BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ban..... zin of onzin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 16:03   quote  deeplink  
Sinds ik op het forum ben heb ik aardig wat bannen gehad....soms terecht vaak onterecht.
Nu heb ik daar niet zo'n probleem mee maar wel met de duur van die bannen, sommige hebben die al maanden of meer.
Twee-drie wéken is in mijn ogen lang zat.

Nu is mijn volgende vraag....vinden jullie dat het Ajax forum allen voor Ajacieden is of mogen andere club supporters hier ook reageren.

Mijn mening is dat iedereen hier kan/mag reageren zolang het niet de spuigaten uitloopt.
Mocht dat wel gebeuren dan ben ik voor zelfregulatie en dat kan op verschillende manieren......afbluffen, negeren (ben ik niet goed in) of een Pb naar Boudewijn.
De meldknop ben ik geen voorstander van....die vind ik te kort door de bocht.

Idioten komen er zo nu en dan altijd langs en die pik je er zo uit maar die snijders zich vaak zelf in de vingers.

Oja nog 1 ding.... op wedstrijd dagen word er niet door andere gereageerd op wedstrijd topics van de ander.
Eigenlijk gaat het om Ajax en Feijenoord de rest van Headliner is morsdood.

Dus brand maar los.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Nenam_tiL --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Ik mag al 5 jaar niet meer reageren bij het feyenoord forum...
Onzin vind ik het, ook ik ben veranderd de laatste jaren.

Ik vind het juist wel leuk als er supporters van andere clubs hier hun zegje kunnen doen en wij daar, mits het idd normaal blijft.

Ben er ook van overtuigd dat het forum erop vooruit gaat.
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Het forum gaat enkel over Ajax. Er staat nergens dat je Ajacied moet zijn om hier te posten.

Echter uitsluitend als je hier komt met respect voor anderen ben je welkom.

En blij weg in roerige tijden dat het niet loopt bij de club.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik mag al 5 jaar niet meer reageren bij het feyenoord forum...
Onzin vind ik het, ook ik ben veranderd de laatste jaren.

Ik vind het juist wel leuk als er supporters van andere clubs hier hun zegje kunnen doen en wij daar, mits het idd normaal blijft.

Ben er ook van overtuigd dat het forum erop vooruit gaat.
Daar ben ik wel van overtuigd dat het er op vooruit gaat.
5 jaar is ronduit belachelijk.....Boudewijn jonge waar ben je mee bezig ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:17 schreef remco k het volgende:
Het forum gaat enkel over Ajax. Er staat nergens dat je Ajacied moet zijn om hier te posten.

Echter uitsluitend als je hier komt met respect voor anderen ben je welkom.

En blij weg in roerige tijden dat het niet loopt bij de club.
Buitenstaanders of niet Ajacieden hebben soms een andere kijk die soms verhelderend kunnen zijn.
We hebben zat topics die niet alleen over Ajax gaan.....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 augustus 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Buitenstaanders of niet Ajacieden hebben soms een andere kijk die soms verhelderend kunnen zijn.
We hebben zat topics die niet alleen over Ajax gaan.....
Toch zijn die andere supporters ook maar gewoon mensen. Als we elkaar in waarde laten vind ik het geen probleem. Niet dat ik behoeft heb om op andere clubs hun pagina te posten maar toch.
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Buitenstaanders of niet Ajacieden hebben soms een andere kijk die soms verhelderend kunnen zijn.
We hebben zat topics die niet alleen over Ajax gaan.....
Dat zeg ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Ik denk dat hier gauw een slot opzit....dit topic is tegen de regels in.
Moderator zaken mogen niet besproken worden :-)
Als het goed is krijg ik een waarschuwing

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Nenam_tiL --
p111
 p111 - woensdag 24 augustus 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Oke dan gauw effe reageren ik heb een vriend (ja echt)dat is een bloedfan Feyenoord supporter, uiteraard heb ik de laatste jaren geen kind aan hem,maar hij gaat zich nu weer melden met app en sms van waar staan jullie nog steeds in het linker rijtje en dat soort sarc/plagerijen.Nou dat soort berichtjes op het forum zou ik geen probleem vinden als het maar niet over de grens gaat.Dus antw/geen probleem.
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 17:17   quote  deeplink  
eens. een beetje dollen moet kunnen!

quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 17:08 schreef p111 het volgende:
Oke dan gauw effe reageren ik heb een vriend (ja echt)dat is een bloedfan Feyenoord supporter, uiteraard heb ik de laatste jaren geen kind aan hem,maar hij gaat zich nu weer melden met app en sms van waar staan jullie nog steeds in het linker rijtje en dat soort sarc/plagerijen.Nou dat soort berichtjes op het forum zou ik geen probleem vinden als het maar niet over de grens gaat.Dus antw/geen probleem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik mag al 5 jaar niet meer reageren bij het feyenoord forum...
Onzin vind ik het, ook ik ben veranderd de laatste jaren.

Ik vind het juist wel leuk als er supporters van andere clubs hier hun zegje kunnen doen en wij daar, mits het idd normaal blijft.

Ben er ook van overtuigd dat het forum erop vooruit gaat.
De meeste zijn veranderd de laatste jaren....vandaar mijn laatste!!! gedram over die bannen.
Iedereen heeft zijn eigen verantwoording....
enough
 enough - woensdag 24 augustus 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Ik heb 1x een Ban gehad ,maar was gelijk voor 2jr (okt 2013) en heeft daarvoor nooit een waarschuwing
of uitleg van gekregen .
En weet nu nog niet waarom.(maak me eigen daar ook niet druk meer om )
,Maar had destijds wel graag geweten waarom en de tijdsduur van een ban .
Na tig x tervergeefs inloggen kon ik plots weer posten .(ja ja of iedereen daar blij mee is ..is een ander verhaal)hahaha.. En heeft bij mij weten toen niet de forum regels overtreden.
Ik vind wel dat van een andere clubleden hier gewoon kunnen posten.
(zoals Renato,waar ik met zijn vorige ban wat pbtjes daar over heeft gehad) ,maar blijft duister.
Er hoeft ook geen "'in beroep over een ban "' te komen ,maar wel meer duidelijkheid en tijdsduur.
Zodat je weet waar je aan toe bent.

Oja zoals ik eerder heb gezegd ..meldknop is voor mietjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door enough --
hjf
 hjf - woensdag 24 augustus 2016 - 17:42   quote  deeplink  
Het gaat om wederzijds respect naar elkaar. Ik heb ook vrienden, die voor 010 zijn. We kunnen op een respectvolle manier dollen met elkaar. En natuurlijk kun je in emotie wel eens iets verkeerd zeggen. Dat betekent toch niet dat je meteen voor maanden gebant moet worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Mooi dat de strekking dezelfde is....nu hopen dat onze halsstarrige Boudewijn er wat mee doet, ik vrees van niet
enough
 enough - woensdag 24 augustus 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 18:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Mooi dat de strekking dezelfde is....nu hopen dat onze halsstarrige Boudewijn er wat mee doet, ik vrees van niet
We zien je over een x aantal tijd wel weer ouwe oproerkraaier ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 augustus 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 17:42 schreef hjf het volgende:
Het gaat om wederzijds respect naar elkaar. Ik heb ook vrienden, die voor 010 zijn. We kunnen op een respectvolle manier dollen met elkaar. En natuurlijk kun je in emotie wel eens iets verkeerd zeggen. Dat betekent toch niet dat je meteen voor maanden gebant moet worden.
Als het respectvol gebeurt is het ook geen probleem lijkt me. Alleen jammer van die trolletjes maar die zijn vaak toch zo weg.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 24 augustus 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 16:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sinds ik op het forum ben heb ik aardig wat bannen gehad....soms terecht vaak onterecht.
Nu heb ik daar niet zo'n probleem mee maar wel met de duur van die bannen, sommige hebben die al maanden of meer.
Twee-drie wéken is in mijn ogen lang zat.

Nu is mijn volgende vraag....vinden jullie dat het Ajax forum allen voor Ajacieden is of mogen andere club supporters hier ook reageren.

Mijn mening is dat iedereen hier kan/mag reageren zolang het niet de spuigaten uitloopt.
Mocht dat wel gebeuren dan ben ik voor zelfregulatie en dat kan op verschillende manieren......afbluffen, negeren (ben ik niet goed in) of een Pb naar Boudewijn.
De meldknop ben ik geen voorstander van....die vind ik te kort door de bocht.

