode cijfers gaan schrijven?
Brandje
 Brandje - woensdag 27 juli 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 11:49 schreef Onze Ajax het volgende:
Lijkt mij misschien wel een goed idee, om Haller naar De Arena te halen.
Haller is best een goede spits maar zie jij hem 90 minuten lang druk zetten en constant door lopen op de keeper. Ik niet! Janssen was wat dat betreft de ideale spits voor het systeem van Bosz geweest
Brandje
 Brandje - woensdag 27 juli 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed opvangen is wat anders dan 20 miljoen moeten uitgeven aan een speler..

Het vermogen dat beschikbaar is zonder in het rood te komen moet op het veld staan. En dat staat het ook.. Want als Ajax weer de CL niet haalt, is de kans groot dat we rode cijfers gaan schrijven..
Klopt maar als je geen twee goede spelers haalt is de kans op de titel een stuk kleiner met als gevolg weer voorronde CL.
Ik vind dat Ajax nu van 28 miljoen die over blijft best 15 tot 17 miljoen mag gaan uitgeven en nee garantie heb je nooit.
p111
 p111 - woensdag 27 juli 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Met cassiera en Dolberg heb je al 2 goede spitsen,een jaar een wat oudere goede spits kan ik mee leven maar buiten Huntelaar zou ik het niet zo snel weten,en Ziyech ja een goede voetballer maar we hebben al 80 middenvelders brengt alleen maar onrust.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij is het beleid er op gericht dat Ajax quiet draait zonder verkoop van spelers en zonder CL inkomsten.

Dus waar basseer je op dat de kans groot is dat we rode cijfers gaan schrijven?
Ajax heeft ook aangegeven dat dit beleid het doel is, maar dat nog niet bereikt is, daarop is dat gebasseerd..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 12:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar als je geen twee goede spelers haalt is de kans op de titel een stuk kleiner met als gevolg weer voorronde CL.
Ik vind dat Ajax nu van 28 miljoen die over blijft best 15 tot 17 miljoen mag gaan uitgeven en nee garantie heb je nooit.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, er moet ook wat voor terug komen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 27 juli 2016 - 13:28   quote  deeplink  
Ik denk dat Hallar zich bij Ajax nog beter kan ontwikkelen als bij Utrecht.
Dat hadden we ook met Millik.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 27 juli 2016 - 13:31   quote  deeplink  
In de media wordt nu gespeculeerd dat Cillissen toch nog voor een eventuele vertrek staat.
Hij heeft nog 2 jaar te gaan bij Ajax.

Wie zien jullie als de absolute favoriete opvolger van Cillissen ?
Kbomsa
 Kbomsa - woensdag 27 juli 2016 - 13:48   quote  deeplink  
Aangezien Huntelaar 't niet wordt en we toch een sterke, ervaren, meevoetballende en scorende spits zullen moeten hebben, waarom niet even buiten te box: Robin van Persie.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed opvangen is wat anders dan 20 miljoen moeten uitgeven aan een speler..

Het vermogen dat beschikbaar is zonder in het rood te komen moet op het veld staan. En dat staat het ook.. Want als Ajax weer de CL niet haalt, is de kans groot dat we rode cijfers gaan schrijven..
20 miljoen voor een speler wordt volgens mij nergens gevraagd?? Dat snap ik ook wel dat ze dat nooit doen..

Ajax heeft echt niet al zijn vermogen op het veld staan voor heen werd gepraat over "100 miljoen" die is nog niet op hoor.
Klein risico kun je nu met de centen van Millik dus best nemen aangezien dit een potje is wat pure winst is. De tegoeden die ze door deze transfer besparen zorgen ervoor dat je komende seizoenen ook niet rood hoef te schrijven.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:48 schreef Kbomsa het volgende:
Aangezien Huntelaar 't niet wordt en we toch een sterke, ervaren, meevoetballende en scorende spits zullen moeten hebben, waarom niet even buiten te box: Robin van Persie.
Om meerdere redenen denk ik dat die niet gaat komen. Financieel moet het nu wel te doen zijn maar denk niet dat hij een warm gevoel heeft bij Ajax.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 13:57   quote  deeplink  
Ziyech: ja graag, die gaat pertinent iets toevoegen.
Haller: nee, dank je, een matige spits.
Kbomsa
 Kbomsa - woensdag 27 juli 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Om meerdere redenen denk ik dat die niet gaat komen. Financieel moet het nu wel te doen zijn maar denk niet dat hij een warm gevoel heeft bij Ajax.
Betwijfel ik ook. Maar zou het een goede Ajax spits (kunnen) zijn? Kwalitatief gezien, maar ook qua leeftijd?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft ook aangegeven dat dit beleid het doel is, maar dat nog niet bereikt is, daarop is dat gebasseerd..
Dat zullen we wel zien als Ajax in oktober de jaarcijfers bekend maakt.

