BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax (zondag 07 augustus 2016, 14:30); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:10   quote  deeplink  
CpPsEeHWAAAq1Ae.jpg:large

Hoewel het in Amsterdam toch nog vooral over plaatsing voor de Champions League gaat zal iedereen zich goed moeten realiseren dat zondag de Eredivisie ook weer van start gaat voor Ons Aller Ajax. Door die focus op de Champions League en wetende dat Sparta nieuw gepromoveerd is ligt het spook der onderschatting toch wel op de loer. Op papier heeft Ajax een eenvoudige competitiestart met duels tegen Sparta (uit), Roda JC (thuis), Willem II (thuis) en Go Ahead Eagles (uit). dat is op zich prettig maar dan moet er ook wel 4 keer gewonnen worden, liefst met voetbal waar trainer en fans ook nog gelukkig van worden. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor Ajax om vertrouwen te tanken maar dan zal men zich wel moeten realiseren dat van onderschatting geen sprake mag zijn. 100% wordt vereist, ook tegen Sparta en dan vanaf minuut 1.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 104 duels tegen Sparta Rotterdam. Daarvan won Ajax er 60 en gingen er 22 verloren. De overige 22 duels eindigden in een gelijk spel. Wat opvalt is dat ontmoetingen tussen Sparta en Ajax vrijwel altijd doelpuntrijke gelegenheden zijn. De laatste ontmoeting tussen de clubs stamt uit het seizoen 2009/10 toen Sparta degradeerde. In Rotterdam werd het 0-3 voor Ajax. Van de laatste 10 ontmoetingen won Ajax er 6, werd er 2 maal gelijk gespeeld en won Sparta 2 maal. Het doelsaldo hierbij was 32 voor en 16 tegen, dus een gemiddelde van bijna 5 goals per wedstrijd. Natuurlijk was dateert dit alles van ten minste 6 jaar geleden en zegt op dit moment allemaal niet zo heel veel, anders dan dat Sparta historisch gezien niet een heel eenvoudige tegenstander is gebleken voor Ajax.

Sparta staat onder leiding van Amsterdammer Alex Pastoor en werd vorig seizoen kampioen van de Eerste Divisie. Daarmee keert de oudste club in het betaald voetbal terug in de Eredivisie na een afwezigheid van 6 seizoenen. Dat leidt tot een uitverkocht Kasteel aankomende zondag. De, voor Ajacieden, meest opvallende transfer is de verhuurde Zakaria el Azzouzi, die na een verhuurperiode bij FC Twente, nu verhuurd is aan de Rotterdammers. Verder zal Sparta voornamelijk bekende herbergen voor spelers van Jong Ajax en de directie van Ajax. Alex Pastoor wordt namelijk geflankeerd door assistenten Micheal Reiziger en Ole Tobiassen.

Sparta zal vermoedelijk gaan spelen in een 4-3-3 formatie met de punt naar achter op het middenveld. Pastoor is een trainer met aanvallende intenties en zal niet zomaar voor een heel verdedigend elftal kiezen. Desondanks zal het Sparta ook niet tegen een zeperd aan willen lopen op de eerste speeldag in de Eredivisie na jaren van afwezigheid. Sparta zal de ruimtes klein willen houden en en kijken waar het Ajax pijn kan doen via de behendige en rappe El Azzouzi. Roland Bergkamp, een achterneef van Dennis Bergkamp, zal sowieso de competitiestart niet meemaken. De aanvaller liep tijdens het laatste oefenduel van Sparta tegen NAC een beschadiging aan de voorste kruisband op is maanden uitgeschakeld.