Idioten komen er zo nu en dan altijd langs en die pik je er zo uit maar die snijders zich vaak zelf in de vingers.

Oja nog 1 ding.... op wedstrijd dagen word er niet door andere gereageerd op wedstrijd topics van de ander.
Eigenlijk gaat het om Ajax en Feijenoord de rest van Headliner is morsdood.

Dus brand maar los.....
Ik ben het helemaal met je eens, mits er op een normale en respectvolle manier gepost wordt. Maar helaas is dat niet altijd het geval.

Gezonde rivaliteit met een geintje en/of een knipoogje over en weer is leuk. Haat en oorlog is uiteraard wat anders.

En op elkaars forum moet je natuurlijk wel de naam van de club op een correcte wijze schrijven, dus geen Ajaks of Ajakkes etc. Omgekeerd uiteraard hetzelfde.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Het zou hem sieren als Boudewijn ook een reactie geeft....ben benieuwd hoe hij er over denkt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 augustus 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het zou hem sieren als Boudewijn ook een reactie geeft....ben benieuwd hoe hij er over denkt
Die heeft een ban geloof ik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 19:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die heeft een ban geloof ik
Hahahahaha....bijdehand ;-)
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 augustus 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Om antwoord te geven op je vraag: ik vind dat iedereen op elk forum mag posten en dat dit forum niet enkel voor ajacieden is en zo is het forum ook ingesteld.

Echter hebben diegene die een post-verbod gekregen hebben op een ander forum (ik noem het nooit een ban) daar zelf voor gezorgd door in meer of mindere mate zich niet aan de regels te houden.
Zelfregulatie is een mooi streven maar blijkt telkens niet te werken. De lui die willen vervelen doen dat toch wel, de 'oudere' forumleden die zich om wat voor reden dan ook in enkele posts even laat gaan hebben later spijt maar dan is het kwaad al geschied: een nare bijsmaak werkt dan nog weken door bij sommige andere forumleden.
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Complete onzin Boudewijn.

Die laatste ban heb erin geflikkerd omdat je bang was dat er gezeik zou komen. Uit voorzorg zonder dat er iets aan de hand was.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 24 augustus 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:03 schreef remco k het volgende:
Complete onzin Boudewijn.

Die laatste ban heb erin geflikkerd omdat je bang was dat er gezeik zou komen. Uit voorzorg zonder dat er iets aan de hand was.
Dat is jouw interpretatie. Jij vindt altijd alles onzin qua moderatie.
Soms wekt het telkens blijven reageren op iets waar de gemiddelde feyenoorder het allemaal met elkaar eens over is ook irritatie op. Dat vindt je zelf dan onterecht, maar een ander weer niet.
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 augustus 2016 - 02:54   quote  deeplink  
Moet kunnen, maar weet niet wat er achter de schermen gebeurd.. moderatie weet dat wel en mag dat niet verklappen, er zal wel 1 of meerdere redenenen zijn. Ach ia :)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 augustus 2016 - 07:17   quote  deeplink  
Ik ik zal niet meer over Ziyech zeuren!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 25 augustus 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Jij vindt altijd alles onzin qua moderatie.
Soms wekt het telkens blijven reageren op iets waar de gemiddelde feyenoorder het allemaal met elkaar eens over is ook irritatie op. Dat vindt je zelf dan onterecht, maar een ander weer niet.
Daar is toch PRECIES een forum voor?

Je zou in ieder geval een postverbod van bijvoorbeeld een jaar of 6 maanden kunnen instellen.
Niet na 1 of 2 keer meteen een levenslang postverbod opleggen, dan hou je steeds deze discussies over "bans".

Stel ik ga te ver nadat mijn club heeft verloren van een rivaal, jij legt mij meteen een postverbod op van een half jaar, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en zal het niet snel weer gebeuren, want ik voel dan wat ik mis en hoelang dat duurt.

Het is een soort opvoeden, maar dan virtueel.

Komop Boudewijn, geef ook eens een paar centimeter ruimte, het wordt hierdoor alleen maar drukker op het forum en dat is goed.