In februari bij bekend maken van half jaar cijfers hadden ze het over een verwachting van dat ze een verlies zouden maken. De begroting is gebasseerd op EL deelname en daarin ook overwinteren. Die doelstelling is reëel, maar is niet gehaald. Plus de verwachting dat ze een kampioens premie moesten uitkeren, wat ook niet hoefde. Benieuwd naar het eind resultaat van Vorig jaar.

Als je naar de half jaar cijfers kijkt, dan hebben ze het doel al bijna bereikt. Geen grote transfers, geen CL deelname. Sponsorinkomsten met 34% gestegen en seizoenskaarten met 9% gedaald. Opening van Ajax School. Toch een winst van 2 miljoen.

Nogmaals ik ben benieuwd naar de cijfers.

Overigens investeert Ajax enorm veel geld in de ArenA,
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

20 miljoen voor een speler wordt volgens mij nergens gevraagd?? Dat snap ik ook wel dat ze dat nooit doen..

Ajax heeft echt niet al zijn vermogen op het veld staan voor heen werd gepraat over "100 miljoen" die is nog niet op hoor.
Klein risico kun je nu met de centen van Millik dus best nemen aangezien dit een potje is wat pure winst is. De tegoeden die ze door deze transfer besparen zorgen ervoor dat je komende seizoenen ook niet rood hoef te schrijven.
Die 100 miljoen, daarvan is 80 miljoen operationeel en voor die 80 miljoen is al een bestemming voor namelijk:

http://www.parool.nl/sport/hypermodern-ajax-city-moet-de-toekomst-vervangen~a4010268/

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/606650/arena-wordt-voor-50-miljoen-euro-verbouwd-het-gaat-lijken-op-de-allianz-arena-.html

De kans is heel klein dat Ajax het geld van Milik in de selectie gaat investeren.
Omdat Ajax nog meer geld nodig heeft voor deze projecten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

20 miljoen voor een speler wordt volgens mij nergens gevraagd?? Dat snap ik ook wel dat ze dat nooit doen..

Ajax heeft echt niet al zijn vermogen op het veld staan voor heen werd gepraat over "100 miljoen" die is nog niet op hoor.
Klein risico kun je nu met de centen van Millik dus best nemen aangezien dit een potje is wat pure winst is. De tegoeden die ze door deze transfer besparen zorgen ervoor dat je komende seizoenen ook niet rood hoef te schrijven.
Ook dit potje is geen pure winst, hij heeft gewoon geld gekost, en Ajax heeft transfers nodig of CL voetbal wil het zwarte cijfers schrijven..

En natuurlijk moet er een adequate vervanger gehaald worden. Al is dat met Cassierra eigenlijk al gedaan.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 14:18 schreef Kbomsa het volgende:

[..]

Betwijfel ik ook. Maar zou het een goede Ajax spits (kunnen) zijn? Kwalitatief gezien, maar ook qua leeftijd?
Nee en Nee.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die 100 miljoen, daarvan is 80 miljoen operationeel en voor die 80 miljoen is al een bestemming voor namelijk:

http://www.parool.nl/sport/hypermodern-ajax-city-moet-de-toekomst-vervangen~a4010268/

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/606650/arena-wordt-voor-50-miljoen-euro-verbouwd-het-gaat-lijken-op-de-allianz-arena-.html

De kans is heel klein dat Ajax het geld van Milik in de selectie gaat investeren.
Omdat Ajax nog meer geld nodig heeft voor deze projecten.
Er is nog nergens gemeld dat Ajax betaald aan die aanpassingen in de Arena.. Tenminste, ik kan dat nergens terug vinden..
Smeerburg
 Smeerburg - woensdag 27 juli 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:31 schreef Onze Ajax het volgende:
In de media wordt nu gespeculeerd dat Cillissen toch nog voor een eventuele vertrek staat.
Hij heeft nog 2 jaar te gaan bij Ajax.

Wie zien jullie als de absolute favoriete opvolger van Cillissen ?
Room van Vitesse.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:23 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Room van Vitesse.
Goede keeper.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 juli 2016 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:31 schreef Onze Ajax het volgende:
In de media wordt nu gespeculeerd dat Cillissen toch nog voor een eventuele vertrek staat.
Hij heeft nog 2 jaar te gaan bij Ajax.

Wie zien jullie als de absolute favoriete opvolger van Cillissen ?
Ochoa
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ochoa
In 2009 geloof ik al eens mee bezig geweest... Ajax heeft hem toen gewoon afgetest..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 juli 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

In 2009 geloof ik al eens mee bezig geweest... Ajax heeft hem toen gewoon afgetest..
wk 2014 was hij gewoon erg goed....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is nog nergens gemeld dat Ajax betaald aan die aanpassingen in de Arena.. Tenminste, ik kan dat nergens terug vinden..
Nee, dat klopt. Maar het is wel reeel dat Ajax een deel daarvan betaald toch?
Omdat de waarde van het Stadion toeneemt, althans op papier.