Voor Ajax is het seizoen eigenlijk al 2 duels onderweg. In het tweeluik tegen PAOK werd duidelijk dat dit Ajax heel aardig kan voetballen maar dat de ploeg wisselvallig is en ook heel ver kan wegzakken. Door het vertrek van Arek Milik is er bovendien volop speculatie over het al dan niet aantrekken van een spits. Deze zal sowieso nog niet spelen tegen Sparta waardoor Ajax met Dolberg of Casseirra een Eredivisiedebutant zal hebben in de spitspositie. Het lijkt voor de hand te liggen dat Peter Bosz voor een 4-3-3 opstelling zal kiezen. De waarschijnlijke opstelling zal zijn met Cillissen op goal. Achterin zijn Tete, Veltman en Dijks normaal gesproken verzekerd van een basisplaats. Mogelijk zal Davinson Sanchez zijn debuut maken voor Ajax centraal achterin naast Veltman. Het middenveld zal waarschijnlijk bestaan uit Riedewald en Klaassen met Gudelj of Bazoer als 3e man. Voorin is nog de meeste onzekerheid. El Ghazi kan na de thuiswedstrijd tegen PAOK rekenen op forse kritiek van Bosz. Van Younes is nog altijd niet bekend of hij fit genoeg is om te beginnen tegen Sparta. In de spits lijkt de strijd te gaan tussen Casseirra, die ook op links kan spelen, en Dolberg. Kortom, er zijn nog veel vraagtekens in de selectie die er eigenlijk snel uit moeten.

Omdat het weinig zin heeft beelden te plaatsen van een duel van 6 jaar geleden hebben we dit maal 2 samenvattingen. De eerste samenvatting is van het duel tussen Ajax en PAOK toen Ajax liet zien wel degelijk goed te kunnen voetballen onder de nieuwe trainer. De andere beelden zijn van het duel van Sparta tegen het NAC in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Ajax - PAOK


Sparta - NAC


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:32   quote  deeplink  
Lekker topic Eide..

Ajax moet deze pot gewoon winnend afsluiten heel simpel..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 augustus 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Meteen uit bij de beste club van rotterdam...
Wordt of een makkie (1-4 bijv.) Of een smerig lastige 1-1.

Hoe dan ook, ik zit op Leidse om 11 uur.

Cheers en top gemaakt Eide!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:36   quote  deeplink  
Mooi topic Eide!

Leuk begin van het nieuwe seizoen tegen de promovendus. 14:30 prima tijd, laten we het seizoen goed beginnen met een 0-4.
enough
 enough - zaterdag 06 augustus 2016 - 01:58   quote  deeplink  
Netjes Eide.

Ik vind het wel weer leuk dat sparta terug is in de ere divisie als oudste club van het betaalde
voetbal .(1888)
iets nostalgies.
Als de dag van gister weet ik nog ..ik was 9jr in het jaar 1971 ...2 Beker finales in een maand (mei)
Eerst in de kuip 2-2 na reguliere speeltijd (2x cruijff) en bleef zo na verlenging en toen der tijd nog geen stafschoppen erna.
En moest opnieuw gespeeld worden,maar nu in het olympisch stadion ..Ajax won toen met 2-1 met goals
van Neeskens en Murhen. (HET waren de eerste 2 wedstrijden die ik in een stadion meemaakte )
Niet relevant natuurlijk nu ,maar als Ajax tegen sparta moet komt dat altijd gelijk weer boven .
(IK ben me inmiddels overleden oudste broer nog steeds dankbaar dat hij me meenam om het grootte ajax van toen in het echt heb zien spelen )
Oja het wordt 1-4
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 06 augustus 2016 - 07:29   quote  deeplink  
Mooi topic Eide! Ik ga voor 0-3 mits Heiko op de bank zit. Anders wordt het een zwaarbevochten 2-3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2016 door ZerauS --
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
Heerlijk dat die club weer terug is in de ED deze club heeft veel sympathie, maar uiteraard ligt de meeste sympathie bij ons Ajax. Een geweldige topic van Eide ik ga uit van een 0-2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2016 door p111 --
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:48   quote  deeplink  
De vermoedelijke opstelling tegen Sparta en geloof me armoede Viergever staat er weer in.Mijn god als Ajax supporter moet je gaan juichen voor Viergever hoe ver kun je zakken.
Brandje
 Brandje - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:54   quote  deeplink  
1-5
Brandje
 Brandje - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 09:48 schreef p111 het volgende:
De vermoedelijke opstelling tegen Sparta en geloof me armoede Viergever staat er weer in.Mijn god als Ajax supporter moet je gaan juichen voor Viergever hoe ver kun je zakken.
Kap nou gvd eens met dat gezeik. Begin sommige hier echt spuugzat te worden. Alleen maar zeiken op alles.
Nee Viergever is geen topper maar ik juich wel voor hem want is een ajax speler. Waarom denk je dat Sanchez gehaald is?? Maar deze jongen is er nog geen week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2016 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Onder andere het AD meldt dat Ajax zondag 4-3-3 zal spelen met Veltman en Viergever centraal, geflankeerd door Dijks en Tete. Op het middenveld Riedewald, Gudelj en Klaassen en El Ghazi, Casseirra en Dolberg voorin. Younes is nog niet wedstrijdfit na zijn blessure en Sanchez is nog te kort binnen.
jodocus
 jodocus - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:18   quote  deeplink  
1-2
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 10:04 schreef Eide het volgende:
Onder andere het AD meldt dat Ajax zondag 4-3-3 zal spelen met Veltman en Viergever centraal, geflankeerd door Dijks en Tete. Op het middenveld Riedewald, Gudelj en Klaassen en El Ghazi, Casseirra en Dolberg voorin. Younes is nog niet wedstrijdfit na zijn blessure en Sanchez is nog te kort binnen.
Jammer dat Riedewald het zo goed doet op het middenveld, dit zorgt ervoor dat we Viergever centraal zien. Liever gewoon weer Gudelj op 6 en van de Beek of Bazoer aanvallend als zij er klaar voor zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 augustus 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 01:58 schreef enough het volgende:
Netjes Eide.