Groet, Wouter
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Jij vindt altijd alles onzin qua moderatie.
Soms wekt het telkens blijven reageren op iets waar de gemiddelde feyenoorder het allemaal met elkaar eens over is ook irritatie op. Dat vindt je zelf dan onterecht, maar een ander weer niet.
Je hebt toen gewoon half het forum een ban gegeven man. Dat is iets wat gewoon belachelijk is. Er werd toen niet eens geklaagd maar jij was weer ergens bang voor wat er helemaal niet is..

Dit forum wordt gemaakt door de mensen die er zijn, niet door jou, het forum is zoals het is, zelfs ondanks jouw aanwezigheid..
JanM
 JanM - donderdag 25 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Gewoon WEGBLIJVEN van elkaars forum, niet alleen op wedstrijddagen maar gewoon ALTIJD, daar zijn geen bans voor nodig. Don't worry, ik ben al weer weg! Onnodig om zout in de wonden te strooien ;-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:00 schreef Boudewijn het volgende:
Om antwoord te geven op je vraag: ik vind dat iedereen op elk forum mag posten en dat dit forum niet enkel voor ajacieden is en zo is het forum ook ingesteld.

Echter hebben diegene die een post-verbod gekregen hebben op een ander forum (ik noem het nooit een ban) daar zelf voor gezorgd door in meer of mindere mate zich niet aan de regels te houden.
Zelfregulatie is een mooi streven maar blijkt telkens niet te werken. De lui die willen vervelen doen dat toch wel, de 'oudere' forumleden die zich om wat voor reden dan ook in enkele posts even laat gaan hebben later spijt maar dan is het kwaad al geschied: een nare bijsmaak werkt dan nog weken door bij sommige andere forumleden.
Dat snap ik ook wel maar zo'n postverbod hoeft toch niet zolang te duren....max 3 weken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:33 schreef JanM het volgende:
Gewoon WEGBLIJVEN van elkaars forum, niet alleen op wedstrijddagen maar gewoon ALTIJD, daar zijn geen bans voor nodig. Don't worry, ik ben al weer weg! Onnodig om zout in de wonden te strooien ;-P
Nu spreek je namens jezelf en dat is je goed recht.....maar er zijn er zat van jouw forum die dat wel willen....
JanM
 JanM - donderdag 25 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 14:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nu spreek je namens jezelf en dat is je goed recht.....maar er zijn er zat van jouw forum die dat wel willen....
Wij hebben het daar al eens eerder over gehad en ik heb het zelfs een keer uitgeprobeerd: hoe zeer je ook je best doet om normaal te reageren, je aanwezigheid roept (bij velen / de meesten iig) toch aversie op, al is het maar door de avatar(s): ik krijg 'jeuk' van de jouwe en velen hier zullen datzelfde krijgen van de mijne. En veelal - uitzonderingen daargelaten uiteraard - is het toch vooral om te zieken.

Vrienden kunnen elkaar PB-en en/of op het voetbalforum lekker met elkaar lopen beppen. Ik vind dat het Feyenoord-forum voor Feyenoorders zou moeten zijn en laat dit forum graag aan aanhangers van jouw club. Heel af en toe lees ik iets (gisterenavond bijvoorbeeld), maar verder heb ik geen zin om hier genegeerd en/of afgezeken te worden, alleen maar omdat ik voor Feyenoord ben. Net zo min als ik zin heb om op het Feyenoord-forum tegen die lelijke avatars van jullie aan te moeten kijken ;-P

Maar ik krijg af en toe de indruk dat onze forum-president het leuker vindt om zijn macht te gebruiken en mensen een ban te geven ... tja ieder zijn ding!
JanM
 JanM - donderdag 25 augustus 2016 - 15:21   quote  deeplink  
Laatste en dan ben ik echt weer weg. Zou het allemaal opzet zijn van de directie/RvC?

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/683692/ajax-aandeel-keihard-onderuit-na-zeperd-in-doetinchem-en-afgang-bij-rostov.html

Op deze manier krijgen ze straks geld toe om jullie club van de beurs te halen ;-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Wij hebben het daar al eens eerder over gehad en ik heb het zelfs een keer uitgeprobeerd: hoe zeer je ook je best doet om normaal te reageren, je aanwezigheid roept (bij velen / de meesten iig) toch aversie op, al is het maar door de avatar(s): ik krijg 'jeuk' van de jouwe en velen hier zullen datzelfde krijgen van de mijne. En veelal - uitzonderingen daargelaten uiteraard - is het toch vooral om te zieken.