Het grootste geld gaat hem in het andere artikel zitten.

Laatste stukje in dat artikel:
Ajax heeft de laatste jaren door zuinig beleid veel geld gespaard. Dat wil het nu aanwenden voor Ajax City, om spelers te kunnen blijven opleiden en zo zijn voortbestaan te waarborgen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook dit potje is geen pure winst, hij heeft gewoon geld gekost, en Ajax heeft transfers nodig of CL voetbal wil het zwarte cijfers schrijven..

En natuurlijk moet er een adequate vervanger gehaald worden. Al is dat met Cassierra eigenlijk al gedaan.
Tuurlijk wel zo goed als pure winst 30 miljoen min 5 voor de aankoop en loon. Dan houd je 25 miljoen over terwijl er nog geld beschikbaar was. Laat ze dat lekker achter de hand houden dan kan die 25 miljoen van Millik gespendeerd worden. Dan heb je als je je komende jaren niet plaatst gewoon nog wat achter de hand. Cassierra is niet gehaald als vervanger van Millik...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:31 schreef Onze Ajax het volgende:
In de media wordt nu gespeculeerd dat Cillissen toch nog voor een eventuele vertrek staat.
Hij heeft nog 2 jaar te gaan bij Ajax.

Wie zien jullie als de absolute favoriete opvolger van Cillissen ?
Ruiter?
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

wk 2014 was hij gewoon erg goed....
Zeker, is ook gewoon een heel goede keeper.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel zo goed als pure winst 30 miljoen min 5 voor de aankoop en loon. Dan houd je 25 miljoen over terwijl er nog geld beschikbaar was. Laat ze dat lekker achter de hand houden dan kan die 25 miljoen van Millik gespendeerd worden. Dan heb je als je je komende jaren niet plaatst gewoon nog wat achter de hand. Cassierra is niet gehaald als vervanger van Millik...
Hoezo was er geld beschikbaar?

Ajax zou rode cijfers schrijven zonder verkoop of CL. Dus een deel van dat geld is nodig om zwarte cijfers te schrijven.

Cassiera is gehaald als opvolger voor Millik, alleen niet voor dit jaar maar voor volgend jaar. En misschien niet als vervanger, maar om de strijd aan te gaan met Dolberg en misschien Zivkovic voor de spits plek.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juli 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:57 schreef Pavlov14 het volgende:
Ziyech: ja graag, die gaat pertinent iets toevoegen.
Haller: nee, dank je, een matige spits.
De enige reden waarom ik Ziyech zou willen, of een andere speler met die stijl, is omdat ik al langer vind dat de verbinding tussen middenveld en aanval al heel lang enorm moeizaam is. Speler met een steekpass mag ik wel.

Qua spits, Zivkovic verkopen en een gevorderde spits halen zodat Dolberg het binnen 2 jaar kan overnemen. Ik zie graag Traore omdat die enorm compleet is maar dat is kapitaalvernietiging ten opzichte van Dolberg.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik Ziyech zou willen, of een andere speler met die stijl, is omdat ik al langer vind dat de verbinding tussen middenveld en aanval al heel lang enorm moeizaam is. Speler met een steekpass mag ik wel.

Qua spits, Zivkovic verkopen en een gevorderde spits halen zodat Dolberg het binnen 2 jaar kan overnemen. Ik zie graag Traore omdat die enorm compleet is maar dat is kapitaalvernietiging ten opzichte van Dolberg.
Hoe zie je Cassiera dan?

Ik persoonlijk ook meer als spits dan vleugelspeler..
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juli 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe zie je Cassiera dan?

Ik persoonlijk ook meer als spits dan vleugelspeler..
Cassierra is volgens mij gehaald als 2e spits. Maar hoe dan ook, ik denk dat je het met een 18 en 19 jarige nu nog niet redt. Cassierra op links is altijd nog een optie aangezien de plek achter Younes in principe vrij is.

Ik denk namelijk wel dat er nog iets bij mag. En niet voor het kopen maar gewoon om de selectie echt compleet te hebben en vooral in balans.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cassierra is volgens mij gehaald als 2e spits. Maar hoe dan ook, ik denk dat je het met een 18 en 19 jarige nu nog niet redt. Cassierra op links is altijd nog een optie aangezien de plek achter Younes in principe vrij is.

Ik denk namelijk wel dat er nog iets bij mag. En niet voor het kopen maar gewoon om de selectie echt compleet te hebben en vooral in balans.
Mee eens, alleen Ajax geeft ook aan nog op zoek te zijn naar een vleugelspeler en een spits als Millik vertrekt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5156
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’









0.0083260