Ik vind het wel weer leuk dat sparta terug is in de ere divisie als oudste club van het betaalde
voetbal .(1888)
iets nostalgies.
Als de dag van gister weet ik nog ..ik was 9jr in het jaar 1971 ...2 Beker finales in een maand (mei)
Eerst in de kuip 2-2 na reguliere speeltijd (2x cruijff) en bleef zo na verlenging en toen der tijd nog geen stafschoppen erna.
En moest opnieuw gespeeld worden,maar nu in het olympisch stadion ..Ajax won toen met 2-1 met goals
van Neeskens en Murhen. (HET waren de eerste 2 wedstrijden die ik in een stadion meemaakte )
Niet relevant natuurlijk nu ,maar als Ajax tegen sparta moet komt dat altijd gelijk weer boven .
(IK ben me inmiddels overleden oudste broer nog steeds dankbaar dat hij me meenam om het grootte ajax van toen in het echt heb zien spelen )
Oja het wordt 1-4
Hey, mooi stukje man!
Behalve van je broer natuurlijk...

1-4 is goed man!
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 06 augustus 2016 - 17:01   quote  deeplink  
Eide de journalist.
Eide de alleskunner.

Weer zo'n leesbaar en schitterend topic. Ik beloof dat het de laatste keer is dat ik dit schrijf ;)

Als Ajax dit niet weet te winnen, dan zijn ze geen knip voor de neus waard.

