BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Kaj Sierhuis

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert Kaj Sierhuis (Ajax Clubsite)

Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Een jeugdige spits uit de eigen jeugd.

Naast Dolberg, Zivkovic en Casseirra. Zou dit nou betekenen dat Ajax niet verder zoekt naar een gerenommeerde spits? Ik hoop het niet.

Maar zo ja, wat moet Ajax met maar liefst vier spitsen?
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:25 schreef Pavlov14 het volgende:
Een jeugdige spits uit de eigen jeugd.

Naast Dolberg, Zivkovic en Casseirra. Zou dit nou betekenen dat Ajax niet verder zoekt naar een gerenommeerde spits? Ik hoop het niet.

Maar zo ja, wat moet Ajax met maar liefst vier spitsen?
Staat er los van. Die jongen doet nog niet mee bij het eerste..
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er los van. Die jongen doet nog niet mee bij het eerste..
Oké, dank je wel Remco. Maar toch, vier spitsen die allemaal hopen op het eerste. Hoe wil Ajax die allemaal tevreden houden? Ach, we zullen wel zien.
MBB
 MBB - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Oké, dank je wel Remco. Maar toch, vier spitsen die allemaal hopen op het eerste. Hoe wil Ajax die allemaal tevreden houden? Ach, we zullen wel zien.
Ik verwacht dat Cassiera meer op de flanken wordt geposteerd en dat Zivkovic elders wordt ondergebracht. Dan houd je niet zo veel meer over.. :-)
Eide
 Eide - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er los van. Die jongen doet nog niet mee bij het eerste..
Sierhuis was vorig jaar de 2e spits achter Dolberg. Dolberg was lang geblesseerd waarna Sierhuis zich stormachtig ontwikkelde. Ik neem aan dat Sierhuis nog een jaar A1 zal spelen. Hij is dit jaar 2e jaars A junior, wat Dolberg overigens ook is. Bij Jong Ajax zullen we, bij de huidige stand van zaken, waarschijnlijk Zivkovic gaan zien.

Eigenlijk is voor Zivkovic helemaal geen plaats meer bij Ajax. Hij is voorbij gestreefd door Dolberg, Casseirra is gehaald, Sierhuis komt er aan.... wat heb je nog aan die jongen?
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:47 schreef MBB het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Cassiera meer op de flanken wordt geposteerd en dat Zivkovic elders wordt ondergebracht. Dan houd je niet zo veel meer over.. :-)
Ik heb toch echt begrepen dat Mateo Cassierra een centrumspits is en dat hij tijdelijk op links gestald is in verband met de blessure van Younes.

Tja, Zivkovic... ik blijf van mening dat hij weinig echte kansen heeft gekregen. Bij Jong Ajax heeft hij het prima gedaan.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Sierhuis was vorig jaar de 2e spits achter Dolberg. Dolberg was lang geblesseerd waarna Sierhuis zich stormachtig ontwikkelde. Ik neem aan dat Sierhuis nog een jaar A1 zal spelen. Hij is dit jaar 2e jaars A junior, wat Dolberg overigens ook is. Bij Jong Ajax zullen we, bij de huidige stand van zaken, waarschijnlijk Zivkovic gaan zien.

Eigenlijk is voor Zivkovic helemaal geen plaats meer bij Ajax. Hij is voorbij gestreefd door Dolberg, Casseirra is gehaald, Sierhuis komt er aan.... wat heb je nog aan die jongen?
Je bent goed op de hoogte :)

Ik wist dat allemaal niet precies. Weer wat geleerd. Je bent nooit te oud...

Maar over Zivkovic, ik blijf van mening dat hij niet bijster veel echte kansen heeft gekregen. In Jong Ajax heeft hij toch een behoorlijke indruk achter gelaten door aardig wat te scoren.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Oké, dank je wel Remco. Maar toch, vier spitsen die allemaal hopen op het eerste. Hoe wil Ajax die allemaal tevreden houden? Ach, we zullen wel zien.
Sierhuis zal nu nog niet hopen op het eerste. Die gaat lekker bij Jong Ajax ballen..

Daarnaast denk ik niet dat die jongens onder de 20 21 nu al verwachten veel aan spelen toe te komen..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb toch echt begrepen dat Mateo Cassierra een centrumspits is en dat hij tijdelijk op links gestald is in verband met de blessure van Younes.

Tja, Zivkovic... ik blijf van mening dat hij weinig echte kansen heeft gekregen. Bij Jong Ajax heeft hij het prima gedaan.
Nee joh, hij scoorde daar wel regelmatig, maar als je hem zag spelen, hij liep er vaak bij als een natte dweil..
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 17:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh, hij scoorde daar wel regelmatig, maar als je hem zag spelen, hij liep er vaak bij als een natte dweil..
Ik moet toegeven, dat ik nooit keek. Ik zou niet weten waar wedstrijden van Jong Ajax werden uitgezonden.
Maar het resultaat, zijn doelpunten, is toch ook belangrijk.
Verbeter me rustig als ik het fout zie.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 18:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, dat ik nooit keek. Ik zou niet weten waar wedstrijden van Jong Ajax werden uitgezonden.
Maar het resultaat, zijn doelpunten, is toch ook belangrijk.
Verbeter me rustig als ik het fout zie.
Jong Ajax is vaak ook gewoon op Fox te zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 augustus 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:56 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je bent goed op de hoogte :)

Ik wist dat allemaal niet precies. Weer wat geleerd. Je bent nooit te oud...