Vrienden kunnen elkaar PB-en en/of op het voetbalforum lekker met elkaar lopen beppen. Ik vind dat het Feyenoord-forum voor Feyenoorders zou moeten zijn en laat dit forum graag aan aanhangers van jouw club. Heel af en toe lees ik iets (gisterenavond bijvoorbeeld), maar verder heb ik geen zin om hier genegeerd en/of afgezeken te worden, alleen maar omdat ik voor Feyenoord ben. Net zo min als ik zin heb om op het Feyenoord-forum tegen die lelijke avatars van jullie aan te moeten kijken ;-P

Maar ik krijg af en toe de indruk dat onze forum-president het leuker vindt om zijn macht te gebruiken en mensen een ban te geven ... tja ieder zijn ding!
Ik let nooit zo op avatars.....vind ik niet zo relevant.
Ik moet wel toegeven dat die van mij ietwat aanwezig is op een Feijenoord forum
JanM
 JanM - donderdag 25 augustus 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik let nooit zo op avatars.....vind ik niet zo relevant.
Ik moet wel toegeven dat die van mij ietwat aanwezig is op een Feijenoord forum
En bovenal LELIJK! ;-P
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:12 schreef JanM het volgende:

[..]

En bovenal LELIJK! ;-P
Tsja .....het is niet mijn zoon dan was hij een stuk knapper.
Ik heb alleen een dochter van 10
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:12 schreef JanM het volgende:

[..]

En bovenal LELIJK! ;-P
Maar jij kan ook gewoon reageren en je krijgt van mij gewoon antwoord....zo moeilijk is het niet Jan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 20:59   quote  deeplink  
Ik had een missie en daar ben ik in geslaagd....het Ajax cafe over de 100.000 post krijgen.
Wat het verbod op posten betreft leg ik het altijd af tegen Boudewijn...ook al erger ik mij daar kapot aan...hij heeft de macht en het laatste woord.

JanM is het equivalent van AW....maar het kan dus wel, hij reageert hier normaal en ik op hem.
Nu ben ik niet zo moeilijk, maar ik ga geen lansen meer breken of als een Don Quichotte optreden om die postverboden eraf te krijgen, simpelweg ik heb er geen zin meer in....het is niet aan mij maar aan Boudewijn.
Persoonlijk denk ik dat hij met zijn postverboden zijn eigen Headliner omzeep helpt, mensen gaan naar andere of eigen gemaakte forum
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 20:59   quote  deeplink  
SLOTJE.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 augustus 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik had een missie en daar ben ik in geslaagd....het Ajax cafe over de 100.000 post krijgen.
Wat het verbod op posten betreft leg ik het altijd af tegen Boudewijn...ook al erger ik mij daar kapot aan...hij heeft de macht en het laatste woord.

JanM is het equivalent van AW....maar het kan dus wel, hij reageert hier normaal en ik op hem.
Nu ben ik niet zo moeilijk, maar ik ga geen lansen meer breken of als een Don Quichotte optreden om die postverboden eraf te krijgen, simpelweg ik heb er geen zin meer in....het is niet aan mij maar aan Boudewijn.
Persoonlijk denk ik dat hij met zijn postverboden zijn eigen Headliner omzeep helpt, mensen gaan naar andere of eigen gemaakte forum
Wtf heb ik nu weer met deze discussie te maken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wtf heb ik nu weer met deze discussie te maken?
Alles....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 augustus 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alles....
Ach ja, het zal wel!