Vanaf minuut één er vol voor gaan, Sparta geen rust gunnen. Dan wordt het 0-3
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er gewoon geen gevoel over heb, ik kan Ajax nog maar moeilijk pijlen moet ik eerlijk bekennen..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:30   quote  deeplink  
0-2
Brandje
 Brandje - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 17:28 schreef remco k het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er gewoon geen gevoel over heb, ik kan Ajax nog maar moeilijk pijlen moet ik eerlijk bekennen..
Dan wordt het dus 0-4 als jouw gevoel slecht is
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 21:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan wordt het dus 0-4 als jouw gevoel slecht is
Hahaha..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Ajax ineens Haller koopt. Niet omdat ik het wil maar omdat ik zo'n gevoel heb. Kan ook door het vele Griekse drank komen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Ajax ineens Haller koopt. Niet omdat ik het wil maar omdat ik zo'n gevoel heb. Kan ook door het vele Griekse drank komen!
Na vanavond niet....zo best was hij niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 augustus 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Na vanavond niet....zo best was hij niet
Ik hoop het ook niet maar ze liegen en bedriegen in Amsterdam de hele zooi bij elkaar. Milik werd verkocht en je had toch wel mogen verwachten dat zijn opvolger er al zou zijn. Maar nee, ze schermen tot de 31ste weer met 1 of andere mafkees en zeggen dan dat ze er alles aan hebben gedaan. Schaduwlijstjes me fuck!!! De seizoenkaarten zijn verkocht, daar is het die bobo's enkel om te doen. De hele achterban wordt voor lul gezet. Eerst het drama en slechte communicatie omtrent verhuizing Vak410, vervolgens verkoop van een speler terwijl er geen back-upplan is en als laatste nu het buitenspel zetten van de SVA. Vervreemding van de eigen aanhang. Enkel geldbeluste drollen zitten er!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 augustus 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hoop het ook niet maar ze liegen en bedriegen in Amsterdam de hele zooi bij elkaar. Milik werd verkocht en je had toch wel mogen verwachten dat zijn opvolger er al zou zijn. Maar nee, ze schermen tot de 31ste weer met 1 of andere mafkees en zeggen dan dat ze er alles aan hebben gedaan. Schaduwlijstjes me fuck!!! De seizoenkaarten zijn verkocht, daar is het die bobo's enkel om te doen. De hele achterban wordt voor lul gezet. Eerst het drama en slechte communicatie omtrent verhuizing Vak410, vervolgens verkoop van een speler terwijl er geen back-upplan is en als laatste nu het buitenspel zetten van de SVA. Vervreemding van de eigen aanhang. Enkel geldbeluste drollen zitten er!!!
Tsja de beurs en aandeelhouders gaan voor....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja de beurs en aandeelhouders gaan voor....
Inderdaad. Het is allang niet meer de club van jou en mij maar van ikke ikke ikke!
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Wedstrijdselectie Ajax voor uitduel met Sparta

Ajax reist zondag met 19 spelers naar Rotterdam voor de competitiestart tegen het gepromoveerde Sparta. Amin Younes ontbreekt in de wedstrijdselectie. De Duitser kampt met liesklachten.

Wedstrijdselectie
Jasper Cillessen
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Davy Klaassen
Heiko Westermann
Vaclav Cerny
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Richairo Zivkovic

Sparta - Ajax begint zondag om 14:30 uur op Het Kasteel in Rotterdam.

Ajax.nl

--------------------------

Cerny erbij als vervanger van Younes. Dan zal de voorhoede dus Casseirra, Dolberg en El Ghazi worden.
enough
 enough - zaterdag 06 augustus 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 09:54 schreef Brandje het volgende:
1-5
Ook mogelijk ;-)
enough
 enough - zaterdag 06 augustus 2016 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Ajax ineens Haller koopt. Niet omdat ik het wil maar omdat ik zo'n gevoel heb. Kan ook door het vele Griekse drank komen!
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door enough --
enough
 enough - zondag 07 augustus 2016 - 01:42   quote  deeplink  
.

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door enough --
ZerauS
 ZerauS - zondag 07 augustus 2016 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is allang niet meer de club van jou en mij maar van ikke ikke ikke!
Het is een bedrijf geworden. Zelfs de clubcard gaat in eigen beheer zodat er meer aan verdiend wordt. Ze geven alle relatieve goedkope en zelfopgeleide jeugdspelers een contract zodat die flink wat opleveren straks. En die Overmars wordt elke dag wakker met een harde als ie zijn vermogen bekijkt maar een goeie spits terugkopen ho maar...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 augustus 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Wat een onzin man, overmars hoefde 15 jaar terug al nooit meer te werken hoor, tuurlijk verdiend hij goed, maar hij heeft het beste voor met zijn club Ajax.

Beetje kort door de bocht allemaal vriend ;)
ZerauS
 ZerauS - zondag 07 augustus 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 09:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat een onzin man, overmars hoefde 15 jaar terug al nooit meer te werken hoor, tuurlijk verdiend hij goed, maar hij heeft het beste voor met zijn club Ajax.