Maar over Zivkovic, ik blijf van mening dat hij niet bijster veel echte kansen heeft gekregen. In Jong Ajax heeft hij toch een behoorlijke indruk achter gelaten door aardig wat te scoren.
Hahaha Zivkovic!!! Die gozer is gewoon een drol. Teveel sterallures gekregen. Flinke trap onder de hol geven en niet meer bij Ajax laten komen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 22:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Zivkovic!!! Die gozer is gewoon een drol. Teveel sterallures gekregen. Flinke trap onder de hol geven en niet meer bij Ajax laten komen.
Vindt dat wel onzin. Die jongen is hierheen gehaald met waarschijnlijk teksten als dat ie door kan breken bij Ajax en dergelijke. Die jongen heeft nooit een kans gehad bij Ajax zelfs niet als andere spitsen geblesseerd waren. Ik denk nog steeds dat die jongen het kan redden, maar inmiddels moet dat wel ergens anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 augustus 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vindt dat wel onzin. Die jongen is hierheen gehaald met waarschijnlijk teksten als dat ie door kan breken bij Ajax en dergelijke. Die jongen heeft nooit een kans gehad bij Ajax zelfs niet als andere spitsen geblesseerd waren. Ik denk nog steeds dat die jongen het kan redden, maar inmiddels moet dat wel ergens anders.
Die jongen heeft zijn kansen wel degelijk gehad maar maakte ze al niet waar bij Jong Ajax. Vervolgens ook niet bij zijn uitleenbeurt. Dus kansen zat gehad maar deed er niets mee. En als je de trainer niet overtuigd bij wedstrijden van Jong Ajax of bij trainingen heb je geen recht op een basisplaats bij het eerste.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 augustus 2016 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die jongen heeft zijn kansen wel degelijk gehad maar maakte ze al niet waar bij Jong Ajax. Vervolgens ook niet bij zijn uitleenbeurt. Dus kansen zat gehad maar deed er niets mee. En als je de trainer niet overtuigd bij wedstrijden van Jong Ajax of bij trainingen heb je geen recht op een basisplaats bij het eerste.
Hij heeft veel gescoord bij Jong Ajax, en dat is toch waar je uiteindelijk op afgerekend moet worden als spits. Uitleenbeurten bij degradatie kandidaten gaan meestal niet goed. Andersen en Meleg kunnen er over meepraten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 augustus 2016 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 00:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij heeft veel gescoord bij Jong Ajax, en dat is toch waar je uiteindelijk op afgerekend moet worden als spits. Uitleenbeurten bij degradatie kandidaten gaan meestal niet goed. Andersen en Meleg kunnen er over meepraten.
Heb jij wedstrijden van Jong Ajax weleens gezien??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 augustus 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 06:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb jij wedstrijden van Jong Ajax weleens gezien??
Een aantal. Niet veel live. Maar wel wat samenvattingen.
Volgens mij scoorde Richairo rond 19 goals als ik het me goed herinner.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 00:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij heeft veel gescoord bij Jong Ajax, en dat is toch waar je uiteindelijk op afgerekend moet worden als spits. Uitleenbeurten bij degradatie kandidaten gaan meestal niet goed. Andersen en Meleg kunnen er over meepraten.
Ik ben het beslist wel met je eens. Kijk, Zivkovic heeft een aantal fouten gemaakt, maar die mogen hem niet blijven achtervolgen. Ik hoop oprecht dat hij van Bosz toch weer eens een kans krijgt. Wie weet vandaag, want hij zit opnieuw bij de wedstrijdselectie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:33 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben het beslist wel met je eens. Kijk, Zivkovic heeft een aantal fouten gemaakt, maar die mogen hem niet blijven achtervolgen. Ik hoop oprecht dat hij van Bosz toch weer eens een kans krijgt. Wie weet vandaag, want hij zit opnieuw bij de wedstrijdselectie.
Typisch een groot talent die het verneukt voor zichzelf omdat het tussen zijn oren en omgeving niet goed zit....zonde hoor
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 18:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Typisch een groot talent die het verneukt voor zichzelf omdat het tussen zijn oren en omgeving niet goed zit....zonde hoor
Jup, helemaal eens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, helemaal eens..
Poeh....gebeurd niet vaak;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 18:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Typisch een groot talent die het verneukt voor zichzelf omdat het tussen zijn oren en omgeving niet goed zit....zonde hoor
Inderdaad eens!
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 07 augustus 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Vraag me af of er wel ervaren spitsen naar Ajax durven?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 22:58 schreef aaadjuh het volgende:
Vraag me af of er wel ervaren spitsen naar Ajax durven?
Die durven wel....de vraag is: willen ze
ZerauS
 ZerauS - maandag 08 augustus 2016 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vindt dat wel onzin. Die jongen is hierheen gehaald met waarschijnlijk teksten als dat ie door kan breken bij Ajax en dergelijke. Die jongen heeft nooit een kans gehad bij Ajax zelfs niet als andere spitsen geblesseerd waren. Ik denk nog steeds dat die jongen het kan redden, maar inmiddels moet dat wel ergens anders.
Zivkovic red het ook wel bij Ajax alleen niet als voetballer. Hij wordt ingezet als parkeerwacht bij thuiswedstrijden.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 07:03 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zivkovic red het ook wel bij Ajax alleen niet als voetballer. Hij wordt ingezet als parkeerwacht bij thuiswedstrijden.
Goeie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2016 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 07:03 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zivkovic red het ook wel bij Ajax alleen niet als voetballer. Hij wordt ingezet als parkeerwacht bij thuiswedstrijden.
Voor dat salaris wil ik de ramen er ook nog wel bij lappen! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Kaj Sierhuis









0.0061521