Fijne avond!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 augustus 2016 - 23:38   quote  deeplink  
SLOT !!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:36   quote  deeplink  
*zucht*

zelfregulatie werkt hier perfect merk ik!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:41   quote  deeplink  
Ja, luizen moet je voorkomen of uitbannen is mij altijd geleerd! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:36 schreef Boudewijn het volgende:
*zucht*

zelfregulatie werkt hier perfect merk ik!
Geen onvertogen woord Boudewijn....dus leg uit, en ik zit nu in Gelderland en daar gaat alles wat trager merk ik....dus Jip en Janneke taal
baco74
 baco74 - vrijdag 26 augustus 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:36 schreef Boudewijn het volgende:
*zucht*

zelfregulatie werkt hier perfect merk ik!
Op zich wel.
Er waren een aantal forumleden, er een specifiek forumlid op aan het attenderen,
dat zijn posts weinig on-topic zijn.
En dat zijn manier van discussie voeren, mede door zijn grove botte bewoordingen,
geen constructieve bijdragen levert aan dit forum.

Dit kan je pas zelf-regulering noemen wanneer de persoon in kwestie inziet dat ie zijn mening iets milder moet brengen.
Maar je moet (als moderator) de forumleden ook de kans geven om die persoon dat te laten inzien.
Er werd door meerdere leden behoorlijk op deze poster gereageerd in de trant van:
"dit is niet de manier van posten hier".
Toch wel een begin van zelf-regulering lijkt mij.
Tot het moment dat diegene incest als krachtterm ging gebruiken.
Dan staan er teksten in een post die hier niet horen,
kunnen wij als leden niets aan veranderen.

Hier houd onze poging tot zelf-regulering op en mag jij het stokje* overnemen.
Is dat zo lastig?
Bij incest, discriminatie e.d. kunnen er teksten staan die echt niet kunnen
en soms wettelijk niet mogen. Alleen jij kan die verwijderen.

Nu krijgen we een verwijt dat zelf-regulering hier niet werkt,
en er zit er een slotje op het topic en betreffende post is nog te lezen.

Ik had liever dat je had medegedeeld:
quote:
"Sorry leden jullie hebben je best gedaan,
maar ik zie me genoodzaakt desbetreffende persoon een ban op te leggen.
De post die aanleiding gaf om deze ban uit te delen is inmiddels verwijderd.
U kunt uiteraard nog steeds reageren op dit topic."
Ik heb het gevoel dat jij geen genoegen neemt met dat 2de-hands stokje*,
zolang je zelf nog hier en daar een ban uit moet delen voor de posters die niet te reguleren zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door baco74 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 augustus 2016 - 16:53   quote  deeplink  
BAM!!!!....Boudewijn steek die even in je zak.
Tering Baco is scherp de laatste tijd....
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23   quote  deeplink  
Ben ik het dus totaal niet mee eens.

Notabene Nenam begint in de discussie om zeer op de man te spelen:
http://forum.headliner.nl/topic-29733/#1496345
Daarna nemen Loetje, Baco en Ajax Warrior het over (nadat schaamluis uiteraard er ook tegenin gaat)

Maar nergens zie ik posts dat jullie elkaar (buiten schaamluis) een halt toeroepen om niet meer op de man te spelen of om hem te negeren. Schaamluis zelf zegt zelfs:
quote:
Maar mij nu negeren hoor. Anders voel ik mij verplicht om er weer op te reageren
Dat je forumleden die nieuw zijn niet kunnen beinvloeden is logisch, maar zelf maken jullie het in die discussie alleen maar erger door die ene persoon persoonlijk aan te vallen. Daarvoor was de discussie misschien hard, maar niet op de man of persoonlijk kwetsend.
Strict genomen zouden Nenam, schaamluis, Loetje, Baco EN Warrior een waarschuwing/ban moeten krijgen al naar gelang ze eerder al eens een waarschuwing/ban gehad hebben. Maarja... dan ben ik weer een slechte moderator en Feyenoorder ;)

Daarnaast bestaat de optie om een bericht te melden en bij 5 verschillende melders zal het bericht automatisch verwijderd worden. Dus deze vorm van zelfregulatie is er wel degelijk!

Ik laat vandaag de berichten nog staan zodat je het topic zelf kunt nalezen, daarna zal het worden verwijderd.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 16:50 schreef baco74 het volgende:

[..]

Op zich wel.
Er waren een aantal forumleden, er een specifiek forumlid op aan het attenderen,
dat zijn posts weinig on-topic zijn.
En dat zijn manier van discussie voeren, mede door zijn grove botte bewoordingen,
geen constructieve bijdragen levert aan dit forum.