Beetje kort door de bocht allemaal vriend ;)
Ik weet wel dat ie allang binnen is maar ik bedoel meer het principe van Dagobert Duck. Steeds meer en meer :-)
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:15 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ie allang binnen is maar ik bedoel meer het principe van Dagobert Duck. Steeds meer en meer :-)
En wat heeft hij aan steeds meer en meer. Helemaal niks.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 augustus 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 17:01 schreef Pavlov14 het volgende:
Eide de journalist.
Eide de alleskunner.

Weer zo'n leesbaar en schitterend topic. Ik beloof dat het de laatste keer is dat ik dit schrijf ;)

Als Ajax dit niet weet te winnen, dan zijn ze geen knip voor de neus waard.

Vanaf minuut één er vol voor gaan, Sparta geen rust gunnen. Dan wordt het 0-3
Eens, als we Eide niet hadden...maar nu nog versterkingen anders gaan we het Europees niet redden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, als we Eide niet hadden...maar nu nog versterkingen anders gaan we het Europees niet redden...
Eide = Ali die kon het ook zo goed
p111
 p111 - zondag 07 augustus 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 09:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kap nou gvd eens met dat gezeik. Begin sommige hier echt spuugzat te worden. Alleen maar zeiken op alles.
Nee Viergever is geen topper maar ik juich wel voor hem want is een ajax speler. Waarom denk je dat Sanchez gehaald is?? Maar deze jongen is er nog geen week.
Gewoon niet lezen dan heb je er ook geen last van,ik uit mijn frustatie hier inplaats van op mijn vrouw als je het niet erg vind.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Gewoon niet lezen dan heb je er ook geen last van,ik uit mijn frustatie hier inplaats van op mijn vrouw als je het niet erg vind.
Ik op Remco want ik heb geen vrouw en gewoon omdat het kan ;-)
baco74
 baco74 - zondag 07 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eide = Ali die kon het ook zo goed
Jaaaah Alipedia maakte OOK geweldige wedstrijdtopics.
Met OOK bedoel ik uiteraard de topics van Eide, want die zijn net zo prachtig.
Waarvoor hulde!!!
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik op Remco want ik heb geen vrouw en gewoon omdat het kan ;-)
Ben je ook maar zelden gefrustreerd. Good for you.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je ook maar zelden gefrustreerd. Good for you.
Ben ik ook niet....Lucky you
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 11:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ben ik ook niet....Lucky you
Hahaha. Zou ik me er nog druk over maken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 11:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Zou ik me er nog druk over maken?
Nog ? heb je volgens mij nooit gedaan.....ik weet niet eens meer waarom wij toen die ban kregen
hjf
 hjf - zondag 07 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja de beurs en aandeelhouders gaan voor....
Vergeet de directie met hun bonussen en de RVC niet. Die graaien het meest.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eide = Ali die kon het ook zo goed
Wie is Ali?
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 11:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

Jaaaah Alipedia maakte OOK geweldige wedstrijdtopics.
Met OOK bedoel ik uiteraard de topics van Eide, want die zijn net zo prachtig.
Waarvoor hulde!!!
Alipedia? Ik vrees dat ik wat gemist heb?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:15 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Alipedia? Ik vrees dat ik wat gemist heb?
Die dus....hij maakte vroeger de wedstrijd topics
ZerauS
 ZerauS - zondag 07 augustus 2016 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 10:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat heeft hij aan steeds meer en meer. Helemaal niks.
Juist daarom vriend:-) laat ie eens dan zijn knip trekken en ons blij maken
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die dus....hij maakte vroeger de wedstrijd topics
Jammer dat ik die gemist heb. Ik ken hem niet. Lang geleden zeker?
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 07 augustus 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:23 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Juist daarom vriend:-) laat ie eens dan zijn knip trekken en ons blij maken
Het is een feit dat hoe rijker mensen zijn, hoe meer ze willen hebben. Het schijnt verslavend te zijn ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2016 - 12:24 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Jammer dat ik die gemist heb. Ik ken hem niet. Lang geleden zeker?
Zo'n 3 jaar geleden....
Eide
 Eide - zondag 07 augustus 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Sparta vs Ajax in 1982. Twee clubiconen.

CpP5djQWEAEwaHF.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sparta - Ajax (zondag 07 augustus 2016, 14:30); 1 - 3









0.0077099