Dit kan je pas zelf-regulering noemen wanneer de persoon in kwestie inziet dat ie zijn mening iets milder moet brengen.
Maar je moet (als moderator) de forumleden ook de kans geven om die persoon dat te laten inzien.
Er werd door meerdere leden behoorlijk op deze poster gereageerd in de trant van:
"dit is niet de manier van posten hier".
Toch wel een begin van zelf-regulering lijkt mij.
Tot het moment dat diegene incest als krachtterm ging gebruiken.
Dan staan er teksten in een post die hier niet horen,
kunnen wij als leden niets aan veranderen.

Hier houd onze poging tot zelf-regulering op en mag jij het stokje* overnemen.
Is dat zo lastig?
Bij incest, discriminatie e.d. kunnen er teksten staan die echt niet kunnen
en soms wettelijk niet mogen. Alleen jij kan die verwijderen.

Nu krijgen we een verwijt dat zelf-regulering hier niet werkt,
en er zit er een slotje op het topic en betreffende post is nog te lezen.

Ik had liever dat je had medegedeeld:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij geen genoegen neemt met dat 2de-hands stokje*,
zolang je zelf nog hier en daar een ban uit moet delen voor de posters die niet te reguleren zijn.
Wat een machtig mooi betoog is dit, baco! En helemaal correct.

Ik kwam thuis, even douchen en HL aan om te lezen wat er zoal gebeurd en geschreven is. Dat loog er niet om, vooral in het topic over beleid en dat inmiddels al gesloten is.

Ik erger me groen en geel aan mensen die het steeds over "ECHTE" Ajacieden zijn. In hun ogen zijn "ECHTE" Ajacieden alleen zij die met regelmaat naar de ArenA gaan, of zelfs ook naar uitwedstrijden, dan wel zij die een seizoenskaart hebben.

Kunnen dit soort kleuters zoals "schaamluis" dan in andermans portemonnee kijken of in diens of haar agenda wat voor belangrijke afspraken hij of zij heeft.

"ECHTE" Ajacieden kunnen het druk hebben op hun werk of met hun studie, hun kind(eren) la(a)t(en) prevaleren dan wel door uiterst nare omstandigheden (werkloosheid) geen of onvoldoende geld hebben om Ajax te supporteren, hoe graag zij dat ook zouden willen.

En als ze dan een weerwoord krijgen (van Loetje, Nenam, Brandje, Remco enzovoort) dan gaan ze (hij) met allerlei nare zaken lopen schelden.

Ik vind dat te ziek voor woorden...

Wellicht dat schaamluis zijn nickname kan veranderen in "schaamJE-DIEPluis"

Zo, dat moest ik even kwijt.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 26 augustus 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 17:23 schreef Boudewijn het volgende:
Ben ik het dus totaal niet mee eens.

Notabene Nenam begint in de discussie om zeer op de man te spelen:
http://forum.headliner.nl/topic-29733/#1496345
Daarna nemen Loetje, Baco en Ajax Warrior het over (nadat schaamluis uiteraard er ook tegenin gaat)

Maar nergens zie ik posts dat jullie elkaar (buiten schaamluis) een halt toeroepen om niet meer op de man te spelen of om hem te negeren. Schaamluis zelf zegt zelfs:

[..]

Dat je forumleden die nieuw zijn niet kunnen beinvloeden is logisch, maar zelf maken jullie het in die discussie alleen maar erger door die ene persoon persoonlijk aan te vallen. Daarvoor was de discussie misschien hard, maar niet op de man of persoonlijk kwetsend.
Strict genomen zouden Nenam, schaamluis, Loetje, Baco EN Warrior een waarschuwing/ban moeten krijgen al naar gelang ze eerder al eens een waarschuwing/ban gehad hebben. Maarja... dan ben ik weer een slechte moderator en Feyenoorder ;)

Daarnaast bestaat de optie om een bericht te melden en bij 5 verschillende melders zal het bericht automatisch verwijderd worden. Dus deze vorm van zelfregulatie is er wel degelijk!

Ik laat vandaag de berichten nog staan zodat je het topic zelf kunt nalezen, daarna zal het worden verwijderd.
De eerste onoirbare scheldpartij kwam volgens mij toch echt van de nieuweling hoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ban..... zin of onzin









0.0085661